17. mar. 2010

End life

Å HERREGUUUUUUD.


I går var jeg på konsert. Har jeg hørt.

Det éneste jeg kan erindre, er at det ikke var så veldig vanskelig å komme seg fremst til scenen, da hele publikum var 10 år eldre enn meg og nøyde seg med å stå bak. Det sto da altså kun to herremenn fremst. Også meg da. Meg som sto og DYTTET på den ene herremannen...
Lise var visst der også, men det husker jeg i alle fall ikke.
Og så til det mest hysteriske... Dette var jo en konsert med Jack Dalton OG The Pink Robots som vant årets Urørt. Og jeg tipper alle har hørt sangen "Curly", hvor de i refrenget synger "He is just a boy with curly hair".....og jeg vet ikke om dere la merke til det, men denne herremannen fremst hadde altså også krøller...

Noe jeg syntes var UTROLIG festlig og gjerne ville påpeke GANG PÅ GANG. Derfor sto jeg ved siden av ham som en idiot og PEKTE på håret hans hver gang de spilte refrenget, mens jeg sto og kikket bak meg på publikum om de syntes det var like festlig. Responsen var vel heller dårlig.
Så husker jeg heldigvis ikke mer, og jeg vil heller ikke vite det.

Eller jo!! Bare at Jack Dolton var supernice og at vokalisten SYREkjekk. Når jeg ser på myspace-siden deres er de plutselig 4. I går så jeg seriøst bare 3! Jajaja. Så dere får bare gå inn og lytte på feks Manhatten.
En liten reklame der altså.

Men nå som publikummet IKKE var idioter på min egen alder, kan jeg faktisk gå så langt som å si at jeg synes synd på alle som måtte være vitne til dette.

Men jeg beklager ikke! Alle kan gå på en smell!
Jeg personlig gjør det hver éneste gang.

Men årsaken er at jeg drakk vin MENS jeg så på 4-stjerners middag! Og denne uken har det vært så jævlig pinlig at jeg nervøsitets-drakk for å greie å se på.

FOR HAR DERE SETT UKENS GJENG???
Herregud, hvor er det de leter etter kjendiser??? PÅ GAMLEHJEMMET???
Hvis jeg hadde vært Henrik Thodesen og hadde blitt plassert med en gjeng gamliser, hadde jeg seriøst RØMT.

For det første synes jeg det er veldig feigt å ha med gamlinger, de har jo laget mat hele livet!! Og de har sikkert aldri smakt slike eksotiske håndspise-retter som tacos heller! Alt skal jo inn med t-skje eller gravemaskin for eldre mennesker.

(Fikk akkurat melding av mamma som lurte på om jeg tullet ang. t-skje. Det er jo mye kulere å skrive t-skje enn teskje. Ikke sant?)

Her er jeg altså dypt sjokkert og godt i gang med Kamillas vinflaske. Siden min var tom.
Men samtidig er gamlinger alltid veldig rause. De gir liksom høye terningkast for å være hyggelig og kjøpe nye venner siden alle deres gamle venner er døde. Selv om de ikke likte bacalao ga de liksom ikke 1. Det hadde ihvertfall jeg gjort!

Jeg skjønner ikke hvorfor de driver og gir så høye terningkast til hverandre hele tiden, jeg skal faktisk gi alle terningkast 1 slik at jeg GARANTERT vinner!!!

Jaja, så våknet jeg da. Av at senga hadde blitt så hard. Men så var det bare sofaen!
Og på stuebordet finner jeg denne kombinasjonen.
Så ser jeg at macen min står åpen... og jeg bare... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIII!!!!

Men jeg hadde visst bare ville ha sett på Paradise.

Ah, dette blir en bra dag!!!


JAja, takk for billetten til 730.no, kjempelur investering.

85 kommentarer:

pernille sa...

Hahaha fantastisk. DØDE av den kleine stemninga på firestjerners i går. For ei hurpe Kjersti Grini er. Gerd Liv og for den del! HERREgud.

