16. mai 2010

Tomt

Merker at folk prøver å være kvalme mot meg...


Eksempelvis:
håper du skjønner hvor mye du driter deg ut gjennom denne bloggen. Det er greit å være morsom gjennom ord, MEN du går foor langt. Det blir bare foor dumt. Du skriver ikke om noe interessant, bare masse drittbilder og .. man blir rett og slett i dårlig humør av å lese all den klaginga di.

Foor langt ass...

Det er ikke min feil at x antall mennesker velger å bruke tiden sin på å lese om at jeg har det jævlig. Det vedkommende indirekte klager på er DERE - og ikke minst seg selv. Ikke meg. Og jeg har forstått at jeg driter meg ut, det gjorde jeg for omtrent 3 år siden.

Men for meg spiller det ingen rolle, jeg er mye bedre enn alle dere til sammen uansett...

Men samtidig... Hva faen mener du at jeg skal skrive om da jævla Einstein? Skal jeg ta bilde av det jeg har på meg???
og fortelle om hvor jævla perfekt livet mitt er??????????



Jeg går som regel naken og er kronisk deprimert.

Så da foretrekker jeg heller å brette ut om helgen, da jeg drakk 2 liter vin.
Og lærte å brette papirhatt.
Og om da jeg prøvde å lage mat bakt i ovnen.
FAAAAAAEN, MAC GIS BORT ETTERSOM HAN IKKE SNUR BILDER SLIK JEG BER HAM OM... Er det rart jeg blir deprimert...

Men uansett, tomat og sopp... bakt i ovnen.

Men da jeg tok den ut av ovnen, fant jeg fort ut at dette ikke var spiselig.
Og hele historien endte med at jeg spiste meg mett på krydder og ketchup...

Fy faen, jeg er tom. Jeg har ikke mer å gi. Jeg vil hjem.
Søndager må utslettes.

135 kommentarer:

ingeborggg sa...

du e rett og slett awesome. andre e bare sjalu på at du e så kul. "gi faen a drittunger"

Marit E sa...

Jeg liker deg. Klem på deg.

Anonym sa...

Hahah! Jeg ler meg ihjel! Du lyser opp dagen min!

Anonym sa...

alle bloggere får drittkommentarer i blant! og det er egentlig mest dritet ut selv av de som kommenterer sånt, for da har de vært inne på en blogg de "ikke liker." hvorfor skal man være inne på en blogg man ikke liker? Driti ut......!
Du er helt herlig, linnéa! Fortsett med bloggingen ,dette kan du!:-)

Eline sa...

fuck outfit, livet ditt er bedre

Anonym sa...

jaja, du har ihvertfall et fint skjørt ;PpPPPpppppPPpPPPP

Anonym sa...

Haha, teiteste kommentaren på lenge. Du er bra!

celine sa...

pfft! de som skriver sånn burde dø, eller dra til irak. du er drit morsom! beste bloggen i norge:D gogogo!

malin sa...

æsj altså. ja, søndager må utryddes! helga, eller - hele uka burde bestå av bare lørdager 8)

Eva Helgine sa...

Føkk vedkommende.... du ruler Linniie =) skulle man kansje ha samla inn penger så han/hun kunne gjort oss en tjeneste å hengt seg? jeg kan donere en crappy stol, som garantert ikke holder å stå på =P

luna anette sa...

synes bloggen din er fin jeg, linniemor

Lisa Caroline sa...

Du e arti!! ænaste bloggen i faktisk læs.. ikkje bære glimta innom.
sååååååååå! stå på frøkenfryd!

Anonym sa...

Foor en tard, han kan dø sammen med outfit-bloggene. Dette, derimot, er god og fantastisk underholdning <3 Digger deg!

kristin sa...

DU har jo den beste bloggen av alle sammen :) <3

Anonym sa...

fy søren altså, du har en sinnsykt bra blogg! gi faen i dritt kommentarene, for du må ikke slutte å blogge!

Anonym sa...

Ja ass, foor en dårlig blogg ass.
Liksom,du bare klager åsånn.
Klage kan du liksom gjøre på en.. blogg, eheh.

