20. apr. 2010

Freak show. The end.

Fikk en hyggelig mail i dag. Trykk for å se bildet stort.
Og bokstavelig talt... Jeg har faktisk en peis som jeg aldri får brukt.

Og jeg har ganske mange sokker også, Bjørn.

Og jeg bare: "LISE, VIL DU OGSÅ BRENNE ALLE SOKKENE DINE???"
Men Lise var ikke hjemme, så jeg brant alle hennes to sokkepar også.
Verdier til mange tusen det her, Bjørn.

Så det er egentlig dette jeg har gjort på i dag, da. Brent sokker.

Greit at jeg er fattig, men Så fattig er jeg faktisk ikke... Bjørn...

Ellers kan jeg informere om at jeg...greide hele Bubble Town i går... Så nå har jeg har verken flere verdener igjen på Bubbel Town, eller sokker.
Livet mitt er et endt kapittel.

102 kommentarer:

malin sa...

haha, det er bra linnéa! skulle ønske det kom en bubble town 2.. og 3.. og 1000...

stompa sa...

<3

:) sa...

For en syk mann, godt du tok saken i egne føtter.(?)

Gratulerer med at du rundet Bubble Town, Borb Bay er nok takknemlige! Super-Linnéa! Håper du finner nye utfordringer!

perfectionturnsmeon.blogg.no sa...

Hahaha, love it!

joakim sa...

OMG!! Sokkofil har jeg aldri hørt om azz! OMG OMG OMG!!

Tone sa...

Ammagad! Spesielt....

Hvis du trenger noe nytt å bli hektet på, så burde du prøve Tapfish:p

Fantolino sa...

DU ER DET PERFEKTE MENNESKE :D

Skulle ønske alle var som deg <3

Anonym sa...

du har tydeligvis utelukket sokker, men hva med å selge han truser? skitne, skitne truser

Anonym sa...

Hahaha, det er bra. Brenn sokkene. Åh, digger deg!

Anonym sa...

hahahaha, freak! MÅtte bare søke han opp på face :p

Øyvind sa...

Hahahahah :D Jeg kan ikke hjelpe deg med flere sokker, men bubble town 2 ligger på sony ericsson "kjøpe-siden", mange timer med underholdning for 50 kroner. Skulle det være for dyrt for deg, spandere jeg gjerne spillet på deg ;)

Maria sa...

Å herregud, jeg og han har en mutual friend.... æsj....

Anonym sa...

kan hende du støtte på den såkalte "trusemannen", som spør jenter om å kjøpe trusene, tightsene deres osv, og tydeligvis også sokkene :p jeg tror han er ganske kjent.. bra du brant sokkene , haha

Malin sa...

:-O Jeg fikk AKKURAT samme mail i natt, og jeg ble jævlig satt ut. Jeg tenkte what-tha-fuuuck? Nå er jeg egentlig litt snurt når jeg ser at du også har fått den mailen. En ting er at han er en gris. Men at han ikke vil kun ha mine sokker, det tar jeg som er personlig fornærmelse.

Skvik sa...

Haha, for en fyr! Utrolig bra svar du ga på mailen!

Ellisiv sa...

Du ventet på trikken ca kl 18:15 idag, Linnéa. Jeg så deg. I brun bergansjakke og med en pose full av epler, var du ikke til å ta feil av!

Vet du forresten jeg var??

(nei...)

Sigmund sa...

I disse dager vil han sikkert ha asken også.

Terese sa...

WTF ?! HAHAHAHAH, ler meg ihjel! Bur ham inne!
Nå er det lenge siden du har rakket ned på deltakerne på fire stjerners middag forresten, ser du ikke på det lenger, eller har du bare likt de som har vært med? :)

Anonym sa...

haha, så mange spesielle mannfolk det finnes!

fimke sa...

Feiler deg Bjørn? Psyko!
Grattis med Bubble Town! Får håpe det kommer flere versjoner :)

Elisabet sa...

hvordan greide du bubble town?Sliter med nest siste verden nå...har holdt på en ukes tid...blir GAL!

kristin sa...

fy faen, jeg hadde ALT for mange mutual friends med han...... skjer med deet

Ella sa...

Hahahaha!! Skjønner ikke at det finnes sånne folk! Men jeg trenger litt penger, kanskje jeg skal sende han et par..

