11. jul. 2010

Livet i Molde

Grunnen til at jeg alltid blir så styggfull når jeg drikker alkohol, er at jeg kommer fra Molde. Utelivet her er så trist at man MÅ drikke seg sveiseblind for at det skal bli gøy. Pluss at det ikke finnes folk her som jeg ikke har ligget med allerede, så hvorfor jeg gang på gang drar ut i Molde er en gåte.

I Molde er feks. ikke legitimasjon så viktig. En gang så kom jeg inn med pappa sin leg liksom! Og i går så kom jeg inn med denne!


Så kom vi inn, og da tenkte jeg bare...herregud, dette suger. Så jeg bare... Tequila til alle!!!
Neida, kun til meg.

Og så litt vin, har jo bare drukket to flasker fra før.


Plutselig var klokka 2, og når klokka er 2 i Molde - slår de på lyset og bare: "Hallo, no e fæsten over."

Og alle bare: YEEEEEEEEEEEAH, endelig!

Men så kommer jeg på... Herregud, jeg har jo omtrent ikke tatt noen bilder???? Hva skal jeg blogge om da? Så jeg bare... Du! Kom hit!

Herregud.



Og så bare... DU, du i blått! Kom hit!
Og han bare... faen heller! Stikk!


Og jeg bare... JO, herregud, du blir kjendis!!!

Men da jeg bestemte meg for å dra hjem, tenkte jeg at jeg bare skulle hoppe i en busk først. Men hallo, hvem faen er det som har plassert steiner INNI busken??? Jeg kan ikke gå! Eller, jeg kan gå litt, men feks når jeg skal gå ned trappa da...faen ass, trapper er seriøst det VERSTE jeg vet. Jeg skal seriøst spørre mamma om vi kan få heis.

Men hallo... Det absolutt verste med Molde er at de ikke har ordentlige lomper her... På torsdag syklet jeg rundt HELE Molde på flatt sykkelhjul for å finne speltlomper. Men de HAR ikke speltlomper på vestlandet!

Det eneste jeg fant var disse??????????

Og det var seriøst det jævligste jeg har smakt! Men jeg spiste opp hele.

Så spørsmålet er: kan noen fra Oslo seriøst sende meg speltlomper i posten? Med minst 1 uke holdbarhet? Jeg betaler!

Linnea Myhre
Henrik Ibsensvei 5
6413 Molde

Jada, sikkert smart å legge ut adressen sin på internett. BARE KOM OG TA MEG!!!!

86 kommentarer:

perfectionturnsmeon.blogg.no sa...

Haha, du er fantastisk!

Maren sa...

Du er så jævlig rå <3

Alexander sa...

<3

Victoria sa...

Har seriøst lyst å sende deg lumper (spiser samme merke selv. best thing everrr)... men føler jeg spikrer meg selv fast i et stalkerstempel jeg ikke vil ha.

Martine sa...

Haha, herlig!! :D

Anonym sa...

haha, akkurat slik er festane i sogn og fjordane!!

Anonym sa...

firstpricelompene er faktisk det verste jeg har smakt, og jeg er ikke kresen engang.

ikke kjøp lomper fra first price.

vilde sa...

herregud, skulle ønske du hadde ditt eget tv-program!!! hadde gått i loop på tven min døgnet rundt

Anonym sa...

Hahaha, du er (og har alltid vært) best!

halvor sa...

Skal jeg komme å ta deg? <3

KamillaK sa...

Hadde du spurt litt før kunne jeg gjort det med glede, men jeg reiser bort i morgen tidlig så... Lykke til da, og kos deg videre i Molde. Jeg VET det er mulig å kose seg der! <3

Marianne ! sa...

Kan sende deg fra Sandefjord? :D

Anonym sa...

Jeg elsker deg.

Anonym sa...

Kan sende deg lomper, om du sender meg kakemenn i desember. Det er seriøst umulig å finne kakemenn på østlandet! :(

dypvannsfisk sa...

Jeg tror ikke du blir tatt av at du legger ut adressa di på bloggen din, de som virkelig ønsker å oppsøke deg har søkt deg opp i telefonkatalogen for lenge siden.

Nina sa...

HAHAHAHAHA, du er best

Marte sa...

Tenk å bare snuble over en blog og trille på gulvet av latter! Jeg aner ikke hvem du er, men fy du skriver jo kjempe bra!! HAHA, keep it coming ;)

Pernille sa...

haha i dør av latter, du e råååå!!

Christin sa...

Verden er ikke stor altså! Jaggu en kjenning du har huka tak i :P

eddialism sa...

