16. apr. 2010

Jeg har hørt at jeg har bursdag i dag...

Det verste jeg vet er folk som ikke reklamerer for at de har bursdag.
Jeg sier bare: SPRE ORDET!!!
Som dere ser begynte jeg å bli rimelig stygg allerede i 6-årsalderen. Etterhvert kom vi inn på tusenårstallet (fargebildet, for de som måtte stusse), og da var det nummeret før mamma solgte meg, faktisk.

I en periode måtte jeg faktisk gå med hette også.

For det var vel ikke før sånn i 18årsalderen at jeg begynte å bli Skikkelig pen.

Og derfra gikk det bare én vei - sykt fort - til toppen. Her er jeg sammen med et kvinnemenneske som gnir inn at flyet mitt ble kansellert. Tven er vel den eneste formen for selskap jeg kommer til å få på bursdagen min. Men det er greit! Husker at jeg øvde på fysikkprøve et år. Så det kan alltid bli verre.

Men nå er jeg altså, på papiret: TJUE år.

Den eneste grunnen til at jeg fortsatt lever er for å se hvor superpen jeg kan bli.

Jeg sier ikke mer. Dere vet hva dere skal gjøre.

477 kommentarer:

Irene sa...

Gratulerer med dagen!! :D

Anonym sa...

gratulerer, nå kan du kjøpe sprit! LØP TIL POLET

Viccc sa...

GRATULERER MED DAGEN!!!!!1111120TJUE

Anonym sa...

GRATULERER MED DAGEN:)

Ida sa...

Gratulerer med dagen, Linnéa! ILUILUILU

Anonym sa...

Gratulerer med dagen Linnèa !!!! have fun! selv om dt ikke ble london tur på deg:(

Malin sa...

Gratulerer med dagen!

Anonym sa...

Gratulerer så mye med dagen! :)

Danjel sa...

Gratulerer med dagen!!!!!!!!!!!!!!!

lisa sa...

Gratulerer med dagen Linnéa!

SA sa...

Gratulerer med dagen fine Linnéa.

Kitiinee sa...

Gratulerer med dagen!

Silje sa...

Gratulerer med dagen :D Gleder meg vilt til jeg blir 20!

Susanne sa...

Gratulerer med dagen! :D

Anonym sa...

GRÆTTS!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen! :)

Tina Erica sa...

Gratulerer med dagen! :D

Asbjørg sa...

gratulerer med dagen! feir så du får vondt i magen. eller du kan bruke sagen. og sage deg i magen. om du får vondt i løpet av dagen. og ikke glem å spise kagen!

Marthe blomkvist sa...

Gratulerer med dagen :D!

Mari sa...

Gratulerer med dagen! (:

Betina sa...

årene ruller
i en fei
passerer femti
sipp i vei

Gratulerer med dagen! :D

Nina sa...

Gratulerer med dagen, Linnéa :)

Kom til Kr.sand snart!

Ina sa...

grattis med dagen

http://www.games.com/game-play/bubble-town/single/

Tiril sa...

Gratulerer!
Fortsett med bloggingen! Du er best :D

Charlotte sa...

gratulere me dagen :D

Anonym sa...

Hipp hurra:) GRATULERER!! :D Synes forresten du var like søt som liten

Signhild sa...

Gratulerer med dagen vakre Linnea!

Kate Kathrine sa...

Gratulerer med dagen, Linnea! Feir med måte!

Mariell sa...

Gratulerer med dagen, Linnèa :))))

Håper den blir fiiin, og at du får masse oppmerksomhet :)

li_ka89 sa...

Gratulerer med dagen ;D

Anonym sa...

GRATULERER MED DAGEN !! :D

walkofshame sa...

Gratulerer med dagen! Jeg aner ikke hvor pen du kan bli, men tror ikke det er så lenge igjen til toppen. På den annen side får man håpe det er et stykke til, slik at resten av ditt liv ikke bare blir en jævla lang nedtur. Neida. GRATULERER, vi elsker deg. Of course.

Mari sa...

Gratulerer med dagen!!
:)

AnnCharlott sa...

Grattis Linnéa!

Anonym sa...

grattis!;)

Signe B sa...

GRATULERER MED DAGEN! :D

Leonora sa...

