2. jun. 2010

Jeg har kjøpt meg et liv!

Herregud, i går så jeg faktisk Tobias i tårnet på trikken
Så tenkte jeg at... Tobias i Tårnet, Kardemommeby, Dyreparken i Kr.sand, dyr, løver...

HERREGUD JEG MÅ PUSLE ET LØVEPUSLESPILL!!!
Så jeg kjøpte et løvepuslespill og løp hjem for å starte.
Så, etter 1 time med pusling, fant jeg endelig to brikker som passet med hverandre på ordentlig!!!
Jeg var faktisk helt sikker på at jeg skulle bli ferdig med HELE puslespillet i løpet av kvelden, men da klokka ble 2 og jeg bare hadde 10 av 1500 biter som satt sammen...

Så jeg la meg for å lade litt, før jeg sto opp med nye krefter og godt puslespill-syn.


Men så bare... FAEN, jeg skulle ha vært på jobb!

Så jeg puslet kjempefort!!!

Og ble nesten helt ferdig før jeg måtte ta farvel med alle de nye vennene mine.

Ellers skal jeg løpe rundt Sognsvann med Elise og resten av SATS-gjengen i dag........
Heldigvis er jeg best trent av alle ...

Så hvis noen føler for å slå meg, kan dere komme opp på Sognsvann til klokken 18 i dag.
Jeg rekker dessverre bare å løpe én runde, fordi jeg må hjem og fortsette på det nye livet mitt!

Til sist!!!
Konkurransen om Hovepass og superkule effekter(!!!) er åpen til i morgen klokka 18, og jeg har fortsatt ikke sett meg ut en mulig vinner...

Et godt råd er å gi et tips som kan leses UNDER festivalen, ikke 3 uker før, da festivalavisen kommer ut bare bittelitt før.

Så feks tipset:
Ta. Med. Glowsticks. Fulle folk dreper for dem, så de kan lett byttes mot alt du måtte trenge av alkohol, pølser og dopapir.

Sykt kjedelig å lese dette tipset når du har ankommet festivalen, også har du glemt å kjøpe glowsticks!!!
Min favoritt så langt er:

Mitt beste festivaltips er:Sett deg ned midt blant alle festivalgjengerne, stapp i deg ca 6 gule epler og 3 liter Pepsi Max, samtidig som du prater om hvor kaldt det er og hvor jævlig livet er, og se om du får like mange fans som Linnéa.

79 kommentarer:

Pia sa...

du er så kul

Jørgen sa...

Puslespill er svært undervurdert! Takk for tipset om glowsticks, forresten. Jeg skal kjøpe et par dusin og bytte det mot hva enn jeg vil.

Gratulerer med nytt liv, i hvert fall :)

SA sa...

Haha, puslespill! Men det var da fryktelig vanskelig puslespill du hadde funnet da, alle bitene er jo nesten klin like.

Anonym sa...

hvis det står noen irriterende mannfolk på første rad, gå bort og spør etter Ibux, pga du har de sykeste mensensmertene (forklar i nøye detalj). dette gir garantert god utsikt til Scenen.

Morbeline sa...

Herlighet, jeg drømte om deg i natt! Supersært, jeg går ikke akkurat rundt og tenker på Linnea (og er ikke den mest ivrige leseren, beklager). Du var dødsstille, sjenert og forsiktig. Stikk motsatt av væremåte på bloggen.

glowsticks ftw.

ingrid sa...

hahhahahah, puslespillbildene <3

Silje sa...

puslespillbildene haha <3

Anonym sa...

haha, lykke til videre med det puslespillet!

Anonym sa...

Hahaha, puslespill før jobb er tingen! ;)
Morsom du :)

lisa sa...

hahaaha. Bra puslet.
Og jeg likte festivaltipset, men jeg tror ikke jeg gidder å prøve.

Forresten så drømte jeg om deg i natt, andre gang jeg drømmer om deg!

glosin sa...

haha han der tobias i tårnet ser jeg hele tiden! han bor oppe ved ullevål eller tåsen eller noe. en gang på bussholdeplassen på sagene begynte han å snakke til meg om en dame som satt der, og at han skulle lære henne å bli glad i nordmarka. jeg syns han er litt skummel.

Mike Veronica sa...

Lykke til med puslespillet!

Camilla sa...

Hva koster glowsticks?

m=) sa...

Du er over gjennomsnittlig fantastisk

Anonym sa...

du er mitt idol!

Oda Aslaksby sa...

ååå, sinnsykt undervurdert hobby. love it!

Anonym sa...

Haha :))

Tuva sa...

haha, jeg tror jeg elsker deg, Linnea!

