10. feb. 2010

SuperOMG+lol

Vurderte faktisk bare å bli sittende på bussen hjem fra jobb i dag fordi jeg ikke orket å dra hjem. Fram og tilbake bare. Se ut i lufta. Se på idioter som reiser seg lenge før bussen stopper. For jeg har jo faen ikke noe å gjøre hjemme! Sitter som regel bare og glor i veggen helt til klokka slår 19.30, og da BENKER jeg meg ned med epler og 4-stjerners middag på teve. OG APROPOS DET!!!I dag var de faen meg på jobben min IGJEN for å spille inn 4-stjerners middag, KUN for å gjøre meg sjalu!!! Alle de andre meny-arbeiderne løp til alle kanter mens de ropte "SØK DEKNING!!!", mens jeg tilfeldigvis mistet et brød foran kamera osv.

Vet dere hva jeg ønsker meg? En jævla DØRMATTE. Jeg personlig bruker jo naboen sin før jeg går inn hjemme, men Lise... Lise har til vane at hun gjerne har en hel grøftekant på skoa som hun tar med inn i gangen når jeg akkurat har vasket.
Men siden Lise får besøk av svensken i dag, lovte hun faktisk å VASKE for første gang under vårt samboerskap. I tilfelle hun skulle glemme det, gjorde jeg det klart, jeg.
Og hun fullførte det faktisk!! Måtte likevel påpeke at det ville ha vært EN DRÅPE smartere å vaske noe annet enn gangen først, så man slapp å vaske resten av leiligheten med svart vann. Av og til sjokkerer det meg at jeg er smartere enn andre.

Uansett!! Jeg er hjemme fra Molde igjen, og da jeg skulle legge inn bilder fra kameraet oppdaget jeg at mamma hadde tatt bilder av meg mens jeg sov...
HAHKAHKAHK, SE!!! Det ser ut som om jeg er lam OG superhemma! Og sånn ser jeg alltid ut når jeg sover, så jeg har innsett at jeg aldri kommer til å få en mann.

Å HERREGUD nå hører naboen på Aleksander Denstad With. Og de klagde på at Lise spilte superhøy musikk klokka 04 i helgen? Jeg har en Gaute Ormåsen-cd, og jeg akter å bruke den!!!

Uansett. I går hadde jeg et superemosjonelt utbrudd og måtte nesten gå ned i bomberommet. Men i stedet dro jeg på Acnebutikken i Hegdehaugsveien.

Iført Bergansjakke og joggebukse i XXL stormet jeg inn og ropte:
"I SKA HA EN DYR KJOLE"

(Forresten, dere må slutte å ringe meg for å spørre om jeg kan snakke moldedialekt. Jeg har telefonskrekk og snakker heller ikke med fremmede.)

Uansett...


SÅ ER DET BARE Å VENTE TIL SOMMEREN DA DERE FOR Å FÅ BRUKT DEN.

Ble lykkelig i omtrent en time da.

Så sendte jeg bilde til mor som spurte:
"råd til den da?"
"Hehehe, om i har råd? Jajajja!! Nei, egentlig ikke da."

Men nå har det seg jo sånn at jeg i 2 måneder til ennå er en tenåring, og tenåringer gjør dumme ting. Selv om jeg har brukt opp dumme ting-kvoten min for MANGE herrens år siden, må man likevel benytte sjansen. Men om 2 måneder er jeg jo ikke en tenåring lenger, for da er jeg 20, og da får jeg utdelt en ny kvote og kan starte HELT PÅ NYTT!!!

Og da skal jeg komme og TA DERE!!!

Hører dere hvordan jeg snakker om absolutt ingenting???

Lurer på om jeg bare skal kaste ballen til dere snart jeg og kjøre en superspørsmålsrunde snart jeg. Men da tror dere at jeg bare tror at jeg er kjendis, men det er jeg jo ikke, for man er ikke kjendis før man får være med i 4-STJERNERS MIDDAG!!!

99 kommentarer:

Ingvill Karine sa...

Åååh. elsker bloggen din. fin kjole, bakfra. heheee

Marta sa...

