30. jul. 2010

Spørsmålsrunde!!!

Dere er ikke lite frekke heller vet dere. Forventer at jeg skal sitte her og underholde dere som om jeg var en maskin.

Ettersom dere er så jævla misfornøyde med det jeg skriver, skal dere få velge selv. Spør meg, så skal jeg svare. Dere vil jo ikke høre om historiene mine uansett!
Som om da jeg prøvde å drukne meg forrige uke.

"Før var du flink til å skrive, nå er du bare kjedelig og jeg bare buhuhuhuhU"
Cry me a river og FUCK OFF.
Eller spør meg om masse spørsmål!!!

Chirag i Karpe Diem (LOL) hadde feks et veldig bra spørsmål!!! Kjendis liksom, kjendis!!!

297 kommentarer:

Eva sa...

Fortell hva som etter ditt syn er musikk da? ;) Btw kommer det på det samme hva slags randome ting du skriver om, fordi du skriver sykt bra uansett! DIGGER humoren din :DD

Adrian Skarstad sa...

Leste litt av den Chirag-diskusjonen. Hvordan begynte den?

Jeg syns forresten du er mye morsommere nå enn før.

Anonym sa...

Hva mener du om mascara fra i går?

Eva sa...

Jeg syns bloggen din er like bra som før jeg. Selvom du skriver litt sjeldnere, så er innleggene like bra!

Malene Linnéa sa...

Hvordan går det med deg og den kjekke sørlendingen da? Og hvorfor twittrer du med Lars Vaular? Du er superlol!

Marthe sa...

Jeg digger bloggen din, sarkasmen din og ikke minst humoren din, jeg! Keep going, girl!

1. Når har du bursdag?
2. Hvor ofte trener du?
3. Hvorfor fikk du sparken?
4. Hvor mange PULTE du når du var på Hove? haha
5. Er du i Molde nå?
6. Hvor mange lesere har du i gjennomsnitt?
7. Spiser du sånn serr bare lumper med sukker og kanel?
8. Favorittbutikk?
9. Uvaner?
10. Røyker/ snuser du?
11. Hvorfor blogger du på blogspot?
12. Hvorfor er du så tynn?
13. Har du god kondis?
14. Kjenner du Ida Wulff?
15. Hvordan er Livingdoll/ Elise som person?

Maja sa...

Vil starte formelt med å takke for en av de mer saklige bloggene. Du får meg til å tro det er liv der ute. Men så spørsmål:
Hvorfor dras du mot Oslo når du er hjertlig velkommen i Trondheim?
Hva ville DU gjort hvis du holdt på å padle Svalbard rundt og det plutselig kom en isbjørn inn i teltet ditt for å spise deg?

Anonym sa...

Seriøst, endelig spørsmålsrunde. Ok, skal ikke prøve meg på sarkasmen din. Men faen ass, kom til Tønsberg. Hvis du har vært i Tønsberg (forhåpentligvis IKKE), så er det BARE Jahn Teigen-fyrer/fan. Brenn dem i helvete, men jeg lurer på om du kunne gjøre det for meg ? Du er jo djevel selv. Ja, jeg sier du er mann.

Anonym sa...

Det heter "stille et spørsmål", ikke "spørre et spørsmål". Det burde du kunne, du som fikk 5 i norsk.

Anonym sa...

DIGGER DEG!

Kunne du tenkt deg å kommer til nordland ?

Har du lyst på et egen kjæledyr? :)

Hvor høy er du ?

Anonym sa...

- HVA SPISER DU I LØPET AV EN DAG?
- FAVORITTBOK?
- FAVORITTFILM?

er du psykisk istand til å fungere normalt i et serøst forhold?

koz&klemzliz

Kristine sa...

hvordan klarte du den andre bossen på bubble town, hva skal man gjøre når alle de farga "rundingene" er borte og sånn? Hjelp meg! jeg er desperat!

Anonym sa...

hvorfor er du så awesome?

Thorbjørn sa...

Jeg synes også innlegget i går ikke var sååå morsomt, men det er bare fordi alle de andre innleggene er så SINNSYKT morsomme! Jeg stoler på deg, du blir sikkert morsom igjen snart! Kanskje du har vært for lenge i Molde? :)

emilie sederholm sa...

De som sier at du ikke er morsom kan gå i skammekroken. Digger både deg og bloggen din!
Så til spørsmålene...

Hvem er yndlingsforfatteren din?
Beste bok noensinne?
Du trenger hjelp. Hvem er den første du ringer?
Kvantitet/kvalitet?

Anonym sa...

har du vært i ett seriøst forhold noen gang?

Amalie sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåå Chiraqjajaja mannen er et veldig godt eksempel på mennesker som ikke eier intern humor, eller "inside jokes" (for de som er inne walla walla vokabularet............)