HAHAHA! jeg har noen venner i molde og blir stadig invitert. tror jeg holder meg hjemme jeg. eller kanskje jeg kan ta en tur og stå utenfor vinduet ditt og ta naken bilder av deg. det blir man kjendis av! #småeligprkåt

Ella sa...

Nå er jeg spent på hvor mange pakker med lomper du får.

Anonym sa...

Haha,priceless.

Mona sa...

Hahahaha, flytt da vell :P

limala sa...

tom for lompe på butikken :S
og du som er anonym, kakemen burda da ikke være vanskelig å oppdrive. har du hørt om å bake??
kan med glede gi deg farmors oppskrift på værdens beste kakemenn :>

CathrineA sa...

Hahahaha!! Kongee!!!!

Anonym sa...

Du er rå. jeg er uten ord!!!!! STÅ PÅ!!

Maiken sa...

Vært syk hele jævla helga. Men dette innlegget redda seriøst helga mi.
Skulle sendt deg lomper i posten fra trondheim. men har verken rå til lompene eller porto. FML. xD

Stiiiiiiiiiiiiiiiinee sa...

hhaha jeg dør av deg!

Jon sa...

Han ene som du skal til å kline med ser jo ut som en terrorist.

Susanne sa...

Haha, du er awesome! Og utrolig pen :-D

Elise Vigerust sa...

haha, du er seriøst konge! skulle gitt mye for å få møte deg. du er jo bare helt rå!

Leyla sa...

hahah :D Dette var jo en koselig blogg å lese :D

huldra sa...

Diggbart ass!! =D)))
Enormt!!! du skriver slik jeg tenker heromkring.. Men jeg er for pingle til å skrive slik. Da kommer jeg seriøst til å slite her rundtom =o Er vel kanskje litt for dumsnill, og litt sånn peace&love =D
Anyways, ha ei heidundranses uke =D

Anonym sa...

limala:
Jeg baker verdens beste kakemenn, men det er måte på hvor mange ganger jeg orker å bake kakemenn også da, de blir veldig fort borte her i huset ...

Anonym sa...

Spelt lomper er det eneste som gjelder!!

Kesa sa...

Du har jaggu rykket opp 50 hakk siden sist jeg streifet innom bloggen din! Makan til fremdrift og funny skrivemåte! Haha! Hvert innlegg er typen dagnes latterkule! Respekt og kjøyra på!

Kesa sa...

- Dagens ja, hø-hø..

Anonym sa...

HAHA

Tonje sa...

omg jegelskerdeg

Liv Hege sa...

Du e faen mæ rå! :- )
Fast læser av bloggen din fra no av ^^

Trine sa...

Hahaha, fantastisk! <3

Ingrid sa...

yo ! hvor er den bikinitoppen din du gikk rundt i på hove fra ?

Anonym sa...

Liker du ikke Rindalslompene? :(
skuff! Børset Bakeri FTW

Storm sa...

Hahahaha! Jeg ler hver gang. Hysterisk morsomt. :D

Anonym sa...

ser ut som du har anorexia.. not pretty... juck

Line sa...

Anonym med kommentaren "ser ut som du har anorexia.. not pretty... juck" BRENN!!

Btw: Du høres ut som om at du er hjerneskada... not pretty... juck

Anonym sa...

Du er kul :)

Solveig sa...

Du er rå, digger deg! Fast leser fra nå av ;)

Anonym sa...

Hva er favoritt-sangen din til the xx? elsker bloggen din.

karoline sa...

Ahahahah. Jeg må ha vært den enste i hele Norge som ikke leste bloggen din før. Nå forstår jeg veldig godt hvorfor jeg var den enste. For du er jo bare helt rå. Ler mer i hjel av innleggene dine :D

Anonym sa...

Haha, du som er Linnea i flinkepiker.org? Leste bare noe om et fyllestjålet skilt, så ringte det noen bjeller.

Anonym sa...

What? Har dy flytta fra Oslo eller? Det syns jeg ingenting om.

Moms sa...

Vi har vel alle fyllestjålet skilt?

Anonym sa...

Jada, men synes skrivemåten og alt virket så likt. hehe

Anonym sa...

Du blogget BEST når du er i Molde, bare så du vet det!

Karbis Vendetta Strå sa...

Kult. vi blir naboer og skal få ZÅ mye gøy xD


kødda. men vi blir naboer, og jeg har masse spelt lompe

Mari sa...

Bikinitoppen fra Hove er fra HM. snasen den. Har make. Burde ikke være så vanskelig å oppdrive:)
Ellers fantastisk blogg. Gjør hverdagen litt mindre kjedelig.

