26. apr. 2010

Brenn Paradise Hotel til grunnen med deltakerne innelåst.

Jeg skulle bare ta en titt på hva som dominerte bloggtopplistene i går, vet dere. Så bare... wtf - paradisedeltakerne? Har de ikke latterliggjort seg selv nok som det er på TV? Får de aldri NOK???

Så skulle jeg ta turen inn og sjekke hva de skrev om. Og da klikket det faktisk for meg. Etter å ha lest noe av den MØKKA de greier å lire ut av seg, satt jeg med vidåpen munn og vugget frem og tilbake. Så husker jeg ikke mer. Jeg burde vernes for meg selv og internettet. Til slutt satt jeg og ropte til meg selv, før jeg sovnet i mitt eget spy.

Neida... jeg hadde bare skjelt ut alle jeg kom over på internett og hentet IKEA-knivene fra kjøkkenskuffen og lagt de på rekke og rad på stuebordet. Så sovnet jeg.


For, bare SE DET HER!!!!!! Innlegget er kalt "Chill med OnePiece< 3"
................
HERREGUD, BRENN JENTE, BRENN!
I tillegg driver de og TURNERER rundt i Norge som om de skulle være noen jævla severdigheter! Jeg skulle så SÅRT ønske at hele gjengen brant inne på det jævla hotellet i Mexico før de rakk å komme tilbake.

Ett ord til om stygge-Niklas med kåtegliset eller Nordlending-Torbjørn som røyk ut for 100 år siden men fortsatt tror han er kjendis - så SPYR jeg på meg selv. Igjen.

Og det verste er at dere sitter og leser dette - og til og med KOMMENTERER!!!!!!! HVA FEILER DET DERE??????? Jeg hadde ikke unnet den noen av de sosialt tilbakestående jødene så mye som en PRIKK over i-en!

For det er jo DETTE som er underholdning! Jeg kunne ha vært med i sirkus, jeg!
Hva jeg spiser til middag og sånt - det er det som er underholdning!!!


Og det at det er over 2 meter bort til dopapiret på handicaptoalettet, gjør det ikke akkurat LETTERE å være handicappet!

Først så falt jeg faktisk AV toalettet idet jeg skulle strekke meg etter dopapiret. Så ble jeg bare liggende på gulvet i mange timer mens dere satt og leste bloggene til PARADISEDELTAKERNE!!



Og for å si som Torbjørn sier da...
-Ka i fan... Ja, ka syns dokker om ta hærre da...? Hærregud kara, for et liv. Æ harkkje ord!


I 2010 velger han i tillegg å skrive på dialekt, til tross for at han har verdens mest grusomme dialekt - mest sannsynlig kun for å virke enda mer retarded.
Paradise er for min del over for alltid.

212 kommentarer:

malin sa...

enig. hater paradise! nesten ingen som ikke ser på det! vi holder oss til gode gamle fire stjerners middag vi, linnea(den kule e'en din er fucked på pcn min). gleder meg til den kule finalen!

Anonym sa...

kunne ikke vært mer enig!! Man blir HJERNEDØD av å se på det programmet, og et FORVRENGT syn på virkeligheten.. og det værste er at folk diskuterer hvem som er penest, søtest, snillest osv.. når alle som er med på paradise hotel er en gjeng med TAPERE! jeg skjønner ikke hva folk driver med..
det værste er at 99% av vennene mine er avhengie av paradise..

ok, jeg må få meg nye venner

Tone sa...

Haha herlig! Skjønner heller ikke interessen over de bloggen og at de har flere hundre kommentarer på hvert innlegg er sjokkerende!
Fortsett den fantastiske blogginga! :)
Vurderer å dra på Moldejazz kun for å få et glimt av deg i fylla.
Kanskje kunne du laget en overlevelsesguide for Moldejazzen? ;)

Anonym sa...

hahahaha, kunne ikke vært mer enig! Du er særiøst konge :)

Markus sa...

paradise <3333333

Kåre sa...

Jeg elsker ditt hat mot andre personer. Det tenner meg.

Anonym sa...

Har du lagt merke til "ord delings feilene" til hun Victoria, får frysninger inni meg!

Hilde sa...

AMEN!

Elina sa...

Kjære Linnéa, du er helten min.

Adrian Skarstad sa...

hahahahahah ler meg ihjel, akkurat sånn jeg reagerte da jeg så at en av de idiotiske vesnene dreiv og reklamerte for one piece, hahahahaha. som om det å latterliggjøre det IQ-blottede trynet sitt på tv, og i tillegg hore seg med russen som noen tapere, ikke var lavmål nok. elsker deg, linnéa!

rougenoir sa...