JEG synes du kan skrive om dyreoppdragelse (som hvorfor Tica er ok når ikke du er det etc., bad joke bad joke). I natt begynte jeg å grine fordi den eldste katten har pådratt seg sosial angst og gidder ikke være med meg lenger.

Anonym sa...

1) Hva skjedde med sørlendingen? VAR det virkelig A. Fuentes?
2) Er du forelsket?
3) Studerer du? Kommer du til å begynne å studere?

Andrea Gavin sa...

Hva skjedde med Wasa-knekkebrød-saken? Fant du ut hvorfor de hadde økt kalorimengden? :-)

Anonym sa...

hva skal du til høsten? Studere? Eller jobbe enda et år kanskje?

Kan ikke du lage en spotifyliste med yndlingsmusikken din å legge ut?

Hvor mange pakker med lomper fikk du tilsendt?

du er awesome, digger deg:)

ANE KAMILLA sa...

Top 5 favorittband?

Oda Karoline sa...

Jeg elsker bloggen din jeg ^^
Hva er det beste med Twilight?
Hva var det beste/verste med å leve med Lise?
Beste sommerminne?
Kjekkeste kjendisen?

Anonym sa...

Hva er den verste bloggen du har lest?

Silje sa...

Kan du legge ut en spotify-liste? :)

Marte sa...

Linnéaaa :) du er ikke kjedelig at all.. det er bare folket som er kravstore.. alle kan ikke være på topp hver dag, selv ikke du.. Digger deg opp og ned uansett!

Har du hatt en fin sommer, og hva skal du gjøre til høsten ?

Jonathan sa...

ææh, driter i hva folk sier! Du er fortsatt den eneste bloggeren som jeg faktisk går og gleder meg til å lese, så fuck de andre.

Anonym sa...

Synes du er sykt kul ass!!!
Men uansett har du noen meninger om voe.blogg.no? I såfall hva synes du?

Edona sa...

Skal du begynne å studere til høsten, eller fortsette å jobbe?

Haha, digger Chirag:) (men digger deg mer)

vilde sa...

ELSKER seriøst bloggen din!!! uansett hva du skriver om så blir det bra :D det er lovely!
-hvilken sang er din absolutte yndlingssang?
-hvilken film liker du best?
-liker du twilight? I tilfelle: Jacob eller Edward?
-hvorfor er du så sinsykt genial?
-kan ikke du skrive mer på dialekt? elsker dialekta di :)
-videoblogg?

håper du svarer meg! :*

Anonym sa...

Er du like bitter på ekte i det virkelige liv?

Er du kul?

Er du populær i det virkelige liv?

Anonym sa...

Er du like bitter på ekte i det virkelige liv?

Er du kul?

Er du populær i det virkelige liv?

Anonym sa...

Er du like bitter på ekte i det virkelige liv?

Er du kul?

Er du populær i det virkelige liv?

Anonym sa...

hva liker du best av LOL og OMG?

Julie sa...

Hei, foresten så digger jeg historiene dine, så ikke slutt med det ;) du har en syk humor og skriver fantastisk bra. SÅ IKKE SLUTT MED DET! Men kanskje du kan legge ut outfit's ? :D
ok, men her er noen spørsmål:
1.Leser vennene dine og moren din bloggen din?
2.Er det noen grunn til at du valgte www.blogger.com istedet for www.blogg.no?
3. Har du noen gang vært i et langvarig forhold?
4. Husker du navnet (og har bilder, lol) på de du har knulla?
har ikke mer jeg assa ... men good luck you fuck :D

M-cat sa...

Hva liker du minst: le eller vise kjærlighet?

hvem ville du helst hatt sex med: justin bieber eller Aasmund Norstoga?

Er du på Team Edward eller Team Jacob? (Eller Team Bella; for de som liker trekant med bleke anorektikere og hårete overopphetete indianere)

Er du jomfru?(hehe tulla) Har du prøvd å stimulere deg selv med kniv? (det har jeg)

Anonym sa...

du e KONGE! stå på. haters make you famous :)

Sukkersøtt sa...

Leika du med my little pony då du var lita?

Johanne sa...

Skjer med alt folk skal være så jævlig negative'a?!
Hvis du fant ut at du skulle dø om 4 uker... Hva hadde du gjort?

Anonym sa...

Er det greit for deg om jeg sørger for at alle døgeniktene som stiller spørsmål utelukkende basert på at de skulle ønske de var like sarkastiske og morsomme som deg, avgår med døden? Det er flaut. He-he.

Anonym sa...

Er det sant at du var en av "Flinke Piker"?

Anonym sa...

Tar du ofte med deg menn hjem fra byen? Får du aldri reaksjoner på det fra moren din?

