22. jul. 2010

Jeg vil ikke ha flere

Herregud. Mamma har laget denne dumme regelen om at siden jeg bare er på BESØK her i sommer, kan jeg ikke feks. ha med menn hjem fra byen, siden man ikke tar meg seg hjem menn til folk man bare er på besøk hos. Men støvsuge og RYDDE - DÉT skal jeg liksom gjøre! Er jeg ikke bare på besøk???

Så jeg bare....
- Jeg kan ikke! Har ikke tid!
- Hva skal du?
- På fjellet! Nå!
- Men Linnéa, det er FLOM ute!
- Driter jeg i, kan ikke rydde!

Så kommer jeg på fjellet, også bare... Faen, det er en elv på stien min...


På vei opp møter jeg alltid folk, og mamma pleier å si hei til alle selv om hun absolutt ikke kjenner dem. Jeg ser ned i bakken og unngår blikkontakt. Men i går var det en som liksom STOPPET for å slå av en prat!
- Fleire som e ute i styggværet ja ser i, det e bra!
Og jeg bare...
- Ja, fin utsikt og greier!
Og hun bare...
- Hæ? Synes du?
Og jeg bare...
- Omg.

Husker da jeg var sånn 13 år, det var da jeg begynte å se en annen vei hvis jeg så noen jeg ville unngå å prate med. Den gangen var det vanlig å rope
"OVERLEGEN!!!"
Nå bare tenker man det.
Men, jeg ER FAEN IKKE OVERLEGEN, jeg vil bare ikke snakke med dere fordi dere suger så jævlig!

Herregud, det bildet passet sykt dårlig inn akkurat der.

Så, på vei ned bare... HERREGUD, en SOPP!

Men så kom jeg på at jeg har sluttet å spise sopp, pluss at...

Okei... På mandag fikk jeg en pakke i posten. En stor og tung pakke. Og jeg bare, YEAH, endelig! Lomper!

Men... Det var en bunke blader fra Bonnier Media. Hallo, jeg leser ikke blader. Ser det ut som om jeg leser blader???

Men så bare...
- Linnéa, kan du ikke støvsuge oppe!
Og jeg bare...
- Nei, jeg må lese blader!
Også slapp jeg å støvsuge.
Så takk likevel.

Men så, i går... HERREGUD, IKKE SEND FLERE LOMPER!!!

Postmannen hadde faktisk gitt opp å stappe mer ned i postkassen, så jeg måtte ned på Bunnpris og hente resten!

Hahahha, denne gjøken har brukt 151 kroner på porto!!!



Så hadde jeg spart på alle lappene for å takke dere.
Så spør jeg mamma:
- Mamma, hvor er... MAMMA, SE HVA HUNDEN DIN HAR GJORT!!!

Resten har hun SPIST opp.

Men av navnene jeg har igjen: takk til Kamilla, Hanne, Berit, Tale, Rudi, Per og 3 retards fra Lofoten som sendte feil lomper.

Faen ass, det blåser så jævlig i hodet mitt for tiden.

122 kommentarer:

MIINYY sa...

Hahahaa, jeg digger deg :D

Hanna sa...

Jeg er avhengig av bloggen din <3

Anonym sa...

Heheheh, dagens gode latter :)
Stå på, så kanskje det kommer riktig lomper en dag ;)

KamillaK sa...

HAHA dette likte jeg, Linnéa.

Anonym sa...

Hahahah, dagens latter, takk for den :D
Bra du fikk lompene dine ;)

Tone sa...

Haha herlig:) Elsker bloggen din, den beste i Norge spør du meg!

M=) sa...

Regner med at det kommer til å komme massevis av lomper fremover!

Du er relativt fantastisk,du!

Siri sa...

Du kunne kanskje vært litt hyggligere ang lompene folk har sendt?

Rebekka sa...

Herregud Siri, så du ikke at hjn ble glad og takket? omg..

Tina Erica sa...

