3. jun. 2010

Føles godt å være best

Å herregud... Det viste seg at i går da vi løp Nike Race med SATS, at vi løp til inntekt for at barn på Radiumhospitalet skulle få leker??? Hadde jeg visst det hadde jeg ALDRI løpt.

Men uansett.. Først da, så fikk vi røde skolisser mot AIDS. Så nå har jeg faktisk AIDS-joggesko!
Elise ville ikke ha, for hun tror ikke på aids.
Så var det absolutt en fyr som ville filme oss! Han løp faktisk ETTER meg mens jeg løp!

Men før vi begynte å løpe, diskuterte vi hvilken musikk vi skulle høre på under løpeturen.
Elise synger jo opera, så jeg tenkte at hun kanskje skulle høre på opera mens hun løp.

"SKAL JEG VEL IKKE?" sa Elise.
"Hva da liksom? Akon?"
"NEI???"
"HAHAHA, du hører så sykt på AKON!!!"
"NEI???????"
"HAHAHA, JOOO!"
Så ville vi ikke snakke sammen før vi begynte å løpe.

Men da jeg løp forbi henne etter omtrent 3 meter, HØRTE jeg at det var Akon!!!
MONSTERLOL!!!!

Etter 5 minutter, var jeg vel kanskje 3 mil foran Elise og Arnstein, og jeg var ikke engang SLITEN!!! Og ja, greit, jeg ser kanskje ut som Mette Marit når jeg løper, men det jeg skulle si...
den lille ungen bak der kan brenne... Hun prøvde å presse meg ut av løypa og dytte meg ut i vannet. True story.

Og da jeg kom over målstreken, tenkte jeg bare å sette meg ned og slappe av mens jeg ventet på de andre... Men de brukte så lang tid at jeg SOVNET!!!
Kom og løp mot meg på Sognsvann da, fuckers! Hver onsdag klokken 18! Det koster 200 kroner, men jeg blogger, så jeg betaler aldri for noe... Jeg betaler ikke engang for pose på butikken...


Og hvis noen lurer på hvordan det går med puslespillet...

Hva tror dere jeg løp 3,25 km på??? Den som tipper riktig skal få den ene AIDS-skolissen min!!!

Den andre skal jeg henge meg i.

145 kommentarer:

Anonym sa...

ELSKER DEG! TAKK;D

Anonym sa...

200 kr for å springe rundt sognsvann?? håper det er inkludert de der aidslissene

Malin sa...

Takk for latteren.
Tipper du løp på 14,30 min :)

Stine sa...

12.55
Jeg løper der ofte. Haaat. Er pent da... men faen så hat det er å løpe

Ida Louise sa...

13 minutt!

Øyvind sa...

Hahah, dette var faktisk såpass morsomt at jeg skal droppe å skrive metervis over hvor skuffet jeg er over at du har linket feil. Tipper du var i mål på 14min og 12sek!

Linn C sa...

hmm, 12 min kanskje :]

Anonym sa...

16:23. Sad, but true story (sic).

Anonym sa...

sporty du er da ;););)

Anonym sa...

you go girl!

Mari sa...

episk sistekommentar. ler høyt

crydla sa...

11.23 for eksempel?

Eddie sa...

20 min blank!

Maiken sa...

Ti blank!

Henry sa...

tipper 15 min.

sølvi sa...

15.45 min

Ane Marie sa...

hahah herregud, jeg bøyer meg i støvet for deg ! Hadde ikke klart å løpe en halv meter, jeg hadde tigget om at den lille jævelungen skulle presse meg utav løypa. Men Elise påstår at hun hørte på owl city ?

Glenn Arefjord sa...

Fy faen, Linnéa. Du er så jævla keeg. Skulle ønske vi var sammen. Sånn særr.

Betina sa...

greit med nye skolisser da

Elise sa...

herregud... neste gang tar jeg litt sminke på før en fotograf fotfølger oss på trening.

MEN SOM DU LJUGER ASS. klikker

ingrid sa...

200 kr for å løpe?
hehe, tror jeg heller ville tatt 200 kr betalt for å løpe.

Janicke sa...

Hahahaha, du er genial!!

Janicke sa...

Hahahaha, du er genial!!

Maren S.R. sa...

14 min 15 sek

trine sa...

17 minutter!

Anonym sa...

men hvem vant hovekonkurransen da ??

Anonym sa...

lol 200 for å løpe 3km?

Tipper du bruker ett år, er sikkert ute i løypa enda.

Anonym sa...

Hva er det du gjømmer bak gardinene da? hmmmmmmmmm?

SA sa...

