1. aug. 2010

Herregud, GRATIS og KJENDIS!

Herregud. I går vet dere, så var det festival på GISKE. Gratis. Damien Rice. GRATIS LIKSOM!!! Fy faen, en hel øy fylt av griske sunnmøringer som skal ha gratis musikk og øl.

Så vi kjørte til denne ukjente øya, og jeg bare... tok et glass vin.

Og jeg bare: -Smake vin, Hans?
Og han bare: -Ellers takk, det går bra.

Så ankom vi campen. Og jeg bare... HAhaha, herregud, har dere vært på Hove? Tapere ass.

Men Malin skulle ha opp det jævla teltet midt i taper-mekka likevel.


Hvis man måtte på do, var det bare å gå litt borti høgget. Anbefaler alle å trykke på dette bildet.

Edit: Fikk mail av penis-eier om at jeg måtte sladde. Sorry folkens.

Og Malin og jeg bare... flott.


Så dro vi på festivalen, hvor ikke overraskende hele Ålesund var for å spise gratis middag. Mario gikk inn i akkrediteringen og bare:
- Disse er med i bandet, vi må ha sånne backstage-greier.
Og sunnmøring som han var, svarte han:
- Okei.
Og plutselig var jeg artist!!!

Og det første som skjer etter at jeg har gått og hentet meg 3 glass vin (GRATIS LIKSOM, GRATIS!!!) og jeg skal sette meg ned og slappe av, kommer Maria Mena (kjendis) og bare...
DU!!!

Og jeg bare...plis, hva vil du...

Og hun bare... vi må ta bilde! Og jeg bare... ok, hvis jeg får penger for det.

Maria Mena = i love you!

Men så bare... Å HERREGUD! DET ER CHIRAG I KARPE DIEM!!!

Men da han så meg bare tok han på seg hetta og gikk.

Han hater meg enda fordi jeg sa jeg trodde jeg så ham utenfor jobb i Molde denne uka!


MEN DER ER HAN ANDRE I KARPE PÅ ORDENTLIG!


Men så kom Idol-Håkon anno 1994, og bare
-Jeg har bursdag i dag!


Og jeg bare...
Du har ikke bare bursdag, du har BART!
Og han bare...

Hallo, BART liksom. Tenk å ødelegge ansiktet sitt på den måten!

Men så skulle vi ut og se på Susanne Sundfør, og jeg tenkte å smugle med meg øl (GRATIS LIKSOM, GRATIS) i veska ut til Hans som sto utenfor.

Men da jeg kom til utgangen, så bare:
-Kan jeg få se i veska di?
Og jeg bare
- Nei.
Også bare
- Ånei.

Men så kom jeg ut med øl til Hans, og han sa at han kjørte bil, og jeg bare...


Og så var plutselig min favoritt-Maria Mena og favoritt-Damien Rice på scena og sang favorittsangen min SAMMEN!

Og jeg bare:


Så gikk vi tilbake igjen, og da var det plutselig sushi!

Men så hadde de tatt RØKT laks oppå risen! HERREGUD, gi meg en ekte japaner!

Så kom det en liten unge som trodde at alle som satt inne på backstageområdet var artister, og ville ha autograf.

Og jeg bare

n00b liksom


Så serverte jeg en saftig kommentar om hvor upraktiske skoene mine var til Damien Rice, og så var jeg plutselig i ÅLESUND! På en båt!

PARTYBOAT!! Den var så jævla stor også vet dere, Titanic liksom!

Så sang idol-Håkon Njøten You-you-you-you-european girl til alle spydde.

Så kom jeg plutselig i snakk med en som kalte MEG for taper!! Jeg har i hvertfall ikke krøller!

Men etterpå ble vi venner, og han sa at han bare hadde vært sjalu fordi jeg var mye kulere enn ham.

Så ble klokka altfor mye, og jeg tok taxi hjem til teltet mitt.


Og da jeg tok bussen hjem i dag ettermiddag, kjørte jeg forbi noen som sto og vannet en BUSK på en grav! Når jeg blir stor og dør, så vil jeg gjerne ha et tre på graven min - takk.
Et Apenes Skrekk-tre. Det er skikkelig dyrt!

237 kommentarer:

Anonym sa...

<3

luna anette sa...

tiss!

m=) sa...

