29. mar. 2010

Linnéa m/filter

OBS: Blogger.com er tilbakestående i dag, så dersom bildene ikke dukker opp: oppdater til dere dør. Kommentaroversikten er også funksjonshemmet, men dere kommenterer jo ikke uansett, så det raker vel ikke dere.

Å HERREGUD JEG HAR SÅ MYE Å FORTELLE!!!

Her om dagen luftet jeg jo min frustrasjon over Herr Støvsugers ELENDIGE suge-evne.
Men så fikk jeg denne kommentaren:

Husmor sa...
Heisann, hvis herr støvsuger suger dårlig kan du forsøke å ta ut støvfilteret og enten børste av det eller vaske det lett under springen og tørke det, før du setter det inn igjen. Funket som bare rakkern på min.

Jeg ble selvsagt helt i ekstase, og nærmest LØP med filteret til vasken for å skylle det litt. Litt mye.

Etter litt mye skylling, så bare... What, hull?

Og plutselig...
(ALLE SAMMEN: dette er engelsk og betyr at man ikke skal vaske den.)

For å si det sånn, Kjære "husmor"... Du skylder meg en støvsuger.

Herr støvsuger kortsluttet, han. Misunner gjenstander den egenskapen å kortslutte av og til. Jeg hadde kortsluttet hele tiden jeg, tror jeg.

Men det er jo selvfølgelig ikke noe stress med den støvsugeren, altså.

For nå har jeg jo for eksempel nye briller:
Og ny hatt:

Å herregud nå mistet jeg den ned på gulvet og alt ble helt svart og jeg har ikke noe å støvsuge opp med!!! VÆÆÆÆÆÆÆ!!!

...............herregud

Jaja.. Dere driver jo og klager på at jeg spiser det samme hele tiden. Men i løpet av helgen har jeg smakt på TO nye ting!! HAKEKORS i taket.

For sjekk, MINIAPPELSIN! Som visstnok skal spises med skallet på...

Og seriøst!! Det var så jævlig surt at jeg NESTEN ble litt stygg. Og jaaaaaaa, jeg har hattesveis.
Det er enten hattesveis eller tørt og jævlig hår. Det er derfor jeg er mye hjemme.
MEN UANSETT, videre på den meget spennende historien: hva jeg smakte på i helgen ting nr. 2

Ja. Nå kommer hele slektstreet mitt forresten.
Og mormor som sa at "Men Linnéa, i vil på na derre greia di assa. Internettet."
That´s my mormor in oransj! Og tante og bestefar, hvis noen måtte interessere seg for dét.
Uanseeeeett... Å herregud så givende dette er...

BLÅSKJELL!!!
Jeg gledet meg kjempemye:
Men det var faktisk SUPERGODT, blåskjell er det nye taco!!

Neida, herregud...

Kunstpause + bilde av meg

For en jente må ha ekte mat...
Først siler du soppen i den styggeste silen du kan finne. Denne er selvfølgelig Lise sin. I leiligheten vår eier hun 3 ting: senga si, en stol + denne silen.

Så putter du det i stekepannen, og salter og oreganoer som en gal.
Serveres med ketchup, salat og fire 4-stjerners middag-episoder på rad.
Oh lord... er det rart jeg hater livet.


VENT, ikke gå! Bare en siste ting!

Jeg skal få...

*Trommevirvel*

PERSONLIG TRENER PÅ SATS!!!

Ja... Dere har også lov til å le.

Personlig synes jeg ikke at musklene mine trenger det.
Men jeg skal bare stramme opp beina og få overskudd, tenkte jeg.

Må vente til etter påske da, for nå har jeg et eller annet som gjør at jeg har vondt i lungene konstant, og det gjør vondt å puste. Men det er jo ikke sånn at jeg gidder å gå til legen med det heller, han har jo aldri tid til meg. Hvis jeg er heldig, får jeg kanskje time om 3 måneder. Og da er jeg jo sikkert allerede død.

58 kommentarer:

perfectionturnsmeon.blogg.no sa...

Hahaha. Skjer med at du støvsuger selv da? Hadde du ikke polakker til å gjøre det?

Anonym sa...

hahaha! elsker bloggen din <3

Dorte sa...

du er verdt å vente på :)

Linnéa sa...

polakken sa opp

hei bestemor sa...

OMG!!!!! LOL LIV DU HAR, digger deg

Hanna sa...

Er du ikke litt sur for at frk. Wulff & co skal ha 4-stjerners middag UTEN deg?

Andrea sa...

synd jeg ikke fikk sett noen av bildene, men ellers var det jo OK. hehe nei da, SYKT BRA OG LOL

Anja sa...

har bare en ting å si, du er genial..ENDELIG en blogg som ikke går utpå dagens outfit og hvor mange frappucino man har drukket i løpet av dagen. Vurderte nesten grave meg ned av fortvilelse av at ca hele norge hadde sånne blogger, frem til jeg fant din. Herlig

Anonym sa...

wooow. blir du ikke lei av å spise sopp?! unn deg selv din egen fire stjerners middag da vel!

Jeanette Larsen sa...

Jeg får ikke fram noen av bildene dine:(

Ida sa...

Når kommer svarene på de spørsmålene vi kunne stille til familien og vennene dine? :)

Anonym sa...

Hahahahahah! ler meg ihjel hver gang jeg leser bloggen din! ;D

Anonym sa...

Hahahahahah! ler meg ihjel hver gang jeg leser bloggen din! ;D

Anonym sa...

åh biiilder

L sa...

herregud jeg har også vondt i lungene konstant og pustebesvær!!! og jeg orker heller ikke gå til legen da.. hmm

Anonym sa...

Det nest siste bildet der sier litt om deg :)

Rune C

Anonym sa...

