15. apr. 2010

Måtte Island brenne hardt og lenge

Se for deg at du skal reise til London i 5 dager. Du skal feire bursdagen din i London. Du har spart uendelig masse penger og levd utelukkende på sopp i 3 måneder. Du har bestilt musical-billetter, laget oversikt hva du skal dag for dag, time for time...


Så arrangerer Island et jævla VULKANUTBRUDD bare for å plage meg!!! Måtte Island flomme over av lava og DØ!!!!!!

Så på grunn av de ubrukelige islendingene skal jeg altså ikke til London. HERREGUD, det er jo til SÅNNE formål at de skal bruke atombomber.

Men vent... det betyr jo at jeg har penger til overs... Og det betyr at jeg ENDELIG HAR RÅD TIL DENNE POSELØSE STØVSUGEREN TIL 5500 KRONER!!!
Nå skal jeg seriøst brenne passet mitt... Hvem trenger vel å reise til London når man kan støvsuge resten av livet.

I dag tidlig klokka 07.00 begynte jeg å skjønne at flyene aldri kom til å gå. Og så sto jeg der da.
Neida. Men seriøst. Først reagerte jeg med å grine høylytt.

Så begynte jeg faktisk å rive ned huset mens jeg ropte: "IKKE GÅ TIL KNIVSKUFFEN, IKKE GÅ TIL KNIVSKUFFEN!"
Selv husker jeg ikke noe av dette, jeg har bare fått det gjenfortalt av meg selv.

Så ødela jeg faktisk lampen.
Men så reparerte jeg den igjen.
Men. For å se det på den lyse siden, så får jeg sett 4-stjerners middag i dag.

Dette er den siste dagen i mitt liv. I morgen har jeg bursdag.

Men hun ble aldri 20...

97 kommentarer:

Anonym sa...

LOL

Christina sa...

island bør straffes.

Linn-Marion sa...

føler med deg

Anonym sa...

SuperLOL! Jaja, bliggen var fantastisk så lenge den varte! R.I.P Linniiie

V sa...

Jeg skulle til paris. Fuck vulkanen.

Martin sa...

Hehe...Synd ned turen din da, men serr...Se på hva de faktisk sier så blir en enda mere satt ut..sist denne vulkanen hadde utbrudd var i 1821 og da varte det til 1823 altså 2år...tenk så snedi om dette skjer nå også...noe som kan føre til att fly blir mye mye mindre brukt..blir spennende og se åssn ting blir da ass.

Anonym sa...

Jeg føler så med deg. Jeg er helt forelsket i London, og om dette hadde ksjedd meg, hadde jeg blitt så forbanna. Men vet du hvem som er I London akkurat nå? Robert Pattinson og Kristen Stewart....

Anonym sa...

D:

nora sa...

haha, stakkars deg : ((

Anne sa...

Jeg skulle også reise til london i dag, skoletur. Utrolig kjipt!

Uansett, ditt innlegg gjorde dagen litt lysere. Jeg ler fra begynnelse til slutt :)

Karoline sa...

hahahahah!! du er fantastisk :D og ja.. føler så klart med deg..

Karen sa...

Kan eg få fortelle deg kor kul du er?

mi sa...

Føler med deg! Syke greier dette her..

AudM sa...

ståtiss;) hehe
hater også island. kjæresten skulle vært her nå, men NÅ MÅ HAN TA TOGET HJEM FRA OSLO. du kan jo ta toget til london:D ''HEEEHEEE''. eller båt. men hva gjør du da? alt er vel bestilt og betalt?

Anonym sa...

Men det er vel bare flybilletter som refunderes pga dette... ikke andre billetter og hoteller. Så har du da penger til støvsugeren....?

Anne-Marte sa...

Life sucks, and then you die.. Sånn er det bare. Godt du får med deg 4-stjerners middag da i alle fall =)

Anonym sa...

Jeg skulle også til london idag :\ island kan BRENNE ja

crydla sa...

ajjjj.. sucks to be you!
men føler me deg. det der må suge balle!

