23. mai 2010

IKKE RØR MEG!!!

Det er pinse, så NÅ KOMMER JESUS DERE!!!


Han kommer for å ta meg... Kaldkvele meg. For i går så...

Ja, greit, jeg mistet mobilen igjen. Normalt svinn!
Dessuten er det faktisk jubileum, jeg har nemlig mistet TI mobiler siden jeg flyttet ned hit i august. Mamma kveles av latter!


Men FØR jeg drakk meg drita, mistet mobilen og kastet livet mitt i søpla, var jeg på Flight of the Conchords-show!!! De spilte noe sånt som 520 av sangene sine, og jeg hylte av glede helt til...

Oda (til venstre sammen med en idiot vi aldri hadde sett før)
sa at Bret hadde giftering og mest sannsynlig var GIFT???

I ett og samme øyeblikk raste alle drømmene mine om Bret og meg i et hus på stranda med masse ripsbærbusker og dyre gjenstander. Bret og jeg skulle jo stifte familie og LIGGE SAMMEN!!

I et halvt sekund vurderte jeg å gå for en reserveløsning og velge kompanjongen hans Jamaine, han er jo tross alt kjendis han også. Men jeg kan seriøst ikke ligge med noen som ligner på en ape...
Så jeg dro altså hjem tomhendt.

Og der drakk jeg meg så sykt superdrita at jeg sikkert kunne ha ligget med NIKLAS I PARADISE!!! Og da snakker vi kritiske tilstander.
Apropos kritiske tilstander og Paradise Hotel...

Inne på Onkel Donald ser jeg plutselig anda fra Paradise! Patrik!
Også ser jeg på ham og gjør ca. sånn:
Og da bare SÅ han på meg og gjorde leppene sine ENDA større!
Herregud! Jeg trodde nesten han var en ufo!

Og da gikk jeg seriøst hjem og la meg alene...

Mens Lise derimot, hun fikk med seg denne rakkern!
Holdt på å kveles da jeg våknet i dag og oppdaget at disse skoene fortsatt sto i gangen...
Neida... Joda, seriøst.

Men dere som følger meg på Twitter har sikkert fått med dere at jeg har prøvd å friste med hele livet mitt i gave til den som kan reparere den JÆVLA FORBANNA VASKEMASKINA SOM BARE RENNER OG RENNER OG RENNER. Hadde det ikke vært for at den ikke var 300 kg og snart skal stilles ut på museum - hadde jeg kastet på en råner for lenge siden.

Men i dag hentet jeg kofferten fra IKEA og FIKSA DET SJØL!!!!!

Så lenge man har IKEAkofferten kommer man seg hvor man vil i verden. True story.

70 kommentarer:

Martheparthe sa...

Har du sett South Park-episoden: Vampyre kids?

Sol-Angelica sa...

Jeg seriøst dør på meg av latter. Jeg elsker at det eksisterer mennesker som hater verden mer enn meg :D

Anonym sa...

Herregud, jeg elsker deg!

Sol-Angelica sa...

Åååh, Marthe, jeg skulle jo være kommentator nummer en jo. Så kom du og knuste drømmen min :-/

hei.jeg.liker.pai. sa...

Bret McKenzie

He is married to New Zealand publicist Hannah Clarke[3][4] and currently lives in Los Angeles, New York and Wellington, New Zealand. They have a daughter, Vita, who was born in 2009.[5]

Eline sa...

du finner sikkert mobilen din på IKEA!!

Thea sa...

Bret er superkjekk!

Karoline A sa...

Vita? Seriøst :/

Sunniva sa...

Hva mener du med ligge med.?

Ingunn sa...

HAHA, you made my day!

Ingvild sa...

Frekk, festlig og superdrita. Håper jeg møter deg ute en gang sånn at jeg kan se på det du gjør og filme deg litt :D

Anonym sa...

Han idioten dere aldri hadde sett før; I like^^

Lene Klatretrinn sa...

Jeg tror jeg ville ha hatt Jermaine i et lite bur.

Spilte de "Hurt Feelings"?


"Tears of a rapper.."

Anonym sa...

Er ikke Lise sammen med Axel da ?

Ulrikke sa...

Hahaha, herlig! Jeg har sett noen episoder av Paradise hotel, og for å ha noe å bryne meg på stilte jeg følgende spørsmål: "Hvis du MÅTTE ligge med en av guttene, hvem ville du valgt?" Jeg kom frem til at jeg heller ville dø......