ÆÆjeg er kommentar nummer 2!! Å herre, hva skal jeg skrive.... Linnéa, jeg trodde ikke du var sånn mote-person.. no offence, du bare skrev noe sånt en gang i bloggen din. Men anyways, jeg misunner deg! Jeg bare glor inn i vinduet på Acne hver morgen når bussen kjører forbi..
Har Lise blogg?

Karoline sa...

du har FULLSTENDIG DILLA på 4-stjerners middag, du.... men si ifra da du får være med da :D

emilia sa...

katta de blinker med et øye!

Anonym sa...

Du er så sykt priceless. Kan ikke annet enn å bøye meg i støvet, eventuelt ta av DEG hatten!
<3

Maria sa...

ntååååå... du var jo søt når du sov. Med en katt oppå deg.

eirin sa...

haha!!superOMG+lol! jeg dør.. :P haha.. fin kjole!
Nå spiser foresten bikkja mi opp trusa mi, må gå!

Ingrid Ping sa...

Det er faktisk ganske utrolig! Du skriver innlegg etter innlegg om ingenting og av en eller annen grunn syns jeg det er undeholdende å lese!:D

KamillaK sa...

Den kjolen ser helt nydelig ut!

På sovebildet synes jeg katten var hakket mer skummel enn deg. Den blunker! Sånn "moahaha"-blunk.

Marte sa...

HERLIG KJOLE :-)

jeg håper seriøst du får bli med på 4-stjerners middag en dag, sånn som du gnååler ;p

Hanne sa...

du er jo kjendis!! var fin kjole, men trodde ikke du tok antrekksbilder? kjipt!

Lise sa...

Jeg innså akkurat at jeg bare kjenner gutter fra Molde, så jeg klarer ikke å forestille meg dialekta med jentestemme. Og guttestemme ble jo pittelitt feil.

Lise sa...

Jeg innså akkurat at jeg bare kjenner gutter fra Molde, så jeg klarer ikke å forestille meg dialekta med jentestemme. Og guttestemme ble jo pittelitt feil.

K sa...

ikke begynn med sånn outfitbilder, mye bedre når du gjør det i det skjulte som nå:)
Hvis du skal ha spørsmålsrunde må det jo bli videoblogg:D:D ikke sant?!?

perfectionturnsmeon.blogg.no sa...

Det bildet av deg i den sorte kjolen er sånn ca. det fineste bilde jeg har sett på ubeskrivelig lenge. Linnéa, jeg vil fotografere deg!

Hanna sa...

elsker 4-stjerners middag! :)
skal vi lage en aksjon om at Linnea Myhre burde få bli med. facebook gruppe kanskje... ;)

klesstilen din er superfin.
btw. det der var ikke noe ordentlig atrekksbilde, heller et emo-bilde. haha

stå på og skriv.
ps- nei vi kan ikke høre deg og dine innlegg om ingenting, men lese det gjør vi med glede. ;-)

thevingsen sa...

hahahahah, du kommer til å skremme 4-stjerners middag produsentene til å ta deg med!!! "I elske humoren din!"

ingrid sa...

linnea, du vet at eple i taco egentlig smaker ganske greit :-)
haha, jeg trodde det var kjempeekkelt, det høres jo ikke godt ut, men det er faktisk spiselig!
spesielt for deg som elsker både epler og taco. prøv det! :)

ingrid sa...

linnea, du vet at eple i taco egentlig smaker ganske greit :-)
haha, jeg trodde det var kjempeekkelt, det høres jo ikke godt ut, men det er faktisk spiselig!
spesielt for deg som elsker både epler og taco. prøv det! :)

ingrid sa...

linnea, du vet at eple i taco egentlig smaker ganske greit :-)
haha, jeg trodde det var kjempeekkelt, det høres jo ikke godt ut, men det er faktisk spiselig!
spesielt for deg som elsker både epler og taco. prøv det! :)

Anonym sa...

hei linnEa!

Du er faderullan meg kjendis! Kan jeg få autografen din?

kongen sa...

