12. apr. 2010

En verdiløs dag i et verdiløst liv.

Hvorfor er det slik at i samme øyeblikk som flyet lander, så SPRETTER folk opp og stiller seg i midtgangen??? De har ikke engang åpnet DØREN før folk begynner å pese og presse seg ut!
Det absolutt beste med å fly, er å sitte ytterst, ved siden av noen man ikke kjenner. Erfaringsmessig vet jeg at ALLE begynner å stresse med en gang flyet lander, og at vedkommende UANSETT reiser seg opp for å gå ut i midtgangen.

Ikke faen. Ikke FAEN om noen får gå forbi meg og stille seg i midtgangen som et dumt brød og vente på at de åpner dørene. De kan heller få bli stående på plassen sin som et enda dummere brød, og BØYE hodet fordi taket er for lavt. Om jeg så må legge beina på setet foran, DU KOMMER IKKE FORBI. SLAPP AV, bagasjen din er ikke på vei ut av flyet engang!!!!!

FAEN! Dette er nesten mer irriterende enn folk som klapper idet flyet lander! I noen tilfeller er det nesten sånn at jeg bare har lyst til at flyet skal styrte.

Ellers...
Jeg er deprimert... Støvsugeren er ødelagt...

Da jeg kom hjem fra Molde i går, så det faen ut som om noen hadde gått rundt og spist knekkebrød uten fat i hele huset, KONSTANT i 2 uker.

Jeg ga støvsugeren et døgn. Før jeg faktisk fysisk TVANG den til å virke med et realt spark. Men sugeevnen var relativt svekket, så jeg måtte liksom støvsuge hele leiligheten slik:
Men så, AKKURAT idet jeg lå under sofaen med støvsugerrøret, kortsluttet den, IGJEN!

Så jeg ble faktisk bare liggende under sofaen i en halvtimes tid og vente på Jesus, før jeg fant ut at jeg kunne vaske resten.

Men da er det selvsagt en eller annen IDIOT som har GJEMT moppekluten også! Så jeg måtte vaske hele leiligheten på knærne med et håndkle.
Og nei, jeg har selvsagt ikke TO mopper! Bare én moppeklut koster noe sånt som 180 kroner. Samfunnet i oppløsning.

Å herregud, plutselig ser jeg at vi har en ku på balkongen...
Og en sau.
Og en VÆR!
Så, for å sammenligne, sjekke hva naboen har å skilte med på balkongen sin liksom, tar jeg en titt. OG SERIØST. DE HAR VED!!! Det betyr altså at vi indirekte har hatt ved i hele vinter uten å vite om det! Og jeg som nesten døde av kulde i vinter!
SE, en DVERG!
Herregud...

Og seriøst... Denne sola. Herregud... Det er greit at det er sol, men når dere skal begynne å GRILLE i tillegg! Get a life!

"HAAAR DERE GRILLKUUUULL!!!!!!" ropte folk i butikken i dag. Kan jeg få minne dere på at det var 1 grad i dag tidlig da jeg gikk til jobb. STIKK OG GRILL I MORGEN KLOKKA 06 DA, HVIS DET ER SÅ JÆVLA VARMT OG DEILIG. Faens grillidioter. Faen som jeg hater grilling.

Jeg vil dø.

83 kommentarer:

Viccc sa...

Hahaha, HATER grilling! Og særlig det faktum at folk skal sette ser på verandaen så fort sola titter frem og det viser +1. Iskalde, pakket inn i flis og joggebukse skal de spise den jævla grillmaten OG NYTE VÆRET!

Uanonym sa...

Herregud, må du vaske etter Lise og svensken når du kommer tilbake etter sykdom? Kjenner at jeg får lyst å slå henne.

nora sa...

Du er flink du! Håper du får barn en dag :-)

Lill-Hege sa...

Jeg hater at folk skal knø til seg ståplass i midtgangen. Men enda mer hater jeg at folk skal knø seg oppå bagasjebåndet. Så når jeg endelig ser min bagasje må jeg knø meg mellom 20 idioter. Det beste er selvfølgelig når jeg har en overvekt koffert som jeg må smelle i knærne på retardene for å få den av.

Jenny sa...

Grilling er jo koslig! spesielt på retiro! :D

Anonym sa...