Anonym sa...

Hvor ble det av bassenget fylt med sko, leiligheten i London og walk-in closet'n a?:)

AudM sa...

skjønner ikke hvordan du har råd til så mange mobiler..

Anonym sa...

loooool dør

Leni sa...

you made my day!

Silje Edvardsen sa...

I love u.. beste bloggeren er du!:))
- Silje

Glen Coco sa...

Herreguud, Linnéa. Han der idioten vi ikke kjente var rimelig uheldig med håret på bildet - ser ut som om han har tidenes monobrow. På den annen side ser jeg ut som om jeg er skallet. Good times.

June sa...

Åh, Bret <3

Oda Aslaksby sa...

Eneste negative med en verktøykasse er at det gir EKSTRA testosteron til gutta. Helt magisk, en gutt med et verktøy i hånda blir mannemann ganger tusen.

Anonym sa...

So true!

Susanne sa...

vurdert å la mobilen ligge igjen hjemme når du drar på fylla?: )

HALVOR FROM MARS sa...

Jeg mister aldri noe jeg. Jeg bare tar med meg masse ting. Hadde jeg møtt deg, så hadde sikkert jeg hatt telefonen din. Dessverre hadde jeg ikke den gleden igår. Jeg var altfor opptatt med å følge Ida W til Trumpeten, og huse Lars T på nachspiel. Livet er herlig når man er pussywhipped av hele verden!

Natta<3

Synne Pedersen sa...

Fikk ikke til å skrive denne kommentaren i innlegget under, derfor bare skriver jeg den her:

- Hvorfor slettet du innlegget om Mariannes duste kommentar ? :D

bare lurte ..

hanna sa...

døø? hvorfor har du to tv'er? er det fordi at du skal få se 4 stjerners middag og lise hotell cæsar, samtidig?

Sandra sa...

Kan jeg spørre hva du brukte den blå kammen til? Så vidt meg bekjent hører den ikke til Ikeas verktøykasse..

Silje. sa...

Jeg ler av den ufo-kommentaren altså.

Ella sa...

Fuuuuuuu! Er han gift?! Håper det er med Mel, hun er vel den eneste som KANSKJE fortjener han mer enn meg.

anna sa...

Har aldri kommentert før en blogg før, men dette innlegget var så genialt, at jeg måtte. Jeg ligger og vrir meg nå av latter! Jeg fatter ikke åssen du klarer å skrive så originale og ikke minst morsomme innlegg.

Tonje sa...

Du burde virkelig starte å legge fra deg mobilen hjemme når du skal ut og drikke. Eller skaffe deg en billig reservemobil du tar med deg når du skal drikke.

Tone sa...

Neimen.. Neimen.. Ikke ligg med Niklas da. Det må vel finnes en mindre desperat mannehore en eller annen plass:p

Anonym sa...

Er Lise utro? :O wtffff

Tone sa...

Linnéa <3

Tonjemor sa...

å herregud jeg døør drep meg vær så snill!!! få slutt på smerten herreguud

Anonym sa...

herregud som jeg ler! anda fra paradise som nesten ser ut som en ufo!! epic!

Anonym sa...

Du gjør laga så gøye innlegg med alle bildene dine! Jeg digger deg;)

Christine sa...

åååh, Linnéa. du må starte å ta meg med på slike ting, så kunne vi vært superdrita og hatt sex med Niklas sammen! joda. neida. hehe.
men ja, si ifra når du får mobil igjen så kan vi ta en pepsi max ellernoe sånt.

nora sa...

lrmam

Eirin sa...

Hahaha! megalol!!

em sa...

Jeg var backstage på fotc! Beste opplevelsen i mitt liv!

Anonym sa...

I know what you did. du hadde sex med paradise-Niklas!

Sigmund sa...

Egentlig er det rart du hater Paradise Hotel. Konseptet er jo som snytt ut av nesa på deg. Man drikker, puler og bitcher. Tipper du bare er sjalu.

lise sa...

HERREGUD. Jeg hadde ikke med meg den idioten hjem da, ta litt ironi.

JEG ER MYE PENERE ENN HAN. Dessuten er han utlending.

ingrid sa...

VIL HØRE MER OM TYPEN TIL LISE, HAHAHA.

Anonym sa...

Har et spm til spørrerunden din.

tjener du penger på å blogge?
Hvis ikke - du har en av norges mest leste blogger, ingen kan være så glad i å bake brød at de ikke gjør det hvis de ikke må.

