21. jun. 2010

Off

Anonym sa...

Hvor mye betalte SATS deg for dette innlegget? Blogg om sopp og gule epler igjen a!

Det var faktisk JEG som betalte SATS for å skrive det forrige innlegget... Jeg er ikke smart nok til å tjene penger på å blogge, og dessuten har jeg SLUTTET å spise sopp, så bare fuck off and die. Stikk på butikken og kjøp deg noen bokser sopp hvis du er så jævla glad i å høre om sopp!!!

Nå spiser jeg kun epler og lomper.

Grunnen til at jeg trener så mye akkurat nå, er fordi jeg reiser til Hove om FIRE dager, og målet mitt er å ligge med så mange artister som mulig, og da må man være superhot!!


Og i dag... MOHAHHA, SJEKK!!! Ny personlig rekord IGJEN!

Og ja, SUPERLOL, da jeg sto i garderoben på SATS etter trening i dag, så ringte de fra Elixia!!!

Svensk Elixia-dame: Hej, hur går det med treningen!
Spar meg, tenkte jeg. Hun ser på dataskjermen sin at jeg ikke har vært der på 3 måneder… Så jeg bare:
-Dritbra!
Elixia-dame: Jåhå?
Jeg: Ja, er på SATS nå jeg! Trente 5 ganger i forrige uke!
Elixia-dame: Nej, på SATS. Det kan man inte ha nån ting av!
Og jeg bare... -MONSTERLOL, jævla taper. Elixia sucks og jeg kommer aldri tilbake!
Hun: Så du har økonomi til to årsabonnementer ochså?
Jeg: nei.
Elixia-dame: Nehej.
Så jeg bare…
- Men du, jeg har et liv å rekke ass. Lykke til med treningen!

(PS. Sats sponser meg, hvis noen lurte)


I går vet dere... Ja, herregud, jeg vet at jeg har sagt at X-faktor er skadelig for øynene, men så dro jeg likevel for å støtte Oda som skulle synge.

Først ankom vi Nydalen,
og jeg trodde at Nydalen bare var et sånt lite hull hvor alle BI-studentene som ikke hadde råd til å bo i byen bodde! Men det viste seg altså å være en slags BY!
En by for taperne som BETALER for å gå på skole fordi de må ha alt inn med gravemaskin!!! HAHAHAHHAHH!!! Men smart å ha samlet alle på ett sted.

Uansett... Vi gikk Tilfeldigvis sist inn, så vi havnet Tilfeldigvis på første rad! Så de filmet meg så mye at de nesten GLEMTE å filme Oda! Her er kjære Christine:

Plutselig kom de på at de måtte filme Oda litt,

mens jeg drev og tok livet av barna bak meg. De lå liksom og RULLET og skrek og sparket og "JEG VIL HJEM"-et i 2 jævla timer, de var faktisk nesten MER irriterende enn Jan Fredrik Karlsen!

Neida, herregud...



Så dro jeg hjem for å ta et "10 måneder etter"-bilde av dette:
Etter 10 mnd. i Oslo kan jeg oppsummere:
1. Jeg er 10 mobiler fattigere
2. Vi har fått ny ribbevegg
3. Jeg har fått ny samboer
4. Jeg har lært at man ikke skal skylle støvsugerfiltet i rennende vann

MEN, vi rundet 4000 medlemmer på Facebook-fanpagen min i går! Så jeg vurderer å feire med 2 innlegg på én dag! Det er derfor dette ble så latterlig dårlig.

Grunnen til at jeg ikke blogger hver dag, er hovedsaklig fordi dere ikke orker å kommentere, så jeg må vente i mange dager med å legge ut et nytt så jeg kan spare kommentarer. Hvis ikke ser det jo ut som at jeg sitter og snakker med meg selv, sånn som feks Marie Amanda!

118 kommentarer:

Kath sa...

Grattis med 4000 fans! Det fortjener du! Du er genial! :D

Sara sa...

Du er best!

Anonym sa...

haha :D

Trine Grung sa...

Elsker når du er frekk med andre bloggere...gi dem inn, spesiellt de som ikke blogger om noe interessant. MOnsterlol....jeg har mange gode eksempler, men ser vi så langt har samme smak.

Smask i panna!

Anonym sa...

I love you. And you know it!!!

Marlene sa...

Får presentasjonsangst når jeg skal kommentere hos deg. Livredd for skrivefeil. Livredd for å prøve å være morsom. Livredd for å være teit. Livredd.

Anne sa...

Jeg elsker deg!