Vær så snill og ikke dø, da har ingen av oss noe å leve for eller le av!

Anonym sa...

enig, grilling suger! Enig der Linnea! Og de folkene på flyet! Hva er greia? Nei, folk burde være litt mer som oss normale :)

Anonym sa...

Jeg hopper av glede hver gang du har oppdatert ! :-)

Anonym sa...

hei, jeg elsker deg

Silje K sa...

Omg, i dag tidlig var det 4,2 MINUSGRADER på morran, og det jeg ser da jeg skal dra til skolen er en dust i T-SKJORTE!! Folk tror virkelig at sol=varme. Eller så tvinger de seg selv til å tro det. Lavmål.. Uansett, bra innlegg!

Viktoria sa...

Hahaha, morsomt :p

Marire sa...

godt å ha deg tilbake.

Tyra sa...

Folk som stresser på fly er irriterende..
Og siden du nevnte ordet sol benytter jeg sjansen til å skrive at JEG ELSKER SOLA! :-)

Marie sa...

Åh, som jeg elsker deg!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

ilu

AudM sa...

rip grilling..
pleier å reise meg på flyet, men det er somregel fordi jeg har EKSTREMT dårlig tid vanligvis og må ha nedhandbagasjen/den eneste bagasjen før dørene åpner og så spurte det jeg har ut. det gjelder selvfølgelig ikke spaniaturer, da jeg må vente på den store kofferten i evigheter. HELDIGVIS er det sånn der at det er plass til at alle på hele flyet kan sitte på kanten på rullebåndet og vente på kofferten sim, uten at det blir verken trangt eller uoversiktelig. verre når vi skal jeg, spes via oslo, der de samler 5 fly på et rullebånd og noen har med seg hele familien inntil rullebåndet. Ungene skal også få se! Og så MÅ man faktisk presse seg på, for å se om en av de 600 koffertene som kommer susende forbi er dine og grabbe den så fort du kan. Sist stod det en kid i vegen, slik at jeg ikke rakk å grabbe min, og så tok noen lenger borte den av båndet og skulle til å ta den med seg! Når jeg endelig fikk den var det bare så vidt vi rakk neste fly. FLOTT

wine-fueled narcissism sa...

Enig med deg angående flystressa folk. Bagasjen kommer ikke fortere, flytoget kommer ikke fortere, og de selv kommer ikke fortere av flyet selv om de STÅR. Hva er galt med å bare løsne setebeltet og sitte til de åpner dørene. Jeg skjønner det ikke.

Men herregud, grilling er vel helt greit? Ekstrem-grillerne fryser jo på seg lungebetennelse i løpet av de neste dagene, så de slipper vi å se på en stund.

ingrid sa...

HATER AT FOLK REISER SEG PÅ FLYET, SYKT LOL.

Men grilling er fun.

lea sa...

Før du finner på å bade i spikersuppa på fylla igjen: I dag satt jeg og tok pause fra jobben på en benk rett ved. I og med at det plutselig har blitt vår har de ikke fylt den opp med vann, så der satt mang en sjel og solte seg. Deriblant en liten familie. Plutselig ropte datteren deres på 2-3 "MAMMA JEG MÅ TISSEEEEEE!!!!!" hvorpå den chillmaxrelax ammende mammaen sa "du kan tisse her". Så ble pappaen med henne bort og så tisset den lille jenta. I spikersuppa.

Deilig

Andrea sa...

jeg hater overivrige turistjævler, lol, hvertfall de som klapper! fins det noe værre? det er tross alt ikke så unormalt at et fly lander trygt!

grilling derimot, er elsk. men ikke de påske entusiastene som skal nyte sola. elsker bloggen ! :)

Mariell sa...

Enda et herlig innlegg :))

Det med fly ja... herregud! Jeg har ikke flydd mange gangene, men de gangene jeg har gjort det, har dette irritert meg så mye at jeg sender stygge blikk til ALLE som går forbi meg.. Slapp litt av liksom!

Håper du har hatt ei fin uke i Molde da. Så de vant mot VIF idag. Nå kan du vel være litt stolt?

:))

Anonym sa...

Haha, du er så herlig. Aldri slutt å blogge!

Anonym sa...

