5. apr. 2010

Døgnet går jævlig tregt her oppe.

Å HERREGUD DET ER JO CHAND FRA X-FAKTOR I SYDEN!!!!!!!

Neida, det er faktisk bare meg i syden for ikke så lenge siden...

Men seriøst... So close, so close...

For en fantastisk start på innlegget... Alle bare kaster fra seg dataen og kaster seg på sjøen. Ser det for meg.

UANSETT! Sliter fortsatt på helsa i Molde da vet dere.

Problemet mitt når jeg er her, er bare det at jeg kun er sammen med de teite Oslo-vennene mine som jeg kan treffe når som helst hjemme i Oslo.
Og her er jeg feks sammen med Anders. Jeg har jo prøvd å selge ham til dere før, slik at jeg slipper å være sammen med ham mer. Men alle vil jo bare ha MEG i stedet. I don´t get it......
Men det som er så greit med Anders, er at jeg kan bruke ham til fotograf-slave.

Vi var en stund ved sjøen, hvor jeg blant annet fanget en LAKS med bare hendene!
Men vi rakk ikke ta bilde av akkurat dét, for andre viktige kostymer meldte seg straks langs veien:
Dette er altså byen jeg kommer fra. Tenk dere en ekstra gang om neste gang dere spør hva det feiler meg.

Men her er i alle fall bildebeviset på at jeg fanget laksen bare med hendene. Så tvang jeg stefaren min til lage middag av den til meg:
Så nei, jeg spiser ikke bare sopp og epler...

Her står jeg og passer på kesam-glasset mitt, for jeg bruker ikke rømme. Av naturlige årsaker. Rømme har et så utrolig ekkelt navn.

JA!! Også her om dagen fortalte min mor historien om hva som egentlig skjedde med undulatene som "fløy ut av vinduet og forsvant" for 12 år siden. Mens den første undulaten døde av naturlige årsaker som intens malingslukt,:

fant mamma de to andre under senga uten hode. Jeg ble helt seriøst RYSTET av hele historien.

Men ingenting forundrer meg her lenger... I Molde parkerer de feks midt i lyskrysset:
Og i går skulle jeg kjøre bil igjen! Og da hadde jeg seriøst GLEMT at det fantes fartsgrenser. Men politiet i Molde er faktisk ikke på jobb i påsken. True story. I går tisset jeg utenfor politihuset og sprang naken langs kaia.

Oh lord, blogger.com driver og sniker inn bilder av meg hele tiden...


Ah, så fant jeg bilde av meg selv som konfirmant... Og nei, det er selvsagt ikke min bunad. Bunad er det STYGGESTE jeg vet.

Pluss at jeg fant et bilde av meg på jobb i forrige uke:
Å HERREGUD JEG SKAL VÆRE I MOLDE PÅ UBESTEMT TID, og jeg har ALLEREDE begynt å gå sidelengs på den ene veggen på rommet mitt.

90 kommentarer:

Anonym sa...

life sucks.

Mina sa...

Du er helt fantastisk, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!
Og det bildet av deg som konfirmant.. kjente deg ikke igjen, jeg!

Mina sa...

Du er helt fantastisk, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!
Og det bildet av deg som konfirmant.. kjente deg ikke igjen, jeg!

Tone sa...

Du var jo nydelig da:) Både som konfirmant og "på jobb".

Stina sa...

Hahah, du er så genial :D

Anonym sa...

hahahahahha jeg dør. finner en stein og slår hodet på. Jeg skal ha ørret/laks/eller noe til middag, men så ser jeg et stygt fiskehode ligge på kjøkkenbenken og glane på meg. Tipper det blir godt med middag i dag ja!!! god jul

TiTA sa...

Jeg er så enig. Bunad er et av de styggeste plaggene jeg kan tenke meg. Skjønner ikke hvorfor de kristne kirkevennene mine blir fornærmt når jeg uttrykker mitt hat for bunaden. Noen av dem legger også hodet i hendene og gråter. LOL

TiTA sa...

Jeg er så enig. Bunad er et av de styggeste plaggene jeg kan tenke meg. Skjønner ikke hvorfor de kristne kirkevennene mine blir fornærmt når jeg uttrykker mitt hat for bunaden. Noen av dem legger også hodet i hendene og gråter. LOL

Mariell sa...

