26. mai 2010

Svar del 2

Har du en bil eller lappen? Jepp! Og jeg kan fortelle dere at denne lukeparkeringen er utført av ingen andre enn Moi!

Hvorfor er de eldste blogginnleggene dine borte?

Vil dere vite hvorfor? Har dere noen ANELSE om hvem jeg var den 7. februar i 2007 da jeg skrev mitt første blogginnlegg?

"Jeg har tatt sol. Tross for min frykt for kreft tok jeg 17 1/2 minutt solarium. (!)
Skal ikke være hypokonder og whine om at jeg kjenner noe prikking i huden allerede, fordi
det er bare innbildning. Foressten preserte jeg å sovne der jeg lå, og våknet av at det var kalt.
tror kanskje den hadde vært av en stund."


Har du noen i kikkerten, du virker ikke spesielt guttegal.. ? Jeg har faktisk innebygd kikkert, og ser på ALLE menn som potensielle partnere SAMTIDIG. Og når jeg er full, så prøver jeg meg omtrent på HVEM som helst. En gang så prøvde jeg meg på pappa, liksom!


Hvis du kunne valgt å være en gjenstand/objekt istedet for et menneske, hva ville du vært?


Synes du nelson mandela var en BRA mann? for meg er mahatma ghandi, nelson mandela, Martin Luther King, Hitler og Caesar én og samme mann. Hvis jeg hadde kommet opp i historie på eksamen, hadde jeg ikke orket å møte opp engang. Jeg har så dårlig hukommelse at jeg har problemer med å huske hvordan jeg ser ut!

Ah, nå kom jeg på det.

Hvilken vin kan du anbefale? Jeg drikker kun hvitvin, og da er det Riesling. Men husk å drikke MINST 2 flasker, det er kjempelurt og gøy!


Du har vel ikke tilfeldigvis en fortid med dårlig innflytelse som involverer korps, siden du hater dem slik?



Jeg har spilt tverrfløyte i et halvt år. JEG BEKLAGER!! MAMMA TVANG MEG! Hun tvang meg til å være med på HESTEkurs og PIL OG BUE-SKYTING også!! Er det RART jeg er mentalt ustabil???

Har du en eller annen formening om Japan?

Jeg vet ikke... Jeg ser ikke forskjell på japanere og kinesere, og vet ikke engang hvilket land sushi kommer fra. Kjenner at jeg gir en lang faen også.


Hva synes du om Alexander Rybak? Herregud, jeg har møtt han TO dager på RAD nå! På mandag gikk jeg på ham, og i går kjørte han nesten på meg på Aker Brygge! Han følger etter meg, og jeg må innrømme at jeg begynner å bli litt lei. Nei, jeg vil ikke ligge med deg!!!


Hvorfor er du så negativ? Har du PMS hele tiden? Jeg har faktisk valgt å ikke få PMS månedlig, så jeg har ikke PMS. For ahaahahah, dere skulle bare ha VISST hvordan jeg var med PMS. Det høres ut som om noen roper inne i hodet mitt. Verre enn å høre på trance og korps samtidig.

Hvorfor sa du opp bakerjobben din? Fordi jeg er så JÆVLIG lei av gamle vestkantfruer som kjører handlevognen inn i meg MED VILJE, eller spør om brødet er stekt i dag. "NEI SELVFØLGELIG IKKE, det er stekt i forrige uke!" svarer jeg. Også blir DE sure???

Eller når jeg skal gi en svele/lapp/pannekake til en kunde - og de uansett sier: "nei, ikke den, den var så stygg."

Da pleier jeg å stoppe helt opp og stirre på dem. Gi dem et "jeg skal vise deg stygg, jeg"-blikk med stekespaden rettet mot dem. Men før jeg rekker å si det, sier de: "Eller, kanskje jeg skal ta den andre likevel." Priceless!

Pluss at jeg ikke orker å stå opp halv seks lenger. Det er GRENSER for hvor nyskapende en bakerjobb kan være.

