20. mar. 2010

Nytt liv ønskes 4

Seriøst, hva feiler det folk!!!! Her om dagen hadde jeg 1500 venner på Facebook. Nå driver jeg som regel ikke og "husker" hvor mange venner jeg har, men dette er jo et meget RUNDT tall.


Uansett. To dager etter, hadde jeg plutselig 1498!!!!!!!! Altså to venner FÆRRE! Er dere KLARE over hvor heldige dere er som får være venn med meg på Facebook, og hvor mange friendrequests jeg har??? HVA HAR JEG GJORT DERE? PLAGER JEG DERE?

Sykt irriterende at jeg ikke finner ut hvem det er, da hadde jeg oppsøkt vedkommende og SKUTT dem.

Jaja! Skulle roe nervene med en boks sopp. Så jeg tok kniven og hugget til. Men så var jeg så sterk at kniven gikk GJENNOM boksen og alt soppevannet rant ut under. Og da fikk jeg nok! JAVEL FOR FAEN JEG GÅR OG KJØPER EN JÆVLA BOKSÅPNER.
FEMTIÅTTE KRONER??? Aldri i verden!!!
Det kan man få en 4-pack Pepsi Max for INKLUDERT pant!
Her poserer jeg sammen med Pepsi Max-4-packen.
Egentlig prøver jeg å holde meg til den ene kassen med 10 store flasker i uken jeg pleier å kjøpe, men siden jeg drakk 6 liter forrige lørdag...

Og ja, forresten! På torsdag hadde vi en slik "kundedag" på jobb, hvor vi hadde en milliard smaksprøver og gratis ting inne i butikken. Vi hadde blant annet en sjokoladefontene!
Men dere vet... Mennesker og gratis ting... HERREGUUUUUD, det var så mange folk at det var nummeret før jeg gikk inn i stekeovnen og stekte meg selv på 200 grader i 20 minutter!
Og så! Lise har annonser at hun skal ha fest i helgen, og hvis jeg må vaske den leiligheten én gang til denne uken, så tror jeg kanskje at jeg henger meg i tak-kroken på stua.

Så jeg tvang den kjekke sørlendingen til å la meg komme til Kr.sand. I betaling ga jeg ham et påskeegg med alt favorittgodteriet hans!!! (og mitt)
Men så fikk jeg ikke plass til alt, så jeg måtte velge bort noe. Lett valg, sjokolade med appelsinsmak har vel egentlig ikke noe rett på livet! Jeg HATER alle som liker appelsinsjokolade.
Å herreguuuuuud. Sørlendingen sitter og ser på fotballkamp, og så scorte Tottenham, og nå er jeg seriøst DØV på det ene øret.

Det er på ingen måte på grunn av sørlendingen at jeg drar hit.
Og nå scorte motstanderne. Og da begynte han nesten å grine! Jævla taper.

Og her er han inne på jobben sin for å hente buksa jeg har mast på ham om å få. Og da blir jeg selvfølgelig plassert i bilen fordi han er flau over meg. Men det forstår jeg selvfølgelig kjempegodt, hadde gjort det samme!
Og her sitter jeg nå og er sur i den nye buksa mi, og er alt i alt et meget hyggelig besøk.
Men nå kan alle gå inn på Robinshood.no og kjøpe noe slik at han blir rik og kan gi meg penger.

Bare en siste ting: kjøkkenet hans:
Vi avslutter med et spørsmål!

Hva synes du forresten om at din blogg er yndlingsbloggen til Voe..? Hva synes du om henne? Og du? Kommer det ofte "fans" til meny på Lysaker? Hvilken holdning har du til dem?

Det er superkult!! Men jeg synes hun gjerne kunne ha skrevet om meg hver dag slik at jeg kunne ha fått flere lesere, blitt kjendis og fått være med i 4-stjerners middag. Men egentlig tror jeg ikke hun liker meg, for hun har ikke godkjent meg som venn på Facebook...

Det har forekommet én gang at det har kommet en bloggleser på Meny... Og da...
"HEI, er du Linnéa???"
Først får jeg lyst til å svare:
"Nei, jeg heter Karl og er redd for fugler." For faen, jeg ser jo ikke noe ANNERLEDES ut her enn jeg gjør på bilder på bloggen. Jeg har jo ikke photoshop!
Men så kommer jeg på at jeg må være hyggelig og svarer:
"Ja."
Så svarer hun:
"SERR, jeg leser bloggen din hver dag."
Så tenker jeg; "stakkars jævel....."
Og så svarer jeg:
Nei, jeg tror faktisk ikke at jeg svarte. Jeg bare gikk. Jeg kommer aldri på noe hyggelig på impuls.

86 kommentarer:

Anonym sa...

haha

Madeleine sa...