Anonym sa...

Haha, Digger deg !

Ingvild sa...

Har venta på et inlegg! Digger det! Du har en utrolig bra blogg, håper du holder på med dette lenge. SÅ god er du!

cathrine sa...

knallbra! kom med enda ett innlegg idag. Som en liten seier på at fanpage'n din har over 4000 medlemmer!! :-D

Ingvild sa...

STAVEFEIL. Herregud. Prestasjonsangsten tok overhånd...

Det skulle selvfølgelig stå "INNLEGG". Skyt meg.

Maria Isabell sa...

Gratulere med ny rekord :D

Anonym sa...

Hahaha. Jeg var nær å falle av stolen når du burna Elexia dama. Let her burn. Håper det gikk bra med venninna di på x-faktor.

Spinvilj sa...

Skjer med at treningssentrene driver å ringer folk da? DA får man IKKE lyst til å trene, spør du meg.

Anonym sa...

du er kul

Rakel sa...

gratulerer med ny rekord og 4000 på facebook fanpage side!

Anonym sa...

hahaha, jeg elsker bloggen din! <3

Othea sa...

Du er så jævla rå, haha!

Cecilie sa...

Helvete, hadde de ringt meg fra treningssenteret hadde jeg slutta i protest. Så lenge de tjener penger på støttemedlemskapet mitt skal de faen meg bare være fornøyde

Anne-Marte sa...

Jeg vil ikke bli driti ut på bloggen din. Derfor tør jeg ikke alltid å kommentere.

Anonym sa...

Åh, fuck.. Så hvis vi lesere begynner å kommentere på hvert eneste innlegg så skriver du oftere!?

Lurer bare på en ting - har du blitt glad med sola eller? Synes du var litt snill mot den elexia damen..

Christiane MB sa...

OKei! Det må mange kommentarer til for at du skal blogge oftere sier du ? Ok! Har jeg sagt okei ? Det er grenser for hvor ofte jeg gidder å skrive at jeg digger deg og bloggen din (jeg digger deg og bloggen din forresten), så i stedet kan jeg begynne å pøse på med litt morsomme populærvitenskapelige funfacts! (Sånt man lærer om på BLINDERN, ikke BI-brenn).Det er en win-win situasjon. For eksempel:
PENIS FEKTING! En art hermafroditiske/tverrkjønna flatorm har et riv ruskende galt parringsrituale der to flatorm slåss om å være den som skal befrukte og den som skal bli befruktet - den som har lengst penis og best fekteskills vinner. Den som taper og som blir penisstabbet av den andre flatormen absorberer sperm gjennom huden og må ta byrden med å bære frem ungene, mens den andre slipper unna og kan fortsette livets glade flatormdager uten ungemas. Video :
http://www.pbs.org/kcet/shapeoflife/episodes/hunt_explo2.html
Du får lov til å bruke denne informasjonen for å sjekke kjekke og berømte menn på Hove, jeg lover deg, det funker!

Siggy sa...

Jeg er judas. Er innom minst 5 ganger om dagen, men kommenterer aldri! Sorry min vakre gudinne, jeg skal skjerpe meg!

Ellinor sa...

hahaa :D

A sa...

jeg hater elixia-misjonærene.. de er faktisk verre enn gladkristne!

Anonym sa...

Jeg syns det er litt morsomt at leserne dine prøver å være like morsomme, ha en lik "gi faen"-holdning og prøver å være like ironisk og sarkastisk som deg, også failer de så SYYYKT!!!!! Hadde du ikke skrevet så bra som du gjør, hadde enkelte av kommentarene du får vært underholdning nok for meg.

Anonym sa...

GOOOO LINNEA ! :d

Anonym sa...

Hahaha, morsomt d med IB! Grattis med 4000 fans,kanskje 2 innlegg pr dag i en hel uke?

Anonym sa...

Jeg elsker deg!!!!!

Markjordbær og sånt sa...

Nå ble jeg skikkelig inspiret til å trene! Så jeg går å tar 300 sit-ups. Takk!

Anonym sa...

Haha du er så jævla rå :)

Elena sa...

Gratulerer med så mangen medlemmer i facebook gruppen! :-D

TMT sa...

BI-studenter er og blir fantastiske. La oss håpe BI-nydalen forsvinner ned i det lille hullet.

Grattis med 4000 fans, det fortjener du!

Randi sa...

Bedre med få knallinnlegg enn mange halvgode. :)

Eilin sa...

Hvis du begynner å skrive et innlegg hver dag, skal jeg kommentere femten ganger på alle sammen.

