26. jun. 2010

Da jeg kjørte bil til Hove

Å herregud dere!!! Herregud!!!


I går dro jeg til helt til OPPSAL for å hente en bil som vi skulle kjøre ned til Hove i Arendal.
Og da jeg kom på bilforretningen, så sier han bare:

"Ja! Du har vel kjørt automatgir før du?"
"Jajaja! Kjør på, bring me the car liksom!!!"

Og han bare... Gir meg bilnøklene, og viser meg den FETESTE hybridbilen EVER. Jeg setter meg inn for å få litt veiledning i vindusviskere og sånt. Så prøver jeg å starte bilen.

-Seriøst? Er det ikke kløtsj her? Og, hvor faen er girspaken???
Og han bare... greide ikke si noe. Bare så på meg.
Og jeg bare... "Hallo? Are you alive??"
Neida... Men så bare...
"Har du ikke kjørt bil med automatgir før?"
Og jeg bare... "Kanskje ikke"

Holdt seriøst på å drite meg ut i det jeg rullet ut på veien. Men jeg greide å kjøre den helt hjem for å hente trillekofferten min! Greide til og med å PARKERE utenfor! Den er i det minste litt innenfor feltet, mener jeg.
Så begynte vi å kjøre! Og med en dame som fortalte meg hvor jeg skulle kjøre.
Men jeg stoler ikke på noen, så jeg kjørte min egen vei.
Endte så jævlig opp på landet man kom, flere kyr enn biler liksom.

Såååå....................... rygget jeg inn i en annen IDIOT av en bonde som skulle fylle luft på TILHENGEREN sin.

Så går jeg ut og sjekker, og bare... YEEEEEEEAH, ripe OG bulk!!

Så kjørte jeg videre, men da fikk jeg bare 2 fartsbøter!
Lommerusk!
....

Men så kom vi fram, og da hadde jeg allerede glemt det.

For mens dere skal bor her:

Bor jeg her:

Neida, bor faktisk her:

Neida, her er rommet mitt:

Og mens jeg går på do her:

Skal dere gå på do her:
Ultralol!!!


Neida... Men seriøst. Jeg skal ha telt også, jeg elsker telt! Telt 4 life! Telt er bare halvparten av festivalen, det er der man møter alle de kjekke mennene!!!

Wops, feil bilde, men her er visst Thea på kjøkkenet vårt også.

Her er jeg foran campingscenen!!!

Herregud, dette husker jeg faktisk ikke.

Amfiscenen

Trine Grung


Her sitter jeg og ser på alle frivilligarbeiderne som driver og bærer og maler og sånt.


Så nå er det bare å vente på at alle de kjekke mennene skal komme, så er jeg klar!!

94 kommentarer:

Caroline sa...

Shit... Det der kommer vel til å svi på lommeboka... :P

Frida sa...

TA BILDE AV HOVESCENEN!!!!!!!111

Anonym sa...

haha, helt fantastisk!! :p
ousp med bilen! ;p
klarte ikke å få fri til hove, men rock nok for oss begge ;p

Anonym sa...

hahah, made my day! nok en gang....

Malene sa...

HAHA, kiler i magen hver gang jeg ser det er et nytt innlegg!

Anonym sa...

Hahha, du er genial! :D
Kjipt med bilen og bøter da :(

Anonym sa...

:D

Anonym sa...

Jeg lo da jeg kom til bildet av Trine Grung, aha.
Kos deg på Hove, Linnéa. Det fortjener du!

Anonym sa...

hahaha, jeg elsker deg

Tinaaa sa...

Skal bryte meg inn og sove i senga di når du ikke er der!!
Bare vent...
Neida, men skulle ønske jeg kunne...

Kos dææ!

Anonym sa...

husk kondom!

Maria sa...

Trine Grung... Haha lo litt der gitt

Anonym sa...

du er digg

Anonym sa...

<3

Sigrid sa...

Hahah, genialt! Kos deg på Hove, det skal jeg

Anonym sa...

LOL @ Trine Grung.
Nå kommer nok den PR-kåte kjerringa med en ''vittig'' kommentar under her snart.....

linn sa...

Kommer fra deg da, frøken perfect legs!

Anonym sa...

Trine Grung, hahahahaaHAHAHAHA!!!!

Trine sa...

HAHA, du er så jævla kuuul! :D
..og nei, jeg er ikke Trine Grung :)

hjartesmil sa...

sv: kanskje fordi du er så streng, linnea. og kanskje fordi du ikkje legg ut adressa di så heile verda kan sjå.

Kristine sa...

HAHAHAHA.
i love you. kos deg masse, og hvis du møter min kjære venninne rebekka SÅ hook henne opp med en av dine kjekke menn. jeg vet du er en boyzzzzmagnet! eheheheheh

Heydå sa...

hahah, trine grung! monsterlol! gleder meg meget til dama kommer med sin kommentar, siden den kommer nok.
kos deg masse da ;-D og oppdater MASSE!

