13. jul. 2010

SOS

Dere vet når man skal til legen, og har en time klokka 2. Da mener legen egentlig halv 3, tidligst. Er du jævlig heldig, så kommer du inn før 3.

Og på toppen av det hele, da kan kom og ropte opp navnet mitt:
-bare gå og sett deg der inne du. Ja, på rommet der ja. Jeg kommer.

Så tenkte jeg bare... hmmm... Mener han denne stolen? I og med at jeg har vondt i ryggen? Jeg vil ikke sitte på pinnestol liksom.

Men så rakk jeg ikke sette meg ned før han kom inn og begynte å ta på meg.

For som dere vet, valgte jeg å hoppe inn i en busk og lande på en stein da jeg var superdritings på lørdag.

-Ja altså, det ser ut som om du har brukket to ribbein.
Og jeg bare...
Og han bare... -Og det gjør faktisk veldig vondt
Og jeg bare... -Sier du det???
Og han bare... -ja
Og jeg bare... -Når går det over?
Og han bare... -om to uker er det kanskje 3 ganger verre, så begynner det sakte men sikkert å gå over.
Og jeg bare... -har du kniver og sånt her inne? Bazooka? AG3?

Men det hadde han ikke, så jeg dro tilbake på Bunnpris. Mitt andre hjem når jeg er i Molde!


Men når jeg kommer hjem, så bare...


Men de siste dagene, legen har tatt så sykt feil ass. Blir bare bedre jeg ass. Mamma sier det er fordi jeg tar så jævla mye smertestillende, men det tror jeg ikke noe på.
Så i går etter jobb, så var mamma og jeg på fjellet!

Så skulle vi prøve å finne en sånn varde, men så gikk vi oss vill. Og jeg bare...

For i Molde har vi et sånt opplegg kalt "Stikk Ut", hvor... eller, hvis man går på alle 10 postene vinner man et cruise. Jeg var så sykt med, helt til mamma fortalte meg at det var et KRUS - som i en kopp, og ikke et båt-cruise. Hallo, hvem faen vil ha en kopp liksom! En kopp koster 1,50 på IKEA!

Men klatret opp et fjell med brukne ribbein og fant den liksom.


Også skal man skrive navnet sitt i boka, og da ser jeg at det heter TÅGHEIA. Hvorfor går det ikke tog hit da lism???

Og ja, jeg har på meg denne genseren hele tiden. Glemte klærne mine hjemme i Oslo.

Så måtte vi gå ned igjen. Faen ass, jeg HATER å gå ned igjen. Så jeg løper.

I dag har jeg fri fra Bunnpris og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.
Det har fortsatt ikke kommet lomper i posten, og jeg kommer ikke til å blogge før det kommer noen heller. Kollektiv straff.
Og plz, ikke send meg ark i posten hvor dere har printet ut lomper heller. Det er ikke noe morsomt, og jeg kommer ikke til å ta bilde av det. Dere er større tapere enn meg.

63 kommentarer:

Sandra sa...

hahhah :D

Marii sa...

Oiii, skal man ikke være sykmeldt når man har brukne ribbein? Sykesen.

Katrine sa...

God bedring da ;) Tror ikke de har lomper her jeg bor, men hvis jeg finner sender jeg deg noen :)

Katrine sa...

God bedring da ;) Tror ikke de har lomper her jeg bor, men hvis jeg finner sender jeg deg noen :)

Katrine sa...

God bedring da ;) Tror ikke de har lomper her jeg bor, men hvis jeg finner sender jeg deg noen :)

Katrine sa...

God bedring da ;) Tror ikke de har lomper her jeg bor, men hvis jeg finner sender jeg deg noen :)

Anonym sa...

Du vinn ikkje, men du kan få KJØPE eit krus. D e knallbra opplegg. Kruset e ganske fint da.

ml sa...

haha stakkars! brukne ribben er jo jævli!

Kathrine sa...

Linnèa, du er fantastisk....
håper du får deg jobb som skribent endag..! men lov at du ikke slutter å blogge hvis...!
Er inne flere ganger om dagen for å sjekke om du har postet noe mer, og jeg lærer aldri!! hahah.

seriøst, har noen sendt deg bilde av lomper?? *ler høyt*

God bedring snuppa, vær forsiktig nå da.. ikke no mere jackass opplegg på deg! :P

xx Kathrine

Kathrine sa...