Hurra for deg som fyller ditt år!
Ja, deg vil vi gratulere!
Alle i ring omkring deg vi står,
og se, nå vil vi marsjere,
bukke, nikke, neie, snu oss omkring,
danse så for deg med hopp og sprett og spring,
ønske deg av hjertet alle gode ting
og si meg så, hva vil du mere? Gratulere!
Høyt våre flagg vi svinger. Hurra!
Ja, nå vil vi riktig feste!
Dagen er din, og dagen er bra,
men du er den aller beste!
Se deg om i ringen hvem du vil ta!
Dans en liten dans med den du helst vil ha!
Vi vil alle sammen svinge oss så gla'
og en av oss skal bli den neste - til å feste!

Gratulerer med dagen! :)

Maria sa...

Gratulerer med dagen!

Caroline sa...

Gratulerer! Fra nå av går det vel bare nedover :P Hehe

Marte sa...

Gratulerer med dagen Linnea! Håpe du får en knallfin bursdag. Å husk å pass på tingern dine i mårra kveld på byen ;)

Camilla sa...

Gratulerer med dagen! stikk på spritfylla sånn at du kan gjøre det å miste ting enda enklere enn før :D

Willy^^, sa...

Gratulerer massemassemasse med dagen :DD

Anonym sa...

Gratulere med dagen, Linnea!:D

Anonym sa...

Gratulere med dagen, Linnea!:D

Vilde sa...

Gratulerer til tusen !

Lena sa...

Gratulerer så mye med dagen!! Håper du får dratt til London når anledningen byr seg igjen da :d kos deg i daag!

Signe sa...

Graaatulerer med dagen!! :D

Tica sa...

Gratulerer med dagen.
Du er snill.
Hilsen Tica.

Mirah sa...

GRATULERER MED DAGEN LINNÈA ! Nå kan du kjøpe sprit ! dessverre åpner ikke polet før 10.00 Men vikig å stå KLAR !

Susanne sa...

Gratulerer med dagen! Da jeg fylte tjue var jeg på Per på hjørnet der min bestevenninne overtalte gamle menn til å spandere tequila på oss til jeg ble så full at jeg mått gå og spy på Hotell Cæsar. Det er altså seks år siden, og jeg synes fortsatt det er flaut å innrømme.
Jeg føler med deg som ikke kom deg til Londinium, jeg skulle nemlig reist dit selv i morgen tidlig. Men sånn kan det går - jeg og mine reisekamerater har tenkt å danne en støttegruppe. Og med støttegruppe mener jeg selvfølgelig folk som samles for å drukne sine sorger i masse øl.

THEA sa...

gratulerer, kjære <3

Anonym sa...

Grattis med dagen :D
elsker bloggen din, blir alltid glad når du kommer med et nytt innlegg :D

Linn sa...

Gratulerer med dagen!

Anonym sa...

Grattis med dagen:D

Ingvild sa...

Gratulerer så mye med dagen! Nå er du halvveis til 40 :D

per sa...

Grattis med dagen!

siwmalen sa...

Gratulerer med dine tjue år, gamla! :D

Neida... er snart like gammel i trynet sjøl...

Synne sa...

Gratulerer så mye med dagen!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen verdens beste blogger!!! Håper du får en megadårlig dag. Du er best. Adjø og takk for meg.

Sigrid sa...

Gratulerer, Linnéa :)

Linda sa...

Hipp, hipp hurraaaaaaa!
Du er best! Men det var det vel neppe særlig tvil om.

Anonym sa...

gratulre me dagen :))))

lena sa...

Happy b-day!!! :)

Wasmuth sa...

Gratulerer med dagen!

Camilla S. sa...

TIL LYKKE MED GEBURSDAGEN!!
Herreguuud, du er dritpen!! Blir jo emo hver gang jeg ser bilder av deg :/

Helene sa...

Gratulerer, verdens beste blogger!

Anonym sa...

Gratulerer så masse masse! Og ikke engang si at du var stygg, uansett om du mener det eller ikke, for du både var og er nydelig, det er bare fakta og jeg bare konstaterer dem;)

Håper dagen blir uventet god i forhold til hvor du ville feiret den i dag (egentlig sier det litt om hvor spesiell du er at en vulkan på island bobler over av glede for deg)!

WE LOVE YOU!!!

Mariann sa...

Gratulerer med dagen og kos deg lovlig med spriten! :D

Laila sa...

gratulerer med dagen :)

Emilie Conchepcion sa...

GRATULERER MED DAGEN!

Og vær glad for at du slipper å bare spise champignon. Selv om det sikkert ikke er noe ordentlig trøst. Du er ihvertfall 20 :)

Anonym sa...

Gratulerer! :-D

ingave sa...

Gratulerer med dagen! Stjerna ;-)

Cathrine sa...

Gratulerer med dagen!! =)

Anonym sa...

