8. jun. 2010

Herregud

Som regel unnskylder alle bloggere seg for å ikke ha TID til å blogge, på grunn av alle dritt-eventene og bloggfestene de skal på, eller så går de på skole og har eksamen + andre kvalme tester som ødelegger livet ditt. Men det jeg skulle si... Det er ikke DERFOR jeg ikke blogger! Jeg bare gidder ikke, jeg!

For seriøst... Ikke mas på meg, jeg pusler!!!

Plutselig vet dere, plutselig hadde jeg kommet rundt hele kanten, og alle brikkene passet - men likevel hadde jeg 7 kantbrikker til overs????
Jeg holdt helt seriøst på å få hjerteinfarkt!

Og nå har jeg liksom 1400 brikker som ser HELT like ut??? Det er større sjanse for å vinne i LOTTO eller at Lise gjør frivillig husarbeid enn å finne to brikker som passer sammen...

Så jeg valgte å sortere brikkene i tre ulike bokser med forskjellig tema:
- litt gule brikker
- kvistbrikker
- brikker jeg ikke har noe forhold til
Lise spurte om når jeg var ferdig da, sånn at hun kunne sitte på spisestuebordet???
Det er for faen MITT spisestuebord, og jeg pusler HVOR JEG VIL OG I DET TEMPOET JEG VIL!!!
Hun kan sitte i den jævla stolen sin eller i senga si med den grønne sila som er det eneste hun eier i hele leiligheten!!!!




Ellers har jeg...

-gått i bro gjennom hele Frognerparken under barnas miljødag. Og det er faktisk helt sant. Dere påstår at jeg lyver hele tiden. Blir så utrolig skuffet og vet ikke om jeg kan fortelle dere ting lenger, siden dere mistror meg hele tiden.
-kvelt og satt fyr på et barn som stilte seg foran oss da vi skulle posere foran en plakat utenfor en kino.

- vært på SATS. Og herregud!!! Da jeg sto NAKEN i dusjen, var den en dame som PRØVDE Å SLÅ AV EN PRAT!!!
Jeg liker ikke at folk snakker til meg når jeg har på meg klær engang!

- vært superdritings
- vært på besøk hos pappa. Og pappa sa at man ikke trenger utdannelse for å bli millionær. Så da skal jeg ikke søke på skole neste år heller.

-vært i parken og speidet etter kjekke menn i oransj shorts.


Og ja! Hahaha! Forrige uke var jeg og prøvde klær for Guess-moteshowet jeg skal gå i på torsdag. Med blant annet Nette Nestea, Linni Meister og Paradise-Karoline....
Jeg er så jævlig lykkelig for at det er 23 års aldersgrense så INGEN av dere kan komme...
Jeg skal seriøst slå HJUL på catwalken, så drita skal jeg være!!!
Dette er det mest krampeaktige jeg noensinne har skrevet. Hadde dette vært en jobb, hadde jeg levert oppsigelse og flyttet hjem. Godt det bare er nok en taper-blogg om nok et taper-liv.
Da er jeg liksom tilgitt!

75 kommentarer:

Anonym sa...

flytter du til Molde til høsten?
lykke til med puslespillet

Marte sa...

haha, du redde dagen. sitt her å forberede mæ til norsk muntligeksamen, å dør nesten, å så kjæm du. æ e levende igjen. takk !

Kirsten Dunst nr. 2 sa...

Hahahaha ..

Jannekake sa...

Lo dødshøyt inn i meg da jeg leste overskriften.

Leni sa...

I can not wait to see you on thursday! HIGHLIGHT OF MY WEEK!

Nina Helèn sa...

jeg kommer faen ikke over at du pusler..ENDA!!

Anonym sa...

DU ER TIDENES BESTE BLOGGER!!!! DIGGER DEG

Tone sa...

Jeg er 23..;)

Silje K sa...

Det ser litt ut som at du har satt sammen feil brikker nederst, for det bøyer seg liksom litt! Mulig puslespill skal bøye seg, ikke veit jeg. Trodde oransje-shorts-duden var en dame, hadde for fin rumpe og form til å være mann, liksom! Og lykke til på motegreia.

Anonym sa...

åhhh. jeg elsker bloggen din. Jeg vil at innleggene dine aldriiiii skal ta slutt.

Forresten, farg håret mørkt og du er Kristen Stewart.

stina sa...

Vet du at du er rå?

MERETHE sa...

Haha. Brikker du ikke har noe forhold til. Fin kategori. Heldigvis for meg er jeg utrolig gammel og priviligert at jeg kan komme for å se deg turne i fylla på La Belle. Jackpot!

MERETHE sa...

Legg til ordet "så" et sted i kommentaren over. Glemte å kladde før jeg førte inn.

Henriette sa...

woo! vi har like solbriller. nå følte jeg meg kul :-D

M =) sa...