<3<3

sara sa...

hahaa. leser ikke blogger, og digger ikke blogger. men her fikk du meg til å trekke på smilebåndet!

Nora sa...

hahah, jeg dør av bloggen din!

Linda sa...

Tisseluur jo! Hoho!

Du er så genial. Tror nesten jeg elsker deg litt.
Samboeren min er sunnmøring forresten, så jeg lo litt ekstra bare av den grunn også.

Kristine sa...

Morsomt OG langt innlegg, kan det blir bedre? <3

Anonym sa...

hahah, du er best!

Maiken sa...

Ååå, Damien Rice. Han holdt en fantastisk konsert i en grotte i 08 (Haha. Rim. Jada.) Tidenes konsertopplevelse.

Anonym sa...

jeg applauderer! klapp-klapp og knips-knips, dette var dagens! ajabaja, jeg lo og lo og lo :D

Kristin sa...

LOVE YOU :)

Elise sa...

hahaha, beste

Anonym sa...

du er så BRAAAAAAAA!!!!!

åsne sa...

Du er fantastisk.

Anonym sa...

HAHA, du er seriøst geniaaal.
:D

(jeg zooma på tissebildet, HEHEHEH)

Eirin sa...

Åååh, nå angrer jeg på at jeg ikke tok turen dit :(
Jeg kunne jo møtt på deg!

Anonym sa...

Så inn i helvete morsomt!!! Hahahaha, jeg har sittet og ledd høyt for meg selv gjennom hele innlegget - dette var KONGEBRA, Linnéa, tusen hjertelig takk;D DU ER SÅ RÅ!

Kristin sa...

hahah, made my day! takk.

Anonym sa...

du er genial, elsker bloggen din!

Anonym sa...

Glemte å kommentere ene og alene på bildene også, for de var bare fantastisk linet opp, passet virkelig perfekt ved de avsnittene du har lagt dem inn - i det hele tatt var dette et perfekt innlegg i mine øyne, og jeg skulle så gjerne ha gitt deg en klem for det!

Merete sa...

Kjære Linnéa.
Det finnes ingen andre i verden som gjør en sugen dag så mye bedre! Du er unik og får meg alltid i bedre humør! Takk for at du er så sinnsykt bra!

lisa sa...

HAHA, gud bedre. mange lols i et innlegg. LIKE

Ida sa...

GRATIS!

Tone sa...

Kalte han DEG taper? How rude! Han er taper!

Ellers kjenner jeg at jeg veldig gjerne skulle vært på Maria Mena-konsert. Misunnelig!

camilla wolden sa...

hahahah, du er best!

Hilde sa...

HAHAH! Dette er et av de beste innleggene dine så langt. Og de andre innleggene dine er jo jævlig gode de også, så det sier bare hvor sykt bra dette var ;)

Anonym sa...

Nå ble søndagen reddet, Linnéa, du er min terapi :)

Siw Hege sa...

Skjønner han gutten godt, greit at du ikke er artist (lenger), men du var jo den største kjendisen som var tilstede.

Anonym sa...

Hahahahaha :D Beste jeg har lest på lenge! Du er den morsomste jeg vet om.

pernille sa...

Angrer på at jeg zoomet på tissebildet. Jaja. Giske var megabra! Og GRATIS

anny sa...

hahahahah Heeeeeereeegud

Anonym sa...

Du er bare helt rååå!:)

CATHRINE sa...

HAHA

June sa...

Hahahahahahahaherregud, mest genial innlegget jeg har lest på.. LENGE!

Anonym sa...

hahahahahaha, sykt bra : D "Han hater meg enda fordi jeg sa jeg trodde jeg så ham utenfor jobb i Molde denne uka!"

Og jeg bare
Og bare
Og bare


love it.

Mariell sa...

Fantastisk!! Hehehe :D

Frk.Festli sa...

Haha! Djis, så herlig!

CC sa...

Hahaha, åh XD

ingvild sa...

det bilde med tissen, det gjorde du bra!

Anonym sa...

Du e sjukt taper :/ Ej e snill og fin, og ikkje den første som tissa i guds frie natur:)

Hilsen han knallharde i gulebukse som nesten vise pisseluren.

SA sa...

Linnéa da, du ER jo kjendis!

Du glemte å nevne The Margarets, det eminente bandet som arrangerer festivalen på Giske.