Anonym sa...

digger deg og bloggen din og negativiteten din og bildene dine jeg :-)

Sunniva sa...

Godt at du ble mett til slutt da.

Anonym sa...

Kjenner jeg blir så sur av sånne folk. Jeg elsker bloggen din pga du er utrolig underholdende, og ... Det er utroligt at det faktisk fins en blogger som ikke legger ut hva de har på seg hver dag. Stå på Linnea! Jeg elsker bloggen din, den eneste bloggen jeg leser fast, som jeg gleder meg til å lese. Må ha en dose av deg hver dag. De som mååå kommentere dritt til deg, er folk som prøver å dra deg ned fordi de har insett at du er best. Du må ikke ta deg nær av det! Versåsnill! :)

Tonjemor sa...

Jeg liker deg, jeg.
Jeg bryr meg egentlig ikke om hvor ofte du blogger, hvert blogginlegg er snadder, og metter lenge.
Det er forressten bare tøft å ikke være redd for å drite seg ut, halooo.

SA sa...

Bah, hev deg over slike idiotiske kommentarer. Du ruler uansett. Håper du får en super 17 Mai. Eller, håper den ikke blir helt uutholdelig ihvertfall.

ragnhild sa...

det skjørtet var dritfint på deg!
og hvordan kom du deg opp i treet??

Anonym sa...

Du er helt. Jeg sitter å ler meg ihjel av hvert eneste innlegg.

Marita sa...

Du er genial, Linnèa :D

Anonym sa...

drittslengere kan henge seg stramt etter nakken naken på olso-s.
Synes du har en flott blogg, det jeg liker best er at så mange liker bloggen din og kjenner seg igjen. det at folk synes den er morsom er fordi de gjerne gjør samme ting men tørr ikke stå for det. jeg er en av dem. liker at du ikke har noe "liv" som du sier, for det har ikke jeg heller. Det er mange nok som går rundt å later som om alt er bra, disse havner på mentalsykehus tilslutt, no offense.

Anonym sa...

Du er fantastisk morsom Linnea, og du spriter opp en kjedelig hverdag med eksamenslesing.

Disse menneskene er tapere. Du er rå, og det vet vi alle sammen ;)

Anonym sa...

I det minste du tør å drite deg ut!!

Jenny sa...

Vi er glad i deg vi Linnéa :)

Ellinor sa...

drit i det! du skriver helt perfekt :D

Anonym sa...

Ikke hør på dem. Keep going, you are awesome!

Anonym sa...

Du skriver utrolig bra, og har gjort det til din stil! Om Linnea er sånn, så er hu sånn! Stå på jente! du er kjempe flink, siden du får meg alltid til å le like mye hver gang! :)

Tone sa...

Fuck sånne brødhuer! Hallo.. Vedkommende eier jo tydeligvis ikke humor, og det er jo ikke ditt problem. Du er herlig:D

margrethehegnar sa...

Du er så herlig morsom :) likte forresten antrekket ditt :)

Nora sa...

Du har superbra blogg, og det meste er sagt allerede: jeg gleder meg til å lese den, og det er vel den eneste jeg faktisk gidder å lese ordentlig, ikke bare skriften til bildene : P For min del kan du godt blogge mer :D <3

Clashcityrocker ~Vinn goodiebags~ sa...

Jeg elsker innleggene dine! Du skriver utrolig bra, og jeg skulle ønske at du blogget oftere.
Blir alltid glad når jeg kikker innom bloglovin og ser ett nytt innlegg fra deg!
For all del, ikke bli en 'rosablogger'!

Line sa...

digger bloggen din!

Anonym sa...

Nyyydelige klær og sko og alt..:)

Syns du er søt jeg. Setter pris på at du bruker tid på å blogge!

Anonym sa...

beste bloggen som finnes!

Anonym sa...

Du er 3000 ganger bedre enn outfitbloggerne! Vi elsker deg for den du er: morsom, kul og fantastisk

Ingvild sa...

Du er fantastisk AWESOME. De dagene du oppdater bloggen er en god dag :)

Anonym sa...

Fine bein. Og de som skriver dritt = dritt selv.

Anonym sa...