Du skal snart på 4 stjeners middag 1.2 da! Du får dørmatte av meg, såfort jeg finner en som ligner en avis. Har søkt på internett, men hakke finni noe enda.

Merete sa...

Linnea! nå starter du en gruppe på facebook for å sanke underskrifter til at du SKAL få være med på 4-stjerners middag. DO IT!

kommer til å få dritmange medlemmer, jeg lover!

Elisabeth sa...

det må faen steike meg være den styggeste katten jeg noen gang har sett!!

Lisa sa...

Er den katten hårløs?

Natalie sa...

haha, elsker katta som sitter bak deg og blunker utspekulert med det ene øyet mens du sover! var det Hiawata den het?

nydelig kjole, forresten.

Ida sa...

http://www.facebook.com/group.php?gid=299534370291&ref=ts

Nå må du invitere folk! Mål for 2010 er å få deg på 4-stjerners middag.

Anonym sa...

Haha, lam og superhemma! Ler meg ihjel her...

Hilde sa...

Ja! Kjør spørsmålsrunde!

TiTA sa...

Jeg liker epler.litt

theq sa...

Jeg har et spørsmål til spørsmålsrunden din: Hvor mye lo du da Tommy Sharif lagde middag på 4-stjerners middag?

jeg, jeg har aldri ledd så mye i mitt lille liv

Anonym sa...

Elsker deg, Linnéa

Anonym sa...

kan ikke du lage en video med svarene? da får alle høre moldedialekten din uten at du trenger å prate med fremmede på telefonen.

Silje/blee sa...

For en nydelig kjole på ei nydelig jente :-))

Anonym sa...

Ja til spørsmålsrunde!

Anonym sa...

Naww, se katten som passer på deg da :-) Den så....skummel ut

Marie tangen sa...

Var som å høre om min hverdag. yeay. du er kewl du

Anonym sa...

Pass på så ikke Lise tar kjolen din da;) ja til spørsmålsrunde!

Sunniva sa...

HAHAHA, i natt drømte jeg at jeg var på låvefest, og du var også der, også satt du deg i en stol og sovna, også lente jeg beina mine på den stolen, også plutselig skle de sånn at stortåa mi havna i munnen din som hang åpen!! Du bråvåkna og blei dritsur og jeg fikk panikk fordi jeg blir jo idiotisk lykkelig hver gang jeg ser at du har oppdatert og ville ikke at du skulle være syr på meg:( Jaja, det var uansett lol.

Sunniva sa...

Jeg mente sur.. Faen

Anonym sa...

katten var lik deg btw

hanna sa...

jeg må nesten få spørre om hvilken nabo dere har, og hvorfor du sover med et skjerf rundt hånden og at den forhuds-greia bak deg så jææævla crazy ut :D

Guro sa...

heier på linnéa som deltaker i firestjerners middag halv åtte.

Anders Nilsen sa...

Takk Linnéa! Har hatt en helt jævlig dag idag. Sykkelen min til 25.000 ble stjålet mens jeg var på skolen og fant ut at jeg måtte droppe kaizers konserten imorgen.. Så var godt å se det var kommet en update her så jeg kom i litt bedre humør.. :p

Anonym sa...

http://www.facebook.com/group.php?v=wall&ref=nf&gid=299534370291

SE - KANSKJE DU FÅR VÆRT MED PÅ 4-STJERNERS MIDDAG :-)

Lena sa...

Ikke for å være snill, men synes du fortjener mer å være med i fire stjerners middag enn mange andre som har vært med der. Du hadde lagt mer show enn fire Tommy Sharifer på en middag liksom. Lykke til. Og jeg har meldt meg inn i gruppa på face!

Anonym sa...

den søte søsteren min sendte meg en melding igår. hvor hun hadde funnet en blogg, altså din. hun skrev: "du MÅ lese den, den minner meg om deg. jeg er sikker på at du hadde skrevet likt som henne om du hadde blogg." feilen var jo at jeg hadde lest deg siden 2008 og er fast leser. du er så lik meg.

Anonym sa...

hihi

Tone-Lise sa...