Anonym sa...

hehehe alltid kjapp med å trykke på link når jeg ser du har oppdatert bloggen din:P

Anonym sa...

kan du ikke blogge sånn om paradise som du blogger om 4stjerners da? tror det er en del (fler) som følger med på det liksom... :)

Mariell sa...

Det er det trøtteste gjengen til nå.. Var så ille at jeg måtte svitche over til Celebert Selskap noen ganger, for stemningen ble så pinlig.. Henrik var en elendig toastmaster, herregud å sær!! Han må bare ha hatt fulle folk som publikum før..
Håper du hadde det gøy igår da, det du husker :P Vi er flere i klubben med å gå på en smell hver eneste gang. Skjønner ikke hva som skal til for at jeg skal oppføre meg til bedre, å drikke litt mindre..

Ha en fin dag videre Linnea :)

Anonym sa...

Synes Gerd-Liv er den største bitchen på det programmet. Orket ikke å se det ferdig. Ble så flau.

Forresten, hva slags setning er "Men hadde jeg visst bare ville ha sett på Paradise"? :P

Ellers. Alt i alt. Fett innlegg! :)

Linnéa sa...

TAKK TIL FOLK SOM GIDDER Å KOMMENTERE, RESTEN KAN BRENNE. DERE VIL FÅ DERES STRAFF..

beklager at jeg byttet de to ordene, skjønner ikke hvordan jeg kunne la det skje

Martine sa...

Hahaha, jeg dør av deg! Utrolig bra innlegg!

wine-fueled narcissism sa...

Næmmen herregud. Snakk om utdatert gjeng. Linnéa, jeg synes seriøst at du burde ta initiativet til fire stjerners middag for bloggere. Jeg ville heller sett på deg enn på dølle eks-politikere, stand-up komikere som INGEN har hørt om, eller handballstjerner som spilte proft på begynnelsen av 90-tallet.

Anonym sa...

lol @ krøllegutten

Den Onde Damen sa...

Hmmm ... du våkner opp med midlertidig hjernehinnebetennelse, og foran deg på bordet befinner det seg et glass vann, en boks C-max - og en kniv. Er det tilnærmelser til finsk depresjon? Ikke gjør ende på deg da - da ville mange mennesker, inklusive undertegnede, faktisk bli særdeles lei seg.

PS! Eller ligger kniven der slik at du kan forsvare vannglasset og vitaminboksen?

SA sa...

Jeg prøvde å se 4-stjerners i går også, måtte bare skru av med en gang. Hva gjør Gerd Liv i et slikt program egentlig? Det ser jo ut som det gjør vondt når hun smiler. Håper du får være med snart.
Jeg tror jeg snart sender deg en boksåpner, blir så nervøs av at du åpner bokser med kniv.

Eirik B sa...

Free hugs!

Tone sa...

Gerd Liv er bare verdensmester i KLEIN!!

Linn-Marion sa...

spyr i kjeften av gerd-liv!!!!

AudM sa...

ilu

Anonym sa...

love u.

Mira sa...

haha, jeg dør av deg!

Jeg tror jeg må dra på en av konsertene du er på , bare for å oppleve en full konsert-linnéa :)

Det er forresten bra for deg at alle kjendisene fra gamlehjemmet blir valgt nå, så slipper du å være med dem !

Anonym sa...

Du er helt genial! Elsker deg!

Martin fra Molde sa...

Jeg må bare si att bloggen din er helt konge.
Ang denne runden av 4 stjerners middag så har de jo rett å slett klart å samle 4 stykk jeg ikke gidder å se på..Får helt krampe av Henrik.TAKLER ikke fyren rett å slett..og de andre er bare døll.DØLL!
Men du derrimot...du er langt fra døll.Du er jo helt rå..

Anne-Marte sa...

Jeg ble faktisk underholdt av Henrik i går. Ikke hans feil at de andre har dårlig humor. Eneste jeg gir han trekk for er maten. Bacalao?? Av alle verdens retter, så lagde han Bacalao =/

Siv sa...

føler meg tvunget til å kommentere etter trusler om staff.
genialt (truse)innlegg som alltid (Tjøstis humor).

