13. mai 2010

I´m baaack... Lol ass.

Hva faen er det dere driver med her inne egentlig? Ser dere ikke at jeg ikke er her? Skjønner dere ikke at jeg er i ferd med å få et nervøst sammenbrudd nå like før 17. mai? Jeg driver og leter etter et underjordisk bomberom jeg kan gjemme meg i for å unngå alle korpsene. Dessuten driver jeg med sliping av den nye knivsamlingen min, som skal brukes i nettopp anledningen 17. mai.


Neida... Jeg har faktisk kun vært på SATS. Jeg elsker det!

Neida... Det første de gjør når jeg kommer dit, er å spenne meg fast i en tvangstrøye m/bånd så jeg ikke løper hjem.
Av og til er Elise der også for å enten leke Jesus -
Eller LATE som hun trener i bakgrunnen. Hvis den personlige treneren ikke ser på henne, stopper hun helt opp å trene i bakgrunnen fordi hun er så jævla svak!
Neida... Joda...

Men på mandag eller hva det var, så KOM hun ikke. Fordi når Elise spiser scampi, så får hun en allergisk reaksjon og, HAHAHA, blir seende ser sånn ut: !!!
Så jeg foreslo at hun kunne svømme til trening...

Men i stedet fikk jeg den personlige treneren for meg selv, sånn at jeg måtte trene for to...
Og etter det sov jeg helt til i dag.


For dere skjønner... Etter smellen på fredag
Måtte jeg kjøpe noe for å slukke sorgene. Og da kjøpte jeg en ny telefon. Og hold dere fast, men jeg... har den faktisk ennå!!! Har satt levetiden til to uker, så nå har den bare én igjen.

Men hallo - hvorfor har den så lite tastatur??? Når jeg skal trykke på feks f - så skriver jeg fadbhjfbert,kkkoojfdnsfdsdfa og sender til hele kontaktlista - som er alle vennene mine på Facebook... Ca. 1600 mennesker jeg ikke aner hvordan kom seg inn på verken facebook eller mobilen.

Og mitt første bilde ble av en idiot på Karl Johal som trodde han var Ole Brumm.

Også skulle jeg få Lise til å ta et bilde av meg som jeg kunne sende til mamma. Men da spurte hun om jeg skulle på karneval?????

Så begynte jeg å lure på om jeg hadde sendt dette bildet i stedet???
Men det hadde jeg altså ikke...

Og hvis noen lurer på målet mitt med treningen...
1. Slutte med soving på ettermiddagen. Også kalt overskudd!
2. Kunne spise ENDA MER sopp og epler
3. Få sånne ben som Sarah Jessica Parker.
Holder dere selvsagt oppdatert. Neste uke skal vi ta sånn kroppsanalyse!!

Og bare.. helt til sist... Lise har "satt opp" klestørkestativet...

Kveles!

76 kommentarer:

Trine Grung sa...

ENDELIG! Jeg har ventet i spenning her. Så flott du trener....good for you! Ikke gå på sånne smeller igjen, bloggen må oppdateres nesten hver dag, kjedelig uten. Jeg et liv? NOPE!

Hedda sa...

haha, ENDELIG. ser ut som du har kuk på det bildet med strømpebuksa :-D

Vegar Mørk sa...

ENDELIG skrev du noe igjen. Gawd. Jeg har liggi i fosterstilling og venta på innlegg i SEKS dager nå.

hellemalene sa...

FINALLY! Takk, nå skal jeg le resten av dagen.

Anonym sa...

Grunnen til at elise ser ut som en and, er vel heller at hun har pumpa leppa full av restylane.. Skjønner ikke hva hun tenker på når hun driver å lyger og sier at hun ikke har gjort noe som helst. Sykt lol.

Anonym sa...

at selv DU trener får meg til å føle meg som en enda mer slappfisk enn det jeg er! jeg har jo tross alt GYM èn gang i uka!!!

