19. mai 2010

Orker ikke mer

HAHAHA, seriøst - jælva taper... Kom inn i bakgården hjemme nå, så ser jeg naboen stå og spyle som bare faen. Kom på at det var dugnad i dag. Så bare rart på ham og haltet forbi.
Dere vet sånn man gjorde da man latet som man hadde vondt i foten på barneskolen? DRAR foten etter dere langs bakken? Sånn gjorde jeg...

Men seriøst #2, nå driver de faktisk og DRILLER ute i gangen her også. Og hamrer! Faen, hold kjeft - jeg prøver å slappe av!

Men ja... Herregud, var det i går det var 17. mai? Eller var det i går jeg prøvde å ta flyet til Sudan for å gå i kloster? Herregud. På 17. mai så bruker de å DRIKKE ALKOHOL i Oslo. Katastrofe. Mental Breakdown.

Og til alle som trodde jeg kom til å dø på grunn av korps... Da jeg skulle gå ut hjemmefra for å komme meg til Aker Brygge, dro jeg RUNDT hele byen for å unngå korps.
Fikk dette hyggelige bildet av en leser:
Alle som spiller i korps: stikk av og brenn i helvete, dere gjør verden til et dårlig sted. + at dere ser JÆVLA dumme ut.

Men på vei ned til Aker Brygge gikk jeg forbi Solli Plass...herregud... Der sto det russ og paradise-deltakere på bordene og danset. ØYNENE MINE!!! 3 mil med korps hadde vært bedre!

Og da jeg kom til tante, fikk jeg tre glass alkohol i samme HÅND, så jeg så ingen annen utvei enn å drikke alt på en gang.
Og her er mormor og jeg. Jeg er allerede tydelig beruset, ettersom jeg har fått """""forførerblikket""""" som dessverre ikke kan forføre andre enn rumenere på Karl Johan.
Og så begynte jeg å spise lomper med ketchup og sennep + 13 glass vin til.
Så bar familien meg ut fra leiligheten slik at jeg kunne få møte Kong Halvor.

Og han var helt seriøst mer drita enn MEG igjen, og det skal jo praktisk talt ikke være mulig!

Så klokka 17 orket jeg ikke mer av at han klådde på meg, så jeg sa hadde fått en bootie call og måtte dra.

Sannheten var vel heller den at jeg hadde mer lyst til å sykle rundt på bysykkel alene og drikke enda mer alkohol. Tenker jeg drakk noe sånt som 30 glass vin og champagne på 12 timer.

Det neste jeg husker, er at jeg møtte Tshawe på Fisk og Vilt!!!!

Jeg orker ikke mer... Nå skal jeg ta meg sammen. Lover å ikke drikke alkohol før i juni. Begynte på et nytt og bedre liv allerede i dag, da jeg leverte tilbake skiltet vi stjal for 2 uker siden.


Herreguuud, nå har naboene tydeligvis tatt en RADIO ut i gangen mens de jobber. Hallo, jeg prøver å sitte på Facebook! Get a life!

Takker forresten for alle de HYGGELIGE kommentarene dere legger fra dere, noen mener jeg kun fokuserer på det negative. Men det har vel streng tatt aldri vært en hemmelighet.

Men husk at dere behøver ikke å lyve for å være hyggelige...

81 kommentarer:

malin sa...

tenkte på deg på 17. mai jeg! :O jeg så korpset, og bare.. hva ville linnéa gjort? 8)

Anonym sa...

Drit i de stygge kommentarene du får. Forstår ikke at folk som ikke liker deg leser bloggen.. Jeg syntes du er utrolig flink til å skrive, og jeg smiler og ler av hvert innlegg.

Så.. prøv å ikke bry deg om hva de skriver, det er så dumt at slike idioter skal ødelegge for andre. Forsett slik du gjør du!

Anonym sa...

møtte tshawe på fisk selv, han prøvde å lure med meg hjem siden jeg sjarmerte han med sexydritingsblikket mitt og den litt mindre sexy hatten min. faen hvorfor lagde vi ikke mulattkids!!

kjerstielise sa...

Elsker skjørtet ditt! :)

Anonym sa...

Helten! Du er faktisk dagens høydepunkt.

Anonym sa...

i dag leste jeg faktisk innlegget FØR det kom på facebook! sier litt om hvor avhengi jeg er av bloggen din ;)

Mariell sa...

Så du kom gjennom dagen hel? :) Det er bra!

Anonym sa...

synes synd på deg.
neida (joda)

Anonym sa...

