11. jun. 2010

GUESS WHAT

Å herreguuuuud, dere vil ikke TRO hvem jeg møtte på byen i går!!!


Før vi skulle gå moteshow for Guess, ble vi sminket og satt opp håret på, og da fikk vi sånne kule øye-ting som Maria Amanda har!!!
Så gikk vi ned til La Belle på Solli. Der har jeg aldri vært før, og dit skal jeg ikke mer heller.
Så var jeg der i noen timer og gikk et par mil fram og tilbake sammen med masse pene jenter.

Og da det endelig begynte, og jeg skulle først ut på catwalken... Lyset! My eyes! Ble blind!
Så jeg bare... YEAH, jeg er kjendis!!!
Bilder av Linda-Mari


Men så bare... time to get SUPERDRITINGS!!!!!

Men så bare...seriøst? Er det sånn man blir drita på La Belle? I en avlukke sammen med en gjeng rike 50åringer? Er det derfor La Belle er så populært? Er det der man fisker etter rike menn som snart er døde? Bra konsept, forsåvidt, men jeg liker ikke å sitte rolig og nippe.


Så jeg bare...

VÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!! PARTY!!! PARTY LIKE WE ONLY DO AT LA BELLE!!!
Neida, satt meg ved siden av tidenes retard som tilfeldigvis hadde masse vin på bordet.

Men så bare... Pirker jeg borti Lise. Lise... Ser du hva jeg ser... Se der.. See...
IT´S FUCKING ARNE HJELTNES!!!

YEAH!!!!!

Og sååå... Skulle vi danse.
Ikke med Arne altså, han ville ikke danse. Men LISE skulle danse hun. Lise skulle til og med SETTE SEG NED PÅ DANSEGULVET, hun. Og da tok det nøyaktig 2 sekunder før et eller annet sitte-politi kom og kastet oss ut. Meg liksom!
"Hallo, i e modell, du kan ikkje kaste ut me!!"
"Neida, vi skal bare gi venninna di litt luft, så kan dere komme inn igjen."

Jævla løgner!!

Gjør ikke noe for meg å bli kastet ut altså, er vant til det, og det sugde bigtime inne uansett, mye morsommere å stå ute. Der kunne man i tillegg observere den dumme samen av en vakt som nektet oss å hente tingene våre som lå inne på kontoret.


Så hvis noen kjenner Daniel på La Belle, kan dere be ham brenne der alvene gror, ass. Dere kan godt svarteliste meg for evig og alltid, faen heller om jeg ligger og ruller meg i champagnen sammen med vestkantfolka der én gang til uansett.

Vestkantsfolk ass, av og til blir jeg nesten mørkredd.

Men ellers hadde jeg en kjempefin kveld med masse hyggelige mennesker! Annette, Luna, Linni, Karoline, Lise, Kristina og Linn! En stor takk til Guess, Linn og Artestina Studio som gjorde meg superhot! Bare dumt jeg er dverg.

77 kommentarer:

Chalala, 24, metal-hippie-rocker. sa...

Du vet jeg elsker deg?

Karine sa...

Linnéa, du er jævlig rå. Spesielt fordi du er molding ;)

SA sa...

Haha, "I e modell".
Hysterisk. Men det stemmer faktisk, du var fin modell, søta!

Trine Grung sa...

Smooth! Vi snakker tv-tryne. Looked smashing....vi er to som SPYR av vestkantsnobb! Verste ever ass

Luna Anette sa...

Hahahha faen at jeg ikke fikk møtt på Arne..

linn sa...

Haha, dere er dritbra. Alle sammen.
Dumt jeg gikk glipp av at dere ble kasta ut. hahahhaa.

forresten, så fint at alle står å ser på at jeg lukker igjen glidelåsen på det ene bildet. ser skikkelig spennende ut......

Anonym sa...

du eiiiiiiiiiiiiiiiiiiier! ♥

TOROBORGEN sa...

Jeg har vært der en gang. No more. Han som drev solbrillekongen.com kom bort til meg og sa han skulle sende meg masse solbriller.

jeg fikk bare ølbriller.

MERETHE sa...

Hahaha. For en suksessaften. Liker at vi bestandig får høre hvordan det VIRKELIG var av deg. Og ja, vestkantfolk suger. Jeg er konstant mørkredd.

Anonym sa...

Marie Amanda :)


LOVE U..

Tone sa...

Looking hot! Du kler å være modell:)

Eline sa...