Leverte alle de 5 uniformene mine demonstrativt i en søppelsekk i går. Jeg skal aldri bake verken en bolle eller et brød igjen i hele mitt liv.


Er du flink i sport? Hvilke? Det jeg er aller flinkest til når det gjelder sport, er ski.

Og da kan du se for deg resten.


Har du noen gang prøvd lykkepiller?
SMIL jente! SMIIIIIL! Jeg har prøvd lykkepiller, og jeg smilte ikke av det. Man får en kunstig lykkefølelse. Lykke må komme av at man er fornøyd med livet. Eller at man er dritings. Som regel er jeg dritings:

Er du ikke dritt lei personer som desperate prøver å kommentere med din sans av humor? Hvis du skjønner hva jeg mener..
 Det synes jeg ikke var noe hyggelig sagt. Så lenge kommentarene er positive er jeg fornøyd. Det er kommentarer og tilbakemeldinger som motiverer meg, og jeg leser absolutt alt. Selv om noen av dere er relativt tilbakestående...

Men den dagen dere slutter, kommer jeg ikke tilbake. Takk til alle så langt.

140 kommentarer:

per sa...

først :D

Christine sa...

jeg liker deg. og det kineserbilde får meg til å tenke på en episode under moldejazz 2008. sendte jeg deg noen gang de bildene?

Synne sa...

Jeg liker deg :)

julie sa...

åååhhh. du er så ELSKBAR. :)

Sarah Nicoline sa...

1. du er rå.
2. du har et sykt skrivetalent.
3. Du burde satse på å bli journalist ellernoe, du bør hvertfall utnytte talentet ditt!

I sa...

Steike Linnéa, du er så jævelig bra. Du er det eneste som gjør meg LITT stolt av å ha molde-gener. Eller.... joda litt. Du kommer hvertfall fra Molde, tenk på oss stusslige folk som har gener fra Kleive! Nå ble jeg bare deprimert. Fosterstilling festival!

Ingeborg sa...

Like it, love it!
Du er rå!

Liz sa...

Det er ikke for ingen grunn at du har en egen trykke-på-button ting på internetten min! Trykke på den så kommer jeg rett på bloggen din.

Du er en av de mest orginale og beste bloggerne/ mest eide person jeg har fått vite om. No joke.

Anmelder du meg om jeg stjeler livet ditt? XD Joke.

Ida sa...

Smil oftere! Vakkert :D

Karoline sa...

Kjempegode svar Linnéa! elsker bloggen din :-D

Eirik Meedby sa...

Du lyser opp min hverdag!

Anonym sa...

Blir alltid så happy når jeg ser du har oppdatert..gjør liksom dagen litt lysere. Det skal du ha!

Anonym sa...

Herregud. Elsker humoren din! Sitter alene hjemme og ler høyt. Føler meg litt tragisk. Ammagad.

Malin Botolfsen sa...

Du er forbildet mitt.

Anonym sa...

Haha, du er genial.

mari sa...

Haha herregud, du skriver fantastisk bra! Wøøøørk it gøøøøøørl, jeg er hekta for å sirre sånn.

June sa...

Kunne ikke vært mer enig med de over meg! Du er helt sinnsyk med ord og formuleringer. Hver gang du poster et nytt innlegg så blir dagen min bra. Du er på en måte et slags forbilde for meg, for jeg skulle så gjerne ønske jeg var like flink med ord, hehe.. Jaja, ikke slutt med bloggingen! Da blir jeg emo. /cut

Lisa sa...

Love you!

Anonym sa...

Jækla bra du e då.
Stvngr. btw, ses på hove

Anonym sa...

<3<3<3<33<3<3<:D:D:D:D:D::D:D:DD::D:D:D:D:D:D:D:D::D

Heidi sa...

Jeg går aldri lei:)
Jeg synes også det er helt fantatsisk at du, oppå all humoren, sarkasmen og ironien, alltid tar et spørsmål om spiseforstyrrelser alvorlig. Enda de ofte er helt like. Tror en som deg kan ha god innflytelse på unge, usikre jenter!
Kjempebra!

Merete sa...

