26. mar. 2010

TAKE ME AWAY!!!

Seriøst. Hva er det dere vil...

Av og til... Så får jeg lyst til å snakke med folk. Føre en samtale om interessante emner. Altså, fortelle dem ting om meg. Skryte uhemmet av meg selv. Fikk feks lyst til å fortelle kollegaen min Gyda på jobb i dag at jeg hadde jogget til jobb. Men så... Bare orket jeg ikke.

Folk flest er for dumme til å fortså det jeg sier, så jeg må begynne å forklare og utbrodere og snakke mer enn jeg hadde tenkt. Det gjør meg så UTROLIG frustrert, at jeg heller bare holder kjeft. Til alles store glede/frustrasjon. Mystiske Linnéa.... (.........)

Skryter litt til dere i stedet.

JEG JOGGET TIL JOBB I DAG!!!!!!

Det eneste som var litt dumt var at jeg jogget i dunjakke... Noe som gjorde meg så VARM at jeg måtte legge meg ned kun iført t-skjorte nede på National i 0 grader, for å vente på bussen. Men det gjorde ikke noe, for da kunne alle se den nye TWILIGHT-T-SKJORTA MI!!
Og hvis noen vil vite hvor den er kjøpt....så kan dere bare brenne i Helvete, for denne er det bare jeg som skal ha.

Ellers...

JA! HAHAAHAHHAHA, da jeg satt på trikken på vei hjem fra jobb i dag, var det plutselig kontroll!! Plutselig løp det 4-5 mann fram og tilbake i trikken og ropte, og jeg ble helt seriøst så forbannet for at de forstyrret mine omgivelser - at jeg nesten hadde lyst til å spille LAM og funksjonshemmet da de kom for å spørre om billetten min. Hadde vært sykt kult å blitt båret ut av trikken mens jeg siklet!!!

Men før jeg går videre... Hvis noen av dere kjenner noen som jobber som trikkekontrollører...be vedkommende brenne i helvete og finne seg en annen jobb!!!! De ødelegger samfunnet!

Uansett! Poenget i den morsomme historien! Alle hadde billett, unntatt... EI GAMMEL DAME! HAHAHA, PRICELESS! Suck on that, rynkefjes! Måtte bli med trikkekontrollørene ut av trikken og greier. Begynte nesten å grine og greier. Priceless!!!

Ble med dette i så godt humør at jeg dro hjem for å støvsuge, enda jeg var så sliten at jeg sikkert kunne ha sovet i 5 døgn.

Men så... Herr støvsuger har begynt å suge så jævlig dårlig, enda jeg NETTOPP har tømt ut støvet fra posen og satt den inn igjen. (Økonomisk.) Så jeg ga opp.

I stedet, vil jeg vise dere hva vi har fått på jobb:
En BOLLER-BUTTON!!!

Så denne går jeg altså med på jobb, for å gjøre ENDA flere kunder oppmerksom på at det koster 20 kr for en pose boller, slik at jeg må heve, steke, pakke og prise ENDA flere boller i tillegg til den jobben jeg EGENTLIG skal ha: brød.
Men denne buttonen kan altså bli din! Tenkte å bruke den som prem... Neida, herregud.

Oh lord, jeg orker ikke mer...


Bare en siste ting... Av og til... så skulle jeg ønske at hele resten av verden hadde vært sperret inne, så jeg kunne ha fått gått alene, uten veisperringer. Uten å måtte stoppe opp og GÅ RUNDT gamle, GAPENDE DAMER som bare STÅR OG STÅR OG STÅR og glor og GAPER som jævla idioter. Gamle damer skulle ikke hatt LOV til å gå i butikken, ute på gaten eller ut og inn på trikken. FAEN!!!!!!! Jeg skal dø når jeg er 40, jeg. Orker ikke stå og vanne hekken til jeg er 90 og vente på at Jesus skal komme.


Også tror jeg kanskje at dere har glemt å følge meg på Twitter....
Dere kan trykke på bildet hvis dere ikke greier å sikte på der det står Twitter.

