24. jun. 2010

P3sessions og folk med sekk

På...her om dagen, så var jeg plutselig på P3sessions på NRK!!! Og hvis noen lurer på hva de bruker lisenspengene våre på... sittegrupper med matchende vegger i alle regnbuens farger. Kjempefine!


Siden jeg kom alene, måtte jeg henge meg på Silje og Christine. Og Silje er seriøst mer dverg enn meg!!! Enda jeg tok av meg skoene for å være hyggelig!
Tok egentlig av meg skoene fordi jeg fikk vite at vi måtte STÅ i 2 timer, og da vurderte jeg litt fram og tilbake... Stå i 2 timer liksom, er det verdt det...

Men så kom plutselig MAGDI fra Karpe Diem!!! DET ER HAN SKALLA SOM STÅR TIL VENSTRE 2 CM UNNA MEG, DERE!!!!!!! MAGDI!!!
Herregud, neida, jeg er mer kjendis enn han liksom...


Og SÅ, kom Salem al Fakir, og han var svensk og tynn og kjekk og sang fantastisk.

Og så bare...: yeaaaah! ROBYN!!!

Og da han omsider flyttet seg, så bare: YEAAAH, ROBYN!!!

Men, SÅ fikk vi plutselig øye på Robyn!!
Og hun var ihvertfall dverg!
Men samtidig vanvittig søt og flink, og jeg sang med til og med så hun ikke skulle føle seg så dum. Men da så hun bare rart på meg!
Så mens dere satt hjemme og så på Pacific Blue.....seriøst, skaff dere et liv. Pasific Blue er nesten verre enn VM. Og seriøst #2, jenter som følger med på VM: JÆVLA HYKLERE!!! Tror dere ikke at jeg skjønner hva dere prøver på? Menn liker dere ikke BEDRE bare fordi dere later som om dere digger afrikansk fotball, så bare fortsett å kikke på THE HILLS og all den møkka som florerer der ute. Ingen liker dere uansett!

Alle liker bare meg...
Faen, feil bilde

Men hallo. Jeg reiser til Hove i dag, jeg. Og jeg får ikke igjen trillekofferten! Og jeg har enda ikke vært på polet og handlet de 12 literne vin jeg skal ha med!! Å herregud, nå kom jeg på at jeg ikke har lagt nedi teltet heller...
Og ja, selvfølgelig skal jeg ha trillekoffert... Hva eller skulle jeg ha hatt? SEKK LIKSOM? HAHAH, folk med sekk ass. Verste jeg vet.

Men folk med rumpetaske!!! Beste jeg vet!!



Ellers kan jeg fortelle at mamma sier at hun har tenkt seg på Muse på Hove.

Og jeg bare... mamma...
Og hun bare... ka da? E det bare for unga?
Og jeg bare... mamma...
Og hun bare... ka e problemet egentlig?
Og jeg bare... ...........


87 kommentarer:

Therese sa...

Linnea. Du e bra!

Renate sa...

Uten tvil den beste bloggen av de alle!

Luna Anette sa...

Hahahah på festival med trillekoffert? hvis du ikke liker sekk så foreslår jeg bægg

Signe sa...

Haha, kan man bli mer genial?

Anonym sa...

ta ut alt av kofferten og putt oppi teip, vin og telt. DA går det bra

Anonym sa...

Hahahaha!! Fantastisk start på dagen å lese bloggen din!

Have fun at Hove og husk å oppdatere oss etterhvert som du får mannfolk til telt!

Siggy sa...

Drar ingen steder uten trillekoffert, jeg. Hvorfor slite ut musklene mine på å BÆRE, når man kan trille? :-)

Tonje Merete sa...

Det er nok Magdi fra Karpe Diem du har vært ved siden av. ;-)

Helene sa...

HAHAHAHAHAHA!!! Åh, jeg lo så godt nå! PÅ JOBB TILOGMED! Jeg er gæærn.. Nei, DU er gæærn! And I like it. Ha det fint på Hove :)

AudM sa...

magetaske da men............

pernille sa...

Hahahaha, beste innlegget på en stund. Jeg bruker også trillekoffert på festival, alle som foreslår BAG istedet..... har de PRØVD å bære en bag på 20 kilo? Og btw AudM, i Molde sier vi rumpetaske.

Ella sa...

Lykke til med trillekoffert i gjørmen! Kos deg på Hove, og lykke til med Julian!

Anonym sa...

Hahahahaha, du er så bra :D

Anonym sa...

Så enig! Har prøvd å forklare folk at jeg ikke VIL bli kjent med noen på universtitet, for alle går med sekk, og jeg vil ikke ha venner som går med sekk! Men ingen skjønner det :/

Kan du ikke skrive ett eget innlegg om hvorfor du hater sekk? Takk på forhånd.

