7. mar. 2010

Nytt liv ønskes 2

Herregud... Dette har jeg jo egentlig ikke tid til. Min mors største frustrasjon om dagen, er det at stefaren min kommer hjem fra jobb - for så å legge seg ned på sofaen og SPILLE på mobilen helt til han legger seg.

OG DET FORSTÅR JEG JÆVLA GODT!!!!
Herregud, har spilt dette 4 dager i strekk!!! Og i sted da jeg gikk og spilte ble jeg nesten påkjørt av trikken, IGJEN.

Pluss at jeg må se reprisen til 4-stjerners middag i dag også! TIDSKLEMMA HAR TATT MEG, for å si det sånn...

Og apropos... Herregud, i dag skulle Cato med kloa og ei hånd lage mat... Han greide faen ikke skjære opp brødet selv engang! Han hadde faktisk med seg en HJELPER til å lage mat! JUUUUUKS!!!!!!!!
Og er det forresten tilfeldig at han lager kongekrabbeKLØR til forrett????????

Jaja. Også var jeg ute i går da. Men det husker jeg ikke.
Like greit!

Så har Lise hatt besøk av svensken, så jeg har blitt nødt til å kronisk gå rundt med det kanskje absolutt beste kjøpet jeg har gjort i år:
Tror jeg skal begynne å bruke disse ute blant folk også. Folk sier og gjør så jævlig mye dumt for tiden at jeg skulle ønske jeg var både blind og døv.

Ellers har jeg vært i Irak, nei unnskyld på Grønland i dag!!!!!
Og ja, jeg har pyntet meg...

Herregud, nå fikk jeg ikke med meg hvem som vant 4-stjerners middag denne uken!!! FAEN ta dere!! Hvem vant???

Jaja... Uansett, på Grønland skulle jeg egentlig være sosial:
Og så var vi i frukt og grønt-butikken på Grønland, og der kjøpte jeg:
1 agurk
3 gule epler
1 eplepære/nashi
1 pære
1 kålrot
TIL 31,50!!!!!!! Er det rart folk fra Irak flytter til Grønland!!!

Men så greide ikke vennene mine å respektere det faktum at jeg skulle se 4-stjerners middag, så da dro jeg hjem.

Men det jeg egentlig skulle si... Flight of the Conchords, favorittserien min, de kommer til Oslo og Bergen for å opptre 20. og 22. mai! HERREGUUUD, jeg MÅ prøve å få ligge med Bret:

Det er han som flyr:

Da ville nok livet mitt ha blitt komplett.

Er det flere enn meg som skal?



101 kommentarer:

Charlotte sa...

Er det i det hele tatt MULIG å kommentere først her???

Charlotte sa...

Oj.

Tone sa...

Håvard vant;) Så nettopp fire episoder på rappen. Det å ha et liv er nemlig oppskrytt:p

pernille sa...

Hahaha. Håper forresten jeg aldri trenger å bo med en venninne som har kjæreste.

Maria sa...

hahaha jeg har samme telefon som deg og spiller det jævla spillet 24/7! det er noe galt med det da (mener jeg ihvertfall) så jeg kommer ikke forbi det ene levelet.. han med kroken er skummel

Anonym sa...

ja, få deg et ligg, kvinne! det fortjener du ;)

Ane Christina sa...

Jeg spiller Bubble Town hele jævla tiden. Runder det på nytt og på nytt. Kjæresten min holder på å drepe meg noen ganger.

Torine sa...

Flight of the Conchords er kult. har første sesongen på dvd

fredaart sa...

Jeg MÅ på "Flight of the conchords"!

Charlotte sa...

Jeg aner ikke hvorfor de klipper mye når du sier klipp lite; jeg sier alltid klipp mye. Men de klipper aldri nok, så da går jeg hjem og kutter selv med en øyebrynskniv fra Nille. Nå er ikke jeg frisør enda, men NÅR jeg blir det skal jeg bli den perfekteste frisøren som finnes. Skal ha skilt som sier "Hei, jeg er i stand til å klippe bare litt".
Forresten kan det jo hende at alle frisører HATER jenter med langt hår (fordi de aldri får langt hår selv) og vil ta hevn.

Anonym sa...

WOW, endelig noen i samme situasjon som meg!

Jeg er avhengig av Bubble Town, men står fast på level... ehhh... 9.3.....


jepp, jeg har blitt spillenerd... nytt liv ønskes her også

digggggger deg linnéa!