Silje sa...

Du er mer interessant å lese enn psykologiboka som ligger åpen foran mer.

Du gir livet mening!!! :)

ingrid sa...

Herregud, jeg HATER Gerd-Liv Valla!
SKJØNNER IKKE HVA DEN MERRA GJØR PÅ DET PROGRAMMET.

Stakkars Henrik :((

kristina sa...

Jeg var dritings og i seng klokka 1 inatt. slå den. flaut

Silje K sa...

Jeg må si at jeg liker deg VELDIG godt! Eller, ikke si da, jeg skrev det så klart.

Caroline sa...

Haha, høres ut som en bra konsert!

Malin sa...

det var ærlig talt skummelt å se på igår.. tenkte på hva du satt å tenkte på når du så det :'D

du eier som alltid, linnéa! :D

Rakel sa...

Nå må de snart ta seg sammen og spørre om du vil være med på fire stjerners middag!

Ingrid sa...

Jeg tror mitt største ønske er å drikke meg full sammen med deg

Anonym sa...

Best

Susanne sa...

haha, jeg håper ikke du overdriver når du skriver om hvor drita du alltid blir, for da er iallefall ikke jeg den eneste! Vi hadde vært et supert team i fylla :-D

Emmy sa...

hahaha! Du gjør meg lykkelig!

Elin sa...

Jeg ble flau av å se på 4-stjerners middag igår! Gerd Liv Valla var TRAGISK! KJEDELIG! Henrik Thodesen var driiiiitkul i forhold til resten av eldrebølgen! Stakkars fyr... prøvde å være morsom, men GERD LOL VALLA var så jævlig gretten!

silje sa...

greide ikke se 4-stjernes middag, ble for flau. fuckings gerd liv valla, wtf ??

Linda sa...

Jeg så hvem som skulle være med, og tenkte det var best å la være å se på..
Digger deg og bloggen din Linnéa!!!!!!

lilje sa...

Det var faktisk så syyyykt kleint på 4 stjerners middag at jeg orket ikke se mer enn de første 20 minuttene både i forgårs og i går! Gerd Liv Valla er den største HORA vet jeg, hadde jeg vært Henrik hadde jeg bare bytta til alteregoet på Tina & Bettinas videoblogg og skjelt dem ut alle tre! Schtøggeste gjestene ever! Også ble jeg litt lei meg på dine vegne, siden du ønsket deg Henrik Thodesen på laget den dagen du skal være med i programmet=/

Ingrid sa...

En dag, frøken, kommer du til å slutte å drikke SÅ mye vin. Da blir det hyggeligere å være ute, både for deg og for andre.:)

C-vitaminsjokker forresten ikke kult! Men for sikkerhets skyld bør du ha en pakke zyrtec eller liknende på lur, i tilfelle elveblest.

Ha en ellers strålende dag. Og de hadde ikke glittergardiner på Åhlens i Bergen. Neiognei.

Grazi sa...

Enig med deg. Gerd Lol kan gå og legge seg. 4-stjerners middag i mitt hjerte! :D

M. sa...

Åh, jeg ELSKER at du ikke tar deg selv høytidelig, at du utbroderer hvor full du blir og faktisk også forteller hvordan du oppfører deg på konsert ;) !!!

Du skriver så ufattelig bra hver gang, og jeg blir helt misunnelig, altså!!

Betina sa...

hahaha, jeg lo av krølltoppen!

Anonym sa...

Du er GENIAL!

Anonym sa...

Ja, ta og si ifra når du skal på konsert neste gang! Eller kanskje du skal ha din egen konsert? :)

marey sa...

Jack Dalton er SUPERhotte. Men æsj, Pink Robots er rimelig utdatert, noe som er ganske synd siden de nettopp har sluppet plate/ikke har sluppet plate enda.

Anonym sa...