Marte sa...

hahah, du er så jævla genial

Anonym sa...

Jobber/jobbet du på Meny Cc Vest? :)

Anonym sa...

elsker bloggen din!! puslespill, haha:-D åååh, du får meg sånn til å le, du er rett og slett HERLIG!! skal vi være venner? lol..

Anonym sa...

hvor kan man kjøpe glowsticks :)?

Anonym sa...

Wow, puslespill.. Boring. Men du får kose deg, nytt liv må vel være deilig?!!

Anonym sa...

LOL!

Silje sa...

Kule bilder :)

Kristy sa...

Vil bare si at du har en sykt kul blogg, du skriver så morsomt! Jeg ler hver gang jeg leser den! :D Makes my day :) hehehehehehe

Tora sa...

Jeg DØR

Ine sa...

Herlig :-D

siljebreivik sa...

Du er genial!!

Hva er så spesielt med Hove, kontra Roskilde(subjektivt sett)? Er du redd for dansker?

Anonym sa...

Hehehe, Syke puslebilder, jeg dauer <3

Anonym sa...

Hahaha, fy faen eg ler meg i hjel
hver gang jeg leser bloggen din.
Du gjør faen meg dagen min bedre
TAKK

Heidi sa...

Begynn med kantbrikkene. Da har du hele ramma, og mer enn ti;) Er mye lettere å fortsette derifra også:)

kristin sa...

HAHAHAHAH. du er den morsomste jeg vet.

KONGEN sa...

DAMN, hvis vi er så like som du sier, så skal du vite at jeg ALDRI hadde greid å pusle et sånt stort puslespill. Jeg hadde hentet saks og teip innen fem minutter.

Forresten. Sjekk bildet!

http://img130.imageshack.us/img130/9707/p1010297u.jpg

GLOWSTICKZ<3

Miriam :D sa...

Du er genial! Men til noe helt annet... Hvor har du kjøpt den toppen?! Drit fiin! :D

Anonym sa...

Du er kul...:)
Jeg var å trente ved Sognsvann i dag og så deg. Du gikk i en svart tights og hettejakke på vei mot doen og jeg tror du hadde en hestehale litt på siden. Sykt kult. Jeg ble så glad deg jeg så deg. Jeg hadde lyst til å gå bort å si hei, men så tenkte jeg: Hei, la henne få LITT privatliv da. Jaja, en opplevelse rikere. Digger deg og blogggen din:-)
Hilsen Sognsvannjenta.
PS. Løper du neste uke og eller? Og hvordan gikkd det?

Ella sa...

Herregud, pusler du?! Nei, nå. Jeg ville heller dødd enn å puslet puslespill.

Julia sa...

Et lite pusletips:
Sorter sidebrikkene og hjørnebrikkene fra de brikkene som er innen for rammen, og sett sammen dem først. Tror det skal gå litt raskere:)

luna anette sa...

puslespill er så drass

Marte sa...

Leser bloggen din hver dag. kommenterer aldri. men i dag må jeg bare si at du er dagens høydepunkt. kan tolkes som at livet mitt suger, eller at du er superkul. jeg går for begge deler.

Silje K sa...

Beste livet!

karoline sa...

ehehehe, festival tips:

1. ta med gaffateipen (the holy, o' holy gaffateip) ut på natten, samle sammen alle campingstoler du finner, og teip dem fast i hverandre! så gjemmer du haugen med stoler.........i vannet! (det er selvfølgelig morsommere å utføre tipset om man er full)

2. snakk om hvor mye du har gleda deg til å se bjørn eidsvog (andre mega kule artister funker også), når du står å venter utenfor scena på... atreyu eller noe, til de andre festival menneskene

3. be en høylytt muslimsk bønn rett før du legger deg (gjerne med megafon), og da su står opp (klokken 7)

4. pass deg for molde jenter, de biter deg i leggen om de får sjansen

kaliinee@hotmail.com

Anonym sa...

du eier!

Anonym sa...

Tips:
Pakk alt du har med og alle du møter inn i bunnprisposer.

trutt100@hotmail.com

Anonym sa...

Puslespilltips: du må sortere fargene, slik at alle de grønne ligger i en dunge, og alle de som tilhører løven i en, osv :) så finner du fortere biter som passer sammen

tuva sa...

Mitt beste festivaltips er: Pass på å ha med deg noe iøynefallende til å ha på hodet, f.eks. en indianerfjærkrone eller typen hatt pirater går med! Dette gjør at du blir lagt merke til (og HALLO, hvem vil ikke ha oppmerksomhet?). Hvis du ikke har tatt med deg dette selv; frykt ikke! Det er alltids noen andre som har med noe, og det er lov å ta ALT. (Hvis folk virkelig bryr seg om å beholde noe, får de ha det med/på seg hele tiden/over alt.)