Så forandret du har blitt.. nydelig er du jo uansett da :)

Håper du koser deg litt hjemme og blir frisk og rask.

Betina sa...

Du fant ut hva du ville bli allerede som liten, oi

Linn-Marion sa...

hhahahahhahha, rømme har et stygt navn. TRUE!

Anida sa...

Du var veldig pen når du var konfirmant (: Fortsatt pen da!

Anonym sa...

Hahaha, dømt til å jobbe med brød fra ung alder. :D

Anonym sa...

Jeg syns du var pen på konf. bildet, jeg! Fantastisk innlegg som alltid, hvorfor er du så kul?

AudM sa...

Problemet mitt når jeg er her, er bare at jeg sammen med de teite Oslo-vennene mine som jeg kan treffe når som helst i Oslo.

Noe er feil her!??!

Uansett, jo, du var pen som konfirmant. Penere enn de fleste konfirmasnter, men du er penere nåååååååå

Chalala, 24, metal-hippie-rocker. sa...

Du er gal og nydelig!

Anonym sa...

du får låse deg inn, bare se filmer osv mens du er i Molde ;)
Btw; er Anders singel?

Maja Piraja sa...

Jeg har også vært i Molde i påska, og observerte lysegrå opprevet jeans kombinert med hvite støvletter, sorte leggvarmere (uten på bukse og støvletter, selvsagt) og boblejakke. Say no more.

Anonym sa...

Du har forandra deg etter årende;) kunne du ikke legge ut flere gamlebilder av deg?:)

Sol-Angelica sa...

Haha. Neste litt sånn som meg når det kommer til mat. Jeg lever bare på nudler, sopp og kyllingfileet til jeg kommer hjem og mamma betaler maten :D

Prixie sa...

Hva i pokker skinn og bein er motivet på overdelen du hadde på på Sydenbildet? En blanding av en hest og en jente, utsatt for en stygg atomavfallsulykke?

KamillaK sa...

du blir penere for hver dag som går du. skeptisk.

Anonym sa...

Haha, lykke til!

Tonje sa...

Jeg kjenner mannekengene til de viktige "kostymene" som meldte seg. Thumbs up!

Anonym sa...

Nyyydelig konfirmant! :)

Anonym sa...

Hahaha, jeg kan ikke fatte og begripe hvor mye du har forandret utseendet fra du var konfirmant! Jeg synes du var nydelig da og det synes jeg fortsatt du er, men det er to helt forskjellige ansikter (og personer, kan jeg tenke meg). Og fuckings fristet av laks her jeg sitter! Maaaaaaat meg, noen!

Ha en herlig siste dag i påsken;)

Marire sa...

værsåsnill, kom hjem til Oslo. det der ser jo ikke sunt ut. undulater under senga..uten hode! at du får sove om natta. det er nok fordi du er så tøff.

Samadhi sa...

Så utrolig nydelig du var som konfirmant :)

SA sa...

Nydelige du :)

Eirin sa...

haha, ville tilstander i Molde med andre ord :P

Lille Bø sa...

Vakker da og vakker nå må jeg si :) Foreldre og kjæledyr er visst ingen god kombinasjon skjønner jeg. Etter 6 år avslørte pappa at hamsteret mitt som jeg trodde rømte, faktisk ble kastet i søpla ved et uhell når pappa skulle passe det. Han innså selvsagt ikke dette før søpla var tømt :S Dette kom da frem ved middagsbortet en lørdag med kjæresten på besøk XD

Anonym sa...

Hahaha, du er genial, du! Jobbildet ditt fikk meg til å trekke på smilebåndet, gitt!:-)

Merethe sa...

Du skulle jobbet for Disney. 8 timer om dagen i en horribel, fotsid replika av noe som skal ligne på Hardangerbunaden. Kombinert med 45 varmegrader. Omringet av tilbakestående amerikanere.

IDYLL. Im telling you.

Anonym sa...

Hvordan mistet undulatene hodene sine? :O

wine-fueled narcissism sa...

Ja, jeg vil også vite hvordan undulatene ble hodeløse. Bikkja? Du var pen konfirmant da Linnéa! :) God bedring!