Linn sa...

Jeg døør, så bra! :D

Reinåmo sa...

Hahahah! :D

Anonym sa...

Når skal vi få se din tiss?

Belinda Jakobsen sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Kjetil og jeg sitter her nå og LER faktisk. Herregud, kom en helg til oss!!! Lover å skjenke deg fra sans og samling, GRATIS, LIKSOM, GRATIS (så lenge du betaler). Og kommer du, skal jeg bleke tennenene dine. Med blanko, funker fett!

Anonym sa...

Du er fantastisk. Morsom, morsom og atter morsom, og så pen.

Anonym sa...

og bildet av Håkon Njøten! PRICELESS!

Chalala, 24, metal-hippie-rocker. sa...

Fy faen, det er det beste innlegget på lenge! må nesten HENGE DET OPP PÅ VEGGEN, så fantastisk er det! Herregud, jeg elsker deg. DU er min gud.

din største fan sa...

elsker deg linnéa <3

Christine sa...

Hahahaha!!!

Anonym sa...

fantastisk!

Marte sa...

linnéa linnéa.
du er og blir best.
haha, lolsimama.

:D

Anonym sa...

Du er bare sinnsykt morsom!

Du har ikke bursdag
Du har bart
*rofl*

Verdt å vente på innleggene dine :)

Anonym sa...

VI HAR ET APESKREKK-TRE I HAGEN VÅR!!!!!!!

faen, fin autograf du ga den gutten

Nøve sa...

Haha, genialt. Men åh, Damien Rice!

hø sa...

hei martin/sverre!

Eline sa...

HAHAHAHAHA, lol

evidentlyylva.blogspot.com sa...

Hvilken sang sang Damien Rice og Maria Mena sammen? hvis det var 9 crimes dør jeg.

Leni sa...

Maria Mena and Damien Rice together???? Why didnt you tell me!
I DIE... and btw COME HOME...
I want to get drunk and naked with you... or just drunk...

Camilla Eriksen sa...

Oh lord, I love you! :D Gøy gøy! Synn jeg ikke såg deg på sommerfesten. Da hadde JEG også spurt om autograf ;P

kenneth sa...

haha, elsker deg

linda-mari sa...

Hahaha. Haakon på tissebildet.

Sigrid sa...

Åååh, det er jo han fra Kakkmaddafakka, jo!

mordi sa...

hvorfor folot du partybyen til fordel for SUMMØRE? LO@DEG

Anonym sa...

Herlig innlegg - som alltid!

Maria Ljung sa...

åhh, duu <3 damien rice <3 maria mena <3

TK sa...

Æ kvælest!

huldra sa...

E så najs ass =D)))

Anonym sa...

Pure genius....
Superlol <3

Lussieshow sa...

Så deg på Giske forresten!!! .......men du var liksom på den helt andre siden av publikum så jeg gaddet ikke å slå meg fram igjennom folkemengde... og uansett så visste jeg ikke hvordan du ville reagere på:"Hei, jeg leser bloggen din!" Mistenkter sterkt at du bare ville drepe meg med blikket og gå.

Lussieshow sa...

mistenker sterkt at du bare ville ha drept meg med blikket og gått* Vet hvor opptatt du er av rettskriving ^^

julie aida sa...

THEA!!! MARIO!!!! LINNéA!!! MARIA MENA!!! OG HVOR ER JEG!!!!! æsj bartehåkon

Kristin sa...

Hahahahahahahhaa xD Må si du er genial, og at du virkelig lysner opp ellers kjedelige dager :D Tusen takk for at du skriver denne bloggen!!

Mari sa...

Hahaha. Flott innlegg Linnéa. Ser jeg syner eller har du møtt på Håkon Njøten ENDA en gang. HAN er virkelig OVERALT. stakkars deg som måtte høre european girl sangen een gang til :D
Btw. curls rock;) ikke noe krøllings mobbing.
Gleder meg allerede til neste innlegg.
Hvordan var Maria Mena foresten=) Var hun like grei som hun virker?

Trine sa...

Jeg ELSKER deg!!!

Martine sa...

Ikke lenge til jeg tisser på meg av latter

Anonym sa...

genialt innlegg!! beste bloggen som finnes, håper du aldri slutter!

Linn sa...