Malin sa...

Hvor mye tjener du på bloggen din?

Anonym sa...

Hvorfor prøvde du å drukne deg selv forrige uke, og hvorfor klarte du det ikke?
Kanskje du glemte jernkulen som er vanlig å feste rundt beina...
Uansett: Glad du faila!!!

Anonym sa...

har du tenkt til å få barn, gifte deg og få masse barnebarn? eller har du tenkt til å leve singel og bitter hele livet ditt?
tenkt når du er 80, så sitter du alene på trappa di og jager bort ungene som stjeler epler fra hagen din... hahahah, jeg kan se det for meg... :)

Renate sa...

Hvordan fikk du bloggen din til å ha .com, istedet for .blogspot.com ?

Anonym sa...

Hvordan har du blitt så naturlig kul og ironisk?

Anonym sa...

Synes ikke det har blitt kjedeligere å lese, men du kunne blogget litt mer:-) hvorfor er du ikke journalist????

christina sa...

Anonym 12.22: eneste jeg ser her som prøver på det, er jo faktisk deg. gud, så mye folk irriterer seg over.

Ida sa...

hva syntes du om lars vaular?
hva syntes du om chiraq?

Azra sa...

hvem av disse ville du heller hatt sex med: larstangen eller maria amande?

Helén sa...

Jeg tenkte jeg skulle like deg på Facebook, men så tenkte jeg at da kom du sikkert til å bli grinete, siden du ikke liker at vi liker deg. Så da valgte jeg å ikke like deg på Face. Men så tenkte jeg at når du er sinna på oss for at vi liker deg, da blir du i akkurat det humøret som det er morsomt å lese om. + at det er gøy å irritere mennesker. Så, here you go; jeg liker deg på Facebook! Enjoy ;)

Martine-superfan sa...

Hei!
Hva slags musikk hører du på når du jogger? Jeg trenger tips!! :D

Kan du besvare disse spørsmålene på videoblogg, eller lage en videoblogg om noe annet snart?

Du har sikkert skrevet det før ... Men hvilke blogger leser du? Eller, leser du andres blogger? :D

Bloggen din er best i verden!!

Anonym sa...

Føler du deg som en positiv eller negativ person? og hvorfor?

Har du noen gang prøvd å ta selvmord? Hvorfor og hvordan?

Kan du skrive om din beste sex historie?

Live sa...

Hvorfor slettet du det innlegget du skrev i går?
Fordi det var dårlig, og du fikk negative tilbakemeldinger? Bare spør..

og når skal du bli morsom igjen??

ingrid sa...

Har du et politisk ståsted? Hvor da isåfall?

CMMS sa...

Digger bloggen og måten du skriver på! Sjeldnere innlegg gjør det lettere å sette pris på de få som kommer og å glede seg til å lese dem. Ler hver gang jeg leser bloggen ( ikke misforstå meg, ikke pga. deg generelt, men pga. den bitende sarakasmen din som gir innleggene dine en ekstra spiss)
Så over til spørsmålene;

1. Du som skriver så bra; Kunne du tenke deg en jobb som journalist, forfatter eller noe lignende som har med skriving å gjøre?

2. Voe, hedi alexandra, eller ingen av dem? Vet ikke om du har uttrykket en mening om Voe på bloggen før siden det er så mange andre bloggere som gjør det nå for tiden, men...

Anonym sa...

når du hadde spisefortyrrelser, hva spiste du daglig?
trente du mye?
mistet du vennene dine pga det?

elsker bloggen din btw

liker du hostesaft?

Anonym sa...

Eyyo.. Hvor mange har du tatt jomfrudommen fra i Molde? Hahaha ;-) .. Hva diskuterte dere om hu Voe på den Hove-festivalen, by the way?

Synne sa...

Kommer du noen gang til å gifte deg?
Vil du ha barn?
Ser du noen tv-serier, hvilke liker du best?

Digger bloggen din og digger deg. Du er en fierce biaatch.

Snakkes

Anonym sa...

Hva synes du om stalkerne dine?

Anonym sa...

skal du bo i oslo? hvem skal bo sammen med deg? kostet leiligheten deres mye? hvor i oslo bor du?

Elisabeth sa...

Har du bilder av deg da du var fjortis, moldberger og ung? :)

Kjenner du Ida Wulff? Hva synes du om henne?

Spiser du NOENSINNE godteri eller potetgull?

Anonym sa...

- Hvor mye veier du?
- Var du gammel når du fant humoren din?
- Var du gammel når du først hadde sex?
- Har du hatt mange seriøse forhold?
- Beste by i Norge utenom Oslo?
- Er du fornøyd med livet ditt?
- Hva hadde du i snitt når du gikk ut av ungdomsskolen og vgs?
- Gikk du allmenn?

