2. apr. 2010

Historien om den dødssyke Linnéa

Hva faen er det med dere? EIER dere ikke sympati???? Hadde det vært en av dere som var syke, hadde jeg gitt dere hele livet mitt I GAVE!!

Men nå er det jo typisk meg å bli historisk dårlig på nettopp 1. april, da. Slik at jeg ikke kan reklamere på feks Facebook at jeg er syk, og dermed få masse gaver. Men nå som det er 2. april, og sykdommen er et faktum, kan jeg fortelle hele historien.

Først tvang mamma meg med på legevakta fordi hele høyre mageregion drev og HOPPET inne i magen. Så trykte legen på blindtarmen min slik at jeg skrek av smerte, før han sendte meg bort på akuttmottaket for akutt blindtarmbetennelse.

Men det jeg fokuserte mest på da jeg skulle skrives inn, var at de hadde en egen UTLENDINGSMAPPE i skranken. Superlol!

Tror vi bare kjører på med et par-ti sympatibilder med en gang jeg.

Først tok de alt blodet mitt slik at jeg ikke kunne tenke klart. Så slo de på alle kroppsdelene mine slik at jeg begynte å grine. Så puttet de kroppsdeler INN i meg. (TRUE STORY!!!!!)
Og under hele denne prosessen hadde jeg en fin, blå drakt.

Så var det selvsagt jævlig ironisk at på akkurat den dagen Jesus hadde sitt siste megamåltid og spiste til han døde - akkurat den dagen må jeg FASTE. Jeg kunne ikke engang drikke VANN!

Så de koblet en slik vanngreie inn i blodet mitt, før de begynte å kjøre rally med meg rundt i sykehusgangene slik at jeg helt seriøst holdt på å omkomme.

Her har jeg så vondt i hodet og hele kroppen at det var hakket før jeg ropte: "GI MEG SMERTESTILLENDE FØR JEG DREPER NOEN!!!!" Men jeg fikk ikke smertestillende, fordi jeg fikk ikke drikke vann, vet dere.
Og så døde jeg.
Neida.

Mamma dro hjem. Og da begynte ventinga.

16.00
17.00
18.00
19.00
Sendte denne MMSen til to venner, da. Utrolig nok trodde begge to på meg, i motsetning til dere.
OG JA!! Da jeg akkurat hadde kommet i går vet dere, og fått vite at jeg skulle faste i minst 24 timer, da gikk mamma og kjøpte sjokolade og brus, for så å sitte og spise det ved siden av meg...
Og da klokka ble ca 21, begynte jeg å se på TV. Nå tror jeg faktisk ikke at jeg har verken sult- eller metthetsfølelse, jeg pleier bare å spise fordi jeg vet jeg må. Men uansett. Når man har vært 10 timer uten mat, og man ser HOPPENDE SJOKOLADEPOSER på reklame...........

Spaserte haltende bort på hemmadassen for å ta bilde av meg selv i stedet.
Og seriøst, i natt drev de og vekte meg hele tiden for å gi meg medisiner og greier! Våkner av at de driver og stjeler blod fra meg liksom!

Men da jeg våknet klokka 11.30 for real, kom de og sa at jeg kunne dra hjem! De gikk utifra at jeg hadde nyrebekkenbetennelse.
For fy faen, det kunne ha vært verre! Jeg kunne for eksempel ha vært GRAVID. Dét hadde vel tatt seg ut.

Men nå ser jeg bare ut som en idiot som ikke kan gå uten å halte og synes synd på meg selv.


Og JAAAAA, jeg skal farge håret i morgen. Kanskje børste det også!



Men for å se det på den lyse siden:
- Jeg slipper å gå på ski og fotturer i påsken!
- Endelig føler jeg skattepengene mine har blitt brukt til noe fornuftig.
- Jeg har en jævlig kul nattskjorte!

Pluss at jeg har fått sykemelding og må være... en uke i Molde. HURRAAAAA!!!!!!

Takk til Mamma og Hans for psykisk støtte under sykehusoppholdet.