Du er brilliant. Genialt innlegg! :D

Anonym sa...

iluuuuu

Anonym sa...

Liker svært godt!

Anonym sa...

Beste innlegget!! :)

Anonym sa...

bra!!!

Anonym sa...

u

Sukkersøtt sa...

Sunnmøre <3

Sukkersøtt sa...

Sunnmøre <3

Anonym sa...

Sunnmøre, æsj! :(

"my life be like" Ronja sa...

haha-ha, du esså Tåpen^^ <3

Anonym sa...

Hahhhahaha

Eirin sa...

Hahahaha, utrolig bra! :D

Anonym sa...

SJEKK UT WWW.INGRIDBRI.BLOGG.NO!! WANNABE DEG!!!!!!!!!!

Zuperkul sa...

Damien Rice!! GRATIS! Heldig.

Anonym sa...

takk, you're simply the best

Ingvild :) sa...

Utrolig bra! :D

Anonym sa...

åå deilig å e at du der er like morsom som alltid! et tre skal du få :)

Anonym sa...

jeg har ikke ledd så mye på lenge! du er genial!

Anonym sa...

Jeg kommenterer egentlig aldri, men du fortjener virkelig en! Jeg elsker useriøsiteten din og den enkle, sarkastiske humoren, fantastisk!:D

Anonym sa...

ahhahah :D

fra karina

gvattenjo.blogg.no sa...

HAHAHAHh, ler nå! beste bloggen i verden !! :D

Thea sa...

Sinnssykt bra innlegg Linnéa! Jeg synes du er like morsom nå som før, om ikke enda morsommere!

Elise sa...

Hahaha, du er så jævlig lættis! :D

Anne sa...

<3

Marte sa...

hahahaha

Anonym sa...

Supert! likte dette!! :D

marie sa...

hahah, dør :D var verdt å vente på

ane sa...

http://2.bp.blogspot.com/_XwaquEl2cds/SwvQrcs34MI/AAAAAAAAAsk/FKzMbLVi49Q/s400/Jeg+elsker+deg.JPG

Martine sa...

Jeg har lest bloggen din i lang tid nå, men dette må nok være det beste innlegget jeg har lest :D
Du er genial, men det vet du jo ^^

maria sa...

verdens beste blogg, uten tvil

Heidi Viktoria sa...

hahahah, beste innlegget ditt på lenge. jeg dør.

Sandra sa...

Hahahahahh, jeg dør. Beste bloggen!

Mari sa...

Åherregud! Konge

Lea sa...

scenario fra Damien Rice-konserten (som var helt fantastisk); 2 stk brattvågberter i høye hæler og miniskjørt (hallo, festival anyone???) presset seg frem MIDT under konserten og bare "HAN DAMIEN VA NO IKKJE SÅ FINE DAAA! blablabla KA, E DU SERIØS, E HO LINNÉA HEEER? OMG!!!!"

Kanskje du kan sperrre dem fra bloggen din? Makan til u-folk : MAN PRATER IKKE UNDER KONSERT, SPESIELT IKKE UNDER DAMIEN RICE!!!

sånn. zen.

Anonym sa...

Haha, hvilket liv, Linnéa, hvilket liv. Måtte lese innlegget ditt i flere omganger for å være i stand til å lese det. Du er best!

Amalie Ystebø sa...

ELSKER bloggen din!

Sunniva sa...

................

Anonym sa...

"og jeg bare please, hva vil du.." Jeg tror jeg dævver hahahahaha

Anonym sa...

Love, love, love! Ler så jeg dævver!

Marianne sa...

hahaah Chirag HAHAHAHAHAH

Anonym sa...

Du kan få våres apenes skrekk tre til å ha på graven når du dør. - mamma vil ikke ha det i hagen lengre uansett.

Anonym sa...

Jeg var også på festivalen på Giske, er på ferie like ved.. drar til molde i morgen, kanskje vi kan møtes?? du er jo sååå poppis, omg hadde serriøst dødd om vi kunne møtes!! love you <3<3<3

André sa...

Bart er flott. Jeg støtter Håkon der.

Anonym sa...

damn, jeg tør aldri å feste med deg mer i fare for å bli gjort narr av på bloggen :p

Erik sa...

Ha ha ha! Veldig bra. Digga "du har ikke bursdag, du har bart" - kommentaren. Maria Mena bildet var priceless.