Tyra :D sa...

Haha, bubble town.. Siden jeg fikk ny mobil har jeg praktisk talt ikke noe liv. DET er et problem politikerne bør ta opp her i landet. Heroinmisbrukerne kan gå å legge seg! Neida. JODA.

Carina sa...

Jeg rakk faenmeg ikke å bestille billetter. Det er straffen for å ha jobb. Helvete. Jeg skal snike meg inn,da.

Marthe blomkvist sa...

Jeg klarte det spillet etter ca. 2 uker :D

Tuva sa...

det spillet der, kan gå å legge seg!! klarer ikke den ene banen :(

MARITA sa...

JEG ELSKER FLIGHT OF THE CONCHORDS!!!

MARITA sa...

JEG ELSKER FLIGHT OF THE CONCHORDS!!!

Flinke Piker sa...

Eplepære? Har du avansert?

Ingvild sa...

Jeg skal så sykt på Conchords i Oslo. Måtte stå opp klokka sju for de billettene, men det var faenmeg verdt det. ÅÅÅÅH. GLEDER MEG.

Amanda sa...

Å, flight of the conchords er FANTASTISK! Meget fristende.

Ida sa...

Foreslår at du filmer deg og Bret. Eller at dere lager ny musikkvideo til "If you're into it". Hadde vært kult å se deg "getting lewd with food".

Elisabet sa...

shit, det spillet spiller jeg og..og jeg kommer heller ikke videre, SYKT irriterende!!!!!

Åsne sa...

Jeg ville se flight of the conchords i oslo, men det var ikke flere billetter igjen... hørte de var utsolgt på en halvtime!!! Så sjekka jeg det københavn, stockholm og london, og de var utsolgt der også :/ så jeg må nok bare dra til new zealand og møte dem der! vil du bli med? :D

Anonym sa...

Dere må google spillet, så får dere tips om hvordan vinne spillet. Da blir det nesten for lett da, men.

Marit E sa...

Er det ikke utsolgt?

Noah sa...

http://www.youtube.com/watch?v=pY8jaGs7xJ0

Meget mulig tidenes kjærlighetssang av Bret og Jemaine..

Natalie sa...

ooo, flight of the conchords! :D
skulle ønske jeg bodde i oslo eller bergen, hmpf.

Sandra sa...

du er meg virkelig noe for deg sjøl!
og jeg digger det!
du er et lite unikt mareritt kan man si! :)

Anonym sa...

Prøver å få billetter til enten Oslo eller Bergen, så langt uten hell. Må gå på den konserten, er blodfan!

Ida M. sa...

haha, du er helt overlegen. Ler meg ihjel av denne bloggen. Skulle ønske jeg kjente deg :p

lisa sa...

en gang jeg var full hooka jeg opp med en som ligna på bret. han var psycho. pass på at du ikke tar feil

Tyson K sa...

Just passing through! I see on your profile page though that you like indie music, you might enjoy my blog...

http://UGottaHearThis.blogspot.com

Ella sa...

NEI, jeg skal ikke, UTSOLGT! Fuuuuuuuuuuuuuuu!

Anonym sa...

mannen uten klo vant :P

Camilla sa...

Skjønner ikke at du tør å gå rundt i "Irak".. Spesielt ikke uten burka. Jeg har vært der EN gang, og da fikk jeg en spytteklyse og "hore" slengt etter meg. Og jeg gikk faktisk i joggeklær.. Første og siste gang jeg går der, ihvertfall alene.

Sigrid sa...

Nå må jeg bare legge meg ned å dø! Flight of the conchords kommer til Norge og jeg er på nadre siden av verden... :(

Anonym sa...

BRET. <3

Una sa...

Herregud, det spillet er døden. Jeg spilte det heele sommeren 2009. Kom faen meg aldri forbi det levelet med han som er i midten, og til slutt var det bare sånne krabber igjen .

Anonym sa...

Du er en kjempegod blogger :)

wine-fueled narcissism sa...

Det er jo uuuuuutsolgt jo..... Faen heller, jeg var TO minutter for sen!

Anonym sa...

du må være tidenes morsomste blogger! digger bloggen din :)

Venninna mi hilser :):)

jenteeeeeeeeee sa...

kjæresten min ligner nesten helt på han fyren du likte! Hothothot. Lucky me ^^

Karoline sa...

Du har den beste bloggen ever, Linnèa, og det vet du så jævla godt! keep up the good work, girl;D

Øyvind sa...