Gratulerer med dagen! Håper den blir fantastisk, det fortjener du! Tror nesten ikke det er mulig å bli penere.:)

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!

Anette sa...

Gratulerer med dagen:)

Emilie sa...

Gratulerer så mye med dagen. Digger bloggen!

Emilie sa...

Gratulerer så mye med dagen. Digger bloggen!

Jannekake sa...

Gratulerer med dagen! Jeg er snart nitten, men sånne som deg gjør at jeg fortsatt har tro på at jeg aldri kommer til å bli voksen. Klarer du å holde deg unna det tullet, skal jeg klare det også.

Skål :)

Gg ja, jeg skulle reise til Roma på lørdag.. Men OS er jo greit det også. Drep meg ):

Jannekake sa...

Gratulerer med dagen! Jeg er snart nitten, men sånne som deg gjør at jeg fortsatt har tro på at jeg aldri kommer til å bli voksen. Klarer du å holde deg unna det tullet, skal jeg klare det også.

Skål :)

Gg ja, jeg skulle reise til Roma på lørdag.. Men OS er jo greit det også. Drep meg ):

Ingvild sa...

HURRA HURRA! Snakkes på Luna!

Ann Helen Moen sa...

Gratulere med dagen :D

Gro sa...

Gratulerer så mye med dagen :-) Håper du får en super dag. Tørr ikke tenke på hvor pen du kommer til å være neste år!! ;)

Anonym sa...

Gratulerer så mye med dagen! :)

cecilio sa...

Gratulerer med dageen!

Line sa...

Gratulerer med dagen! :)

Øyvind sa...

Gratulerer med dagen! :) Forøvrig ett fantastisk søtt bilde fra 18års-alderen!

ceciliekue sa...

Gratulerer så mye med 20års dagen din i dag!! for håpe du får en fin feiring selvom det ikke ble noen londontur ;)

Anonym sa...

Gratulerer med 20 år. Jeg ble tyve allerede i 1986 og det er jeg fortsatt på en måte :)
Kan fortelle deg at man vanligvis blir penere fram til cirka 32 år, deretter går det nedover.

June sa...

Gratulerer med dagen, håper den blir fin til tross for at du ikke kom deg til London! Spander på deg noe LITT mer fancy til middag enn hermetisk sopp i det minste! :P

Anonym sa...

hurra for deg!!!!!

Anonym sa...

Gratulerer så utrolig masse med dagen. DU begynner å bli gammel;)

Anonym sa...

grattis!

Julianne Førde sa...

Gratulerer med dagen Linnéa! :D

Anne sa...

Gratulerer med dagen! :)

Marte sa...

Gratulerer så masse med dagen! :D

Anonym sa...

gratulerer så mye med dagen :D

Anonym sa...

Gratulerer så masse med dagen! :D

Anonym sa...

Gratulerer så masse med dagen! :D

Anonym sa...

GRATULERER MED DAGEN!!! :D

Merete sa...

Gratulerer med dagen! Håper du får en fin dag, tross all asken...
Du er nummer 1!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!
Du var kjempesøt som liten. ;)
Morsomt innlegg, lo godt av 18 årsbildet ditt. ;)

Oda sa...

Gratulerer med dagen :D

Anonym sa...

håper du er ironisk med den penheten....

kjipt å være så selvgod uten grunn.

gratulerer ;)

EFFIE sa...

gratulerer med dagen! smil litt, da :)

Malin sa...

Gratulerer med dagen! Nyyt den :)

BubbleBubble sa...

HUrraaaaaa!!! gratulerer så mye med 20 års dagen!!=) håper du får en strålende dag og at du får alt du ønsker deg( ser jo ut som om island skal brenne i helvete, så...)

Blomst sa...

Gratulerer med dagen :D

Maria S sa...

CONGRATZ :D

Ina sa...

Gratulerer med dagen!

Anonym sa...

gratulerer me dagen :- ) du har hjuplet meg mye

Christina sa...

gratulerer med dagen!

Christina sa...

gratulerer med dagen!

Anonym sa...

Gratulere me dagen !:)

Trine Grung sa...

Melder meg inn i rekken, gratla med dagen!

Så du tvitret med sjefen over alle sjefer på Tv Norge i går (@Strommme). De har hørt at jeg ønsker deg inn i 4-stjerners middag...du har blitt et tema. Nå får du gro fast på gjerdet og vente...ting tar jævlig lang tid i tv-bransjen (hvis du ikke har store pupper og yberblondt hår).

