18. jun. 2010

And you know it!!!

Fy father ass, i dag måtte jeg vise BILLETT på bussen!!!
Så jeg bare... "Faen heller, da tar jeg heller neste buss siden du driver med innføring av nye regler som jeg aldri har opplevd før!"

Men så var det 30 minutter til neste buss, så jeg bare... GREIT, jeg vrenger ut hele livet mitt fra veska for å finne den jævla billetten du har sett TUSEN ganger før av alle de andre. Og da jeg hadde stått der i 5 minutter og sortert livet mitt tilbake igjen, kunne jeg like godt ha vist ham ræva, så interessert var han.

Så på dette som en meget traumatisk hendelse, at sjåføren finner opp nye regler bare fordi han er misunnelig på at jeg er kulere enn ham.

Men uansett! Jeg dro på SATS, da. Og seriøst... Hold dere fast, jeg har vært på trening før jobb FIRE DAGER PÅ RAD!

Tirsdag husker jeg ikke hva jeg løp på, men onsdag løp jeg 5 km på:
På torsdag løp jeg 5 km på:
Og i dag løp jeg 5 km på:

!!!!!!!!!!!!!!

Herregud, tenk hvis det fortsetter sånn da, da løper jeg jo 5 km på 5 minutter til slutt!!!
Jeg er en racer, AND YOU KNOW IT! Dere kan kalle meg motorsykkelen!

Men så da... Skulle jeg ned og dusje, og så bare... serr? GRATIS???
Så jeg bare:
Så bare:
Resten tar jeg i morra, hadde ikke plass til flere i veska!

Så tok jeg et bilde i speilet sånn som fitness-bloggerne gjør!
Så begynte den andre damen i garderoben å klage som bare faen, fordi hun var naken og jeg drev og tok bilder. Som om jeg vil ha bilder av DEG, hva faen tror du!!!

Og så, da jeg skulle gå så bare... Serr? Enda mer gratis? Gratis hengelås!

Så nå har jeg TO hengelåser jeg kan bruke til hva jeg vil!!

Skal låse meg fast i takrenna på slottet!!! You and me, Harald! And you know it!!

Herregud, nå gikk jeg inn på toalettet på do og klippet håret mitt med kjøkkensaks.
Ble det ikke fint?

102 kommentarer:

hellemalene sa...

Herregud... YOU MAKE MY DAY!

staccato sa...

jo, det ble kjempefint! :)

Anonym sa...

Kjempefint Linnèa. Skal du på topp20?

sofus sa...

heheh wow. hva er den greia du har lagt inn tida på?

RH sa...

Hah!

ragnhild sa...

hahahaha fy faen. du er best!

lisa sa...

hahah. klipp meg og!
Du er speedy-gonzales!
Jeg har sitti i sofaen to dager på rad, og akter å fortsette helt til jeg skal dra til for å jobbe på onsdag. Sees der!

lisa sa...

dra til HOVE that is

SL sa...

Du sprer veldig mye glede ufrivillig.

KamillaK sa...

Nydelig (and you know it)

Silje K sa...

Ånei, nå minte du meg på at jeg har glemt å trene! Og forresten, håret ble knallsøtt, hadde vel sånn sveis da jeg var tre år eller noe :)

Edona sa...

Spreking! :D

TMT sa...

Omg, fantastisk! "Og jeg bare; LINNIIIE <3" :)

Vero sa...

hei du der, vet ikke om jeg skal si du er superlol eller genial.

mailinnw sa...

gratis <3

Camilla sa...

Hahaha, digger deg!

Hedda sa...

HAHA!

Jeg dør av deg. Bloggnorge hadde vært sykt stusselig uten liksom!

Anonym sa...

Du er herlig ! :DDD

Rebekka sa...

Jeg elsker deg, motorsykkelen!

Martine sa...

Haha :D :D
Fantastisk, som alltid!! :D :D

Utrolig flink du er til å trene, forresten. Du ER rask også!!

evidentlyylva.blogspot.com sa...

Digger hengelåsbildet! Haha, så at du var pålogget på facebook i sta, så jeg tenkte å si god sommer. Men... Nei. For creepy. Ikke at noen ting kan være FOR creepy egentlig. Men, god sommer! :)

Mor sa...

I trudde det va kondomer du tok, så blei i nesten letta da det bare va hudkrem. Eller, gratis kondomer er bra det au da. God helg!

Siw Malèn sa...

elsker slike innlegg

Elisabeth sa...

Hvilke fem artister gleder du deg mest til å se på Hove? :D

Lene sa...

syke syke menneske, digger deg! :D

Tuva sa...

haha, du må særiøst være den morsomte jeg vet om, stå på!

Eline sa...

Fine hengelåser <3 <3 <3 <3

Anonym sa...

lol linniiie

Andreas S sa...

Nice matrixpose på det første bildet :p

Anonym sa...

Ikke löp saa mye at reva di blir like flat som Grete Waitz sin da

Anita sa...

motorsykkelen!!

I sa...

herregud å rå du er!

M=) sa...

GRATIS! :D

Kenneth sa...