LUV U!!!1111

mari sa...

Hvorfor er det så bra å jobbe på Bunnpris ?

Anonym sa...

- skaldu ikke sutdere? i så fall hva?
- har du kjæreste? hvordan går det med kr.sand-gutten?
- hvem er dine topp 3 venner, utenom bloggere!?
- var du populær på vgs?
- hva gikk du på vgs?

Anonym sa...

Fortell litt gossip fra Hove, da. Jeg så at du stod midt på plassen der og tok bilder med to gutter. Hva var den beste konserten? Fortell ALT. Og fortsett å blogge på samme måte du, det er helt konge!

Camboy95 sa...

Hvor mange fingre får du inn i rumpa?

Frosk_91 sa...

1. Kan du si, helt ærlig, hva du spiser i løpet av en dag?

2. Skrev du noen gang inn til Radioresepsjonen?

3. Hva skal du til høsten?

Antonym sa...

Hvorfor slettet du vloggene dine?

Anonym sa...

Ville du pult en kaktus eller sluttet å spise lompe?

Anonym sa...

Hva skal du til høsten?
Hvem skal du bo med?
Når skal du tilbake til Oslo?
Hvem er din/ dine beste venner?
Er du fortsatt venn med Ida Wulff?
Hvordan går det med deg og sørlendingen?
Hva pleier du å spise i løpet av en dag?
Hva skjer med Chirag?
Hvor liker du best å kjøpe klær?

Anonym sa...

Hvorfor slettet du det forige innlegget?

CATHRINE sa...

Du skriver sykt bra, sitter å le!
Drikker du deg full med mormora di ? :)

CATHRINE sa...

Du skriver sykt bra, sitter å le!
Drikker du deg full med mormora di ? :)

CATHRINE sa...

Du skriver sykt bra, sitter å le!
Drikker du deg full med mormora di ? :)

Frøydis sa...

Kjenner du Julia Nyland Ørsahl, eller har du noe som helst forhold til henne?

Anonym sa...

Du skriver jo bra, jeg liker de historiene dine. (:

Anonym sa...

Mener du seriøst alvor i det du skriver?
Er du så tøff i kjeften face to face som du er på bloggen?
Du vet at det er deg selv som er taper? Du blogger.. Unnskyld meg, men blogg i seg selv er en taper greie!

Marie sa...

Hvor lenge hadde du anoreksia, og hvor gammel var du når du fikk det?

Anonym sa...

er du sint på verden fordi du er selvutnevnt dverg, og må se opp til alle andre, som du ville sagt det "supertapere"?

Anonym sa...

Har du møtt chirag fra karpe live ?

Anonym sa...

Favorittbok ?

Anonym sa...

Favorittforfatter `?

Anonym sa...

siste bra boka du leste?

Anna sa...

Kan du lage videoblogg? Elsker å høre deg snakke dialekten din!
Hva synes du om apple?
Har du tenkt til å gå til innkjøp av fler apple-produkter? -og hva har du allerede?
Hvor mange har du faktisk hatt sex med?
Hva foretrekker du å drikke? vær litt spesefikk! (alkohol)

Caroline sa...

Pleier du å svare på e-poster du får av leserne?

Går du på skole?

Hvor mange unike lesere har du?

Caroline sa...

Jeg liker deg bedre nå jeg. Lurer egentlig ikke på noe, ingen finner på noe bedre å skrive om enn deg uansett. Men, siden du spør sååååå: når skal DU synge på VG-lista topp20??!?

Cristhine sa...

Haha, jeg elsker å lese bloggen din! Du skriver om deg og din hverdag og det er rimlig underholdende :) Men spørmål skal du få: Når begynte du å spise lomper? Og syntes du det er like godt nå som da du smakte lompe nr 1? :) Cristhine

Anonym sa...

ka faen? kem i helvette prøve å stimulere seg sjøl med kniv? herregud

Hårlus sa...

Hva synes du om Berlevåg mannskor?

Anonym sa...

- Liker du Anonym?

- Hvorfor er mamman din så kul?

- Har du venner?

- Hade

Anonym sa...

- Hvordan klarte du det brettet på bubble town med den edderkoppen i midten? Hvordan får man den vekk, liksom?

- Skal du fortsatt bo i Oslo med Lise, eller flytte tilbake til Molde?

- Hvor kunne du tenke deg å jobbe hvis du måtte velge?

- Hva syns du om Enrique Iglesias?

Anonym sa...

syns du blogger dødsbra jeg! :-D
bh størrelse?
hvorfor er du så morsom?
pølse eller hamburger?
skjer med lomper da?
hvor gammel er du?
hva liker du best å gjøre?
olso eller molde?