Linnéa sa...

Wtf er problemet ditt? Elise har aldri rørt en sprøyte eller hva de bruker i hele sitt liv. Elise har bare naturlig fyldige lepper. Og med scampi innabords er de DOBBELT så store...

For tenk - hva med negerne???? HVA MED NEGERNE? BRUKER DE RESTYLANE BARE FORDI DE HAR STORE LEPPER???? FAen ass, faen.

Jørgen sa...

Sarah Jessica Parker har superfine ben. Jeg synes dine ligner. Faktisk.

Marita sa...

lyspunkt i livet mitt! ikke bare jeg som dør etter å ha trent for to,.

Signhild sa...

Elsker at du har bilde av deg selv på veggen!

Alex sa...

The legend returns!

Sunniva sa...

LOL, skjer med sebra-kjolen?

Anonym sa...

HAHA, hva skjer med lady gaga på bildet sammens med deg da?

Karina sa...

jeg dør!!!!

Anonym sa...

du er lol ass, men jeg liker det. kjolen så ut som et laken, men du er like pen fordeom

Leni sa...

How often do you work out?

Anonym sa...

Væææær så snill å legg ut kroppsanalysen! Kommer til å dø!! Og føle meg litt bedre.

ing sa...

haha, dritstygg kjole! elendig blogging! liker det!!!!!!

Chalala, 24, metal-hippie-rocker. sa...

Aldri ha bloggpause igjen!!!!!!! AAAALDRIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

susanna sa...

Uff, ønske deg lykke te på 17mai! Kan tenke meg det må være den værste dagen i året for folk med kropsforbi. Men du kan jo trøste deg med at du er på god vei med treninga da :-)

Syns foresten kjolen var kjempe tøff! Syns du har fått eksepsjonelt god stil i det siste! Hove-festival-jenta ;-)

Anonym sa...

Bra at du er tilbake!

Ehehee jeg så også han Ole Brumm. Ganske skummel...

Thea sa...

Yes! Endelig en oppdatering, har hvert innom bloggen din HVER dag denne uka. Nei, jeg har ikke noe liv...
Skjønner godt at du gruer deg til 17 mai, korps er seriøst noe av det verste som finnes! Alle korpsmusikere burde dø!

Elise sa...

herre. gud. ler meg seriøst ihjel! men du kom ikke i går da! carro skrøt meg opp i skyene. sa jeg var mye bedre enn deg.


neida... joda...

Anonym sa...

Jeg trodde nesten du hadde sovnet i et kloakkavløp, og ikke kommet deg opp igjen! Takk for at det ikke var tilfellet! Nytt innlegg topper alltid dagen<3

Tone sa...

Juhu, endelig har flere skjønt at det er HTC som gjelder! Den må du ta godt vare på;)

Tone-Lise sa...

Jeg leste

"Når jeg skal trykke på feks f - så skriver jeg fadbhjfbert,kkkoojfdnsfdsdfa og sender til hele kontaktlista"

og så døde jeg.

Digg u.

Kjolen din var litt lang tho :) Men du er fin, så det veier liksom opp.

Anonym sa...

godt å ha deg tilbake:)lykke til med kroppsanalyse!

Anonym sa...

Du er fantastisk ! C:

Anonym sa...

Hvorfor sove mindre? Da slipper man å leve så mye.. Jaja, opp til deg.

Sigmund sa...

Fy faen, livet er jævelig. For å strø salt i såret er min største kilde til lesere (ikke at det er mange) folk som søker på "Linnéa" kombinert med "fitte" på Google. Sannheten svir - akkurat som treninga.

AudM sa...

hvem er det som tar disse bildene? der dere begge to er med

AudM sa...

hvem er det som tar disse bildene? der dere begge to er med

Anonym sa...

I DAG HAR ROBERT PATTINSON BURSDAG!!!!! <3

Anonym sa...

