2. mai 2010

Sjel selges

Å herregud... Kamilla påsto at jeg burde begynne å drikke i litt moderate mengder. Men det er jo seriøst bare tull... Mitt tips er: hell innpå ALT dere kan finne!!!! Personlig bosetter jeg meg som regel i baren og husker ikke at jeg dro hjem. Dritgøy!!

I går bar jeg altså Elise på fest.

Men da vi kom på festen, hadde jeg jo allerede ligget med alle som var der fra før! Så da måtte jeg bare dra videre til byen.

Dere som "råder" meg til å klippe bob hele tiden... Jeg skjønner at dere bare vil at jeg skal bli stygg. Jeg sier sånt til andre hele tiden selv! Uansett, sånn ville det ha blitt:
Uansett!! Da vi kom til byen...akkurat det husker jeg ikke. Husker bare at jeg dro hjem og spiste EN LITER IS! På taxiregningen står det at jeg kom hjem kvart på 7. Og klokka 10 tenkte jeg at det var på tide å dra på...

TUSENFRYD!!!
Har ikke vært der siden jeg var 6 år og ble båret ut av spøkelseshuset!

Forresten, prøv å spise 1 liter is før du drar på Tusenfryd da...


Men seriøst... Jeg holdt på å ta livet mitt i alle køene. Det ser jo ut som om det er pilegrimsvandring til Mekka!!
Og enkelte idioter skjønner ikke at man skal gå av karusellen når man er ferdig. Han bare satt der og så jævlig dum ut! Håper virkelig det var fordi han var lam! Det hadde han fortjent! Kjenner jeg blir så mektig provosert!
Men den absolutt størte taperen må jo være...

KÅTE-NIKLAS FRA PARADISE!!! Monsterlol!!! Og alle dreiv og ropte "NIIIIKLAAAAS" hvor han enn gikk, og da viste han PEACE-TEGN! Trodde jeg skulle drite på meg!

Dere trodde kanskje jeg dro alene, men jeg måtte altså ha med en flokk retards.
Og jeg var egentlig i jævlig godt humør jeg.
Helt til jeg ble klissvåt og ikke kunne kjenne kroppen min lenger.
Men skulle de hjem? NEIDA!!! FLEEEEER KARUSELLER. Vi har jo bare tatt den FEMTEN GANGER før i dag...
Seriøst... sjekk idiotene foran meg. De er IKKE venner av meg, for å si det sånn.
Men det er dessverre de bak.

Til min store skuffelse greide jeg dessverre ikke å spy i noen av karusellene...


Men HALLO! I morgen skal jeg på show med mine alle største helter i Radioresepsjonen! Og etterpå skal jeg liksom INTERVJUE dem for 730.no!! Herregud...

Problemet er bare at jeg ikke vet hva jeg skal spørre om, så jeg vurderer å bare drikke noen flasker vin først...

Hvis dere har hørt Radioresepsjonen på p3, kom med spørsmålstips!! Intervjuet publiseres på bloggen enten dere vil eller ei. Det fortjener de, da de er nesten kulere enn meg.

72 kommentarer:

Tuva sa...

spør om de kan synge buksesangen!

Trudy sa...

Æsj, Tusenfryd er teit. Husker fortsatt hvor lei meg jeg ble da jeg fant ut at gullet jeg brukte TIMER på å sile frem, viste seg å være TULLEGULL! Teite gullgraveravdeling.

Marie sa...

kongeee

Beate sa...

Spør dem om de kommer til å fortsette med tores knuteskole til høsten??

Og spør dem om de har tenkt å teste Nordlands Pils i øltesten? =)

Maria sa...

Jeg elsker RR overalt på jord! Spør dem om de revurderer å bli med på 4-stjerners, om du blir en av gjestene også! hiehehhe

Anonym sa...

OMG, heldiggris! Still de diverse teite dilemma-spørsmål, det slår alltid ann :)

Lisa sa...

Hahaha! På bildet av deg med bob-parykken, ligner du på Mia Gundersen! Right? Right?

Anonym sa...

Spør om de har fått spørsmål av Fire-stjerners middag om å være med. Og hvilket dopapir de bruker.

Og om de leser bloggen din. Hoh. For et pinlig spørsmål.

Ane sa...

Spør om de om hvorfor de ikke har vært i Karasjok!

lisa sa...

Ja, gi de dilemmassss.

date en jente på 14, eller en dame på 70?

Skyte en person du ikke liker i foten, eller en litt syk hund?

f.eks.

har trua på deg.

Anonym sa...

Spør de om de kommer tilbake på radio etter Tv-forsøket:)

Og hvor de får de tingene de driver med fra

Siril sa...

Spør om hvorfor de er så slemme mot Bjarte? Okei, det sier jo seg selv.....