Johanne Grov sa...

Du kan jo alltids kjøpe Buble Town2. :)

SA sa...

Det regner ikke i Bergen egentlig. Det er bare noe vi sier så ikke vi skal bli invadert av østlendinger og plagsomme svensker.

Lothe sa...

wow. tror faktisk jeg hadde solgt sokkene mine jeg. brukte resten av stipendet på tamponger............

Ellisiv sa...

Hvem*

"Vet du forresten hvem jeg var?" var det jeg skulle si..............

Anonym sa...

Kult med sokkebål

crydla sa...

Hahahahahahhaha!!
bra! bra! bra!

Anonym sa...

Æsj, for en ekling! Bra avgjørelse:D

Karoline A sa...

åh, jeg hadde lett solgt sokkene mine.. har altfor mange uansett...

Tonje sa...

Merkelig...

Bøtta Pedersen sa...

Hei hei.

Jeg fikk tallene oversendt fra en datafyr i TV2, men om det ikke stemmer så tar jeg det selvfølgelig bort. Takk for at du ga beskjed :-)

DUMÅBARETRYKKEHER! sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! syke, SYKE mann!!
Ble forresten med i en gruppe på facebook nå som han har laget. Stakkars menneske sier jeg bare.

trinegrung sa...

SupertDupert! Brente sokker lukter vel digg tenker jeg! You go girl

Carina sa...

Hei, jeg sliter litt med boss nr 2, hvordan dreper jeg den dumme billa?

Anonym sa...

åååh, det er sikkert truse/tightsmannen som har gått lei av truser og tights igjen. han kjøper lett en tights til 1000 spenn, så selg den syrevaskede??? :)

Anonym sa...

Aaaahahahaha!! Ler meg ihjel av deg! :)))

Camilla sa...

Hahaha! Søstra mi skulle selge ballkjolen sin på finn, og fikk en mail fra en mann som ville betale for at hun klippet opp kjolen, og sendte han bilder av hun med den ødelagte kjolen på. Mye raaare folk der ute!

Hedda sa...

WOW!!! Hvordan klarte du boss nummer to på bubble town? Jeg slet med det spillet hele sommerferien, men ga opp siden jeg ikke klarte den bossen. Kan du lage et innlegg om det? Forresten, genial idé å brenne sokker. Tror jeg skal gjøre det i morgen.

Hilsen Meg!

Anonym sa...

Du skulle sendt ham sokkene til en av dine kamerater, den med de svetteste føttene!!!

Anonym sa...

Gratulerer med Bubble Town! Rundet det jeg også. I foriforigårs.

Anonym sa...

haha!
Kunne ikke dy meg, så jeg søkte han opp på facebook. Det skremmer meg at han er fan av Byåsen håndball.

Ellinor sa...

haha så sykt! akkurat sån som truse/tights-mannen.. æsj ass, det fins psyco mennesker her i verden!

Anonym sa...

Hallo, hvorfor er du venn med han på facebook da?

kong knallbra kar sa...

Bjørn Bjørnsen lism. L@IS

Anonym sa...

Han kan godt få kjøpe mine sokker. Etter 8 timer på jobb i sandaler (ja, du leste riktig) så er de herlig freshe.

Selges til høystbydende. Btw, de er rosa.

Karoline sa...

http://www.jamba.no/jcw/goto/spill/mobilspill/prtid-13664920/doc-23464702/info-page

Bubble Town 2. Bra investering.

Ina sa...

Det er jo en jævla grei måte å tjene litt ekstra penger på da? Så kan du kjøpe mere sopp eller noe, det er jo snart sommer og da trenger du ikke sokker uansett.

La han til som venn på face jeg...

Marthe von Barthe sa...

Nå tenkte jeg å skrive en idiotisk kommentar, som f.eks. "Har du røyka sokkene dine, eller?"
Heldigvis valgte jeg å la være. Det hadde jo blitt for dumt.

Mariell sa...

Whææ.. Ekkel fyr! Får litt vondt av han egentlig :/ Er ikke sikkert han kan noe for det, og heller burde blitt tatt fra internettabonnomentet sitt. Finne en verge for seg..
Håper du får en fin dag i morgen.

Natta :)

Anonym sa...