Anonym sa...

du er sykt genial : ) jeg elsker deg! :)

Anonym sa...

<3

ragnhild sa...

gratulerer! skal bli flinkere på kommenteringa

Tone sa...

Fantastiske vesen<3

Cass sa...

Må jeg kommentere for at du skal skrive innlegg oftere? Vist du liker å høre at jeg ler av det tragiske livet ditt vær gang, så enjoy

Anonym sa...

Kom Oda vidre i X- faktor?

Anonym sa...

Haha, du er så morsom :D fortsett å blogge! hvordan går det med puslespillet ditt?

Anonym sa...

Jeg elsker deg

Anonym sa...

Hahahah!
ler like mye hver gang jeg leser bloggen din! :D

Mariell sa...

Gratulerer med 4000 fans ;) Du har nok flere skal du vite!

Jeg kommenterer nesten hvert innlegg for din skyld, ikke min egen..
Keep up the good work :)

Monica sa...

Gratulerer:D

Karina Mathilde Sporsheim sa...

Gul neglelakk? Jeg elsker deg.

Anonym sa...

Jeg kommenterer ALLE innleggene dine, bare så det er sagt! du trenger ikke trene mer for å være hot, du ser smashing ut uansett

Linnea sa...

Haha, Dr. evil. Gratulerer :)

Heydå sa...

gratla me så mange fans! visste ikke at du hadde en fanside, er bare medlem av den med deltakelse på 4 retters middag :-D men nå er jeg på begge :-p

jeg kommenterer alle innleggene dine, ikke klag på det! og dessuten tok det så lang tid mellom dette innlegget og det forrige at jeg kommenterte TO ganger på det forrige for litt oppmuntring...

GUL NEILELAKK! det er ikke påske en gang :-D du er min helt! :-D

Anonym sa...

love you!

JOHANNE! sa...

Du eier rumpa til KURL! <3

Julianne Førde sa...

Nei, siden du har fått så mange på fangruppen din, kanskje jeg skal feire med å lese hele bloggen én gang til? Jeg har jo god tid også. Sånn siden det er sommerferie ikke sant..

Charlotte Rødland sa...

For det første; det er IKKE fint å være SÅ tynn!
For det andre; hvis du tror at du kan få deg et ligg med en artist, så lykke til med det..
Og for det tredje; HERREGUD

Andrea sa...

Charlotte Rødland:

For det første, andre og tredje: LOL på deg.

Anonym sa...

Konge Linnea! Om du kunne ligge med hvem som helst, hvem ville det vært? Forventer et helt ærlig svar som alltid.

susanna sa...

Men Linnèa eg e så evneveik at eg alltid trykke på "Legg inn kommentarer (Atom)" i steden for "Legg inn en kommentar", og då kjem det opp ein skummel og avansert side som skremmer meg frå å kommentere igjen. Og eg lærer ikkje av egne feil dessverre.

Linn Jeanette sa...

Du virker så utrolig herlig! Bloggen din får meg alltid til å le

JulieH sa...

ps: du skulle ha brukt den samme toppen på *10 måneder etter* bildet :)

Og ja, gul neglelakk er hot, jeg har faktisk på meg det jeg også ^^

Åshild sa...

Er ikke det Oda fra Idol 2006? :)

Ingrid sa...

Lykke til på Hove, Linnéa! Ligg med alle! Det er bra for deg. Og ja, gratulerer med alle fans'ene. We do love you.

Sigrid sa...

Hahah, elsker "10 måneder senere". Du er et geni:)

sigrid sa...

Forresten, hva skjedde med liselinneasalgsblogg????? :)

Anonym sa...

Jeg kommenterer ikke fordi jeg blir så stressa av kommentarsystemet. Jeg vil jo ikke være anonym-anonym, men jeg vil ikke logge inn heller. De der andre greiene har jeg ikke.

Tonje Merete sa...

Du er så genial!

Mirah sa...

herregud ! ingen i kommentarfeltet fokuserer på de riktige tingene .

1) Hva skal du drikke på hove ? (Mitt mål er å bli ca like full som deg, så kan jeg ligge med de du ikke ville ha )

2) Hvem er din nye samboer ? (Om det er en mann, er han kjekk ?)

3) Slo du Mira Craig på x-factor audition ? Tviler på jeg hadde klart å holde meg !

Linn-Marion sa...

ahehahhaebhahhbh, Marie Amanda <3

Anonym sa...

