4. mar. 2010

FFF

ÅÅÅ, jeg MÅ slutte å hente c-vitaminenboksen og ta den med i senga når jeg er full. Nå er den TOM!
For jeg var nemlig ute på superfylla i går også jeg, vet dere.
Denne gangen har jeg TIDENES HISTORIE... Bare vent litt, det aller viktigste først.
Fordi jeg vant nemlig billetter på 730.no til Slagsmålsklubben. Noe som viste seg å være en gjeng svenske aper som spilte SUUUUUPERSYRE, og jeg ble seriøst tråkket ihjel!!!
Og det er jo sånn det skal være! På konsert SKAL man være superdritings og tråkke hverandre ihjel, ikke stå der som jævla prester og nyte musikken. Men jeg har fått knusende kritikk inne på Julie sin blogg over oppførselen min på Florence + the Machine-konserten...
Fulle folk først kan også forkortes til FFF - de tre F-ene. Dette synes jeg alle skal tenke på neste gang dere skal på konsert.

Uansett! Vi startet rolig med å se på 4-stjerners middag... Gjengen denne uka har vært helt utrolig kjipe, spesielt når han med kloa er med.
Så rett før de skulle gi terningkast til hverandre, SLO KAMILLA AV, fordi hun ikke ville se på at Cato holdt terningen med kloa! Så nå må jeg KJØPE episoden på internett.


Kan ikke huske å ha lastet opp dette bildet, men nå får det jo bare ligge her.

NOK en gang måtte jeg være sammen med disse to idiotene. Kamilla mistet til og med en SKO. Skjønner meg ikke på folk som mister ting hele tiden. Jeg mister ALDRI noe.


Så skulle jeg lage en tatovering på Julie.
Og så tok vi t-banen og så husker jeg ikke mer.
For nå gleder dere dere sikkert til historien tenker jeg...
For ca. her hadde jeg fått nok, og bestemte meg for å rekke den siste trikken hjem. Så jeg sprintet til trikken, satte meg på et ledig sete og sovnet bare bittelitt med hodet lent inntil veggen. I hånda hadde jeg mobilen, litt sånn henslengt på det andre setet. Plutselig, to trikkestopp før hjemme, kjenner jeg at noen diskré prøver å SMYGE til seg mobilen min ut av hånda mi!!!!! Bare sånn "vennlig smyging"! Jeg skvetter noe helt jævlig og ser bak meg, på MR. UTLENDING SOM HAR PRØVD Å STJELE MOBILEN MIN!!! Og han rykker til som en jævla idiot og later som ingenting.

"HVA I HELVETE ER DET DU DRIVER MED, TROR DU JEG SOVER JÆVLA IDIOT????"
"What, i don´t understand..."
"IKKE SKAP DEG, JEG SÅ HVA FAEN DU PRØVDE PÅ"
"Hva jeg...nei, i don´t understand!!!"

"TROR DU IKKE JEG KAN ENGELSK??? YOU TRIED TO STEAL MY PHONE, RETARD!!!"
"No!!! I have my own phone! Look!" sier han og drar opp en stygg mobil.
"FUCK YOU!!!" gauler jeg.

Og der var jeg så jævlig nær å bare smekke til idioten!!!! .....men i stedet valgte jeg altså å SPYTTE på trikkegulvet i sinne og forlate trikken før han tok fram kniven.


Jeg vet jo at han mye heller hadde lyst på min rosa mobil! SKAPHOMOEN!!!
Til bursdagen min, så ønsker jeg meg et nytt liv.

95 kommentarer:

joakim sa...

FFF!!! <3

elena sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

HAHAHAHAAAAAAAAAA!!!!!

Irmelin sa...

Linken til Julies blogg fungerer ikke. MEN jeg kan den jo fra før. :)

Ingrid sa...

Haha ! Jævla utlendingar

Hege sa...

Haha, digger deg så sykt Linnea.

Anonym sa...

Så jævlig spesiell du er. Hadde du stått og lent deg på meg hadde du virkelig fått høre det. Typisk 'bonde i byen'-fakter.

Marie sa...