Anonym sa...

Synes bloggen din blir bedre og bedre for hver uke, ikke at jeg mener den har vært dårlig altså :)

Katla

Linnéa sa...

Camilla: google

Siljebreivik: Jeg er ikke redd for dansker, men norske menn er mye kjekkere enn danske. Pluss at jeg skjønner hva de sier.

Roskilde VS. Hove: På Roskilde tisser man gjerne i stolen man sitter i, eller på gresset 1 meter fra teltet. True story. Jeg hadde aldri orket å vandre rundt i urin i 4 dager, når jeg heller kan være på Hove omringet av hav og natur.

Dessuten er aldersgrensene på alkohol idiotiske der, og det gjør et stort idiotisk publikum bestående av flere 16åringer som drikker alkohol lovlig enn nødvendig.

Alkoholen er kanskje billig, men igjen koster det penger å reise til danmark, og jeg tror ikke man vil bruke noe MINDRE penger under festivalen der. Man kan reise på Hove på budsjett også, spørs bare hvor kresen man er.

Hove is The Shit, jeg skal aldri på Roskilde.

Anonym som så meg på Sognsvann: Ja, det var meg! Bra du ikke kom bort, får hetta av sånt. Vet ikke hvordan det gikk jeg ass, men jeg var bedre enn alle andre !!!

Katla: så hyggelig å høre!


Ja, jeg jobbet på Meny CC før.

Takk for kommentarer ellers! Good times!

Anonym sa...

Hove er faen ikke bedre enn Roskilde! herregud, blir flau

DD sa...

Sørg for å stå helt inntil gjerdet på konsertene, slik at du besvimer. Da blir du sittende rett ved scenen på en stol under konserten, og etter konserten syns alle bandmedlemmene synd på deg og du får en klem og blir bedt med på nach. finito.

Anonym sa...

Sørg for og stå ved siden av ett par høye muskelkarer under konsert.. sånn at de kan løfte deg opp og kaste deg opp på scena! Veldig praktisk!! Med mindre de kaster deg for kort og du havner rett i bakken over gjerdet.. men da kommer unasett førstehjelpen til og du får komme BACKSTAGE!!! eller ved siden av backstage da.. men man er vel ikke kravstor heller.. Når det gjelder do kø, for de av dere som fortsatt ikke bruker skogen, Dere må klatre OPP på taket til utedassene. visst det er flere på rekke å rad så må du løpe frem og tilbake over takene og trampe. Kan nesten garantere att det blir ledig plass om det er jenter som sitter der :)

Anonym sa...

Noen dotak går det foresten ann og rive av om det ikke blir ledig.

Kos dere på festival!

Gina sa...

Hei!
Kom inn på bloggen din etter Elise nevnte deg på sin blogg, og det må jeg bare si: Har ikke ledd så mye av å lese en blogg noen gang!! Haha, du er bare superfestlig. Vet ikke hvor mye som er bare kødd, men følte meg i alle fall svært truffet, spesielt hver gang du nevnte korps og flytende mot. Dette er nok en blogg jeg kommer til å følge litt med på:)

Kristina N sa...

Det er bare hyggelig å løpe rundt songnsvann når det er sol, men faen da er det så sykt mye folk der.. Kos deg! :D

Stine K. sa...

Gratulerer med å ha kjøpt et liv.
Festivaltipset mitt (selv om jeg ikke har tid/ork til å dra på festival i år, så bare drit i å ta meg med i trekninga) er å ordne seg med SKIKKELIG BOPEL.

Kvinesdal i fjor ville ha vært en bedriten opplevelse hvis jeg hadde måtta bo i telt på campen... sammen med alle de ANDRE Manowar-fansa. Fyfaen for en gjeng.

Vi shanghaia huset til foreldra til ei av de som var med. Fantastisk opplegg - skikkelige senger - heimelaga god mat - koselige folk og omgivelser.

Festivaltips nr 2: Sørg for å stå slik til at når sangern i et av bandene begynner å balansere på gjerdet ved siden av deg/rett foran deg - er det alltids en dritings jævel som gjør at nevnte sanger ramler PÅ deg ned fra gjerdet. Igjen - Kvinesdal i fjor. Gode greier.

-Stine

Hammer sa...

FESTIVALTIPS

Når det gjelder utedoene på festivaler, har jeg valgt å ikke sette rompa mi ned på do-ringen. Og hvis du ikke har store lår muskler eller er full kan det være slitsomt å bæsje når du står i en; later som jeg sitter stilling.