Linnèa, du er fantastisk....
håper du får deg jobb som skribent endag..! men lov at du ikke slutter å blogge hvis...!
Er inne flere ganger om dagen for å sjekke om du har postet noe mer, og jeg lærer aldri!! hahah.

seriøst, har noen sendt deg bilde av lomper?? *ler høyt*

God bedring snuppa, vær forsiktig nå da.. ikke no mere jackass opplegg på deg! :P

xx Kathrine

Anonym sa...

Det skulle vært flere som deg! :DD
haha

Anonym sa...

Det skulle vært flere som deg! :DD
haha

Erik sa...

Bra blogg. God bedring med ribbene.

Kan du ikke bare spørre om Buer lomper kan sende deg noen speltlomper som trøstepremie for brukkene ribbein og for å ha gått opp en jævlig lang bakke for en kaffekopp?

postmaster@buer-as.no

Tonje sa...

Kanskje du burde gjøre en avtale med det der firmaet... Sånn at du får GRATIS lomper liksom woho.

Othea sa...

haha, du e skummelt rå du!:-)

Silje Pairotte sa...

Det er barskt å skade seg!

Min moldenser-kollega forsøkte å tvinge meg til å gjøre noe på jobb i dag, men jeg har LÆRT ting av deg, og sa "I hære bære på ene æret" og da ble han så paff at han glemte hva han hadde bedt meg om. KA-CHINNNNNNG!

Anonym sa...

God bedring!

SA sa...

Sjekket på butikken i dag, de hadde ikke speltlomper der. Så da er det ikke mer jeg kan gjøre.

Elise Bjørnstad sa...

FORBILDE

Helena sa...

Her finnes kun Lisbeths potetlomper, altså ikke noe spelt lomper her i gården, sorry. Får håpe noen i Oslo område sender deg noen lomper snart!

Mariell sa...

God bedring :)

Anette sa...

De har ikke sånne lomper her, så dessverre...

Anonym sa...

Hahahaha, superelsk! Og jeg dør av latter av at det er krysset over 2009 på 'Tågheia', og skrevet 2010 nedenfor - så jævlig bra, vi er på landet;D

Reidun sa...

hehe og det aller verste med disse STIKK-UT postene er at du FÅR ikke kruset i premie....men du får lov å kjøpe det for kr. 100.- HURRA :-/

:] sa...

Du begynner på l og slutter på a

Anonym sa...

HAHA, lo sinnsykt av cruiset ditt

Kjersti sa...

Frostalefsa sa jeg jo!!

Linnis sa...

Jeg kommer til Molde under jazzuka, kan ta med noen pakker lomper til deg da..? Hvilken bunnpris jobber du på?:)

Malene K sa...

HAHAH. Jeg og kompisen min var også helt overbevist om at man kunne vinne et cruise. Derfor løp vi opp på Skåla, skrev oss inn i boka og lagra den koden. Vi hadde tenkt oss 9 turer til... Flaks vi fant ut at det var snakk om en jævla kopp, før vi besteg 9 topper til. Årets nedsig!

Anonym sa...

Har akkurat sendt 2 pakker med lomper.



NOT :)

God bedring!

bøtta sa...

Hvis du blogger hver dag resten av sommern skal jeg sende deg en av disse jævla lompepakkene hver dag... agree?

Anonym sa...

http://www.topp.no/847147/dette-kan-koste-de-12-mill

Anonym sa...

men herregud da, alle sammen! send lomper til linnea!!!!!

Anonym sa...

hahaha genialt :)
du er så helt!
har ikke lomper her heller, men kom igjen da, NOEN her må da ha tilgang på de!

Caroline sa...

Stol på meg, legen din har rett. Du kan egentlig bare begynne å forberede deg på et smertehelvete allerede. Brakk et par ribbein i russetida, og ja, etter tre uker var det helt jævlig. Enten må du drikke deg drita eller ta sovetabletter og sove hele dagen (ikke særlig aktuelt sier du?)... Selv drakk jeg meg full hver dag, men etter tre uker sa det stopp. Da var det liksom ikke bare vondt i ribbeina lenger, men i hele kroppen. Kos deg i to måneder med smerte, gleder meg til å høre på klaginga di <3

Trine Grung sa...

Serr ass.....fem dager uten et innlegg!!? Jeg kom akkurat hjem fra varmere strøk og trenger lesestoff! Get buzy! Lomper kommer.....eller finn noe annet å snackse på. BLOGG!

Karoline Madeleine sa...

Tapere som printer lomper assA! Er forresten med i sånn gå 7 eller 10 topper og få et KRUS. Ille nok, men har vært med i fem år og er enda ikke lei, noe må det være.. og det er hvert fall ikke kruset. Er lei av krus.

dypvannsfisk sa...