Fy faen, jævla pakkisjævel. HVORFOR SLIPPER VI DEM INN???????? Bra du turte å si ordentlig ifra, Linnéa!!!!!!

MariaKristine sa...

Du er gæærn.
:D

Ole Stian sa...

Haha, ja du må passe deg for disse pakkisene!!!! :D :D

Og når det gjelder hun Julie så er hun bare en stygg oversminka fitte uansett. Man kan bare ikke ta henne seriøst på en plass!!

Anonym sa...

haha er det tatoveringen til marie amanda du prøvde å lage??

Rebekka Opsal sa...

Den lyseblå neglelakken til fyren på bussen, evt. Halvor, var elsk.

JULIE AIDA sa...

NEEEEEEI!!!!! IKKE TATOVERINGSBILDENE!!!!!! NÅ BLIR JEG HATA!!!!!!!!!!!! åh. mer grining...

Anonym sa...

"Mr Utlending" rofl

Ella sa...

Det er helt sykt, hvordan klarer alle disse folkene finne deg?! Hahaha, seriøst at han prøvde å ta den UT av hånden din! Herre..

Anonym sa...

hahahaha...tatoveringen.

Sunniva sa...

Hahahah, jeg dør av tatoveringen!

'♥ Christine sa...

Når voksne mennesker går på små barn kan du lene deg på andre når du er full og på konsert!:)

SA sa...

Hm, har du samme neglelakk som randomen på trikken? Hvordan gikk det til? Satt dere og lakkerte negler sammen på trikken?

Jørgen sa...

lol

wine-fueled narcissism sa...

Veldig festlig at bloggen din omkranses av reklame for Paradise Hotel. Jeg kan ikke TENKE meg at du er fan.

Anonym sa...

Ole Stian: Er Julie en stygg oversminka fitte? Ironisk nok er hun jævlig pen, lite sminka og alt annet enn noen "fitte". Dust!

Slagsmålsklubben er grusomt. Svensker altså....

Trodde jeg skulle dø når jeg så den fine "tattoveringen"....
Du er et talent, linnea!!!

Marte Amanda Riise sa...

FFF, er med på den ;)

Halvor sa...

Haha, Kong Blackout!

Anonym sa...

Herregud, jeg ler meg skakk av deg!

Anonym sa...

hahah, tissa på meg, IGJEN!

Forresten, hva synes du om at alle leserne til lissis skal prøve å være like sukkersøte når de skriver kommentarer?!

CathrineA sa...

Hahahaha !!! Sykt bra Linnèa ! :-D

Pimi sa...

Hehehe, du er så morsom

ODA sa...

jeg fikk et nytt liv til jul i fjor jeg :)

Ellen Marite sa...

LER LER LER! Du er flink å oppdatere nå, det liker vi!

Mor. sa...

Kan sikkert ta vekk juletreet fra hylla nå, fylleungen.

Tone sa...

Hahaha, jeg så at Ida hadde skrevet om "en venninne" som hadde stjålet et sånt rasfareflagg, og jeg bare VISSTE at det var deg! Kommenterte det ti log med på bloggen hennes:D Haha. Du er kul!

Mariann sa...

Blå neglelakk. HÆRLIG. Du som lakka de for han siden du har samme fargen på dine `?
Så det er du Ida snakket om så har stjælt det skiltet. Funny. :D

Mariann sa...

Blå neglelakk. HÆRLIG. Du som lakka de for han siden du har samme fargen på dine `?
Så det er du Ida snakket om så har stjælt det skiltet. Funny. :D

Kamilla sa...

Det er JEG som har stjelt det jævla skiltet, okei!?!??!?!?

Forresten, jeg er rasist, akkurat som deg. NESTEN da.

Vi skal ut i helgen igjen, Linnéamor.

Anonym sa...

haha :D Du er så bra! Men hvorfor hadde du og han fyren på trikken samme farge på neglelakken? :)

Anonym sa...

Hvorfor er du så slem og sint? :( Håper ikke din enorme fanskare tar etter deg i dét - selv om du kan være vittig.

ingrid sa...