Bra, Linnèa :)

berit sa...

haha! du skriver så sykt morsomt! :-D

Malin sa...

Jeg leeer :'D

Monica sa...

Haha! Serr jeg leser bloggen din hver dag...!

Anonym sa...

er robin sørlendingen? (han som driver robinshood)

Anonym sa...

Kan ikke du skrive et nytt innlegg der du skriver at du har vert på chatroulette, også tar du print screen av folka du møter?

Martine sa...

Haha! "Jeg kommer aldri på noe hyggelig på impuls." Du er så fantastisk!!! :D Men vet du hva, jeg har sendt mail til TV-Norge i dag, om at du må få komme på -stjerners middag. Så da tenker jeg du kan forberede deg på det;)
Kristiansand er fantastisk!! :D

Merete sa...

Jeg elsker deg!
Syns synd på de som ikke vil være vennen din på face, for de suuuuger! Jeg hadde hoppet i taket om du ble min venn, men det vil du visst ikke..... :(

Du er egentlig litt sånn som VG, dagen er ikke den samme uten!

'♥ Christine sa...

Gotta love you :D <3

Kristin sa...

Jeg blir så glad hver gang det er et nytt innlegg fra deg :)

Du er fantastisk morsom :)

Christina sa...

haha, dagens høydepunkt!!

Anonym sa...

hahah, så bra linnea!!! tror jeg dør

Anne-Marte sa...

Hehe, genialt. Ble det ikke boksåpner på deg likevel? Du får være forsiktig med kniven.

Kos deg på Sørlandet :)

Viktoria sa...

Ha ha, digger deg!

Anonym sa...

HERLIG!

CATHRINE sa...

Du er RÅ !
Hahahahha, når du sa at du hater folk som liker appelsinsjokolade LO jeg !

Henriette sa...

Jeg hater også alle som liker appelsin sjokolade. Brenn.

Hobin Rood sa...

Kanskje folk bare har slettet Facebookprofilen sin, og ikke slettet bare deg, nødvendigvis?

Tone sa...

Made my day! Igjen...

Facebook er litt mongo om dagen, så jeg bytter på å ha 344, 345, og 346 venner hele tiden. Ikke heeeelt på 1500, hehe..

Dessuten tror jeg du syns det er litt hyggelig hos den kjekke sørlendingen selv om du er sur. Så kos deg masse, selv om du sikkert aldri kommer til å innrømme at du gjør det;)

Camilla sa...

når får vi se bilde av den kjekke sørlendingen?

Live sa...

haha. jeg ler meg ihjel. du er serriøst konge!

Ida sa...

hahaha, jævlig bra!

Kristin sa...

du gjør dagen min bedre! haha

Anonym sa...

Har vært å kjøpt en genser og t-skjorte på Robins Hood ;)

Anonym sa...

u always make my day, så jeg skal vurdere å kjøpe noe sånn at du kan få penger av han sørlendingen din.

Betina sa...

beste bloggen, beste personligheten! kommer ikke over hvor sinnsykt kul humor du har, merkfnodig at den er veldig lik min egen!!!!

Vanessa sa...

vet du, jeg er sikker på at om du legger ut adressen din her på bloggen, kommer du til å få et par boksåpnere i posten.

Du er rå!

Anonym sa...

Ey you! Du har ikke godtat min vennespørsel på facebook!

Chalala sa...

Haha! Du rocker.

M sa...

yeey, vi er venner på face!! bare godta forespørselene Linnea, så skal du se at vennene bare strømmer på :D Pappaen min heier også på Tottenham..... Å gjett hvem som blir tvunget til og gjøre det samme?.... Men det gir meg hverfall en London tur i begynnelsen av Mars så jeg er fornøyd :D

Martine Osbakk sa...

Hilsen Martine Osbakk

Veronica Bremnes sa...

Jeg har jo skjønt du hater oss som ikke kommenterer, så nå jobber jeg med saken her.. Tror jeg. Hva faen skal jeg si da? Jeg har bodd i Kristiansand syv måneder nå, og har ENDA ikke vært innom Is & Gotteri. Enda jeg bor i Dronningens som er 5,3min unna.. Men ingen har tatt meg med dit, så da gidder jeg ikke. Faen heller. Okei, litt for mye uinteressant fakta om meg selv her. GREIT.

Såe.. Nei. Jeg kommer ikke på noe. Jeg må.. NEI VENT! Du. Jeg kan hjelpe deg med å finne ut hvem som har ditchet deg på facebook. Jeg har en applikasjon på iphonen min nemlig.. Men du har kanskje ikke iphone? Nei, da så..

OK, hadet.

Anonym sa...

Hadde du hatt iPhone kunne du ha funnet ut hvem som ikke vil være venn meg deg lenger på Facebook. En genial Apps om jeg skal si det selv ;p

Sara sa...