Anonym sa...

Lavautbrudd av alle ting! Hahahahhah, stakkars!

andrea sa...

flaks at island faktisk BRENNER da. hell i uhell!

kjenner forresten en som er fra island, men han bestemte seg for å hete helge helgesson, så jeg er ikke sykt lei meg.

SA sa...

Isj, kjipe greier, men blir sikkert bedre presanger da, sympati-verdiøkning vet du.
Hm, jeg ble faktisk redd av bildet der du denger lampen, du er skummel Linnéa.

June sa...

Shit, så utrolig kjipt. Tror jeg hadde gravd meg ned med en gang hvis det der skjedde meg, hadde ikke taklet det rett og slett. Jeg skal fly på kjærestebesøk om ei uke, håper virkelig Island ikke har planer om flere vulkanutbrudd.

vitsen sa...

Kjipe greier det der.. Ingen som vet helt hvor lenge det vil vare heller. Får i det minste pengene tilbake for flybilletten.

pernille sa...

Hahahaha. Dør av alle bildene!!

Anonym sa...

jadda, skulle til usa på ferie i 2 uker, kom meg jo faen ikke dit. FLOTTE GREIER

Anonym sa...

Så jævla grisekjipt, selvom jeg satt stor pris på innlegget (du er DRONNINGEN av fantastiske bilder!). Og du har bare å holde deg blant oss andre dødelige en god, god stund ennå - vi er altfor glad i deg til noe annet♥

Signe B sa...

ahhahahahah! Du er råkul

Jørgen sa...

Haha, anonym som kommenterte at Robert Pattinson og Kristen Stewart er i London nå; det tror jeg hun blir jævlig glad for å høre. Superfint å vri salt i såret, og sånt.

Kine sa...

Uff :(

Men London går ingensteder, vett du!

ingrid sa...

SUPERKJIPT!
har forresten hørt et eller annet sted at Robert Pattinson er i London nå --,

Er ikke sikker på om det er sant da :)

Ingrid sa...

Kommer du til Bergen nå da, når du er 20? Komigjendå!

Malin sa...

Det står på VG at dette kan vare i flere uker! JEG BLIR GAL. vurderer strekt å bomble island

Camilla sa...

Åhr! Typisk at sånnt skjer...

Anonym sa...

så du henger ikke fra en lyktestolpe på gardermoen altså..?
skuffa.

Line sa...

Hadde samme tanken om å bombe Island, men vil nødig ha en atomsky hengende over meg, så fant ut at det var en dårlig ide... Det ble et bittert blogg-innlegg fra min side i dagtidlig iallefall.

Anonym sa...

Haha, ståpikk!!!!!!!! Pen du var på bildene!

Viccc sa...

Ser noen skriver at du gjorde dagen lysere osv. Altså, du er et geni, genial. En av de morsomste - men idag gjorde du IKKE dagen lysere!!! FAENS DRITT. Spania, 5-stjernes hotell, med et av hotellenes beste rom!!!!!!! KØDDERDU?!?!?!?!?!?
Jeg er SÅÅÅÅ SUUUUUR!!!!

Og for all del, sykt kjip for deg og. Ærlig talt - kan ikke bare flya fly rundt?

Bente sa...

Huff, jeg hadde dødd hvis det hadde skjedd med meg!
Bloggen din eier btw! Keep up the good work! :D

Anonym sa...

OMG. Veldig teit av deg å skylde på Island da. Er jo været/vinden sin feil ! Du'uh

merethe sa...

Sucks ass.

Malin sa...

Kan de ikke bare dekke vulkanen med en presenning eller noe så den jævla aska ikke sprer seg? Serriøst, bygg vulkanen inn i en eske eller noe. Typisk Island liksom!!!!!!!!!

H sa...

FY.. FAEN... så jævlig kjipt.
Men, til noe helt annet, skal du på noen festivaler i sommer eller? Øyafestivalen som sist?