Min morgen kunne ikke blitt mer perfekt! Har eksamen i dag, og da så kroppen min det som smart å våkne litt ekstra tidlig, for å kunne grue seg litt ekstra! Men hva har vel det å si når jeg kan kose meg med et nytt innlegg fra deg! Du kunne skrevet om hva som helst og jeg hadde fått en liten følelse av lykke! Enten du vil eller ikke, er du min favoritt #1!

SA sa...

Haha, bloggen din er en god lykkepille. Takk for en god latter til frokosten. Nå må jeg sjekke forrige innlegg og se om du har kommentert der. Skadet? Jada.

Tina sa...

Okey nå føler jeg at jeg må kommentere og si "jeg digger deg!" fordi jeg aldri kommenterer men alltid leser blogginnleggene dine. Og det får meg alltid i godt humør!
Egentlig føler jeg meg bare dum når jeg kommenterer, fordi jeg ikke kan komme med noe fornuftig uansett :)

VRB sa...

i looove you

MeMe sa...

Ååååå, bloggen din er perfekt!

Anonym sa...

"Også blir DE sure???"

Hahaha! You go girl :D

Siv sa...

DU ER BEST!

Helene sa...

Elsker bloggen din! Digger at du ikke selger dæ sjæl også.

Anonym sa...

Jeg vedder på at du egentlig er ganske hyggelig. Men hvorfor vil du ikke ligge med Alexander Rybak? Han har jo dritmange penger!

Anonym sa...

Når du slutter i jobben din så går butikkturen tilbake til å bli jævlig kjedelig igjen. Faen å

Karin sa...

Et bilde sier mer enn tusen ord, og det bildet av den røde....tingen...

Made me love u even more!

Marie sa...

Haha, jeg skulle gjerne ligget med Rybak!!!!!!

Det må være deilig å ha alle leserne på din side. Sånn som det med hu skadeskutte Waldorf-berta som spamma hele kommentarfeltet på forrige innlegg. Du vil alltid ha min støtte, Linnéa. HERREGUD, jeg blir både FLAU og SINT når folk hele tiden skal si at du har GÅTT OVER STREKEN i innleggene dine. Du er og blir genial, hysterisk morsom og vidunderlig pen, ingenting er over eller under streken, du er perfekt, og det er hvert eneste innlegg også!!! <3<3

HEEI sa...

Herlig, herlig, herlig

Danske sa...

Jeg håper du vet at du gjør en forskjell for mange :) beste bloggen!!!

Anonym sa...

Du er RÅ til å blogge, og jeg elsker humoren din. Hvorfor lager du ikke noen "søte" innlegg ogsaa? Du er jo saa soet naar du smiler!

Fortsett slik du gjoer naa. Du er super! :)

M=) sa...

Føler at jeg gjentar meg selv her, men du er relativt fantastisk!

Emma sa...

Du har en kjempebra blogg jeg aldri i livet vil slutte å lese! Digger både den og deg, stå på! :)

Anonym sa...

HAHAHAHA, du er bare så jævlig morsom, Linnéa!!! Jeg koser meg faktisk bare mer og mer med bloggen, og det skulle være fysisk umulig, for det startet jo på toppen;D Du er KONGERÅ! Og herlighet så pen du er på det svart/hvitt-bildet+det nederste hvor du smiler - du er virkelig nydelig♥ Jeg liker deg bare mer og mer, jente;) TUSEN takk for at du blogger!
SMask fra Rebella, som ikke gidder å skrive inn hele identitetsgreien nå;)

Anonym sa...

Faen, du er så bra!

Anonym sa...

Så herlig du er (Y)

dorte sa...

jeg elsker deg!
you are worth the wait.

Anonym sa...

Hvis du hadde drukket mindre alkohol hadde du kanskje hatt med penger til annen mat enn sopp? alkohol er dyrt

wine-fueled narcissism sa...