Hahaha, du er så herlig :D
Ta deg en pepsi max nå, det er helg!

Marlene sa...

Fabelaktig... You made my day!
:)

megafan sa...

du er bare genial

Lill Cathrine sa...

Fantastisk awesome du er! Digger måten du er og skriver på! :) Huff, nå hørtes jeg ut som en fjortis fan som er som du sier.... HjerneDØ!

Mustafa Ali sa...

Ahhh... Der var de hengelåsene tanta mi fortalte at hyn hadde plukket ut av ROMPA si, ja. Akkurat. Vil du KLINE?

Anonym sa...

Du er litt over gjennomsnittet morsom.

Anonym sa...

damn, du er jo en maskin ;) hehehehe

www.masennus.blogg.no sa...

Funnet igjen puslespill bitene da?

Anonym sa...

en gang var jeg trist. så leste jeg bloggen din , og da ble jeg glad i stedet. true story!

Hege sa...

Hahaha, fy faen jeg ler Linnéa. Du er GENIAL RETT OG SLETT!!!!

ODA sa...

Med de nivea-greiene har du FULLSTENDIG kontroll over diverse blogglesere, vet du det? Den som skriver mest flatterende om deg får en slik en i posten. Use the power.

Anonym sa...

you and harald, linnea!! and i know it!

Anonym sa...

hva jobber du med?

Anonym sa...

Åååååh jeg døøøøøøøøør. Faktisk.
"Og jeg bare...Serr?"
Tror jeg elsker deg.

Marion sa...

1. Du er kul
2. Jeg klipper også håret selv. Rimelig praktisk...Lei av at alle frisørene skal klippe av meg halve håret.
3. Har ikke mer å si.


eller jo....YOU ROCK!

Camilla sa...

HAHAHAH ! Shit, morsomt :D

Anonym sa...

DU ER BEST!!! aaaand you better know it!

Christine sa...

ahahahahahahahaha. herregud.
du er så bra du frøken. ikke glem det.

Anonym sa...

Hvor mye betalte SATS deg for dette inlegget?
Blogg om sopp og gule epler igjen a!

Synne sa...

Bra jobbet, Linnéa! Jeg krysser forresten fingrene for at de savnede puslespillbitene dukker opp i nærmeste fremtid. God helg!

Anonym sa...

HAHA, jeg dør! Du er mitt nye msn-bilde, det der med hengelås! (L)

Iggy sa...

Du er sjarmerende skruff i topplokket, eller veldig flink til å skrive som om du var det. En av veldig få fnisverdige, norske blogger.

Ris er forresten er bra ting å spise, om du er sulten og har lyst på et par-tre tusen av noe.

Kristin sa...

Gud bedre, I <3 you!!!

Fantastisk.

Anonym sa...

du er bare kul du.

Rikke sa...

hahahha, jeg klarer verken slutte å le eller smile av bloggen! you make my day :D

Vivaz sa...

Heheheheeehehe. Seriøst, det er ingen andre enn deg som får meg til å brøle ut i latter. TAKK! Jeg sier som mange andre her: You made my day! Om jeg får unger en gang, så håper jeg de blir som deg. Herregud ass :) Love it!

Anonym sa...

you make my day hver gang du blogger. punktum.

Anonym sa...

LOVE U <3

Anonym sa...

:D

Anonym sa...

Å, jeg dør, dette var nok et herlig innlegg! hahaha, du er så utrooolig morsom!! You make my day!

Are sa...

http://www.nedsig.no/b/kamuflasje-oppsig/

Er ikke det din hund?

nathalie sa...

digger bloggen din!

Mor sa...

MIN hund.

Emilie sa...

Herlig, you made my day!

Anonym sa...

jobber du nå eller har du planer om å skaffe deg jobb?

ida sa...

haha hver gang jeg har vært innom bloggen din sitter jeg her å ler for meg selv. hvor tragisk er ikke det? tragisk. nå roter jeg meg bort, for jeg ville egentlig bare si at jeg liker deg og bloggen din! den gir meg godt humør

Anonym sa...

Tenk vis du kunne ha blogget så ofte som du har trent denne uken ?
Syns det blir skjeldnere og skjeldnere : (

Heydå sa...

du må blogge oftereeeee! kom igjen, savner dagens beste lyspunkt her! you make my day ;)

Anonym sa...

Hahaha du er bare best, du

Anonym sa...

heheh..slenger meg på resten; u make my day :)
Interessant med toalett på do forresten!

Anonym sa...

Du er genial! Dæven eller, man har alltid bruk for fuktighetskrem og hengelåser!

Anonym sa...

Off topic; aldri klag på korps igjen. Med mindre du flytter til Bø i Telemark der det hvert år blir arrangert ... wait for it ... korpsfestival! FML

Anonym sa...

hahah, du er superteit! På en god måte da selvsagt... toalettet på do.

elena sa...

du er kul :-D

Anonym sa...

Toalettet på do?

celine sa...