Ingvild sa...

KJIPT! Synes oppriktig synd på deg! :(
Du er konge!

metallicatrollet sa...

Jeg grein av latter av dette innlegget, spesielt pga uforglemmelige ansiktsuttrykk. Men herregud, jeg hadde blitt så sint og sur sjæl om jeg ikke fikk dratt til London.. Sjiiis.

Anonym sa...

Please ikke si at det er sant at du kommer til å kjøpe en støvsuger til 5500kroner!!!!!! det er jo værre enn at du ikke kom deg til london. At london turen ble avlyst er straff i seg selv. BRØDHODE

hilde! sa...

Kan de ikke bare ta hele den helvetes vulkanen og sende den til mars?!!

Anonym sa...

:(

det er flott å være 20 og 21 og 22 og 23 og sikkert alle de påfølgende årene. du burde gi det et forsøk!

Linda<3 sa...

Jeg tror mine reaksjoner ville ha vært akkuratt på samme måte... tragiske greier det med Island !!

martine sa...

Uff så kjedelig linnea! skjønner du er skuffet :(

Meen, haha for et sykt bilde av deg og lampen! klarer jo ikke la være å le! ;)

CATHRINE sa...

FINE BUKSER ASS !
Gratulere med dagen, I MORGEN

Laila sa...

ja faen assa!!! Jeg skal ta fly om 3 dager,og det bør pokker meg ikke være innstilt!!!

Men litt dumt om island måtte brenne,da det vel ikke tatt av noen fly i norge på et par mnd eller noe

Anonym sa...

Jeg har lest bloggen din for første gang nå, og må bare si at en så agressiv, hatende og bannordsfylt blogg er det lenge mellom hver gang man ser. Heldigvis. Jeg kommer nokk ikke tilbake til deg frøken sutremus.

christine LADD rosenlund sa...

digg blogg :-) elsker den!
Besøk gjerne min; rosenluund.blogg.no! :)

Trine Grung sa...

DU må da få kompensasjon....en ny tur blir det vet du! Drit i støvsuger, heller London!!
Kos deg med planlegging av ny tur...for det blir vel det? Gratla med dagen i mårrå

Rebecca sa...

whey! Jeg har også bursdag i morgen. HURRA FOR MATTEPRØVE! men herregud - island kan brenne hardt og lenge. Takket være dem må jeg antageligvis ha noen på fanget når jeg reiser med toget i morgen. God bursdag, da! siden jeg er forlatt på lillehammer i morgen og ikke får sagt det til deg.

Cecilie sa...

Er helt enig, Helvetes Island. Herremoses i det hellige blå vi hadde greid oss uten de.
Og forresten! Jeg bare digger bloggen din! You're great!

Pimi sa...

Se for deg at du har jobbet hver jævla ferie på drittICA for å tjene penger til en to ukers skoletur til L.A. og San Francisco og så er Island en hore og gjør noe sånn. Og det verste er at halve skolen kom seg fram, mens resten av oss som reiste med KLM måtte hjem og ta selvmord

Anonym sa...

DU MÅ LESE DETTE! Hold deg lagt borte fra den jævla horestøvsugeren der! Måtte de som solgte meg en slik brenne lenge og hardt... på Island...

oluffen sa...

Sinnsykt kjipt! Vi satt på flytoget og hadde reist kl 05 for å rekke et fly som aldri gikk fra Oslo. Alle tog var fulle og vi brukte til slutt 15 timer på å reise fra Oslo til Bergen. Men vi kom oss i det minste dit vi skulle.. Kos deg med støvsuging!

therese sa...

jeg føler med deg. jeg skulle også fly.

Kennet Olsen sa...

lol. det går båt.

Anonym sa...

killer outfit

Anonym sa...

it allready does

Anonym sa...

Kjøp deg heller en slik en:
http://www.electrolux.no/node37.aspx?categoryid=11717
Ergorapido er smart!

Linn Maria sa...