SLAGSMÅLSKLUBBEN <3<3<3<3<3<3

Solveig sa...

ååå blir så sinnsykt glad av å lese bloggen din!!!! du får meg serriøst til å sette pris på livet mitt selvom jeg har mer irriterende venner og ENDA mindre pupper enn deg! du er den mest superlol personen jeg vet, og hadde jeg møtte deg på trikken hadde jeg dødd på stedet. kanskje prøvd å stjele mobilen din først for å se på bilder av deg, men garantert dødd rett etter. vær så snill, fortsett å plag oss med ditt ubermax kjedelige liv. for å føle meg bedre må jeg nemlig innom bloggen din hver dag. good times :)

JEG GIR DEG TERNINGKAST 6!!!! når du kommer på TvNorge

Anonym sa...

haha. du er så bitter! begynn å se lyst på livet da. :)

Anonym sa...

haha. du er så bitter! begynn å se lyst på livet da. :)

B sa...

FYI , det sendes reprise på 4 stjerners på søndagene fra kl. 15.00 til 18.00 :)

Anonym sa...

Fy faen, jævla utlendinger!! BLIR SÅ SUR, to pakkiser stjelte iphonen min på kinoen på lørdag.. Forbanna idioter, bra du tok gjerningsmannen din på fersken i allefall!

Tonje Kjørvik sa...

GENIALT, LINNÈA :D

Luna Anette sa...

HEY vi har lik mobil. KULT

Nøve sa...

Omgz jeg har oxo den mobilen nå kan jeg dø lykkelig.

Anonym sa...

Mr Utlending. Haha! Du kommer alltid med sånne kule, morsomme historier fra hverdagen din. Elsker bloggen din! : )

Anonym sa...

Hahaha. Ler like godt hver gang jeg leser bloggen din! Var så heldig og vant billetter jeg og. Spes publikum og spes men fet musikk.

Marthine sa...

haha. jeg ler godt inni meg når jeg leser det du skriver! er alltid like moro å lese innleggene dine.

Anonym sa...

hahahahahhahah, DU E RÅ!!!! :D

Anonym sa...

hahahahahhahah, DU E RÅ!!!! :D

Kirsti sa...

De har noen på salg på nille. Løp og kjøp.

Anonym sa...

http://nrkp3.no/p3morgen/ole-martin-fra-fire-stjerners-middag/#more-2941


dedikert til deg. Fire stjernes middag OG taco. OG vin . Kos deg

Ann Helen Moen sa...

ha ha ha ! Du er faen genial! :D
Stå på.

Caroline sa...

Herregud, du er jo ikke tam! Galne galne jente :)

Anonym sa...

Hahahah, så jææævlig bra!! Takk for nok en dagens latter, Linnéa, digger deg!

lene sa...

haha.. du hadde lik neglelagg som random-drunk-guy-på-bussen!

Anonym sa...

På noen bilder minner du meg om Kate Bosworth, bare at hun har et rundere fjes en deg :)

Vvv sa...

Priceless!

Jeg vil også ha et nytt liv. Jeg er student og superemo hele tiden fordi jeg konstant er på etterskudd og tror jeg kommer til å stryke på eksamen(ene). I tillegg er jeg ekstremt blakk hele tiden, og må leve på havregryn som jeg HATER. Og jeg var på Florencekonserten, og da klarte jeg SELVFØLGELIG å bli superdrita (noe som alltid skjer, merkelig nok), før jeg klinte med en random som venninnen min mente var grusom og så dro venninnen min meg med hjem fordi jeg var for full... Altså, denne konserten var det eneste morsomme som skulle skje før type SOMMERFERIEN, også husker jeg EN sang (jeg er ganske fan så gledet meg til musikken også). FML!

Åååh, det var deilig å få det ut.

Kristiane sa...

Har du stjelt en sånn rasfare.no, hehe :P

www.kristianesollie.blogg.no

Anonym sa...

Syns du skal slette de jævla utlending kommentarene også! støtende mot folk fra pakistan osv. rasistisk what

Petters sa...

digger det

Helena sa...