Linnéa hvor høy er du? Jeg bare spør siden du kaller deg dverg på et bilde.. Btw, det heter ikke dverg, men kortvokst :)

SA sa...

Jeg har to mopper, du kan få vaske litt hos meg Linnéa :)

Anonym sa...

Hvis du gifter deg med meg skal du få en ekstra mopp og en splitter ny støvsuger til medgift :)
Rune C

:) sa...

Andrea; finnes det noe verre enn folk som skriver "værre"?

Godt du tar opp alle reisetabu, Linnéa, du er virkelig ikke den eneste som hater overivrige turister med solhatt og solbriller mens de venter oppi bagasjebåndet.

Skulle ønske jeg kunne gi deg en støvsuger i bursdagsgave!

Leni sa...

I <3 all of your outfit pictures! heh heh

Greta-G sa...

Elsker bloggen din!
Hater folk som skal stresse inn og ut av fly. Det er det samme folka som avsolutt skal grille.

"Har du ISKAFFE?" Spør de på min jobb!

/Greta-G

Anonym sa...

"og en VÆR"

haha der drepte du meg ass XD

Halfdan von Kjiperud sa...

Folk smetter jo ut som kakkerlakker når det er fint vær i Oslo, og man kan banne på at alle i umiddelbar nærhet av der man bor skal grille. Jævla grilling.

Anonym sa...

Jeg irriterer meg også over folk som reiser seg for tidlig på fly, men enda mer på bussen (som jeg tross alt tar oftere enn jeg flyr). Er uenig med deg når det gjelder grillingen, jeg synes det er knallkoselig (oh no, she's one of THEM!) ;)

Ellers hadde jeg blitt drittsliten av å være så pessimistisk/negativ som du fremstår her (men igjen, mener du skrev en gang at bloggen viser 20% av personligheten din), men jeg skjønner at du ofte føler som du gjør. Det blir i hvert fall en usammenlignbar blogg av det, som jeg med digger rått og hemningsløst;D

Magnus Eide Sandstad sa...

Haha!
Denna bloggen er jo verdt å kaste bort tiden på!

Må si jeg liker stilen og sakligheten!
Du har ett godt poeng tho.. Når jeg i jobben min fikk reise landet rundt (Narvik til Kristiansand) på alle mulige rare flyplasser jeg ALDRI kommer tilbake til registrerte jeg ganske raskt at dette ikke er noe enkelt tilfelle som skjer sånn en gang iblandt.

Det skjer jo faen meg HELE tia!

Hvorfor i svarte tror de at det går fortere?
Det går jo fakta bare saktere!

Elsker å ta de igjen, de som stresset. Det er så digg å tusle forbi dem å spørre..
"Unnskyld, er det lenge til bagasjen kommer?".. få ett "Vet ikke" tilbake.
"åå.. flaks jeg ikke har noe bagasje idag så jeg slipper å stå her å vente da!"

I D I O T E R ! !

..ps, takk for en fin avsluttning på dagen! =D

Anonym sa...

Hvorfor vasker ikke Lise etter seg???????????

Anonym sa...

enig med dig, idag satt folk ute och åt lunch. Det var visserligen sol men sånn cirka 5 grader varmt. Wtf? men folk är ju i allmänhet lättroade idioter.

:) sa...

Folk skal ha det så jævlig koslig hele tiden. Jeg liker ikke koslig. Koslig er for idioter. Og for de som er hyggelige med alle. Grilling i parken; nei takk...

Elenah sa...

Jeg reiser meg alltid på flyet fordi:
- Jeg ALLTID har et annet fly å rekke.
- Jeg er livredd for å komme bak feite nordmenn med "tjyru" i ræva.
- Jeg reiser kun med håndbagasje og må få den ut av hattehylla før alle nordmenn i saktemodus begynner å rusle ut av flyet.
- Sist men ikke minst, for å irritere livskiten ut av alle andre. Deilig å se det funker!

BubbleBubble sa...

kjøp mopp på -nille, koster 49,5o og passer alle sånne borrelåsmoppesystemer!! ;)

Helena sa...

hehe er helt enig. Jeg sitter alltid og venter på at alle har gått ut av flyet, før jeg gidder å reise meg. Kan ikke folk bare slappe av??