ENIG. Deltakerne har nok en IQ på lik linje med hattestørrelsen.

Isabell sa...

Elsker at du hater hjembyen min, really do! Det snør faen meg her, og Torbjørn har faktisk hatt seg med 90% av jentene i Tromsø i alderen 10-20 år, no surprise there.

Bra Kåre her blir tent.

Anonym sa...

enig-.-

M sa...

LOL, kunne ikke vært mer enig!! Hadde lett kvelt Victoria med å dra opp den stygge glidelåsen på felleskjøpsdressen og slengt på en hengelås!!!

Meld deg inn her: http://www.facebook.com/#!/pages/Skuddpremie-pa-folk-som-viser-seg-OFFENTLIG-i-onepiece/108183915884094?ref=ts

Anonym sa...

Linnéa, jeg elsker deg.

Anonym sa...

(... Ikke elsker elsker, altså. Men jeg "elsker deg. Du vet.)

Camilla sa...

Enig. Og blggene er ikkje populere fordi dei har god underhaldning. Dei er populere fordi dei har vert med på paradise og heile Norge har sett dei nakne. Nedsig.

Anonym sa...

Åh, herregud, nå må jeg kommentere igjen fordi jeg glemte et anførselstegn:

(... Ikke elsker elsker, altså. Men jeg "elsker" deg. Du vet.)

Anonym sa...

Haha, har ei jente i klassa mi som har rota med en av de som er med i år, pluss at hun pleide å være venninne med en av de. Hun sier støtt og stadig at hun er flau over å ha vært venninne med Victoria, og hun synes det er artig å se at gutten hun rota med, roter rundt med alle andre også. Hun ser på hver eneste episode, tho, kun for å følge med på hva hennes bekjente gjør der inne. Men hun hater serien, i likhet med meg.

Tyra sa...

Det jeg liker ALLER best med disse Paradise-bloggene er at de deler alle ord! Og skriveleifer og masse kødd... "I går fik jeg meg one piis det var digg as!!xD xP!!1"

Og jeg har forresten alltid blitt irritert på dopapiret på handicapdoen. De må jo sette seg i rullestolen, RULLE bort til dopapirholdere, rulle tilbake, sette seg på do for SÅ å tørke seg.
FML liksom.

Amalie sa...

Jeg er MØKKA lei Paradise jeg også!! Og her bor jeg i et hus med fult av Paradise fanatikere...
Jeg digger bloggen din, og kjenner meg veldig igjen i alle innleggene. Endelig, endelig(!!) finnes det nen som har like syk tankegang som meg!
Jeg digger deg!!

Maria Isabell sa...

Har ALDRIG likt paradise! Det suger rompe!

Diggerdeg :) sa...

Hahahaha, Linnéa, du er best!

magnill sa...

ENIG!

magnill sa...

ENIG!

Anonym sa...

Pleier ikke å kommentere, men i dag fortjener du et smil =) Hva de flaue menneskene har på turné å gjøre skjønner jeg ikke.

Anonym sa...

heheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheehehehehehehehehe!

Anonym sa...

Det med dopapiret på handicap toalettet har jeg også stusset på flere ganger. Hva skjer med å ha det to meter unna ><

Anonym sa...

Siden alle her hater PH, så gjør det vel ikke noe at jeg sier at det er EMIL og TINE som vinner!!!

Anonym sa...

EID, Linnea! EID!

Anne Synnøve sa...

hahahhahahah, du er så jævlig morsom! :D :D du er kul, linnea! :)

siljeeriksen sa...

Måtte de brenne hardt, lenge og i helvete!!
Jeg skjønner ikke HVA FAEN som feiler de som ser på den dritten der!

Anonym sa...

HAAAAAAAAHAHAHAHAA

Anonym sa...

hahaa.. den eneste bloggen av paradise deltagerene som jeg liker er karoline sin!

Anonym sa...

skjønner IKKE hvorfor så mange ser på det. Helt tilfeldige folk som bor i et hus, og er der.. WOW..

Enig med deg!

Glen Coco sa...

JEG LER MEG IHJEL!!!

Romina sa...

du er genial, kvinne!

Anonym sa...

Enig, enig, enig..! Paradise er så utrolig tragisk som det går an! Og de bloggene... Åherregud.

marlene sa...

HERREGUD, Jeg kunne ikke vært mer enig! Jeg forstår ikke hvordan de klarer å få så mange kommentarer!

Jeg dør litt inni meg hver gang jeg ser på topplisten til blogg.no...(!!!!!!!!!)

DØD OVER PARADISE HOTEL !