Anonym sa...

koffer hi du slette det forrie inlegge ? ; O

mitt spørsmål må bli : kolles e du egentli som person, e du sånn som du framstår på bloggen, alltså et"careface" ?
alltså bloggen din e KONGE BRA, så va ijt nå negativt med det

Ida sa...

Hvordan vil du dø?

Anonym sa...

Du er morsom uansett :)

Anonym sa...

Når drar du fra Molde og Bunnpris igjen?

EMILIE sa...

Du er fremdeles norges beste blogger - uten tvil! Ler like godt hver gang av deg :) Keep up the good work!

Rev sa...

Har du nokon gong sendt inn melding/mail til Radioresepsjonen? I tilfelle, kva skreiv du?

Anonym sa...

har du funnet noen å bo med til høsten? hvem?

Bjørg Hellsuck sa...

Dilemma: Du hadde 24 timer igjen å leve, og du måtte ha seksuell omgang med én siste person. Du fikk uheldigvis bare tre alternativer: Lars Tangen, Charter-Svein og Alexander Rybak. Sistnevnte nynna selfølgelig på fairytale gjennom hele økten. Hvem ville du valgt og hvorfor? Husk at du "måtte" velge.

Jeg husker du skrev at du måtte slutte i matte-klassen på vgs fordi læreren var for kjekk? Er du ei sosial kløne eller bare sjenert? Hvordan er du "egentlig"?

Stå på :)

Anonym sa...

Har fått med meg at du skeier ut på lørdager med smågodt, noe jeg synes er flott :) Men det jeg lurer på da, hvor mye spiser du? :P spiser du ubegrensede mengder til du ikke vil ha mer, eller begrenser du deg til en liten pose for.eks?

Anonym sa...

Har du noen bokanbefalinger?
Hvilket pålegg spiser du på lompene dine?
Favorittpastiller?

elise sa...

Har du lyst på barn når du blir moden?(som du ikke er enda)
FOR eller IMOT homofile ?
Hvorfor virker du så overlegen når du sitter i kassa på bunnpris i Molde?liksom ikke rene solstrålen,akkurat!
Hvordan hadde du reagert om en jente på ca 12år kom å sa du hadde bra blogg?
hvilket politiskparti stemmer du på?

kjersti sa...

Har du seriøst sex med så mange etter du har vært ute?
Hvor er plassen du har lyst å dra? utlandet..
Hva veier du, hvor høy er du?
hvor mye veide du før du fikk anorexia?
spiser du nugatti?
Flaueste opplevelse?
Har du tatovering? vil du evt. ha? i så fall hva?

Anonym sa...

Hva syns du om Tica og Majka? Og hvorfor fikk de disse navnene?

Anonym sa...

lol du er så morsom, Linnea! :P Men hakje spørsmål, men gidde du å svare på videoblogg? :-)

Anonym sa...

Har du noen gang ver på jæren?

Kjenner du noen fra jæren?

Hvor mange blogglesere har du dagli?

Hva synest du om Voe?

Anonym sa...

Har du noen gang vert på jæren***

Anonym sa...

Hvilken musikk hører du på?
Hva syntes du om Harry Potter?

Anonym sa...

Har du noen gang farget håret?

Anonym sa...

hva synest du om ulrikke lund sin blogg, og hvordan hun kler seg?

Anonym sa...

Hvorfor er du seriøst så forbanna bitter og negativ til absolutt fuckings alt?

Anonym sa...

hvilken linje gikk du på på videregående? restauranten- og mat fag? siden du jobbet som baker?

Lisa sa...

Hvis du sku deltatt i et tv-program, hvilket hadde du deltatt i?
Hva får deg i dårlig humør, og hva får deg i godt humør?

Hei sa...

Hva kunne du tenke deg å jobbe med/som i framtiden? Har fått inntrykk av at du passer i media yrket (evt. radio og/eller journalistikk).

Hva er planene dine for høsten? Skal du fortsatt bo i Oslo og har du fått ny leieboer?

La oss si at du fikk ligge med tre valgfrie menn (musikere, kjendiser etc), hvem ville det vært?

Spiser du enda Lakerol, eller har du kommet deg ut av "lakerol-kjøret"?

Og til sist, et lite kompliment. Jeg syns du ligner en del på Sienna Miller. Du har kanskje hørt det før?

Anonym sa...

Team Jacob eller team Robert?

Eira sa...

Liker du egentlig hunder? Syns du blogger bra jeg, du maker alltid my day ;)

Tale sa...

Er du helt, HELT sikker på at du ikke trenger flere lomper?

Hva er dine små triks for å holde deg gående i en verden hvor du er omringet av tilbakestående, evneveike idioter?

Er lørdag den store taco-innkjøpsdagen på din Bunnpris også?

Anonym sa...

Hvor mange har du ligget med og når var første gangen du lå med noen?