Åååh, jeg har også jobbet på CC (går ut i fra at det var der du jobbet), og jeg sluttet av samme grunn. Bare at for min del gjaldt det kaffe og is i stedetfor boller og brød. ALLTID skal de klage, og ALDRI er noe godt nok. Latten er for kald, og isen er for rennende. Også står de der med burberryskjerf og pelskåper og vil ha smaksprøver på alt, og pruter på isen sin til 26,-! "Er du sikker på at det blir bra nok nok?", "Var det vanskelig for deg, lille venn?". En kunde trodde jeg kunne styre rullebåndet/trappa med espressomaskinen, og kom løpende hylende ned og kjeftet på meg fordi jeg drev å trykte på de knappene hele tiden, og HUN SKULLE REKKE EN FRISØRTIME!!! Også setter de miniatyrhundenen sine OPPÅ disken! det er uhygieniske av mange årsaker... Og til slutt, min favoritt: "Er du klar over at du ser litt billig ut med den røde leppestiften?".

Sukk.

Linnformasjonen sa...

Mine favorittkunder skjeller meg ut fordi DE har holdt på å kjøre handlevogna ned rulletrappa. Det er nice.

karianne sa...

du er en glede i hverdagen!

Anonym sa...

Du er fantastisk. Ville bare si det. Jeg kjenner meg masse igjen i deg og i stedet for å la mine sinte tanker gå utover samboer i fremtiden, kan jeg jo bare lese bloggen din! ;)

Anonym sa...

:D

Stine K. sa...

Snikende fele, skjult Rybak?
Årtiets grøsser, det der.

Anonym sa...

DU ER KUL! Jeg elsker å lese bloggen din, gleder meg hver gang. Det er morsomt og veldig underholdene. Du er veldig flink til å skrive, så fortsett med det ;)

Ingvild sa...

Sinnsykt bra svar! Det er så moro å lese bloggen din, blir automatisk i mye bedre humør! Tusen takk for at du snudde en jævlig dag om til en bedre <3

Jenny sa...

hahahah prøvde deg på pappa... dør like mye av deg hver gang, men denne gangen dødde jeg litt mer

Anonym sa...

Liker ikke tanken på at du kommer til å slutte en dag:(

trondheimstreetstyle sa...

Linnéa, du har i det siste begynt å vise nye sider av deg selv...liker det!

Anonym sa...

Jeg digger deg, Linnèa!
Blir alltid i bedre humør av å lese bloggen din :-D
Du er et sykt bra menneske!

EB sa...

Hva med den kjekke sørlendingen?

SusanneKarlsen sa...

Så bra svar på både del 1 og del 2 , Linnéa! :) Bloggen din er så bra:)

Mariell sa...

Linnèa.. Flere som har kommentert det her, men du har jo et stort talent i dette med å skrive, formulere deg, rettskrivning (!) :)
Hva med å jobbe med det?
Du er rååå!

Love it!

Anonym sa...

Jeg skal kommenter hvert eneste innlegg til jeg dør, hvis det er det som må til for at du skal blogge hele livet! Jaa! Hehe, jeg lo høy på det ene svaret ditt. Husker ikke hvilket.
:):):)

Helene sa...

Herregud, du har et helt nydelig smil!

Anonym sa...

DUUU???
HVOR GAMMEL ER EGENTLIG??
JEG TIPPER 34??!!!! ELLER??? ;D;D;D;D

Anonym sa...

Hallooo!!
Ka skjer a?
du he stor munn, og det like e. ;D
<<33

Julie Landrø sa...

jeg elsker bloggen din, og måten du blogger på.

Pusetull sa...

Du var skummel som kineser, men ellers er du søt! :D
SPØRSMÅL: kunne du tenkt deg å vært sammen med ei jente? sånn dating, liksom? :)

Christian sa...

Hey !
Skal du på http://www.verdensbestefestival.no/ i sommmer ?

Anonym sa...

u made my day!!

Tina Helen sa...

Jeg blir alltid i godt humør av bloggen din!:) er innom hver eneste dag faktisk.

Ragnhild sa...

jeg elsker deg . seriøst. jeg tror på gud for det er deg!! :-D STÅ PÅ, og ALDRI slutt å blogge!

Ulrikke sa...

