4. mai 2010

End life #7


Av og til tenker jeg virkelig på å ta livet mitt. Som for eksempel når jeg våkner halv 8 om morgenen, og må KNEKKES ut av sofaen jeg ikke kan huske å ha sovnet på.

Det første jeg tenker er følgende:
-Hvor er lommekniven?
-Øksa?
-Jøss, det snør ute.
-Takk og LOV for at det kun var en drøm at jeg intervjuet Radioresepsjonen. HAHAHA, herregud, hvilken katastrofe...

Nei vent...
foto: Erik Five Gunnerud/www.erikfive.com

For jeg dro jo nemlig på Radioresepsjonen-show for å intervjue dem etter showet. Problemet er vel bare at jeg aldri har intervjuet noen før i hele mitt liv, og så skal jeg plutselig intervjue TRE stykker jeg ser OPP til! Jeg kunne jo feks ha startet lavt og intervjuet en eller annen taper som feks Didrik Solli Tangen!!!

Så jeg tenkte bare... Å herregud, nå drikker jeg meg bare drita så alt blir mye lettere.

Men så kom jeg på at jeg spanderte alkohol på hele Oslo i helga, og er dermed blakk og må sulte på ubestemt tid.

Men så tok jeg på meg hatten i stedet.
Og ikke nok med at jeg hadde tenkt å gå rundt og se ut som en idiot med hatt alene:
For Toro hadde jo så jævlig lyst til å være med, slik at han kunne stå der og ødelegge sjansen min å fiske kjekke menn under selve showet...


Og da vi kom på på Rockefeller, plasserte vi oss slik at vi kunne se hele scenen helt perfekt.
Foto: Linnéa

Men fotografen, som også var sendt ut fra 730.no, HAN fikk liksom stå fremst og ta bilder!!!
foto: Erik Five Gunnerud/www.erikfive.com

Men hvis jeg holdt hånda høyt og hoppet, kunne kameraet fange dette, da.

Og til slutt, da jeg ENDELIG hadde kommet meg vekk fra Toro og kunne se litt av Tore - så kom det en jævla stor DINOSAUR og stilte seg foran meg!!! Det er det som er så utrolig negativt med å dra på konsert edru. Hvis jeg bare hadde vært sånn som vanlig, altså superdritings, hadde jeg ikke hatt noe imot å bare:

"BLWOAAAAAAAAAAAAAAAAAAHKKKKKKKKKKHHKKK, FLYTT DERE FETTFJES!!!!!!!! FULLE FOLK FØRST!!!", for så og ha tatt rennafart og kastet meg inn i mengden med brilleslanger som sto presset sammen helt inne i scenen. Slik som jeg pleier. Utrolig fascinerende å se hvordan Rockefeller ser ut in real life forresten!

Fy faen som jeg hater å være edru...

Men det hadde sikkert ikke vært så festlig å bli intervjuet av en superdrita Linnéa. Selv om det var AKKURAT det jeg hørtes ut som om jeg var da jeg begynte å høre gjennom opptaket fra intervjuet i sted.
Hvis det er sånn jeg hører ut til vanlig, hardtprøvende og liksom oppegående - så orker jeg ikke mer... Er det rart jeg ikke har venner...

Fy faen som jeg hater meg selv når jeg er edru. Og full.

Intervjuet kommer når jeg greier å høre på det. Når jeg blir døv kanskje.

Men dere... på jobben er det meget hektisk for tiden. Så jeg har brukt store deler av tiden på å sette sammen en spilleliste med mine favoritt-Hoveartister. Hvis dere ikke kommer på Hove, så dreper jeg dere helt seriøst.



Åh, så utrolig lite kommentarvennlig dette er for tiden. Er så lite kommentarer at det ser ut som om jeg sitter og snakker med meg selv. Nesten sånn at jeg ikke vil stå opp!

121 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg kommer på Hove!

Iddaah sa...

Jeg kommer på Hove jeg og!

Anonym sa...

Håper du er klar over at du og hr. Didrik deler mellomnavn? :D

Chalala, 24, metal-hippie-rocker. sa...

Du burde bli permanent gjest på Radioresepsjonens tvprogram. Ps: Elsker deg!

Silje sa...

skal skjekke ut spillelisten nå!