142 kommentarer:

Anonym sa...

god bedring!

Linnéa sa...

som om du har rukket og lese alt dette til nå, jævla sviker. hater folk som bare ser på bilder. man leser ikke donald hvis man bare ser på bilder.

Ida sa...

Du er fantastisk. God bedring! (Jeg trodde på deg i går også).

Li sa...

Du er rå!

Ella sa...

JEG har lest alt, og jeg syns synd i deg! Ekstra synd i deg når din mor kjøpte brus og sjokolade!

Men håper du er på bedringens vei, og nå har du en unnskyldning for å ligge som et slakt hele påsken, og bli betjent av resten av familien!

Ha en fortsatt fin påske!

Ella sa...

Eller, blir vel ikke fortsatt fin, ettersom den ikke har vært så fin til nå, håper du FÅR en fin påske!

Påskeharen sa...

Du er den eneste jeg vet om som ser bra ut i en sykeseng, fastende med nyrebekkenbetennelse. Ønsker at du er på bedringens vei SNAREST, fordi du er et fint menneske, Linnéa. Elsker alt du hoster opp inne på bloggen her.

God Påske

Synne sa...

Stakkars deg! God bedring :)

Anonym sa...

Stakkars deg.... Jeg visste det ikke var noen aprilsnarr! Bra du er frisk nok til å skrive innlegg til oss!:)
God bedring og god påske!

Ragnhild sa...

Trodde på deg i går! God bedring :)

Ka sa...

God Bedring Linnéa! :)

Linn sa...

Eek, I feel terrible! God bedring!
Ha en forsatt fin påske. Du ser såfall bra ut i en sykeseng!

malin sa...

jeg trodde det var et gammelt bilde du la ut igår jeg .___. haha, god bedring da, linnéa :)

Ingrid ja sa...

hei, du er min helt:)

Anonym sa...

Huff.. God bedring Linnéa!

Martha i fartha sa...

"Og når klokka ble ca 21(...)" ;-)

God bedring, igjen!

Siw Malèn sa...

Huff, god bedring og hurra for sykemelding (Y)

jeanette sa...

Huff stakkar! Ta det rolig den uken da:P

Anonym sa...

Oh, god bedring..
Huff! Jeg ville gått ape hvis jeg ikke kunne drikke på 24 timer. Mat er ikke så viktig, med mindre magen skriker helvette. Da blir det noe annet...

HEHE, jeg trodde på deg i går.

- freshege.blogg.no

Amanda sa...

øyh, du er ikke den eneste som har vært innlagt for liksom-blindtarmbetennelse. når jeg var typ ti år gammel ble jeg innlagt på sykehuset for akkurat det samme. først dro jeg på legevakta hvor de bare gjorde narr av meg og sa jeg mest sannsynlig "bare var litt støl" HALLO, selv om jeg var ti år gammel så vet jeg forskjell på stølhet og grusomme smerter i høyre mageregion, eller? heldigvis sendte de meg til sykehuset, tross alt, hvor de hadde litt mer peiling. de lo høyt av legevakta. også tok de alle slags mulige prøver, blod, urin og noen til unevnlige. også kom legemannen og klemte nådeløst på magen min til jeg sa at "nå, legemann, nå må du slutte før jeg kreperer". etterpå ble jeg sendt på sykestua hvor pappa satt og gomlet pølse fra narvesen ved siden av meg og jeg hadde ikke spist på 12 timer.

og jeg var bare ti! så just suck it up.

SA sa...

Urk, kjip påske. God bedring igjen, Linnéa!

Linda<3 sa...

God bedring.. =D

-Linda

Una sa...

jeg trodde på deg ! god bedring :-)

Kirstin sa...

Dette innlegget var nesten litt..søtt. Hehe

Unnskyld for at jeg ikke trodde på deg. Bloggen din er herlig :)

metallicatrollet sa...

Uff, jeg måtte jo le flere ganger, selv om det hørtes utrolig vondt ut. :( Håper det går bedre nå, og at du blir vartet opp litt med sjokolade og brus, og ikke bare må se det hoppe på TV.