Er du dverg? hm, den var ny

linn sa...

Takk søta:) Haha, forresten "sånn som marie amanda har". hahahaha.

Kirstin sa...

Morsomt at du også forbinder de greiene med Marie Amanda.. Elsker deg, Linniiie! :D

Nøve sa...

Hahah, Arne Hjeltnes. :P

Anonym sa...

Du er minst like vakker selv om du ikke er like høy! vakker vakker vakker!!!!

-Sigrid S.

Ella sa...

Så fin du var, dverg eller ei!

lisa sa...

du er HOT! Arne Hjeltnes så ut som en gammel gris der. sorry meg ass.. han som er så folkelig ellers, og så henger han der! nei og nei.

Ingvild sa...

Herregud, du er helten min! Jeg vil være litt mer som deg, dritdigg og sykt morsom! :D

Marrren sa...

Du er den eneste bloggen jeg følger. Som andre presiserer; du er helt!! OMFG

Jeg føler meg teit når du er så kul.
Slutt med det, slik andre også kan vær kule.

Hilde sa...

Du må jo linke Kristina også da! :) Http://kristinakh.com :)

ragnhild sa...

faen du var fin!

Anonym sa...

Bloggen din er helt awsome!

i sa...

Linnéa! puppene dine har vokst, ser det ut som. Høyden derimot. Fin var du!

Anonym sa...

jævlig moro :D

Frida! sa...

FITTEFAENHELVETTETFUCK du har fin kropp

Anonym sa...

Du, tusen takk for bloggen din. Føler jeg meg som et kjipt menneske, så kan jeg lese i den, og forstå at det finnes kjipere folk.

Anonym sa...

fy faen du er rå hahaha

Anonym sa...

priceless!

lorraine sa...

Wow, inni all humor og sarkasme la du ut vanvittig flotte bilder av deg selv, du er superfin! :)

Anonym sa...

Kult (Y)

Per sa...

Digger deg fordi du ikke liker vestkantfolket;) Tøyen forever!:)

Nina sa...

Fine bilder

Anna sa...

"...kan dere be ham brenne der alvene gror" <3

kong balle sa...

Haha, hva blir det neste? paradise? neida:P Fine bilder. Dverg er helt greit<3

Anonym sa...

Jeg traff Helge Hammelow-Berg på La Belle Sole. No more!

Christoffer sa...

Du er morsom, skal vi pule?

Anonym sa...

du var den fineste dvergen på la Belle

linda-mari sa...

Du var kjempefin, søta :-) Paradise-Patrick var der for å se på deg. True story.

Daniel sa...

Hahaha, takk for tipset lillesøs. Frøken Oslo har blogg jo:) Rart du ble kasta ut da når du veier 40kg og skal bli SUPERDRITA, en slurk sjampis, Check. Men takk for underholdendende hylekor og påfølgende sutring i en time:) Det var kveldens høydepunkt:)

Anonym sa...

HVA er Arne Hjeltnes ute på??

Anonym sa...

Nå lager vi hat gruppe til Daniel på facebook.

Linnéa sa...

Daniel: håhåhå, du skulle ha sett meg superdrita du! Da hadde du seriøst blitt skremt. Kommer på besøk en gang jeg er superdrita jeg, da overlever du ikke ass. Vet hvor du bor.

Frida sa...

Arne Hjeltnes, haha. Konge!

Thea sa...

beklager linnéa, men her ble du faktisk eid av daniel :p

viccc sa...

Thea: Ingen eier Linnéa, så ingen grunn til å beklage.

Linnéa sa...

thea: selvfølgelig ikke, jeg vet at det er jeg som har rett, han bare misbruker makten sin. Han er vakt og jeg er gjest. Han er supertaper, og jeg er superkul. Jeg har hår, han er skalla. Life sucks!

tora sa...

bra kommentar, linnea! :)

Maria Ljung sa...

ey, du var finest!

Anonym sa...

Ååå, du er bare morsom, altså! Elsker bloggen din, kunne ønske jeg kjente deg :D

Daniel sa...

woooow, hvem er det som driver å putter penger på den kverna di linnea;) Déjà vu. Du blir sikkert en fantastisk x-kone en vakker dag. You go girl;) Takk for meg

eva helgine sa...

du vet åssen det er linnea... karer med lite hår, små baller og liten p*kk, må kompensere....ergo....de blir bouncers.. sånn at de kan føle seg store og tøffe, og herse litt med andre.... han ble vel mobba på skolen også sikkert....stakkar liten....