Nå har jeg virkelig ikke vært noe spesielt mye inne på Marie Amanda sin blogg før, men trodde hun var en typisk toppblogger; mange lesere, mange kommentarer. Herregud, syns synd i jenten som ikke har kommentarer. Hun virker som enda en 12-åring med mote som livet. Bare man må se bort fra web-adr. da. Men poenget mitt var vel at uten kommentarer dør bloggen litt ut..

Terese sa...

HAHAHAHAHAHA, dør av Marie Amanda-kommentaren !

marie sa...

greit, greit, greit skal begynne å kommentere mere.. fornøyd? :))))

JENNY sa...

Må kommentere bare for det. Du snakker om tragisk liv, jeg oppdaterer bloggen din hvert femte min for og se om du har skrevet noe nytt. HEI HEI

jensen sa...

Du er herlig! :-D

Kristin sa...

Du er det mest geniale mennesket jeg vet om :)

Anonym sa...

kanskje et dumt spørsmål tenker du, men hva er bedre med sats enn elixia? tenker litt elixia siden elixia er nærme skolen, men sats er bare en km unna her jeg bor (med buss to-tre minutter)

Anonym sa...

Digger deg!

Linnéa sa...

Marlene: spiller ingen rolle, jeg blir glad uansett :)

Anonym som spør om Oda: det er ikke lov å si!

Anonym om puslespill: dårlig.

Julianne: oi, det hadde aldri jeg gidda! Men vær så god!

Charlotte: ganske enig i at det var et ræva innlegg, men artistene... Bit det i deg, du liker bare ikke å tenke på at jeg faktisk kan få det til :)

sigrid: klærne er solgt!

Åshild: godt observert

marie: ja!

mirah: bra spørsmål!
1: kjøper vel ca 10 liter vin og noen cider!
2: ja, det er en mann, og han er superkjekk seff! ligner litt på meg!
3: mira var ikke der?

Linnéa sa...

anonym og elixia vs. sats... ta det som ligger nærmest, da er det enklere å komme seg på trening :)

Heydå sa...

var innom bloggen din igjen og siden mitt tragiske liv ikke har annet å gjøre, så kommenterer jeg bare igjen :-D

Den Marie Amandag kommentaren var så morsom at den nesten var like bra som "heller ta med seg noe meningsløst, som lise" kommentaren din om puslespilltyven! HAHAH :D

Spørsmål; hvillket pålegg bruker du vanligvis på lompene? prøver å kutte ut smør og sukker... og da blir det jo ingenting igjen på min lompe :(

Anonym sa...

Hva er din mening om mammablogger?

Drømmemannen Halvor sa...

<3

F sa...

Oi, så glad jeg er fordi jeg kan fnise av bloggen din - og ikke kjenner deg i virkeligheten!

pernille sa...

Likte det selv om du blogget to ganger på én dag!

Sigrid sa...

Men jeg la jo inn et bud som ble oppført som høyeste bud på siden!! Var det noen som la inn et like høyt bud bare før meg da eller? :)

Linnéa sa...

heydå: takk! splenda og kanel.

Sigrid: vi oppdaterte ikke før vi slettet, så kom sikkert et høyere bud etterpå. spør lise hvis det er superviktig, hun har oversikt.

mammablogger = zz

Anonym sa...

hahah, så lættis at du begynte dette innlegget med min kommentar :D Du vet jeg liker deg, men blir litt lei meg når det kommer så mye reklame på bloggen din...

Anonym sa...

hvor har lise blitt av da? er den nye mannen tilfeldigvis den kjekke sørlendingen? Du har mye finere ben enn saraj jessica parker btw

Linnéa sa...

at jeg trener er ikke reklame... jeg får ikke en krone av sats, og jeg reklamerer aldri for noe som helst, så bare stfu.

Anonym sa...

du er det feteste mennesket på jorden. og i fet mener jeg ikke feit. : )

Anonym sa...

du er det feteste mennesket på jorden. og i fet mener jeg ikke feit. : )

Anonym sa...

du er det feteste mennesket på jorden. og i fet mener jeg ikke feit. : )

Sigrid sa...

Åja, daså! Neida, det er ikke superviktig:) god sommer!

Hanne sa...

Jeg skal på Hove! Snakkes helt fremme på Arcade Fire, Linnéa.