Å herregud. Historiens dårligste innlegg. Synes så jævlig synd på dere som leser avfallet mitt.

82 kommentarer:

Anonym sa...

<3

Iselin sa...

haha, du er helt sykt awesome! og sykt lol

Anonym sa...

du er faktisk sykt morsom.

tita_enstad@hotmail.com sa...

Jeg liker boller
Kan jeg få buttonen?

siljekristiansen sa...

Skulle ønske at du var mammaen min, da hadde jeg vært et perfekt barn. Neida, herregud. Linnéa, du er seriøst så kul at jeg ikke veit hva jeg skal skrive! Derfor skreiv jeg det her. LOL.

Anonym sa...

Boller, skal ringe meny å fortelle at jeg skal kjøpe 1000 stk innen tirsdag, så da får du bare henge i å bake Linnèa! Jeg var faktisk innom Meny idag der hvor du jobber, rundt 1500 tiden, men ingen linnèa der.. Kom til oslo idag og blir til den 3. Så vi sees!;D
-T

LOL ditt fjes sa...

Jeg ELSKER deg ! omg, made MY fucking day !!!!!!!!!!

Maren sa...

Ikke syns synd på oss, blogginleggene dine er helt sykt morsomme!

Kajuus sa...

Du eså foole kul <3 Digge d : )

Juliana sa...

Evig morsomt , alltid like underholdene:)

Mari sa...

hhhahha herregud jeg elsker deg nesten

Anonym sa...

<3

Leni sa...

Let me guess - you didnt fix that freaking cable for your fancy new camera from 2001:) How can i guess - by the quality of your pictures!!

Danjel sa...

Du er hekta på twitter....

ingrid sa...

å, fikk faktisk litt forhåpninger om å vinne den buttonen :(


hehehehhe, samler ikke på crap og trenger ikke et nytt liv.

Caroline sa...

lett keen på en bollebutton! hahaha

Martine sa...

Haha, andre kan sitte i flere timer uten å finne på noe som er halvparten så morsomt som "avfallet" ditt, Linnéa :P

perfectionturnsmeon.blogg.no sa...

Åh, nå så jeg setningen om at vi ikke fikk lov til å spørre om hvor du hadde kjøpt den.... SOM OM jeg ville ha den liksom!!

SA sa...

Skal du liksom få meg til å bruke Twitter nå? Er hjertens enig med deg Linnéa, folk som står i veien eller beveger seg seint er en uting. Dette gjelder både gående og kjørende. Og innlegget var genialt, som vanlig, uansett hva du sier. Du er genial.

Anonym sa...

Hahaahahaha!! Jeg dør! Du er tidenes morsommeste person! Skulle ønske jeg kjente deg. Alle andre skal leke så positive hele tiden. Du er helt unik!!! Knakk sammen av latter da du skrev det om tskjorten! Litt forskjell fra voe og de andre idiotene!!

Anonym sa...

"Folk flest er for dumme til å fortså det jeg sier"

kan det ha noe å gjøre med dialekten? :D

Anonym sa...

sorry, men i dag lo jeg ikke av bloggen din :-(
jeg vet ikke om det er fordi jeg er borring i dag eller fordi du er borring dag, men uansett, jeg lo ikke<'3

Anonym sa...

Jeg er en ny fast leser. Jeg er så fuckings lik deg på mange måter, fødtfeil ,men likevel er man underholdning for andre.

Rom sa...

Siste anonym, jeg lo mer enn vanlig i dag! Det er bare du som har en dårlig dag. Og da er det dårlig gjort å klage på at du ikke lo av en blogg som du tilfeldigvis leste. Klager du på at du ikke fikk det morsomt nok? Hva med at du hopper fra Oslo Plaza? Da skal jeg le.

Anonym sa...

Duerkulest

Anonym sa...

linnèa:
http://www.facebook.com/group.php?v=wall&gid=109189379100250

say no more... jeg synes du børe engasjere deg

oluffen sa...