Men grillinga forstår jeg, det var jo 18 grader her i dag!
Ellers veldig bra blogg og innlegg!:D

Mira sa...

Jeg liker dyrene på balkongen din.

Luna Anette sa...

Jeg vil adoptere deg. Om det er mulig

Silje sa...

Kan du ikke begynne å svare litt mer på kommentarer???

Marte sa...

Lise er lame..

Uansett. HVORFOR har du ikke reagert på kommentaren min om at du er sperret fra nettet på skolen? O.o

Alexander 19 sa...

Haha, er helt enig med det i disse stressfantomene på fly som bare må reise og gjøre seg klar til å spurte ut av flyet, selv om de ikke tjener noe som helst på det;)

Magnus sa...

Du er morsom:) Ikke bare latesommorsom, men ordentlig morsom! Gøy å lese på morran:D

SA sa...

Marte: Hun har jo det. Hun ba om å få mailadressen til skolen, så skulle hun ta seg av det. Du må huske å sjekke kommentarfeltet. Linnéas fantastiske kommentarer der er jo over halve moroa på bloggen.

psykodemonen sa...

Ja, folk som klapper når flyet lander er jævlig irriterende!

Old MacDonald sa...

Tror det du mente å si var sau og VILLSAU, ikke vær. En vær er en sau, og kan godt være hvit.

Kivle sa...

He he. Artig.

Adrian Skarstad sa...

Jeg døde av de dyrene du plutselig hadde på balkongen, hahahaha

Anonym sa...

Hva er så galt med folk som klapper på fly? Er jo bare takknemlig for at de fortsatt lever.. SUPERMONSTERTRIPPELlol

Anonym sa...

har spurt før og spør igjen.. plis skriv et innlegg om hove??:):)

Siri sa...

Hva slags søster har du?! Du kommer hjem fra sykehus, og hun har ikke engang giddet å vaske huset? Så gjør DU det? Værste jeg har hørn. Dø Lise, dø. Seriøst, blir jævlig pissed her jeg sitter! Snakk om å sette pris på familien, BULLSHIT!

Karianne sa...

haha, digger deg :D

Guri Malla sa...

hahahahhaha

Lise sa...

faaaaaen så lei jeg blir av dere lesere. VASKER IKKE LISE? hææææ? stakkars linnéamor.
skjønner dere ikke at linnéa overdriver for å få dere til å le?
og støvsugeren er ødelagt, jeg har vært borte leeenge selv også. nesten ikke vært her.

så HOLD KJEFT.

peace

Anonym sa...

haha høres ut som Lise er dritlat, og linnéa er en ryddegal-kontrollfreak xD fin match !

Wannabe advokat sa...

Liker du hvitløk?

Pimi sa...

Grilling er jo noe av det beste med sommeren!!

Rebekka sa...

Så lenge det er liv er det håp. Så lenge det er sol kan man grille.

Det var noen her som sa at de hater folk som reiser seg for tidlig på bussen, jeg hater at folk aldri reiser seg på bussen. Sjåføren lukker dørene og bussen er på tur videre før de reagerer. Idioter.

Trodde først det var Tica du hadde tatt knekken på og hengt på balkongen.

Fin blogg

Lena Svindland sa...

Jeg er helt enig med deg, hvorfor sånt hastverk ut av de flyene? Ser ikke poenget av å kne ansiktet inn i andres bakhodet med å stå i midtgangenbog måle mot døren som fortsatt er stengt!!
Flink du er som gjorde det rent uansett hindring:)

Nå har du sjansen til å påvirke hva som skal blogges om på min blogg! Jeg skriver en interiørblogg.
Har du forslag eller er spesielt interessert i noe innen interiør er det bare å komme med forslag.

Flott blogg du har, jeg følger deg på bloglovin.

Linnéa sa...

lea: takk for opplysningen, men jeg er fullstendig klar over det... jeg gjorde det selvsagt bare for å tøffe meg.