Anonym sa...

HVA SYNES DU OM WULFF VS VOE DRAMAET?!?!?!?

Carina sa...

Leiiit! Men at han er gift, betyr ikke at han ikke kan falle for deg. Heheee...

En ting jeg syns skurrer; hvis du er den eneste du liker, hvorfor vil du dø da?

Carina sa...

Leiiit! Men at han er gift, betyr ikke at han ikke kan falle for deg. Heheee...

En ting jeg syns skurrer; hvis du er den eneste du liker, hvorfor vil du dø da?

Ida sa...

Kjenner at jeg er lettere sjalu på at du så Flight of the Conchords. Tror du og Bret ville vært et fint par!

Anonym sa...

Hva synes du om at Ida Wulff sprer stygge rykter om Voe?
Skriv ett innlegg og fortell om hva du synes om det. Du er favorittbloggeren til Voe, du burde mene noe om saken.

uanonym sa...

BURDE mene noe om saken? Why, anonym. Haha.

Anonym sa...

Haha, jeg digger deg linnea! ogsånn btw, kjenner du igjen denne teksten; "Det var en gang, det var en gang, det var en gang for lenge siden!" hahaha, det er refrenget på den sangen Linnea var med i mgp jr. i 2002, jeg har linken! :D du er kul, du.

Anonym sa...

Hva mener du med at han gjorde leppene sine enda større??

Anonym sa...

Hahaha, herlig;D Og å miste TI mobiler på den tiden (i det hele tatt, uansett hvor lang tid), er patetisk! Jeg lo faen meg høyt ved tanke på at du kastet vaskemaskinen på en råner;D You rock!!

Anonym sa...

Du er så handyman (-woman), Linnéa, jeg blir mektig imponert!

Fag Mag Lepore sa...

HVA mener du med det? kaka var JÆVLIG god! og forresten. jeg har også reparert en vaskemaskin før ! ;) OG skiftet dekk på bilen!

Anonym sa...

jeg fant sangen fra da du var med i melodi jr.

http://www.youtube.com/watch?v=l-VwVBu4Zrw

Anonym sa...

FYY faen du er verdens største taper !!!!


Korps eier alt du driver med. ingen ting kan måle seg med det din lille kåte nisse.

Sara sa...

Jeg blir seriøst i godt humør av å lese bloggen din Linnea :-)

Stå på!

Linnéa sa...

martheparthe: nei, ser egentlig ikke på southpark... men synes det er gøy da.

karoline a: hva da?

lene: seff! de spilte ALT.

glen coco/oda: du er så fin atte!

hanna: haha, den ene er så antikk at den ikke vil spille DVDer...

Sandra: den lå der fra før. Badet er et kaos, det er så lite at man må gå inn på langs.

christine: <3

sigmund: ja... jeg er sjalu fordi alle liker victoria. og ikke meg. bare vent til neste år. skal vise norge hvordan man drikker alkohol ass.

carina: orker ikke leve sammen med meg selv resten av livet.

hvem faen bryr seg om ida w og voe-dramaet? ikke jeg i alle fall.

nubmah won fanboi sa...

ENDELIG!
nå begynner det å ligne noe her! det er denne linnèa jeg har ventet på siden du bodde i molde!

Mia sa...

Hvorfor har du sagt opp jobben din som brødbaker? Og skal du seriøst flytte hjem til Molde i sommer??

Ida sa...

Er ekstremt sjalu på deg.
Hadde lagt store planer om å dra på Flight of the conchords konserten men så hadde den blitt utsolgt mens jeg var på ferie. Jeg ble så trist.

Christine Lövendahl sa...

neineinei??? du KØDDER??? FLIGHT OF THE CONCHORDS?????!!!! iiiiiiikk!!! jeg kan ta apen anytime jeg! he makes me laugh, men jo han andre er nok bedre å se på i senga på morranquisten! meeeeenmeeeen.. let's doubledate our asses of!

skaff nr!

Christine Lövendahl sa...

forresten: LIKSOM at du fiska vaskemaskinen sjøl! briefe-kjerring!

Anonym sa...

Jemaine er også gift... Begge er no-go med mindre du har sjarm. TA UTFORDRINGEN!!

karianne sa...

DU VAR PÅ FLIGH OF THE CONCHORDS OH MAN jeg er ikke missunnelig heller da, venninna mi var også der, jeg hata ho for at ho dro dit uten meg, hver dag.