Viccc sa...

Sagt det før å sier det igjen, god bedring!
Fancypancy pysj du har fått deg da!

Oda sa...

For et system hvis du måtte innlegges for å finne ut at du hadde nyrebekkenbetennelse! Jeg dro til fastlegen uten å vite hva som var galt med meg, han ba om en urinprøve, 5 minutter etterpå visste han at det var nyrebekkenbetennelse og jeg fikk medisiner. Hoho, stakkars deg som måtte faste uten grunn! Pass på å ta ibux ca 4 ganger om dagen når det gjør vondt sammen med medisinene, da forsvant smertene helt for meg.

Anne-Lise sa...

God bedring:)

Camilla sa...

Det har jeg gjort også, helt syke magesmerter når det er blindtarmbetennelse. Det er ikke godt :(
God bedring!!
www.abcamillabergersen.blogg.no

Rakel sa...

god bedring da! bra at skattepengene dine går til noe fornuftig i hvert fall :)

Ingvild sa...

Herregud, god bedring!!! Håper du får en fin påske... i Molde :)

Mikael sa...

Ahhhh... Ny nattskjorte... Good times... M;)

Liz sa...

fin nattskjorte ja! du fikk vel en sexeh truse på kjøpet også?

Vibeke sa...

Tipper alt var verdt det for den nattskjorta! Neida neida, god bedring!

CATHRINE sa...

JÆVLIG kul nattskjorte du har, ja ! :O

Sunniva sa...

(hahaha!)Stakkars. Jeg trodde på deg i går også jeg. Kors i hjertet.

Jannicke sa...

God bedring! Jeg er også glad for å vite at skattepengene mine har gått til andre enn sure ansatte i Vegvesenet!

Anonym sa...

God bedring!! Synes du er vakker jeg :) Kos deg i Molde,hehehe ;)
Klem,Ida

ingrid sa...

Flott at skattepengene mine (hehe, mamma og pappa sine) gikk til noe FORNUFTIG.

Hvis du hadde dødd, hadde jo det vært slutten på både Alt du vet er feil OG livet mitt.

hilsen crazystalker

Madeleine sa...

Amanda: jeg var 9 når jeg tok blindtarmen min. Jeg spiste ikke på 2 uker. Fikk dødelig sykdom (Bukhinnebetennelse) fordi Blindtramen sprak nemmlig, og den var sprukket i 2 dager. Måtte legges til operasjon 5 ganger på en uke. jeg var livløs i 3 minutter på operasjons bordet pga norsk lege praksis. Så slutt å klage Amanda. Det går an å ha sympati

Stakkars Linnèa :(

Julianne Førde sa...

Wow, dette var som å lese om den uken jeg fikk blindtarmbetennelse og lå på sykehuset i en uke etter at jeg hadde ligget hjemme i en uke med smerter fordi mamma mente det ikke kunne være så alvorlig. (jeg levde på smertestillende den uken.) Så du får ha god bedring og du er heldig som slipper å ligge på sykehuset :)

annamargrete sa...

Huffda, god bedring :)

konghalvor sa...

Jeg har også vært inne for å ta blindtarmen. DVS. at jeg har blitt analpenetrert av en ellers ganske søt sykepleier. Hurra!

:(

Silje/blee sa...

Oii, god bedring kjære deg! : ) Hørtes (evt "lestes") så alldeles ikke noe særlig ut : //
Det eneste positive er vel at du nå kan ligge i senga/ på sofaen og bli servert og slavet for? :)
..og at skattepengene dine ble brukt på deg!=P

GOD BEDRING!

crydla sa...

leser alt som er!
Sykt kul skjorte! men kan du spise nå, også lurer jeg på om du får og såfall spiser påskeegg?
Men god bedring!! :)
håper nyra blir bra, eller noe :p

Marianne sa...

isj da ... jeg også hadde nyrebekkenbetennelse for kanskje 4 år siden, jeg ringte kjæresten min og sa at jeg hadde sinnsykt vondt i nyrene og han bare lo. Så ringte jeg mamma og sa det samme og hun lo. Men jammen var det nyrene jo! Ikke noe behagelig I DET HELE TATT ønsker deg masse god medring ;)

Marianne sa...

eller bedring .. :P

Øyvind sa...