Jeg digger deg!
Psykologer klarer ikke kurrere mine depresjoner, men det gjør du! Kanskje helsenorge trenger en ny type behandlingsmetode? Du er virkelig best!

eirin sa...

Den beste bloggeren som finnes er Linnéa. Punktum.

lisa sa...

Ikke ta til deg sånne kommentarer. Det er så lite vits i å skrive sånn bare for å lage kvalme! faen ass. folk må bry seg så jævlig. Jeg personlig SLUTTER å lese blogger hvis de plager meg.

Eneste jeg ikke går lei, er din
blogg. for jeg er oppriktig overbevist om at du har en bra personlighet. Og du er morsom.

Og det antrekket var fint!
God natt

Silje! sa...

Jeg får alt annet enn dårlig humør når jeg leser bloggen din!
I motsetning til vanlige, kjedelige blogger som ikke har "det lille ekstra", har du massehvis!
Jeg elsker å lese bloggen din, og måten du skriver på gjør det ekstra morsomt! Det lyser rett og slett opp dagen min ;D Blogg videre snuppa!

a9 sa...

wiiii, KILLER INNLEGG FRØKEN LINNEA!

Anonym sa...

Du skriver om nøyaktig det du vil, skjønne deg - ingenting annet, never conform.
Eneste jeg reagerer litt på (som du selvsagt bare skal se bort fra om du ikke er enig og/eller ser poenget mitt), er at du som oftest bare ser ut til å ta til deg det lille negative du får, i forhold til alt det fantastisk gode du får av kommentarer.

Slik det virker på meg, kan du få 50 gode kommentarer og én dårlig - og det er alltid den dårlige du adresserer. Du svarer sjeldent på kommentarene i kommentarfeltet - deg om det, men når du svarer, er det som regel alltid de negative kommentarene.
Og jeg synes, sikkert teit nok, at det er 'urettferdig' at slike skal få oppmerksomheten og reaksjonene dine i forhold til de koselige og positive du får.

Men selvsagt, du er ikke mer enn menneskelig, du heller, og det er klart det er normalt å reagere på pisspreik&/negative drittkommentarer, fordi man blir lei seg og opprørt, og da vil smelle tilbake. Jeg håper at du likevel, selvom du for det meste ikke viser det til oss, mest av alt heller kan ta til deg det positive og gode av kommentarer, for det er temmelig, temmelig mange av dem. Og du fortjener dem alle♥ Ha en herlig 17 Mai, og takk for at du er favorittbloggeren min!

line aurora sa...

haha treet! måtte sette sammen høyden på deg og fant ut at du er omtrent halvparten så høy som høyda opp til greina. skjønn itj koss du kom dæ opp :(

jaja men det var ikke treet som det var det viktigste å kommentere. de innmari fine bena dine, derimot! neida, eller joda. du er FIN.

Martine sa...

Hahaha, lol! du eie. Legg ut 14 innlegg kver dag, så kan eg kaste tven ut vinduet

radiofuckingstar sa...

Du er faen meg konge.

Petter sa...

Vel, jeg elsker deg.

Anonym sa...

Det er nettopp på grúnn av at bloggen din ikke bare handler om klær at dette er den eneste bloggen jeg noen gang har lest. Her får man det servert slik livet er; noen ganger bra og noen ganger dårlig, noen ganger kjedelig og andre ganger morsomt. Forskjellen er at du alltid beskriver det så bra! Så til han stakkarn som har nok tid til overs til å fjase rundt et sted han ikke liker å være - gjør oss alle en tjeneste å stikk til helv***.

Anonym sa...

Haha,digger deg.

Mike Veronica sa...

Du skaper latter, frøken. latter er det viktigste i verden, så vedkommende kan gå å slikke seg selv i ræva :) Skulle gjerne hatt en smakebit av det ovnsbakt greiene dine. interessant. GOD 17 mai, btw. Loves.

Anonym sa...

Du er RÅ!!!!!! Du og elise er faktisk de eneste bloggene jeg i det hele tatt gidder å lese!!! Resten er bare søppel!!!! Fortsett akkurat som du gjør!!! Du er forfriskende og hysterisk morsom!!!! :D

henning sa...

hahaha, du rocker

Anonym sa...

digger deg. lov megf at du aldri slutter å blogge. da har jeg ingentig å gjøre på

Camilla sa...