ÅÅÅ, du er genial !:-D Sopp er nam, men salat med ketchup ???

Anonym sa...

jeg digger håret ditt ! OG bloggen da!:D

Rom sa...

Til Ida26: Linnea skriver ikke denne bloggen til deg, skal du klage så send henne en mail privat, ikke heng henne ut her.

26 år? 16, tenker vi vi sier.

Vilde Kristine sa...

Nå har jeg oppdatert meg til døde(nesten) og kan ENDELIG se bildene, har bare èn ting å si: GENIALT!

Anonym sa...

Elsker bloggen din Linnéa :D

Kenneth B sa...

Du burde legge pengene i en støttekontakt i stedet for en personlig trener! Hahaha... Lættis blogg...

Markus sa...

Du lever et hardt liv. Spør på bloggen om noen vil sponse deg med støvsuger! Det må jo være noen som aldri har blitt sponset med det, og da blir du jo bare mer spesiell! he he he

Anonym sa...

hhahaha hakekors i taket, bra humor. måtte le da jeg leste det

Anonym sa...

ojoj, jeg har også et sterkt ønske om å kortslutte en gang i blant. you're a genious! :D

Anonym sa...

du burde prøve kantareller, smaker mye bedre enn sjampinjong og plukker du det i skogen så er det GRATIS!!!!

Anonym sa...

Hei, kjøtthodet over. Mye kantereller der du bor i mars eller? Hva blir det neste? Foreslå at hun skal begynne å dyrke fotsopp på badet?

Anonym sa...

I LOVE YOU.
Dør du dør jeg

Sila sa...

Vittig ;) Sjekk ut finn.no da.. der gir de jo bort det meste =)

Anonym sa...

DU GJØR DAGEN MIN!

Anonym sa...

Til anonym @ 12.11, jeg sa ikke at hun skulle plukke sopp NÅ, gjorde jeg vel? Og man får faktisk tak i kantareller nå, om man går i butikken, pris er litt stiv derimot

Anonym sa...

Til anonym @ 12.11, jeg sa ikke at hun skulle plukke sopp NÅ, gjorde jeg vel? Og man får faktisk tak i kantareller nå, om man går i butikken, pris er litt stiv derimot

Amanda sa...

Du har ikke noe slektskap med Nemi Montoya, har du vel?

Pimi sa...

Lykke til på sats da! :) Det antrekket med shortsen var forresten veldig kult:)

SA sa...

Ikke dø, Linnéa.

Anonym sa...

Sykt at ingen har skrevet dette. Hvis du får vondt i lungene når du puster har du lungebetennelse! Dra til legen og begynn på antibiotika! Hvis ikke blir det bare verre. God bedring:)

Anonym sa...

freser du soppen i olje eller noe?....................

Tavi sa...

Genialt!!!! Alle som vil bli stapp mette, på10-20 kcal spiser sopp, salat og drikker funlight eller pepsi max til!!!
Dette er middagen min hver dag!!! yndlingsretten!!!

Tica sa...

Kan ikke noen sponse henne med treningstøy, da? Og ny støvsuger.

Anonym sa...

åh, jeg ler så utrolig for hvert nytt innlegg. og i dag fungerer bildene også!

men "skylDe det?". trodde du var særskrivingshater til din død?

Anonym sa...

åh, jeg ler så utrolig for hvert nytt innlegg. og i dag fungerer bildene også!

men "skylDe det?". trodde du var særskrivingshater til din død?

Anonym sa...

LOL

Camilla sa...

Seriøst!? Har du et smykke der det står "Love"? Jeg hadde forventet mer av deg!

Anonym sa...

Oreganoer, LoL!

Frk. Linda sa...

Vart anbefalt denne bloggen av ei venninne. Angrar ikkje på at eg tok turen innom! No har du havna under favoritter! :-)

Karina sa...

herrejesus. du er dagens høydepunkt!!!!

Anonym sa...

elixia elixia elixia

Anonym sa...

elixia elixia elixia

Ida sa...

Rom:
Var aldri meningen å henge ut Linnéa. Jeg skrev det jeg skrev fordi jeg ble bekymret. Men ser at det jeg skrev kan virke sårende. Jeg tar absolutt selvkritikk der.


Selvfølgelig skriver hun ikke for meg. Det jeg skrev var ikke ment som en klage på innholdet i bloggen, men som et uttrykk for bekymring, som sagt.

Jeg er 26 år gammel, ja. Er vel blant de eldste leserne hennes. ;-) Du kan ikke vite hvor gammel jeg er kun basert på et par linjer langt innlegg.

Anonym sa...

HAHA! Du er faen meg genial. en mer random jente skal du lete lenge etter!! keeep up the good work ;)

veronica365 sa...

Hei Kråka!!! :))))
Jeg ler meg faen meg i hjel av bloggen din!! Hjelpes!!
Slenger rett inn på favoritter! :)
Glad påsk!

veronica365 sa...

Hei Kråka!!! :))))
Jeg ler meg faen meg i hjel av bloggen din!! Hjelpes!!
Slenger rett inn på favoritter! :)
Glad påsk!

Mariell sa...

Har ikke sett de appelsinene før.. hen kjøper man de?

Blåskjell har jeg aldri smakt, men det går ikke ann å sammenligne med taco nei.. OMG liksom! Taco er best!

Du ser så liten ut på det bilde i kunstpausen :)

Takk for innlegg!

Silje sa...

hahahaahahahaha.

Victoria sa...

I skjønne ikkje korsn du fe d t, å ete så mykkji sopp! E d virkelig godt?

julie : - ) sa...

haha, syns du ser sterk ut jeg da .... : - )

Sara sa...

Sopp :P

line sa...

hihi du er best ! :D