Du er best! Jeg er sikker på at når du dør (om forhåpentligvis 100år) vil du på ett eller annet vis få begravelsen din til å være en morsom begivenhet! God bedring ;)

Petra sa...

Been there, done that. Jeg føler så sinnsykt med deg. Har selv hatt nyrebekkenbetennelse. Det er et reint helvete. Og de sykesøstrene er ramme med de fingrene sine. "Nei, jeg har IKKE vondt i rompa også!"
God bedring. Blir fort bra når man blir proppa full av morfin og pencilin.

Carina sa...

God bedring! Hatt nyrebekkenbetennelse selv, helt jævlig. Så deg på Gardermoen forresten, holdt på å si hei, men så tenkte jeg at du sikkert kom til å hate meg om jeg gjorde det.

sofus :) sa...

wow, stay strong!
du ser jo amazing ut selv som daukjøtt :)

Ylva sa...

Kjære Linnéa. Jeg har en glimrende idé, som jeg ikke får brukt selv, så jeg skal gi den videre til deg. Når man ikke har råd til shampoo, kan man stikke en tur innom sitt lokale treningssenter (eller et lengere borte, hvis man er litt nervøs - merk deg at du ikke ternger være medlem, bare kle deg så du passer inn)Så går du inn i garderoben, dusjer (Jepp, offentlig=gratis vann!) og stjeler litt shampoo mens sidemannen ser en annen vei. (evt. ta med litt i en pose eller tom flaske, som du tar med hjem)Dette kan man spare mye penger på! Ikke at jeg tror du trenger ekstremt til en dusj, men det kan jo bli nyttig en dag. Håper du får brukt idéen.

Hey, vet jeg har skrevet dette før, men du svarte aldri..

God bedring! Sykehusnattkjoler og sånt er kult

Anonym sa...

Det er godt at du ikke døde da. Det ville vært fælt om du døde på en langfredag, folk kunne tro du var jesus eller noe. Uff.
God bedring , håper du lever til du er minst 90:)

Rune C

Jon sa...

Mora di ser litt småfeit ut. Du bør få henne over på soppdieten din.

The Giant - Kjetil sa...

Hadde jeg lest dette i går så hadde jeg nok trodd på deg.

Sykt uheldig du er! Men litt deilig å slippe turer på fjellet og påskeditt og påskedatt. Selv har jeg vært hjemme og spist meg feit på påskegodt som ikke var i påskeegg og drukket vin. Hver dag.. Haha.

God bedring snuppa og forventer at du inviterer meg på en av de hysterisk morsomme sammenkomstene du har med bitchen min, u know that funny bitch of mine?

- KJETTA

kristin sa...

Det her er seriøst det morsomste jeg har lest noen gang :)

God bedring`, fantastiske du,

Eira sa...

Virker som at dette innlegget inspirerer alle mennesker til å fortelle om den gangen de skadet seg, var syke, var på sykehus eller lignende. Underholdene. Haha, "Det ville vært fælt om du døde på en langfredag, folk kunne tro du var jesus eller noe". God bedring og god påske, Linnéa. Husk at (påske-)godteri hjelper mot alt.

Tica sa...

Du Jon du Jon. Du skulle visst at mor har gått ned 12 kilo sia jul, så hadde du kanskje holdt kjeft? Sant?

Isabella sa...

Ler så jeg griner...

Celine sa...

God bedring! : D ps: digger bloggen din !!

Linnéa sa...

Vet du Jon, slikt sier man bare ikke. Jeg håper du er i nærheten av en selvmordsbomber i nærmeste framtid og sprenges over hele området. Det fortjener du.

moccafashion sa...

God bedreing !

Viktoria sa...

Uff.. Dette hørtes ut som en helt jævlig første april..
Men god bedring i alle fall!
Og til helvette med Jon, han søker bare oppmerksomhet :)

Den Onde Damen sa...