Forresten, hvis du ikke visste det allerede, så er du ganske kul!

Anonym sa...

DIGGER bloggen din, Linnèa!

Men jeg bare lurer på no; Kunne du lagd en video noen gang? :D
Vet ikke om du har gjort det før, men det hadde vært gøy !

Anonym sa...

"Busskåring
Æ har vært å vasa litt rundt nu i russetida. Så æ blir til å ha min egen lille busskåring hær på bloggen nu framover. Da tar æ utgangspunkt i de bussan æ har vært på, inni, eller oppå. Først må æ bare skrive en liten liste med bussa + erfaringer. Hvis æ har glemt noen bussa, så si gjerne i fra." ............................................................. har ikke ord

AudM sa...

hva du spiser til middag er noe av det mest interessant i verden. prøver selfølgelig ut og elsker!! hva skulle jeg gjort uten dine middagstips`? MERMERMER

Ingeborg sa...

Hehe, sant nok, paradise-deltakerne fra norge er seriøst mongo. Men til nord-norsk dialekta, den er jo kåret til norges MEST sexy dialekt da! Så DET så ;D

Ingvild sa...

Haha! Jeg lo så jeg hostet opp saltet jeg holdt på å sleike av middagsfatet.

Anonym sa...

For en middag!

Anonym sa...

jeg er så enig!! understreket

Sandra sa...

Paradise Hotel kan, og burde, brenne.

Kine sa...

Å herregud, jeg er så enig med deg! Kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har sett en eneste episode av Paradise Hotel. Måtte de brenne alle sammen. Bloggen din er uten tvil den beste, gleder meg til jeg finner deg på 1.plass på topplisten:-) Det fortjener du!

Lisa sa...

Ta bilde av deg selv på doen... Classy :)

Hedda sa...

JEG ELSKER DEG!!

Jeg HATER Paradise. Har planer om å regne ut hvor mye tid jeg sparer på å ikke se på det for så å gni det inn i trynet på de som skryter av det idiotiske og flaue programmet. Anbefaler forresten denne gruppen: http://www.facebook.com/group.php?gid=112011148811854&ref=ts

KamillaK sa...

haha ilu

guri sa...

herreminskaper, jeg ler meg ihjel!

ingrid sa...

OMG, "tok på meg den marineblå onepiecen min og følte meg nokså fresh" WWWWTHHH, onepiece er IKKE fresht, ikke tromsødialekt heller.
Lol.

Silje/blee sa...

Jeg forguder deg!! :D Skjønner virkelig ikke hvorfor folk er SÅ interessert i Paradise Hotel... føsj.

stompa sa...

linnealove

SA sa...

Jeg har aldri sett Paradise Hotel, aner ikke hvem som er med, og kommer derfor aldri til å oppsøke bloggene deres. Bilde på do, du overgår deg selv Linnéa.

Anonym sa...

Tyholdine Apenes? Raljerings dronning?

Helle sa...

Herregud ... gå å dø anonym "ikke elsker elsker..."

Tar du linnea for dum ?
Gaaaaaad.

Mikael sa...

Vært med i sirkus? Hehehe... Du ER sirkus, du! M;)

Anonym sa...

Haha, love u.
Paradise Hotel var, er og blir jævlig.

Hanne sa...

Haha, fantastisk! Synes det er veldig morsomt at de som blir sett på som de smarteste der inne på hotellet er et par hakk under gjennomsnittet i den virkelige verden når det kommer til intelligens.

Ah, takk gud for enkel underholdning med dumme mennesker!
liker deg, da

Stine Marie sa...

de som skal lage programmet prøver nok så godt de kan å samle de dummeste nordmennene som fins, og denne gang vil jeg faktisk tro at de har lykkes! jeg hater det, og alle på skolen går rundt å snakker om det HELE tiden. det er helt forferdelig. (og ja, jeg begynner faktisk å bli litt flau over å hete stine marie..)

Anonym sa...

"For det er jo DETTE som er underholdning!" Hahaha, jeg tror jeg dør av latter!

staccato sa...

kunne ikke vært mer enig med deg, Linnéa! Paradise SUGER!

Anonym sa...

Kjære "Helle",

Nei, jeg tror ikke Linnéa er spesielt dum, men jeg liker ikke å bli misforstått. Hvorfor bryr du deg?

Jeg liker å leve, men ellers takk.

Anonym sa...

Elsker bloggen din, men ser helst at du slutter å bruke "jøde" som et skjellsord. :)

sofie :) sa...

hehehehehehhehehe. hvem med sine fulle fem går rundt med onepiece i offentlighet? tusen takk for ekte underholdning linnéa

Malin sa...