Kjempetakk for nytt, herlig innlegg, jeg ER så glad;D Når det gjelder 4stjerners middag, virker de til å ha gått så fullstendig tom for gjester, så de har bare grabbet i blinde - det var pissflaut å se på, jeg skjønner jævlig godt behov for å nervøsdrikke;)

Helene sa...

Hahhaha, det med krøllene var jo faktisk morsomt! Skjønner godt at du pekte!

Forresten så sjekker jeg bloggen din flere ganger daglig, i håååp om oppdateringer, selv om jeg egentlig vet at det bare er rundt annenhver dag :( Selv om livet ditt er rævva og bare består av boller og brød vil vi gjerne høre om det fordi vet du!

Anonym sa...

Me loves you!

Marie sa...

ilu

Anonym sa...

Og jeg tipper alle har hørt sangen "Curly", hvor de i refrenget synger "He is just a boy with curly hair".....og jeg vet ikke om dere la merke til det, men denne herremannen fremst hadde altså også krøller..

HAHA, du dreper meg!

Anonym sa...

Og jeg tipper alle har hørt sangen "Curly", hvor de i refrenget synger "He is just a boy with curly hair".....og jeg vet ikke om dere la merke til det, men denne herremannen fremst hadde altså også krøller..

HAHA, du dreper meg!

Anonym sa...

Og jeg tipper alle har hørt sangen "Curly", hvor de i refrenget synger "He is just a boy with curly hair".....og jeg vet ikke om dere la merke til det, men denne herremannen fremst hadde altså også krøller..

HAHA, du dreper meg!

Synne Karstensen sa...

haha, du er så genial.

Anonym sa...

megalol

Anonym sa...

Det er jo det som faktisk GJØR at 4-sjerners middag er sykt awesome i qwl!!!! Lenge leve crazy blanding!!!

carinacharlotte sa...

Aaaaah Linnéa I LOVE YOU.
Hvertfall bloggen din, da.
You always make me smile <3

Christina Koritsi Sommer sa...

Takket være deg har jeg begynt å se på 4-stjerners middag, og klarer faen meg ikke å slutte. Takkskarrufaenmegha!

Men du skal få for å være pen da. I følge han tøffe anonym mangler jeg noen operasjoner og litt kvinnelige hormoner! Slå den du! :-D

Anonym sa...

haha, kanskje det kommer til å skje et selvmord en dag pga kombinasjon med kniv, alkohol, vin og vitaminer? : D Enig med deg ang 4-stjerners middag, flaut å se på!

linaogellenshow sa...

Krølltoppen så tjukk og gammel ut :S

Anonym sa...

Du får meg til å le like mye hver gang!

Anonym sa...

lol @ krølltoppen

men faen da, hvor vanskelig skal det være å få med en blogger på fire stjerners middag? om de lar Gerd-Liv Valla være med, så kan alle være med! kunne vært en "blogger spesial" med deg, ida wulff, lars tangen og voe (selfølgelig fordi hun er mest kjent, etter ida wulff..). du skulle vært kjendis, linnea! du må bli oppdaga snart ass

Thea sa...

Haha, det er den mest faila gruppa med mennesker på 4-stjerners da.
Og når de begynner å ta med folk som er 110, da har de ikke no god grunn til å ikke ha deg med istede altså!

Også sånn super random, jeg drømt om at jeg skulle på midda til deg i natt og HALLO, du lagde ikke tacos!? Jeg ble forbanna på deg og nekta å spise. Du hadde lagd spaghetti istede foresten .. fysj.

Elin S. sa...

Jeg virkelig elsker ironien og måten du blogger på! Du er en super digg person, som jeg digger svært mye :)
Du har også gjennomgått mye av det samme jeg har løpet av mitt liv, så jeg både beundrer deg og forstår deg på mange måter (selv om jeg er et par år yngre enn deg). Du er en flott person, Linnea

Ole Stian sa...

Kan ikke jeg få ta deg med på en date, Linnea?? :D

Marie sa...

