21. feb. 2010

Svar del 2

Hva er det aller verste du vet? Mennesker. Definitivt.


Hvorfor blogger du ikke hver dag ?????????? du har jo ikke noe liv uanZ.. Fordi det aldri skjer noe nytt! Det er bare brød og brød og brød og boller, og jeg holder på å gå helt funnstendig fra vettet. Derfor går jeg bare hjem og sover bort sorgene i stedet for å plage dere.

Kan du anbefale meg noen bøker? Slukte millenium-serien etter at du anbefalte den på bloggen. Nå er det er tomt hull i tilværelsen..

Da vet du hvordan livet mitt er, konstant. Men kan selvsagt anbefale noen bøker. I løpet av det siste halve året har jeg lest:
Les Shantaram!!! Men ikke les Jenny S. Dårlig kiosklitteratur. Monsterlol.

Hvilket skyllemiddel bruker du på klærne dine? Skyllemiddel er jævla dyrt, så det kjøper jeg ikke. Jeg går heller med stive klær og kjøper 4 epler ekstra.


5 ting du ikke liker med deg selv:
Jeg er lat.
Jeg kaster bort penger.
Jeg vet ingenting.
Jeg har ingen talenter.


5 ting du liker med deg selv:
jeg kan gå i spagaten.

... Jepp, det var vel egentlig det.

Hvilken rase er Tica? Tica er en Bedlington Terrier, og skal egentlig se sånn ut:
Men så ser hun da altså sånn ut:

Om en jente hadde holdt på med en du synst er pen, kjekk...altså som du finner attraktiv. Hadde du brydd deg om dette? at de holdt på? Selvsagt ikke! At vedkommende har kone eller kjæreste er ikke jo ikke mitt problem, det er i såfall han som er dusten, ikke jeg.

Om du måtte velge én sport som du måtte drive med, hva hadde det vært? Tennis!!! Men personlig mistet jeg helt sansen for tennis da jeg fant ut at det hadde regler.

Slanker du deg fortsatt, siden du bare spiser tre smågodt-biter når du spiser smågodt? Selv om jeg SKRIVER at jeg kun kjøper 3 biter, er det ikke nødvendigvis SANT. Fordi jeg kjøper nemlig 4 biter. Og siden dere er så jævla interesserte i HVILKEN type smågodt jeg liker:

Hva vil du si er drømmejobben din? Jeg vil ikke HA jobb, jeg. Vil bare være en rik kjendis som blir hyret inn til å være med på 4-stjeners middag og sånt...

Spiser du seriøst ikke noe annet enn knekkebrød, eple og taco?! Jo, jeg sa jo at jeg spiste yoghurt her en dag for omtrent 2 uker siden!!!

Kan du se deg selv som mamma? I såfall, hva er dine beste barneoppdragelsestips? Lol, nei. Men jeg har selvsagt tips!! Vis hvem som er sjefen, og ikke la ungen få vilja si hele tiden. Lær drittungen at nei faktisk BETYR nei, og at det ikke hjelper å grine seg til ja. Det har jeg lært av min mor, og per dags dato har jeg aldri kjeftet på mamma. Det er jo faktisk takket være mamma at jeg har blitt det fantastiske mennesket jeg er.

Hvorfor spiser alle anorektikere Läkerol? Ei jeg kjenner hadde med seg 3 pakker på kino! Åja.

Hvor mange Vendela-hårfarger bruker du når du farger håret? :) Og blir etterveksten rødlig? :/ Hahaha, sucks to be you! Jeg bruker bare en pakke, da jeg bare har tre hårstrå på hodet. Og resultatet blir selvsagt alltid perfekt.

Hvilken Menybutikk jobber du på? hvor ligger den? Den ligger langt helvete inne i Lysaker. Så det tar bare en time å komme seg på jobb. Og nei, jeg vil helst ikke ha besøk. Jeg har ikke noe å si til dere. Jeg går ikke rundt og er morsom for den som måtte tro det.