Victoria blir sagt å være den smarteste der inne, og det sier vel sitt. Du får virkelig sagt det, stemmer på en prikk.
Bloggen din er genial!

KARINA sa...

omg. digger deg

a.yvonne sa...

Det er jo gøy å se på folk som driter seg ut da! Og tenk på all dritten de gjør som blir foreviget på tv. PH er jo fantastisk!

Anonym sa...

ÆSJ IDAG BLE JEG VEKKET AV ET KORPS SOM DREV Å ØVDE TIL 17. MAI. VILLE NESTEN TA DET OPP Å SENDE DET TIL DEG FOR Å LA DEG HØRE HVOR ILLE JEG BLE TORTURERT, MEN SÅ TENKTE JEG OVER SAKEN OG JEG VIL SI AT DEN KORPS-SPILLINGA DEMES ER NOE JEG IKKE VILLE UNNE MIN VERSTE FIENDE ENGANG

:) sa...

<3 lol

Silje sa...

DU er helten min! Takk.

:) sa...

Takk Gud for at du blogget i dag, det trengte jeg virkelig.

Paradise hotell er helt jævlig, bloggen din derimot, er veldig god underholdning. Skulle ønske folk heller innså det og kommenterte, i stedet for å lese om jævlige Victoria fordi hun er på TV; er det noen som fortjener dét, så er det deg! Håper du blir med på 4-stjerners middag!

marte sa...

heldigvis er det kvalitetsblogger som din blogg som kommer til å overleve

paradise hotelbloggene dør ut når programmet er ferdig, har vert innom bloggene deres, de suger hardt

Hege Charlotte sa...

fucking win.

Anonym sa...

haha SICK!! elsker deg!!!!

Anonym sa...

hahaha, du er min eneste opptur i en ellers så forferdelig hverdag! Takk og pris

Marte sa...

Nok en gang sa du det vi alle tenker!

Anonym sa...

er det mulig? DU ER EN HERLIG KVINNE!

Frk. Speilvendt sa...

ikke diss oss for at vi leser bloggen din og kommenterer her a!! litt creds må vi vel få!?!?

Anonym sa...

omfg, jeg trodde jeg var alene i hele verden om å hate paradise fucking hotel.

jeg hater alle egentlig, men det er ikke poenget.

Du er nok verdens beste, når man ser bortifra meg selvfølgelig.

Anonym sa...

Vi sir ikke "ta hærran" i tromsø, det e i nordland. LOL.

Anonym sa...

Vi sir ikke "ta hærran" i tromsø, det e i nordland. LOL.

Anonym sa...

Vi sir ikke "ta hærran" i tromsø, det e i nordland. LOL.

Anonym sa...

Vi sir ikke "ta hærran" i tromsø, det e i nordland. LOL.

Anonym sa...

Vi sir ikke "ta hærran" i tromsø, det e i nordland. LOL.

Anonym sa...

Vi sir ikke "ta hærran" i tromsø, det e i nordland. LOL.

Anonym sa...

Vi sir ikke "ta hærran" i tromsø, det e i nordland. LOL.

Anonym sa...

Vi sir ikke "ta hærran" i tromsø, det e i nordland. LOL.

Anonym sa...

Vi sir ikke "ta hærran" i tromsø, det e i nordland. LOL.

Anonym sa...

Vi sir ikke "ta hærran" i tromsø, det e i nordland. LOL.

Anonym sa...

Vi sir ikke "ta hærran" i tromsø, det e i nordland. LOL.

Anonym sa...

Vi sir ikke "ta hærran" i tromsø, det e i nordland. LOL.

Anonym sa...

Vi sir ikke "ta hærran" i tromsø, det e i nordland. LOL.

Anonym sa...

Vi sir ikke "ta hærran" i tromsø, det e i nordland. LOL.

Anonym sa...

Vi sir ikke "ta hærran" i tromsø, det e i nordland. LOL.

Anonym sa...

Vi sir ikke "ta hærran" i tromsø, det e i nordland. LOL.

Anonym sa...

Vi sir ikke "ta hærran" i tromsø, det e i nordland. LOL.

Marie Sakina sa...

Ironisk at bloggen din reklamerte for paradise i omtrent en måned, da.
Du har helt rett altså, men det er fordi det er så hjernedødt at det er artig å se på!

Anonym sa...

Å HERREGUG TIDENES BESTE INNLEGG! LOVE YOU!!!

Anonym sa...

Hater Paradise Hotel!

Anonym sa...

takk GUUD for at jeg bor i nederland og kan holde meg unna den dritten.

ina sa...