Tipper 20 min. Gidder vel ikke sprinte rundt det vannet heller da.

susanna sa...

Hmm.. 16 minutter kanskje?
Så flinke dåke e! You rock!

Tone sa...

Haha, jeg hadde kanskje løpt hundre meter, gått en km, løpt hundre meter, osv. Jeg er med andre ord kjempeimponert!:D

Luna Anette sa...

Jeg hadde klart det på to timer toppen, men du er vel sprek så jeg tipper 11 min eller noe.

Anonym sa...

Er det 3,25 km rundt vannet?

eva sa...

Norges beste blogger. Love it!!

OLE sa...

TOHUNDRE KRONER FOR EN JOGGETUR!?!?!? du vet du er nordmann når ...

Marie sa...

Jeg tror du løp på 20 minutter. Wow, jeg hadde aldri giddi å løpe rundt Sognsvann.. Løping er tortur. God helg.

Marianne sa...

15 minutter ooog 20 sekunder.
Du burde verve deg, du hadde passet inn i forsvaret :D :D

Sigmund sa...

Snakk om å gå på en smell. Kjipt å ta banen helt opp til Sognsvann og betale 200 kr for å få AIDS, når du kan få det nede på London - gratis! Jævla homser, ass.

Anonym sa...

+/- 20 minutter.

Heming sa...

det koster 40.-kr per løp å delta på Sognsvann Rundt Medsols.
Kjøper du en egen brikke du tar med deg hver gang koster det 550.- kr . Den brikken er garantert for årets sesong pluss 2 sesonger minst. Det gir deg 20 løp til iårets sesong pluss 60 løp de to neste sesongene, 4 motbakkeløp og 6 vinterkaruselløp i Frognerparken hver sesong. Da er du nede i en femmer pr løp.

Les mer på: http://sognsvannrundtmedsols.no

Anonym sa...

Tipper du løp på 19 eller 21min :)

-kaviya

Ida-Sofie sa...

tipper du løp på 32 minutter :)

LiseF sa...

hahaha..Jeg ler meg ihjel! Forslår at du heller kommer til Sortland og går på den røde løper sammen med gjengen du ser i denne bloggen www.uniklipplovesyou.no

ceciliemaria sa...

14 min?

Anonym sa...

23 min?

iszting sa...

1.5 minutter?

Elisabeth Andrea sa...

hahaha jeg dauer av bloggen din! Ler så tårene triller!
Fantastisk

Anonym sa...

15:15

Anonym sa...

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/photo.php?pid=4769570&id=541641656&fbid=412713256656

Anonym sa...

18 min og 30 sekund? :)

Anonym sa...

Jeg tipper du løp det på 12 minutter

Anette sa...

Tipper du brukte 21 min! Hvorfor har de ikke noe Aids løp i Nordland forresten, det er jo her vi sliter mest med det..

marianne sa...

15,24 ellernoe.. (marri@ilovemarri.com)
.. kanskje litt teit å si det, men jeg lo meg ihjel av blogginnlegget :)

Anonym sa...

hmm, veldig usikker her. har ikke peiling..

tipper du løp på 16 min og 9 sek!

eller så løp du på 17 min og 24 sek.

you choose.

Anonym sa...

FANTASTISK blogg! say no more.

Trine Grung sa...

Monsterlol...loves it- huuuge! Men sitter ikke ELise ved siden av deg der du ligger og sover? Hm.....løgner!

Mustafa Ali sa...

For 200 kroner burde du fått lov til å løpe rundt Mjøsa... Minst...
Jeg tror du løp 3,25km på 10min13sek, for du har rimelig små pupper og lett hår, selv om løpestilen din ser litt klein ut.

Kaja A sa...

14.39 tipper jeg:)

Eirin sa...

15,01 ! :))))

Anonym sa...

okei, jeg digger bloggen din!

men å skrive "barn på Radiumhospitalet skulle få leker???" OMG. det er å dra den jææævli langt!!

Victoria S. Hoseth sa...

Haha<3 I love you. True story.

Deadbarbie sa...

Hehehehe aids skolisse.

Malene sa...

Du er en stooor selvskryter! herregud assa, du lyger som bare det sikkert ;o fy faen

Linnéa sa...

ja fy faen ass ;o

Anonym sa...

Enig i at det med Radiumhospitalet er å dra det litt for langt...

Men ellers må du bare fortsette å klage og trakassere så mye du vil, jeg elsker bloggen din!Dagen er ikke den samme uten ;)

Maria Sollie sa...

Omtrent 46 minutter, tipper jeg.

Maria Sollie sa...

Neidaaa.. kanskje 14 minutter. Eller 23, kommer litt an på.