"For seriøst... Ikke mas på meg, jeg pusler!!!" Lykke til, frøken! Du er rimelig bra!

Anonym sa...

Hei Linnea. Hope it's okay I call you that? Jeg mener, du gjør det jo selv. MOHAHAHA. ok sorry. kthnxbye

Anonym sa...

HAHAHA!!! Du er tidenes beste blogger!

Anonym sa...

hei, elsker deg

crydla sa...

du aner ikke hvor deilig det er å tenke på noen andres taper-liv når man er midt oppi eksamensforberedelsene! jeg bytter gledelig liv med deg i morgen! kult at du også slår hjul. det er det eneste jeg kan her i verden :)

Marte sa...

Herregud som jeg digger deg! Du gjør en regntung dag fylt med dritt så morsom med innlegga dine.

Please, keep up the good work!!

Anonym sa...

Helsike, du er faen meg bare genial! Er det rart vi etterlyser innlegg fra deg, når vi sitter med abstinenser?! Det er ikke bare du som ikke har et liv, ser du;) Jeg lo faen meg høyt flere steder her, jeg elsket rett og slett innlegget;D DU ER SÅ JÆVLIG RÅ!

Sunniva sa...

Jeg kommer!

Neida.

Men jeg kunne ha kommet om jeg ikke skulle vært full et annet sted.

Anonym sa...

Og jeg dør enda mer av latter dersom grunnen til at du ikke har blogget, er at du sitter fullt opptatt med puslespillet ditt!! Haha, du er bare dronning;D

Anonym sa...

Og jeg dør enda mer av latter dersom grunnen til at du ikke har blogget, er at du sitter fullt opptatt med puslespillet ditt!! Haha, du er bare dronning;D

Sunniva sa...

Eller, jeg skal ikke være full, jeg skal bare drikke bittelitt sprit.

Anonym sa...

Jeg vet ikke om du hater skrivefeil og mindre intelligente mennesker like mye som du gir inntrykk av, men uansett: Kun for å glede deg! Et utdrag fra Paradise-Karolines blogg:

"Så var jen en tur innom Fretex å fant dette sjerfet til 20 kr:o) KLEm KarRo".

Anonym sa...

Jeg vet ikke om du hater skrivefeil og mindre intelligente mennesker like mye som du gir inntrykk av, men uansett: Kun for å glede deg! Et utdrag fra Paradise-Karolines blogg:

"Så var jen en tur innom Fretex å fant dette sjerfet til 20 kr:o) KLEm KarRo".

Anonym sa...

Takk for at du gjør det litt mindre uutholdelig å være meg kvelden før jeg har fransk-eksamen! :)

ingrid sa...

haha, skulle gjerne sett det moteshowet :(
Forresten jeg vil at søstra mi skal flytte ut, hun kan sikkert være den nye samboeren din til høsten! wooho.

Trine Grung sa...

Love <3
Pass det, jeg kommer for Linni og jeg er BFF's. Bare så du vet det!

Ellinor sa...

jeg ler høyt hver gang jeg leser et nytt blogginnlegg av deg :D

Anonym sa...

Du er så kul at jeg holder på å DØ.

OG, apropo å dø.. jeg håper isåfall at Trine Hore Grung DØR før meg.

Anonym sa...

Elsker når du ikke har et liv. De beste innleggene kommer pussig nok da!

Anonym sa...

Du skriver kjempe bra! Ser fram til å lese bloggen din hver gang :)

Malin sa...

Herlig som alltid :D
Fikk nesten lyst på et puslespill jeg også, til tross for at jeg har et OK liv.

Anonym sa...

jeg elsker deg.
elsker deg.
deg.

katarinagjohnsen sa...

haha, du vet hvordan å få sagt det!

halvor sa...

Vennligst innviter meg neste gang du skal stå bro i parken! Damn, jeg sitter bare inne hele tiden....

Anonym sa...

Digger deg Linnea!! Aldri slutt å blogge!

Jeanette sa...

HAHA, du e så bra!:D

Anonym sa...

lol, jeg liker tapere jeg <3

Mariell sa...

Enig med Stine K over her.. Det ser ut som du har noen brikker for lite nederst? :/ Hmmm..

Syns ikke Ida Wullf skriver annet enn: Sorry for lite blogging, men.. Årrhhh...!
Vet at du er venner meg jenta, så stopper her.

Masse lykke til på catwalken ;)

Elise sa...

VISSTE at jeg ikke behøvde å sende deg bildene uten den ungen på.

LIKER at jeg begynner å kjenne deg. ilu

Marius sa...

du er digg i bikini.

Anonym sa...

hahaa.... får en merkelig gledefølelse når jeg ser du har kommet med nytt innlegg..