Maren sa...

selvfølgelig kommer jeg på hove!

Anne-Marte sa...

Hehe, tror du er en flink intervjuer jeg.

Lisa sa...

I kjæm på Hove, men bare den første dagen da...

Ida sa...

godta meg på face så skal jeg kommentere!!!!!!!

Eline sa...

Her har du en kommentar.

Mius sa...

Haha, elsker innleggene dine!! :D Men når er egentlig Hove, da?

Anonym sa...

begynte å lese denne bloggen i april, og har vært gjennom nesten hele arkivet.. så stalker som det høres ut. dette er så bra underholdning at jeg heller leser bloggen din enn å se på torsdagskveld fra nydalen. selv om jeg egentlig bare liker else. stå på!

Anonym sa...

så pen du er!

stine friis sa...

Hoho, gleder meg til å lese det intervjuet!

luna anette sa...

jeg kommer IKKE på hove

har ingen å dra med. dvs; ingen venner.

Thea sa...

http://www.linniiie.com/2008/05/et-forsk-p-vre-seris.html Du begynner å få litt dårlig tid til "om 2 år" målet ditt :)

Anonym sa...

Du er kongen. Og dronningen. Men ingen prinsesse, for prinsessen er av lavere rang. Derfor er du konge og dronning på samme tid - altså de BESTE titlene KOMBINERT(egentlig er du bare konge, siden han er øverst, men du er dronning også, fordi du er kvinnelig). Og dette er det teiteste jeg noen gang har skrevet, men det gjør ikke så mye. Hovedsaken er at du er livet mitt, din morsomme faen.

Anonym sa...

Likte bildet på slutten!

I sa...

Hadde bare alle vært som deg ville verden blitt et bedre sted. Jeg er omringet av idioter.

Anonym sa...

Gleder meg til intervjuet. Du og RR er heltene mine.

Anonym sa...

Lider med deg Linnéa. Virkelig.

Anonym sa...

jeg skal på hove!! whohoh, det blir bra. du er kul, linnea;)

Anonym sa...

Vet du hva? Jeg har alltid likt bloggen din, syns den er morsom, men ikke nå lengre..Etter å ha lest Regines bok. Lær deg å sette pris på livet dit....Anbefaler deg å lese boka hennes...du hadde nemlig hatt godt av det. Tror ikke du syter om livet ditt etterpå

Ida Therese sa...

Digger bloggen din! : D syntes du bør verdsette den personen du er edru, ikke bli en alkoholiker ;) Hove høres kult ut ! : D

Vegar Mørk sa...

Du er litt søt da.
<3 Superlol.

Martin Årdal sa...

Digg speleliste :) Dei fleste artistnavna var ukjente for meg, men likte det meste. Det er alltid kjekt med å oppdage ny musikk så tusen takk for spelelista :)

Utrulig moro blogg btw ;)

wine-fueled narcissism sa...

Jeg skal på Hove! Seff skal jeg på Hove!

Camilla Eileen sa...

Gleder meg til å se/høre intervjuet :)

LOL sa...

jeg skal på hove da! og så elsket jeg det siste bildet, lo hardt.

ingrid sa...

glemmer hele tiden at du ikke baker boller og brød lenger :(

litt trist at du ikke gjør det rly.

kristin sa...

Fint bilde på slutten der ass :)

Anonym sa...

du er pen

Borghild sa...

Jeg kommer meg ikke på Hove, DREP MEG PLIZ. :-(

Anonym sa...

omgmølol!
du er kul!

silje sa...

Hahah, jeg dør av deg. Sånn helt serriøst liksom.

Anonym sa...

Her får du en ekstra kommentar! :)

AudM sa...

jeg er faktisk superentusiastisk. hvis du søker litt rundt finner du ut i hvilken stor grad jeg stlaker deg, selvm om jeg ikke pleier å kommentere her..

Malin sa...

Radeoresepsjonen er helt fantastisk

thyra dragseth sa...

hallooo jeg kommer seff på hove. og Linnea, selvom du ikke kjenner meg skal jeg slå meg ned som om vi var bestfriends og ta en øl (ikke edru tilstand altså). U lighten up my day.

Anonym sa...

Du lyser opp en mørk dag

Anonym sa...