Som sikkert 3948357 andre har sakt før meg, LER SÅ JEG GRINER AV DEG : )

Maria S sa...

aiiii. Kjipe greier! Jeg hadde vært dritforbanna

Anonym sa...

haha, sa på skulen idag at du garantert kom t å skrive ett innlegg der du klikka ang. sa flya! sia du sku t london ogsånn idag, sant.
i was righhhht!

Linn Elisabeth sa...

Island er bare en plage. Først gjeldsslaver, og nå dette. La oss senke hele Island!

Anonym sa...

Måtte Island bare dø. Måtte Linnea bruke sin nye støvsuger til å støvsuge opp DEN JÆVLA ASKESKYEN!!!!!!!

Anonym sa...

Ok, folk kan ikke være så fordømt dum i hodet at de faktisk TROR hun kommer til å bruke 5500 hardt oppsparte penger på en støvsuger, uansett støv på hjernen?!?!?!

Flinke Piker sa...

Det var da som bare pokker. Du får trøste deg med at en enormm dinosaur-parade går av stabelen i Oxford Street lørdag. "The 24 life size dinosaurs come from the Triassic, Jurassic and Cretaceous eras, so expect to see a great variety of dinos on show."

Vi ville ikke havnet midt oppi dette, og trolig ikke du heller.

maren sa...

en over her: UKER?????????? herregud jeg skal jo på dagstur om to uker for å shoppe og stalke robertpuz....... helvetes karma. jaja da får vi hvertfall tilbake de 200 kronene vi brukte på flybillettene

Anonym sa...

ER det du som har addet Carl Eliassen fra PARADISE HOTEL som venn på facebook? Eller har han addet deg? Hmhm?

Mari sa...

Jeg skal til London på mandag. Jeg setter meg seriøst ned og griner hvis det ikke blir noe av. Skal dit med klassen, og jeg har gledet meg siden mai i fjor. Forbanna vulkan.

ceciliekue sa...

Det finnes faktisk folk som har det VERRE enn deg da...

smr sa...

gratulerer med dagen!!!!!!!!! :D dæven du er gammel!!!

Linnéa sa...

tusen takk for informasjonen om robert og hora hans :)

aud: alt er bestilt og betalt, ja. får vel igjen for 3/4 netter og hele flybilletten. musical og andre aktiviteter vi har kjøpt billetter til er det verre med.

anonym som lurer på hvordan jeg kan ha råd til støvsuger: med pengene jeg har spart til klær vel, IDIOT.

Ingrid: ja, hvis du betaler.

Malin: hahaha.

H: Øya og Hove tenker jeg. I alle fall en dag på Øya.

Anonym som ikke liker hvordan jeg skriver: null stress, snakkes.

takk trine!

Flinke piker: hva om jeg liker dinosaurer?

Ja, det er jeg som har addet Carl, men vi har en morsom fortid, så jeg legger ham ikke til fordi han er med i Paradise... Hva tar du meg for...

ELLERS TAKK FOR MEDFØLELSE!

Mariell sa...

Så kjedelig :/

Kjøp inn masse taco, og kos deg! It's your day!

Var en kamerat som skrev på facebook at dette er ikke tilfeldig mtp filmen "2012".
Har ikke sett filmen, men vet jo litt..
Har du sett den? Om du har.. Hva syns du om den?

Anonym sa...

Seriøst, du kjøper ikke en støvsuger til 5500 kroner.... Tenk så mye klær du kan få for de penga!!! oh lord...

Anonym sa...

Høh, bare vent til vulkanen katla våkner, da blir det ikke flyreiser hverken hit eller dit de neste fem årene :(

Anonym sa...

Herregud, 3 kroners bokser med sopp og støvsugere til 5500 kroner.. Jeez hva sier mora di til det tro?

Brit-Elin sa...

hahahah! du er jo herlig :)) synd du ikke fikk reise til london på bursdagen din da (grattis med dagen!), men kansje du kan spare til denne fancy støvsugeren? ;) http://craziestgadgets.com/2009/03/18/crystal-encrusted-vacuum-cleaner-is-worlds-most-expensive/ hehe

Anonym sa...

