7. mai 2010

Henter knivene

I natt var jeg på slippfest for Hovefestivalen. Men det husker jeg ikke...
Måtte som vanlig "bli med vakten". Faen ass! De lurer meg alltid! De tar meg liksom med ut for å "snakke" - så påstår de at jeg er for FULL og sier jeg ikke kan sove inne??? Så sier de at jeg ikke får KOMME INN IGJEN!!! Faen ass, faen... Han vakta får i alle fall ikke hovepass av meg...
Herregud, jeg er jo ikke full, jeg kan jo STÅ!

For jeg fikk nemlig drikkebonger! Men i stedet tenkte jeg at det var mye smartere og kulere å bruke penger.
Og ja... hahahha, herregud. Lise prøvde å DRA Lars Vaular ut på dansegulvet for å danse. HOLDT ham i armen liksom og bare dro. Sykt flaut!
Også var det en...dverg der! Uten bein og armer. Dritflink til å danse!
Og så... Hvis noen i Ullevålsveien savner gitteret på grillen sin, så brukte jeg det som frisbee mot alle husene oppover gata. (...)
Pluss at vi fikk med oss tidenes fangst hjem!!!

Kom ut av soverommet i dag og bare...

Sto der og så på skiltet.

Lenge.

Tenkte bare...

Nei, tror faktisk ikke at jeg tenkte noe. Ingenting.

Så satte jeg meg ned og gledet meg til jobb. 8 timer med brød. Orker seriøst ikke dusje i dag.

Jeg må rekke å ta livet mitt før 17. mai.


Er det bare jeg som ødelegger strømpebukser før jeg tar de på meg?

136 kommentarer:

joakim sa...

LOL! Liker stilen på strømpebuksa da.. Rockchick lzm! <3

kristin sa...

Haha, stakkars LINNÉA! Du må ikke bli så full <3

Mk sa...

Jeg ødelegger strømpebuksene mine bare ved å se på dem.

toro sa...

I love "bing your thing home" med deg!

Anne sa...

Jeg elsker innleggene dine, Linnéa :)

Anne-Marte sa...

Haha, skiltet. Priceless.
Kos deg på jobb!

Katrine sa...

Åh, du er best. Du er som tatt ut av Erlend Loes "Muleum".

Mirah sa...

Nei ! jeg love deg ALLE stpømpebuksene jeg kjøper har blitt ødelagt med vilje før de blir pakket ned.

Det må være fantastisk gøy å våkne i samme leilighet som deg deg etter en kveld på byen :)

Elise sa...

Hvordan i helvette har du klart å drasse med deg ett helt jævla skilt hjem?

Luna Anette sa...

For en festløve du er.

SA sa...

Ser du tok til deg tipset fra Radioresepsjonen. Du drakk deg ikke pære på en Fredag ihvertfall.

Iselin sa...

Det er b-r-a det du skriver! Jeg blir glad av å lese kvalitet. Hele bloggen din er gjennomsyret av god språklig innsikt. Du leker deg med ord og uttrykk. Til og med kunstpauser i tekst. Og det er ikke lett det!
Jeg ser du lurer på hva du skal gjøre med livet ditt. Journalist, norsklærer, forfatter(!),noooe som har med språk å gjøre. For det er du nemlig flink til. Absolutt. Ta det til deg.

Kvalitet.

Anonym sa...

Haha, hvorfor har jeg ikke kommet over deg før? Fantastisk :)

Anonym sa...

Jeg blir litt bekymret over alle skriveriene om selvmord. Det er ikke godt å vite om det er spøk eller alvor. Forhåpentligvis klarer familie og venner å skille sarkasme fra depresjon, og hjelper deg om det trengs.

Andréa Haugen sa...

Hahah, som jeg ler! At jeg ikke har lest bloggen din tidligere er bare helt utrolilg. Du har fått en ny fast leser, for å si det sånn:)

Truls sa...

haha, full igjen? du er kul!

Lonnéa sa...

Faen. du er særiøst den galeste personen jeg har .. ? haha, smartn

Btw; jeg har kulere navn enn deg

Anonym sa...