Jeg ELSKER bloggen din! Du skriver anderledes enn 99% av bloggnorge, og et er bra å skille seg litt ut. Jeg liker humoren og selvironien i innleggene. STÅ PÅ!

Denise sa...

hvis du ikke hadde skrevet som du gjør nå hadde jeg ikke giddet å lese den, men du er sykt morsom og høre om din tristhet gjør meg glad. så VÆR SÅ snill ikke bli sånn outfit blogger og ´´ble sendt dette fantastiske produktet´´blabalbalbalbla.
neineineineinei. stay your self.

Anonym sa...

Jeg tror jeg har funnet soulmaten din, og han er en paradise deltager (....). Først et lite utdrag: "Og når jeg ikke tror det går ann å bli utsatt for mer umenneskelig disharmoni skjer det som får meg til å nok engang ty til flaska: Hornmusikken stiller seg opp utenfor vinduet på rommet mitt... Her kommer nørdene på rekke og rad mens de blåser i messinginstrumenter til kvisene popper og værket renner ned i øynene på dem."

Også hele linken; http://niklasvindel.blogg.no/1274033121_16mai2010.html

Malene sa...

Herlig å komme tilbake fra barnetog, korps (korps burde forresten vert forbud på 17.mai, og alle andre dager egentlig, MEN skjønner de ikke at folk er UTE 16. mai og at hornmusikk ikke er det lureste dagen derpå?), 17.mai taler osv og kunne tråkke ut av bunaden for å lese bloggen din. Du er awesome. Gratulerer med dagen og unngå korps etter beste evne.

Anonym sa...

Jeg synes du er topp. Og jeg er voksen. Du er talentfull - du har bare ikke skjønt det selv enda. Du er morsom og intelligent, men strever som de fleste unge mennesker gjør. Et råd til deg selv om du sikkert ikke vil ha det: det går bra! Det vet jeg.

Anonym sa...

haha, hvis DU skulle blogget på den måten alle andre fjortis-blogg.no-bloggere hadde ingen lest bloggen din! keep going Linnéa, grunnen til at folk leser bloggen din er fordi du har funnet en annerledes måte å blogge på. Du er kreativ og nyskapende, og ikke minst ekstremt morsom !!:-D

Anonym sa...

Du e sinsykt rå!
Just loooove you, du har ein sånn fuck it attitude. GOT TO LOVE THAT

Anonym sa...

skikkelig gøy å lese bloggen din, du skriver om alt annet enn: selvbrunig, sminke osv!! alle andre gjør jo det, så hvorfor skal du å det!! stå på!! :)

Anonym sa...

hahahahahahaha gler meg til 17 mai innlegget der du vil drepe korpset:)

sofi sa...

meh, du har de fineste beina jeg noen gang har sett!

Alexander sa...

hahahaha, du er så sinnsykt dum at det er gøyt :D

Anonym sa...

er det lise på bilde bak deg når du ligger på sofaen og lukter deg under armen?:P

Vivaz sa...

OMG, om folk ikke liker bloggen din så er det jo for faen deres problem. De er bare sjalu! Nei, kjære deg Linnéa, du er og blir den beste bloggeren, ever! Dette er den eneste jeg leser faktisk. Jeg er innom flere ganger daglig for å se om du har postet nye tanker. Digger deg!! Og jeg er bare en av mange, du ser jo det på kommentarene folk legger igjen her: folk elsker deg!

And by the way: du har en utrolig stilig klesstil, men for all del: ikke bli en av de tragiske selvbruningselskende-fjortis-outfit bloggerne!! Det er bare megalol...

Stå på *Linnéa*, you rock!!

Anonym sa...

Du skriver fantastisk! Blogg mer!

gulstad10 sa...

elsker deeeej

Anonym sa...

i<3u

livet ditt.. ruler.. sinnsykt mye :)

Anonym sa...

Elsker å lese denne bloggen!!

Anonym sa...

Ikke blogg om dagens outfit, hvordan sminke seg riktig osv. Det e kjedelig! Det e jo det her som e underholdning! :) beste bloggen e har lest.
Kjempeunderholdning å lese bloggen din ;) rock on!