VEit du ikke liker smisk eller ros - men takk for at du gjør eksamenslesningen min litt bedre! (men ikke bli stolt, er bare litt... )

Julie sa...

hvor er den sorte kjolen og sandalene som du har på "poseringsbilde" foran plakaten på kinoen av deg og Elise fra?
Var kjempefine begge delene :D

Tara sa...

digger deg! er innpå hver dag, bryr meg ikke så mye om du ikke skriver hver dag heller, fordi uansett når et nytt innlegg kommer så vett jeg at jeg kan le meg ihjel, du har en blogg som ingen andre kan måle seg med!

Janne sa...

Endelig nytt innlegg på min favorittblogg!
Fatter ikke at du var i frognerparken på barnas miljødag.. for mange småkrek som fortjener kveling

lykke til videre med puslespillet!

Anonym sa...

Haha! Elsker denne bloggen her :D

Anonym sa...

Deilig bilde fra parken:) Du er favorittbloggeren min etter Charlotte Thorstvedt.

Karl sa...

Vil bare si at du er DEILIG;)

Pernille sa...

herregyyyyyd, du e så QLLLLLLL!!!!!!!!! I e sånn 13 år og har bestemt me for at når i blir stor så ska i bli aaaakkurat sånn som d! Har til og med starta en eplefarm i hagen min. HHIHIHIHIIHIHIH. Også har i begynt å lære me å gå i bro. Måtte betale en av asylsøkeran i Molde 1000 kr timen da, men det e det feeen me verdt. HIIHHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIhiHIHiHI. Kanke vi møtes da plzplzplz? eller ska i kidnappe d når du e superdrita på byen!!!!!!? SERRIIIIIIIIIIIIII. ILUUUUU.

Anonym sa...

hvorfor byttet du overskrift?

Anonym sa...

Føler jeg har gått glipp av en morsom overskrift. Hva var det først?

Mari og Maria sa...

Trengte virkelig et innlegg av det nå i eksamenstiden. Vi kan personlig sponse drikke til deg om du går bru på catwalken!

Tone Eline sa...

og allikavel klarer du å få ting til å bli morsomt? hehe..

Lykke til med puslespillet, virker som en kjempe jobb, tror aldri jeg hadde giddet det i grunnen.. hehe

Anonym sa...

Helt fantastisk som alltid!! :D
ILU! <3

italianhunk sa...

Yes nytt innlegg!

Anonym sa...

Lykke til med puslespillet :DD

Anette sa...

du må jo fortelle hvor fort du egentlig sprang på AIDS-løpet! det synes ihvertfall jeg er kjempe interessant.

Linnéa sa...

Jeg flytter ikke til Molde til høsten.

Marius: loooool. takk.

Julie: jumpsuiten er fra Malene Birger, og sandalene fra Zara.

Pernille: get a life

Byttet overskift fordi den skulle inn på 730.no. Passet ikke der.

Anette: Løp på 17:48, 3 minutter før Elise :)

Anonym sa...

Linnéa. Jeg tror du kunne blitt rik på å lage en støttekonto for deg selv. Mange av leserene dine som helt sikkert hadde bidratt :P
La oss si at 5000 gir i snitt 100 hver ( finnes noen superrike som sikkert gir 1000 også).. da vil du få inn 500 000. Gjør du dette to ganger i året, er du jo millionær.
Dessuten kan du jo ta det som en "gave".. siden det ikke overstiger gavesummen som er lov, uten at du må skatte:)
Er ikke vanskelig å bli rik uten jobb...

Anonym sa...

bollemus:*

Anonym sa...

"Slå av en prat," hahaha

Helene sa...

hahahaha! FLIRING!

Anonym sa...

Skjønner ikke hvorfor folk skal le av det hun skriver. Hu mener det 100%
Gud, går det ann å være så patetiske?

-Linda<3

Anonym sa...

har du altid de samme klærne på når du pusler?

Anita sa...

Hei, kan ikke si jeg misunner deg det puslespillet brukte selv 3-4 år på ett svart-hvitt puslespill med 2000 brikker, så jeg vet hva jeg snakker om :)

Ang de syv kantebrikkene, så ser det litt feil ut oppe til høyre, men det kan jo være øynene mine som er feil også ;) Lykke til!!!

Kul blogg by the way :)

Elisabeth sa...

YouR funny

Anne sa...

du er så heeelt ! :)

Butt sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Anonym sa...

HVOR ER SKJORTEN FRA LINNEA? :D Den dongerisjorten altså. Og hvor er båndet fra? :)

Pia sa...

Glad jeg har fått høre om denne bloggen. Du skriver bra! Gleder meg alt til neste innlegg

Hek sa...

Herregud jeg visste ikke at du var så morsom, at jeg ikke har lest bloggen din før.. Jeg har egentlig ting å gjøre i dag, men nå blir jeg jo sittende her.. Den orange shortsen made my day forresten:)

Anonym sa...

er det deg eller en kjekk mann med den oransje shortsen? knall sak