4. jul. 2010

Losers at Hove 2010

Disse to er vennene mine, men uansett....




Sunnmøring.
Han som helte 2 bokser øl i Kamilla som allerede var så full at hun ikke kunne stå
Kamilla 10 minutter etter:




Kule folk på Hove 2010, Vampire Weekend og meg:
Intervjuet dem for 730 mens jeg var full.

Jeg trodde det var trommisen til høyre som var homo da, så jeg orket ikke legge inn aksjer. Men så viste det seg å være han med solbrillene som var homsa!!! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke skjønte det...

Og hvor Ezra er spør dere??? Tok ham med hjem.

Herregud, jeg er så sliten. Fikk mental breakdown i går, gråt i hele natt. Ezra og jeg.

Kommer tilbake i morra med masse omg-lol-historier.

49 kommentarer:

ingrid sa...

HERREGUD, han nederste på losers at hove, OMG, FOR EN BUKSE.

Vi lever faktisk i 2010.

anja sa...

haha, genialt :)

Sigmund sa...

Du må jobbe massivt med gaydar'n. Jeg mener - batikk i regnbuens farger. Hallo?!

Anonym sa...

Hahaha, fytti rakker'n for en taper! Snakker selfølgelig om tjukken i ONE PIECE!

Anonym sa...

:D:D:D:D:D:D:::D:D:D::D:DD::D:D

Anonym sa...

':D

Anonym sa...

hahahahhaa døde av han med onepiecen

IDA Helene sa...

ADRIAN:D

Jannekake sa...

Aaaw, er burritoen homo? Han var kjempesøt og jeg stod liksom der og fantaserte om hvor fine og brune barn vi skulle få :@@@

Jaja.

marlene sa...

herregud. de taperne i lysdrakten, jeg døde.

susanna sa...

He he, høyres ut som om du har hatt det bra :-)

Anonym sa...

HAHAHAHAHHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
adrian!!!!!!

Anonym sa...

HAHAHAHAHHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
adrian!!!!!!

Ingvild sa...

Hehehehe! Så deg rave rundt på Hove, fikk du med deg masse sand i buksa fra Arcade Fire konserten eller? Så ut som om du hadde det relativt morsomt :P

Karoline sa...

Åh takk gud og lov for at du ikke tok bilde av meg da jeg danset som en gal på Vampire Weekend. Blei faktisk spurt om å slutte fordi jeg sparket sand på gutta bak med astma. Vet ikke hvem som var mest loser, jeg som dansa eller de som faktisk ba meg om å slutte på grunn av astma. Hallo. Har du sett i nesa de etter en dag på fetival. Tror ikke min dansing har noe å si for den astmaen din..

perfectionturnsmeon.blogg.no sa...

Så Vampire Weekend da de spilte på Peace&Love i Sverige - OMG!!!!1 Fjortishjerte.

Anonym sa...

hehehe YEAH, sykt kult og komme fra Arendal når 3 av de taperene er her fra!!

Gleder meg til i morgen når du skal blogge MASSE om omg-lol-historiene. Såå, du har med å blogge masse :)

Anonym sa...

eey! han fyrn med solbriller var faktisk dritkul! :D

piffi sa...

ahahahahah syns jeg ser han fyren med buksa hver gang jeg er på moa. han har også en fin matchende genser

Mari og Ingvild sa...

tror venninna mi er sykt glad for at du ikke tok bilde av henne. hun husker ikke om hun gikk opp og snakka med deg dritings, eller om hun drømte det.

Marlene sa...

Gleder meg til flere historier. Linnéa, you make my life.

Camilla sa...

Hei! Jeg kom inn på bloggen din for noen timer siden, og fant fort ut at det er den morsomste/beste bloggen jeg noen gang har lest! Herregud, jeg sitter hjemme, alene, og ler, HØYT! Jeg har sitti og lest på den i over 2 timer nå!! Hahaha

Em sa...

Fy faen. Dette var moro.

Anonym sa...

så var det han med solbrillene som var homse! hahaha

Alexander sa...

"legge inn aksjer"

xD

Anonym sa...

love you, hate them

Vilde sa...

Du er genial, Linnèa !

DIN ELSKEDE HALVOR sa...

Herregud, Linnea! Han fyren har på seg shuffle-bukser. Det ER fett. Du kan ikke hate på han for det!

Linn sa...

Haha, genialt.. Jeg ler! Du er best!

Anonym sa...

Ingenting er mer Harry enn sommerfestivaler, fulle folk fra fra de lavere sosiale lag som raper og skråler.. Det er flaut å se slik ukultur får lov til å utfolde seg fritt.

Christian sa...

Synes det var ett dårlig eksemplar av en sunnmøring du hadde funnet!

En ekte taper :) sa...