R.I.P

Kathrine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

fy faen, så irriterende at det ikke bør være lov!!:((

Anonym sa...

Lol faen sjer me dg? FAen så vilt ego du e ??? Får iche reisa te London kem faen bryr seg? Bler du sure å leie dg for d??? Faen naturens gang at d komme vulkuanutbrudd? Eg ser faen iche ein positiv verdi i heile deg eg... Sjer me deg??

Anonym sa...

Hahaha, ELSKER kommentaren over meg :D

sykt teite tapere sa...

http://superlolskityrkiablogg.blogg.no/1271443433_hater_verden.html

Anonym sa...

Hei. Du er kul. Hade.

adrian sa...

Føles det ikke godt å være i ditt rette element? Jeg mener, kvinner skal jo ikke dra til London, de skal bare ta pause fra støvsugingen når mannen i huset er sulten ..

Anonym sa...

hallo er du helt tom i hodet! tror du ( dere som har komentert er oven for ogsa) at volkanutbrudd er noe island har arransjert, det er naturens gang. Jeg tror du burde tenke pa de stakkars menneskene som bor i naerheten av volkanen og matte flykte fra sine egene hjem. Hjem som ikke er sikkert at de kommer til a ha om noen dager, viss utbrydden og flomene som kommer nesten daglig pa grunn av volkanutbruddet fortsetter.Flommene har ikke enna gatt over husene men det kan hende at det skjer! vor overflatisk gar det an a være.Dette er en serious ting som har litt mer konsekvenser en at london turen din blir kanselert!

sorry for at jeg ikke bruker norske staver jeg er faktisk pa island akkurat nu og har ikke norsk tastatur.

Anonym sa...

Hva i helvete er galt med folka som leser bloggen din?? Idioter hele lengen. INGEN bryr seg om dere ikke får dratt på ferie. Jeg blir kvalm og flau over å være norsk når jeg leser sånt som dette. Nordmenn hadde fortjent å kjenne hvordan 90% av verdens befolkning faktisk har det. Håper virkelig mesteparten av det som er skrevet her er en spøk. Å si at vi kunne klart oss uten Islendingene, at de kan brenne og at dere skulle ønske dere kunne bombe dem er bare noe av det mest patetiske jeg har hørt. Tror dere virkelig de synes det er så jævla gøy at det er vulkanutbrudd?? Og at det er dems feil.. Jeg håper dere tenker litt over hva dere skriver neste gang. Forbanna bortkjemte drittunger

:) sa...

Lol siste Anonym, det må da være lov å ha to tanker i hodet samtidig og hate at man ikke får reist? Herregud, INGEN bryr seg om at du ikke bryr deg om oss, heller...

DEN HALVOR! sa...

Island satt kjepper på jula for Barca-turen min også. Fuckheads. Heldigvis er vinmonopolet åpent...

Anonym sa...

JA TIL NY SPOTIFY-SPILLELISTE!

Anonym sa...

LOL right back at you! To tanker i hodet samtidig? Sikker på at du klarer det da vennen? Dere som leser denne bloggen må ha en hjernebark på 1,2mm.

Linnea: Liker bloggen din veldig godt, i og med at jeg har fulgt med på den skjønner jeg at du som oftest ikke er seriøs i hva du skriver. Men dere lesere skjønner jo ikke sarkasmen en gang. Stakkars folk :) Håper vulkanen Katla utløses så ingen av dere får dratt på ferie på flere år!

PS: Jeg driter vel i om dere ikke bryr dere om hva jeg synes, det er tross alt ikke jeg som går imot et helt folkeslag fordi de har en vulkan som er aktiv. Tapere

Anonym sa...

På dette tidspunktet ble jeg "sittende fast" med en *hunk* i Mexico (privat paradice), så hill Island hill ;)