Velkommen etter. Fikk pyelonephritt (altså nyrebekkenbetennelse for de uinnvidde) i påska for to år siden. Ønsker deg raskt helbred. Og er veldig misunnelig på nattskjorta. Det tyske helsesystemet deler dessverre ikke ut slikt :o(

Linnéa sa...

Ikke det norske helsevesenet heller, men jeg stjal den.

Ellinor sa...

uff, stakkars deg! at du fremdeles klarer å være morsom når noe sånt skjer syns jeg er fantastisk! :D god påske

Anonym sa...

naaw stackars! Hoppas du bättrar på dig!

Anonym sa...

Mor Linnéa er slank og fin, soppdiett er unødvendig her.

Merethe sa...

Haha, enn å være så søt i blå sykehus-skjorte da. God bedring!

Thea sa...

God bedring! Håper du blir frisk snart, slik at du slipper å bli stuck i Molde så lenge...

julie : - ) sa...

haha, kul blogg ... : - ) skjønner at VOE leser den : - ) <3

Anonym sa...

Stakkars deg! Fikk helt vondt inni meg når jeg leste innlegget, seriøst jeg lover. God bedring <3

Anonym sa...

eg hadde seriøst dødd om nåken hadde tappa vekk så masse blod av meg utan at eg fekk drikke, de e de som gjer at eg ikkje besvima etter ei vanli blodprøve...
beundringsvergig!!

Anonym sa...

God bedring!

Anonym sa...

God bedring!

Anonym sa...

Sykt mye tapere som kommenterer!

Chrtistina sa...

har ikke rukket å lese bloggen din ö god bedring!

Anonym sa...

God bedring!! : DD

Anonym sa...

Ååååh! FEM nye innlegg siden jeg dro på ferie! Men herregud, stakkars. God bedring!

martine sa...

Uff linnea, så uheldig! Håper det går bedre med deg nå og at du får masse pleie av mamman din! :) Det trenger man når man er syk!

Lea sa...

Stakkar... jeg føler med deg.
Glad du ikke døde ;) Ikke overdos på smertestillende nå da, da legger jeg meg i grøftekanten og dør jeg også :)
Du skriver så utrolig bra!
GOD BEDRING!

Nøve sa...

Herregud, god bedring!

Anonym sa...

God bedring :D

Mariell sa...

Huff da :/ Stakkars deg..
Har også stjelt en sånn blå skjorte med meg.

Var innlagt på sykehuset en god stund en gang, og da stjal jeg med meg en av de hvite buksene de går med også.. veldig ok å gå i. Men hadde anoreksi på den tiden, så den passer ikke nå kan du si.

Ønsker deg god bedring, Linneà :)
Har du fått antibiotika nå da? Trodde de så sånn ganske raskt på en urinprøve? Kan hende de også vurderte crp'en din ("betennelsemåler") å så om den steg.
Crp'en min steg fra 9-50 på tre timer,da jeg ble innlagt for magesmerter. Da var det på operasjonsbordet å der fant de en betennt blindtarm. Godt å bli kvitt den :P

Håper du får noen fine påskedager, tross alt :))

Maren sa...

Lol, jeg ble også innlagt med en akutt blindtarmbetennelse som viste seg å være nyrebekkenbetennelse. Rawr. De stjal blodet mitt. Jeg kastet opp. Jeg sov. Og det var vel egentlig alt. To herlige dager på sykehuset. Not.

Anonym sa...

Jeg trodde på deg, sverger! God bedring videre da, og kos deg(?) i Molde med mor! :D

Linnformasjonen sa...

Jeg syntes vi kan korsfeste Jon, det er tross alt påske. Nåvel, all sympati - og for å si noe pent; så kler du den sykehusskjorta ganske bra.

Anne sa...

Oi, måtte le litt da jeg så bilder av ventingen. Stakkars!
God bedring, i alle fall :)

Jørgen sa...