Anonym sa...

Hahah. Elsker bloggen din, den er helt åsm!!
Videoblogg i neste innlegg, takk !

Monica sa...

Herregud! Beste på lenge!

Anonym sa...

haha, du e genial

Anonym sa...

Beste på lenge haha, ler høyt her :D

Silje O.J sa...

Ler hhhaaaardt!!

bea sa...

det ER hardt å være kul.

Amalie sa...

HAaahhahha!

Line sa...

Denne bloggen har faktisk så stor underholdningsverdi at jeg lett hadde sletta facebooken min visst jeg kunne velge kun en nettside å besøke hver dag! Høytlesning på jobb hver dag, så keep up the good work :D

Anonym sa...

'LIKER' på Lines kommentar;D

Nicole:) sa...

fantastiske bilder!

Line sa...

jeg elsker deg

marianne sa...

Hiiiiiiiiiiiiiiiiilllarious!!!

Anonym sa...

Det står forresten om deg i dette månedens MAG ;)

Anonym sa...

pleier aldri å kommentere, men dette innlegget fortjener et innlegg. GENIALT!

wine-fueled narcissism sa...

Hahahahahahaha!!!

Kine sa...

Bloggen din er noe for seg sjæl. Liker den veldig, veldig godt, og jeg syns ALLTID det er gøy å komme inn her når det er nytt innlegg. :) Stå på!

Anonym sa...

keep it coming!:)

Anonym sa...

hahaha, du altså : D

Anonym sa...

svare på spm. runden snart? :D

Anonym sa...

HAHAHAHAHHAAAAAAA du er så morsom! serriøøøst, jeg dør!

Anonym sa...

HAHAHAHAHHAAAAAAA du er så morsom! serriøøøst, jeg dør!

Anonym sa...

HAHAHAHAHHAAAAAAA du er så morsom! serriøøøst, jeg dør!

Anonym sa...

Hei :D Sykt bra blogg du har! Døøøøør hver gang jeg leser ett nytt innlegg!!

.nora

Anonym sa...

Amazing!

Mamma♥Linda sa...

hvor ble det av "fy faen del 1" innlegget ditt?;P

Anonym sa...

Herregud Linnea du har jo IKKE skjønt det da! Det er jo ansiktet du må sladde, ikke tissen..

Anonym sa...

Kan du ikke skrive oftereee? Du gjør seriøst dagen min (hvor trist det enn høres ut)!

siiia sa...

Du er fakkings hillarious!

Anonym sa...

når skal du svare på spørsmålene?????

Maria Andersen sa...

Hahahah, digger skrivemåten din!!

Chrissie - Vinn gavekort på 1000 kr sa...

Genial tekst, til geniale bilder :D Du er bare helt herlig, Linnea :D

Anonym sa...

fole bra altså

Anonym sa...

Haha, genialt :)

Anonym sa...

genialt hahaha

Anonym sa...

Dette er faktisk så bra som det blir! Skjønner ikke hvordan du får tatt alle de sykt bra bildene med DE uttrykkene! "plis, hva vil du a". Haha. Blogg for evig og alltid, du Linnea

Anonym sa...

Vi elsker deg!! og hater M***e A*****a!..

Tina sa...

herregud du er sykt vittig!!!!

kjersti sa...

genialt! lol.

Anonym sa...

uæh. savner deg, du gjør dagen min så mye bedre!

Anonym sa...

Beste er at du har reklame for WWF på siden din!
I like!

siljet sa...

hvis du får deg et radioprogram skal jeg få meg en radio

Anonym sa...

Jeg blir seriøst helt oppgitt hver gang jeg kommer inn på denne siden også har det ikke kommet et ytt innlegg!!

mongipower sa...

Kjempebra skrevet blogg. jeg liker stilen

Anonym sa...

HAHAHA! Halvt moldenser fra Oslo her, må med hånden på hjertet si at Molde trenger sånne som deg! Du er så best

Heleneee sa...

Sku ønske ej hadde møtt deg!! BTW, så sto jeg ved siden av han elge-mannen, rar fyr :P

Alexander sa...

jaja beste innlegg ever....men kan vi få et nytt innlegg snart!!

HVA MED Å VIDEOBLOGGE?

Anonym sa...

åh, jeg e l s k e r deg!!!!!!