Hvorfor sluttet du som baker? :)

Mari sa...

hva skjedde med sørlendingen?

Anonym sa...

hahaha, kong halvor! :D at han er mest drita er vel ikkeno sjokk.. kan jeg ha sett bilde av han før på bloggen din? var han med når dere drakk øl i plastposter på trikken? syns jeg kjente han igjen da, men så tenkte jeg av en elleranna grunn at det sikkert ikke kunne være han..
digger bloggen din!

Oda Aslaksby sa...

Haha, ser den! Jeg og mor har nettopp flyttet inn i leilighet og ikke FAEN om jeg skal på noe dugnad.
(Og det du kan gjøre er jo å ta et vanngevær og spyle Mr. Flittigarbeider ned? I dare you.)

Marie sa...

Lurt å bli drita på 17. mai, da. Slipper litt av maset. Go girl!

Maria sa...

Haha, tenkte på deg på 17 mai faktisk. Enig at korps er dumt.

Marte sa...

Digge dæ fortsatt Linnéa :D

bare marius sa...

til: 30 glass vin er Halvor

Martine sa...

Du er herlig!! :D
Var russ selv i år, altså forstår jeg GODT avskyen din! :D

Anonym sa...

Du skriver utrolig kult Linnèa!:) Digger bloggen din

Anonym sa...

priceless!

Anonym sa...

Elsker negativiteten din, får dagen min til å virke så mye bedre enn den er.

Anonym sa...

du er så pen :'((((((((

AudM sa...

haha, skjenket av mormor ja!! skjønner ikke at korspfolka vil gå i de der stygge klærne og ikke få gjøre noe annet en hel dag enn å gå i de og bære et tungt instrument rundt i gatene.. eller, så FAKTISK noen fra korpset som gikk i bunad, men det må være eneste unntak.. og haha, de blir betraktelig mindre for hvert år som går..

luna anette sa...

jeg hater korps nesten like mye som jeg hater syklister

SA sa...

Forførerblikket fungerer ihvertfall. Bra du overlevde 17. Mai, Linnéa.

sandra sa...

du er det sykeste mennesket i verden. og det er bra.

Anonym sa...

Du er en kjempe kul jente, og jeg leser bloggen din hele tiden! Din blogg er faktisk morsom å lese istedenfor alle de andre.. Men jeg lurte på om du helt serriøst bare spiser champinjong? :)

Malin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Malin sa...

Linnéa!! Jeg trenger en god bok, er helt desperat. Ble ferdig med siste boka i twilight for ti minutter siden og er ikke mange metrene unna et desperat sammenbrudd!!!!! JEG TRENGER EN GOD BOK

Guro sa...

Drit i å vent til juni da! Det er jo fyllehistoriene som gjør at jeg føler meg som et bedre menneske.

MERETHE sa...

Tre vinglass på høykant i samme hånd er den eneste riktige måten å konsumere vin på.

ThereseE sa...

Damn, I love you girl!

Vivaz sa...

Ler seriøst HØYT hver gang jeg leser bloggen din! Du er helten!

metallicatrollet sa...

Aww, jeg synes du er søt, jeg, forførerblikk eller ikke. :) Ikke få mental breakdown!

Anonym sa...

Hahaha, jaja so what om du er negativ, morsom er du i alle fall!

Anonym sa...

ler av de som kommenterer stygt! de kan jo bare drite i å lese hvis de blir oppgitte! du er , blir glad hver gang du blogger :-)

Ragnhild sa...

Du synes vanlige korps er irriterende? Prøv buekorps!!! Fy fader, det mest meningsløse på jord! Vedder på at selvmordstallene i mai måned i Bergen er ekstremt høye...

HALVOR-BO$$ sa...

Jeg har en kul film hvor jeg plager deg, og ber deg kalle noen du ringer for en fuckings dust.


IMARETARD

Sigmund sa...

Hvorfor henge med Tshawe når du kunne ha hengt med Radioresepsjonen på selveste 17.mai? Er ikke det å svike landet? På en annen side har du kanskje fylt opp din kvote både når det kommer til Redioresepsjonen og landsforræderi. Du vinner.

Anonym sa...

Hahaha, et rått innlegg, Linnéa! Jeg lo faen meg høyt flere ganger, og det er godt gjort på en blogg - du er bare diggbar, skjønning;D

sarah sa...

Det beste er sjekke bloggen din, og se at du har skrevet et nytt innlegg! Det har reddet meg fra fortapelsen mang en eviglang skoledag.
Stå på, jeg trenger deg i enda mange år, før jeg er ferdig utdannet!

lisa sa...