Brukte sokker for 200 kroner det er jo SÅ sykt, hva blir det neste? brukte truser for 500 kroner? Lol

Det er muligens et bra tilbud hvis man trenger pengene, men det må være grenser. Glad du ikke lar deg kjøpe Linnéa :)

Bustenellik sa...

Haha, aldri kommentert her inne før, men nå MÅTTE jeg! Er det mulig? Syke mannen! DUMME mannnen! Ikke skjønne at han blir "publisert"? Eller var det nettopp det han ønsket? Æsjameg!

Anonym sa...

http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1022201666&ref=search&sid=751825829.3485434786..1 - det må være han!

veroniq mike sa...

Stakkars Bjørn :P hehehehe. herregud, trist faktisk!

SA sa...

Ja, siste Anonym, det MÅ være han. Din fordomsfulle fjott! Du tror ikke det kan være han her da: http://www.facebook.com/profile.php?id=1022201666&ref=search&sid=751825829.3485434786..1#!/profile.php?id=100000174421999&ref=ts

Greit nok at mailen var ganske sær, men dette er jo en rimelig uskyldig fetish. Bare se til Japan, der betaler de store summer for brukte jente-truser. Da snakker vi syke folk.

Anne-Marte sa...

Syke mannen.

Fin peis forresten. Kunne brent sokkene dine i vinter, så hadde du sluppet å nesten fryse i hel.

A n n e t t sa...

Haha, herlig! :)

Bjørn Bjørnsen sa...

Bjørn her. For noen av dere her så er jeg bare den "syke mannen".
Og nei, jeg har ingenting å gjøre med hverken lommemannen, trusemannen, hoppemannen eller andre menn.
Interessant å se så mange fordommer blant såpass unge folk i 2010. Det virker ikke som den mørke middelalderen helt har sluppet taket i alle ennå.
Jeg håper dere alle er godt fornøyde med dere selv og de perfekte livene dere lever.
Takk til alle som har vist et fnugg av forståelse - det finnes håp for dere.
Og ja - jeg ønsket å bli publisert! Jeg ønsket å se hva som skjer med folk når de blir konfrontert med noe som er helt annerledes og uvant, og også se hvilke reaksjoner jeg fikk. Samtidig har Facebookgruppen min " Jenter som vil selge sine brukte sokker til Bjørn" allerede fått over 20 nye medlemmer hittil. Og det er jo en tilleggsbonus! :-)

For øvrig vil jeg helt til slutt opplyse om følgende: Etter en ulykke da jeg var liten ble jeg rullestolbruker. Muligheten for at jeg skal ha et normalt samliv med ei dame i mitt liv er minimal. Heldigvis har jeg en fetisj som gjør at jeg får stilt den verste sorgen ved dette. Derfor dyrker jeg den og spør Linnea og dere om det som jeg gjør. Jeg har også heldigvis en god kamerat/hjelper som er kjent med fetisjen min og som har sagt at hvis jeg tipser ham om noen damer/jenter som vil selge, så skal han hjelpe meg med å gjennomføre handelen. Jeg skulle ønske flere av dere var like forståelsesfulle som ham, men ser også at jeg ikke kan forlange at dere skal selge noe til meg. Det er greit, men ikke døm meg så hardt som noen av dere gjør. Jeg forsøker bare å leve mitt liv så godt som jeg kan - og takk til dere som har og har hatt forståelse for det!

Med hilsen

Bjørn

Henkeftw sa...

^^^ Bjørn gå å legg deg da!!! Fysj og Æsj!

Tullefrans sa...

LOL.

En mor. sa...

Bjørn Psyko Bjørnsen. Fetisjen din er forsåvidt uskyldig, men når du sender personlig mail til jenter, tråkker du over grenser. Det bør du forstå. Ha gjerne gruppa di eller annonsér etter sokker, men hold deg for god til å sende ut private mailer. Og når du skriver at du gjerne kommer innom jobben til Linnea for "en diskret handel" så må du da vel forstå at du kan skremme? Ikke ar jeg personlig tror at akkurat Linnea lot seg skremme så veldig, men det er da ubehagelig at en tåfismann stalker deg såpass at han både vet hvor man jobber og skriver personlige brev.
Slutt å sende mailer om sånt!
De fleste av oss jenter syns det er veldig ubehagelig å bli utsatt for sånne som deg. Det kan føles som et overgrep. Skjerpings!