Mitt tips er da; Ta med deg en feste stropp me kroker i begge ender,(eventuelt en sele). Ta den rundt deg og fest den på hankene som er i do-døren. Da kan du bare slappe av, stroppen holder deg oppe slik at det ikke river i lår musklene og når du er full slipper du å dette ned i doen.

Du kan også få fatt i en papp dings som er tilpasset slik at jenter kan tisse stående. Da kan du gå på pissoarene.

Cec_hammer@msn.com

Linnéa sa...

anonym 2.48: Deg om det. Sikkert hyggelig på Roskilde også, men jeg foretrekker heller å bade i sjøen framfor å bade i urin :)

Jo flere kokker jo mer søl.

Charlotte sa...

hehe, søtt!
pussle er gøy, men blir gal når man aldri finner noe som passer :)

MartHEY sa...

Jeg innså nettopp hvor bra mitt liv er.. Fordi jeg klarte og observere at klokka på veggen din er speilvendt og står på klokka 10 ikke på klokka 2. Men er jo ikke rart at det går litt i surr når du faktisk har fått deg liv.. eller jeg tror egentlig det er den der jævla soppen din..

Christian sa...

Det er kanskje ikke festivaltips , men på Coop Obs får du nå 12stk 1,5l Pepsi Max for 100 kr!! Slike tilbud må vel redde matbudsjettene dine i lang fremtid ;)

Sandra Love sa...

Hei Linnea!
Man må helt klart lese Doppler av Erlend Loe når man er på festival. Den handler om en mann som er på en slags festival for seg selv i skogen. Dessuten minner bokomslaget veldig på en melkekartong, og melk er koselig å ha med på festival.

Sånn, nå har jeg hjulpet deg med et tips. Kanskje du kan hjelpe meg å finne en normal mann? Jeg vet det er sært å linke til egne skriverier, men jeg er ALVORLIG desperat, og det skjønner du etter du har lest dette:
http://www.trinegrung.no/2010/05/30/trine-f%C3%B8lger-sandra-pa-sukker-no/
Håper du kan gi meg noen tips for å overleve.

Anonym sa...

du er litt genial!

Milla sa...

festivaltips fra han som sitte ved siden av: stå naken på en parkbenk og lek helikopter. (nå ska det seiast at det va ein sånn der type som går på boler som gjorde det så kanskje ein må skaffa seg litt sånn fysst!)

Emma sa...

Haha, du er jo bare awesome.

Christine Lovise sa...

Genial blogg! Puslespill er undervurdert. Og vanskelig. Får det aldri til! Og når man nesten er ferdig, så mangler man gjerne maange brikker.

> Christine Lovise

Ida-Susann og Karoline sa...

ahhahahhahah

Stine sa...

Dette er definitivt min favorittblogg! Liker å kunne sitte og skrattle for meg selv til dataen! :)

Meline sa...

Jeg har også god erfaring med å bytte til meg ting mot glowsticks! :P Tusen takk for at du minnet på meg det, igjen:)

Anonym sa...

http://blogsoft.no/profile/581515. Din største fan?

Anonym sa...

Skremmande..
Men eg ler so eg(nesten)tissa på meg av deg!!

Blir rett og slett GLAD av all den negativiteten din... Snodig..

Go Puzzle!!

Anonym sa...

bruk fingern, det er tingen, da blir det ingen.
- kristelmajala@live.no

Anonym sa...

DU ER RÅ !
Ler meg nesten ihjel av alle innleggene dine ! :)

Tica sa...

23 minutt og 18 sekund.

Anonym sa...

Kult at du løp til inntekt for kreftsyke barn:)
Det beviser at det er mer til deg enn bare klaging og bitterhet.

Ikke at jeg faktisk tror at du er sååååå bitter som du framstiller deg her.

Uansett, bra innlegg!

Charlie sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Tobias i tårnet,- trodde jeg skulle DØ av latter! Hahahahahahaha! Har aldri ledd høyt av et blogginnlegg før,- er glad jeg har funnet bloggen din! Forsett med å være pisst på verden,- det er mange av oss!:D

Anonym sa...

Tobias i tårnet,- trodde jeg skulle DØ av latter! Hahahahahahaha! Har aldri ledd høyt av et blogginnlegg før,- er glad jeg har funnet bloggen din! Forsett med å være pisst på verden,- det er mange av oss!:D

Anonym sa...

væææ... skriv om hvor full du var i helgen da!

Mari sa...

Hoho, bildeserien fra puslespillsesjonen var utrolig morsom :)