2. jul. 2010

Hove-update!

Herregud. Møtte en kjekkas vet dere. Men så hadde jeg en gaffel i håret og var bittelitt superdrita.
Var på en konsert vet dere. Tror det var Neon Indian. Så var det en som ble sur fordi jeg sa hei til han. Herregud ass.
Så driver jeg og går i spagaten overalt, så jeg kan nesten ikke gå nå.
Så var vi på Bergenscampen vet dere, og jeg skrev en sang til Matias Tellez dere!!! Telt-sangen!
Og Matias, jeg stjal munnspillet ditt!! Musikere fra Bergen ass, verste jeg vet.
Alle fra Bergen roper så jævlig høyt, og synger enda høyere. Bergensere ass, verste jeg vet.
Også var han eks-idol-Håkon der! Herigud. Skulle synge hele tia. Måtte rope for å overdøve han. Bergensere ass.

er ferdig i morra. Bare blir her til neste år jeg ass.

58 kommentarer:

Ingvild sa...

Du er fantastisk.

Helle sa...

x)

Mea sa...

Er vi bergensere virkelig så høylytte? Har jeg ikke merket noe til, det er så mye roping og synging her :-)

Heydå sa...

det er jo kewle jewlie! :-D stiiiiliiig!

Anonym sa...

jeg digger deg!

Anonym sa...

xD :DDDD

Benedikte Mongokid :3 sa...

Bra du har kost deg altså!
Vi bergensere er jo super kule!

Anonym sa...

herregud.. trodde jeg så deg mens muse spilte gå mot utgangen, med hatt og brun veske, men kom på at du nok nauturligvis hang drita rundt overalt. så det var nok ikke deg, men tvillingen din!

Anonym sa...

herregud.. trodde jeg så deg mens muse spilte gå mot utgangen, med hatt og brun veske, men kom på at du nok nauturligvis hang drita rundt overalt. så det var nok ikke deg, men tvillingen din!

ingrid sa...

Har du hatt deg med noen musikere enda eller? :D

italianhunk sa...

Herregud hvor drita du er:O

Mariell sa...

Konge!!!! ;)

Anonym sa...

omg! ligg med matias tellez! idol-håkon er trasig. ser ut som han har tatt ei potte på hodet og klipt rundt

Marion sa...

Høres ut som om du koser deg, Linnea:)

Anonym sa...

Hvor er det blitt av det jævla livet ditt? du høres ikke veldig deprimert ut for tiden for å si det slik..
Du spruter over av glede for tiden. Lol

Cathrine sa...

Håkon er ikkje bergenser!!
Han kjem frå Eivindvik i Gulen i SOGN OG FJORDANE..så veit du da ;)

Anonym sa...

bergensere ass. herregud. skjønner meg ikke på dem.

Anonym sa...

tidenes bilde av deg Linnéa, med gaffelen i håret! jeg dør ;)

Anonym sa...

HVA SYNES DU OM AT LARS TANGEN HENGER MED MOREN DIN?:)

Anonym sa...

herregud, vi er kul! Vi gir bare folk det de vil ha, og du vet det!

Sol-Angelica sa...

Cathrine: Bergen, Sogn og fjordane, shit the same.

Line, and yez it's my real name sa...

hvorfor henger du sammen med ida wulff?
hun har jo ikke hjerne

Cecilie sa...

Idol Håkon er ikke fra Bergen!! Makan ;-)

Anonym sa...

hater du virkelig bergensere mer enn korps??

Susanne=) sa...

skikkelig missunnelig på bergenserene du altså? Fordi dei kan lage liv og kos uansett kor og korti ;) Eg avslørte deg no :D

Sandraa sa...

ikke diss bergen. ukult av deg. men håkon njøten er en annen sak.

Mali R. sa...

Hah, digger bloggen din, liker måten du skriver på og at du har mange bilder. Keep it up!:)

SA sa...

:(

Anonym sa...

Hihi, ja vi bergensere, ass;) Vi digger deg nå, vi også;D

Ronja sa...

Hahaha, du er så morsom ! :-D

Anonym sa...

haha håkon njøten. Han e jo overalt. Bergensere er kule de. minus håkon njøten. (ja han er ikke fra Bergen men bor nå her. samme greien.) Kul blogg Linnea.
Må bare tilføye at Korps er mye verre enn Bergensere. enda verre er sånn crazy jazz. out of hand. DET er bråk det.

Stine Marie sa...

bergensere er jo det flotteste folkeslaget i verden

Hilde sa...

Hvor er skoene dine fra? Eller sandaler er det vel?

:D

VIvaz sa...

Haha, gaffel i håret!! Flotte greier :)

lise sa...

han hadde ikke overleppe, kjære.
OG hva synes vi om det?

NETTOPP!!

Anonym sa...

Hehe.
Bittelitt superdrita. Det har jeg også vært mange ganger.
Priceless bilde av deg med pynt i håret.
Beste blogg-innlegg jeg har lest på leeenge.

Mikael

hege sa...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!

julie aida sa...