FEM ting (eller fler) vi ikke visste om deg???


1. Jeg vasker helst opp naken. Jeg søler jo bare uansett!! Og Lise ser ikke forskjell på meg med eller uten klær, heller.

2. Jeg hadde ikke drukket brus med sukker på FEM år, helt til den kjekke sørlendingen helte Cola i Pepsi Max-glasset mitt mens jeg var på kjøkkenet nå nylig. Hadde vi vært gift, hadde det vært en skillsmissegrunn.

3. Jeg bruker alt for mye salt på all slags mat. Når mamma inviterer meg på restaurant, spør hun om jeg ikke skal ta med en ekstra saltbøsse.

4. Jeg hater folk som drar på fjellet og hytta for å drikke øl med boblejakke og wayfarer-solbriller inne.

5. Da jeg var liten, pleide mamma å skremme meg med at John Arne Riise var i telefonen. Rett og slett fordi jeg var, og fortsatt er livredd ham.


75 kommentarer:

supermarie sa...

LIKÆRE

Anonym sa...

hei linnéa

Anonym sa...

NAM

Hanna sa...

Awesomeness på høyt nivå!

Silje/blee sa...

Du er fantastisk! :D Meeen, hvorfor har du ikke med bilder av deg selv? Det er jo obligatorisk med slike kunstpauser som du kaller det så fint(?) : )

Jeg synes forresten Tica er veldig fin : ) Glad for at dere ikke klipper ørene på henne!

(ser for meg at du nesten ble provosert nå, menmen..)

Vilde sa...

LIKERLIKERLIKER

Nicole:) sa...

hater og john arne riise, og synes forøvrig også at folk med solbriller og boblejakke inne skulle blitt skutt med hagle!

Ragnhild sa...

Hahaha :)

Tone sa...

Hysterisk:D

Forresten, ut fra bøkene dine å dømme, så har vi ganske lik smak. Så da ville jeg bare anbefale deg Camilla Läckberg sine bøker, de er vanvittig bra! Så da vet du det..:) Random, sa du? Hell yes!

lisa sa...

lolla mer enn tre ganger i løpet av det innlegger her. Bra jobba!

Emma sa...

Haha, digger den monsterlol'en din altså :-D

Anonym sa...

Jeg holder på å le meg ihjel hver gang jeg ser hunden din.

Stine sa...

Kom over bloggen din her om dagen, og vil definitivt lese den videre. Det var Line Victoria (linevictoria.com) som anbefalte den, vet ikke om du fikk med deg det.

Anonym sa...

kan du ikke lage svar 3 på videoblogg? vet alle maser, men faen så genialt det hadde vært. DU er genial

Karoline sa...

Du er serriøst best, Linnèa. Og, forresten, du burde SKYNDE deg på BikBok og få tak i det kjedet de har med "NO" og et maskingevær. Et AK-47, for å være nøyaktig. ¨Tror det ville fullført stilen din som terrorist:p

Ellinor sa...

LOL :D der lo jeg godt!

Julie amundsen sa...

Hadde vært genialt med deg og Rise sammen i 4-stjeners middag :-)

LORRAINE sa...

Du er vel helten Linnea, haha! :D Synes hunden din er skjønn, uansett om den ser ut som den gjør! :)

Maria sa...

Nok et morsomt innlegg fra deg, Linnéa! Bukker og takker!

Dina sa...

digger deg!

Anonym sa...

DU HAR IKKE SVART PÅ MINE SPØRSMÅL!

1.Hvordan spiser du epler? (vanlig måte eller tilbreder du dem?)2.Når sluttet du å ha spiseforstyrrelser?!
SVAR MEG!!
DU ER MORSOM!

anette marlen sa...

haha, funny as always

Anonym sa...

hahaha jeg ler meg skakk av den bikkja

Anonym sa...

hahhahahahha, seriøst, du tar av hver gang! :)
du er kjempemorsom!

Pippi sa...

"Svar meg"! Hahahah. Taper-anonym 9:37.