Jeg hadde dødd om jeg ble tvunget til å spille i korps. Jeg ble tvunget til å danse ballett, da. Ikke mye bedre.

moldenser sa...

Endelig noen som er like opptatt av rettskriving som jeg er! Jeg er så enig i det du skriver om moldensere, selv om jeg er det selv,godt å se at det finnes noen ok moldensere også. ;)

Anonym sa...

Du er rå! *punktum*

Anonym sa...

alltid like fantastisk!
du har et kjempepent smil, jo :)

Mirah sa...

Skal love deg at jeg ALDRI kommer til å slutte å kommentere / lese bloggen din ,´du er genial !

Hva skal du jobbe som nå ? Jobber du med Hove på fulltid ?

Anonym sa...

Ikke for å fyre opp, men den lukeparkeringa der kunne vel hvem som helst gjennomført xD Er jo så stor plass at du trenger ikke å lukeparkere ;P

Line sa...

heihei, jeg er din nye stalker :)

Anonym sa...

fy fader, du er rå!

Silje K sa...

Uhje, digger innleggene dine!

Anonym sa...

haha, hvor mye tjente du egentlig på denn her bakejobben din?

una sa...

hahahahah, jeg leeeer! digger deg :)

Anonym sa...

herreguud, jeg elsker bloggen din !
GOSH.

hvertfall, hvordan og hvor ofte trener du?

Ane sa...

Jeg gidder aldri kommentere, fordi jeg trodde ikke du leste de en og en halv milliard kommentarene dine.

Har du vært nord for polarsirkelen?

Anonym sa...

JEG ELSKER DEG!

Anonym sa...

Herlig! ;)

Asbjørg sa...

digger deg, linnéa

Anonym sa...

hahahHA..
jeg tenker at jeg skulle ønske du skrev oftere, men samtidig er det bra du skaper litt etterspørsel ved ikke å skrive hver eneste dag.
det er jo godt å vente på noe godt :)
pernille

Anna sa...

Du er fantastisk! Merket jeg hadde litt behov for bloggen din i dag, vet ikke om det er bra eller dårlig...

Anonym sa...

Du er rar, men det liker jeg .. særlig når du er full !!

Anonym sa...

Du er rar, men det liker jeg .. særlig når du er full !!

Linn sa...

Fy fader Linnea! Du er så rå :]
Burde satse på journalist eller noe, for du har jaggu meg talent

Anonym sa...

Når jeg hører korpsmusikk, så synger jeg så høyt jeg kan med full innlevelse People = shit, med Slipknot. Neida. Joda. Du burde sjekke den ut..

Anonym sa...

du er konge ! :D

Rebekka Opsal sa...

Jeg liker deg, jeg.

Viccc sa...

Jeg har snakka om i tre dager nå "shit tenker om jeg ser Linnéa på hove!! shitshitshit - hadde jeg sagt hei? Hva skulle jeg sagt? Omg, det hadde vært som å møte en superkjendis for meg! Kommer ikke til å si hei hvis ikke jeg er drita. Møte ho å ikke si hei?" Lol@me.

Elsker deg!

Anonym sa...

Du er fantastisk kul, ikke bry deg om hva andre mener! du er en sterk kvinne!

Ha, jeg ble tvunget til og gå i korps av mine foreldre, var rene helvette!

Linnipinni sa...

Jeg digger bloggen din! Selvom du ikke oppdaterer hver dag, så er det verdt å lese bloggen allikevel... For når det først kommer et innlegg, så er det et SKIKKELIG et også! Digger´e ;p Fortsett å blogg som du gjør, det gjør dagen min litt morsommere innimellom.

Ingrid sa...

hhå, husker mitt halvår med tverrfløyte, jeg også!

jeg har utviklet kronisk fryktfølelse for korps.

mailinnw sa...

Ej les so jævlig at det e LIKE før ej tissa mej ut! XD Elska bloggen din! Den einaste bloggen ej he lest der ej oppriktig LER :) Takk for at du lyse opp tilværelsen.

Anonym sa...