Supert innlegg, smilte og lo godt! Gleder meg til å lese intervjuvet, du er virkelig noe fantastisk!

Anonym sa...

jeg skal på hove, ta det med ro :) gleder meg til intervjuet, det må jo bli fantastisk!

Marit sa...

Linnéa! du er verdens teiteste, thats why I love you! Hvorfor trene magemuskler når man leser bloggen din!?

Anonym sa...

Fantastisk! Og MEGAELSK i n'te for det siste bildet - du ER virkelig dronningen av rå bilder;D Men så drittkjipt om du virkelig har det så tragisk, det unner jeg deg ikke;(

Karoline sa...

hahahha, så utrolig bra bilde nederst xD

stina sa...

Du er konge :D Jeg ler meg i hjel av bloggen din :D

Marie sa...

Du fortjener all verdens kommentarer! i hvert fall Idas, Voes og fitte-paradise-Victoria sine..... God bedring med selvmordstankene!

Rom sa...

Og min kommentar. ILU.

Edona sa...

Sees sikkert på Hove da :D

Christina sa...

hva skulle jeg (og alle andre) gjort uten bloggen din! ILU!

Anonym sa...

hehe, slapp av. du eier fortsatt :)

Karoline holberg sa...

Jeg er ikke gammel nok til og dra alene, og jeg drar ikke til hove med mamma eller pappa!

Stina sa...

Gleder meg sykt til å høre intervjuet!! Kan du ikke lage flere videoblogger ((((: ?

Anonym sa...

Kan du ikke begynne og blogge litt oftere ?:) du har så sinnsykt bra blogg !! : - D

Silje sa...

Linnéa, jeg LIKER deg!

Anonym sa...

Kan du få Jonathan Coulton, Laura Marling og Dave Matthewsband til Hove? Da kommer jeg (og tar med meg folk)- liker bloggen. (og strengt tatt kommer jeg på hove uansett (og de andre også)), faen, nå ble det ingen trussel, men mange paranteser :))))))

Anonym sa...

"Av og til tenker jeg virkelig på å ta livet mitt"
Herregud Linnéa du har lest for mye Twilight ? Lol

Katla

Mariell sa...

Klarer som regel å havne i bråk på konserter jeg.. SKAL helt frem, og jeg vil ikke at folk skal dytte på meg. Jeg skal ha rom rundt meg! Så da stritter jeg i mot med sjøbein så godt jeg kan, og får uvenner.

Du kler hatt altså :))

Katrine sa...

Du er faktisk bare helt fantastisk :)

Gry sa...

Jeg liker RR nesten like mye som jeg liker deg.

Linn sa...

Du har verdens beste blogg. Fantastisk menneske!

Marte Rebekka sa...

Jeg sa du er ett rått menneske da mongo! Jeg er eldre enn deg. Men du er allikevel rå.

Marte sa...

For all del, fortsett med å stå opp!

Line sa...

Jeg kommer på Hove, så da slipper du å drepe meg iallefall!

Siri sa...

Du er skjønn :')

Anonym sa...

Gleder meg til å høre intervjuet :D Du er genial!

Marthe-Astrid sa...

trudde ikke du brydde deg om kommentarene våre uansett.
Nytt syn på deg, "ikke så kyniske likevell"
DET er sykt.
snakkes, ha det jævlig ;)

Marius sa...

Var Steinar like stor i virkeligheten som på bilder? Hvem var søtest? :)

ikke drep deg selv, vi elsker deg!

Ida sa...

Altsåå
hove next !
men nesten skuffet over at du ikke har tatt med Paramore i den fantastiske listen din.
bortsett fra det, kjøper jeg gjerne sjelen din. Den virker oppegåendes når du ikke er edru.
:)

Anonym sa...

Fy faen i helvette jeg digger bloggen din!!jo mere sarkastisk du er,jo mere liker jeg deg..det er INGEN som kler din oppførsel bedre enn deg!du burde få deg dit eget radio program,jeg hadde lett vært fast lytter!keep up the good work,det funker helt klart!!

Anonym sa...

digger bloggen din! men du må poste intervjuet! døøøør etter å høre

Anonym sa...