Eirin sa...

HERLIG!

Kos deg, heldiggrisn!

Anonym sa...

Trine Grung har jo Sandra Love som gjesteblogger, og det er like morsomt som din blogg.

silje sa...

Trine Grung så da.... våken ut. Kos deg på Hove osv.

Anonym sa...

Hahaha!

Kos deg på Hove! ;D

trille sa...

Hihihi. Kos deg masse!

Anonym sa...

Hahaha, døde litt av automatgirgreia. Ser ut som Hove blir supert!!

Hvor er bikinitoppen din fra? Glitter og stæsj.. I NEED ONE!

susanna sa...

He he he, syns du er kjempe flink eg! Tørr ikkje tenke på kva som hadde skjedd om nokon satte meg foran rattet i ein automatgirbil!

Anonym sa...

Haha, lenge siden du har kjørt bil eller? ;-)

kristinems sa...

Du er ikke riktig klok, men jeg liker det...
Kos deg på hove!

kristinems sa...

Du er ikke riktig klok, men jeg liker det...
Kos deg på hove!

Anonym sa...

HAHAHAAHA, BILDE AV DEG NÅR DU VAR PÅ P3SESSION!

http://www.flickr.com/photos/nrk-p3/4729081648/

lorraine sa...

Hohoho, Trine var vakker! Neida huff, at du kommer på slike ting! :p Kos deg masse på hove, kunne ønske jeg var der selv! :)

Anonym sa...

Æ dør av bloggen din, du e så syyykt morsom <3333 gift deg med meg pliiis!? æ e fra finnmark å har masse reinsyd, du kan få nån hvis du vil!

Sara sa...

Nettopp sitti og lest en del på bloggen din :) ok, leste ikke så veldig mye da, for det gadd jeg ikke, men det jeg leste var.. hahah, jeg døde nesten :) Skjønner VIRKELIG ikke hvor folk får det fra at du er negativ!

anna sa...

okeeei, må spørre, hvem er trine grung ? ;) ¨
haha, men geniaaaal blogg !!! ah, digger'n. kos deg på hove, og hook up med noen fete meeenn for meg aaa ;););) hehe

bex sa...

sweet a roo

Vivaz sa...

aaahahahaHAHAHA trine grung!! Priceless :D
Kos deg på Hove, Linnéa! ;)

Trine Grung sa...

Gigalol lissom! Død faktisk....jeg kliner mer enn du ever gjør på Hove lissom. Halo, jeg er gift! Superlol ass....Get a life! Jeg er festligere enn du, ihvertfAll i natt. Superdrita i Stryn lissom....med MASSE kjendiser...hos svigermor med hjemmelaga alt. Du sover i telt...missforstått? Digger! Loves it ;-)

May sa...

Oh my god!! Hadde lignende opplevelse i kveld, automatgir for første gang på minskt 20 år!! ka faen liksom!! og jeg er 40, og by the way kjenner din mor, so shut it! ;))

May sa...

funker fjell denne;))
*måtte lete etter f'en fjert sekunder først* litt u-edru sjøh

Emely Hansen sa...

gift deg med meg, vær så snill!

Elena sa...

Hahaha, made my day!

Anonym sa...

Ler av Mrs. Grung som prøver alt for hardt å være ''superkul'' og ungdommelig i kommentarfeltet. Failer like hardt hver gang! Gamla er way too old for this!

Anonym sa...

skulle ønkse jeg hadde venner som var like AWSOME som deg

Anonym sa...

Trine Grung = dronninga av kleinhet

Siw Malèn sa...

herregud så fint vær det er der! urettferdig

Anonym sa...

@ anonym: JAAA! trine grung er helt utrolig Klein her inne!!!

Ellenpellen sa...

Fint for deg du slipper campen i år da! misunner deg ass! sku faen meg vært der sjøl om d ikke var for den hersens jobbinga!

FotoCamilla sa...

o shiet, sorry -,- skulle skrive www.fotocamilla.blogspot.com
...

En gang ;/

Anonym sa...

Det er bare å slette FOTOCamilla, trykk på søplespannet.

Anonym sa...

TRINE GRUNG! HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHahhahah..

Linn sa...

Åh herregud. Du er så brilliant at jeg har ikke ord. Hahaha.. Håper du får det utrolig bra og møter masse kjekke menn!

Ronja sa...

Hahahah! Du er så morsom! Kos deg på hove :D

Johanne Grov sa...

Hahahahahaha!

Kos deg!

Anonym sa...

Super blogg!

hanna sa...

hoho, feil innlegg:....

hva i helsike er det du har på føttene hvor du står ute på gresset? :p ser ut som avklipte svømmeføtter

Anonym sa...

Hahahahaha, rett og slett bare rått;D

Men tragiske kommentarer om Trine Grung - patetich much, folkens?

Åshild sa...