Jeg fant en halvtom kasse med speltlomper på Kiwi i dag. Kjøpte en liten forsyning og sender dem på mandag. På tirsdag får de inn varer, så da kjøper jeg en hel kasse :)

marie sa...

GOD BEDRING !!!!

Anonym sa...

hahaha så sykt bra!!!

Mona sa...

Jeg kan kjøpe en pakke i morgen og sende hvis jeg drar på butikken.

Anonym sa...

God bedring søta!;)

Btw siden det er bikinisesong så hadde det vært utrolig kult med noen sexye bikinibilder.

grrr sa...

Herregud, siste anonym. Herregud. Sitter du klar med onaeringshånden?

Anonym sa...

du har ikke blogget på 5 dager:( men det er vel kanskje fordi du har brukket ribbein og har sikkert jævlig vondt! er ikke noe stress bare savner et ordentlig morsomt innlegg! Er ikke lett å finne i den norske blogg verdenen! (Bortsett fra på din blogg)
Digger deg!!!!

Susann sa...

Haha, herregud så i flire :D

CATHRINE sa...

HAHAHAHAH, DU RULER
Har du fått no loper ?

Vctoria sa...

WHAT, sykler til butikken ASAP

Thea sa...

Skynd dere å send lomper til henne da! (det finnes ikke speltlomper der jeg bor heller). God bedring til deg, Linnèa.

Anonym sa...

Hei :) Jeg leste innlegget ditt om anoreksi, fot litt siden, hehe, vet du la du ut tidlig ifjor, men jeg har noen spørsmål og du er den eneste jeg føler jeg kunne spørre :) Jeg har begynt å bli veldig opptatt av vekt i det siste og pugger kalorier, spiser bare sunt og har kuttet ut det meste, for i meg ca 400 - 500 kcal noen ganger mindre og noen ganger litt mer, hver dag.. Ribbena, stikker for tiden litt ut og jeg bare lurte på, er dette et tegn på starten av anoreksia? Jeg mener det er ikke sånn at jeg er supertynn, jeg hater lårene mine osv...

Anonym sa...

herregud, noen send lomper !

Anonym sa...

Kjære Anonym (2 lenger opp)

Man trenger ikke utstikkende ribbein for å ha anoreksia. Det holder å være sånn passe skrudd i hodet... Lykke til videre, 400 kalorier daglig - da er du uansett på god vei (dette heter forreseten ikke å "spise sunt").

Jeg syns forresten ikke dette er passende spm til en ex-anorektiker. Hør med helsesøster på barne/ungdomskolen du går på. Hun vil gi deg svar, og oppmerksomheten du så sårt trenger.

Anonym sa...

Er du enda i Molde?

Anonym sa...

http://www.topp.no/847147/dette-kan-koste-de-12-mill

Anonym sa...

http://www.buer-as.no/

BESTIL dæ lompe da :)
æ træng læstestoff

Anonym sa...

Jeg syns du skreiv mye bedre før (typ 2008 - 2009). Er festlig å lese de gamle innleggene dine. Du er jo flink å skrive, hvorfor begynte du med det forferdelige fjortis-språket? "Jeg bare, hun bare, seriøst ass". Nå får jeg sikkert tusen hat-kommentarer, men jeg mener ikke å være en dritt. Liker bloggen din uansett

ingrid sa...

Ouch. Brukne ribbein er vondt.
Lykke til med de lompe-greiene!

Linn sa...

Uff, bruke ribbein høres ikke godt ut. Håper du blir bedre raskt! Brilliant innlegg som vanlig.

Linnéa sa...

kathrine: takk så meget! fortsatt lompeløs!

reidun: seriøst? herregud, så ekstremt amatørmessig.

linnis: hovedbunnpris i sentrum! JA!!

caroline: spar meg. har omtrent sluttet på smertestillende. You suck.

dypvannfisk: kødder du??? du kødder du...

siste annonym: det er en fase jeg er inne i. det går over.

Anonym sa...

Svar til "grrr"

Vel, kanskje jeg er litt hypp, hvem vet... hehe ;) Det var bare et forslag på tema gitt i all vennskapelighet. Det finnes jo blogger om det meste, f.eks blogginnhavers pupper: http://www.vgtv.no/?id=26140

;)

Signe sa...

Linnea på sitt beste! :)

janne Hontas sa...

I love you:)

Anonym sa...

Hahha ;D

Anonym sa...

I would like to exchange links with your site www.linniiie.com
Is this possible?