Eivind Gussiås sa...

12 minutter og 8 sekunder.

Anonym sa...

haha, du er så genial Linnea. bloggen din er dagens høydepunkt! beste bloggen jeg noen sinne har lest. digger deg !! :D

Anonym sa...

hahahah! ditt gærne kvinnemenneske! vet du prøver å spiller tøff fordi fordi du løp for en god sak. nå er jeg småfull, men jeg lo like mye som jeg ler til vanlig av skribleriene dine. ..okai flirte kanskje ekstra mye av bildene dine. god sommer!

Line sa...

Tipper du løp på 17,38! :) Nekter å tro du løp under 15 :p

Mariell sa...

Hmm.. Tipper 16 minutter og 45 sekunder... Sånn ca ;)

Lise sa...

Jeg hadde tenkt å tippe rundt 20 min, men jeg ser av de andres gjetter at det kanskje bare er meg som er treig...

Leni sa...

Well I dont care... but I can tell you that i make 10 km in an hour! beat it!

Anonym sa...

Du må være den mest selvopptatte personen jeg noen gang har lest om. Du eie ikke respekt og har en innmari barnslig tankegang. Hvor gammel er du egentlig ?! ha en god sommer meg deg selv !

Tica sa...

Barnslig å være anonym for å rakke ned på bloggen du leser. Ass..

Stella Artois sa...

Jeg liker deg, du er helt passe føkka.. Og så hater du konsekvent. Det er fint. Slitsomt med folk som slenger i hytt og gevær. Du er liksom en tynnere, mer negativ og litt mindre menneskekjær versjon av meg.
Hei hei!

Anonym sa...

MONSTERLOL!! Blogginnlegg fra deg hever ALLTID dagen min flerfoldige hakk, kvinne!

Tonje sa...

15.32! I know it.

Tonje sa...

15.32! I know it.

Anonym sa...

LOVE! Vet, drittkjedelig kommentar, men klokken er 5,20 og det er begrenset hvor mye intelligent man får ut av meg da (ok, det er ikke begrenset, men jeg vil da ikke skape misunnelse ved å flagre intellektet mitt her - jeez!)
Æ DIGGÆ DÆ!

Anonym sa...

Du er såååå rååå!! :D

love you, love you
!!!

Anonym sa...

12 og et halvt minutt ;D

Anonym sa...

Drømte om deg i natt. Du var lærer. Og høygravid. Hahahahaha!

Anonym sa...

Kjør hardt kjør stil haha. Du er best! ^^

Anonym sa...

jævlig barnslig at du driver å juger

annlaugg sa...

13 min og 22 sek :)

andrea sa...

halvtime. minst!

Anonym sa...

jeg håper du vet at du er et geni. Jeg ELSKER deg. Kunne giftet meg med deg, da hadde jeg hatt latter for livet.

Anonym sa...

Sjkønner ikke at du kan skrive slikt om andre folk! Og på det bilde der hvor du ligger å sover, sitter ikke Elise ved siden av deg? Og får du ikke dårlig samvittighet?? Hvis det er sant at du løp så utrolig mye fortere, hvorfor må du rakke ned på alle andre??! Dårlig nettvett! Det er greit å skryte litt av seg selv, men du går litt langt over streken.

Anonym sa...

Sjkønner ikke at du kan skrive slikt om andre folk! Og på det bilde der hvor du ligger å sover, sitter ikke Elise ved siden av deg? Og får du ikke dårlig samvittighet?? Hvis det er sant at du løp så utrolig mye fortere, hvorfor må du rakke ned på alle andre??! Dårlig nettvett! Det er greit å skryte litt av seg selv, men du går litt langt over streken.

Ane sa...

Hahaha! Jeg tipper 14 minutter og 15 sekunder.

Anonym sa...

hahahahahhahahahahaha elise tror ikke på aids! hahahahaha bra kommentar!

3,2 km? hm.. jeg tipper 14.30.
vedder på at du hører på korpsmusikk eller "fairytale" mens du løper. du løper vel som et helvete i tillegg til at du ser ut som mette marit. NOE må det være!!hehehehehehehehe.

koz

hilde ! sa...

Hvis du har løpt på 10 min. som noen har tippet, burde du virkelig satse på friidrett, for norgesrekorden på 3000 m kvinner er på 9:33 .. haha, folk er lol!

Malene sa...

Tipper 13 min og 23 sek!
Har slekt i Asker og sognsvannet er jo sykt fint da! Eneste plassen jeg faktisk LIKER å jogge.
Du skriver forresten sykt bra. Keep going!

Marte! sa...