Anonym sa...

DU BLOGGER JÆVLIG SJELDENT... SMÅ IRRITERENDE.... PRIKK PRIKK PRIKK

Anonym sa...

Kom igjen med den spørsmålsrunden da, Linnea! Jeg er så spent ;)

<3

Anonym sa...

Gud linniea, du er så fuckingsmorsom.

Silje sa...

Kan du skrive om tiden som anorektiker? Hvordan du fikk det, hvor lenge det varte og hvordan du ble frisk og sånn :) eller så hadde det bare vært fint om du kommenterte tilbake, hvis du har skrevet det på bloggen før liksom

Anonym sa...

Ah, elsker bloggen din. Selvom jeg hater blogger generelt.

Anonym sa...

Du er genial og ikke minst rå!
Bloggen din er virkelig noe for seg selv.

Anonym sa...

Hei hei LINNEA :D

Vi er to jenter på 18 år som liker og lese bloggen din av og til. Vi har tenkt og ta oss en tur til Oslo i løpet av de kommende månedene og av den grunn lurte vi på om vi kunne overnatte hos deg? Vi tar kontakt om det er av interesse! Kan seff betale på flere måter (vaske, sopp-bokser, lomper, pepsi max, gule epler and so on) Vi er glad i pepsi max og vin (mye vin) så det kan bli en veldig gøy opplevelse :)

Hilsen fra K1 og K2! PS: vi er ikke penere enn deg.

Anonym sa...

Linnea.. Noen (ganske mange faktisk) av leserne dine virker totalt skutt/blåst/braindead/dumme - etc. Men det er ikke din feil.

CATHRINE sa...

LEGG UT SPØRSMÅL SVARENE IGJENN !
Du er rå :D

Anonym sa...

Linnea Bed & Breakfast. Skal lese mye rart før øya triller ut lol

Anonym sa...

LINNÉA Bed & Breakfast, HEHAHHEHAHHEH!!!!

Anonym sa...

Seriøst, og jeg er sikker på at du driter i det alikevel, men det her er en av de feiteste bloggene jeg har lest på lenge. Seriously!

Hold det gående!!

Anonym sa...

yeah ! :D

Anonym sa...

Hallo!! skjønne du ikke at æ daue av at du ikke blogge?! Har faen ikke nokka bedre å gjøre oppi fjellan i nord norge enn å lese den fantastike bloggen din!!!

Helle sa...

Hun hadde svart på noen av spørsmålene, men slettet innlegget ;)

Anonym sa...

Selvsagt er Linnea i Flinke Piker. True story.

Eli sa...

ingen over, ingen ved siden! Du er i en liga for deg selv :)

Anonym sa...

lol? blogg?

Anonym sa...

Hahaha, genial blogg, dævver av latter:)

Anonym sa...

Fuckahelvete, kom nå med et nytt innlegg!!!!!!!!!!!!!!!! Saaaaavn!!

Anonym sa...

BLOGG DAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D

Anonym sa...

Hahahaha! Jeg trodde dette var en sånn bimboblogg, også fikk jeg brus i nesa og vondt i magen. Yeah!

Marthe sa...

kom igjeen :) vil lese meer<3

Louise sa...

åherregud jeg dør av alt du skriver xD det er så morsomt :D jeg ler, for real

rikk'it sa...

har du dødd ut Linnèa ?

Ragnhild Liven sa...

ah, elsker bloggen din! you make my day. kan du ikke blogge snart? :(

Anonym sa...

vææær så snill, nytt innlegg. det er høydepunktet i hverdagen min. vær vær vær så snill

Anonym sa...

ååh, du må blogge meeeer!:D du hadde lett gått forbi voe, hvis du hadde blogget mye mer.. ikke at jeg tror du bryr deg, eller at du kommer til å gjøre det, mennee.. du veeet..

Anonym sa...

Når jeg er i dårlig humør, trykker jeg bare meg helt bakerst i bloggen din og leser hele bloggen din - omså om og om igjen. Digger den personen som er framstilt i denne bloggen Linnéa, synes faen bloggen din skal bli en bok eller noe..

Martine sa...

Jeg liker bloggen din veldig godt Linnie, men jeg hadde likt den enda bedre om du hadde oppdatert litt oftere ;D <3

i sa...

ta å blogg litt a' bloggfitta