Du? Vet du at det er godt med kanel på epler? Vet jo at du elsker epler Linniiiiie

iszting sa...

jeg bruker slett ikke stroempebukser.

gratulerer med den nye karrieren din ellers!

Anonym sa...

Det aller værste er jo at du ikke overdriver om i går engang.
Du var helt klart den fulleste der inne.

Anette sa...

Hvordan klarte du å få med det skiltet hjem?? Haha

Strømpebukser blir alltid ødelagt. Det er umenneskelig å klare og ha hel strømpebukse etter en kveld på byen.

Anonym sa...

Nei. Jeg gjør og det. Men har lest et triks et sted, og det er å spraye strømpebuksa med hårspray før du tar den på den. Funker ganske ok. Uansett er jo neglelakktrikset en slager.

dina & andrea sa...

jeg sa at jeg ikke løy når jeg fortalte at dere var linka på bloggen vår..

Anonym sa...

Var det ikke en tid da det var in med ødelagte strømpebukser? Start en ny trend.

Du har forresten verdens beste kropp.

Anonym sa...

Pen du er! PÅ alle bilder!!!!!

Anonym sa...

jeg spiller klarinett i korps...

Anonym sa...

herregud, hvis du ikke hadde vært så full så kunne du sjarmert lars vaular til en one night stand etter festen. for et tap.

Anonym sa...

LOVE YOU!

Ulveheks sa...

Haha, syke kjerring;D

MERETHE sa...

Hahaha. Utrolig fin og tilfeldig samling av ting du ender opp med etter en tokt i Oslo by. På den positive siden kan du jo bruke skiltet til å henge opp enorme post-it-lapper om at Lise skal vaske etter seg.

LISE sa...

^^HEHEHEHEHEE. artig du.

Det er forresten mitt skilt, fordi det var meg BARE MEG, som tok det med hjem. Har sår over hele kroppen pga det jævla skiltet.

Anonym sa...

også datt du jo på ræva

Anonym sa...

Slutt å kjøp billige dritt-strømpebukser på Coop

Anonym sa...

sorry, men jeg har lest alle inleggene dine på hele bloggen og før gjorde du dagen min, men nå skriver du bare det samme hver gang.. kanskje du burde ta en pause.

Sunniva sa...

herregud, har du slettet fangruppen på facebook? det var jo favorittgruppa mi!

Tommy sa...

Syte-anonym 9:08. Tror du Linnea skriver gratis for å underholde DEG? Hun blogger fordi hun skriver det hun VIL skrive, og du kan bare slutte å stikke innom her hvis du ikke er fornøyd. Skal du klage, kan du gjøre det på mail eller ikke anonymt. Skamme seg!

Leni sa...

I <3 your legs!!!!

Anonym sa...

Må bare si meg enig med Leni, de beina er nydelig!

Thea sa...

Jeg må ALLTID kjøpe nye strømper, for jeg rekker ikke ta de ut av pakka og blunke før de er helt revna. men det er fint..

Den greia med at du skal bli kasta ut fordi du er for full hele tiden skjønner jeg ikke.. de hadde det sikkert ikke no gøy før du kom uansett. De er bare misunnelige..

Leni sa...

will you have a boob job as well?:)

Manne sa...

En latter forlenger livet, Linnea!
Lo med tanken hvor mye styr det må ha vært å få det med seg - samt våkne dagen derpå i ett vagt minne om det... Herlig!

Anonym sa...

Likte mange av kommentarene; du skriver bra! Alltid gøy å lese dine oppdateringer!

silje sa...

BLOGG OFTERE!!! OPPDATERER JO SOM EN GAL, ELSKER DEG!!!!!!

Mann sa...

Du har verdens beste kropp. Skriver under på den! Gratulerer.

Trine sa...

Hvorfor går det ikke an å lese lengre tilbake enn januar 08?

Anonym sa...

Blir du ikke litt lei av den samme rutinen hver helg?

Anonym sa...

haha, du e så fette råååååå! digge humorn din. nesten like bra humor som vi fettotera har her i finnmark..

Camilla sa...

Strømpebokse er ein forbruksvare for meg..

Anonym sa...

woah, vaular er jo digg nok, skaffet deg vel et ligg der?

ragnhild sa...

