22. aug. 2010

emo

Sminke og styling: Sunniva Aarmo



Her ser dere hakket jeg fikk i tanna etter å ha kjørt en stor Pepsi Max-flaske inn i den. Jeg synes det er fint, jeg. Litt historisk.





Og nei, jeg røyker for faen ikke. Smoking kills! Ikke det at jeg ikke har lyst til å dø, men å røyke ville ha vært en dyr måte å ta livet sitt på. Dette var første gang i hele mitt liv at jeg puttet en røyk inn i munnen, og jeg holdt seriøst på å få hjerteinfarkt!!!

Bildene i helfigur vil jeg ikke vise, da jeg hater kroppen min på søndager. Egentlig hver dag.

136 kommentarer:

ragnhild sa...

sinnsykt kule bilder!

Martine sa...

Nydelige bilder! Du er så vakker!

Anonym sa...

du har da vist kroppen din i helfigur flere ganger, og du ser like fantastisk ut hver gang!

forresten: fine bilder

Marte sa...

Råstilite bilder! Du er så pen!:) veldig fin sminke og :))

Julie sa...

Wow, så kult! :D

Anonym sa...

Stilig!" :D

Anonym sa...

det synes at du ikke er heelt komfortabel med den røyken ja :D men fine bilder, anyways!

marte sa...

bildan va råfin!! :)

MArie sa...

I like : >

Tone sa...

SYKT stilig!!

Ingrid sa...

Utruleg fine bilder! : )

Elise sa...

Jeg så alle bildene av deg i portofolien til fotografen, og de var nydelige! Også det i helfigur. Du har nydelig kropp, og du er virkelig vakker!

kristin sa...

guuuuuuuud så pen du er!

theq sa...

Haha, du barberer ikke leggene dine du! Syns godt på det første bildet. morro :)

Anonym sa...

lol, leggene

Anonym sa...

Synd med den tanna ass.

Anonym sa...

shiiit Linnéa. sykt bra bilder

Martine sa...

Nydelige bilder av nydelige deg! :D

R sa...

Heit

Anonym sa...

Du er vanvittig pen. Håper du vet det.

Lars Rune Nøstdal sa...

Lekkert. :)

Synes forøvrig ikke det er nødvendig med barbering av legger. Det er noe tull at ei voksen dame liksom skal ha hud helt uten hår. Jenter har hår de også, bare ikke svarte svære som oss gutta. :)

Benedikte Mongokid :3 sa...

Bildene var fantastiske! :D

Anonym sa...

ÅÅå, sinnsykt fine bilder!
Du er nydelig!
:-)

Emma Lovise sa...

Ekstremt stilige bilder, likte godt dei to nederste :D

Phjortis sa...

Du er så herlig!!

KamillaK sa...

Herregud, Linnéa. Du er så pen. Helt perfekte bilder.

Sigrid sa...

du ser helt utrolig bra ut.

Leni sa...

Perfect!

Sara Marie sa...

Du er så vakker!

Anonym sa...

Så utrolig flotte bilder!! :D

Anonym sa...

kjempekule bilder, men du skulle ikke tatt og shavet leggene for anledningen da...?

Camilla Albertine sa...

Hot stuff!

Silje sa...

alle bildene var utrolig stilige, men da jeg så de to med sigarett i munnen ble jeg nesten målløs - de var pro !

Annie sa...

Så fantastisk pen du er! Jeg hater også kroppen min på søndager og fridager etter at anoreksien tok over livet mitt for noen år siden, søndager er bare tomme dager hvor slemme stemmer sniker seg inn i hjernebarken.

Når skal du svare på spørsmålsrunden?? Jeg gleder meg! :-D

Silje sa...

Jeg¨postet forresten det ene bilde på min egen blogg og linket til dette innlegget, håper det går greit, jeg bare elsket det!

Helene sa...

Du er nydelig, jente!

Vilgunn sa...

Fyfaen så nydelig du er!