Anonym sa...

Hvordan kom du deg forbi boss 2 på bubble town?

silje sa...

Jeg tror nok heller det er han her ja; http://www.facebook.com/profile.php?id=100000174421999&ref=ts

Forresten Bjørn. Hvorfor kan du ikke kjøpe sokker selv? Vil du heller kjøpe brukte sokker som du kan stappe opp i tryne? Og hvorfor hjalp å stappe sokker i trynet deg gjennom ulykken? Aldri tenkt på at din galskap etter sokker er grunnen til at du ikke får dame da, og ikke at du sitter i rullestol? Herregud, du må være syk.. Ha ett fint liv, ligger forresten ett par stinkende brukt sokkepar utenfor down town i porsgrunn. Kos deg med de.

Kristin sa...

haha, jeg ler!

Helene sa...

HAHA! Den der fikk jeg av han Bjørn på Facebook. Jeg svarte høflig nei takk..

Bjørn Bjørnsen sa...

Til "en mor"!

Beklager om jeg har skremt noen - det har isåfall ikke vært meningen. Jeg skal ta det til etterretning og sier unnskyld. Samtidig vil jeg påstå at jeg har oppført meg høflig og redelig hele veien, og jeg mister litt respekt for deg som kaller meg "psyko" og de andre her som bruker tilsvarende ord og uttrykk. Hvem har oppført seg best eller verst her egentlig?
Og til Silje:
Det er åpenbart at du ikke er særlig moden ennå - jeg har forsøkt å få meg dame, og jeg sier absolutt ingenting om fetisjen min. Det er ikke noe jeg er stolt av. Jeg ønsker ingen samme skjebne som meg selv, men om du hadde havnet i rullestol så skulle du fort ha merket hvordan interessen for deg hadde dalt betraktelig. Sokkefetisjen min er en trøst for meg - kan du ikke engang respektere det?
Jeg blir fryktelig lei meg når jeg leser mange av innleggene her, men skal slutte å ta kontakt med folk selv. De får melde seg inn i gruppen min på Face istedet. OK!?

La oss så være ferdige her - ingen flere innlegg kommer til å bli kommentert her fra min side.

Bjørn

Ida-Susann og Karoline sa...

Gratulerer med spillet da! :)

Anonym sa...

Kan ikke du videoblogge? digger dialekten din og spesielt videoene du lager

monica sa...

Hahahaha, digger det! Brukte sokkerfetisj var jo også noe...

Anonym sa...

HAHA ! ;D

Linda<3 sa...

Genialt å demonstrere på den måten!
Synd med spillet =(

-Linda

Kristine sa...

Hahaha, måtte søke han opp på facebook, og vi hadde 6 mutual friends! For en fetish!

altjegvilha sa...

Har seriøst skreket av latter i ti minutter her. Krampe i magen. Ser for meg Bjørn komme rullende inn mot kjøttdisken, med en svett femtilapp krøllet sammen i neven...HAHAHA, værsåsnill og si at dette er kødd??

Frk. Speilvendt sa...

sv. fant den på byen i stavanger. lise har den nå. ikke din lise, men min lise, altså liseliten. den er helt rå!! syns plastikkveiskiltet ditt er omtrent like kult da.

Linn-Christin sa...

Fantastisk blogg!

Tica sa...

Ekkelt ja. Fysj.

Leni sa...

Ticas blog is priceless...

Malin sa...

Linneeeeeea, hvordan kommer du deg over level 6-4?? Jeg har et like kjipt liv som deg, ikke sant.

Trine sa...

Det finnes Bubbletown 2.. Gå inn på Playnow du, så finner du det med en gang. Jeg er nerd jeg også...

Malin sa...

Syns Bjorn er modig som tor a vare sa apen! Dessuten er det jo helt harmlost.

Silje sa...

Du kan jo spille bubble town på facebook da. Har faktisk tatt meg bryet til å finne linken til deg:

http://apps.facebook.com/bubbletown/?ref=ts

Harmsint sa...

Dere: det er ikke harmløst lenger når han sender meldinger direkte til jenter. Har han opprettet en gruppe der jentene selv kan velge kontakt, så er det harmløst.
Å sende mailer til unge jenter er veldig på kanten, og det burte en voksen man forstå og holde seg for god til.

Malin sa...

Jeg er uenig!