Kanskje du EGENTLIG var for full !? haha
Godt gjort å dra hjem et slikt skilt, da! :p

Anonym sa...

Det var Lars Vaular som rev opp strømpebuksen for å komme til.

Thea sa...

Jeg reagerer på hvordan noen av de anonyme her kommenterer om at de er redde for at du skal ta ditt eget liv, herregud, det er bare et utrykk liksom! Nervevrak altså.

Jeg synes du er fantastisk morsom! :)

Tommy sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Hannah GH sa...

Synes du er søt jeg ; )

Tommy sa...

Perfekt er du. Plastikkpupper er for de med lav IQ. Kun dem. Og evt de som har hatt brystkreft. No offence.

De fleste av oss gutta liker ikke plastpupp. OK å se på i visse blader, men ikke på vår egen dame. De skal være ekte, gjør ikke noe om det er size A.

Anonym sa...

til Tommy. LOL. om du ikkje ha fått det med deg så har hun mistet en del lesere. og det var bare som ett tips. :p take a chill pill rockey.

Anonym sa...

ps 1: det har ingenting med at jeg ikke like det hun skriver, men om du hadde vært observang nok hadde du nok forstått hva jeg mente.

ps 2: "om du ikke liker så ikke les da" kommentaren var veldig uorginal. jeg døde da jeg leste svaret ditt.

Anonym sa...

Tommy: Du er en klovn. Kun fordi du ikke liker noe betyr ikke det at andre ikke liker det, du er ikke representativ for alle andre gutter og deres meninger.

Anonym sa...

hehehehehhehe. i loveitttt

Linnéa sa...

negativ som ikke liker bloggen min lenger: whatever. du har flere skrivefeil enn paradisedeltakerne. kanskje du skal begynne å lese deres blogger i stedet :)

tommy: Leni er superfin. med og uten pupper.

Anonym sa...

Hej Linnéa,

jeg drømte om deg i natt! Jeg vet ikke om det sier mest om deg eller meg, men jeg måtte bare skrive det til deg. Jeg har jo aldri møtt deg, så det var ganske merkelig.

Iallefall - det var fest, og det var fest hjemme hos MEG, og du kom med et par venner, blant annet Lise. Og du var sørpe dritings idét du kom inn døra, så det var tydelig at du hadde varma opp på forhånd.. Og det første du gjorde, var å rundkline med en eller annen random på festen, og det var syk klining! Du, Lise og de få andre vennene dine tok bare helt over festen min! Jeg gikk en tur på badet mitt og måtte tenke litt (?), og når jeg kom tilbake satt du og rundklina med en ny fyr, nærmere bestemt av rasen kineser m/hatt. Hele festen skiftet bare helt konsept, til en slags orgie hvor alle bare lå på gulvet og rota!

Jeg forsøkte å få kontakt med deg, men du var helt bortevekk og umulig å få øyekontakt med.

Jaja, det var det jeg drømte. Og ikke spør meg hvorfor, jeg trodde egentlig ikke du var sånn - men kanskje du ubevisst gir et slikt inntrykk?

Det er litt ille når man begynner å drømmer om de man leser bloggene til - jeg håper jeg ikke gjør det igjen. Det kan være et tegn på at man ikke har et liv...

...når man leser bloggen til ei som heller ikke har et liv!

Well, anyroad - du har bloggen over alle blogger! Men jeg håper du aldri kommer og crasher festen min i virkeligheten!

koz & klemzz

Anonym sa...

Ser ut som du liker å lese Jo nesbøs bøker, er du gått lei av å lese vampyr kjærligheten til Stephenie Meyer :)

Katla

Anonym sa...

Linnea, du er vel klar over at du er anbefalt i den nyeste Kamille bladet? Måtte le litt av den beskrivelsen av deg: "En fattig brødbaker som lever i Oslo og drikker seg dritings hver helg uten å angre dagen derpå." Eller noe sånt.
HAHAHA!

Belfort sa...

Du har virkelig et høyt strømpeforbruk!
Du skulle blitt sponset av en strømpeleverandør, Pierre Robert kanskje? :)

Anonym sa...