ÅÅ, jeg hater de bloggene, Tror alle gjør det. men folk leser jo fortsatt de stygge bloggene deres!

Deb Ene er dummere enn den andre. skammer meg, dette skal være voksne mennesker......................

Anonym sa...

HAHAH, kunne ikke vært mer enig.

Anonym sa...

paradise er noe av det lammeste som kunne blitt sendt på norsk tv. hadde det vært opp til meg så har jeg søget for at ingen i hele verden hadde fått låv til og snakke med de forbanna idiotene. jeg håper at når de skal ha seg jobb senere i livet så får de seg ikke jobb, fordi de skjemte seg ut på tv. og etter det håper jeg at de ikke har noen venner, så de er med værandre og seg selv for resten av livt. + jeg håper de blir sittende på en øde øy. :)
drømmene mine kommer sikkert ikke til og skje, så neste gang idiotene er i Trondheim så skal jeg dope ned alle sammen, kidnappe de og hengsle de fast på munkholmen, ned i vannet. og der blir de for resten av livet.

Mariell sa...

Jeg ser på Paradise.. Har blitt avhengig av den dårlige underholdningen, dramaet, og "spillet".. Æsj.. hater når de sier det; Jo, men det er jo bare et spill. Ja.. okey..Gir det deg rett til å være ondskapsfull og egoistisk?!
Lever meg skikkelig inn i dette også. Flaut egentlig.

Bloggene blir glemt etterhvert..men har selv kommentert ja.
Likte Torbjørn kommentaren din :D haha..

Ida sa...

Linnéa, du er AWESOME.

Maria sa...

Det fascinerer meg faktisk VELDIG at du har ketchup på salaten!

Kirsti sa...

Haha, du er så kul!

Malin sa...

Det kalles ikke en toppliste lengre, men en paradiseliste. lol

Mariell sa...

Ja, forresten.. Den herre maten din Linnèa.. Den ser rett og slett litt kræsklig ut.
Liker bedre når du tar bilde av tacoen..*elsk*

Anonym sa...

Mobiltelefonen min er ødelagt, så jeg får ikke hørt på musikk når jeg benytter meg av kollektivtransport. I stedet må jeg høre 13-åringene foran meg diskutere Paradise Hotel, og hvor "jævla bitch" en av dem er og at "det er et spill" (herregud, ALLE sier akkurat de ordene!). Mister av og til troen på menneskeheta. Bare det at det er mulig å føle seg fresh når man ifører seg en OnePiece og beveger seg i det offentlige rom, gjør at invollene mine vrenger seg.

Anonym sa...

Jaaja.. Paradise deltakarane e no en ting, men alle rævsleikarane so kommentera her og so prøva å skrive sånn so du e no faen te å dø av.. xD

Finst berre en Linnèa ;)

Anonym sa...

Mulig å være ****. Du snakker om folk som ser på Paradise Hotel og kommenterer og snakker om det osv, så litt på det ifjor ser det i år, ser alle episodene (tar meg under 1 time per dag med litt morro underholdning) og snakker med folk om det på skolen etc. Det er fordi vi INTERESSERER oss for det, når du skal komme hit å være så dum at du gidder å skrive dette om noe du IKKE interesser deg for blir for dumt... snakk om hvem som ikke har et liv her. Skjerpings nå mrs "smartguy"

Jannicke sa...

Såklart vil alle som følger med på PH inn å lese om det er drama på ekte. Mens alle som ikke ser på PH driter jo i det! Daniel Hamnnes' stunt var jo kun for å komme opp på blogglisten (fyren må jo være tidenes taper uansett).

Det er KUN deg for meg Linnéa! :)

Anonym sa...

@ Anonym 2:42 pm:
Hvis du virkelig interesserer deg for PH så synes jeg du burde gå og skaffe deg et liv, snarest! Makan til møkk skal man lete lenge etter ...
Siden når er det ikke lov å skrive om noe man ikke interesserer seg for, og hvem har bestemt det, du? Hahaha ... akkurat.

Anonym sa...

Nice blogg.



______________
Vi skreddersyr dikt og sanger til bryllup, konfirmasjoner, jubileum og andre hyggelige anledninger
Besøk www.dikteriet.no i DAG!

susanna sa...

He he he, har aldri sett paradise- men har fått meg med de nye navnene på "topplista"- og no tørr eg aldri titte innom den lista igjen- føler meg miljøskadet av alle nakenbildene eg vart utsatt for :-P

Marte sa...

Haha, fantastisk.. Jeg har ikke sett så mye som 5 minutter av årets sesong, og vennene mine skal ha det til at det er JEG som sosialt tilbakestående fordi jeg ikke ser på! Stakkars menensker. Takk og pris for at det finnes andre der ute med vett nok til å ikke gi pr-kåte bartendere den oppmersomheter de trenger. Du er herlig, Linnèa!