Sorry, Linnea, men du er en merr :) Måtte bare si det .. Hater stilen din, hater at du er mer bitchy enn det burde være lov å være når man er hvit og fra Norge, hater at du rakker ned på alt og alle, og at du går glipp av all moroa i verden fordi du gjør det .. Ikke minst hater jeg blogging, det er virkelig et vaskeekte taper-fenomen :) Peace

Martine sa...

Seriøst, alle de jeg så i onepiece på Hove. Trodde de hadde gått seg bort fra barnehagen sin eller noe. En gjeng med unger bare. Man går rett og slett ikke i onepiece.

Fafa sa...

vet ikke helt hva e ska si... de "så kalte kule folka dine" skilte seg ikke masse ut... det var liksom ikke noe what so ever som gjorde dem enestående.

se det fra denne vinkelen..
Du komme ALDRI til å bli huska for noe du gjorde på hove, men meg selv og en del andre kommer til å bli huska i lang tid fordi vi skilte oss faktisk ut.

tenk over det før du legger ut en slik lite gjennomtenkt blogg som dette...

-Fafa-
(han i de grønne buksene)

Linnéa sa...

en ekte taper: har aldri sagt noe imot akkurat det, jeg hater blogging selv, og vet at jeg en bloggetaper. men du er også en taperleser, så vi er vel like langt.

fafa: ta det med en klype salt kjære deg. du er enestående, det er i alle fall helt sikkert :)

Anonym sa...

Han som helte to øl over venninna di heter Andreas Snipp Olsbø og er på facebook

Anonym sa...

Han som helte to øl over venninna di heter Andreas Snipp Olsbø og er på facebook

Helen sa...

ezra ligner på en søtere versjon av alexander rybak.

Ismi sa...

Andreas Snipp Olsbø står jo som sunnmøring i følge Linnéa. Ikke som han som helte øl. For så vidt er han fra Bærum, og grunnen til Onepiece var jo at han skulle ligne en fange. (Karneval, leses om her : http://www.arendals-tidende.no/index.cfm?event=doLink&famID=124417&frontFamID=38722 )
Bra du sjekker opp fakta FØR du legger ut bilder av folk på bloggen din. Er det i det hele tatt lov? Jeg mener, greit at du hadde noe imot Camp Utopia.. Men burde du ikke opplyst om at du tok bilder til bloggen din til de av folkene som faktisk ser rett inn i kameraet?

Linnéa sa...

ismi: sue me. sjekk fakta du også forresten, vi snakker ikke om hendelse. folka på utopia var greie, sikkert han i onepice også. han som helte øl på meg var inne på festivalområdet og ikke en av disse.

Fafa sa...

blog taper eller ikke, det er opp til en hver og enkelt, men når du går ut med slike ting som dette som dette og sier at det er negativt å faktisk prøve å ikke være help lik naboen din.
Må huske på at dette er internett og alle har tilgang.

jeg vet med sikkerhet at jeg har klart mitt mål, skaffe mere oppmerksomhet. dette gjorde ikke meg noe spesielt egentlig for jeg vet hva jeg er og jeg vet hva jeg prøver å oppnå, og det er oppnådd.

Bare et lite tips til deg for videre blogging...
viss du skal henge ut folk på nettet så skaff en tillatelse fra vedkommende selv.
ikke alle er like happy med dette.

-Fafa-

Therese sa...

Fafafafafahahahaha!! Selvironi? Så jævlig dumt. Om det var oppmerksomhet du ville ha, så er det jo det du har fått. Så hold kjeft og sol deg i glansen fra de fine buksene dine.

Therese sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Caro sa...

Hvem er han som helte 2 bokser øl i Kamilla som allerede var så full at hun ikke kunne stå? Vet ikke om det er på grunn av at jeg har tatt meg ett par glass vin, eller om han faktisk ER litt kjekk..

Anonym sa...

Tommy(med the tattoo) er ingen taper! Hehe ;D Kul blogg by the way! Digger at det fins gode bloggere, og ikke bare fjortissjenter som tror verden går under når de harf en dårlig hårdag ;D

mmy sa...

Han som helte to bokser øl i Kamilla heter faktisk så mye som Adrian Skibelid, og er på facebook :)

Anonym sa...

HAHAHAHAH du greide iallefall å få med deg den største taperen fra Aust agder. Adrian fra Lillesand (han tøffingen som viser finger).

Marie Helene sa...

ahahha, Rovik faktisk. Kosa seg med feite fyren han altså ser det ut som.

Anonym sa...

Hove er en fantastisk uke der du opplever mye, og møter mange herlige forskjellige mennesker. Setter utrolig pris på de menneskene som er seg selv og ikke gjemmer seg bak en blogg. Skjønner ikke at du har "baller" til å gjøre noe som det her. Blir kvalm av å lese det du skriver. En mer selvopptatt liten jente har jeg aldri kommet over....