Alle jenter har høyt strømpeforbruk.

Linnéa sa...

Takk, Iselin.

Du som sier jeg var den fulleste der inne: Selvsagt. Jeg sitter ikke her og lyver.

beina mine kan brenne i helvete. dere behøver ikke prøve å være hyggelige.

misfornøyd: jamen greit da, da tar jeg en pause da. siden jeg skriver så forbanna dårlig.

du som drømte om meg: priceless! tror det kunne ha hendt i virkeligheten.

katla: jeg har lest ferdig

det står ikke at jeg er fattig i kamillabladet. det er ment som et hyggelig tips.

men da tar vi en pause da.

Tore på sporet sa...

du e konge linnea!! digge dæ :-D og de skiltan får mæ hvert fall til å flire, hahaha! fortsett sånn :-D

Belfort sa...

Tror linnea har et spesielt høyt.

Anonym sa...

Du MÅ snart skrive nye innlegg, jeg ELSKER bloggen din!

gwanni sa...

Bloggen din er kjempe kul!! Jeg og ødelegger strømpebuksene mine...men ikke med vilje :O

Alexander sa...

Trenger et nytt innlegg snart. Begynner å få abstinenser, må snart ty til paradise dersom noe ikke skjer snart...........

SA sa...

Nei, nei, ingen pause Linnéa. Er det noe som er forbanna dårlig her, så er det kommentarene til folk.

Anonym sa...

haha, du er så rååå!

Anonym sa...

DE HAR FÅTT YOGHURTGODTERIET FRA TOPSHOP PÅ LUCKY LIPS. bare det som er formet som is da.. Dagens gode nyhet. Noe å se fram til på lørdag.

Anonym sa...

"beina mine kan brenne i helvete. dere behøver ikke prøve å være hyggelige."

Synd du føler det slikt, du har virkeligt flotte bein! :D

Takk igjen for morsomt innlegg, sjekker hver eneste dag jeg skal på jobb i håp at at eg kan komme med et smil rundt munnen til kundene, for innleggene dine gjør meg glad! :) Du og jeg virker veldigt like ut på byen og, skulle gjerne festet med deg en gang.

Ha en fin dag Linnéa! :)
-Amalie

KONGEN AV OSLO S, ASKER OG FROGNER. sa...

Jeg skal lære deg å buffe kule ting på vei hjem, jeg.

<3

JULIE AIDA sa...

lise? ække det kamilla? har de bytta hue?

Anonym sa...

Hei!

Du er rå :D

Kan du komme med en videoblogg snart? (a)

Kristin sa...

Hei! Må bare si dette er en av de beste bloggene jeg har lest.. Prøvde å lese voe, men spydde etter to innlegg - dette var virkelig heelt annerledes! Alltid underholdende å høre om andres fyllekatastrofer.. hjelper litt på selvfølelsen :)

Iris sa...

Dverger<3<3 Stjålne skilt<3<3 Hullete strømpebukser<33

Belinda Jakobsen sa...

Jeg gleder meg allerede til jeg og du skal vandre gatelangs og jordelangs på Hove og i Kristiansand til sommeren, deilige som bare faen, fulle som bare helvete og med tidenes mest opprevne strømpebukser. Du er DIGG.

LinnCi sa...

BLOGG MER DA LINNEA!
:D

Kristine sa...

Serriøst. Du er dritfet. Nesten like fet som meg.

hellemalene sa...

Blogg da, kvinne! Vi trenger deg til å overleve.

Anonym sa...

Vet ikke om du har hørt denne sangen, men uansett; The Shins - Australia, hør på den, den er superfin:)

Malin sa...

http://msnno.starlounge.com/index.cfm?objectid=83187&ocid=10020, drømmer vår er knust.

Anonym sa...

Det er fjortis å skryte av hvor full man har vært. Legg heller ut noen pinupbilder i opprevne strømpebukser.

Anonym sa...

Har lest litt mer på bloggen din og du skriver bra :) glem den forrige kommentar min og fortsett og skriv om ting som skjer (men legg gjerne til noen bilder også).

Anonym sa...