Du må huske å laste ned Bubble Town 2 når du har rundet det første nok ganger, koster bare 50kr på sony-siden, ett skikkelig røverkjøp!

Mea sa...

Broren min har vært Flight of the Conchords-fan i årevis, så han reserverte selvfølgelig billetter. Det dumme var jo at han tok feil av dagene, så da han skulle hente billettene (én dag forsent), var de helt utsolgt. Poor guy!

Lisa sa...

Er du også plaget med diverse ulyder når samboeren har besøk? Kanskje jeg også skal invistere i en slik...

JULIE AIDA sa...

husker ikke heller....

christine sa...

de øreproppene ser jo bare helt geniale ut! Jeg er øreproppavhengig og stadig plaget med at den ene forsvinner i løpet av natta, disse ser ut til å løse det problemet:D men hvor får jeg tak i slike??

marit sa...

takk linnéa, fordi du er du, og fordi du kan redde trasige lørdager. selv om du er bitter, så er du ganske god.

metallicatrollet sa...

Hvordan klarer du å finne på så jævla mye random, MEN morsomt å skrive om? :D Nå døde jeg. Igjen. Du har den effekten på meg.

sigrid sa...

jeg sier det hver gang, men du er virkelig genial!
men hvor ble det av kvinnedag-innlegget? som du linket til på facebook? :):)

digger deg!

Anonym sa...

Hahahaha ;)
Du altså!

Hvordan går det med pepsi max-drikkingen?

Linnformasjonen sa...

klart jeg skal, de er jo fantastiske. Liker han med brillene best.

TK sa...

OMG, jeg spillte det spille på den gamle moben... nå går det i crazy penguin :P yes..

Anonym sa...

eg ler meg i heeeeeeeeeeeel. hahahaha. du e fader meg løyen

Anonym sa...

Flere som skal ligge med ham? Høres ut som det er det du spør om. Og siden du spør: ja, det skal jeg!

Sykt bra blogg!

Charlotte sa...

hahaha, jeg mener og står fortsatt for at du passet PERFEKT inn på Grønnland. loveit.

halvor med håret sa...

<3

Emm sa...

Jeg skal på flight of the conchords! åhherrejesus jeg gleder meg.

Andrea sa...

hahaha. bubble town. er faen meg hekta! men jeg GREIER ikke level 13, noe som er helt forbanna irriterende.

Andrea sa...

scott fra hotell cæsar vant.. men det vet du vel allerede regner jeg med.

Therese sa...

Det spillet der er unødvendig avhengighetsskapende!! Jeg MÅ spille det hele tiden, og runder det opp igjen og opp igjen...

Mariell sa...

Håvard vant ja..
Så bare episoden når Vera var vert igår.. Hun er gal :P hehe.. søt også da, men energien hennes hadde jeg aldri klart å vært med i mange timer.
Har aldri hørt om den serien jeg .. OMG tenker sikkert du..men kanskje jeg skal laste den ned da :)

Anonym sa...

Jeg vil da mye heller ligge med Jemaine.

Anonym sa...

Jeg vil da mye heller ligge med Jemaine.

pernille sa...

Jeg skal!
Og jeg skal glatt ligge med Jermanine!

Anonym sa...

Haha, morsom :)

maría sa...

morsomt, men vær litt forsiktig med å lage noe morsomt ut av innvandrere.. Det er ikke noe morsomt, bare slemt. Jeg ble ganske flau nå.

Anonym sa...

"herreguuuuudddddd dereeeee" så tvungen humor du har her, alltid det samme.. så.. forventet. Og denne gangen var ikke innvandrings-vitsen ikke morsom gikk litt for langt her homegirl. Ta deg en kebab neste gang du er der da, ser ut til å trenge det :) herreeguud assa

Anonym sa...

I dette innlegget er det en srivefeil. Taper. Skuffet over deg.

Uanonym sa...

Slemt? Flaut? Haha, sarte sjeler da! Bare morsomt, herlig humor på deg jo. Den som blir støtt av dette innlegget burde ikke ha lov til å eie en pc!

Anonym sa...

Grønland, altså!!!!!!!

Anonym sa...

JEG SKAL PÅ FLIGHT OF THE CONCHORDS-KONSERT!!!!!! jeg skal prøve å stjele bret før deg. så det.

Marie sa...

Hehe du er så genial. Her en en liten side jeg syns du bør sjekke ut..

http://www.fmylife.com/

FML ja?