TRINE GRUNG!!!!! ha-ha-ha-ha-ahhhhhhh

Anonym sa...

jeg trodde bildet av Trine Grung var morsomt, men neida kommentaren hennes her fikk meg til å dø sånn ca ti ganger. IKKE skriv sånn Trine. Det funker ikke hvis du ikke kan det og heter Linnéa Myhre.

hejdå

Mariell sa...

Kos deg masse på Hove, Linnèa :):)

Fancy bil..!
Kan nesten vedde på at du fikk bot der hvor de har fartsmåling mellom to kameraer? Hate it!

Anonym sa...

Trine Grung er vel ironisk her i kommentarfeltet? Ekkelt når man ikke vet :/ Hvis hun faktisk oppriktig har prøvd å skrive en bra kommentar så er det jo så flaut at jeg ikke har ord..

italianhunk sa...

Tips til Fru Grung: ikke drikk Red Bull når du har pms ;/

Linnéa sa...

ikke mobb Trine! Kun jeg mobber!

Anonym sa...

Husk på å ikke drikke for mye! :)

SA sa...

Nice outfit Linnéa.
Du kommer til å eie Hove.

Helene sa...

DETTE INNLEGGET MÅ BARE ELSKES. Dør av latter :):)

Martine sa...

Håper du får noen fantastiske dager der borte!! :)

Også gleder jeg meg til å lese om alle de kjekke mennene og musikken og alt det tragiske du antagelig opplever på Hove ;)

Anonym sa...

HEIHEI LINNIE. Du er så pen!!!!!!!!!!!!!!! loveu!!!!! ;*;*;* <3<33<3<3

Kristine:) sa...

Du sier man ikke lærer noe inne på bloggen din, men du verden som jeg fascineres av alt det du skriver!! Hahaha!Ler meg ihjel! Hvor tar du det fra? ?? Er resten av familien din like morsomme/"negative"/"sarkastiske"? :D

Thu sa...

HAHHAaaaaHmegalol 'hikk,hikk' , you made my day!

Anonym sa...

Tydeligvis vet ikke halvparten av leserne dine hva ironi/sarkasme er.

Christine Lövendahl sa...

synes det er litt søtt med bulker. ekstra sjarm. og enda søtere er det med jentene som bulker de ;)

Anonym sa...

Hvorfor er du ikke venn med dine mgp-buddies på facebook? Madeleine og Benedicte?

Kan jeg få legge ut filmen av dere på youtube?

Anonym sa...

Idiotanonym som ikke vet at filmen allerede ligger ute på youtube. Idioooooooooooooot!

Anonym sa...

digger at trine grung prøver ALT for hardt.. eller nei vent, jeg digger det ikke, jeg blir flau, lol

The Giant sa...

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHA KRÅÅÅÅKAAA!!!!

Wendys sa...

Medfølelse for bil-uhellet. Kjipt :( Bilen min ble "keyet" her om dagen. Ikke moro å punge ut for sånne idiotiske ting!

Anonym sa...

idiotanonym som sier at den ligger ute, men den gjør ikke det- bare selve sangen. IKKE videoen der man ser hvor kule de er når de synger :)

Anonym sa...

ripe OG bulk :(( stakkars deg huff

Anonym sa...

Den ligger ute jo, du som ikke klarer å finne den, idiot,

Stine-Andrea sa...

hahah! Du e så genial!

Anonym sa...

Jeg savner et innlegg Linnéa!:) you make my day <3

Anonym sa...

eheheheehe, idiotanonym- vis du er så smart, bring the link liksom........

den ligger IKKE lett å finne frem på youtube.

Anonym sa...

hæihæi

Arn Magnusson sa...

Haha, herlig kommentar av en full Trine Grung!:-)

Arne sa...

Alt som har med sex å gjøre gir masse klikk. Ta gjerne å blogg om sexlivet ditt på festivalen som du har bygd opp til i forkant hehe.. :-)

Anonym sa...

hahaha

Anonym sa...

Heyhey!

Sommer og sol i Stavanger nå! Kom til gladmatfestivalen (i slutten av juli), god unnskyldning for å være superdrita midt på lyse dagen :) Du kan bade i Vågen hvis du blir varm, MED klær på. PLUSS de serverer god mat. Og noe av maten er... wait for it.. GRATIS! Øl er også gratis hvis man henger med de rette (de rette er i dette tilfellet fulle voksne menn som bare drikker en gang i året, altså på GLADMATFESTIVALEN).

Anyways, rock on!

Anonym sa...

Bare idioter klikker på "ting som har med sex å gjøre". Og bare idioter skriver om sex for å få klikk. Linnea er ingen idiot, heldigivs.

Anonym sa...

hahaha, du ha så jævli godt av den ripa og bulken! Amatør

teggu sa...

eh du glemte å fortelle at du bremsa ned til 30 (selv i 90-sone) ved HVER ENESTE FOTOBOKS (og de var tette ass), etter at de to første blinka.

Jesus Olsen sa...

Du er jo ganske så rosa som man får dem...
Hvem tror du at du lurer?