Mariell: vi tapte? godt observert.

jeg er 166 cm, og jo for faen, det heter DVERG! DVERGDVERGDVERGDVERGDVERGDVERG!

sa; du har misforstått... jeg LIKER ikke å vaske.


rune: jeg vet ikke...

magnus: takk for hyggelig kommentar!

luna: det vil du ikke.

silje: jeg svarer på alle saklige spørsmål som jeg anser som rettet mot meg. minus de hjernedøde om hva jeg spiser til frokost eller om jeg er jomfru. jeg svarer som regel når jeg har laget et nytt innlegg. det er bare å følge med.

marte: det har jeg. det er du som ikke har registrert det. og nei, jeg går ikke inn på bloggen din og svarer... jeg har tross alt et meget travelt liv.

old mcdonald: å jeg beklager så meget mr saueekspert.

hoveinnleggmaser: OG JEG HAR SVART, det kommer, herregud!



må få presisere at jeg ikke har nevnt lise med et ord i dette innlegget, og det er ikke HENNES feil at det blir skittent her i påska. hun har jo vært hjemme hun også i påska. idioter.

wadvokat: om jeg liker hvitløk? sikkert. kan ikke huske å ha spist noe hvitløksrelatert egentlig.

ellers TAKK for kommentarer.

Sandra sa...

Haha, jeg er så enig angående flypassasjerene! :D

Anonym sa...

jeg vil også dø

Mike Veronica sa...

VET! Jeg har prøvd på det før - men det koster. men hallo. kanskje jeg skal lete litt. hihi.
Så flink du er å vasker, freøken!

Anonym sa...

fy faen jeg digger deg! klem fjorten år gammel jomfru fra bærum <3

Mariell sa...

Huff, nå ble jeg flau..
Er nok ikke så flink til å observere nei. Har en dårlig konsentrasjon og hukommelse, så skal dobbelsjekke neste gang jeg kommer med en faktaopplysning :)

bolle sa...

hvorfor har du ALLTID på den syrevaskede jeanstightsen..?

Thea sa...

Jeg er helt enig med deg Linnéa, det er alt for kalt ute. Det er tross alt April, man skal ikke grille i april, hvis det hadde hvert en fullkommen verden skulle man aldri ha grillet. I dag så jeg faktisk en person med shorts! Denne "varmen" går til hodet på folk. Bra du holder hodet kalt og heller irriterer deg over folk som stresser på fly. Keep up the good work.

:) sa...

Vi håper aldri at du dør! Vi elsker deg!

Mari og Maria sa...

lol :)

Anonym sa...

har du sett filmen Ikke Naken? du minner om hun jenta. hun hater hun og. egentlig minner du meg litt om meg og, men bare av og til

Anonym sa...

Vel, da er vi to dverger ... jeg er ikke mer enn 164cm. :p

Åshild sa...

Ja, grilling allerede når er bare teit. Det tilhører SOMMEREN og varmen.

Linnéa sa...

jeg har ikke alltid på meg den buksa. nå er jeg faktisk naken. det er enten den eller nakenhet.

selen sa...

surpomp

Kine sa...

Herregud, jeg ler av det du skriver. Liker bloggen fin veldig godt. Flinka!

Anonym sa...

du, bikkja di blogger mer enn deg! come on, step up the game!

Ylva sa...

fin blogg

Anonym sa...

FAEN I HELVETTE du er negativ!!
saa neativ at det blir underholdene, saa for min skyld, staa paa!

:) sa...

Dere vet hvor mye det betyr for Linnéa at vi kommenterer, så si noe hyggelig da!

F.eks: "Dette er den beste bloggen jeg har lest!", eller "Linnéa, du er superpen!", eller kanskje bare "Jeg elsker bloggen din for det den er, ikke føl at du må blogge for vår del!".

Ye, jeg mente alt dette.

Caroline sa...

Jeg elsker bloggen din. Dette var virkelig et fantastisk innlegg!

Katrine sa...

Gratulera så mye me dagen :D
Bloggen din e awesome!

Tine Pingvin sa...

hahahahaa, det er bra du er positiv! :-)

Jeg er nok blant dem som liker å komme meg for ut av flyet - MEN det er fordi jeg alltid bytter fly og liker veldig dårlig å miste det.
Jeg sitter til mitt forsvar faktisk i setet mitt til jeg ser at køen begynner å bevege seg..

Det jeg misliker, er når folk reiser seg opp, stiller seg i midtgangen og bare står der. Så, når køen begynner å bevege seg, DAAA skal de bruke hundre år på å finne bagasjen sin i hyllen! grrrr.

GRATULERER MED DAGEN