Linnéa sa...

jeg barberer ikke leggene fordi hårene så vidt synes i dagslys, og fordi de er helt lyse og usynlige. synes det er mye bedre å ha myke ben hele tiden framfor sorte og stikkende hår når du ikke gidder å barbere.

Anonym sa...

Du har drit bra kropp, just so you know! Fantastiske bilder ellers. Helt nydelig

siri sa...

så fin duuue :-)

Halvor sa...

Skal vi også ta bilder en dag? <3<3<3

Silje sa...

Du er vakker!!!

Eirin sa...

Gud så fine bilder!

Det første og det med pelsen er vanvittig lekkert!

Ingvild :) sa...

Sinnsykt fine bilder! Utrolig stilig. Håper vi får se noen i helfigur på en dag som ikke er søndag :D

Anonym sa...

Du er pen :)

Randi sa...

Damn girl.

June sa...

Holy crap, du er fin! Elsker indianerbildet, du veit, der du har fjær rundt hodet. Dødsfint!

Sara sa...

Nydelig!

Oda Karoline sa...

Åh, så sykt pene bilder ^^ Du er nydelig Linnéa!

Anonym sa...

nydelig!! Ur beautifull!

Ingvild sa...

De tre siste bildene var bare, omg, møkkfine

SA sa...

omgnydeligedu

Distiller sa...

NYDELIG!

julianne førde sa...

ble helt sånn.. wæow! av de bildene. perfection.

Anonym sa...

i would kill to get your body! :O love you!

Anonym sa...

hvorfor hater du kroppen din, den som er så fin?:)

Laila sa...

lovely

Heydå sa...

hahah "egentlig hver dag", linnea det er du ikke den eneste som synes slikt om sin egen kropp og sammenlignet med andre har du ingenting å klage over!:-p

Anonym sa...

kule bilder:)man ser at du ikke røker på amatørmåten du holder røyken på.

Rebecca sa...

Du er utrolig nydelig! En karriere som model hadde ikke vert feil :) Gleder meg til neste skikkelige Linnéa-innlegg! :D

Vivaz sa...

Du er så vakker! Nydelige bilder :)
And by the way, kjekt å høre at du ikke røyker! Røyk er seriøst ukult.

Nina sa...

Så utrolig fete bilder! Jeg vet du liker gode tilbakemeldinger, selvom du ikke liker å vise det.. Når du blir kjendis blir det som modell tror jeg. Helt fantastiske bilder var det!!

Louise sa...

Så nydelige bilder! Gøy å se noe litt annet enn å lese de historiene dine.. ikke det at de ikke er morsomme altså, for det er de! lmao. Men som sagt, nydelige bilder :-D

Camilla sa...

Utrolig kule bilder! På de to siste synes jeg du ligner veldig på Juliette Lewis!

Eline sa...

Fine bilder!

Innflytter sa...

Fant du rett sort lompe på søndagskiwien?

Anonym sa...

Så pen du er når du er stylet av andre og redigert i etterkant :-)

Anonym sa...

Du ser fantastisk ut! ikke tro noe annet :-) Modell til tusen

Anonym sa...

Fått med deg at MGMT spiller på sentrum scene i desember, eller?

Anonym sa...

Hahahahahahah!!!!
Du er så sinnsykt kul

Caroline Maria sa...

Linnèa i sitt ess :)

Iselin Storm sa...

Wow! Fantastiske bilder! :) Det ene bildet der du "roper" minner meg litt om angst. :) Sterkt.

lol123 sa...

digget bilde nr. 3 og det siste!! du er peeen :)

Anonym sa...

D E I L I G!

vildee sa...

u r gorgeous!!!

Camilla sa...

Sykt kule og pene bilder!!

Ingrid Alise sa...

Etter videobloggen din for noen dager siden tenkte jeg faktisk på at du burde bli modell. Du er dritpen og har kjempefine trekk, så det var skikkelig gøy å se disse bildene nå :) Og du som skal bli kjendis, kanskje dette er måten ;)?