Bra du fikk lomper, ble nesten bekymret for deg ettersom du hadde gått så lang tid uten lomper. Digger bloggen din! =)

Anonym sa...

ILUB ILUB ILUB!!!
Hahah, herlig og bitter som alltid :)
Synd med feil lompetype :/

(*I Love Your Blog!!!)

Kristin sa...

Så fint at du endelig fikk lomper, da kan du kose deg :)

Fantastisk morsom er du også, som vanlig :)

Anonym sa...

elsker bloggen din! aldri slutt, værsåsnill! da kaster jeg meg seriøst foran et tog.

Jenseen sa...

Jeg vil å møte deg i skogen, selv om jeg aldri er i skogen. Love you

Karoline holberg sa...

Så du har fått lomper i posten? Hvor lenge blir du i molde egentlig?

Ragnhild sa...

Hei!
Du er faktisk tidenes. Elsker å hate deg!

Elena sa...

Bra at du endelig fikk lomper då :-D

Wendys sa...

Haha, du er genial! Du har så mange blinkskudd og kommentarer man kjenner seg selv igjen i. Som det at man er på "besøk" hos foreldrene når det passer dem, og "bor" der når det passer dem. Litt sånn som pappa som mener jeg er voksen til de tingene han synes passer seg, mens når det er noe annet jeg vil, så er jeg liksom ikke voksen allikevel.

Anonym sa...

Du er anbefalt i mag! Reportasje om anbafalte nettsteder :) "Et godt alternativ til mange kjedelige, norske jenteblogger."

Anonym sa...

"og 3 retards fra lofoten som sendte feil lomper"

Anonym sa...

hahhahah. seriøst!
you made my day! det gjør du jo egentlig gang du skriver et innlegg. jeg syntes egentlig også at det gjør susen at du ikke skriver innlegg flere ganger daglig, da blir det for mye av det gode.

Anonym sa...

hahhahah. seriøst!
you made my day! det gjør du jo egentlig gang du skriver et innlegg. jeg syntes egentlig også at det gjør susen at du ikke skriver innlegg flere ganger daglig, da blir det for mye av det gode.

Anonym sa...

hahhahah. seriøst!
you made my day! det gjør du jo egentlig gang du skriver et innlegg. jeg syntes egentlig også at det gjør susen at du ikke skriver innlegg flere ganger daglig, da blir det for mye av det gode.

Vilde Kristine sa...

Kikket litt i arkivet her (nei, jeg har ikke så mye å gjøre akkurat nå) og fant denne: Men det var dette jeg egentlig ville fortelle... Er det bare jeg som har blitt latterlig betatt av Alexander Rybak i Grand Prix? Hvor kjøper man slike menn?

Noe du angrer på? Høhø..

Ingvild :) sa...

Fantastisk! Ukas høydepunkt :D

Mari sa...

hvem klarer å kjøpe feil lomper? finnes jo ikke speltlomper å oppdrive, da kan det umulig være mange slag å velge mellom enkelte steder?

annaaaa sa...

"denne gjøken har brukt 151 kroner på porto!!!"
"og 3 retards dra Lofoten som sendte feil lomper." HAHAHA, you made my day! ...again! digger deg linnea, du er råå

Tonje sa...

Amen.

Tonje sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tonje sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Haha, du er råå

Sara sa...

Du er best ;)

Anonym sa...

hahah, bloggen din får meg i godt humør, men hvorfor så jævla negativ? utakknemelig, men morsom:-)

susann. sa...

Haha, fy faen, jeg ler like mye hver gang jeg leser bloggen din.

Erik sa...

Ha ha ha. Dette redda dagen!!

Du har den klart morsomste og mest intelligente bloggen på nettet.

Ler meg fillete av det du skriver om å være på "besøk" hjemme! Spot on!

20 kg melne potetlefser og 4 årganger av "fjell og vidde" er på vei i posten!

Jana sa...

haha! elsker bloggen din :D
skulle gjerne sendt deg lomper, men i ålesund har vi samme drittlompene...

Anonym sa...