Herlig!

Synne sa...

Du er kul :)

Anonym sa...

IIIIIIK!!! Jeg var på kundedagen, men jeg så ikke deg! Jeg spiste middagen min der,så tusen takk for gratise varer. NAMNAM!!

Betina sa...

Eg så på god kveld norge ikveld (jada, HEHE) at mange av "kjendisene" melder seg på 4-stjernes middag selv! Du er jo kjendis, så bare ring å meld deg på;) null stress

Kristin sa...

Hvor mange lesere har du Linnea???
Det må da for faan meg gå an å få alle leserne dine til å melde seg inn i gruppa på Face sånn at du får blitt med på 4-stjerners middag.... Gleder meg til du blir med, for dt skal skje en dag .....

Christine sa...

åhr, Linnéa, du kunne spurt meg om bukse. du hadde ikke trengt å mase en gang!

anonym oppi der: Robin er sammen med ei som heter Maren, flere gutter som jobber på Robins ;)

Anonym sa...

1. Du kan dø fordi du hater alle som liker appelsinsjokolade - det er nemlig BEST!
2. Jeg tror faktisk vi kommer til å få se deg i et 4 stjerners middag-program (enten som deltaker eller uinvitert festoppløser, hihi)
3. Facebook har vært veldig sløv i det siste når det gjelder vennelistene; viser veldig ofte at jeg plutselig har 1-2 færre venner enn til vanlig, for så å gå tilbake til det riktige antallet etter noen dager - go figure.
4. Jeg ELSKER at du skriver så lange innlegg når du først skriver♥ Tusen takk for det!

Siggy sa...

sopp <3

Anonym sa...

bichy, sry meg...

Kjersti sa...

kødder du?! Voe har verdens nest kjedeligste blogg, etter Ulrikke Lund ><

AC sa...

Jeg kan kjøpe og sende en boksåpner til deg om du vil. Bare kontakt meg på bloggen. Det bør være en menneskerettighet at alle barn har rett på å eie en boksåpner.

www.manager.blogg.no

AC

Nathalie aka. venne(ut)sletter sa...

Jeg slettet deg som venn på facebook. Følte ikke at du satt nok pris på meg når jeg faktisk erkjente at jeg var din største fan. Men nå fikk jeg nesten litt dårlig samvittighet. Nei vent, den egenskapen har jeg jo ikke..

pernille sa...

Haha ilu

Mike Veronica sa...

jeg digger at du er her på sørlandet. vorset var plutselig litt mer underholdene. håbårh du koste dæ!! kisskiss

Anonym sa...

Kan jo tenkes at dine to venner har deaktivert kontoen sin :)

Anonym sa...

RÅTT. men hvis du ble spurt om å være med i celebert selskap på tv3, hadde du takket ja til det? ehe

Caroline sa...

FANTASTISK innlegg. Jeg blir helt målløs av dine utallige måter å hate livet på.. En blir liksom med en gang så glad i sitt eget:) Og så er det så kjekt å lese om deg og sørlendingen! (NÅR kommer bilder??) Uansett, dette innlegget likte jeg!

Anonym sa...

grunnen til at jeg ikke leser voe's blogg, er at jeg leser din.
enkelt og greit.
her er det kanskje en smule mer ''voldelig''
jaja, liker i vertfall måten du skriver på (AA)

vilde sa...

Bare legg til app Friend Drop på face. Funker, og du finner ut hvem som har slettet deg:)

Kaffipiken sa...

Robins Hood? Skal du bli gangster også nå?

Anonym sa...

Du kan bare søke på "Friend drop" på facebook- ¨så kan du se hvem som sletter deg:)

Talecicilie sa...

jeg elsker appelsinsjokolade..

Anonym sa...

Haha, vet du hva? Da du jobbet på bunnpris i Molde, og det var jazzfestival i Molde skrev du: "Om noen kommer opp hit fra en annen by pga jazzen, så skal jeg personlig spandere en is!"
Eller noe lignede. Kan ikke huske helt, men anyroad... Var veldig tilfeldig for jeg var faktisk i Molde under jazzen, og du satt i kassen en av dagene. Tenkte å nevne isen til deg, men.. Jeg tror ikke du mente det, og du hadde sikkert gjort det helt klart at du ikke bruker 15 kr på en random jente.. Sparte deg for bruk av stemmebåndet, evt energien du hadde brukt til å gå ifra meg.

Taleeee sa...

hahahaha, du er helt fantastisk, Linnéa!
Jeg blir utrolig nok glad av å lese bloggen din :D

ingrid sa...

appelsinsjokolade<3

Catherine sa...

Vi har lik bukse : )

Catherine sa...

Vi har lik bukse : )

Tyra :D sa...