Maria Bøllefrø sa...

jeg elsker bloggen din! utrolig bra underholdning og jeg koser meg hver gang jeg tar turen innom! Om folk ikke liker den, hvorfor lese den? du er awesome! :D

Anonym sa...

Jeg lurer på hvordan du kom deg opp i det treet..

Anonym sa...

Sist jeg sjekket så var det helt frivillig å lese bloggen til Linnea. Så hvis du ikke liker den så kan du faktisk la være å lese den!Jeg synes bloggen er helt topp Linnea!

Lena sa...

Oo tappert forsøk på å sprite opp soppmiddagen! Prøv heller og stek de på plate i lag med mais! Naam :)

Lena sa...

Beklager så meget. Mente selvfølgelig Å steke soppen :)

Anonym sa...

Du er mega awesome ! : )

Andreas sa...

Kan ikke fatte at noen klager på deg, du er jo verdens vakreste og ærligste! Du er riktig nok den eneste personbloggen jeg leser, for du har sjel frøken. Som gutt er ikke dessuten sminkeblogger av traumatiske fjortenåringer min kopp med te.

Kine Merete sa...

Linnéa.

I går skjedde det som jeg har drømt om (bokstavlig talt, jeg har 'drømt' at jeg møtte deg) i snart ett år. Vel jeg 'møtte' deg strengt tatt ikke - jeg gikk forbi deg ved Bunnpris på Bislett.

Men vet du hva! Jeg ble så star-struck (i tillegg til at du så ganske morsk ut der du gikk og leste i boken din), at jeg ikke fikk sagt noe til deg.

Tsk,tsk, og jeg som alltid har hatt en klar plan på hva jeg skal si til deg hvis jeg noen gang så deg.

Jeg oppdaget bloggen din da jeg studerte i Japan forrige semester. Du ble raskt min desidert favorittblogger, med din evne til å få meg til å le høyt, opptil flere ganger i løpet av dine innlegg. Jeg fikk medstudenter og venninner til å lese bloggen din også, og gullkornene dine er til felles underholdning. Vi snakker ofte om deg, og da som om du faktisk er en vi kjenner. *Angst*

Uansett.

Du er favorittbloggeren min. Og jeg håper du aldri slutter å skrive om gule epler, pepsi max og hermetisk sjampinjong.

Neste gang skal jeg si "Hei". Hvis jeg tør.

Kine

Linn Therese sa...

JA, blogg antrekka dine, i tillegg til om din geniale kvardag så klart! Eg elskar antrekka dine og dei gir meg mykje inspirasjon! :)

Xolify sa...

Jeg blir i godt humør av bloggen din. Ingenting er bedre enn å lese om at andre har det verre enn/like ille som en selv <3

Anonym sa...

VIL BARE OPPLYSE DEG OM AT REKLAMEN DIN PÅ BLOGGEN VISER DET STYGGE ROTTETRYNET TIL ALEKSANDER RYBAK!!!

Marie sa...

Svarer du på kommentarer du får?

I så fall. Hvor gammel er du, sånn ca?
Og hvorfor er det bilde av et tre på bloggen din?

Drøm søtt.

Anonym sa...

Hvor er det skjørtet fra? Det var utrolig kult!

Linnformasjonen sa...

Sikker på at denne kroniske tomhetsfølelsen ikke er resultatet av mer eller mindre kronisk sult? Ikke et vondt ord om hermetisk sopp, men jesus - den middagen så bra ubrukelig ut.

Håper du overlevde korpsdagen i dag. Når det gjelder sutringa, not to worry. Alle sutrer, det som er bra med deg er at du ikke sutrer på samme måte som alle andre.

Dessuten, trenger vi egentlig flere fornøyde folk? De er jo bare til bry.

Birgitte sa...

En hel 17mai, uten klage-inlegg fra deg.. Hvordan kan vi leve?

Har sett fram til dagens høydepungt uten nytte! Håper selvsagt at du ligger et sted med tingene dine, siden du mest sansynelig er full. En god ting, for deg.