Forstår meg ikke på han som sier du skriver dårligere nå enn før. De nyere innleggene dine er jo dritmorsomme, jeg og alle jeg kjenner ler oss ihjel hver gang vi leser. Håper du kommer tilbake snart :)

Mor sa...

Syns at de anonyme kan slutte med å være anonyme, særlig hvis de kommenter flere ganger og henviser til sitt forrige innlegg.

Takk.

Ida-Susann og Karoline sa...

Du skriver så sjeldent :/

heisannsveisann sa...

Herregud, jeg ler så jeg pisser på meg når jeg leser det du skriver!

Anonym sa...

Ler!

Sandra sa...

Kom aaaan, Linnea. Give us something!

Anonym sa...

Gå drikk deg kanakas så vi får ett nytt innlegg snart a.....

Victoria ;) sa...

hei, lev du linnea? :D

kattekrek sa...

men så er det jo best å kjøpe billige engangs strømper, enn dyre strømper som også bare kan brukes en gang!!

Anonym sa...

de som slenger dritt er vel egentlig bare sjalu siden de ikke har sjans i verden til å skrive så bra som deg. dør av latter hver gang. no kiddin'. så for Norges skyld, BLOGG! :-)

Mari SH sa...

Du inspirerer meg, håper jeg en dag kan lære meg å feste som deg ;-)

Anonym sa...

Sånn!! Nå har du akkurat 100 kommentarer :)
Det kommer sikkert flere, men dem må andre skrive :)

katla

Anonym sa...

Ødelagte strømpebukser er en egen stil! :D

Anonym sa...

Hvis du noen gang skulle lure på hva du vil her i livet så må du slå til med noe der du får skrive mye. Journalist f eks!

Håvard! sa...

hahah! i har svart belte i det der, skjønne ikke greia as.. vi lage jo bare bra stemning?? eller? ble til å med kasta ut av et utested i ålesund for par uker siden og da satt i bare rolig i baren og var utadvent.. fuck the system

Katrine sa...

Nå må du begynne å blogge igjen. Jeg dør litt hver gang jeg sjekker siden din, og det ikke er kommet noen oppdatering.

Merete sa...

Linnéa.. Jeg savner deg, dagen er ikke den samme uten den gode latteren bare du kan gi meg! De idiotene som skriver drit skulle bare ønske de var like kul som deg! Skjønner dem godt, for jeg skulle ønske det selv,men skjønner at jeg kanskje ikke ville ledd like høyt av meg selv! Eller kanskje.. Uansett elsker jeg alt du skriver, selv om det bare er to ord, helst fire, du tar poenget...

Anonym sa...

KAN DU OPPDATERE BLOGGEN DIN LITT OFTERE?

LOVE IT..

Anonym sa...

har du tatt livet av deg enda?

Sigrid sa...

Tar du pause så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre</3

Anonym sa...

Du må være jævlig fet som full?!

Anniken

Jarle sa...

Får ikke sagt det nok. Du er genial!!

Anonym sa...

ELSKER BLOGGEN DIN! så hvor er du?????

Anonym sa...

Hva med en ny post? Jeg kjeder meg når du ikke skriver litt oftere;) Ord av gull uten mening!

Anonym sa...

Dette er en eldre versjon av DEG:

http://denondedamen.blogspot.com/

uten like mange fine bilder selvsagt....

:) dog, ganske underholdende.

Anonym sa...

Nå har du SERR hatt en lang nok pause. Jeg orker ikke vente mer. Du hentet knivene bokstavelig talt, DU? Skriv da. Om gulp eller spy eller andre ekle ting som f.eks småbarn. Bare skriv.

Anonym sa...

savner deg....

Anonym sa...

jaaa, savner deg. ligger hjemme og er syk, bare venter på at du skal oppdatere:P kom igjen. linneaaa<3

Anonym sa...

Linnéa din SOPP! oppdater :/

Ida sa...

slutt å ta selvmord blogg istedet. takk på forhånd. CHILL. snx. ps håper jeg ser deg på 17 mai!!!!!!!! tulla kanskje

Sigrid sa...

NEI NEI NEI!!!!!
Er det ingen som ser hva som skjer?!?!
Linnéa skrev her oppe:
"Greit da, da tar jeg en pause da. siden jeg skriver så forbanna dårlig."