Hei, du glemte jo å komentere RASFARE.no bildet. Ser Ida også har skrevet om det. Er det du som er den dumme fulle venninna, eller? :D hehe

Anonym sa...

Plis skriv inlegg oftere! Du har sykt bra blogg, så gøy at man nesten tisser på seg :D

FFF, så enig

metallicatrollet sa...

Hahaha, fantastisk! :D

Den Onde Damen sa...

Alltid like morsomt med mennesker som prøver å snakke et fremmedspråk i den tro at det skal legitimere stjeling eller annen ufin oppførsel. Og enda morsommere er det når de blir tatt på fersk gjerning.

ANETTE sa...

FFF, så sant så sant!

Lothe sa...

Du må gjerne lene deg over meg på konsert.

Anonym sa...

hahaha, FFF :D

Anonym sa...

Hahahahah!

Line sa...

hahhaa! evig bra blogg!

Miriam sa...

Hei :D
Du har en fantastisk blogg!
Jeg lurte bare på hvor du hadde lastet ned sims 3 spillet (JA, vet du sa det bare var å sjekke google) men jeg finner det ikke ut. Så om du kunne sagt hvor du fant det, hadde det vært supert. Og var det full versjon?

Birgit sa...

Stupid Helena og andre kommentatorer, ser der ikke at Kamilla har skrevet at hun innrømmer å ha stjålet skiletet?

Linnéa stjeler bare ubetydelige ting som ingen savner uansett. Gaad!

Milla sa...

takk for at du får meg te å le! fantastisk! :)

Kari sa...

HAHA! jævlig bra, Linnèa! Jeg liker deg.

Anonym sa...

hahah dævva av tattoveringen

Anonym sa...

"I have my own phone!" hahaha så teit

Anonym sa...

Nice stripete kjole/overdel! Hvor har du kjøpt den?

Anonym sa...

KAN DU IKKE BEGYNNE Å BLOGGE HVER DAG?

Anonym sa...

Det høres virkelig ut som om livet ditt er et helvete. Seriøst.

Anonym sa...

takk gud for at du ikke hadde i den latterlig stygge fletta i håret denne gangen. du er hot uten

Anonym sa...

Jeg. digger. deg. Hahaha! Du har fått det en ny fast leser! :)

Ingrid Sundt sa...

Digg at du prater rett fra levra:)
Det var da måte på frekkhet å gå inn for å bøffe mobilen din på den måten da. Bra du merka det så du fikk stoppa han! :)

Kari sa...

Hei! Tenkte kanskje du ville lese denne bloggen, siden jeg synes dere er prikk like på personligheten og skrivemåten..;
www.rakelbloggen.blogg.no
hun har også lagt ut et bilde av deg.

henke sa...

HALLO husker du ikke vår number 1 datingregel?

SKALLA = NULL HÅR PÅ BALLA

skjerp deg.

kqrrrrrrre sa...

Ler hver fuckings gang jeg leser bloggen din, du er sannsynligvis en av de jentene jeg finner mest komisk her i verden, "monsterlol".

Anonym sa...

oppdater da, du har ikke skrevet innlegg på flere dager....

Åsne sa...

Når har du bursdag ? :)

Frida sa...

har du ikke tenkt på at du spise noe annet når du er med på 4-stjerners middag enn taco til de andre :o ??

pernille sa...

håper denne sangen vil muntre deg opp i håp om du ikke vil ønske deg et nytt liv!! http://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM

Iddaah sa...

Frøken Linnea, i og med at jeg ikke har noe annet å gjøre på fritiden min enn å lese din blogg, kunne du være så generøs å muligens komme med flere blogginnlegg?

Anonym sa...

haha. :)

du kan jo ønske deg et nytt bloggdesign i samme slengen som et nytt liv i bursdagsgave. det hadde ikkje vore dumt! spør toroborgen f.eks. han har fått nytt, kjempefint design nå. ;)

Linnéa sa...

åsne: 16. april

frida: hæ??? norsk plz.

Anonym sa...

men erkänn, killarna i slagsmålsklubben var sjuuukt snygga!

heh.

Anonym sa...

Hvor stor er tv din?