Åh shit, nå klikket jeg meg inn hit etter at jeg kom på at du skulle poste RR intervjuet... Og så ender jeg opp med å bli skuffet.

Men bloggen var lolympics selvom

Hege Charlotte sa...

Misunner den mannen som en dag skal våkne opp til det trynet der..

Anonym sa...

Nå har det seg sånn at jeg tror du har mange "sniklesere". Fant bloggen din på en dårlig dag, og mens jeg leste den gjorde du humøret mitt 10 hakk bedre. Eller 100. Alt ettersom. Siden har jeg vært hektet, men aldri kommentert. Sånn foruten nå.

Vivaz sa...

Aaahahahaaa MEGA LOL!!! Digger den fantastiske holdningen din!! Ler så tårene spretter her :))
By the way, jeg er nok ikke den eneste som gidder å vente til du er blitt døv for å høre intervjuet. Post det NÅ! Vi må få høre. Vær så snill?

einar sa...

Litt ironisk at du har Paradise Niklas bilde og reklame rundt bloggen din.. ;)

Signhild sa...

har som regel ikke ord, jeg bare ler og ler!

Anonym sa...

haha

Anonym sa...

e skal på hove...........................................

Anonym sa...

æææææsjæjs, du er så mann du

Anonym sa...

Hove!

Anonym sa...

Hove!

muthafuckin` halvor sa...

Haha, edru på rockefeller... Er ikke det som å BADE med klærne på, lism?

SA sa...

Da jeg så Scrubs i forrige uke oppdaget jeg at du ligner litt på Dr. Denise Mahoney der. Både utseendemessig og oppførsel.
http://www.imdb.com/name/nm2255288/
Vurdert å bli lege? :)

Anonym sa...

Jeg kommer så klart på Hove!! :D

Anette sa...

Haha. Trengte den latteren nå på morgenen:)

kristin! sa...

JEG SKAL PÅ HOVE!!

Liker du ikke Paramore?! De er grunnen til jeg kommer! ELSKER DEM!!

Anonym sa...

Det nederste bilde av deg var superfint!

Linnéa sa...

HAHAHA, paramore SUCKS!!!!!!

Anonym sa...

love youuuu <3
men, ja, legg ut intervjuet, jeg elsker jo RR.
Og deg.
Og en god nyhet til; jeg kommer på Hove, yey!

Marion sa...

Du skriver jo så bra at våre kommentarer blekner i forhold:) Du er god, Linnéa. Ønsker deg en super onsdag:)

Anonym sa...

Babe! Kan du ikke legge ut bilde av spotify-lista di? Er ikke alle som har spotify.. :(

ellen marie sa...

jeg skal på hove! muse kommer jo!!

l sa...

Du er rååå. Sees på hove!!

Malene sa...

Hva synes du om at Simen vant fire stjerners middag, Linneà? Hvem heiet du på?

Ufrisk sa...

Ah, New Born. Flink jente!

Sandra sa...

Haha, du skriver så sykt morsomt!

Marianne sa...

Du har fine øyebryn.

Ellen ;> sa...

undisclosed desires er mye bedre enn new born, men ellers var lista upåklagelig! :D

Mirah sa...

HYL spotify vil ikke åpne listen din !! Tror jeg går å henger meg i et tre .. Nei Forresten !! jeg MÅ jo høre intervjuet ditt først :)

Ida sa...

KUL BLOGG.

Mk sa...

AMAFAKKINGGAD, jeg er sjalu.

Linnéa sa...

Malene: Jeg heiet på Simen jeg! Synes han er superkul til tross for at han går i verdens styggeste klær.

Intervjuet i lydfil kommer jeg nok ikke til å legge ut, kun i skriftlig format. Ingen forstår hva jeg sier uansett.

Marius: Greier ikke bestemme meg! Elsker alle sammen, liksom.

Anonym som lurer på om jeg visste at didrik og jeg deler samme mellomnavn: Seriøst??

Thea: Livet forandrer seg. Vil ikke si at ikke har oppnådd det, heller det at jeg har prioritert annerledes.

Anonym som syter og skylder på Regine: Whatever, da får du bare stikke og lese bøker da.

Stina: Nei...

Ingrid: Jeg baker fortsatt brød også.

TAKK for kommentarer. Dere kan hvis dere vil!