Hahahahahhahahahahahahah, dette er yndlingsbloggen min!!!!!!!!1

Eirin sa...

JEGLIKERDEGOGBILDETAVDENNYEKJOLENDIN :D

Supermalin sa...

Klart du er kjendis! Men kanskje det er på tide å bytte slagplan? Kanskje du skal begynne å si "4-stjerners middag? HAH! Jeg (I) ville heller slikka saltet av ryggen på en charterturist" eller noe sånt? Da blir du garantert nedrent av tvNorge-ansatte. :)

Ufirsk sa...

Faen da. Du kledde den kjolen sykt bra! Nydelige kjolen.

Anonym sa...

Om noen skulle vært med på 4-stjernes middag skulle det vært deg. Fikk lyst til å hoppe fra brua da jeg så på hun dumme svensken med alle ungene sine hun skulle skryte av til norsk tv. skyt meg!

Tone sa...

Haha, også jeg som har spørrerunde as we speak! Uff da.. Jaja, jeg VET jeg ikke er kjendis!

Den kjolen var helt nydelig på deg:) Jeg venter i spenning på at du skal ha 4-stjerners middag hjemme hos deg og ha på deg Acnekjolen:D Syns det er på tide at TVNorge oppdager deg snart!

Leni sa...

Is that an outfit picture? SHAME ON YOU! you wrote all of that text just to post an outfit picture???? good times!

If you want we can go to a gallery or something soon! I wont let my father book the tickets so I promise to show up!

Joakim K. Markussen sa...

Liker bloggen din sterkt. Ta en titt på bilder på www.joakimmarkussen.com om du skulle ha lyst.

Anonym sa...

fin kjole...fine sko...MISUNNELIG

Anonym sa...

din fashionista..skal ikke bare lage moteblogg da? lord knows du har stilen til det!

Anonym sa...

din fashionista..skal ikke bare lage moteblogg da? lord knows du har stilen til det!

Mia sa...

Nydelig kjole! Kjøpte du faktisk atacoma-skoene OGSÅ? :O misunnelig!!

Pimi sa...

ELSKET kjolen, seriøst!!!!
Hvor dyr?

AneM sa...

Å GUD for noen nydelige sko!! Hvor er de fra? Jeg skal personlig sende mail til TVnorge og anbefale deg! Det hadde blitt sykt bra!

Siri sa...

takk for at du alltid får me til å le, sjølom i kanskje e trist og lei fra før.

i savne d

Siri sa...

takk for at du alltid får me til å le, sjølom i kanskje e trist og lei fra før.

i savne d

Anonym sa...

du var jo kjempesøt når du sov!^^
og kjolen så fin ut!(bakfra)
ILU

Anonym sa...

Vell, elsker bloggen din! Godt å høre det er flere som sier det de mener!

http://shocking.blogg.no/

Anonym sa...

Du er gøyal! Laughing out loud, liksom! Men kjære, vakre Linnèa... Kan du ikke ha spørsmålsrunde på videoblogg?? JOOOOOOOOOOOOOOOOO! Hvilken idè! Tenk så mange som kommer til å hoppe i taket av glede hvis du gjennomfører det. PS: Det gjør ingenting om du er litt fjern, rar, LOL osv... Vi har sett det tidligere , konge underholdning ! :)

Anonym sa...

i effin' love you giiiirl

Lovise sa...

Liker bloggen din :)) Fine sko åsså btw ;)

Anonym sa...

heja jeg fikk nettopp gåsehud av å lese dette, er jeg normal? :(:(:( uansett, ILUUU LINNEEEAAA <3:D

En mann sa...

Det er ikke hvordan du ser ut når du SOVER som avgjør om du får en mann ;-)

Gitte Marie sa...

Skummel katt!

Anonym sa...

haha, pen sokk på siste bildet.

wine-fueled narcissism sa...

Jeg trodde kanskje du ikke så like negativ ut i virkeligheten som du fremstiller deg som her inne, men etter at jeg tilfeldigvis så deg på jobb, må jeg bare ombestemme meg. Haha! Jeg håper for din del at du hadde en spesielt dårlig dag! :D

Ole sa...