Anonym sa...

Hmm, fruktyoghurt med 0% fett gjør meg nervøs..
Fint at du er en som leser bøker. Kanskje du skulle lese mer Knut Hamsun. Han likte heller ikke mennesker.

Dette var bra Linnéa :)

Rune C

Marte sa...

Jeg elsker Shantaram, og fant nylig ut at det kommer to oppfølgere! Lykke!

Jeg håper forresten at du ikke visste dette fra før - ellers blir det bare en sykt teit kommentar.

bartender sa...

et tips til en god bok.. stygg, av constance briscoe ;)

Gro sa...

CC vest er på lilleaker ikke lysaker... MEN men

LT sa...

Haha, du kjem til å bli kåra til Noregs morosamaste person ein dag. Tru meg. :-)

Anonym sa...

Innleggene dine er så befriende. Så jævlig deilig å bli påminnet at man bare kan gi faen..

Marlene sa...

De som sitter inne på hytta med boblejakke og solbriller burde drepes. Drikker de tuborg og legger bilder av det på facebook også, burde de tortureres først. Personlig ville jeg foretrukket å stikke en strikkepinne i øyet, fremfor å se slikt.

pernille sa...

Hahahahaha. Vet ikke hvor mange ganger jeg lo under dette innlegget. Spesielt av Tica, det gjør jeg alltid siden hun ser så ufattelig dum ut.

Anonym sa...

Alt du tror, er riktig

Anonym sa...

Kan du ikke skrive hva du syntes om folk som går offentlig med slike "heldresser" eller "onepiece" som det da heter?

Tonje sa...

Fantastisk med en person til som ikke liker mr Riise. Han er virkelig ekkel.

Jojoo sa...

Døde av det Tica bildet!

Anonym sa...

Likte kjempegodt innlegget;D Helt fullstendig enig med deg når det gjelder Schtygg-Arne Riise, fullstenidg uenig med deg når det gjelder å holde på med en gift person (innstillingen din til det, om du virkelig var seriøs) - ja, det er ham som er utro, men kjerringer som holder på med slike, er like store idioter, det er skanky og trashy oppførsel.
Likte godt å lese mer personlig om deg, du er bare rå, som vanlig;)

Anonym sa...

HAHA, liker cola-brus greia.. helt konge :P

Anonym sa...

du har jo et talent - spagaten!!!

Anonym sa...

du har jo et talent - spagaten!!!

Anonym sa...

hahahahaha, ler forresten også av taper-anonym 9:37

der ser du hva du gjør med folk, linnéa! De blir desperate etter deg vet du! Sikkert alle de fortreffelige bildene av deg som gjør susen :)

megvel sa...

5 ting jeg liker ved deg:
1. du er vittig, og har humor langt over det de gjennomsnittlige vil forstå.
2. du er nydelig.
3. du har noen JÆRVLIG gode poeng.
4. du har ikke noe; glad-kristen-mote-ting-blogg, slik at du føler deg crap når du forlater siden.
5. du er ærlig(du lager ikke historier om hvor KOSELIG det var, når det ikke var det).

Anonym sa...

min absolutte favorittblogg.

Per Guske sa...

Jeg tør ikke å gå med termodressen min offentlig. :(

Kristine sa...

...
Jeg har ingen talenter.


5 ting du liker med deg selv:
jeg kan gå i spagaten.

Finn EN feil. Spagaten er jo et kjempetalent! Jo, det synes jeg.

Camilla Eileen sa...

jeg vil ha svar 3. plz.

Anonym sa...

DU SVARTE IKKE PÅ MITT SPØRSMÅL! Buuuuuuuuu jeg som hadde gleda meg å greier <//3

Tale sa...

Synes du ikke Cola smaker MYE bedre enn Pepsi Max?

Sunniva sa...

Du er så politisk ukorrekt, Linnéa. Love it.

Anonym sa...

hah, jeg ville også spytta i maten til john arne riise!

Annna sa...