Linnéa sa...

Daniel drar hyggelig-kortet! Brenn kortstokken og kom deg tilbake på jobb. Endelig noen som er mindre verdt enn meg!!

Anonym sa...

Syns det er morsomt at Daniel går inn på "frk Oslo" som hyler og sutrer sin blogg. Men for all del...

Tica sa...

Hvem er frk Oslo egentlig?

SA sa...

Daniel har sikkert blitt tipset av fjortis-fanklubben sin. De måtte nok hjelpe ham med å legge inn kommentar.

andrea sa...

jeg liker ikke daniel, jeg

Anonym sa...

Go Daniel! Hilsen lillesøs som tipsa og ikke er 14 men 21 år. Syns bloggen til Linnea er morsom, og tror nok ikke at Daniel tar seg så veldig nær av dette.

Anonym sa...

interessant... var selv på LaBelle torsdag og måtte bare le av din oppførsel, aldri har jeg sett maken til gold digger, morsomt at du etter på slenger dritt om alle de som har vært gavmilde nok til at gi deg et glass.. jaja du blir vel voksen en dag sammen med de andre supporterne som du har her... en annen ting må vel være det faktum at du slenger dritt om vestkant folk, om du har så store problemer hvorfor ble du?? du var ferdig på showet kl 23 ingen som ba deg om at bli, og så DRIIITA og ufin i kjeften du ikke rart du ble kastet ut.. før min del ønsker jeg deg lykke til i den boble verden du lever i hils deg selv, for du kan seriøst ikke ha noen venner..

Astrid sa...

Haha, "I e modell" :)

Linnéa sa...

Ærlig talt, dersom jeg hadde vært en gold digger, hadde jeg tatt med en gamling hjem for penger + gullring fra Tyrkia. Peace forever

Marte sa...

HAHAHAHAHA

Anonym sa...

LOL

PS: liker at ''vestkant folk'' ikke har lært seg ord deling

Anonym sa...

Haha... hvem er det som lever mest i en "bobleverden" av Linnea og vestkantfolk...? Holder en knapp på sistnevnte, for makan til lukket gruppe med uvennlige mennesker skal man lete lenge etter. Jeg har forvilla meg inn på noen av utestedene borte på Solli, og en gang kom det en gjeng som ville sitte på enden av bordet vårt. Greit det. Men da de hadde kjøpt seg drikke og jeg gestikulerte et vennlig "skål" så de på meg som om jeg var det laveste rang av bikkje som finnes... ufine, ufine, ufine, det er det de er, de verste av dem. De mangler jo totalt medmenneskelighet og felleskapfølelse, men det skjønner jeg godt når de sikkert aldri har tissa på et utedo eller pratet med en uteligger.

Mari sa...

Hahahahahah, så JÆVLIG bra uttrykk Arne Hjeltnes hadde i ansiktet!

Anonym sa...

Linnéa nu må du blogge!! du e ikke den eneste uten ett liv.. å lese om at du puzle e faktsik dagens høydepunkt.

Anonym sa...

Der var Lise sykt hot!

Anonym sa...

Så innmari stilig du var på håret :o

Synne sa...

Haha! Sykt random handere linselusa bak dere og Arne :P

Linnéa sa...

Hilde: gjorde seff det, hadde bare glemt å farge navnet hennes.

Christoffer: hvis du er kjekk og over 25

takk for ellers fine kommentarer! dere som er kritiske kan ta rennafart og brenne i skogbrann, jeg forteller bare sannheten!

Lene J sa...

Lookin' hot hot! :D

Anonym sa...

Har du noe i mot samer, kanskje??

Trine sa...

Nydelig, er du.

Lill-Hege sa...

Vi samer er teite da, anonym. Selfhate <3

Christoffer sa...

Vel over 25

Anonym sa...

Unnskyld meg... "den dumme samen av en vakt"?? Noe imot samer eller? Tenk litt over hva du faktisk skriver på bloggen din, noen kan ta det ille opp. Samer er ikke dumme, og du burde være såpass smart at du ikke uttaler deg slik. De fleste er faktisk mye kulere enn deg! Så det så.

Benedicthe sa...

Linnéa! Leter veldig etter den guess kjolen du har på deg, den med med blå overdel! Vet den er gammel, men vet du om de selger den kjolen? Angrer veeeldig på at jeg ikke har kjøpt den...
Har lett gjennom hele bloggen din for dette innlegget, hehehehe.