Dagen er liksom ikke helt den samme uten å ha ledd høyt for seg selv av bloggen din. Du sprer vanvittig mye latter og glede, glem aldri det. Du er rett og slett fantastisk, jeg har ikke ord!!

Anonym sa...

kan vi ikke ha en spørsmålsrunde again?!?:D
loveyou

Sunniva sa...

Herregud, linnea, vet du hva? De arrangerer NM I KORPS (!!!) i larvik her jeg bor denne helga!!! Idag har de marsjert forbi huset mitt siden klokka 09.30 med den grusomme "musikken" sin minst 17 ganger. JEG. BLIR. GAL! Jeg har lyst til å operere ut hjernen min og/eller helle syre i ørene mine. HELP ME! Hvordan kan dette være tillat i et moderne, vestlig land som Norge????

Annelie sa...

Du er genial

Mariell sa...

Verste hårklippen jeg har sett på lenge, Linnèa :P

Sol-Angelica sa...

og jeg som pleier å være så stolt etter å ha løpt i et kvarter på sats. Skuffa.

Anonym sa...

herregud du er GENIAL!

Anonym sa...

Ja, jeg lurer også veldig på hva du gleder deg mest til på Hove! topp 5? :)

Anonym sa...

DU ER GENIAAAAL!
you make my day , helt klart

Anonym sa...

Linnea, har du noen tips til hvordan man gjemmer seg for dørvakter som prøver å kaste deg ut (Les: Skal ta deg med ut så du får litt luft)?
Har blitt kastet ut av alle de tre skoleballene våre, pluss en haug med fester det siste året.
I går gjemte jeg meg på do, men når jeg ikke svarte trodde de jeg hadde besvimt og hentet nøkkel for å låse meg ut.
Trenger sårt din hjelp, ellers må jeg slutte å styrte sprit rett før jeg skal inn.

Cecilie sa...

Har lest gjennom ca 59% av blogginnleggene og guess what, du burde faen få nobelsfredspris i litteratur. Den her bloggen er helt himla fabelaktig.
Häla i taket og tenna i tapeten!!

Linnéa sa...

sofus: en tredemølle??

Elisabeth: skal svare i et innlegg jeg! Må tenke.

Mustafa Ali: høhøhø, arti.

masennus: nei.

EEEEEEH, ja jeg har jobb. Jeg jobber i Hovefestivalen, så ikke tro jeg sitter hjemme og lever på bloggen. For det gjør jeg ikke.

Toalettet på do?

Sunniva: gud være med deg

Anonym med drikkeproblemer: Hmm. Ikke shot før du går inn. Det går aldri bra. Det er gøy å oppleve/huske LITT, da. Greier dessverre ikke å slippe unna vaktene selv, så enten må man bare drikke moderat eller holde koken hele tiden. Hvis jeg setter meg ned feks, sovner jeg. Og da kaster de meg ut.

Cecilie: TAKK! <3

Og takk for alle andre hyggelige kommentarer også. Orker ikke blogge i dag. Er ikke i skrivehumør.

Maria sa...

Bloggen din er det eneste lyspunket i hverdagen min! Igår så jeg en jente med crocs på åpen gate!!!! OG HUN HADDE KJÆRESTE!!! Hva faen er galt med meg Linnèa??

Maria sa...

Må nesten rette litt på kommentaren min, du heter selvfølgelig Linnéa, ikke Linnèa, beklager!!

Anonym sa...

inn på toalettet på do på wc?

hjartesmil sa...

<3 sjæl.

Ronja sa...

Lurer litt på hvordan det føles å påvirke SÅ mange så til de grader at du
1.Får dem til å le/smile/bli glad hver dag?
2.gjør dagen deres?
3.blir merket som geni og mulig kandidat for nobels fredspris i litteratur?
Og dette kommer bare av å ha lest kommentarene til DETTE inlegget...

Anonym sa...

haha, nobels fredspris i litteratur :p

heydå sa...

enig, nobels fredspris litteratur er så godt som din! no discussion. dumt at du ikke er i skrivehumør.. :(

VINKVELD sa...

Du burde virkelig vinne nobels fredpris i litteratur, Linnea.
Du er en skrivende ALLAH!
Ta en titt på bloggen vår : http://vinkveld.blogg.no/ :D

Anonym sa...

hei

Christine Lövendahl sa...

monsterlol!!!

i og med at vi TIDLIGERE hadde lik smak (sånn som f.eks kjære Edward og kong Harald) så tror jeg ikke vi kommer til å ha dette problemet noe mer i og med at jeg skifter taktikk på Hove i sommer... det BØR være noen styggiser der til meg.
siden du kommer først: ser du noen så klubb de ned og snurp de inn i teltet til jeg kommer! okay deal? good! æ glær mæ!

nå ble jeg ekstra supergira på Hove. venter på svar fra båtdude!

kuraikyo / jeanette aga sa...

du er genial xD

cathrine antonsen sa...

Heheh jeg døør, må bare si at det her er den morsomste bloggen jeg noensinne har lest:) Bildene som du kombinerte med det du skrev var bare så jæævlig lættis! Jeg grrin:) hoho, Dritbra!:D