Ser at du trenger noen å bo sammen med.. Rart folk ikke står i kø? Skulle gjerne bodd sammen med deg i Oslo, har sååå lyst til å flytte dit.. Men tipper du ikke hadde likt ungen min så godt...

agnes // yvonne sa...

du HAR jo Sarah Jessica Parker ben...

HALVOR FRA MAROKKO sa...

Er du klar for å miste mobilene våres? Partyhardy, jeg har wodka.

TK sa...

Fantastisk!! (som vanlig)

Elise sa...

Du er så skjønn!

ingrid sa...

Sarah Jessica Parker, eller Carrie Bradshaw, som jeg liker å si, har NYDELIGE ben.

du har god smak..... men det visste du vel allerede.

Oscar sa...

Parker sine bein, hofter og rompe er ALT FOR TYNN! Prøv heller å få beina til Samantha Fox eller Sabrina.

Anonym sa...

Les denne før du tar kroppsanalyse..

http://www.side2.no/helse/article2642907.ece

Anonym sa...

Ole brum vinket til meg er endag da jeg gikk i oslo, og som jeg alltid får da noen vinker til meg, er høye forhåpninger. Men da jeg gikk ned igjen i Karl Johan så hadde Ole Brum tatt av seg hode. JEG BLE SÅ SKUFFA!!!! en ekkel gammel gris,det var det som sjulte seg under maska!

Anonym sa...

håper du skjønner hvor mye du driter deg ut gjennom denne bloggen. Det er greit å være morsom gjennom ord, MEN du går foor langt. Det blir bare foor dumt. Du skriver ikke om noe interessant, bare masse drittbilder og .. man blir rett og slett i dårlig humør av å lese all den klaginga di. Dessuten er det ikke noe å tøyse med når du sier du vil ta livet av deg fordi du nettopp stod opp, eller hva faen. Ha litt respekt!

Anonym sa...

Flott å ha deg tilbake, Linnéa! Morsomt og godt innlegg som alltid :D

Tommy sa...

Nest siste anonym driter seg ut. Du bestemmer dessverre ikke over hva som skal stå i andre sine blogger. Kjøp deg et ukeblad i stedet feks. Eller en bok.

marlene sa...

Jeg tenkte ikke over at du ikke var her.. fin mobil fin strømpebukse fint laken fin treningsball

Merete sa...

Ah! Endelig ro i sjelen! : )
Takk ditt skjønne menneske!

Xolify sa...

Jeg vet ikke hva slags ben du har, men ansiktet ditt er 1000 ganger penere enn Sarah Jessica Parker sitt!

Mariell sa...

Håper du får oppfylt alle dine ønsker, Linnéa.
Men.. seriøst.. Ho har froskebein. Veldig pene legger, men låra er ikke fine! Enig med Xolify!!

Da er det helg, og klar for å bli hengedrita!
Ha en flott helg! :)

Kjetil sa...

Dævver! funny shit. Livet er en tørr spøk. så dør man...

Anonym sa...

Du og Sarah Jessica Parker har egentlig ganske like bein allerede.

Gro sa...

Hvor er det tørkestativet fra? Siden mitt står på konstant utstilling i stua hadde det vært kjekt med et penere enn mitt halvknekte med vinger. Og jeg tror jeg skal klare å sette opp det sorte litt bedre enn Lise.

Anonym sa...

Du kommer til å føle deg sååå mye bedre om du klarer å trene konsekvent 3-4 dager i uka. Enjoy! :)

Ingrid sa...

Voldsomt så mange meninger folk har da!

Kjempe bra at du er kommet i gang med treningen! Håper 17. mai blir bra, og at sammenbruddet lar vente på seg til etterpå.:) Jeg gleder meg som et barn!