Smask i panna og kos deg på dagen!

Martine sa...

Gratulerer med dagen! :D

susanna sa...

He he he he, ha ein fin dag frøken! Gratulerer så mykje!

Sunniva sa...

GRATULERER MED DAGEN :D

Meeeehh sa...

Gratulerer med dagen, Linnéa! Du er one of a kind.

Tone sa...

Gratulerer så mye med dagen, Linnéa! Håper dagen din blir bedre enn du tror;)

Vegar sa...

Gratulerer med dagen :)

Stine Solberg sa...

Gratulerer med dagen, Linnea! :D Håper du får en kjempeflott dag!

Kaisa sa...

Gratulerer med dagen, Linnéa! Du er utvilsomt verdens beste blogger. :D

Maria Sollie sa...

Hipp hipp og hurramegrundt ! Gratulerer MAX med dagen.

Vi heter Solli(e) begge to. Tenk på det du!

Maria sa...

Gratulerer masse med dagen! :D
Kanskje Lise baker en kake til deg?
: ))Kos deg masse uansett!

Mari sa...

Gratulerer med dagen :-D

Marta sa...

Gratulerer med dagen! Du ER faktisk utrolig pen, og ikke bare sånn "Voe- "pen" " . jah. Jeg liker ikke Voe. No offence.

Tuva sa...

grattis og jeg føler med deg. Jævla Island

Sofie Louise sa...

Gratulerer med dagen! :-D

Anonym sa...

GRATULERER MED DAGENNNNNNNNNNN

Anonym sa...

gratulerer med dagen:)

Kathrine (",) sa...

Linnèa: Gratulerer så masse med dagen i dag! :) Kos deg evig og nyt den ène dagen i året som er DIN!! <3

Hvis du kunne fått èn ting i gave, hva ville det vært? ikke lov å si støvsuger nå assa:P

kjipt det ikke ble London tur, men er jo mye fint å gjøre her i norge også. Næææt.... hehe,

klem klem Kathrine

Torhor sa...

Gratulerer;)

Prixie sa...

Congratulations, gurlfriend! Endelig ferdig med de tvilsomme tenåra. nå befinner du deg ikke lengre i samme alderssegment som f.eks. 8.-klassinger. Relativt fantastisk bare dèt!

Liv Tone sa...

Gratulerer med dagen :)

Anonym sa...

GZ!!!

AK sa...

Grattis :D

mi sa...

Gratulerer så mye med dagen, håper den blir bra selv om du ikke er i London :)

ANE KAMILLA sa...

Gratulerer med dagen! Håper den blir fin, selv om det ikke ble i London!:)

Eva sa...

Gratulerer med dagen!!!!

Ronja sa...

gratulerer med dagen :DD

Kris sa...

Gratulerer med dagen, fine fine deg!!!
(uff, jeg må være den eneste på min alder som kommenterer på blogger. jaja. )

Anonym sa...

Gratulerer med dagen! :D

stine friis sa...

Gratulerer med dagen!

Anonym sa...

GRATULERER MED DAGEN!!!! :D:D:D :D:D:D <3

Silje sa...

Gratulera med 20 års dagen!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!

MarenSofie sa...

Gratulerer med dagen! : D

ingvild sa...

gratulerer med dagen!

Upnaway sa...

Gratulerer med dagen!! :D

dina & andrea sa...

WAOW - nå kan du kjøpe sprit til oss til russetida. yes..
i dag har morra mi bursdag også!!
hurra for Linnèa og Gro.
- Andrea

Anette sa...

Gratulerer så masse med dagen :D

Kine sa...

Gratulerer så mye med dagen, Linnéa! Det er tøft å være tjue ;)Du er god!

Anonym sa...

gratulerer!

Anonym sa...

Gratulerar på födelsedagen finaste och vackraste du! Hoppas du får en bra dag (trots askomolnet och dess konsekvenser)

Molly sa...

Gratulere me dagen :-D

Anonym sa...

Gratulerer med dagen ! :-D

Sunniva sa...

Gratulerer med dagen! Husk; det er mye godt selskap i sprit. :)

Anonym sa...

Graaatulerer Linnéa! :)
Du er fantastisk ^^

Lotte. sa...

Grattis med dagen!

Amalie sa...

Gratulereeeeeer :-D

Hilde sa...

Gratulerer med dagen Linnèa! Dumt du ikke fikk reist til London!

Anonym sa...

gratulerer med dagen :)
føler med deg, flyet mitt ble også kansellert, fml.

joakim sa...