Du skulle merkelig nok vært model! Det ser ut som du er tatt rett ut i fra bildene, til trenings kameraten din sin moteblogg! Helt inponert, skulle ønske du tok antrekks visning hver dag... Men det er vell ikke helt deg...

anna sa...

elsker bloggen din

Ingunn sa...

Hei! Siden du liker å lese (?) tenkte jeg å anbefale en bok jeg nettopp har lest: The sweetness at the bottom of the pie av Alan Bradley. :)

Ingunn sa...

PS: Nei, ikke outfits på bloggen, pliis... Liker den sånn den er nå.

Anonym sa...

i love you

Oda Aslaksby sa...

Det ordner sæ!

Anette sa...

Sånne kommentarer er ikke noe å ta vare på. Hvis man ikke liker en blogg er det bare å slutte og lese den. Enkelt og greit.

Jeg mener du er den desidert morsomste og mest underholdende bloggeren i Norge. Du skriver om andre ting enn de fleste andre og har en helt utrolig morsomt skråblikk på alt.

Silje sa...

WOW, hvordan kom du deg opp i treet? Også i beruset tilstand, da!!!!!! Creds!

Anonym sa...

jeg likte antrekket :)

Anonym sa...

kyodai majong

http://majong.socialgo.com

Anonym sa...

I LOVE YOU!! :D

Christine sa...

Haha, man blir jo ikke i dårlig humør av bloggen din:D

Linda sa...

hahah! Bare fordi h*n ikke liker bloggen din, betyr ikke at alle andre ikke liker den! Og tror nok ikke folk blir i dårlig humør av å lese bloggen din. De trenger ikke lese den da? pff,noen folk tenker ikke helt rett..

Jeg synes du skriver bra og morsomt !:D

Anonym sa...

AAH, håper du overlevde 17 mai :)

ingrid sa...

HAHAHA, priceless det bildet der du henger i treet.

Anonym sa...

HAHAHA, åh... DØR!
nesten foor godt til å være sant

Anonym sa...

Fiiiiiiin kjole, hvor har du kjøpt den??? NEIDA!!, hehe. Bra du skiller deg fra de mange rosa bloggerne :)

Hvor mye av det du skriver er fiktivt? Ønsker deg forresten alt vel og håper du ikke tar deg nær av negative kommentarer! Det er mange gærninger ute å går vettu! Ha en fortsatt fin kveld! :-)

Anonym sa...

Du vet man får 20 tusen kroner for å være med på 4-stjerners middag? :) Tenk så digg!

Buttis sa...

haha, I WANT MOOOORE! Do some shit..

Tina aker andreassen sa...

HAHAHA, TICA HAR BLITT KJENDIS!

http://www.nedsig.no/b/kamuflasje-oppsig/

Be proud girl

... sa...

You're one in a million. In a good way.

Mariaa sa...

you go girl!
digger bloggen og skrivemåten din! er alltid noe nytt og kreativt du skriver om! stå på : )

Anonym sa...

Døde du på 17. mai? Ble du trampet ihjel av et korps?

Carl H sa...

Bloggen din er best. Bare skriv oftere så blir den enda bedre!!

Ivar Magne sa...

snasen blogg, ingen tvil.

Linn Kathrin sa...

Kul du=)

Tyra sa...

Selv om å få kommentarer på det du har på deg strider imot alt du er som blogger: SKJØRTET DITT. Jeg elsker det.

Men jeg må innrømme at papirhatten var hakket finere.

Mor sa...

Hun lever. Bare jobber dobbelt. Hilsen hennes mor.


(Kom hjem!)

<3

charl8e sa...

Haha! Folk har forlite å drive tiden med, helt sikkert! Du er digg!!

M sa...

Jeg elsker antrekket ditt. (Og selvfølgelig bloggen din generellt.)

Og så over til det jeg egentlig skulle si: Livet mitt suger, så vær så snill å gi meg noe negativitet snart, før jeg begynner å kutte meg selv, spiser fire Freia melkesjokoladeplater eller drikker meg wasted på en onsdag.

Utropstegn.

Anonym sa...