Camilla sa...

Og forresten, hvor har du kjøpt kjærne du har på deg i de første og siste bildene?!

Elise sa...

verdens fineste

Svanhild sa...

Dødskule bilder!!

Anonym sa...

herre, satt dere med nesa klint til skjermen dere som la merke til ubarberte legger eller? hadde jeg aldri sett uten at noen hadde gjort meg oppmerksom på det...

Marita sa...

psykobilder kledde deg^^ hehe

inger zadig sa...

Jeg håper du og jeg kan bli bestevenner, og så håper jeg at du blir kjendis. For da kan jeg si at jeg KJENNER EN KJENDIS! Jeg er riktig nok fra nordnorge og studerer jus (eller juss, alt ettersom man vil stave det på norsk eller latin..jeg la nemlig merke til, i kommentarfeltet på et tidligere innlegg, at hvordan du stavet jus(s) opptok en hel del av dine lesere) oops, jeg snakker meg bort igjen. Det jeg ville si var at jeg kan slutte på juss og legge om til bokmål. Kan vi være bestevenner da? Pliiiz

Ps kule bilder! Du er både pen og fotogen - med hår på leggene.

Anonym sa...

stilig.

Isbjørnjeger sa...

Det er en sånn reklame på siden din med en isbjørnunge. Du og isbjørnungen har veldig lik pels i hvertfall på beina.

Nøve sa...

Du er fin!

Hege sa...

Awesome!! :D

Anonym sa...

penaaa, du ligner litt på hun som spiller dronninga i true blood!

Anonym sa...

så pen du er ! du burde bruke noen eller et av de som header! :D de var kjempefine :) DIGGER BLOGGEN DIN!!!

whatwouldnemido sa...

Jøss, kjente deg nesten ikke igjen jeg...
Jeg listet opp deg som en av bloggene jeg liker i et innlegg, og synes man for høflighets skyld sier fra om sånt. (EEeeeh... jaaaa... åsså tjuvlånte jeg bildet av deg som vasser i vannet på Øya til illustrasjon...) Hvis du syntes dette var kjipt, så si fra, så fjerner jeg selvsagt.
http://whatwouldnemido.blogg.no/?c=1282508593

Sigrid sa...

wooo, kjempefine bilder!

Åshild sa...

Du er utruleg vakker!

Marthe sa...

Herregud jente! Du er jo KLIN lik Juliette Lewis. Bare at du er hakket råere.

Prinsesse Iselin sa...

veryvery neis :))

TORA sa...

kjempefine bilder!! elsker bloggen din :D

Grindhaug sa...

Hahahah, Linnea, du er mad awesome! Ler meg ihel av bloggen din hver dag.. Du minner ganske mye om meg selv! Kanskje jeg skulle blitt den neste på lista de :D

trine sa...

Du ligner da ikke på Juliette Lewis.

trine sa...

Ps, du har FIIIIIIINE bein. Med eller uten hår.

Anonym sa...

Gorgeous. Norges vakreste, lett.

Anonym sa...

Hihi,
Ser at norges mest ironisk/sarkastisk/anorektiske blogg liker deg
http://tynnogtrendy.blogspot.com/

Ikke akkurat noen gode forebilder der nei, men de har jo et poeng da...


http://smuglesning.no/view.aspx?postID=2991

Anonym sa...

For det først er du sttttyyyyg!!!
Men du har fin kropp!

Anonym sa...

For det først er du sttttyyyyg!!!
Men du har fin kropp!

Anonym sa...

For det først er du sttttyyyyg!!!
Men du har fin kropp!

Anonym sa...

alle som maser om modell ; hun er ikke høy nok. Kravet er 170. Å si noe annet er tull ;- )

Anonym sa...

Du minner utrolig om en ung Juliette Lewis. For eksempel fra «Natural Born Killers» :)

veroniq mike sa...

KJEMPEfine bilder.