Hahaha... Bloggen din er bare så herlig!

elise sa...

OMG!!! Jeg tror du er det vakreste mennesket på denne jord!!!! Jeg er ikke lesbisk på noen som helst slags måte, men jeg ville drept noen (ihvertfall noen som hverken kan se eller skrike), for ditt utseende.

MELD DEG PÅ TOPMODEL for svarte. Du hadde glidd rett igjennom. Pluss da kunne jeg sett deg på tv ganske ofte, grått av misunnelsem, og fått utløp for mye stress.

Story of YOUR life

Amen

Anonym sa...

Er du i slekt med disse guttene Linnéa?

juuuulie sa...

folk er gærne :p herregud. Du har litt av en påvirkning når du klarer å få folk til å:

- gå ut å kjøpe lomper
- pakke dem inn, skrive på adresse
- poste og betale porto.

Lol, stress.

ida sa...

linnéa! kjære, kjære deg.
jeg lurte på om du kunne prøve å hjelpe meg med en liten sak? kjæresten min er på ferie i thailand akkurat nå, og han kommer hjem to dager før bursdagen sin. har du et godt tips om hva jeg kan gi han i bursdagsgave? jeg syns det er så utrolig vanskelig å finne en fin gave å gi til en gutt… vi er forresten begge under 18 år

Lotte sa...

Hahahah, digger deg! :- D

Anonym sa...

Elsker bloggen din :-)

Anonym sa...

Elsker bloggen din :-)

Kanskje sa...

FAEN!
Bleiru ikke gla' for papir lompene jeg sendte deg eller di j'vla utaknemmelige blogg berte?!?

JEG BRUKTE JOBBENS KOPIPAPIR TIL DET DRITET ALTSÅ!!

Ps, have morro ogsånt!

Sunniva sa...

For ein overflatisk og meiningslaus blogg
kvitekristkvinne.blogspot.com

Halvor Myhre sa...

Skal vi spise lomper i bryllypet vårt?

Anonym sa...

moldejazz?

Mari sa...

haha. fantastisk innlegg som vanlig. made my day:D
Blitt fast leser og avhengig av bloggen din på kort tid. mye morsomt å lese bak i arkivet også :D Bra du endelig fikk deg noen lomper. Spelt er best. og med ketchup på

Anonym sa...

hahha (:

Anonym sa...

Med en gang jeg leste det siste innlegget ditt, fikk jeg kjempe DÅRLIG førsteinntrykk av deg. Du virker som en kjempe negativ person.

Anonym sa...

alle burde sende tacolefser i setdet

Anonym sa...

hahaha! sattan! dagens høydepunkt å lese dine inlegg altså! :D

MERETHE sa...

Priceless. Hver gang.

Chrissie Petersen sa...

Haha... Genialt ^^,

Karoline sa...

Norges Beste blogg spørr du meg :D

Margit sa...

Bloggen din får meg alltid i godt humør, ELSKER humoren din!!! :) Takk for god underholdning :)

Anonym sa...

Er du en av jentene fra flinkepiker.org ?

Anonym sa...

Åååååh, BLOGG nå for oss tragiske skapninger, for faen! ♥

Thorbjørn sa...

Konge som vanlig :) "tre retards som sendte feil lomper".. .priceless :)

Helene sa...

Shitt, faen te negativ du e då?! -.-

Marit sa...

Haaaha! 151 kroner! Ler meg ihjel, stalker much? Jeg hadde fiksa speltlomper til deg om nabobutikken delte dem ut utenfor og du bodde i huset ved siden av. Men da hadde du kanskje ikke trengt.

Man må ikke si hei og det er ikke lov å stoppe folk på gata. Ikke lov.

Susanna sa...

Kul blogg!

Tuva sa...

sjekk ut side 66 i Mag, du er anbefalt blant blogger!

Tuva sa...

sjekk ut side 66 i Mag, du er anbefalt blant blogger!

Susanne sa...

Haha, du er fantastisk.

nathalie sa...