HAHAHA. har strengt tatt kun sagt dette til én person i mitt liv, og han viste seg å være en taper, men jeg tror jeg elsker deg!

I sa...

hahah du er konge!

Anonym sa...

"Hallo, jeg prøver å sitte på Facebook! Get a life!" hahaha

Anonym sa...

Korps eller the baseballs?

Camboy18 sa...

Du ruler, Linnéa. Dagen min er ikke den samme uten deg.



YOU ARE THE POWER TO MY ELECTRIC DRILL.

Silje sa...

Linnéa...de har fått KNEKKEBRØDFROKOSTBLANDING MED EPLE i butikken! Jeg døde litt.

Heidi sa...

DIGGER DEG

Anonym sa...

Til Malin som vil ha boktips: Dødslekene (The hunger games) av Suzanne Collins. Kjempespennende ungdomsbok!

Travern! sa...

hei, du er supertrendy og har en fancy livsstil osv osv., men tror ikke du har rett til å klage på korpsene. hadde du hatt litt livserfaring hadde du hørt om buekorpsene i bergen. dette er som korps bare at det er fjortisgutter og ALLE spiller trommer, HVER DAG fra mars til mai. hva faen er vnalig korps mot det???

Anonym sa...

Jeg kommenterer ALLE innleggene dine, jeg! Syns nesten du kunne danset med Paradise folka...Dårlig gjort av deg å la være

Siri sa...

i lyg ikke når i sir at i glede me veeeldig masse til du kommer hjem og vi kan være sammen i sommer. savne d skikkelig bestevenn

Linnéa sa...

Mariell: Utrolig nok!

Jeg sluttet som baker fordi jeg er lei av å stå opp halv 6 og ikke ha noe liv etter jobb fordi jeg er så sliten.

kong halvor er den samme som han med pose på ølflaska ja. Han er... nei, orker ikke snakke om det.

Oda: FAen at jeg ikke tenkte på det. Neste gang.

Ja jeg spiser helt serriøst bare champinjong.

halvor: den vil jeg se!!

lisa: aldri si at du elsker deg til en gutt. det er å skyte seg selv i leggen.

korps eller baseballs? baseballs.

camboy 18: hold kjeft...

travern: finnes det noen som er VERRE enn korps? respekt...

siste anonym: så hyggelig! jeg liker deg!

Siri: ååååå i glede me også :) 5. juli!

Kathrine sa...

Wow, ble nesten litt satt ut av kommentaren din til Siri :)
hehe, så du kan smile av og til? ;)
søta...

Eine sa...

Jeg håper bordet paradise-driten sto på knakk.

steph sa...

ååå, gud. du sier så mye dritt:p elsker det!

Anonym sa...

Hahah : )

Anonym sa...

elsker deg ditt knekkebrød-hode!

Andrea sa...

Hahahahaa ja korps tar virkelig livet av meg på 17.mai! de stenger hele gata, det er umulig å bevege seg, og jeg blir virkelig flau på deres vegne over hvor ekstremt intelligente de ser ut..

Anonym sa...

DU EIIIEEER!!!! Digger humoren din! Viste bloggen min til bestevenninna mi og hun bare "er hun sånn skikkelig frekk hele tia?!" og jeg bare "nei, ikke hele tia, hun bare er drit kul!" :D Du får meg alltid til å smile, en gang skal jeg bli like drita som deg og tenke på deg. Jeg er 15! :D

En med stygge øyenbryn sa...

Du har skikkelig fine øyenbryn.

Marianne sa...

HERREGUD. For en tragisk blogg. Skjønner ikke at jeg gidder å kommentere en gang, men har så ekstreme fritids at det gjør jeg.
For det første, ikke alle liker korps, men du sier for faen ikke at vi skal brenne i helvete for det. Og korps er ikke bare marsjer og marsjering på 17.mai. Den eneste tiden vi spiller marsjer og marsjerer er 1 og 17.mai. ALDRI ellers. Derfor synes jeg du som blogger burde sjekke fakta før du faktisk blogger om det. Og vet du hva? tror du ikke vi vet at vi ser dumme ut når vi har på den stygge uniformen og marsjerer!!? Personlig så har jeg spilt i korps i 10 år og elsker det. MEN jeg blir bokstaveligtalt tvunget til å gå på 17.mai. Hadde jeg hatt noe valg så hadde jeg selvfølgelig ikke gjort det. Og det gjør det ikke så mye enklere for oss når flok som dere som har null peiling på hva korps faktisk er, driver å sier f.brenn i helvete.
BRENN I HELVETE SELV!

