5. jul. 2010

Hove-oppsummering.

Først så redde jeg opp et telt for å være en av camping-gjengen. Men hvem gidder å bruke sitt eget telt liksom! De smarteste mennene har jo med seg større telt med madrasser inni, jeg hadde ikke sovepose engang.


Campen vår... Herregud, Kamilla drev og inviterte alle som gikk forbi, så vi var bare en camp full av nørds utenom meg!
Hun ene hadde rosa hår og skulle bli skipper liksom.

Campen vår ble omtalt som NILS-campen, ettersom vi spurte alle hvor Nils var. Alle lette etter Nils i 6 dager. Hele Hove ropte etter Nils.

Men det folk ikke visste, var at Nils satt der hele tiden.
Jævla brødhoder ass...

Han i grått der leter fortsatt etter Nils liksom.

Av og til, så måtte jeg jobbe. Og da ringte gjerne folk for å spørre om ting.
Og jeg bare.........???

Her da, så er jeg en leopard.

Og her er jeg Shakira.
Og her er vi på Julian Casablancas, så da har jeg naturlig nok kledd av meg.
Og ja! På Arcade Fire - festivalens siste konsert, som var den absolutt beste, så løp plutselig vokalisten ut i publikum. Også løp han bare rett PÅ meg liksom! Og jeg bare:
"For faen, ikke spring på meg liksom! Slapp av liksom!"
Foto: Bjørnar
Så ble han lei seg og gikk opp på scena igjen, mens jeg var full av vokalist-svette fra feil vokalist. Jeg skulle jo ha Julian!

Men etter Julian-konserten så trodde jeg helt seriøst at jeg var et fly liksom. Så det var ikke håp.


Takk for verdens fineste uke!

Så da er Hove over, og jeg er plutselig arbeidsløs. Si fra om dere har tips/vet om noe spennende. Eller noen rike menn.

46 kommentarer:

Hege sa...

HØHØ du er jævli kul Linnea.

Celine sa...

1. Du ser til og med helt fantastisk ut på festival...skjer med det?!
2. Hvor er de heldekkende sandalene dine fra?
3. Jeg er så sykt stalker jeg, men jeg må bare si det: jeg digger deg! Slutter du å blogge gir jeg opp livet..

Jeanette sa...

Jeg fikk hodet mellom armen og hodet til Julian Casablancas da han hoppet ned til publikum fra scenen! :D

Siri sa...

Herregud hvor høy er egentlig Julie aka Kewle Jewlie?! Trodde liksom du var høy, også kommer hun og er sånn et hode høyere enn deg. Sjiraff

AnnCharlott sa...

Jeg tok på Julian da. Hår, overkropp og armer, i've been there!

Henrik sa...

du er digg. Hilsen han i grått.
PS. jeg fant Nils!

Anonym sa...

du er så kul! digger deg. elsker sandalene

Ida sa...

Hvor gjemte du deg? Greit nok, jeg har hørt du er lav, men jeg ante ikke at du var så lav at vi kan være en uke på samme festival uten at jeg ser deg at all. Teit. Ødela hele festivalen min.

julie aida aka. sjiraff sa...

hahahahaah sjiraff hahahhahahah

SKAL GI DEG ET HODE HØYERE JEG!!!!

Anonym sa...

ååh, du er herlig! haha, fantastisk morsomme innlegg!!;) så er du sykt pen og..!

oluffen sa...

Skuffa over at du ikke holdt meg med selskap da jeg ladet telefonen om natta.. :/

oluffen sa...

Skuffa over at du ikke holdt meg med selskap da jeg ladet telefonen om natta.. :/

Vivaz sa...

Herregud, du er så pen! Drit i å få deg jobb liksom, du kan jo bli modell!! Seriøst :)

halvor sa...