Christine Lövendahl sa...

når jeg skrev et lignende innlegg om min hjemby så fikk jeg deaththreaths lissom!! jeg bare ææææsj au!
men så skrev jeg et til og da ble det hvertfall liv i leiren og jeg fikk endelig sloss litt med mange småjenter! ;) weeee!

Tone sa...

Utrolig fine bilder av deg:)

Anonym sa...

Haha , jeg knakk av latter av de trutmunnbildene dine :D

Kristine sa...

Hahaha, jeg dør :p Du, kom hit :p haahahah

Anonym sa...

hahahahahhahahahahhahahahahahhaha! e dævva

Anonym sa...

http://www.dagbladet.no/2010/07/13/nyheter/gift/narkose/12547861/

Du?

Ida Bianca sa...

Linnéa, you made my day.

Kjersti sa...

Tips til lompe/lefse: http://www.frostingen.no/nyhet.cfm?nyhetid=351 og http://www.frostingen.no/nyhet.cfm?nyhetid=190. Det er kanskje ikke spelt, men hva er så bra med det da?

MERETHE sa...

LOL. Beste innlegget på lenge. ILU.

SA sa...

Ribbeinsbrudd er kjipe greier, been there done that. Tar lang tid å gro og første uken er verst. Da blir det bare verre og verre, før det begynner å bli bedre igjen. Anbefaler smertestillende, så gjør det ikke vondt å puste ihvertfall. God bedring Linnéa!

Cecilie sa...

kan godt gjøre det jeg :) men jeg bor 1 time øst for oslo da, så det spørs om du gidder å betale frakten for det?
Også lurer jeg på noe, jeg har settt det på bloggen din, at du har tatt screenshots, så lurer jeg på hvordan du får til det med mac?

Anonym sa...

Du er den morsomste jeg veit om og jeg dauer av latter hver gang jeg tenker på deg!
Kunne ønske du la inn nye blogginlegg 12 ganger om dagen :)

Anonym sa...

hvis det er lite å gjøre i mole burde du blogge mer

asdf sa...

Høres morro ut.

Anonym sa...

du e sjuuk morsom!

Linnéa sa...

nest siste anonym: stfu

Anonym sa...

http://www.smug.no/bilde.aspx?fil=karohove/karolinehove44.jpg&idx=43&dir=karohove

pent linnéa, pent.

nettesøta sa...

kommer gjerne å tar deg jeg ;) skal ta med meg noen speltlomper! ;D

Anonym sa...

Poimajotflili
[url=http://www.ekccc.org]adipex no prescription fast delievery[/url]
Nadafuele
[url=http://noweatthis.net]ambien side effects[/url]
Fizalefeera
[url=http://www.thegibsoncompany.com]zoloft and lorazepam[/url]
expemybrootte

Synne sa...

Jeg studerte i Molde et år, og ble også skuffet over lompe-utvalget... Håper du nå har fått tilsendt et lass av lomper, og her er noen tips til hva du kan fylle dem med: Kaviar, potetsalat, pesto og hvitost, fiskepudding med sennep, avocado med salt og pepper, peanøttsmør med kanel (nei, seriøst).
God helg!

Linnéa sa...

marianne: ja?

Elise: hvorfor møte meg? Jeg er dritkjip.

bikinitoppen er som noen kom meg i forkjøpet å si: HM

anonym som sier det ser ut som om jeg har anoreksia: ser man kroppen min i dette innlegget? Da vet du ikke hvordan et menneske med anoreksi ser ut...

xx-favorittsang: crystalized kanskje?

takk for ellers masse hyggelige kommentarer! you rock

Anonym sa...

Haha! Kom innom bloggen din ved en tilfeldighet, og nå har du sikret meg som fast leser! Latter kick :P

SOFSEN sa...

Jeg skulle gjerne ha sendt lomper, men økonomien min er litt... lompen om dagen. :/ (Blakka meg på Roskilde. Jeg brukte seriøst 8000...)

Anonym sa...

hahahaha, har du ligget med lars tangen da? :D

Anonym sa...

Hei! Han med skinnjakken var dritzøøøøøt!

Anonym sa...

Jeg tror jeg dævver! Du er faktastisk! :D

Synne Marie sa...

Eyh, kan noen med speltlomper i nærheten få ut fingern og sende dem til Linnéa, eller? Synes ikke kollektiv straff er noe gøy, nå har det gått en hel uke siden forrige innlegg. Nesten. :(

Anonym sa...

hahaha C:

Anonym sa...

Haha, drit kul blogg!!:)Jeg skal være fast leser fra nå av! Ros til (mag) som reklamerte for bloggen din i denne månedens nummer:) Hadde det ikke vært for det så hadde jeg ikke visst at det fantes en så kul blogg som dette;)!