Anonym sa...

vet noen hvor man kan se den serien på nettet, eller om den går på en norsk kanal? :-)

Anonym sa...

jeg HATER flight of the concords :) men jeg elsker bloggen din.. du er verdens kuleste person, really.

Anonym sa...

Du ligner kjempemye på Caroline fra Paradise Hotel!

Anonym sa...

det der spillet MÅ jeg spille før jeg sovner, HERREGUD! stygge spill.

- maarit

Karrocool. sa...

Hva er toppscoren din på Bubble Town a???

Luna Anette sa...

HERREGUD, jeg hadde ikke overlevd alle togturene mine til Drammen uten Bubble Town. Og SEFF skal jeg på Flight of the Conchords. Står ikke så tidlig opp om mårran for ingenting, altså..da jeg skaffa billetter. Jeg skal skaffe meg et ligg med BEGGE JEG. Siden de er kjendiser. Og er fine da

Anonym sa...

hvorfor sletta du det nye innlegget? - kvinnedagen???? ,vet du...

Anonym sa...

Kan du fortelle om Øya?
Er det dyrt? Noen gang sovet på Ekeberg campen? Er det bra konsertområder?

Silje sa...

hva syns du om Celeberty Selskap?

konghalvor på syre sa...

Hvem av dem? Den orange er jo ganske gammel, men den grønn/grå/blå.. den er ganske ny.

Stine sa...

Hva synes du om at 4 stjerners middag er i bergen da? :D haha

Vedder på at du dør av dialekten

meili sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Elsker flight of the conchords, men alle billettene var utsolgt i Oslo :((

Anonym sa...

Bubbletown in my <3 du er forresten jævli lun! :D

henke sa...

takk vennen!!!!!!!!!!!!!!!!!

fint liv da :*

JULIE AIDA sa...

FLOTT!!!!! JEG SETTER I GANG!!!!

Anonym sa...

HERREGUD, SKRIV ET NYTT INNLEGG SNART DAAAAAAAAAAAAAAAA

Tonje sa...

Jeg ser det er flere som har kommentert det, men jeg må altså bare si meg enig. Du er LIK Caroline i Paradise ;)

Å det er et komplement så klart B-)

Christian sa...

Takk for at du nevne Flight of the conchords her , kom på sangen " Bret you got it goin' on ! " som jeg hadde helt glemt av. Digger den !

http://www.youtube.com/watch?v=0SpbLE-hzY4

kathrine sa...

http://dalegenser.no/#/galleri/stemmer/0/RZnZ6 stem på gensern min pliiis

Anonym sa...

blogg snart igjen da :((

Anonym sa...

Late jævel, blogg oftar plis!!!!!!

PS!! Vart du litt sur no, når æ skriv på dialækt? Hehehhehe

Anonym sa...

Eclipse preview: http://www.youtube.com/watch?v=wI72fF_aJnY
Tiiiiiiihiiiiiiiiiii:D

Linnéa sa...

christine: internett!!! husker ikke hvor da... men var en side fra hongkong...

pepsi-max-drikkingen går meget bra. ligger på en 2-3 liter om dagen.

maria og anonym rett etter henne: jaja. jeg vet hvem dere er og kommer fra... men jeg mobber ikke innvandrere? presiser hvor slik at jeg kan bevise at dere tar feil... men feks... grønland. jeg siterer en som bor nettopp på grønland til vg: "dere kan ikke holde i hender på grønland, dette er en muslimsk bydel"... ikke at jeg bryr meg, men...

caroline i paradise er stygg, så takk for det...

stine: merket ikke at det var bergensere egentlig. dårlig på dialekter. hører ikke forskjell på stavanger og bergen

nest siste anonym: ja chempesur ^^

Tonje sa...

Uansett om du synes Caroline er stygg eller pen, så ville du nok svart stygg uansett ;)

Er vel ikke heelt deg å svare: Takk for det, hun er kjempepen :D

Jannicke sa...

Ligge med Brat, ja, tenkte igrunn jeg skulle prøve å få ordne det.

Bianca sa...

http://www.kjendis.no/2010/03/11/kjendis/tv_2/tv_og_medier/fotball/10804785/

.. du ligner helt sykt på henne!

Anonym sa...

Du er så morsom Linnea. Her er en fin artikkel om eplediett:

http://www.kk.no/837712/har-du-hort-om-eple-dietten