Anonym sa...

Hvor mange har du ligget med og når var første gangen du lå med noen?

Mari og Maria sa...

Hva er klesbudsjettet ditt på en måned?

Hvordan ser du for deg livet ditt om 10 år?

Anonym sa...

En ting jeg husker godt fra bloggen din var en rød body- ting du hadde på deg når du var i london. hehe dette er jo år og dag siden, men hvor kjøpte du den?

Jeg vil forresten gjerne se flere bilder av deg med gevær.

på forhånd takk.

Ø sa...

Synes du Støre er like sexy som jeg?

Anonym sa...

Føler du ofte at du må prestere på bloggen? At vi lesere forventer for mye av deg når det gjelder blogginnhold og hvor ofte du skal blogge?

Og btw, hvilket brettspill er din favoritt?

Andrea sa...

HVOR LANG TID SKAL DET TA FOR DEG OG GODTA MEG PÅ FACEBOOK????

Anonym sa...

"Mener du seriøst alvor i det du skriver?
Er du så tøff i kjeften face to face som du er på bloggen?
Du vet at det er deg selv som er taper? Du blogger.. Unnskyld meg, men blogg i seg selv er en taper greie!"

Men å lese blogger, det gjør du? taper...

Uansett, Linnèa..
Du skriver kjempe bra, og ler hvergang jeg leser bloggen din. Fortsett i samme stil!

Anonym sa...

Bare fortsett som du gjorde, jeg fikk jo latterkrampe da jeg leste :)

Sinnsykt vitti ! :)

Anonym sa...

Hvordan er forholdet ditt til egen kropp nå? (tenker på spiseforstyrrelsen) Og hvordan klarte du å overvinne sykdommen?

Anonym sa...

Tilbake med slettete innlegg!?

Anonym sa...

Kan du kjøpe et nytt puslespill?

Helene Klyve sa...

Liker du selv å lese bloggen din?
Hvor mange jobber har du hatt?
Ser du noe annet på tv enn "Fire stjernes middag" ?
Beste venn ?
Kan du synge?

Anonym sa...

DRA TIL HELVETE Linnea!!!

Anonym sa...

Syns du er veldig flink jeg! Liker bloggen din kjempe godt! :D

Heidi sa...

hei, jeg vil gjerne høre litt om din tid med anoreksia. Som; hvordan det går med deg idag, dine tips om hvordan takle tilstanden bedre, mat- og treningsvaner osv..

Anonym sa...

når blogghysteriet er over, hva sitter du med igjen da? Altså; hva har du 'tjent' på bloggingen?

Anonym sa...

æ bryr mæ ikke om ka du skiver om egentlig, for alt du skriver om blir bra uansett. digger humoren din :DD

Anonym sa...

jeg lurer på; er du virkelig så sarkastisk som du skriver, eller er du egentlig slik som alle andre bloggere som tar vanlige bilder av seg når de f.eks bader, bare at du skriver at du skulle drukne deg for å gjøre det morsomt? :) for jeg tviler på at du faktisk prøvde å drukne deg.. heh

uansett, ELSKER humoren din og bloggen !

gvattenjo.blogg.no sa...

DU ER GOD . du er forbildee mitt ! særiøst , digger deg ! Og du suger ikke! De er bare stygge de som sa det -.- DU EIER !

-gvattenjo.blogg.no

Anonym sa...

I HELVETE så mange tapere det er i dette kommentarfeltet, med de mest ufattelig idiotiske spørsmålene jeg har lest på lenge, lenge! HELT utrolig at det er mulig å være så blåst i skallen!

Jeg vil ikke komme med spsm, for du har allerede så mange her som jeg gjerne kunne tenke meg å lese svarene på (sett bort fra de hjernedøde spsm og idiotene som stiller dem) - håper du ikke tar like lang tid med å svare på spsmrunden denne gangen som sist. Gleder meg til å lese! TAKK;D

Anonym sa...

Hvor mange lomper spiser du per dag?

Anonym sa...

Kvaliteten ville gå opp hvis du prøvde å hore deg til mere. Mere slutty lisom.

Anonym sa...

Hvordan gikk det på oppkjøringen din? Strøyk du på teorien?

Anonym sa...

Hva er din oppriktige mening om vårruller?

annlaugg sa...

kunne du blitt barneskolelærer eller lærer i det hele tatt? liker du makrell i tomat? hva er meningen med livet?

Anonym sa...

Okei. Skjerp deg. Gi FAEN i de som syntes du skriver dårlig. Skriv som du alltid gjør og fortsett! JEG syntes hvertfall du er minst like bra som før!

Anonym sa...

har du sett klippemannen/damen i det siste?

annah sa...

DILEMMAZ!

Spørsmål 1) Taco eller pannekake?