HUN HAR TATT PAUSE!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Linnea vi elsker deg!! please come back!!!

per sa...

Kom med nytt inlegg snart!!!

mvh
per

LinnCi sa...

Linnea du Linnea.. veit du skriver at du må rekke å ta livet ditt før 17.mai. men kan du ikke bare blogge et innlegg til a! pliis? :D Vi savner deg.. dagen er ikke den samme uten en oppdatering på bloggen din!

Emil sa...

hey hvor det går, og du er dæææeilig. jäg bara kjenner det over hela kroppen, hvör du er min. Min flotta duuuuuue. Hvärfor kan du inta bare forstå hvä jag hintar til i djuset langt på natten. alt er hvä det skolla vera, ja min kær. Det er inte alltid lett å fortelja hvä man cans, men alltids er det mer enn hva man kan tyckäs. ALLTID er det så.

Fan, jäg driter i om du inta forstår en fuckings dritt. For hvet du hva, hva nydliga prinsesse? Snärt skal jäg ta dej med storm, og du kan inta stå i mot. Nej, for det vet jag. Du kan faen meg inta stå i mot. Nejheej precis.

NO1 fan sa...

pedo melding over her ja. uueaah.

Men - livet mitt er ikke verdt og leve hvis ikke du skriver mer. jeg har sittet å stirret på bloggen din (uten å blunke) siden 7.mai. fml. come back.

Anonym sa...

Jeg drar til Stockholm i fire dager nå, hvis det ikke er et nytt innlegg innen da, så tar jeg personlig fram knivene.. Martiz:)

Helle sa...

Slutt no opp me det hær toille! No vil æ læssa blogg igjen..! Det hær e jo den eneste bloggen æ læs, så da kan du tænk dæ kårr kjedelig det e ått mæ! - No e det på tide å vær ferdig med den hær dumme dumme pausen! Hepp Hepp!

Anonym sa...

PAUSE?!?!?!

IKKE FAEN!!!

Ir sa...

Jeg snubla innom rett før det siste innlegget. Pokker heller, du kan ikke ta pause NÅ lzm. Det her er festlig skriving.

Dessuten tror jeg at jeg nettopp så deg traskende rundt Adamstuen. Så jeg vet at du lever! Du har med andre ord ingen god unnskyldning. Oppdater.

Anonym sa...

hvor er duu?

Anonym sa...

LAAAAAAOS!!! BLOGG DA FOR FAEN!! 6 dager siden sist du blogga nå... snart gått EN UKE. LEVER DU???

Emmaaa sa...

Hei Linnea :) plis ikke slutt å skriv. Jeg sjekker bloggen din HVER dag, og det er som regel høydepunktet ( LOL) Du skriver driiit bra, og skiller deg ut fra alle andre bloggere. Keep up the good work:) Ps. Jeg liker også leggene dine jeg...

Anonym sa...

går hele jævla uka og venter på innlegget ditt , du skriver jo hele tiden at du ikke har noe liv , hvorfor tar det alltid så syyyykt lang tid før du blogger ?? are u alive ??

Anonym sa...

drit bra ! men savner flere innlegg! : o

Stine sa...

Herregud! Strømpebukse problemet e typ det største klisje-kvinne(stakkarsmeg) temaet i HEILE VERDEN
Bortsett fra det (og twilight opplegge(og ja eg veit at du ikke bryr deg om at andre ikke syns det e så arti, men OMG mein du det seriøst?)) så e ikke bloggen din så verst(les: eg sett heime i stua, aleina og flir, høgt og det skjer ikke ofte bare når eg ser afv (HEAHEHHE))

Eir sa...

TAKK ALLE GUDER! Dvergmannen uten armer og bein eksisterer faktisk! Han er ikke noe jeg bare har sett for meg på fylla. Jeg er ikke så gal at jeg ser syner av folk uten armer og bein i fylla. Takk og pris.

Anonym sa...

http://friends.rambler.ru/ptolcuvore@rambler.ru http://friends.rambler.ru/knaccoumsaca@rambler.ru
pink and black teen bedrooms teen girl shorts