Anonym sa...

Herregud ! Det er en grunn til at jeg bare leser din blogg. Jeg måtte NESTEN se en hel episode av Paradise !! Men så gikk jeg ut og fant meg nye venner i stede .. Herregud, det er jo verdens VERSTE programm !!! Å alle som eier en onepiece burde leke på motorveien .. Tror kansje jeg bare flytter fra hele landet .

hilde sa...

Hele opplegget er retard, stakkars folk. Mobba for livet!

tutta sa...

Ahhhaaha...jeg er så enig. IDIOTISKE mennesker. Men de største idiotene midt oppi dette her, er jo folka som faktisk leser disse bloggene. HVORFOR liksom?! River av meg håret i frustrasjon snart.

Anonym sa...

hahahah, jeg klarer ikke annet enn å le meg ihjeel! MEN ENIG, dæven.

Hanne Madeline sa...

du er konge!

charlotte sa...

Hahaha har alltid undrar varför ni i norge är så besatta av en white trash serie som paradise hotel!? Trodde bara det var lågt utbildade och allmänt retarded människor som såg på sånt..?

Janne sa...

Herlig skrevet! Kunne ikke vært mer enig. Jeg har selv ikke sett en eneste episode av Paradise Bordell, men det trengs ikke heller... hah.

Anonym sa...

IKKE DISS NORDLENNINGA. Greit med paradise, men ikke diss dialekta.

Anonym sa...

du har helt rett!! paradise er for tapere... det er så innmari teit å se på det. du ruler, som alltid Linnea

Marte sa...

Gud, som jeg elsker bloggen din. La hatet leve!

Chalala, 24, metal-hippie-rocker. sa...

Gud som jeg elsker deg!

hellemalene sa...

Hahaha, agree! Men Torbjørn var jo absolutt den beste der inne da=D Det MÅ du være enig i.

Idun Woho sa...

ENIG! Paradise kan brenne, og nordlandsk er stygt! Du eier, Linnéa :)

Maria sa...

Å takk Gud (eller Linnéa) for at det er flere som hater paradise!

Anne sa...

Endelig en der ute som har vett i hodet! Må virkelig si at du imponerer meg, linniiie. Du er så jævla genial! Mulig at du kan holde et kurs eller noe? Takk på forhånd. Forresten, kan du også fjerne paradisefolka fra topplisten, siden du klarer alt og er min superhelt :)

Tone sa...

Jeg irriterer meg selv grønn over hvordan paradise bloggene er nå om dagen. De er da norske hele gjengen og man skulle da tro at de klarte å skrive ordentlig norsk når man er noe- og-20 år. skjønner ikke hvorfor de er på topplista og hvorfor folk i det hele tatt gidder å lese bloggene dems.. og at de ser på seg selv som kjendiser fordi de er med på norges mest tragiske reality-show, er helt utrolig.. Hjernedøde hele gjengen...

Nora sa...

Jeg elsker deg

Kristin VS sa...

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ENIG!!!

Anonym sa...

TAAKK, herreGUD. Har aldri hørt en jævla person si noe negativt om TORBJØRN (h?). Og ikke bloggene til de forskjellige deltagerene heller.

Programmet ser jeg på tho. Føler meg smartere enn Einstein ved tanke på hvem og hva de utgir seg for.. Og hvordan de oppfører seg. Hun Victoria er vel den mest hatte sett fra mitt synspunkt. Brenn hele gjengen:) Unntatt Carl!!!

mongo-kid sa...

det var jenta som får sagt det ja...

Anonym sa...

hahahahahah! Du får sagt det! genialt....

Mina sa...

Hahaha, konge! Paradise suger, æsj. Er mer eller mindre superdeprimerende at en stor del av folk på min alder faktisk ser på det og i tillegg synes det er BRA!!11!

Thea sa...

Enig, Paradise kan brenne. Og de med onepiece også....

Ronja sa...

Fantastisk innlegg! Du er faktisk mer oppegående enn du tror selv! Hat på paradise, OG onepiece. Grøss.

Eirin sa...

Fantastisk, kunne ikke vært mer enig! Også Solo-capsen + spagaten, dét er underholdningen sin det.

leah sa...

amen!

Anonym sa...

http://qurius.org/flash/to.png

What to say..

Prinsesse Iselin sa...

en gjeng med vannhoder ha ha, men dem får meg til å føle meg jævla smart, det skal de ha, men fuck bloggene deres, lol så random og gaawd dem tror det skjer med onepice som alltid har vært og blir luzer!

rock on :))

Anonym sa...