Alltid deilig å lese om andre som heller ikke har noe liv.. Lykke til til oss begge!

e.m. sa...

Steike, Linnéa !
Kommer Gud til å straffe alle som kommenterer her, og sende oss til evig brenning og pinsel i Helvete når den tid kommer ?
Dårlig gjort av deg; du kunne da i det minste ha advart oss først.
Jeg ligger i så fall syltynt an.
Det er sikkert og visst !!

Anonym sa...

Gruuusom gjeng på 4-stjerners dinne veka. Ej blir flau ,ej dør å ej blir pinlig berørt over en kresen og lite samarbeidsvillig sær gjeng. Gla ej ikkje beli trekt ut til å vere med dei for hadde ej fått rogn, torskehode og lever til middag so hadde ej nok snudd ASAP og sagt HADE! prøv igjen...Æsj

Anonym sa...

Verste 4 stjerners middag hittil. Så bare på 1 episoden. Sykt kjedelig gjeng!

Luna Anette sa...

Du er faktisk grunnen til at jeg OGSÅ ser på fire stjerners middag nå. takk du

Mamma Maiken sa...

Hahahaha!! Så morsomt:P Høres ut som meg i fylla det der. Jeg driter meg ut hver eneste gang, og skjemmes dagen derpå..

Anonym sa...

haha, du er genial (Y)

Øyvind sa...

Hahah, du er og blir fantastisk! :D

OLGA sa...

BLIR DU IKKE LITT LEI AV AT FOLK DIGGER DEG SÅ JÆVLIG? ÅÅÅÅh linnea du er så morsoooom hahahha ler meg ihjeeel...

blir faktisk bare oppgitt jeg:s

Eira :3 sa...

haha!

Linnéa sa...

olga: :s

karoline louise sa...

"Om 2 år:
Bor jeg i London for minst et år. Jeg har naturligvis walk-in closet og eget svømmebasseng av sko."
Fra et navnløst innlegg, 13. mai 2010. Fremdeles samme plan?

Frida sa...

HAHAHA, dør på meg sjølv.
Er i dårleg humør no, kunne trengt eit innlegg kjenner eg. Wuhu.

Kari sa...

BLOGG OFTERE DIN DUMRIAN!!! kan du ha en spørsmålsrunde plis?

Anonym sa...

Når vil det bli dristige bilder av Ulrich?

Linnis sa...

Linnea, kjære søte.. Tror du kanskje jeg kan få bo hos deg i helgen!? Jeg bor selv i Trondheim, hvor det er NM i korps i helgen.. Ikke nok med at det er bandgeeks i absolutt hele byen, og tubasnakk på hvert eneste hjørne.. Men, jeg jobber i butikken som ligger i lokalet de øver!! They're everywhere..

Jeg tror jeg dør....

Anonym sa...

Haha.. Du er syk!

Kaffipiken sa...

haha du dreper meg. IGJEN

Anonym sa...

OM du er i slekt med Didrik Solli Tangen, han som vant melodi grand prix?

Eira sa...

Haha! Gadd ikke se på det engang, herre, Gerd Liv Walla?? Haha, boy with curly hair! You make my day, Linnéa.. Hva syntes du forresten om at din blogg er yndlingsbloggen til voe..? Hva syntes du om henne? Og du? Kommer det ofte "fans" til meny på Lysaker? Hvilken holdning har du til dem? Ha en fortsatt fin dag :)

Linnéa sa...

kristina: jeg var vel hjemme 23 da, så...

Ingrid: tror jeg ikke...

Thea: spaghetti er jo dritgodt da!! det må jeg lage meg en dag. hvis jeg gidder. og har råd.

karoline: hehe.... kanskje ikke

dristige bilder av ulrich? hva med...aldri?

Linnis: det er et meget godt formål! men dessverre er jeg ikke hjemme...

Nei jeg er heldigvis ikke i slekt med Didrik.

Anonym sa...

Hans, han med krøllene, er ung og flott!

Anonym sa...

Great site. A lot of useful information here. I’m sending it to some friends!