Anonym sa...

bambambambam... to dager igjen nå! skal stå utenfor døra di med trompet

Anonym sa...

jeg tror du og http://henrikkeslivogvirke.blogspot.com hadde kommet ganske godt overens. men alt jeg vet er jo feil. verdt å sjekke ut i hvert fall.

hilsen hanne

Anonym sa...

hva synes du om han hær: www.overklassen.no ? : )
elsker bloggen din :)

Anonym sa...

du er så bra, elsker bloggen :D

LiseF sa...

Dere må Aldri ha puse igjen. Ler så jeg griner av å til og det er så forfriskende å se JENTER skrive det mange tenker men aldri tør å si!
Hærlig!
klem LiseF

Anonym sa...

Endelig er du tilbake...!!! Ler så jeg griner! Du er dritkul :)

Anonym sa...

HALLO!!??! ikke gidd å la det gå så lenge mellom hver gang da!

Tonje sa...

Siden du har så lite liv, så kan du jo forklare meg hvordan jeg klarer boss nr 2 på bubble town ? :D når man er ferdig med å skyte bort alle, så kommer det bare fler sånne svarte. og når jeg har skutt alle de svarte, så kommer det enda fler og fler helt til jeg dør. hvordan klarer man?

Anonym sa...

BLOGG MER! du er morsom

Anonym sa...

Ej he beina te Sarah Jessica Parker :D
Oh yeah.

Anonym sa...

Hahhahaha du also... :P

Miss0 - svensk tjej i Oslo sa...

Vi tränar på samma gym! Kul :)

Har sänt en inbjudan till dig tidigare om min Bloggfest! Skulle vara kul om du koma förbi. Du är en av dem som kommer få goodiebag då :)

Gå in på min blogg så ser du inbjudan eller så mailar du mig på miss0@live.se med namn och bloggadress så skriver jag upp dig på gästlistan :)

Hoppas vi ses den 22 mai!

- Susanna

Anonym sa...

hahahah! du er så go'!! og det så ikke ut som om du skulle på karneval!! Liker stilen din, Linnèa!

-Sigrid

Anonym sa...

Wanna B kong halvor?

Anonym sa...

snur du HTC-mobilen din på kant, blir tastauret større ;)

Anonym sa...

hahaha, priceless!!!

Linnéa sa...

aud m: hvem faen tror du??? jeg sa jo personlig trener...

agnes/yvonne: spar meg. du behøver ikke være hyggelig-.

oscar: i like it skinny

overklassen.no er morsom han, men han oppdaterer aldri.

om jeg er wanna-b kong halvor? jeg begynte å blogge før kong halvor... kong halvor, er det deg???

tonje: google it!

per simen sa...

du må ikke vere deppa da jeg er 13 og har også nesten tatt livet mitt bare fortsett og blogg du er flink

Spug sa...

Hvis du legger telefonen ned så den ligger vannrett så får du større tastatur!!

Marie sa...

Den kjolen der med striper var ikke fin.

maiken sa...

jeg digger deg! true story.

M sa...

Holy shit. Jeg har lest helt i fra de nyeste innleggene og hit, du skriver sykt bra på en dårlig måte. Men nå måtte jeg slutte. Problemet ligger ikke i det at klokka nå har runda to på natta, men at dette innlegget fikk meg til å le slik at jeg trodde jeg holdt på å revne. Bokstavelig talt, jeg måtte faktisk sjekke. Jeg ble operert i magen for ei uke sia og stiftene (ja, stifter! - Er ganske sikker på at kirurgene bare gikk lei sånn halvveis under operasjonen og fant på noe provisorisk slik at de kunne drikke kaffe, det ser ikke værre ut,-) er enda sånn omtrent det eneste som holder tarmene mine inni magen. Jeg innbilder meg i allefall det. Så det gjør en smule veldig inn i helvetes vondt å le. Takk for fin underholdning, nå kryper jeg tilbake ned i pinexboksen og satser på at den slår ut hjernen min lenge nok til at jeg greier å sovne..