15 minutt!! :)

fraggle sa...

hey, hvis du skal på hove burde du sjekke ut en gruppe som heter
BEACH HOUSE med sangen NORWAY
:)

Anonym sa...

15 min og 13 sekund! You go girl!

Line sa...

16.80 sekund, tipper jeg.

Ida sa...

Så kvalmende du oppfører deg og det er rett og slett ekkelt å lese bloggen din. Det eneste du skriver om er deg selv og hvor bra du er. Grow up!

I sa...

hahahahahaahhahaahahah, herregud å bra

Linnéa-elsker sa...

fant en artikkel på rbnett.no i tror du kommer til å like :)

http://www.rbnett.no/kultur/article233231.ece

ENJOY!

Sol-Angelica sa...

Jeg dævver av latter :D

ODA sa...

Flinkis!!

Mona sa...

Hahahahaha! Du er konge! Elsker bloggen din! Jeg MÅ få den med meg hver eneste dag.

Og til dere som sier hun rakker ned på alle andre; noen gang hørt om sarkasme? Tenk da.

Kristine sa...

Har nesten ledd på meg sixpack ved å lese bloggen din. Keep it up!!

Tiur sa...

Tipper du løp på 16 min. Men nå må du blogge igjen snart, hvis ikke blir jeg deprimert. Det er SØNDAG.

Anonym sa...

Sykt dårlig blogger, det er må jeg innrømme. Du lyver til og med! Du har sikkert et kjedelig liv.

Anonym sa...

Jeg bruker 20 minutter på å sykkle 10 km på en trimsykkel. Så jeg tipper du brukte 17 minutter og 18 sekunder på og jogge. Fordi du fikk sjokk da du innså at du har glemt å shave arma. Derav nederste bilde i innlegget. Hei.

malin sa...

hvis du var 3 mil foran dem etter 5 minutter.. måtte du løpt 3,25 km.. jævlig fort 8)

eller.. tipper ca. 11 minutter og 3 sekunder..

selv bruker jeg fire timer på 10 meter såe.. du er sikkert en god del mer trent enn meg.

klem.

/malin

Martine M sa...

13.56 :D

per sa...

Kom med nytt innlegg snart!!!

Anonym sa...

Herregud så mange teite kommentarer. Sikkert fra én og samme person.

Uansett, du er herlig! Tipper 22 min :)

Tommy sa...

Siste anonym, jeg satt akkurat og tenkte det samme sjøl, at dette var skrevet av en og samme person. Sikkert ei sjalu jente. Hahaha.

Anna sa...

var inne på bloggen din første gang i går, og endte med å lese HELE bloggen! eller, det siste halvåret eller noe. så måtte jeg legge meg hvis ikke hadde jeg lest videre! Jeg satt seriøstr å lo, du har verdenst herligste blogg! sykt morsom, :D:D garantert fast leser fremover!!!
En god latter forlenger livet, jeg kommer bli 1000 år hvis du fortsetter å blogge!!! Helt utrolig blogg, skikkelig morsom! :D

are sa...

17minutter og 24 sekunder

MERETHE sa...

Jeg synes det ser ut som et jævlig stort vann. Hadde sikkert endt opp med å krype rundt.

julieyeeha sa...

jeg tror du brukte 22 minutter :))))

ingrid sa...

Føler meg litt dum her, men siden du sletta innlegget om salgsbloggen og fordi det ikke går an å kommentere på salgsbloggen må jeg jo spørre her, høhø. Kan du legge ut et nytt bilde av deg i den blomsterkjolen? Så man får se hvor lang osv, den er :D

Sofie sa...

14.39 :-)

Christine Lövendahl sa...

fy fader så deilige dere er når dere bare får trent litt ;)

vilde sa...

hvis du hater korps, hva syns du om drillpikene da?

Anonym sa...

Hvorfor koster det 200,- kr? Sist jeg løp rundt Sogsnvannet så var det gratis?

Tuva sa...

15 minutter tipper jeg! Bra sporty av deg å stille.. Selv har jeg løpt på 10.59, så slå den du.. Hah! Men jeg trener hver dag da, minst..Elsker bloggen din, den er best av alle blogger, den eneste jeg leser om dagen, true story!

Eivor sa...

jeg elsker deg

Nina Helèn sa...

FAEN Linnèa!!!
nå har jeg oppdatert bloggen din så jævla mange ganger og du blogger ALDRI!

frustrasjon..du er forbildet mitt.

Anonym sa...

bli nesten litt irritert her..
Kanskje Linnèa Lå å sov når Elise satt seg atmed henne? Tenk litt folkens -,-

Kivle sa...