Hva brukte de for konfirmasjonspengene?

Hva er det sykeste de har gjort?

Synes de Linnéa er hot?

Marianne sa...

BAAAHAHAHAA gingerlol!!! hun i rosa jakke!!! HAHAHAHHA i karusellen! BAAAHAHA

Anonym sa...

du är ett geni

MT sa...

Bildet fra tømmer-renna var jo fantastisk, veldig talende, stakkars hun i rosa genser.

Hm, glade som de er i dilemma, så kan du jo spørre Bjarte hvem han hadde valgt i forskjellige situasjoner av Tore og Steinar? Hvis du finner på noen bra situasjoner, så går de kanskje i "vennskaplige totter på hverandre"? Eller kanskje det er en dårlig idé.(Eller er Bjarte også fortsatt syk?)

Litt usikker på hvordan vinkling du skal ha, hvis det er sånn "bli kjent", så kan du jo spørre om morsom trivia, hvis du har en annen tilnærming, noe som passer til den.(dette ble helt sykt intetsigende).

Shit, lykke til, dette er jo spennende!

silje sa...

du er så morsom, haha

Anonym sa...

Tusenfryyyd!!!!! ;-D

Ellinor sa...

hahahahahhaa! lo godt av tønnerennabildet xD

Malin sa...

Haha, digger deg.

Dagens;
Satan ringer: "kan jag få din själ?" "javisst" Så är man ginger ;PP;pP;Pp.

HEHEHEHEHEHHE

Anonym sa...

HAHAHH jeg ler av det bildet i karusellen! hahah jeg griner, du er rå as :P:P:P

Hilde sa...

Tidenes spill :D


http://games.adultswim.com/robot-unicorn-attack-twitchy-online-game.html

MY OWN PONY sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Får desverre ikke sett "RR spiller sine jingler med Kringkastingsorkesteret", så jeg skal se det live på p3.no.
Du får kose deg!

Du kan jo spørre Steinar om hva han skal kalle ungen.
Finn på noe morsomt.
Det kommer til å bli genialt uansett.

Haha, også minner du meg om Tore.

Thea sa...

Ja! Du er den perfekte personen til å intervjue radioresepsjonen. Gleder meg til du legger ut intervjuet! De gutta er jo fantastisk morsomme, og det er jo du også.

Digger bildet med deg, Steinar og Tore!

Gi dem et dilemma du finner på selv?

Anonym sa...

Herregud hun i rosa genser...

bisex sa...

elsker deg<3

Anonym sa...

Spørr om Tore er singel, eller eventuelt hvor seriøst forholdet hans er..:D

Anonym sa...

radioresepsjonen<3

June sa...

Ååh, radioresepsjonen er så BRA!

Ivar Magne sa...

spør Tore hvorfor han i ny og ne reiser til Kristiansund og går rundt i Vanndamman.

Anonym sa...

OMG. Mine fire favoritt-offentligepersonligheter skal oppholde seg i samme rom i morgen. Universet kommer til å implodere. Spør om de angrer på innholdet i innslag/reportasje/sketsj/figur eller uttalelser de har kommet med i løpet av de fire årene de har gjort hverdagene våre mer lettbeinte.

Ma sa...

Hun ved siden av han fra Paradise så dritflau/oppgitt ut! Ikke så vanskelig å skjønne hvorfor..

Tina sa...

Du vet JEG hater deg for at du får gjøre masse gøy nå! :)
sitter jeg her og er litt sur fordi du skal møte RR, mens jeg kan spise frokost i morgen, som er ett høydepunkt for meg!!!

Dagens Plukker sa...

Dette innlegget er nå på forsiden av Femelle.no! :)

Flinke Piker sa...

Hvem av dem har lengst baller?

KAPTEIN HALVOR sa...

Neste gang, så skal jeg prioritere litt bedre. Når dere dro, så kom jeg hjem.

Vi kan bytte liv i en uke. Tror du kommer til å bli negativt overrasket!

Lill-Helén sa...

Haha, jeg ler så jeg griner! Peacetegn, for en HUNK! :D

Anonym sa...

Spørsmål:
- hvor stor er rompa di
- hvor lang er penisen din
- hvilken størrelse i t-skjorter bruker du
- syns du at du er kulere eller morsommere enn linnea?
- er dere kristne?

Anonym sa...

Omg, spiseforstyrrelse?! Synes det er JÆVLIG LAMT å snakke ned til andre, du er jo faen ikkke ett hakk bedre selv! DU MÅ FAEN TA OGSÅ SE PÅ DEG SELV FØRST, IKKE TRO DU ER SÅ JÆVLIG SMART. SPYR AV DEG. EKKLING.

Anonym sa...

Du må få mer info om Trude!

charl8 sa...