HALLOOOOO, JORDEN KALLER. har du glemt oss, eller er du bare ikke glad i oss? VIL DU AT VI SKAL DØ? kommer du i begravelsen min? hvor supah dupah awzåm ville det ikek vært å ha en kjendis i begravelsen sin? ÅHMAIGAD! jaja, digger bloggen in vaffaaaaaaal!

Elise sa...

Hahahahaha :D

Anonym sa...

Du ligner på Juliette Lewis med det sinna-utrykket. Tenkte på tur bildet oppfor...

Anonym sa...

hey, jeg leser alle blogginnleggene dine og elsker de.. også møtte jeg deg faktisk på hove og da du gikk sørenmeg vekk fra vennene dine for å stå å prate med meg i noen minutter! jeg ville bare si at jeg satt pris på det og hadde liksom ikke forventet at du skulle være så åpen og "glad i leserene dine" haha lolz. yeye

Anonym sa...

Skriv nå for helvete et nytt innlegg da;D

Stina sa...

Love this:)))))

ingrid sa...

omg, lomper til du dør.

Jenny sa...

Hahaha :)
Nå har jeg fått ny favorittblogg! Herlig :) :)

Marte sa...

Bloggen din er anbefalt i den nyeste utgaven av MAG btw :))

julie aida sa...

sv: ily2 gorgeous. kom kom kom til oslo snart. ååh!

--

jeg savner noen å si ÅHERIIIGUUUUD med, mens jeg peker. ingen forstår meg når jeg sier det og ler, bare edward, men han begynner å bli litt lei av å høre meg si det tror jeg....

linn sa...

Haha Linnea, jeg dør av deg. Ole-Even er all yours!

mer de la mode sa...

hahah, du er så genial! digger deg. du har også ganske bra stil, hvorfor legger du ikke ut outfit av og til? :)

sandra sa...

særriøøst, nån hærfra ??(lofoten) så flaut.. du må si kem d e så æ veit kem æ skal mobb.

Inger Hanne sa...

Digger bloggen din! Ler meg ihjel liksom.. :)

Anonym sa...

Du er så sykt pen! Headeren din er fantastisk, og det samme gjelder sminkefrie bilder av deg på fjellet.

Anonym sa...

Hva skjer mellom deg og chiag på twitter a'?
Heftig diskusjon? Kremt kremt

Anonym sa...

*chirag

Anonym sa...

BLOGG DA KVINNE

Marte sa...

Linnéa, hvor e du ? Æ savne dæ.
hehe, neida, joda. men det e sant.

Anonym sa...

Sett at de anbefaler bloggen din i bladet MAG? De skriver at du faktisk kan skrive og er morsom, og at du har en liten jorunalist i magen!
"Et godt alternativ til mange kjedelige, norske jenteblogger."

Hihi :D

- Betina

michellemaries sa...

herregud, du er jo bare helt fantastisk!

Anonym sa...

Har du dødd eller?

Mariell sa...

Nytt innlegg, Linnèa!!!!?? ;)

Anonym sa...

Det jeg liker best med bloggen din er at det går an å lese innleggene flere ganger og le (nesten) like mye, noe som ikke krever ett innlegg om dagen og gjør det ekstra spesielt når det først kommer et nytt. Keep up the good work

Xolify sa...

Da jeg var 13 pleide folk å like at jeg ignorerte dem :(

Anonym sa...

serr, linnéa. er du død eller? Går jo bare rundt hjemme og venter på et nytt innlegg. flot, jeg har ikke et liv!

cathrine sa...

kom med nytt innlegg for svarte faen

Alexander sa...

Mistenker at det var gift i en av lompene for det er dødsstille på bloggen din:((((((((((((

Anonym sa...

Du må blogge snart :'(((((( vi savner deg såå

Anonym sa...

Har du og Bjørnar blitt sammen enda?

Maria sa...

Herregud Linnèa, jeg begynner nesten å tro at du har skaffet deg et liv(!) siden du ikke har blogget på mange dager..

Nina Helèn Munck sa...