Helene sa...

hæhæhæh! bloggen til Marie Amanda er faktisk helt idiotisk. "i dag fikk jeg 40 goodiebags" og "ååå jeg har det så sykt travelt resten av livet med alle de superviktige eventene og PR-byråene og menneskene som alle vil ha en del av meg" (<- betyr egentlig "ligge i senga og se på serier jeg laster ned ulovlig og gratis for jeg tjener faktisk ikke mer enn Ida Wulff som jeg skryter sånn av og jeg har 0 venner". TRAGISK! ...og litt trist.

Anonym sa...

Hvordan kjenner du Oda i grunn?

Anonym sa...

Hva er bloggen til Marie Amanda ?

Andreas sa...

Linnéa: Jeg trener på samme SATS som deg, og tenkte bare å opplyse om at de tredemøllene av en eller annen grunn viser antall miles, ikke kilometer. Så du har løpt fem miles, ikke fem kilometer.

Anonym sa...

Haha, herlig med samtalen med glupingen fra Elixia - burn, bitch, burn! Og heia Oda;D Pluss gratulerer med nok en personlig rekord på treningen - flinke deg!

Anonym sa...

Loooove you :)

Christine sa...

Adreas: er litt skeptisk til det du skriver om at tredemøllen viser miles og ikke km.. 1 mile er 1,6 km, og det vil da si at hun har løpt 8km på rett under en halvtime.
Skulle det stemme er jeg imponert! Jeg syntes jeg har ganske ok kondis og jeg springer ca 1 mil på en time.. :p

Anonym sa...

Norges beste blogg - please ikke bli en slik sell-out som Voe!

Lisen sa...

Herregud! Du ER genial! Har lest bloggen din hver dag konstant i en uke nå. Ny fan!

Anonym sa...

Du er dritpen! Jeg vil bli som deg.

Anonym sa...

Du er ikke spesielt rask; )

NEINEINENIENEI sa...

ÅÅÅÅÅHHHHRRRRGGRRGRRR,
jeg vil bare spise deg opp, du er så herlig, guuuuuud.

ok.

Veronica Bremnes sa...

Du var nydelig på håret der, Linnèa :)

Kristiane sa...

hahehwha lættis av hele det innlegget her

Anonym sa...

Synes Oda kunne gitt deg litt av sine pupper altså..

Linnéa sa...

Andreas: sikker? Jeg løp samme distanse på Elixia og brukte like lang tid? Jeg har altså prøvd 3 ulike møller, og alle viser feil distanse?

Jarnfrid sa...

Må bare kommentere dette: og jeg trodde at Nydalen bare var et sånt lite hull hvor alle BI-studentene som ikke hadde råd til å bo i byen bodde! Men det viste seg altså å være en slags BY!

HAHAHAHAHAHA, mega LOL :´D

Kine sa...

Jeg bor på Nydalen, midt oppe i alle de BI-pripne menneskene, men jeg går IKKE på BI..bare så det er sagt! finnes noen outsidere her også..:)

Anonym sa...

Hah, du er nominert til vixen blogg awards av meg, fordi bloggen din er dritkul!

Anonym sa...

BI-studenter studerer aillfall. I motsetning til deg...

Andreas sa...

Linnéa: Nei, begynner nå å tvile på om det er jeg som er mye tregere enn jeg trodde. Nedtur.

ingrid sa...

haha, har du ikke tenkt å avslutte abonnementet med Elixia? :D

Anonym sa...

Hahahahahah, "ellers så ser det ut som om jeg snakker med meg selv" - genialt!

hanna sa...

hva i helsike er det du har på føttene hvor du står ute på gresset? :p ser ut som avklipte svømmeføtter

Anonym sa...

" Grunnen til at jeg ikke blogger hver dag, er hovedsaklig fordi dere ikke orker å kommentere, så jeg må vente i mange dager med å legge ut et nytt så jeg kan spare kommentarer. Hvis ikke ser det jo ut som at jeg sitter og snakker med meg selv, sånn som feks Marie Amanda! "

mega lol : )
du eier seriøst!

Anonym sa...

Gгeetings I am so gгateful Ι founԁ your weblog, Ι rеallу fοund you by mistake, ωhile I was
rеsearсhing οn Googlе fοr something elsе,
Regarԁless I am heгe noω аnd
would just like to say thanks a lοt for
a tгemendous pоst and a all rоund
excіtіng blog (I аlso love thе theme/desіgn), I
dоn’t haνe tіme to lοok ovеr it all
at the minute but I have book-markеd it аnd alѕo includeԁ yοur RSS feеԁs, ѕo when I have time I will bе baсκ to reаd а lot mοre, Pleaѕe do keep up the excellеnt work.
Feel free to visit my webpage ; iphone battery