Marianne sa...

BTW: Tenk deg et 17.mai tog uten korps og musikk. Bare et tog med små unger og voksne i bunad som går gjennom byen. Hadde det vært så utrolig kult?

Anonym sa...

digger å lese bloggen din. det får meg til å føle at jeg har såsykt digg liv.
..og Marianne ro deg ned, korps er diggest. linnea er full av sopp og vin, ikke ta det personlig. eh?

Anonym sa...

hva er det beste du vet ?
og hva er det aller verste ?

Anonym sa...

Liker du vørterøl?

Oscar sa...

Hvilken sportsgren synes du er best av naken-bob og naken-skihopp?

Hva synes du er attraktivt med og hos menn?

Hvilket ti-år liker du best musikkmessig?


Likte 17. sløyfa på bakhodet dit,- sexy! ;) Ha en fortsatt fin pinsehelg! :-)

Oscar sa...

Oj..., jeg postet spørsmålene feil sted. Legger de nå over på riktig innlegg.

Anonym sa...

Haahaha!!
Gud som jeg ler!
:D

Idaa :))) sa...

Du må jo være den morsomst bloggeren noen sinne! Liker det meget godt! Takk for deeeet

Astri sa...

Herregud.. Jeg ELSKER bloggen din..

Anonym sa...

Marianne:
"BTW: Tenk deg et 17.mai tog uten korps og musikk. Bare et tog med små unger og voksne i bunad som går gjennom byen. Hadde det vært så utrolig kult?"

Så absolutt ja...

Monstrosity sa...

Jeg digga bloggen din. Aldri vært innom her før, så artig å lese noe nytt.
Og det høres ut som en ganske så standard 17. mai. Det som fanget meg var at du alikevell har klart å få det til å høres ut som om det var en kjempedag, hvor ting gikk litt over stokk og stein!

Anonym sa...

NU ÄR PARADISE HOTEL LÅTEN SLÄPPT I NORGE!

Miss Sofy - Welcome to paradise

FINNS FÖR NEDLADDNING PÅ iTUNES!

http://itunes.apple.com/no/album/welcome-to-paradise/id372678668

Anonym sa...

Elsker bloggen din. Om jeg har en dårlig dag, eller kjeder meg, er det bare å gå inn på bloggen din så er alt bra igjen :L (y) meheh

Anonym sa...

17 mai hadde vært sykt kjederlig uten korps så ikke skriv stygge ting som det på bloggen. Dårlig gjort

Silje sa...

hahahaHA, var det DU som hadde tatt det skiltet ja.. Går på veterinærhøgskolen, lurte litt på hvor det kjære VESO-skiltet var blitt av. Takk. Nå kan jeg sove godt om natta igjen.

Anonym sa...

Lol, det her var bare jævlig teit av deg...
Go Marianne :-D:-D

Anonym sa...

Mulattkids hadde det nok ikke blitt på deg, siden Tshawe dro hjem til kjærsten sin !!!!!!!!!

Hanna sa...

Jeg har nå lest bloggen din i over ett år, og jeg elsker det! stå på!

btw; hvor har du kjøpt skjørtet ditt?

janne sa...

Du er faen meg så jævli sær. Du skriver bare frekke ting på bloggen din hele tiden, hva faen er det for noe?

Akkurat nå kommenterer jeg bare for å si meningen min om deg, at du er jævli tard og at du egentlig ikke skulle hatt blogg. Tenker du aldri på at en person du skriver stykt om kan lese det?
Hva hadde du gjort hvis noen hadde skrevet drit mye stykt og frekt om deg og at du hadde lest det?

Og en ting og korps: de går ikke alltid i uniform altså, de spiller ikke bare på 1. og 17. mai. Jeg syntes det er fint at noen liker å spille, jeg spiller sjøl tenk! Det er faktisk noen som tørr å gjøre ting som nesten ingen andre gjør..

Du burde ikke blogge om noe du ikke veit noen ting om omtrent. Det er faen meg jævla mange som liker korps også, det er bare sånne folk som ikke har noe i huet som deg som ikke vet det...

Bloggen din burde egentlig blitt sletta, du fortjener ikke å ha en blogg sånn som du missbruker den!

Anonym sa...

hahah, ler av deg. Om du synes korps er så innmari teit, så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke holder deg inne på 17.mai! det hadde ikke vært særlig mye 17.mai uten korpsmusikk.