Unødvendig med jøde kommentaren...

Anonym sa...

Unødvendig med jøde kommentaren...

hKG sa...

JEG ER SÅÅÅÅ ENIG!!!! BRENNNNNNNNNNNN

skrev faktisk akkurat om det samme.. random...

Anonym sa...

MÅ nokk skuffe deg, men Torbjørn skal vist komme igjen på onsdag

Anonym sa...

Dette er det beste jeg har lest på lang tid. GENIALT.

ines sa...

Så enig! du er mye mer verdt å lese!

Anonym sa...

:)

Anonym sa...

Må du faen meg roe deg ne di førbanna fittekjærring... E d før at dem e meir populær enn ka du e?

Makan t meir patetisk og rasistisk drittkjærring ska du leite længe etter.

aannie sa...

Linnea, du er geeeenius.

hahahahahahaha lurer på om det var thorbjørn som kommenterte rett over meg her.

Anonym sa...

jeg må si meg helt uenig!!! digger bloggen til Torbjørn og dialekta hans er bare super sjarmerende :)
hvorfor skal folk alltid snakke om at de hater noen de ikke kjenner?
det er flere av paradise bloggene som er mye mer morsomme å lese enn mange av de kjedelige bloggene rundt om kring

Anonym sa...

Jeg har sett alle episodene hittil fordi jeg blir underholdt av det. Ikke fordi jeg ikke synes det er teit. Det er helt klart at de ikke er feks skoleflinke personer, det ser du på hvordan de skriver hele gjengen (og Karoline er den beste til å skrive, ikke Victoria).

Bloggene deres vil uansett ikke holde seg på topplista lenge...

Oda sa...

Off ja. PH er og blir PATETISK

Line sa...

hahaha, du får sagt det du, Linnie (:

Borghild sa...

Du er helten miiiin!

fakeperfectionn sa...

Paradise hotel er litt som et flykrasj: det er så grusomt at man MÅ bare se.

ali sa...

ok, du kunne lagd en bok av alle komentarene dine.

bali.l sa...

hmmmm, ganske frekt detta her da

Anonym sa...

Paradise Hotel er en sykdom som angriper nervene..Den eneste måten å unngå smitte er å ikke se på TVen

Rune c

Anonym sa...

Paradise er dritt!

Nordlending sa...

Det er jo ingen nordlendinger som sier "ta herre" :s "na, ta, sa" er sånt dere sier i romsdalen.

M. :) sa...

Eeelsker deg!!! D

Linnéa sa...

Norlendinger: stikk av, ikke drit dere ut mer enn nødvendig nå.

Ellers vil jeg bare påpeke at dette var et meget dårlig skrevet innlegg fra min side, men jeg satt omtrent og gråt da jeg skrev det. Men det er hyggelig at dere later som om dere liker det, altså.

Anonym sa...

hei :) les www.rakelbloggen.blogg.no
hun digger deg og skriver masse om deg!! i dette innlegget linker hun til deg: http://rakelbloggen.blogg.no/1272385374_gsanathf.html

Berit sa...

Herreguuud... OnePiece = SOSIALT SELVMORD
Du har ikke på deg det offentlig.
Paradise Hotel-deltakerne må DØ!
Hva med å dra ned til Mexico og sette fyr på hele jævla hotellet? Da kan de i alle fall ikke lage flere sesonger..................................................

Anonym sa...

Jeg er utrolig enig med deg. Herregud, hver dag, every day hører jeg noen prate om Paradise Hotel: "Ja, herregud hun er skikkelig bitch, han burde ..." Utrolig irriterende. Jeg fatter ikke at det er "underholdning".

susanne sa...

de turnerer faktisk fordi de har undertegnet en kontrakt som sier at de skal...


wow u are retarded...

er det mulig å egentlig bruke så mye energi og hat på en blogg mot andre mennesker du ikke kjenner? eller ett tv program? bytt kanal da vel,er det så forbanna vanskelig?

Anonym sa...

Håper alle deltagerne ble tvangssterilisert i etterkant av innspillinga, slik at de ikke får ført genene sine videre.

Anonym sa...

du er verdens morsomte. jeg ler meg ihjel av deg!!!! er du kristen forresten??

aannie sa...

hahahahah tror jeg dæævver.. geniale menneske.

Tonje sa...

Jeg griner. Herregud, du er så morsom, og jeg er SÅ enig. Faen altså.
Gud, jeg elsker deg.

Anonym sa...