Spørsmål 2) Altfor varmt eller altfor kaldt?

Spørsmål 3) Isbilen eller Thomas-toget?

Spørsmål 4) En bil med leopardflekkar eller en leopard med billakk?

K thnx bai

Lill-Hege sa...

Du er fortsatt like morsom som før, om ikke enda morsommere..

Eneste bloggen jeg blir LEI meg av å besøke om det ikke er noen nye innlegg :(

Anonym sa...

Hvor stikker du når du skal ut i Oslo? Er du 20 år?

giskenAmanda sa...

Legg ut innlegget du sletta på nytt igjen, PLIIIIIIIS! Det var jo hysterisk som alltid!

Jeg lurer også på hva du skal gjøre til høsten?? :)

LL sa...

Åffer er du så rå a ?

Kunne du ha barbert hele kroppen inkl. hodet for 50 000,- ?

Anonym sa...

har du noen gang hatt en annen hårfarge?

Anonym sa...

har du noen gang hatt en annen hårfarge?

Anonym sa...

Noen tips i forhold til å bosette seg i Oslo, finne jobb der osv?

Margrethe sa...

1: Hvor mange menn pleier du å ta med deg hjem på en kveld? Dersom du ikke er i molde altså, og det ikke kryr av folk du allerede har kewsa med?
2: Hvis du måtte velge, burger fra mcdonalds eller burgerking?
3: Hvilke TV-programmer ser du på?
4: Hadde du kunnet komme til bartebyen og tatt med deg en bartemann hjem?

Malene sa...

Heia. :)
Hva gjør du egentlig iløpetav en dag når du er i Oslo?
Hva er det vanskeligste valget du noengang har måttet ta?

Anonym sa...

Du har tidligere fortalt om ettervirkningene etter sykdommen din, jeg lurer på om du fortsatt er påvirket av det? Er det sånn at du ikke kan spise sjokolade på en hverdag uten å få dårlig samvittighet? Syns du det er fælt å se bilder av tynne modeller? Hender det at du er svimmel av for lite mat, etter du ble frisk?

Tusen takk for at du er så åpen om anoreksia, jeg tror det hjelper mange at man har noen som deler så private deler av livet sitt. Det hjelper i alle fall meg.

<3

Anonym sa...

team jacob eller edward? eller kanskje team bella?


haha, okei, nok morsomheter.

hvem ville du helst sitte fast i en heis med? og hvorfor?

derja, den satt

Astri sa...

Hvis du fikk en helside i en avis, nei, hvorfor ikke si en hel avis for deg selv, en dagsutgave. Hva annet enn korps, lomper, at du har sluttet å spise sopp, og trening ville du fylt den med?

Malin sa...

Hej!
Jag syns du er drittflink!
Jag er svensk och nyinflyttad i Norge. När jag kom hit känte jag icke ett dritt av vad alle sa. Jag bah "What? What? Öh what?! Come again?"
MEN jag tänkte, jag må finna en morsom blogg o följa så jag lär mig norsk. Jag hittade din, känte hälften av det du skrev (haha) och synte ändå att det var den mest morsomme bloggen jag noensin läst!
Har följt bloggen dagligen sen dess, och har aldri blitt besviken! (: Kör hårt! Du är bäst!

Anonym sa...

kan du legge ut en videoblogg en gang?

synne pedersen sa...

hahahah, ler meg ihjel av innleggene dine :DD

Hvilke blogger leser du ?

Stikker du innom bloggene til noen av de som kommenterer innleggene dine ?

Hvor mye tid bruker du på bloggen ?

Anonym sa...

Kjenner du Flinkepiker-jentene? Hvordan er de i virkeligheten? Vært ute på sjekkern med dem før?

Anders sa...

Hei Linnéa. Vil du ha tilbake sexboken din før jeg flytter???

Anonym sa...

beste kuren mot fyllesyke?

Anonym sa...

Beste bok å lese i sommerferien? Jeg er jente.

Anonym sa...

-Har du noen gang pult noen kjendiser? I så fall hvem, og hvordan var vedkommende?

-Vurderer du å skaffe deg hund?

-Hva spiser du til frokost?

-Hva synes du om Ida Wulff, sånn helt ærlig?

Anonym sa...

Skulle bare si at du må gi fullstendig faen i de folka som maser om at du skal skrive oftere, og påstår at du må skrive bedre osv. De awesome historiene dine gjør alltid hverdagen bedre uansett:D
L.

Anonym sa...

Hva syns du om restylane?

Hundre prosent ærlig nå. Syns du bloggen til Ida Wulff er interessant?

hannahh sa...

viss du kunne tatt opp hagla og skutt kem som helst, kem hadde du fyrt av på?

M=) sa...