Tusenfryd er alltid gøy! :-) Selvom man må stå i kø, er det alltid en høydare! Det fikk meg faktisk til å tenke på at jeg vil til liseberg til sommeren.. :-) En helg i gøteborg hadde smakt bra.

Jeg hiver også innpå alt på fester. Selvom jeg prøver å si nei takk til at jeg ikke vil ha sånn drit som jeg blir totalt sjuk av. Men jeg tar igjen for disse åra jeg var lost in space (i et forhold på 4 år).! Tror aldri jeg har festa så mye noen ganger, og alle mine venner de sitter som slakt i sofan hver helg og finner aldri på no gøy! Haha..
Im ruule :) Så gøy atte. Men uansett hvor mye jeg drikker så ser man ikke at jeg er full, og jeg føler meg ikke spesielt full heller. Da må jeg tåle mye da :) haha!

Linnéa sa...

Nest siste anonym: Hmmm... Hva sikter du egentlig til? Jeg har aldri påstått at jeg er særlig smart, heller tvert imot. Tror forresten det heter "ekling"

Marion sa...

Du skriver bra, Linnéa:) Keep up the good work:)

Hufsa sa...

Tusenfryd:D Har så lyst å dra dit^^,

Anonym sa...

nice C:

Emilia sa...

HAHAHAHAHHAHAHA på bilden av dig och dem som inte var dina vänner + dina vänner. Jag döööör!

LOL sa...

jammen er du heldig som skal intervjue dem! ååå. gleder meg til å lese intervjuet. har dessverre ingen fancy spørsmål på lur.

Gry sa...

Note to self - aldri kjør tømmerrenna med Linnéa.

Anonym sa...

hmm, med en bob lignet du på Juliette Lewis.

Anonym sa...

eg ler meg i hjel av all paradise-reklamen om Tine sine pupper! :) sweet irony.

Mina sa...

Aaah, heldig som får se show med OG intervjue Radioresepsjonen :(((

Anonym sa...

døør av hvordan du skriver, hahah !

Line sa...

hahaha, herlig!

Cecilie sa...

Drit i hun Kamilla. Moderate mengder er oppskrytt!! :D

Kattskinn sa...

Hva syns du om familien som fikk kjelleren full av griseblog og bæsj? Ny trend eller døgnflue?

Kattskinn sa...

Griseblod that is.

Marte Rebekka sa...

louiseangelicas.blogg.no har skrevet om Tusenfryd, og der er det en som kommenterer det du har skrevet om Niklas. Hun mener du alltid overdriver(Louise altså). Jeg syns dette er teit.
Fordi du er verdens råeste person, med verdens beste blogg! Digger deg og det du står for, og måten du skriver på.

Erik sa...

Det var et strålende show, ikkesant? Gleder meg til å lese intervjuet ditt..

Mariell sa...

Stor respekt til deg som klarte å svinge deg i karuseller dagen derpå, og med så lite søvn..

Linnéa sa...

Marte Rebekka: hvorfor sladrer dere så jævlig? hvor gammel er du? 10?

Erik: Priceless!

MERETHE sa...

Skal bane i vei for å spy på folk snart jeg også. Oppkast er litt av sjarmen med Tusenfryd.

Anonym sa...

NIKLAS OG VICTORIA VINNER PARADISE HOTEL! LOL!

Anonym sa...

Gud, har du noe annet å ha på deg enn den ola-shortsen???

Marius sa...

Nå kan jeg tenke meg du er jævlig forbanna på været, hahaha!!!

Anonym sa...

Kødder du anonym? Gidd å bry deg så veldig mye da, se heller humoren i det hele :) Noen liker ting, andre gjør ikke, de må da ha lov til å si høyt at de ikke liker noe/noen, like mye som andre har lov til å si at de liker ting HELE tiden!

Så gå et annet sted og grin eller les, her er det linnéa som skriver!

Ps, jeg gleder meg til hvert nye innlegg og setter veldig stor pris på din skarpe tone ;)
Keep up the good work!

Ida Louise sa...

SJEL KJØPES!!

lille g sa...

haha, digger bloggen din

Lita sa...

oh.. blond Uma Thurman i Pulp Fiction :) nice :) føler på meg at en knall rød bob hadde vært bedre ;)

btw; drikk det du kan før du ikke kan..:P savn...

Christine Lövendahl sa...

jeg elsker radioresepsjonen so bad at jeg har lyst til å gifte meg med mer enn en av de for å si det sånn!

Anonym sa...

haha, men vet du hva? paradise niklas er fan av twilight. LOL

Elina sa...

hahahaha, e dødd litt innvendi der. holdt på å flir me ijæl, å da skjer ikke ofte. hahaha, g0g0

Anonym sa...

http://bluecrossblueshield.groupsite.com bluecross blueshield of florida