Du er så sinnsykt uhøytidelig, jeg elsker det. Fortsett slik, det uunderholder maks, og venninnen min som jeg bor med ser rart på meg hver gang jeg ler høyt av det du skriver!!

Ella sa...

Syns du var flink som klarte deg i bakerjobben så lenge!

Lisa Kristin sa...

Priceless!

Det er kanskje gammelt nytt, men i tilfelle det ikke er det så anbefaler jeg bloggen vilduhapose.blogspot.com !! Alt handler om idiotiske kunder og butikk-opplevelser generelt. De har masse gjesteinnlegg, så her er det bare å slippe frustrasjonen løs. Jeg personlig blir aldri lei av å frustrere meg over kunder ...

Bloggen din bidrar til en god dag, Linnea!

Caja sa...

Okei, et spørsmål:
Du har fortalt oss hva din største frykt er, men nå vil jeg vite hva dine topp tre "Jeg hater" er!
For inspirasjon skal du få lese mine:
1. våkne om morningen
2. bøye meg
3. stå i kø

Anonym sa...

http://www.svada.no/2010/05/25/litt-hjemlig-kamuflasje/

Din hund?

Anonym sa...

Før syns jeg du var litt mere... Jaa.. Bitter og i hat my life-jente. Nå er du blitt en som skriver ordentlig og sletter innlegg hvis de rakker ned på andre.. Sånn som kommentar innlegget om korps... Jeg vil ha den ''gamle'' linneá.

TK sa...

Du er så awesome, ler alltid av det du skriver :P !!

Anonym sa...

Hvilken mat spiste du før du ble syk, som du nå ikke kan spise?

Anonym sa...

Jeg syns ikke det er gøy når du har spørsmålsrunde.. Du svarer ikke på seriøse spørsmål...

MEN HAHA, visste at du har vært i korps!!!!!!h2jtkoflw

Arma sa...

jeg prata med ei som trodde taco var fra polen! HAHAHAH, så teit. det er jo fra spania :D

Anonymbloggforhelvette sa...

Hahahahaha, jeg blir alltid litt skakk etter å ha lest innleggene dine! Du er forbildet mitt, og tatt i betraktning av at jeg er ganske kresen når det gjelder forbilder (til nå har jeg kun deg) bør du ta dette som et kompliment.

Fortsett i samme tralten:D You are awesome!

Anonym sa...

Du er den beste skribenten på topplista! Uten tvil. Liker deg!

Ana Marie sa...

Hvitvin <3

Tenkte å bare drikke en flaske på lørdag, men det blir nok to. Så lenge de har vin igjen på polet.
På tide å avslutte transport streiken!

Frida sa...

Du er så konge.

Linn sa...

Hei du! Jeg kommenterer aldri, fordi jeg synes det er så slitsomt og teit, men NÅ skal jeg kommentere siden du blir så glad av det! Du er helt fantastisk flink til å være negativ på en positiv måte, og det uten å være redd for å også le av deg selv i prosessen, om du skjønner hva jeg mener.. :) Synes du bør være stolt av hva du får til med denne bloggen. Du får hvertfall meg til å le, selv på dårlige dager. Og nå skal jeg være flink å si tusen takk for det, med denne fine kommentaren! Værsågod! ;)

Julie sa...

I LOVE YOU.

Ingrid sa...

Haha. Jeg dør. Jeg har hele tiden sett på det som noe negativt å være pessimist, helt til jeg etter å ha lest bloggen din skjønner hvilken underholdningsverdi det har for andre. Fra nå av skal jeg la pessimist-siden min få fullt utløp!! :D
You rock.

lisa marie sa...

faen du e så kul du..
Mamma tvingte me t å spille klarinett.. Huske i lata som i spilte i 17.mai toget..

Talecicilie sa...

*thumbs up*

Anonym sa...

Jeg bøyer med i støvet. Fantastisk lukeparkering.

Viccc sa...

Lyste å stryke den forrige kommentaren min fordi jeg høres jo rett og slett svært ustabil ut. Var ikke meningen. Liker bloggen din svært godt bare!