Hvor er det rareste stedet du har våknet, og med hvem, etter en fyllekule?

Tror du at du har blitt,eller noen gang vil bli "frisk"? Og, hvor mye bruker du på epler og pepsi max i mnd?

Tonje :) sa...

har ikke noen spørsmål, men jeg digggggggeeeer bloggen din! :)

vill bare anbefale deg å kjøpe et brett med bokser med pepsi max :) det er 24bokser i et brett å koster 88 kroner på coop extra og 98 på Rema 1000 :) sparer penger på det :) Jeg kjøpte maaaaange brett :) hehe

Anonym sa...

hva liker du best av eple- og appelsinjuice?

hva slags mat liker du best å spise bortsett fra lomper og sopp?

hvem liker du minst i verden?

og hvem liker du best?

jeg er avhengig av bloggen din :)

Anonym sa...

Er du forelska i Jonas Rasch? FIKK DU SPARKEN?! Hva er drømmeyrket ditt? (Jogging og drøvtygging av lomper er IKKE et yrke..) Kan du love at du ikke kommer til å fylle tryne ditt med plastikk (slik som you know who, du er flott akkurat som du er)?! Har du møtt Mariell Hjartesmil? Hva syns du om bloggen hennes? Kan du tenke deg å studere? Evt. hva? Hvem av RR-gutta liker du best?

Ah, mange spørsmål, men du ber jo om det selv. (Ved å være så himla mystisk. Heh..) BTW. Fortsett med historiene dine du, dog ETTER at du har svart på ALLE spørsmålene,(kravstor?) du har ikke tapt deg, i motsetning til noen av leserne dine... BTW2. sigøynere kan være farlige, ikke vær for vennlig! HAHA.

Anonym sa...

Elsker bloggen din!
Sitter stuck i den samme situarsjonen som du hadde da du bodde i Molde. Bor på en liten plass, ingenting å gjøre, teite folk og bare venter på at livet skal begynne. Har du forslag til hva jeg kan gjøre for å få tiden til å gå?? (Begynner i 1. til høsten, vidregående)

Anonym sa...

Hvorfor er du så sinnsykt vakker? Ble du dratt forlengs gjennom fugleassen eller noe?

Anonym sa...

kan du skrive dine mat og treningsvaner? du ser så utrolig bra ut skjønner du:):)

Anonym sa...

Er det vanskelig å leve med at så mange mennesker elsker deg (bloggen din), når du sier du ikke liker andre mennesker utenom mordi?

Anonym sa...

Jeg vedder 100 kr på at jeg blir fullere enn deg.

Anonym sa...

Når var du full for første gang?

Anonym sa...

Det virker som om du og Ida Wulff var bedre venner før. Har det skjedd noe eller er dere bare mer sammen enn vi vet?

Anonym sa...

HVORFOR fikk du anoreksi?

helen sa...

Topp 5 favoritt plagg i kleskapet ditt?
Hvor ser du deg selv om 10 år?
Hvorfor sluttet du å spise sopp?
Hva skjedde egentlig med deg og Karpe Diem gutta?
Og hva var dietten din da du hadde Anorexia?

Anonym sa...

hvorfor tror du at bloggen din ble så kjent?

Anonym sa...

ranger de mest forkastelige dialektene i landet.

Anonym sa...

HVOR hadde du anoreksi?

Anonym sa...

HVOR LENGE**

Catnip sa...

Du er INSANE morsom. Jeg rister på hodet over de som ikke forstår hvor morsom du er.

Erru flink til å tegne? Jeg tror du kunne produsert noen rimelig fete tegninger. Tegn en tegning'a!

Anonym sa...

Er du ikke venn med Ida Wulff lenger?

Anonym sa...

Hvorfor er du hekta på én og én ting om gangen?? Jeg mener; Først var det BARE epler og pepsi max, så var det BARE sopp, etter det BARE lomper... Skjønner?? Er det noe du gjør liksom?? Eller er det bare sånn det ser ut som på bloggen?

Gry sa...

Kan du lage videoblogg igjen?

Bennydikte sa...

Jeg synes du er GENIAL xD Haha :D

Ikk sa...

Skal vi være kjærester?

Tor-Erik sa...

Hva tenker du om at Kong Halvor prøver så JÆVELIG hardt uten å egentlig få det til?

Martine sa...

Hvor mange par sokker har du?^^
:D

Anonym sa...

hvor i molde bor du?

Anonym sa...

Hva synes du om fjortiser?

Anonym sa...

Skjønner ikke hvorfor folk gidder å lese bloggen din om de synes den er så jævla dårlig..
Stå på!

Anonym sa...

Kunne du tenkt deg å fare til Nord-Norge på en ordentlig fylla?
Massevis av kjekke mainnfolk her skjønne duu ;P