Congratz Linnéa! Noe som minner meg på at jeg glemte å sende gave i år.. :( Jaja. Bedre lykke neste år! Forøvrig imponert over variasjonen i teksten på avissakene! Bra jobba av moder'n! =) Kos deg idag da! <3

Lena sa...

Gratulerer med dagen ;D jeg også har bursdag, yee. ehehe. 16.april er kult.

Marte sa...

Gratulerer med dagen! Jeg gleder meg på det første dagen-derpå-innlegget hvor du i detalj beskriver bivirkningene av å kunne kjøpe din egen sprit :-D

Ella sa...

Åå, gratulerer så mye med dagen!! Håper du får en fin feiring, til tross for at du ikke kom deg til London.

Løp ut, og kjøp sprit!

Hege sa...

Gratulerer med dagen :)

Maria sa...

Jaa løp til polet og drikk bort sorgene dine!! Gratulerer :D

Anonym sa...

Gratulerer så mye med dagen!!

Nøve sa...

Gratulerer med dagen. Lol.

Anne-Marte sa...

Gratulerer så mye med dagen, Linnéa :D

Lena sa...

Gratulerer med dagen til Norges beste blogger! :)

isabel sa...

gratulerer med dagen :)

Iselin sa...

Gratulerer med dagen, Linnea! Fortsett med oppdateringer på bloggen, seriøst, nå om dagen er dine sarkastiske blogginnlegg det eneste som er verdt å stå opp for! :) Hipp hurra for tjue år!

Anonym sa...

gratulerer med dagen! :)

Karoline sa...

Gratulerer med dagen ^^

Anonym sa...

Grattis med dagen til verdens beste blogger:D:D

Belinda Jakobsen sa...

GRATULERER MED DAGEN NYDELIGE!!!

Janicke sa...

Gratulerer så masse med dagen! Håper du får en fin dag selv om ting ikke ble helt som planen.

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!

Frøydis sa...

Gratulerer med dagen, Linnéa :-D

Anonym sa...

VÆÆ DU ER I DAGBLADET!!!

Katrine sa...

Gratulerer med dagen, Linnéa!

Anonym sa...

gratulerer så mye med dagen!!! Fortsett å være den herlige, ironiske personen du er. Digger bloggen din!!

Josefine Minde sa...

Hurra for deg som fyller ditt år!
Ja, deg vil vi gratulere!
Alle i ring omkring deg vi står,
og se, nå vil vi marsjere,
bukke, nikke, neie, snu oss omkring,
danse så for deg med hopp og sprett og spring,
ønske deg av hjertet alle gode ting
og si meg så, hva vil du mere? Gratulere!

Høyt våre flagg vi svinger. Hurra!
Ja, nå vil vi riktig feste!
Dagen er din, og dagen er bra,
men du er den aller beste!
Se deg om i ringen hvem du vil ta!
Dans en liten dans med den du helst vil ha!
Vi vil alle sammen svinge oss så gla'
og en av oss skal bli den neste - til å feste!

Gratulerer med dagen :)

Supermalin sa...

Gratulerer med dagen! Håper du får en fin dag (til tross for flykanselleringer), og at alle i umiddelbar nærhet står på pinne for deg :)

Anonym sa...

Gratulerer! Jeg er alltid usikker på hvor mye av det du skriver som er ironi - det er riktignok noe av det beste ved bloggen din: Vi lesere sitter her som dumme brød - men jeg går ut ifra at du vet at du er cirka det peneste mennesket i Norge. Cirka.

AudM sa...

Hppy bday! du blir nok bare penere og penere:) Og så får du nok koselige gaver.

metallicatrollet sa...

gratulerer så mye med dagen! :)
suger at du ikke fikk våkne opp i london, - men du slapp tross alt å våkne i molde. det er jo noe. ;) alle gode ønsker på dagen, nyt sola og finn et pol nær deg..

AnnHelen sa...

Gratulerer med dagen! :)

ladybug sa...

Gratulerer med dagen, supersöte Linnéa!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen Linnéa! Elsker bloggen din :)

Marte sa...

GRATULERER MED DAGEN!! Du må prøva å kosa deg masse da :) Elsker bloggen din <3

'♥ Christine sa...

Gratulerer me dagen :)

Nora sa...

Gratulerer med dagen ;)

Marianne sa...

Gratulerer med dagen! :-)

Tjuetofem sa...

Gratulerer med dagen! :D
Klart man må reklamere når man har bursdag.

Ingrid sa...

Gratulerer med dagen :)

Sol sa...

Gratulerer med dagen!:)