Hvorfor er det ikke lenger harmløst?

Du mener at internett ikke kan brukes til slike forespørsler? Han har vel ikke kontaktet "unge jenter" i ordets rette forstand, dette er da voksne mennesker. Det er tross alt kunn en uvanlig forespørslel mellom to voksne mennesker. Såpass bør man tåle som profilert blogger! Dette etter min mening helt uskyldig, og jeg applauderer Bjørn for at han tørr å være seg selv.

Anonym sa...

Malin kan ikke være noe annet enn en gammel mann. Du er i hvert fall ikke en ung jente.
"Såpass bør man tåle"? Må man det? Hvor står det?
Og jeg tror nok Linnéa tåler det veldig godt, men jeg snakker om prinsippet om å kontakte ungjenter direkte med spørsmål om slike "salg".

Malin, du er ikke helt rett sammenskrudd du heller, tydeligvis.

Anonym sa...

http://www.flinkepiker.org/

Anonym sa...

eeh, jeg er en ung jente og hadde virkelig ikke tatt så på vei for en sånn mail. hadde bare tatt å slettet den , så var den ute av verden.

han spør bare om å kjøpe sokker, ikke andre ekle ting som mange andre spør om..

rikks sa...

haha, dritbra! ;D

Anonym sa...

Du gjør dagen min så mye bedre når jeg leser innleggene dine :D hehe

Anonym sa...

HAHA. KONGE,FLIRE MÆ IJÆL!!

Malin sa...

"Malin kan ikke være noe annet enn en gammel mann.

Det er nokså komisk at jeg automatisk blir stemplet som "gammel mann" fordi jeg deler en annen oppfatning enn deg. Reflekterer dette ditt syn på menn? Aner ett visst hat overfor det motsatte skjønn?

Du bekrefter iallefall hvor dømmende du er...

Til tross for alt tøvet ditt - syns jeg Bjørn er helt harmløs! Stå på Bjørn! :)

Malin sa...

Når ble Linnea en ungjente? Hva er gjennomsnittsalderen blant bloggleserne hennes - 30-40år?
Skjønner ikke beskrivelsen av Linnea som en uskyldig ungjente. Jeg syns om ikke annet det er en fornærmelse til Linnea...

Anonym sa...

Malin (mann) du er dårlig til å lese. Denne Bjørn B (deg?) sender ikke bare til Linnea. Men sannsynligvis til unge jenter. Les før du kritiserer. Og kom deg på hodet og ut av denne bloggen til evig tid før vi kommer og tar deg!

Linnéa sa...

stikk av, seriøst.

Malin sa...

Det er nok ganske lett for Linnea og se at Bjørn og jeg ikke er samme person (IP-adr). Jeg er heller ingen mann... haha

Han sender _sannsynligvis_ til unge jenter? Du bare går utifra det m.a.o.? Fint å dømme andre utifra egen intuisjon.

Linnéa sa...

Ellisiv: ja, jeg hadde vært og TRENT!!!!! Men dessverre vet jeg ikke hvem du er/var...

Malin: jeg kan ikke knytte ip-adresser opp imot kommentarer eller besøk, så skriv i vei. men jeg leser ikke diskusjonene deres, så plz stikk.

Ikke trykk her. Dataen din vil eksplodere! sa...

Hehehehehe.. Sykere enn de fleste han der ja... Damn!

Linn sa...

"Bjørn Bjørnsen (russen 2011) Så hvorfor kan ikke russen ha en russeknute hvor man må prøve å selge sokkene sine til en fremmed på gaten? Det hadde vært utfordrende og passe sprøtt...eller?"

Jeg ler

Linda Madelen sa...

I lol'd. Hard.

- Sigri sa...

Det er et brett i Bubble Town jeg ikke får til, sykt stress. Hvordan dreper man han fyren i midten av de rundingene som går inn, og han bæsjer små dyr ut som jeg må skyte, men det kommer nye hele tiden? Jeg er lei av hangman og jeg vil klare brettet før jeg dør.

Linda Madelen sa...

Tydeligvis har Bjørn en aldri så liten fotfetisj, og med all sannsynlighet store fritidsproblemer. Genialt påfunn å brenne sokkene, forresten. :D

Bjørn (ikke sokkebjørn) sa...

Jeg knuser deg i bubble town!