30. apr. 2010

Herreguuuuuuud

I dag fant jeg ut at jeg hater alt som beveger seg.


Gamle damer som triller handlevognea si saaaakte men sikkert inn i deg.

Barn som ruller bortover gulvet med rulleskoene sine...

Folk som går så jævla sakte at de setter seg fast mellom de to automatiske åpne-portene på butikken.

ALT!

Bortsett fra... BILER. HERREGUD BILER SKAL RØRE PÅ SEG HELE TIDEN!!!
Og i dag ble jeg sittende i ei jævla KØ på bussen sånn ca. klokka 16. Og jeg bare "HAAAALO, jeg må rekke polet!!!! Det går fortere å SLÅ HJUL inn til byen!!!"

Deretter.
Fy father... Følte meg som HISTORIENS største taper da jeg spaserte gjennom Oslo sentrum etterpå, bærende på gigantisk støvsuger. Kunne helt sikkert ha tatt taxi hjem, men jeg betaler faen ikke taxi når jeg akkurat har betalt TUSEN KRONER for å støvsuge huset. Jeg regnet litt på det, og jeg får 250 epler for 1000 kroner. Fem KASSER epler.

Da jeg omsider kom til trikkestoppet, sto alle bare og så jævlig dumt på støvsugeren min.
Men da vi kom PÅ trikken, og alle setene var opptatte!!! Hahaha, DA var ikke støvsugeren min så dum allikevel tenker jeg!!!!! Så mens alle sto rundt meg og veivet frem og tilbake + så dumme ut, kunne jeg bruke støvsugeren min som stol hele veien.
Først da jeg kom hjem kunne endelig noen ta bilde av MEG med støvsugeren. Selvutløser i bakgården!
Men da jeg løp opp for å prøve den... jeg ble så skuffet. For den SUGDE virkelig! Og da tenker dere sikkert at en støvsuger faktisk skal suge, og det gjorde den forsåvidt, men jeg måtte liksom TVINGE den ned mot gulvet! Superomg!
Så jeg kastet den!
Neida.. Jeg kastet den gamle. Og jajajaj, man skal sikkert ikke kaste støvsugere i restavfall - men dere får velge: restavfall eller papp!

Og ja, jeg støvsuger inne med jakke. Jeg driver og sparer strøm igjen.

Å herregud... Jeg har virkelig ikke noe å fortelle om.
Eller JO! I går hadde Elise og jeg vår første personlig trener-time på SATS!
Og da jeg våknet i dag måtte jeg rulle meg ut av senga og ned på gulvet for kunne reise meg opp. True story.
Men det jeg egentlig skulle si..

Elise fikk en egen lettere ball FORDI HUN ER SÅ JÆVLA SVAK!!!
HAHAHAHAHAHA.

Neida...

Jo, hun gjorde faktisk det.

Akkurat nå driver jeg og finner ut om jeg kan få barnebidrag for Lise neste år. Lise har nemlig vasket opp igjen. Jeg sier ikke mer.

...

Noe mangler. Jeg kjenner det på meg.




59 kommentarer:

Frida sa...

loveu!

skummelstalker sa...

Sugde. hehehehehhehehehehehhe

nei.

du er over gjennomsnittet pen

Julia sa...

Fantistisk!!

Rett og slett!

Marita sa...

DER SER DU! Sa jeg ikke at du kom til å angre til de grader på at du stilte opp på personlig trener timen? JO. Trening gjør vondt, er skadelig, og dreper. Punktum.

KamillaK sa...

haha likte den siste der. "Noe mangler" også kom det et bilde av deg :D

Elise sa...

min ball var STØRRE enn din! ergo var det vanskeligere med sit-ups på min........... sådet. ler forresten ennå av bildet av meg. HERREGUD, tidenes aktiv ungdom.

Anonym sa...

Hahahaha, genialt.

Hvor mye betaler du forresten for pers. trener på Sats?

Anonym sa...

går du ikke med sko?? :o

Anonym sa...

"barnebidrag for Lise" Lol

Hilde sa...

"Det går fortere å slå hjul inn til byn" hahahahah. LOVE U!

Eirin sa...

Hahahah, du er så bra!

Anonym sa...

haha, du er så bra :D

Ingvild sa...

Kjempemorsomt!

Anonym sa...

Mopp er bedre enn støvsuger da. Billigere og "suger" til seg mer.....

Tone sa...

Jeg sier bare: Join!!! http://www.facebook.com/groups.php?id=772070373#!/pages/I-secretly-want-to-punch-slow-walking-people-in-the-back-of-their-heads/381397925049?ref=search&sid=772070373.3992924573..1

Beate sa...

Var det du som sendte inn tipset og trikset om å ikke ligge med en bartender på radioresepsjonen? ;)

Var jo nemlig Linnea på 20 år!

Emilia sa...

Du är cool!

Anonym sa...

Hahahah, du ER så genial. ELSKER bloggen din! :)

Anonym sa...

Du skulle kjøpt støvsuger på ICA. Det gjorde jeg, den kosta bare 500,- eller 600,- og suger som bare søren! :-)

Leni sa...

Yes we had a date but then I came back home from work and felt asleep on the sofa... jesus christ my life... I DONT EVEN HAVE ONE ANYMORE! But I guess that we can meet some other time?

Ida B. Støen sa...

Genial du!

Anonym sa...

Noe mangler? hva da? litt positivitet i hverdagen kanskje ?