19.07

Elen sa...

jeg er litt bitter på deg, for jeg ble faktisk inspirert til å opp dir selv og løpe. Så det gjorde jeg da altså, på en fredagskveld. Jeg har ikke no liv, og jeg trodde jeg skulle omkomme eller i verste fall bli angrepet av en eller annen blotter. Jeg tipper du løp på 16.03... det er omtrent halvparten av det jeg greide å dra ræva mi rundt på, så passer på

Hege 23 sa...

Hallo du!
Første gang jeg er på bloggen din og har nå sittet lenge å lest. Ikke akkurat kjip humor ute å går her! Ligger drit trøtt i senga som et slakt og har, på tross av dette, opptil flere ganger dratt på smilebåndene og hosta opp litt latter.

Stå på!

Christine Lövendahl sa...

hahaha okay det gøyeste er jo nesten å lese kommentarene til taperne som irriterer seg såpass over Linnèa for at hun LYVER (monsterlol. get the freaking picture folks!!) og tror, nei sorry VET at hun er best (igjen: get the freaking picture airheads)

en god latter forlenger livet og det er alltid gøy å lese kommentarene til Linnéa lovers ;)

Sigve sa...

Hei!

Du burde være stolt av deg selv for at du løp for en god sak. Det gir skikkelig god følelse. Det var ukens gode gjerning.

Stå på videre

Anonym sa...

My good. jeg dør litt inni meg hver gang jeg setter meg ned i sofaen med et smil om munnen, og tenker at "nå skal jeg kose meg meed et stk spiltter nytt innlegg fra Linèa". MEN SÅ HAR DU IKKE LAGT ET NYTT INNLEGG, OG DA BLIR JEG SUR

Anonym sa...

Linnéa! <3
Nå har jeg bestilt meg puslespill! Med 1000 biter, siden 1500 ser litt... vanskelig ut?

Anonym sa...

eh linnie.. Alvorlig sak å ta opp med deg; den såkalte hovekonkurransen, når har du tenkt å publisere vinnerne? Håper og regner med at dette ikke bare var et pr-stunt mot bloggen din, i kjent blogge-stil type " vinn MASSE SMINKE, vinnere vil bli kontaktet på mail".. Mange som sitter her i venter, må ikke miste ethosen din nå

Anonym sa...

Nei, wtf?! Nå må du for pokker komme med et innlegg, kjære!! I'm dying here, man (enn så patetisk det høres ut)!

Silje sa...

Lag et nytt innlegg ditt fyllevrak!!! Jeg blir lei av å måtte gå innpå en gang i timen for å sjekke om du har oppdatert.. flaut.. faen... oppdater din gladjøde!!!!

ingrid sa...

folkens ikke mas.. hun sitter selvsagt og pusler.

Linnéa sa...

Ane Marie: Elise lyver... Jeg snakker sant.

Det koster kanskje ikke 200 kr likevel! Jeg vet ikke hva det koster. Man kan sjekke det på linken jeg la ut ved interesse.

Trine: Ja, Elise sitter og jeg sover. de fant meg.

Du som påstår at jeg lyver og at jeg har et kjedelig liv: jeg har aldri påstått noe annet.

Anonym som er kritisk og spør hvor gammel jeg er: 20 år er jeg. Orker ikke svare på det andre, jeg er best. You suck.

Elen: flink du er!!

dame 23: godt å høre andre enn 14åringer leser også! :)

vilde: drillpiker? har jeg ikke noe forhold til.

takk for øvrige kommentarer!

Linnéa sa...

og selvfølgelig skal jeg offentliggjøre vinneren av konkurransen.

Anonym sa...

Det var ikke veldig vanskelig å finne ut når du kom i mål, siden det registeres på nettsiden hver gang du løper... Linnéa Myhre løp på 17.48, noe som tilsvarer en sterk 3er hvis du løper så sakte under testene som elev på ungdomsskolene i området.

Marianne sa...

Haha, du er genial :D
Skolisser mot aids liksom, hvordan i helvette
skal et par skolisser kurere aids? Eller mener de
at de er motstandere av aids? Hvordan vet de det, kan skolisser snakke liksom?

Ah, blir så lykkelig av randomnessen din.
Linniiie for president!

Fred ut.

Anonym sa...

Thank you, that was extremely valuable and interesting...I will be back again to read more on this topic.

Anonym sa...

Sweet website, I hadn't come across www.linniiie.com before in my searches!
Carry on the great work!

Anonym sa...

I stand in want to encourage you how yearn a heyday
do surf internet a day?
And what are you doing?
Working, chating, searching new information?
And what your [url=http://www.canoscanlide20.com/ ]favorite site[/url]?