Du var virkelig heldig med den hunden din. Om den hadde sett ut sånn den egentlig skulle så hadde jeg virkelig synest synd på deg.
+ en liten ting til. Jeg tror nesten at jeg har fått et litt feil inntrykk av deg siden du bare kunne finne på èn ting du likte med deg selv. Jeg trodde virkelig du kunne bedre...

monaa sa...

Du vet hun dama fra saturn som du fant på chatroulette? Jeg fant også fant henne i dag! Pen dame altså... :)

Anonym sa...

er bok nr. 4 nedenfra skrevet av Jenny Skavlan?

Hvor har du kjøpt den isåfall, må lese!!!

Jenny-fan

SA sa...

Dette må jo være noe for deg:
http://www.roskilde-festival.dk/blog/

Maria Isabell sa...

Så SØT hund :D Iii :D Gøy med spørsmålsrunder ^^

Anonym sa...

HAHAHAHAH fy faeeeeeeeeeeeeeeen linnea :D <3333333 ILU DU ERR SÅ PENNN ;-( selvtillitknusar # 1

Prinsesse Iselin sa...

ja, shit han er max luzer

Anonym sa...

Hahaha, hørte denne, og kunne ikke unngå å tenke på deg.
den slår kanskje monsterlol`en din?

"LMAOROTFLBTCSTCSTCNDBFOOTWI FOAGWLLBGWTHR"

laughing my ass off rolling on the floor biting the carpet, scaring the cat, nearly dying by falling out of the window in front of a guy who looks like Bill Gates, who then horrified runs out on the street and accidentally gets killed by a yellow bulldozer.

hellemalene sa...

Oh I hate you. Tror jeg har vært innom bloggen din super mange ganger, uten at det har skjedd noen endringer... Sucks to me be. OPPTADER!

Martha| sa...

liker'e ;)

johnny sa...

http://hundratusen.nu/#/mix/Y7Az du får masssssor med pepsi max o äpplen!!!

Linnéa sa...

jenny-fan: ............................................... ...

Anonym sa...

Er det ikke på tide med en ny "ukens nye mat" nå? ;)

Maria sa...

Hvor stor er gleden over at 4-stjerners middag begynner igjen på mandag da? :)

Lars sa...

Du elsker pepsi max? Respekt for det. Ble forelska i det sjølv for 4-5 år sida. Pepsi max er det du drikker inn, og cola er det du pisser ut. ;-)

stytzer sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
stytzer sa...

Poor John Arne :-/

Anonym sa...

du er best

Linnéa sa...

sa: nei, jeg vil mye heller på Hove i år! LIker ikke dansker.

Tale: NEI???

meg vel: jævla smisker. men takk!

marte: seriøst? kult! gleder meg til filmen også. selv om den sikkert er dritdårlig i forhold til boka.

rune: er du mye nervøs du, eller? Når det gjelder Knut Hamsun, har jeg lest Sult, og det er den verste boka jeg har tvunget meg gjennom i hele mitt liv.

Sinnsyk anonym som lurer på hvordan jeg spiser epler: nei, jeg spiser epler helt til de er tomme. Lar stilken og stenene ligge igjen. Bruker både fortenner og tenner under.

Anonym sa...

Jeg er den synnsyke anonym 9:37!

Til mitt forsvar vil jeg bare si at jeg spiser ca 5 epler om dagen, men alle vennene mine mobber meg fordi jeg spiser hele eple untagen stilken, det "vanlige" er vist å ikke spise skrotten heller...

desuten har jeg jo som et mål å være litt morsom innimellom ;-)

Anonym sa...

hahahah. jeg DIGGER deg!!
du må lage videoblogg! tror mange ville like det :D

Linnformasjonen sa...

du er jo veldig artig, men bøkene du leser er matavfall.

ole sa...

prøv bogå NÅR KANINEN HYLER av truddi chase:)

Anonym sa...

hvis ikke du har lest drageløperen, brick lane, hundene i riga og tusen strålende soler bør du lese de ;-)