Faen Linnèa, hvorfor blogger du ikke!? DET ER JO NESTEN EN UKE SIDEN SIST, hva skjeeer! .....er du død? eller har du fått deg et liv? ikke svar noen av delene, bare blogg. blogg masse. heh.

Celine sa...

JEG HAR IKKE FERIE OG TRENGER NOE FANTASTISK Å LE AV! Blogg da..Neida..JODA!!

Helle sa...

http://photos.exposay.com/Brittany_Robertson/photo/19840/

noen som ser en likhet? :D

stompa sa...

omg!!!!! du er så treg

Nina Helèn Munck sa...

SÆRRIØØST DA, er du i lompeland?
måtte bare

Lene sa...

Ah, Linnéa - bloggetid! Nå!

Fride sa...

Hahaha døøøør!! Du va himla genial, tvers gjennom ekte stygg i haudet foshizzle, sånn e bare tør å vær i tankane mine.. Priceless blogg, har mye latter i vente med tanke på bloggarkivet ditt;P

Pauline sa...

sorry for sayin.. men når du har skaffet deg lesere som er trofaste og kikker innom bloggen din OFTE, så synes jeg vi fortjener et innlegg oftere enn en gang i uken! Jeg vet jeg vet.. dere MÅ ikke lese.. bla bla.. bullshitt.. men det er ikke sånn det fungerer når man har oppdaget en genial bogger, da MÅ man faktisk lese jo.

Anonym sa...

vær så snill å blogg snart?? :))

Anonym sa...

Okei, jeg vet du ikke kommer til å bry deg en dritt om dette, men det hadde vært fint om du hadde blogget LITT oftere! Du har den mest geniale bloggen av alle, og jeg titter innom ofte, og blir ofte skuffet... Trodde aldri jeg kom til å mase på noen om å blogge oftere, for jeg bryr meg så lite, men bloggen din er spesiell! Er avhengig av den jo!

Anonym sa...

Vi vil ha nytt innlegg

Anonym sa...

NYTT INNLEGG!!!

M=) sa...

Trege lompebloggere ass... væreste jeg vet!!!

Anonym sa...

særriøst! sjå t å blogg litt oftar da.. når det e ein blogg det faktisk går annt og les, så blogge du faan mæ ailler!! må da gå ann, ja vi veit at forri uke va jazz uke, å at du sannsynelivis ligg fyllsjuk ætte ei vækka fyll , men get over it! BLOGG FOR FAAAN

Linnéa sa...

ja, nå fikk jei sjempe lyst å blogge =)

Anonym sa...

har du kjæreste? hvem er bjørnar bruskeland? er han fra landet med brusk i?

du er flink blogger. kvalitet fremfor kvantitet!

Anonym sa...

jeg elsker bloggen din :) :)

Anonym sa...

totally addicted til bloggen din.. alle andre blogger så kjedelig! :o)

Anonym sa...

Har jeg drømt, eller la du ut et blogginnlegg i går som du nå har slettet? :(

Anonym sa...

Det her var bare teit! -Jeg er ikke OVERLEGEN. bare vil ikke snakke med dere for dere suger. Fint å få høre det da ! Jævla respektløse unge unnskyld meg

Anonym sa...

En annerledes og utrolig underholdende blogg! Positivt ment, uten tvil :)

Marte sa...

BRaaaaaaaaaaa, braaaaaaaaaaaaa

Anonym sa...

I would like to exchange links with your site www.blogger.com
Is this possible?

Anonym sa...

synes folk som maser på deg bare er teite. Jeg sliter med depresjoner selv ( ikke kronisk da) men jeg vet at når man sliter med deg så kan bare det å blogge være et tiltak. Bare vent til du orker , bloggen din er best!

Martine sa...

Gleder meg sååå til neste blogginnlegg!!! :D
Men ta det når du vil :) Tror ikke du mister lesere uansett hvor lang tid det tar før du blogger igjen. Du er for genial til at folk kan slutte å stikke innom her ;)