Håper du koser deg i Molde med den fantastisk, flotte moren din! Og jeg elsker at du biter fra deg når folk snakker dritt om de du er glad i. "Jon" har nok mest sannsynlig dødd av skam. Og jeg flirte ganske greit selv av bildene fra ventetiden. Var det slik at hvert sekund føltes ut som.... hmmm, i hvert fall mer enn et sekund?

Anonym sa...

HAHAHAHAHHA :D

Mariann sa...

Herregud, så jævlig mange DUMME mennesker som kommenterer her.

Tone sa...

Offa, god bedring!

Sandra sa...

Bortsett fra da Jenny Jensen kom med ny plate, så er nyrebekkenbetennelse det vondeste jeg noen gang har opplevd. God bedring!!! :)

Linnéa sa...

Mariann: inkludert deg.

ida sa...

herlig! verden suger.

Charlotte Weber sa...

Tidenes!

joakim sa...

* Oppskrift er herved lagt ut. Løp på butikken og lag det samme! Wohoooo : )*

Amanda sa...

hei igjen. trodde egentlig ikke dette skulle være nødvendig, men ettersom jeg fikk ganske mye pes for kommentaren jeg skrev lenger opp, får jeg nevne at jeg selvfølgelig mente det ironisk. jeg trodde at det var en selvfølge, spesielt når jeg skrev den på din blogg.

hadde kanskje stått mer respekt av meg hvis jeg hadde unnlatt å skrive denne kommentaren as well, men nå vet man i alle fall det. selvfølgelig synes jeg synd på linnéa. god bedring.

IRIS sa...

GOD BEDRING LINNÈA <3
Haha, jeg har kommentar nr. 100 :)

iszting sa...

jeg LOVER jeg ikke skal fortelle om blinddarmbetennelsen min naar jeg var 14.
jeg oensker bare god bedring til linnéa!
og ville nettopp skrive for noen poster siden hvor deilig mora di ser ut, enda bedre, enn foer saa det ikke bare er hennes pene ansikt. saa er det kanskje de 12 kiloene. gratulerer!

Merethe sa...

Som et plaster på nyrebekkenbetennelsen har jeg skrevet noen varme ord om deg på bloggen min!

LÆSSA!

Evertsen sa...

stakkars.
håper det går bedre nå hvertfall :)

Anonym sa...

God bedring. Bra du lever!

Anonym sa...

Du verden. Dramatikk i påsken! God bedring :)

Rebella sa...

Uff, du har virkelig ikke hatt drømmepåsken, nei! Men det hadde jo ikke Jesus heller, og du ser hvor bra det gikk der;) Håper resten av påsken din blir FANTASTISK fin, for dét er du! Og din knallskjønne mor, jeg liker henne så godt♥

SUPERKLEM til dere begge!

kristina sa...

oi, god bedring!!

Trudy sa...

Jeg har skjorte OG bukse fra sykehuset (ikke de teite buksene hvor mannfolka kan slenge ut snurrebassen, men de med strikk i livet). Yndlingspysjen!

Maureen sa...

God bedring :)

Marte sa...

Du er herlig Linnea, selv når du e dødssyk. Håper du føler deg bedre snart, å slipper å kjede deg alt for masse.. Du får se twilight;)
jeg lasta ned new moon i går.. :D God bedring, og god påske fra Trondheim^^

Line sa...

God bedring! :)

Anonym sa...

god bedring:)

heggdal_karoline sa...

man kan laste ned alle Fire Stjerners Middaf-episoodan gratis på iTunes hvis du lurte. Så kan du laste dem ned på ipoden din og trene til dem å ; )

Anonym sa...

God bedring! Trodde på deg :P Hvorfor skulle du tulle med noe sånt liksom.. Du har verdens beste blogg! Digger deg.

Xolify sa...

Jeg leste dette i går, men orket ikke svare. Det er alt for ekkelt. Jeg håper jeg aldri må på sykehus D: *føler med deg*

Anonym sa...

Rigtig god bedring Linnea!

Sigrid sa...

God bedring!! Og en oppmuntring kan kanskje være at du er morsom selv om du er syk..! Bli fort frisk ihvertfall :-)

Daniel sa...