Anonym sa...

elsker bloggen din

Random Hero sa...

Haha!
God tur til Hove, gleder meg noe jævlig!
btw, han skalla i Karpe heter Magdi, Chirag er han tynne med det tynne sjegget...

Tonje sa...

Du er rett og slett helt genial!

Anonym sa...

Hahahah :) Luv ju!!

Nøve sa...

Haha, god tur! :D

Ida Louise sa...

herlig innlegg!

Anonym sa...

God tur!

- HVA? Har jeg tatt feil hele tiden? Heter han ikke Chirag??

Linnéa sa...

Tonje: Seriøst? Faen ass, ser ikke forskjell på de.

Anonym sa...

Så hjerlig du er :DD

Anonym sa...

hheheheheh, Jeg ler meg ihjel nok en gang ;p Driitkul du var på bildet med blondetopen og rosa skjørtet, du kledde røde lepper :-*

SA sa...

Kos deg på Hove, Linnéa!

Anonym sa...

SELVDIGGER EGOIST FRA HÆLVETE!!

Anonym sa...

SELVDIGGER EGOIST FRA HÆLVETE!!

Phjortis sa...

God tur til Hove, elskede! Du er den største stjerna på festivalen, garantert! Shine, sparkle and make us proud!

susanna sa...

He he, mammaen din er berre best :-)

bisex sa...

Elsker deg.

Maddy sa...

Det bildet av robyn var genialt!

Anonym sa...

haha, ser ut som robyn ser RETT på deg, lols.

Ida sa...

Snakkas på hove :D

Elena sa...

Hahah! Kos deg på hove da :-D

camilla wolden sa...

You make my day!

M=) sa...

Relativt fantastisk! Muligens trillekoffert funker på Hove i år. Er jo meldt knallbra vær?

Anonym sa...

Syns mordi kan få se en billett te Hove ho au... ;-)

Sandra sa...

"Herregud, neida, jeg er mer kjendis en han liksom..." - finn en/enn skrivefeil. ;)

Btw, lenge leve rompetaske!

Anonym sa...

Herregud... Jeg forstår virkelig ikke hva 99,9% av bloggene på topplisten til blogg.no gjør der.
Hvis du hadde blogget for blogg.no, hadde det vært langt ned til Voe og resten av ungene.
1. Linnéa
...................
......................................
......................................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
...................
9999999. Voe og kompisene.

Sunniva sa...

i flire :)

bente sa...

bildet av deg på p3, du så nesten ut som du koste deg.http://p3.no/whos-that-girl/ 2.06

Anonym sa...

jeg ler og jeg ler

Synne sa...

hahahahahah, ler :D

mamma skal på muse ! ahhaha

Anonym sa...

muse er tingen

Anonym sa...

Syns du er rå, Linnea, men selv om ikke DU ser VM, så er det mange andre jenter som faktisk gjør det, og ELSKER det. Det er ikke bare for å imponere menn!

(Selv om det er en genial icebreaker, og de av en eller annen grunn blir utrolig imponerte! Kanskje du og burde begynne å se VM...?)

Sara sa...

Du er best <3

Anonym sa...

jævlig bra, ble du utkonket av noen som kan noe om fotball eller? hoho..

Mie sa...

Evig rå du er Linnèa!! Kos deg på Hove da : D

Anonym sa...

Jeg lurer egentlig bare på hvilket materiale du er lagd av? http://www.facebook.com/album.php?aid=439542&id=674265065#!/photo.php?pid=12864418&id=674265065&fbid=10150193440710066

Heydå sa...

hahahaha "og da så hun bare rart på meg".

hvorfor du ikke er verdenskjent skjønner jeg ikke altså.

jenter som ser vm bare ber om å bli beskyldt for å imponere menn, og mesteparten gjør det også.

jeg ser hverken chirag eller magdi på det bildet, hint?

Karoline S. sa...

Haha, du e så rååå! Beste bloggen, uten tvil;)

Anonym sa...

hahaha! :) elsker bloggen din! du er råå! :P

-pernille

Anonym sa...

neeei blir dette siste innlegg før hove? i så fall må du ha en superoppdatering etter at du har vært der!

og ofc trillekoffert, hva ellers. man er da fr faen ikke på speiderleir

MERETHE sa...

Hahah-HA. Gud, jeg håper nesten jeg møter deg på Hove. Jeg er den sørpefulle Kristiansunderen med verdens breieste dialekt som kryper gjennom gresset med kraniet først. Rop ut hvis du ser meg!

Anonym sa...

du blir bare bedre og bedre! kos deg masse på HOVE, men ikke få aids

Kristine sa...