Anonym sa...

hahaha jeg ler :D

Stine sa...

Skal du se på når molde taper i kveld eller? :D

Maria Sofie sa...

Linnèa?

Du er rå.
Vi trenger flere som deg her i verden.
Her hjemme er det bare jeg og pappa som er kyniske, faktisk.. HVORFOR er det ikke flere her i verden som ler når pappa sier "Se på den fine minken! Nå skulle jeg ha hatt hagla mi."

CamillaIngrid sa...

er det lov å spørre hvilket bleike middel du bruker? hehe.. ja, går utifra at du gjør det selv (med tanke på middags budsjettene dine;)

Anonym sa...

Jeg ville helt klart kjøpt brød hos Linnéa - bakt og behandlet med kjærlighet!

God bedring, men det er vel usikkert om du egentlig blir noe fortere frisk i Molde? Mer miljøskader høres ikke bra ut!

Selv om du ikke liker fotball, så regner jeg med at du foretrekker at Molde vinner i kveld, så; lykke til!

AudM sa...

Det viste seg å være DEN idéen. De andre ser ikke så dumme ut for meg, for det er alltid jeg som blir fullest. Og så denne gangen, uten drikke, ble jeg jo fullest uansett.... dritbra..

CATHRINE sa...

DU VAR RÅ PÅ JORBB ! :D

Espen sa...

Linnea: Lenge har du tenkt å gå med den sykehusbåndet rundt armen? Eller skal du samle slik som de som er på festival?

Ellers er jeg glad i vaniljekesam når jeg spiser laks. Laks + vaniljekesam uten noe mer tilbehør = VINNER!

Evertsen sa...

kjempefine bilder av deg :)

Albertine sa...

Du er et levende bevis på genialitet fremdeles finnes!

Anonym sa...

ser på 4stjernes middag nå, og trodde SERIØST det var du som hadde blitt invitert med, men så var det ei camilla. går på tvnorge nå!

a.yvonne -- sa...

Slutt å vær så fin hele tiden da..

kristine sa...

slutt å vær så tynn hele tiden da. så bedre ut før.

du ser ut som et barn nå.

ingrid sa...

bunad er jo NAIS!

kristin sa...

åh, kan du ikke starte en MOTEBLOGG!? Det virker som om du er på god vei. Elsket outfiten på det øverste bildet lzm!

Tonje Maria sa...

huffda

Marlene sa...

Heiiiii du! Jeg har den bunaden der og den er IKKE stygg!!!!! :@

Anonym sa...

Du blir bare bedre og bedre. Nok ett supert innlegg fra deg her.
Tror 2010 blir ditt bestev bloggår :)

Anonym sa...

flink :D

Linda sa...

nyt fridagane til det dei er godt for!

Anonym sa...

HERREgud, din negative livs-syter !! blogg oftere

MariaIsaell sa...

Lykke til i Molde da ;)
Vist det blir for travelt i Molde kan du jo ta deg turen lengere inn, kleive... x) NÆÆT

Kristoffer sa...

Du er seriøst en av de vakreste jentene jeg noen gang har sett!

Malene sa...

TiTA: Hva i huleste har kristne kirkefolk med bunad å gjøre? Til din informasjon er bunaden Norges tradisjonelle folkedrakt, og har ingenting med kristendommen å gjøre. Ach, blir så ødelagt av slike som du..

Malene sa...

..og Linnéa, fortsatt thumbs up for bloggen din! Jeg husker forresten godt hvordan du så ut som 15 åring. Alltid nydelig.

hans sa...

lol. så ekstremt middels at du sutrer.

hasn

Eirin sa...

DU ER SÅ BRA! :D

Elise Bahía sa...

linneamor! facen min er ødelagt, ringer deg når jeg kommer hjem, på lørdag eller søndag. GOD BEDRING! bli frisk fort, kjære deg...

ROVLAHREKSLEELLA sa...

Jeg har også pissa på politihuset og beina rundt på brykka naken. Utrolig befriende. Det er en fri verden!

Anonym sa...