Følger deg allerede :)

Mariell sa...

Ang eldre mennesker, så har jeg igrunn litt vondt av dem. De er gamle å skråplete. Da jeg så på Norske talenter idag, begynte jeg faktisk å grine pga han gamle mannen.. MEN de irriterer meg for det. Spesielt de gretne damene som sniker til seg gratis poser (jobbet på meny før).. Og smaksprøver!!! ARG!!
Ang slow old lady.. hun sovner faen me: http://www.youtube.com/watch?v=Mq2mm74DgCY
Den er pricless ;)

Takk for enda et innlegg :) Love your crazy!

Frøken Botten sa...

Helvete heller! LETT at du skal bli sååååå grilla at du til slutt sier hvor du har kjøpt den t-skjorta!

Maja sa...

Du liker Twilight?! Takk for meg...

metallicatrollet sa...

Jeg smiler alltid av bloggen din. Gaaah, hvorfor kan man ikke skrive noe positivt uten å virke som en sånn superbloggstalkerfan? :o

pernille sa...

Haha jeg ler og ler og ler

Anonym sa...

synes du skal fortelle hvor du har kjøpt den tskjorta jeg, for med en gang jeg ser noen med en sånn så vet jeg at vi ikke har noe til felles og aldri kommer til å bli venner.

shit sux.

anonym sa...

hei linnéa

et bubble town spørsmål: den siste boss-tingen (rett ved det som ser ut som et ut-hus (hallo, hvem gidder å bo der, en gang i bubble-town)) er seriøst helt umulig, så hva med et hint? sånn, typ, siden jeg leser bloggen og har skjønt at du allerede hadde kommet forbi dit. etter at jeg sprakk av sinne og hadde spilt på meg brokk ga jeg nemlig opp hele prosjektet. lord, for et mongo opplegg, roterende innsekter er det teiteste jeg har sett, noensinne

Anonym sa...

I LOVE YOU

Anonym sa...

hahahah du er så genial:P

tina sa...

random, men jeg elsker det <3

Anonym sa...

Tusen takk, Linnéa : )

Once again, you made my day!

Anonym sa...

Hahahaha, jeg fant T-skjorten din Linnea!

Karoline Darling sa...

Du er min favorittblogger og min heltinne, så har du Twilight-tee??? SKUFFA! Dårlig, Linnea, veldig dårlig.

Husmor sa...

Heisann, hvis herr støvsuger suger dårlig kan du forsøke å ta ut støvfilteret og enten børste av det eller vaske det lett under springen og tørke det, før du setter det inn igjen. Funket som bare rakkern på min ;)

Anonym sa...

Du er så genial at det er irriterende!
(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Winidmårlaikjujunåw

Anonym sa...

sykt kul t-skjorte!

Hilde! sa...

SKUFFA!!!!!twilight?!Men hvis jeg får bolle-buttonen, er du tilgitt.

BRISKEBY sa...

<3

Anonym sa...

hahaha , u made my day!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! serr, du er syyyykt morsoom

Jan Erik Olsen sa...

Haha, elsker dette :)

Sunniva sa...

Faen til mas.

CATHRINE sa...

Du skrive så SJUKT bra !
HAhahahaha
"Gidde ikke stå å vanne hekken til Jesus kommer " :D
Du er RÅ Linnèa !

Anonym sa...

<3
<3
<3

kqre sa...

jeg kan være din psykolog hvis du vil hehehehehe

hvis du skjønner hva jeg snakker om;);) : o)

Albertine sa...

Jeg ler meg ihjel!

Anonym sa...

når kommer svar på spm. runden? :)

Anonym sa...

http://www.cafepress.com.au/+edward_cullen_new_moon_twilight_womens_vneck_dar,371597975

Anonym sa...

Kan du ikke bare lage en twitterstream på bloggen din? To fluer i en smekk, liksom.

nothing sa...

guud, jeg er sjalu på t-skjorta di!!

lisa sa...

er så glad jeg fant bloggen din. ingen andre blogger kommer i nærheten av deg en gang. du er best

Anonym sa...