Ånei! Hahahahahahahhahahahahahhhahhahahaha! Nå føler jeg meg skikkelig nolifer.. Siden jeg sa jeg leser bloggen din hver dag, men det er jo ikke sant. Jeg følger deg på bloglovin da. Jeg kommer aldri på noe anti-stalkerish å si i sånne situasjoner.. For jeg er jo ikke stalker, jeg skulle jo bare ha et rundstykke. Ha en fin dag :)

Anonym sa...

Du har lang panne.

Linnéa sa...

nei, bare høyt hårfeste.

Maria sa...

LOL. Skriv bok!

Linnformasjonen sa...

poste ny spotify-playlist, pretty please?

Maria sa...

Ahh... Slurp! Hadde ikke hatt noe i mot den sjokoladefontena!

Anonym sa...

Jeg vet hvem sørlendingen er.

TOROBORGEN sa...

jeg skal gi deg et nytt liv jeg.

Anonym sa...

.. du virker lesbisk

Mariell sa...

Jeg hater også appelsinsjokolade! De med bringebær også i.. æsj!

Anonym sa...

Tro meg når jeg sier at det er mange som leser bloggen din som ser deg på butikken flere ganger i uka men som ikke tør snakke med deg i frykt for at du skal tenke akkurat det du skrev her hehe. Men ikke vil vi at du skal tenke noe annet heller så keep up the good work ^^

Prinsesse Ingvill sa...

Du kan få en boksåpner av meg om du vil. Dro med meg en fra skolekjøkkenet etter en fuktig natt på byen for noen uker siden. (Går på folkehøgskole) Gudene veit hvorfor.

Bare si ifra, den ligger og er deilig på skrivebordet mitt.

Anonym sa...

du kan dra på besøk hos moren din, og mens du er der "låner" du bokseåpneren til din mor uten at hun vet det

anna sa...

herregud, det siste der du skrev: jeg fikk latterkrampe. du er TIDIG! digger deg

SA sa...

Sintebildet fra sofaen er et av de fineste bildene av deg. Ja, du er faktisk fin når du er sint også.

Mike Veronica sa...

hahaha. DET er jo faktisk litt legendarisk, men også tragisk. Jeg håper det var alt i et, altså, at du mistet jakka - ikke at du mistet en og en ting. for det er drøyt. Uansett, kjipern. Ja, jeg ble på bærtur selv og var nesten i en slosskamp (wtf?!), men fikk kebab og sov godt.

Hyggelig å treffe deg også frøken, nok underholding i seg selv! Håper du kommer tebage for å danse litt mer reindans med meg!

Gard sa...

Du er min gud. La meg bygge deg et tempel.

Else sa...

58kr var billig da! jeg kjøpt en enda billigere boksåpner på ikea, den datt ifra hverandre da jeg skulle åpne en boks..
brukte over 300kr på en boksåpner fra tupperware, love it lizm :p men det er dyrt det!

Anonym sa...

å herregud, så mye oppstyr for å miste to venner på facebook?
Hvis du har så JÆVLIG mange som vil bli venn med deg så godta to nye da så har du det stygge runde tallet ditt!
Men ha ett lykkelig liv fremover da ! :)

Pimi sa...

Markens godteributikk er den beste!!

Linnéa sa...

robin er ikke sørlendingen. robin liker meg ikke :(

jo, jeg kan kanskje lage et nytt chat roulette-innlegg.

robins hood: lol, hvem er det som sletter facebookprofilen sin i 2010??? Da har du seriøse problemer.

Camilla: hva med...aldri?

veronica: selvfølgelig har jeg ikke iphone! jeg mister jo mobilen annenhver helg. men takk for at du kommenterer likevel! blir glad jeg!

isjente fra moldejazzen: vel... tror neppe jeg hadde kjøpt en is til deg. kan ikke huske at jeg har sagt det!

linn: jo, det kan jeg jo fikse!

kan fortelle at jeg ikke er lesbisk. 10 kniver i hjertet. jeg er bare en kvinne med mannlige holdninger, og det må være lov uten å være trailerlesbe.

SA: AW, så snill du er!

nest siste anonym: takk skal du ha

lisa sa...

vit at du ikke er alene! Livet mitt er ikke særlig givende det heller. Håper du får være med på 4-stjernes middag snart, for alt på tv er kjedelig, bortsett fra paradise, som egentlig er kjedelig det og

Anonym sa...

FLIRINGS

Anonym sa...

Pleide å elske bloggen din, men dette begynner å bli litt kjedelig. Finn noe nytt å blogge om.

~ Ymnera sa...

Om man kjøper smågodt på kiwi kan det koste 30 kroner.. om man kjøper smågodt på rema1000 rett i nærheten av den smågott butikken,så kan en faktisk få det får bare 10-15 for like mye! Det er liksom.. mye billigere!