Røyskatt sa...

Er av prinsipp ingen blogg-kommentator, og av egen selvrespekt vedkjenner jeg heller ikke offentlig at jeg leser blogger (les; nå og da, er da for faen ingen fast leser!) Men akkurat nå skal jeg kommentere - og det fordi jeg merket meg navnet "SIGNHILD" her oppe og ble så overrasket over at det faktisk er sånn 70 + som har dette navnet. Ja, beklager - jeg kommer til å bli en fremtidig mammamobber. Det var bare veldig spesielt. En liten blanding mellom en døv og halvblind tegnespråk-skapning (sign language, lizm) og hild - som ja, minner om Hilde, og det sier jo sitt. La mobbingen stå, den er rettmessig!

Ellinor sa...

digger deeeg :DD og seff skal jeg på hove, gleder meg masse!

Sigmund sa...

Lista var knall. Takkskarruha! Suger når det kommer til å finne nye favoritter. Vel, egentlig suger jeg på generell basis, men det får bli en annen gang - over en kaffe for eksempel. Ja, og stas med Radioresepsjonen!

Anonym sa...

Du e kul. Hilsen.

http://ideambelieve.blogg.no/

metallicatrollet sa...

Tenkte jeg skulle roe ned på kommentarene, så du ikke trodde jeg var en sånn syk stalker.. Men hvem lurer jeg. Jeg ler som alltid. :) Fantastisk fint bilde du fikk tatt under showet. Vurdert å bli fotograf? :D

Tonje sa...

Får orgasme av hele spillelista, TUSEN TAKK.

Anonym sa...

Du fortjener hver eneste kommentar, Linnéa! Kan ikke komme på Hove, men skulle gjerne vært der!

Eva sa...

Morran er den verste tida av døgnet. Basta. Har hørt om den snøen, ja. Bor lenger sør, så slipper den heldigvis selv. Men hallo, Radioresepsjonen er jo megakule! Uansett om intervjuet gikk bra eller dårlig, så er det vel uansett kult å ha intervjua de? Det hadde hvertfall jeg syntest, selv om jeg hadde vært kjempenervøs.
Forresten, jeg kommer på Hove, så du skal slippe å drepe meg =)

Anonym sa...

DUUUUUU ROCKER LINNEA !!!!! en genial humor som får meg til å le HVER gang jeg besøker bloggen din, som er hver gang du oppdaterer bloggen. en vits er aldri gøy to ganger..... HINT !

Vårin sa...

Jeg liker å lese bloggen din. Du skriver så bra!! Jeg har så jævlig lyst til å dra på Hove festivalen, men når man bor så langt nord man kan komme, nesten, så må man velge mellom mat og flyreise. Neida, men må bare mase litt til.
Kult at du intervjuet Radioresepsjonen!!
- Vårin :)

Vårin sa...

Jeg liker å lese bloggen din. Du skriver så bra!! Jeg har så jævlig lyst til å dra på Hove festivalen, men når man bor så langt nord man kan komme, nesten, så må man velge mellom mat og flyreise. Neida, men må bare mase litt til.
Kult at du intervjuet Radioresepsjonen!!
- Vårin :)

Hilde sa...

Hei, L! Jeg hørte rykter om at grunnen til at Lise ser etter nytt sted å bo er pga psykiske lidelser hun har fått gjennom DIN blogg. Har hørt en del lesere påstå at de mange kommentarene om at hun ikke rydder, vasker osv. har knekt henne fullstendig, altså at hun ikke klarte mer av lesernes hat som fikk henne til å framstå som en dårlig samboer. Noen sa til og med at hun hadde begynt å gå til psykolog pga. dette, men jeg vet ikke helt jeg....

Noen innspill? Digger bloggen din, du er B-E-S-T :D

LISE sa...

du glemte at jeg kutter meg i dusjen med en kniv :(

Anonym sa...

you make my day !

christane-j sa...

linnea, du er genial

Anonym sa...

Hahhaha -> "flytt dere fettefjes, fulle folk først" :D hehe

Anonym sa...

Hahhaha -> "flytt dere fettefjes, fulle folk først" :D hehe

Anonym sa...

Hahhaha -> "flytt dere fettefjes, fulle folk først" :D hehe