Oj, god bedring! :o

Hørtes ikke akkurat godt ut. Og, ja, fasting på sykehuset er som jul uten gaver - bare vanskeligere...

kari sa...

Masse god bedring :)

Anonym sa...

hahahahah om du er "venn" med kjetil -"the giant" ?
hahahahahahahahahahahah jeg dæævver !

Anonym sa...

lolxD så bra da!

julie : - ) sa...

Linnéa blggen din ruler, du er sinnsykt morsom ! <3

håper du er blitt frisk da : - )

LISA sa...

Dødssyk????? jeg er dødssyk!!

Martine sa...

Huff, god bedring, Linnéa!! :)

Liker at du skriver morsomt og bra selv om du sikkert har ganske vondt!! Beundringsverdig.

Mike Veronica sa...

Herregud. Fin påske på deg da, frøken. God bedring!! Jeg skal til London 6 mai faktisk. Blir stas! hrhr

Mike Veronica sa...

Herregud. Fin påske på deg da, frøken. God bedring!! Jeg skal til London 6 mai faktisk. Blir stas! hrhr

Veronica Bremnes sa...

Åj. Stakkars! Masse god bedring, Linnèa. Synes forresten det fjerde bildet ("og så døde jeg") var veldig vakkert!

Tore på sporet sa...

du er så digg linnea! du fortjente virkelig ikke dette, og du får ha masse god bedring! :-) stå på! leste også alt i hele innlegget :-D det gjør jeg alltid!

Veronica Bremnes sa...

Er ikke meninga å svare de som kommenterer på bloggen din, men seiøst..

Jon: er du klar over hvor sårende det er å høre noe slikt? Både for Linnèa og mammaen? Herregud. Mennesker som deg kunne jeg solgt til de sultne barna i Afrika.

Anonym sa...

jon er en hore !

line sa...

elsker bloggen din :D du er best, god bedring :)

maria sa...

LINNéAAAAA JEG LESTE ALT!!! ja jeg er litt stalker ok?OK? fint. Du er kuuul forresten. bare så du vet det!!!!!!! go bedring !!!!

Jenta sa...

Går du og får fikset øyenbrynene dine? Hvor? De er rådiiiiiine!

God bedring!

Camilla Calsen sa...

God Bedring Linnea! Nyrebekkenbetennelse er virkelig ikke noe behagelig. Om noen dager er du frisk igjen:)

Ida-Susann og Karoline sa...

Stakkars deg! God bedring :)

Kristin sa...

God bedring! Hadde blindtarm betennelse for noen uker siden, og det var kjempe godt når de klemte på magen.not. helvettes leger! slapp heldigvis og operere. Går bare og venter på at blindtarmen skal sprekke. Good times! Ha en fin uke i Molde :-)

Lisa sa...

god bedring. håper du blir fort bra igjen! lykke til med en hel uke i molde! ;)

Tonje Maria sa...

haha, fyfaen! Herlig blogg :)
Go bedring!

AMA sa...

Blindtarmen er en liten ubrukelig, herlig sak så gjør mer vondt enn godt :S

God bedring.

Linnéa sa...

Liz: JA, fikk en svettetrøyetruze. Kjempefin!¨

TAkk øyvind! Ja, begravelsen min blir sikkert dritgøy.

MarieLl: Ja, antibiotika nå.

Amanda: for min del trengte du ikke det, men alle er dessverre ikke like smarte som meg...

LISA: Whatever!

TAkk for masse god bedring og kommentarer! Varmer et ellers kaldt hjerte!

Anonym sa...

du bør klippe tvers-over-pannelugg, du kler det! :-)

celine sa...

stakkars deg, jeg har også hatt nyrebekkensbetennelse, så jeg vet hva du går igjennom. jeg ble lagt ut på sykehuset også... good times... - NOT
god bedring da :)

Anonym sa...

heheh. opplevde det samme som deg i påsken! fikk tilogmed en like fin skjorte-sak som deg :):)
bare at jeg slo ihjel milten min da ...

god bedring! :D