Dette var saker. Fikk tips om bloggen din, og den var rå, morsom og sexy. liker språket ditt, bildene og tankene dine. takk :)

http://OleBlogg.com

kongen sa...

Det er det ALLE sier, er det rart jeg klipper det bort hele tiden?

OMG

Tone sa...

Sv: Du vet vi er glade i deg;)

Tidskontroll sa...

haha, du får meg alltid til å le...

Marie sa...

Hvorfor er det ingen som stiller spørsmål??? Det var nå vi skulle spørre, mente du? Når kommer svarene?

Moren din virker så morsom!

Lothe sa...

Du er fantastisk!

Ida sa...

Hahaha! Jeg rett og slett elsker selvironien og sarkasmen! Venninna mi' og jeg sitter alltid og ler oss ihjel når vi leser bloggen din i timen. Stå på! Jeg skal faktisk melde meg inn i den gruppa for din skyld...;)

ingrid sa...

Kjolen var supernais! bakfra iallefall.

Btw, denne uka har det vært bare randoms på 4stjerners middag, blir nesten irritert over at du ikke har vært med enda!

Ingvild sa...

Kan du ha spørsmålsrunde om du ikke har den hvite hagestolen da? Eller, det er jo ikke sikkert du har tenkt å lage videoblogg av det, når jeg tenker meg om. Synes forøvrig at både kjolen og skoene var fine. Synd du ikke kjøpte det før sydenturen, ehe.

Tone-Lise sa...

Og... En ting til: Hvor kjøpte du skoene? De var rå.

Joakim K. Markussen sa...

Er bare jenter som kommenterer, så da må jeg legge inn et innlegg til.
Jeg kjøpte dørmatte på NILLE i dag, og på den står det "Desperate housewife lives here". Noe for dere.

Anonym sa...

Get a life, sier jeg bare.
And a shrink...

Flinke Piker sa...

Den katten ser direkte mannevond ut. Zoom inn, jente. Ren ondskap med poter.

Anonym sa...

DU ER DØDSMORSOM!!!!! tamtatatm! jeg får helt lættis av deg. jeg får lyst til å dra ut lungene mine fOr at de skal få puste mere. SÅÅ mye ler jeg av deg. Eller med deg. Håper du er like morsom i virkeligheten. Det hadde jo vært kult. SNAKKEZ. La deg nettopp til som venn på facebook. Godta

henke sa...

vakker kjole. du ser ekstra tynn og fin og sånn ut i den.

Linnéa sa...

marta: lise sin blogg finner du i linkene på siden her.

hanne: er dette et antrekksbilde??

perfectionturnsmeon: NÅH, fin. anytime!

theq: jeg lo ikke. slo av lyden fordi jeg synes han kastet bort sjansen sin og oppførte seg tåpelig.

Hiawata er død. Den nye heter Wapi!

Marie: sa ikke at jeg skulle ha spørsmålsrunde jævla brødhode.

ingvild: hagestol???? ser du ikke forskjell på en stol og en benk????

joakim: TAKK FOR TIPSET, stikker innom i morra! seriøst!

anonym: shrink ja... neida, jeg er min egen psykolog :) :D ;)

siste anonym: huff da.

Hanna sa...

Har samme kjole som deg, bare at den er i rosa. Den er nydelig! :))

Anonym sa...

spørsmålsrunde!!!!!

crydla sa...

tre dørmatter jeg tror hadde passa bra hos deg:
"Oh shit, not you again"
"WOW! Nice underwear" - eller.. den passer kanskje best til et guttehuuus
"Come back with a warrant"
eller:
"WELCOME - just don't expect much"

eller no!

Anna sa...

hey, den var litt merkelig den lille katten ved siden av deg!
Likte skoene!

rougenoir sa...

Elsket kjolen!

Anonym sa...

dødsfin kjole!

Anonym sa...

I SKA HA EN DYR KJOLE. Hahaha!

Anonym sa...

I SKA HA EN DYR KJOLE. Hahaha!

Anonym sa...

I SKA HA EN DYR KJOLE. Hahaha!