1. apr. 2010

Good times in Molde


God påske

65 kommentarer:

Hanne sa...

God bedring!

Espen sa...

haha! Man får som man fortjener :)

aina sa...

Hva har skjedd? God bedring!

Leonora sa...

aprilsnarr? :P

Anonym sa...

herregud! hva har skjedd? :O

Anonym sa...

er nok aprilsnarr!!!!!

Leni sa...

I hope that this is a joke!!!!

Malin sa...

Overrasker meg faktisk ikke :-)
Aprilsnarr eller ikke, god bedring.

Silje-Marie sa...

Der kan dere se hva som skjer når man kommer til Molde! Dette burde vel virke som et advarende eksempel?

ragnhild sa...

God påske

Betina sa...

aprilsnarr, lol

Anonym sa...

Gammelt bilde og aprilsnarr, eller god bedring Linniiie :D

Anonym sa...

Gammelt bilde og aprilsnarr, eller god bedring Linniiie :D

Anonym sa...

FanFUCKINGtastic.....

Anonym sa...

What??

Mariell sa...

Takk for deeet, og god påske til deg også :))

... men hva har skjedd?
Gammelt bilde og spøk, eller nytt og blitt pumpa kanskje? ;P
Du kan ikke bare skrive dette... jeg får ikke noen god påske hvis jeg ikke vet hva som feiler deg. Både i form av nysgjerrighet og bekymring.

Kajuus sa...

God påske! Håper du blir frisk <3 ;*

Hans sa...

ordner seg det her :)

kaydenise sa...

må si jeg så denne komme.

Maria Ljung sa...

way to go! god bedring

Martha i fartha sa...

Oi. God bedring, Linnéa! :-)

Anonym sa...

tenker at du har fått alvorlig forstoppelse pga all soppen du spise!

Anonym sa...

oi, hva skjedde? Go bedring<3

Pernille sa...

APRILSNARR!!!!!!!!

Anonym sa...

God bedring, babe! Om du tuller nå, så blir jeg sint

Tina Marie sa...

garanteret aprilsnarr ja:)

Anonym sa...

skjer med at du får blod?

Benjamin sa...

Sjekk egenskaper på bildet.
Bildet ble tatt i går klokken 14:31.

Jævlig elaborate om det er fake.

God bedring!

Stine sa...

Håper det er en aprilsnarr, men hvis ikke så god bedring :)

Maria ♥ sa...

Jøss, hva i alle dager har skjedd med deg? :( God bedring.

Anonym sa...

Uff da, la oss håpe det er en aprilsnarr.
God bedring hva det enn feiler deg :)

Rune C

SA sa...

Yikes, god bedring!

Helene sa...

Typisk Linnèa å skade seg 1. april, så ingen tror på det:P

Moccafashion sa...

God påske :)

Linn sa...

Det bilde har jeg sett før!

Up and away sa...

hahahahha

Maria sa...

God påske!

Anonym sa...

Det var vel bare et spørsmål om tid;p Enten det, eller god 1 April til deg også;)

siri sa...

drøkki nå a?

Piken sa...

Linn: hvor pokker har du sett det bildet før, når det er tatt i dag?

Anonym sa...

Er ikke tatt i dag!

Marthe von Barthe sa...

åh... Linnéa da... <3 Sjekk, jeg ga deg e fjortishjerte, selv om jeg hater det! Ta det til deg! Jeez... Det skjer ikke igjen!

Marthe von Barthe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marthe von Barthe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anne sa...

haha, vi gjør akkurat det samme! hurra for smertestillende. lykke.

Espen sa...

ojj. Trodde det var aprilspøk jeg.
Hvis det ikke var det så god bedring. Åssen klarte du dette?

Anonym sa...

Hva skjedde? :( God bedring!

Marie sa...

OI SAP. God bedring!

Helle sa...

God bedring, Linnea!

Anonym sa...

god bedring søta !

Tyra :D sa...

Du så blid ut. God påske!

Merethe sa...

God påske ;D

Anonym sa...

arpilsnarr : p

Anonym sa...

Elska at ingen av leserane dine har nokke tro på de:)

"va bare et spørmål om tid"
"sjokk da Linnèa" osv

motionocean sa...

god bedring og god påske :)

Andreas S sa...

Litt info om selve bilde som tilsier at det ikke er aprilsnarr.

Camera Data:

Date Taken: Apr 1, 2010, 2:31:09 PM

Make: Sony Ericsson
Model: W995

God bedring!

Eirin sa...

aprilsnarr kanskje? :)

Anonym sa...

Aprilsnarr:))))

Linnéa sa...

takk for all sympati jævla drittunger.

vidaandrea sa...

Hvorfor i helvete driver alle og kauker om aprilsnarrer når Linnéa ligger på sykehus? Eier dere empati, eller? Egoistiske tapere.

Merethe sa...

Som et plaster på nyrebekkenbetennelsen har jeg omtalt deg med varme ord på bloggen min!

En kjempepromotering, ettersom jeg har I HVERT FALL 25 lesere!

"Janei."

CATHRINE sa...

Jævla kul nattsjkorte,ja ! ;O

CATHRINE sa...

Jævla kul natt skjorte, ja ! :D

Veronika sa...

Jeg opplevde det samme som deg for noen år siden. Havnet på sykehuset 1.april, og det var ingen som trodde på meg. God bedring :)

nadamucho sa...

Bare vent til magasåra kommer. Alt du så langt vet er feil. Men for all del - god bedring.