Å HIRRIIIGUUUUUFFDDDDD VAKKERT BILLETE AV I OG MATIAZZZZ

Anonym sa...

Du er den vakreste jeg vet om.

Janne sa...

Fylla har skylda!! :D

Anonym sa...

Relativt mye bedre å komme fra Bergen enn å komme fra Molde. Og bergensk er veldig ulik dialekten de har i Sogn og Fjordane, just saying

dæggi sa...

Hei! Jeg har en veldig alvorlig ting å si deg: Det munnspillet av merke Hohner i dur D som du har bøffet fra campen vår, tilhørte ikke Matias men en annen som hadde herpes (noe alle visste om) og som derfor av hensyn til smittefare var alene om å bruke instrumentet under festivalen. Hvis du har tatt det til din munn burde du oppsøke lege, for vedkommende fikk øvet spyttkjertlene betraktelig

hilsen
storkjeftet bergensbølgecampfyr

Anonym sa...

kuling altså =)=)!)!=)DD=D=D= ihihihihiihi

julir aida sa...

o herigud linnéa no har vi herpes åsså

Linnéa (jada) sa...

Så deg på Fuck Buttons. Du stirret sint på meg, og jeg aner ikke hvorfor, hadde ikke på meg One Piece eller noe. Ble faktisk veldig lei meg, og gikk og la meg i teltet mitt, gråtende.

Thea sa...

''Ikke for å være dyp eller noe

Jeg har en fransk venn. Jeg husker ikke helt hvordan vi ble venner, men han sender meg mail hver dag og forteller meg om livet sitt. Om da han var liten og hadde stammeproblemer, om fransk sjokolade og om at han aldri får seg kjæreste. Jeg lytter. Han forteller, forteller og forteller. Han forteller at han av og til gråter fordi han er så oppgitt over seg selv og sitt eget kjærlighetsliv.
Jeg lytter fortsatt. Han gråter litt, så kommer han tilbake og sender en ny mail. Plutselig spør han om jeg pleier å gråte.

Jeg har grått mye. Jeg har grått over gutter med rottehale som ikke ville ha meg, idiotiske venninnekrangler uten noen form for sensur og av smerte etter diverse skader og fall. Helt til jeg plutselig begynte å gråte over mat. Feil mat, jeg gråt. Feil klokkeslett, jeg gråt. Helt til jeg en dag satt på sykehuset i en annen by, og mamma ville ikke kjøre meg hjem. Jeg gråt i flere døgn. Hver dag i 3 måneder.

Tilbake til den franske vennen. Jeg fortalte han at jeg ikke gråter. Fordi jeg er lei av å gråte. Det hjelper ikke, og jeg får det heller ikke til lenger.
Greit, jeg har ett unntak. Da jeg så The Notebook, og kasta meg på gulvet som om jeg var en flyktning i Irak. The Notebook-regissøren er så jævla utspekulert.
Det fortalte jeg til den franske vennen min, og da gråt han enda mer. Jeg sendte ham norsk melkesjokolade i posten.

Egentlig skulle jeg lese på teori nå, men jeg ville bare fortelle at jeg ikke gråter.
God helg''

fantastisk bra! e det rart at eg bare lese din blogg? såg deg et par gonge på hove, and girl, pictures don't do you justice.

Vibeke sa...

Vel, eg som bergenser holdt på å tørne fordi det randt over med østlendigner. Hjelp.

Anonym sa...

er du død??

Ingrid sa...

Asså, herigud. Bergensere er kulest av alle.

Anette sa...

Enig, bergensere er idioter, gaffel i håret Linnèa? småtteri, drikk mer!

Linnéa sa...

anonym 7:24 pm: hold kjeft jævla soper, tror du jeg går rundt og er sur på Hove?

Sa: alle untatt deg da!

Hilde: Zara

dæggi: du kan prøve å smitte meg med aids lism, bakterier tar meg ikke. true story. så, munnspillet var en winner

Linnéa: jeg var ikke på Fuck Buttons...

Thea: wtf, er jeg stygg i virkeligheten?? men jeg bruker jo ikke photoshop engang!!

Linnéa sa...

Da var det tvillingen din, eller så var jeg veldig full. Mistenker det siste. Akk! Jeg som trodde jeg ble drept med blikket av min navnesøster. Uflaks.

Anonym sa...

til den egentlige linnea; thea mener nok at bilde ikke rettferdig gjør deg og at du dermed er penere i virkeligheten.. missforståelsen irriterte meg.

x

Anonym sa...

Du disser ikke Bergensere. Bare fordi du kommer fra et sted du er flau over, betyr ikke det at du kan rakke ned på de som kommer fra en by de virkelig elsker. Jeg er stolt når jeg forteller folk jeg er Bergenser, for det er norges fineste by og alle vet det.

Linnéa sa...

Molde er også fint.

Marthe WH sa...

Haha. Din kjekkas=Erlend :)

Anna sa...

Liker tightsene dine :)

Og Bergensere da.

Anonym sa...

If you could e-mail me with a few suggestions on just how you made your blog look this excellent, I would be grateful.