Hei! Jeg kunne ikke vært mer enig..Før var de flinke bloggerne på toppen..
Så plutselig kom alle de jævla mamma og bryllup bloggene på toppen.. og nå paradise.. hva faen ?..

elsker alt du skrive linnea!! Fy faen og æ lo av da du satt på dass :P! STÅ PÅ ! IKKE GI OPP BLOGGEN! VI DIGGER DEG og det vett DU !

Anonym sa...

Så ikke les bloggene da idiot da.
Viss du bare skal snakke dritt om andre og du er faen meg ikke en topp blogger slutt og snakk dritt.

Synne sa...

ENIG!!

Anonym sa...

Blir irritert av det du skriver, sorry ass. Men hvis du ikke har noe annet enn å skrive , enn ting du hater, så bør du legge opp, er jo tydligvis ingenting som er possitivt her i verden for deg , lille miss perfekt. Greit nok at noen av dem har sine dårlige stunder, men det har vel alle, men det er enda flauere å sitte å bry seg om hva de gjør og skrive hat innlegg om det senere...? bare fordi du er 19 eller 20 eller hvor gammel du er, bør du ikke tro du er så jævlig voksen!

Anonym sa...

hahahaha! digger deg

Johanne Grov sa...

Ouch! Den svei om dialekten. Uansett, det er litt flaut å faktiisk kjenne Torbjørn når han skirver såppas dårlig som han gjør.

Linnéa sa...

anonym etter synne: Ikke bli så lei deg fordi at jeg hater forbildene dine og fordi jeg er eldre enn deg da...

Synne sa...

Hahah, genialt! Ler så jeg nesten griner. xD

Anonym sa...

¨Jeg hadde ikke unnet den noen av de sosialt tilbakestående jødene så mye som en PRIKK over i-en!¨

Du gjør meg like kvalm som paradise deltakerne.

Anonym sa...

Jeg kommenterer bloggen, du skriver om bloggene. Hvem er det som lar seg engasjere mest?

Håvard! sa...

hahah! fy sørn så bra! blei nesten litt småforelska ;D keep it up!

Martheparthe sa...

Endelig noen som har lagt merke til hvor godt tilrettelagt handicaptoalettene er! Utenom på IKEA da, der har de en sånn rød tråd langs gulvet som du kunne ha dratt i, i stede for å lese bloggene til PH-folka.

Jannicke sa...

Linnéa, du kan å få skrevet det du! Ingen over, ingen vedsiden av, men mange horer og horebukker under! SuperLOL

Christine Lövendahl sa...

JEG EEEEEELSKEEEER PARADIIIIIIISE!!!!! brenn jente brenn!!!!

elsker og se på folk som er mindre smarte enn meg. makes me feel smart og begavet! :p

spark i rævva til deg!

Anonym sa...

Torbjørn is back in paradise !

Anonym sa...

Haha..sorry ass men nå måtte jeg le! du skriver at du "Og det verste er at dere sitter og leser dette - og til og med KOMMENTERER!!!!!!! HVA FEILER DET DERE??????? Jeg hadde ikke unnet den noen av de sosialt tilbakestående jødene så mye som en PRIKK over i-en!'"

haha.. sorry jeg må le nå,men seriøst du er jo enda verre enn dem når du lager en helt oppdatering på bloggen din om hvor mye de plager deg! hadde jeg vært deg så hadde jeg aldri brukt så mye energi som du bruker for å snakke om dem!

Anonym sa...

hahaahahah, Linnéa du er en jævla IDIOT når du skriver innlegg som dette.. det var elendig, og fra nå gidder jeg ikke lese bloggen din blir LITT lei av klagingen din nå. paradise hotel suger, joa, men du er jævlig frekk når du går innpå enkeltpersoner- for du tror de er helt like som de er på tven?nei, vent, du har antakeligvis ikke sett programmet en gang!! Stikkaaaav. eller, gjør'e sjæl jeg ....

Deadbarbie sa...

Hahahaha, ånei, jeg tror jeg dør. Fantastisk at du postet dette, for jeg kommer ALDRI til å gå innpå paradise-bloggerne. Men dette var jo bare ... fantastisk. "Chill med onepiece<3".. Jeg har ikke ord!!!!!

Anonym sa...

Dette tror jeg må være et av de beste blogginnleggene dine, Linnéa - du er faen meg genial! Måtte lese det flere ganger og le til jeg spydde på meg selv. Flere ganger. I LOVE U!!!

Linnéa sa...

kan ikke tro at det kan være noen andre enn Victoria sjæl som sitter og forsvarer her.

Anonym sa...

Hahahaha, jeg dør!!! Faen så rått!

Anonym sa...

hahaha, digger deg Linnea ! :)