Kom igjen Linnea :)
Du lyser opp hverdagen min med latter, blogg litt oftere :)

sarah nicoline sa...

digger deg og bloggen din. Du er jævla fet :)

Linnéa sa...

eva helgine: god idé! takk"

ragnhild: jeg brukte en stige! han heter Anders.

silje: takk!

anonym med lang kommentar: jamen... jeg svarer jo alltid på det som er å svare på da. sier alltid takk for alle kommentarer! men jeg kan ikke si "takk" eller "hehe" til samtlige 100 kommentatorer.

Marie: Jeg svarer i utgangspunktet på kommentarer. Men når jeg får så hyggelige kommentarer som fra deg ønsker jeg deg bare lykke til.

Det med at Niklas er soulmaten min var ikke veldig hyggelig sagt.

TAkk voksen.

Alexander: Jeg er ikke dum. Teit og dum er to helt forskjellige ting.

Nei, det er ikke Lise på bildet bak meg. Det er lillebroren min.

skjørtet er fra HM.

Takk for tipset Ingunn!

Og ellers, takk for alle hyggelige kommentarer.

Martine sa...

Linnéa, dette var ordentlig morsomt å lese :D Er ikke så ofte jeg ler høyt når jeg sitter alene, men det fikk du meg til med dette innlegget :D

MEN når det er sagt, så må jeg også si at jeg ikke er enig i noe av det negative som er skrevet i kommentarfeltet - du er bare fantastisk! :D

Anonym sa...

Linnea, DU ER BEST! helten min! tenk hvis alle var som deg!.. bli president i norge da. yeah

wictorianart sa...

Linnèa.

Det Kine Merete sier er sant! Vi startet vel begge å lese bloggen din på ca samme tid, i Japan. Eller jeg starta vel rett før jeg dro dit. Hva bedre hadde man å gjøre der borte uanz? Ingen menn å se på, alle er jo bare eldgamle barn med minitiss uanz.

Og ja, hver gang man møtes, så er det snakk om "hey, leste dere bloggen til Linnea?". Så sitter vi og humrer for oss selv og gjentar ting du har sagt. Mens den ene venninna vår hun er sånn, "Hvem?!" Vi, "Ja du vet, hun der bloggerjenta som vi ler av hele tida".

Jeg er misunnelig på Kine som så deg, men det ble det store samtale emne på 17-mai. Vi har alle en slagplan om å finne deg en dag.

Venter hele tida på updates av deg! <3

Kine.

Jeg liker at du skrev en kommentar på bloggen til Linnèa og faktisk fortalte at du så henne! IiiiiiiiiiiiiiiiiH!! BILDE neste gang! :D

Kristin sa...

Fikk tips om å lese bloggen din fordi den var morsom.
Er glad jeg gjorde det, fordi jeg syns du skriver mye bra og morsomt!
Så stå på!! =)

Fra en felles korps-hater!

Ida sa...

Jeg kunne ikke sagt meg mer enig. Korpsmusikk forsøpler dagens samfunn! ikke rart at alle ungdommene ligger hjemme å sover på 17, når de må høre på korpsmusikk!
men ja, spørsmålet mitt er: om sommeren, pleier du å bruke ankelsokker eller høye tennissokker? får du skille høyt oppe på leggen eller med ankelen?

stine sa...

lenge leve ironi. dø voe dø

Rigmor sa...

Eg griner av lykke her eg sitter etter å ha funne bloggen din.
Er du mi tvillingsjel?!
Kjenner ei sterk trang til å bli kjent med deg du vakre menneske!
Amen

Evy Elise sa...

hahahahahahaha vet ikke om du er tragisk eller bare vittig.Samma det jeg ler hvertfall!

Elise sa...

For et nydelig innlegg! <3

Emma sa...

genialt, sier bare jeg. du er helt rå !

joalex sa...

Jeg gliste meg ihjel av dette innlegget. Ekke ofte jeg leser blogger til jenter som er 10.000 år yngre enn meg, du ble det første unntaket. Cheers!

Anonym sa...

auto insurance quotes car insurance in michigan

Anonym sa...

I like watching [url=http://www.finsfootball.com]football[/url] on [url=http://www.finsfootball.com/bbc-football]bbc football[/url] chanel. How about you people?