Jeg er rik, grr

Anonym sa...

du har fått deg en copycat du, linniiie: http://heddzz.blogg.no/1278269131_innstallert_i_oslo.html#comment

Christine Lövendahl sa...

likte trusebildet ditt best jeg!

du har herved blitt slått med årets utfordring!! jeg har utfordra alle jeg har linka til på bloggen og dette må du gjøre ellers så går det deg svært ille her i livet!!!!! ;)

Bettina Isabelle sa...

verdens beste uke ja! Hove var amazing!
nå skjønner jeg hvorfor alle de sms'ene om "hvor er nils" strømmet inn på sms-hotlinen i hoveposten! haha

Anonym sa...

vet du egentlig hvor tiltrekkende du er?

Tinaaa sa...

Du bodde hvertfall ikke vedsiden av verdens største taper gjeng med partytelt, som var på hove for å sitte i det jævla teltet hele uka!!! og aldri sove, men spille country musikk og "jenter som sparker og jenter som slår" HELE natten....

Elska hove uansett :)

Maren Susanna sa...

OMG! Du fikk Win Butler løpende på deg! Awesome! Jeg stod midt på foran scenen under hele konserten og før det, og da han kom dit først, så ble jeg bare most, men jeg klarte å holde tak i ermen på skjorten hans, heldigvis. Hvis ikke hadde jeg vært død nå.

Cass sa...

LOL, det er ikke Nils! Jeg hadde Nils i telte mitt hele veien. Teit av deg å lyge, trodde liksom ikke at du va sånn.

Frida. sa...

"Hun ene hadde rosa hår og skulle bli skipper liksom."

Lol, talar du om Fabian's kvinne?

Anonym sa...

Du har verdens fineste kropp, du burde selge den på gata for masse penger.

Silje sa...

concom.no Alle får jobb der, bra betalt også!

Mariell sa...

Ååh.. angrer nesten på at jeg ikke reiste ut for å møte deg live på Hove.
Ser ut som du har hatt det knall moro ;)

Line sa...

de hele skoa dine? sykt fine! hvor er de fra?

Anonym sa...

http://www.finn.no/finn/job/fulltime/object?finnkode=22534419

Anonym sa...

ARCADE FIRE! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Yvés Solange sa...

for kort tid siden fant jeg en annonse at Zimbabwe leter etter en deltidsbøddel. Hooray!

Brittany sa...

Digger deg ;) Jeg skulle gjerne visst om noen rike menn jeg også!

Krish sa...

haha ser så sykt for meg deg i sånt tv program der du tester forskjellige jobber, a la Mike Rowe i Møkkajobber, hadde vært så artig det ;)

Anonym sa...

test

blabla sa...

PENDULUM VAR HOVES SISTE KONSERT

Kenneth sa...

http://www.fritt-ord.no/no/hjem/mer/blogg_utlysning_av_prosjektmidler/


Syns du burde søke støtte herifra :D

Anonym sa...

hææh. jeg ble helt forvirra >< skulle lese bloggen dinm. også bare glemte jeg helt hva bloggen din het. så tenkte jeg, aha. kanskje hun er på topplista. og der stod det linni, men faen;P det var linni meister kjerringa. fant din nå da, så nå puster jeg letta ut

Kristian Tusjen sa...

Jeg vet om en rik man,
mer morsom enn deg.

20år.

rop på tusjen

Anonym sa...

hvor er skoa fra??? de på det første bildet :)

å sa...

SKOENE! KJØPT HVOOOR?!?!?!

Linnéa sa...

Skoene: zara

Tusjen: Snakker du om deg selv? I såfall sjekket jeg deg opp på skattelistene, og jeg er rikere enn deg lism.

Linnéa sa...

Nei faen, de helt øverste sandalene er fra Monki

TK sa...

LEOPARD!! jeg dør

å sa...

Mente egentlig de andre jeg, men tnx.
Du har forresten ingen grunn til å ville bli "tynn" igjen, for du har perfekt kropp! Misunner deg :)

Anonym sa...

knallbra innlegg! kan du si hvor den grå tightsen er fra?

Maria U sa...

Taper. Neste år drar du på Roskilde. Jeg lover deg at Hove ikke er like bra!

Anonym sa...

:D

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt hatten?