Anonym sa...

hahaah, herregud e dauda :,D
eså gøyt.
hilsn frida

ingrid sa...

Du er sinnsykt pen, Linnéa! :)

andrea sa...

du kan ikke kalle det der lukeparkering - men jeg liker deg fordet. og det bør du ta som et kompliment, for jeg pleier ikke å like folk som ikke er sykt gode til å lukeparkere!

Linn sa...

Bloggen din er et høydepunkt i hverdagen. Brilliant! ^^

MERETHE sa...

"Jeg drikker kun hvitvin, og da er det Riesling. Men husk å drikke MINST 2 flasker"

I second that. Da jeg bodde i Florida kostet det 3 dollar for EN flaske vin på Walmart. Resten av historien forteller seg selv.

Anbefaler Leitz hvis du er glad i Riesling forresten. Sjukt go.

Christine Lövendahl sa...

sv: hahaha.. hvorfor er jeg ikke overraska? ;)

Norgespesialisten.com sa...

Hei! liker bloggen din! lykke til og holde høy kvalitet;)
/ Norgespesialisten.com

Ina sa...

Liker stilen din! Du ser foressten veldig bra ut :)

Anonym sa...

Du e den kulaste rævhora vi veit om!!! VI ELSKA DEG!!!!! hate life, love Linnéa <3 <3

Anonym sa...

SYKT bra AT du LESER alle KOMMENTARENE du FÅR!

DIGGA skibildet.

KAN du SKRIVE dikt?

GJØR det!

MARTHE I KNIPE sa...

Jeg har lest ut Snømannen, hvilken bok anbefaler du? Vet du har skrevet om det før, men orker ikke å lete.

Anonym sa...

Du vet at du er en bra blogger(!?) når du kan være så sarkastisk og bitter du bare vil, og allikevel elsker SAMTLIGE deg og din blogg!..og jeg er intet unntak! love it!:)

Anonym sa...

Til arne: hahahaha ja, så teit! Taco er fra Mexico

Linnéa sa...

sarah nicoline: takk, men jeg vil ikke bli journalist...

liz: du kan få det gratis.

sa: Neida! du er min faste leser nr. 1!

tina: det er uansett bare kjempehyggelig at du kommenterer, selv om du ikke oppfinner kruttet hver eneste gang!

stine k. hahaha

mariell: hvordan da? jeg gidder ikke akkurat studere...

christian: tvilsomt. drar ikke til ålesund med mindre jeg får penger for det.

lisa marie: hahaha

Anonym sa...

Hei Linnea. Er det en runde nr tre på svar av spørsmål? Jeg har nemmelig ikke sett at du har svart på mine spørsmål enda..

The Giant - Kjetil sa...

nåmmin se hun dælle dæl i Menyuniform a!!

du er sånn passe kul egentlig.

Fag Mag Lepore sa...

du ER priceless!!! jeg ser heller ikke forskjell på japser eller kinamenn. eller noen andre i asia for den del. kjipt for dem når de skal hente kidsa i barnehagen. eller på barnefabrikken. veldig kjipt

Ida sa...

Pass på verdisakene:
grav et hull som du dekker med et pappfat, eller whatever, under teltet (men litt på kanten, slik at man rekker det). Hvis teltet er avansert med fortelt, har man gjerne en matte/duk som skal legges på gresset, og da kan hullet graves der, sett bag eller noe annet oppå.
Her gjør man også lurt i å lagre en ekstra lommelerke med styrkedrikk, dorull, nødpenger osv. Pakk alt i en pose, så klart

ida-sin@hotmail.com

Maria U sa...

Det er faktisk offentlig toalett i Arendal sentrum! Om de på området blir like digg som de var ifjor :)

maria_uldahl@hotmail.com

Anonym sa...

Samen ligna du nelson mandela me hitler ? OMG, so skadd du e !!

Anonym sa...

HVORDAN BLE DU KVITT PMS? JEG VIL Å... PILLER? HEALING?

Anonym sa...

HVORDAN BLE DU KVITT PMS? JEG VIL Å... PILLER? HEALING?