HAHAHA. i love this. Kos deg masse!

Anonym sa...

God underholdning det her :) Me digg!

Leni sa...

LOVE YOU, LOVE YOU, LOVE YOU!!!

Eira sa...

Moren din har bra musikksmak da hverfall :-)

Nila sa...

I dag har jeg sikkert vært i over 20 butikker og lett etter noe lignende "skjortekjolen" du har på deg, men fant ingenting, så nå må jeg bite i det sure eplet og spørre: Hvor er den fra? :)

Christina sa...

http://www.youtube.com/watch?v=l-VwVBu4Zrw
DU SOM ER MED HER ELLER? :D

T sa...

Gleder meg til å se mammaen din på Hove!

Camilla sa...

Besøk vår blogg for gode sminketips og variasjon.

Randi sa...

"våre lisenspenger"? Betaler du virkelig lisens? Kunne jeg aldri forestilt meg...

Anonym sa...

"2, jenter som følger med på VM: JÆVLA HYKLERE!!! Tror dere ikke at jeg skjønner hva dere prøver på? Menn liker dere ikke BEDRE bare fordi dere later som om dere digger afrikansk fotball, så bare fortsett å kikke på THE HILLS og all den møkka som florerer der ute. Ingen liker dere uansett!"

aahh.. Som jeg skulle sagt det selv!!! Haha, du er så bra.

Anonym sa...

Hva om vi bare ser Spanias VM-kamper for å se på Fernando Torres? Godkjent da?

Anonym sa...

5 gode grunner til å se fotball vm:

Benny Feilhaber
Fernando Torres
Yoann Gourcuff
Cristiano Ronaldo
Carlos Bocanegra

ticarooni sa...

hva har skjedd med ida wulff? hun tar jo bare lengre og lengre avstand fra dere i "blogg-gjengen" ser det ut som.

"blogg-gjengen" er foresten veldig positivt ladet. Ikke paradise blogg-gjeng ment. Håper du forstår det, azza.

jenny sa...

haha alle liker bare meg! true!!

Kristine sa...

Hahaha, du er bare rå! Jeg ler på meg sixpack av alle sauene som tar alt du skriver superseriøst. Stå på :D

Prinsesse Iselin sa...

Sewt <3

Eli sa...

hei, tenkte jeg skulle kommentere så du får mer lyst å blogge. Fin blogg, du skriver morsomt. Men det jeg liker best, og det som skiller deg fra de fleste andre blogger, er at du kan stave! Jeg hater skrivefeil with a passion, så tommel opp til deg!

Anonym sa...

HAhahahahahahahaha, dør av Robyn-bildet!

Anonym sa...

Robyn var stygg der. Du derimot er alltid pen!!!!!

Maren sa...

Mamma og pappa digger også Muse. Heldigvis har de ikke fått med seg at de skal spille på Hove.

Anonym sa...

jeg tror nesten jeg elsker deg

Linnéa sa...

Takk steinar :)

Sandra: lol, takk!

Jeg skal selvsagt oppdatere

Leni: i love you!

Nila: Zara :)

Eli: takk!

Takk for øvrige kommentaer også

Tonje Cecilie sa...

Du kan ha vinen i rompetasker ofc!

Elisabeth sa...

Trillekoffert funker fett! Brukte det første gang jeg var på festival ute i de svenske grønne skoger som femtenåring. Litt tungt å dra med seg på gresset da, men tror du er sterk som en bjørn :)

Anonym sa...

hehehhe.. dææuer!! :D

Anonym sa...

Uff, begynner ikke "greia" di å bli litt kjedelig nå? I hvert eneste innlegg florerer det av "Jeg er best, alle andre er dritt" Greit nok det. Det blir bare litt overkill og utbrukt. Kjedelig rett og slett. Får dessuten en kjip følelse av å lese bloggen også (ja slapp av! I'm outta here now!) Du virker rett og slett som en særdeles uempatisk person! Det går an å være sarkastisk uten å være slem! Dessuten bruker du pels, og alle slemme mennesker bruker pels!

FotoCamilla sa...

Muse er digg<3

ingrid sa...

haha, rumpetaske er så sinnsykt harry.

Guro sa...

DU ER GENIAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dør av latter av negativiteten din og det du fsktisk finner positivt i hverdagen! BEST :D

INGVILD FUCKINGS INGVILD sa...

Oppdater kvinnemenneske

INGVILD FUCKINGS INGVILD sa...

Oppdater kvinnemenneske

Anonym sa...

du er jo jammen litt som heidi alexandra du, i en større versjon.

virker som du har et destruktivt liv..
har du det bra egentlig?!