Karoline Madeleine sa...

Vakre bilder!

Cathrine sa...

Du ser helt fantastisk ut!!

Vibeke sa...

det siste bildet var rådigg! og btw... du MÅ lese erlend loe, Muleum..den er sykt bra.. og jeg kan tenke meg at du liker den..og den er lettlest... leste den på en dag eller noe.. digger bloggen din..fast side som jeg alltid er innom når jeg er på en pc.. :D

Anonym sa...

NYDELIGE

Sol-Angelica sa...

Det første bildet er speachless. Elsker det.

Vilde sa...

Åh Linnéa, det første bildet med røyk i munnen var helt sykt fint!! Jesus. :)

Anonym sa...

du har en wannabe !

www.siljeenok.blogg.no

Andrea sa...

Du er helt sinnsykt pen!

Kitti sa...

Du er super digg, kule bilder! btw så kan man se hårene på leggene dine hvis man zoomer, hehe

Anonym sa...

Kitti følger med ja.... Velkommen etter.

Anonym sa...

hadde jeg bare vært mann ass!! hahah finfinfin

Anonym sa...

Så vakker du er :D utrolig fine bilder!

Anonym sa...

hore

Mariell sa...

Åh, så fine bilder! Elsket det 5. bildet med fjæra rundt hodet- knall fint!!! :):)

Anonym sa...

http://lesmokingimage.blogspot.com/

Anonym sa...

http://s6.bitefight.no/user/bite/25227

Anonym sa...

Fine (:

ingrid sa...

DU ER UTROLIG PEN, omgg

julie aida sa...

penapenapenapneapenapeaneeaooeeaoape

ANE KAMILLA sa...

Sykt stilige bilder. Spesielt det der vi ser tennene dine!

Henriette sa...

Kjempe fine bilder! ELSKER bloggen din :D

Anonym sa...

Smoking hot! Publiser veldig gjerne bildenen med helfigur! :-)

Sandra sa...

Slapp av, du ser bedre ut enn Juliette Lewis.

Mvh. Linda Therese sa...

Gaaad. var det noen som sa Juliette Lewis!??

drit fine bilder!

Anonym sa...

fyfan, du hadde faktisk fådd ei utdanning hvis du hadde gådd på skole, og desutten er du SÅ HORETE! du sier di andre er horer, halloo du var myye værre på skolen når du var ung, fyfan du burde virkelig skjærpe deg. hvis jeg var mora di ville jeg skammes over deg ! dårlig blogg foressten, og desutten så er kirsten stewart en flott og talentfull skuespiller noe som du ALDRI kommer til å bli.. og desutten så vet ikke heeele verden hvem du er, jeg visste ikke hvem du var før jeg leste bloggen din, fordi du ikke er noe populær i det hele tatt, og ihvertfall ikke et godt forbilde! håper du blir sendt på rehab eller på galehuset så gal som du er! desutten barberer folk seg på grunn av at vi skal slippe å se ut som hårete slafser ! og hvis man ikke hadde nappet øyen bryn så hadde man hadd monobryn, synes du det er pent ? vel, syntes du? jeg har sedd folk med det, og det er driitstygt. serriøst skaff deg et liv!

Sol-Angelica sa...

Anonym: Til å ikke vite hvem hun var før du leste bloggen nå, så vet du mye om fra da hun gikk på skolen. *Kremt*
Skal man juge opp en historie, gjør det ordentlig og med det så mener jeg også alle skrivefeilene dine. Du er definisjonen på dårlig norsk grammatikk.

Else Merete sa...

Det verste er at du mest sansynlig kommer til å bli kjendis også. I Norge. Fett.

Margrethe FL sa...

Konge bilder Linnea :)

Mariel Alexandra sa...

Kjempe kul serie! Vudert en karriere som fotomodell? :)

huldra sa...

Eeeenooormt bra bilder!!!
Skulle ønske jeg kunnet ha sett like bra ut å fått en shoot =D