Linnéaaaa! hvorfor kan du ikke se siste sesongen av skins og blogge om det?Så har du funnet deg noe å gjøre nå som du er sykmeldt uansett :)

Anonym sa...

http://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr_l0g9fkJ7cT1qzfhblo1_1280.jpg?AWSAccessKeyId=0RYTHV9YYQ4W5Q3HQMG2&Expires=1270651780&Signature=uopknsG078e89E0BPF1JgGwotrc%3D

Christine sa...

<3

Anonym sa...

Bare jeg som har lyst på en ny spørsmålsrunde? :)

marita sa...

hva skal man gjøre for og komme seg videre i bubble town, kommer med bare til den dærre krabben som sender ut småkrabber, men får aldri fjernet den : (

Camilla sa...

Bunad er jo kjempefint! Du er et utrolig morsomt menneske, det skal du ha! Ha en fin kveld videre.

Hilsen Camilla.
www.camblas.blogg.no

Malin sa...

Bunader er jo ikke stygge!!!! Synd det me fuglen foressten, kanskje du skal vurdere å skaffe en ny? Prøv å ikke la den få samme skjebne værtfall. Haha, du er altfor fet!

Mia sa...

Fy søren!! så forandret du var. Faen ta redd barna, det er dette som gir håp.

Anonym sa...

http://www.facebook.com/friends/?id=718625513#!/bjornar.bruskeland

Bjørnar bruskeland er herr kjekk sørlending!

Uanonym sa...

Velkommen etter, anonym.

Anonym sa...

Hvorfor har du kledd deg i bestemors gardiner på det siste bildet?

Du er forresten utrolig pen (fremdeles). Har aldri sett en penere konfirmant.

Anonym sa...

du er utrolig pen!

belle sa...

haha, lekker i syden ;)

Ida-Susann og Karoline sa...

Digger deg!

Anonym sa...

Hvor ble det av det nye blogginnlegget med tørkebildet? Slettet du det? :(

Anonym sa...

Faen, fjernet du det siste innlegget ditt nå nettopp?!?! WTF?! Jeg hadde ikke lest det ferdig, før jeg var dum og stakk inn på linken du la ut til idiotkjerringen som hadde skrevet det greiene om deg, og da jeg skulle tilbake til bloggen din, er faen meg innlegget borte! FAEN DA! GIdd å fjerne det:((( DRITSKUFFET, uten at du bryr deg om det, men legg nå for pokker ut igjen innlegget, da. Usikkerhet er ikke kledelig, du er bedre enn du selv tror.
Tar et pittelite forbehold om atdet kan være bloggreiene som er fucket, men tviler på det, ettersom jeg vet at du tidligere har trukket innlegg tilbake litt etter de er lagt ut:( SLIKT GJØR MAN BARE IKKE MOT PMS-INFISERTE JENTER, LINNEA (nå straffet jeg deg ved å ikke sette en ´ i navnet ditt)!

Linnéa sa...

Mamma følte seg støtt av innlegget, derfor slettet jeg det.

Anonym sa...

Ok, da så. Respekterer moren din, så da får pms-humøret mitt heller vike (beklager hysteriet!) enn så lenge;) Takk for svar.

Linnéa sa...

kommentarfeltet kan bare dø. jeg gir opp.

Mora sa...

Hallo, det var bare den ene setninga om meg du behøvde å slette da. Ikke hele innlegget.

Joakizmo sa...

Nå er det på tide at vi får disse utlendingene ut av Norge.

marita sa...

halooo !! svar! hva skal man gjøre for og komme seg videre i bubble town, kommer med bare til den dærre krabben som sender ut småkrabber, men får aldri fjernet den : (

Belinda Jakobsen sa...

Herregud jeg forguder deg!

Anonym sa...

Marita, jeg har samme problemet.. kommer ikke forbi "krabben". PLEASE SVAR MEG NOEEEEN! DESP DESP.

Kris sa...

Hei Linnea m/ sykdom.

Her er en liste med vårlåter til å muntre deg opp:

http://thingsidowhenyoulookaway.blogspot.com/

Håper du blir bra snart!

:)

marita sa...

anonym,jeg fant det ut, du må skyte på krabben 3 ganger når den ikke har noen "småkrabber" på seg, og du må skyte på den fargetingen bak ; )