Linn sa...

Haha, sykt bra innlegg ;)

Tina sa...

Det her hater jeg ;
Verdens styggeste rødhåra gutt på bussen som skal skrike kjempehøyt rett ved siden av meg fordi bussen ikke stoppa der han skulle av, og mora hans som er enda styggere og ikke bryr seg...

Mike Veronica sa...

hihihi. føkk vulkanen som stoppet londonturen din, heter det. Jeg skal kose meg ekstra mye, bare for din skyld. Gratulerer med ny støvsuger!! kanskje jeg skal flytte inn til deg, after all...

Trine sa...

Det er nesten pinlig at jeg har blitt fast følger av bloggen din. Jeg er sikkert for gammel og burde ha bedre ting å drive med. Men jeg driter i det, for jeg blir underholdt av deg og syns du er dyktig, smart og gøy, gøy!

Ania sa...

Haha jeg tror jeg så deg idag! For ikke å være for detljert, så bor du ved St Haugen?

MT sa...

Du er så bra, Linnéa, glad for at du finnes og deler en del av deg med oss gjennom bloggen. Pen, morsom og opptatt av andre! Hva mer ønsker man?

mokkabønna sa...

jeg har lik støvsuger som deg! JEG FIKK DEN FØR DEG COPYCAT!!!

Anonym sa...

hehehhee, ARTIG.
kan ikke du legge ut flere bilder fra da du var på Hovefestivalen?

Anonym sa...

Håper du får barnebidrag :)

Marion sa...

Du er en fest, Linnéa:)Håper du har en god lørdag, og unner deg selv en varm middag:)

Hilsen den unge husmoren:)

Line sa...

hahah, digger bloggen din!

Julie sa...

Hahah, du skriver så morsomt :-D det med støvsugern! hahah

Anonym sa...

HAR DU PMS ABSOLUTT HELE TIDEN?....

Anonym sa...

wild thing, i think i love you

Gjentar forøvrig Beate sitt spørsmål

:) sa...

Du er et fyrverkeri!

Anonym sa...

Stygg støvsuger, fint innlegg

Anonym sa...

Kan ikke bare dere som prøver å skrive som Linnèa gå å dø??!?!

Rakel og Malin sa...

Har hørt noen rykter om at du har fått en mail som inneholder en tentamen basert på livet ditt..kan du ikke legge den ut?

Linnéa sa...

Elise: spar meg...

beate: Det var meg, ja! Jeg vant billetter til showet deres førstkommende mandag. Selv om jeg har kjøpt til det uken etterpå også. PLUSS at jeg skal intervjue dem. HHOHOHO

Du som etterlyser positivitet: neh.

Ania: Noe sånt ja!

hovefestivalbildeetterlyser: det finnes i arkivet. Juli 08.

Om jeg har PMS hele tiden? Ikke fysisk, nei.

Rakel og Malin: Fikk det ja. Men legger den ikke ut da den er på nynorsk. Ærlig talt

Mona sa...

Du er rå, Linnèa! (derten funker ikke den andre veien)

Carina sa...

Bloggen din er faktisk ukenens (månedens? Whatever.) anbefaling i KK. Eller var det Kamille. Uansett et dameblad for foreldregenerasjonen. Du har virkelig nådd høyder, frøken.

MiA sa...

Morsom blogg ! Hørt om deg før men.. som alltid tenker man "hepp, alle de "SÅÅ KUUUULE" bloggerne er ca 14 og dyslektiske på ett bekymringsverdig nivå, i tillegg til å ha en intelligens som bekymrer hakket mer. Sier sitt. Som alltid. UANSETT, jeg liker bloggen din, så takk til deg for underholdende lesing. Og ps:når det kommer til ting som ikke rører på seg, køer i matbutikker her på østkanten ---> stinkende, eldre alkoholiserte karer som står foran deg, med ett hint av Tourettes, det er ganske slitsomt det også. God helg.

sitronsur sa...

Hahaha, kjenner meg så igjen.

Anonym sa...

skulle hatt litt fler bilder av deg. dét mangler.

Ida-Susann og Karoline sa...

Haha, utrolig bra!

Anonym sa...

Haha, dette må være den rareste bloggen i hele Norge, en speilvendt Voe:)

ASTRIDE sa...

JEG ELSKER BLOGGEN DIN. Hadde jeg og du vært lesber kunne vi fått det fint sammen, men vi får holde oss til forholdet: negativiteten og mørkets bloggerfyrste, og upbehagelig interresert leser.Crasylol.

Sofie sa...

har bestandig lurt på en ting! Hvordan klarte du å spille deg rundt på Bubbletown?! Jeg får det aldri til, noen ganger sover jeg ikke om nettene fordi jeg ikke får det til... argh

Anonym sa...

Spesielt at du er så glad i å støvsuge.. Elsket innlegget!

Anonym sa...

Herregud xD Heheheh!
You made my day ^^

Anonym sa...

Du eier !

Anonym sa...

Betale for å støvsuge haha

Anonym sa...

Opptader oftere... Jeg trenger mitt daglige dop av sarkasme og ironi!

Anonym sa...

du er noe av det sykeste!

hahahaha sa...

DU ER SÅ FUCKINGS MORSOM.

charl8 sa...

Haha! Ille bra, med støvsuger som suger :P

Anonym sa...

jeg loooo meg i hjel akkurat nå..

tusen kroner for å støvsuge. prisløst.