Hei fine frøken. Nei, ikke så bra innlegg. Men ikke stress. Halve Norge elsker deg uansett.

Når kommer svarene på spørsmålsrunden, btw?

Anonym sa...

Hei kjære deg. Jeg skal gå i din begravelse (15 år fra nå?).
Hilsen Gammel gapende dame

Anonym sa...

Heheheh.. Du er bollekongen, uten tvil :)

Anonym sa...

du er så pen! :- )

Kakakarin sa...

Jeg fant bloggen din. Likte den. Så at du var fan av Twilight og mista liksom litt lysten. Ta deg en bolle.

Anonym sa...

<3 du er serr nesten like morsom som meg!! hvordan har du tenkt å dø når du er 40? hvordan er din drømmedøing?

Anonym sa...

SI MEG HVOR DEN ER FRA, T-SHORTA

Anonym sa...

LESER DU TWILIGHT?

Anonym sa...

GJØR DUUUU?

Anonym sa...

Så deg i Frognerparken i dag jeg, Linnèa. Whats up with that pretty - but sad face?

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=E2UaVcZPsYU&feature=player_embedded

Unntaket som bekrefter regelen om at alle korpsdritter burde brekke begge bena og dø ?

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=E2UaVcZPsYU&feature=player_embedded

Unntaket som bekrefter regelen om at alle korpsdritter burde brekke begge bena og dø ?

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=E2UaVcZPsYU&feature=player_embedded

Unntaket som bekrefter regelen om at alle korpsdritter burde brekke begge bena og dø ?

Anonym sa...

Gud dere som har lyst på den t-skjorta har kanskje ikke hørt om google.

Guro sa...

hahaha, du er morsom! :D

Ingvild sa...

*Ezra

Anonym sa...

http://fokis.se/2010/03/gratis-kramar/#comments

Lindus sa...

HAHAH!har faktisk irritert meg over det samme selv!ikkje nok med at dei står der som noen spørsmålstegn, så tar dei faen meg krykkene foran beina så eg snubler!Nesten sånn at eg har lyst å ta krykkene å springa,sjangsen er liksom ikke så stor for at dei kjem springandes etter.

<3 du e rå.

Anonym sa...

Jeg ler. Du er kul.

bollefisken sa...

hei soppe-jenta! visste du at det fantes soppepledd? ->
bollefisken.blogspot.com

Anonym sa...

Ser ut som du har blitt tegnet...
http://feilmelding.blogg.no/?c=1269874240

Anonym sa...

Jeg skal også stryke med når jeg er 40, ingen grunn til å gape mer enn nødvendig!

Anonym sa...

Jeg er utrolig glad jeg er mann, slipper å bli en av de der gamle gapende damene som står å furter mot verden.. Vi menn har ett liv også når vi passerer 40....beklager kunne ikke dy meg :D

Linnéa sa...

tita: nei? den er min.

anonym: at folk ikke skjønner hva jeg sier har ikke noe med dialekten min å gjøre. Jeg legger ofte om. Folk er bare generelt dumme.

anonym som "sorry jeg lo ikke": omglol, whatever.

maja: sucks to be you.

anonym bubble townspiller: jeg har aldri greid den siste bossen. Jeg mistet telefonen PÅ NEST SISTE BRETT!!!!!

Ja, jeg har lest twilight. Og jeg elsker det.

Og ja jeg var i frognerparken i går, men vil ikke påstå at jeg var så jævlig fin.

du som postet det jeg tror er en korpslink: nekter å se på den.

Ingvild: jeg er klar over det. Har også presisert det på min twitter. MEN, erza er jo mye kulere da... Jeg hadde byttet navn var jeg ham.

Mann: dere har kanskje et liv etter 40 er passert, men også her vil 40årskrisa inntreffe.

line sa...

AHHAHAHAH! så hysterisk morsomt, made my day