15. aug. 2010

Ikke i dag heller, nei

Hahahah, fy faen! Observerte så SYKT mange tapere som gikk til skolen i dag!
Dette var riktig nok klokken 13 da, så det var ikke så mange akkurat der. Klokken 13 hadde jeg akkurat våknet liksom!

Og dere spør jo meg hele tiden:
- Går du på skole? Har du tenkt til å studere?

Da kan jeg svare at, faen heller, ALDRI! Ikke om jeg får PENGER for det engang! Jeg bruker mer penger på Pepsi Max i måneden enn de taperne får i stipend! Dessuten er jeg ikke interessert i noe, jeg skal bli kjendis bare, jeg. Og få sånn "Hjemme Hos"-reportasje i Se og Hør.

- Så hva gjør du på da, da, Linnéa?

I går, så vasket jeg veggene i leiligheten da. Også tok jeg ut teppet på stua. Og dér, dere.
DER lå de tre puslespillbrikkene jeg manglet.
Så lå jeg og solet meg.
For FY FAEN SÅ JÆVLA VARMT DET VAR I GÅR, JEG HOLDT PÅ Å OMKOMME.

Og ikke at jeg ville ligge på den jævla balkongen heller, men det var uansett umulig da en nabofamilie valgte å GRILLE ute i bakgården i SYV FUCKINGS TIMER!
Og det luktet så jævlig grill og mat at jeg holdt på å revne innvendig.
Herregud kan ikke folk bare grille inne!!! Er det rart det er krig i verden!!!
Men så fortsatte de bare å grille, så jeg måtte vurderte å henge meg i et tau fra balkongen i grill-protest. Neste gang ass, neste gang.

Vet dere, jeg snakker meg helt bort jeg. Egentlig skulle jeg snakke ferdig om Øya.

For til slutt vet dere, så var jeg så sliten av å drikke vin og det å være sammen med folk.
At jeg nesten ikke orket mer.


Så jeg ventet helt til klokken SEKS med å bli drita!!!
Denne kvelden vet dere... Herregud, jeg ble så drita at jeg sa jeg skulle studere JUS!!! HAHAHHAHA.

Å studere JUS er jo nesten verre enn å være dørvakt eller POLITI!!!

Neida, herregud ...

Og da jeg gikk hjem fra trening i dag, så så jeg dette...
Og da tenkte jeg herregud.
Eller nei, først så tenkte jeg... HAHAHAHA, hva slags kristen idiot er det som har skrevet det der!!! Og så gikk jeg videre. Og så tenkte jeg på slagordet "En dag uten trening er en dag uten mening." Og så kom jeg på at... Livet mitt er HELT uten mening.

Så jeg tegnet denne og hang den i bilen til den kjekke sørlendingen.

Jeg trenger en jobb.

65 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah. Digger deg!

Emilie sa...

Du skriver så sinnsykt bra!

Anonym sa...

AWESOME! HAHA

ODA sa...

HahahA!

ZykluZ sa...

Påtide med en jobb ja ;P Skjer med Carl I hagen reklame.. :S

Anonym sa...

du er meg fin ass!

Anonym sa...

u'r back!!!!!!

Linnéa sa...

nei..

Anonym sa...

Haha! :D

Anonym sa...

fy faen, du eier..

Anonym sa...

Hver gang når jeg har hatt en hard dag, så er det utrolig godt å sette seg med data'n å lese bloggen din Linnéa, Du får meg bestandig til å le! hva skal jeg gjøre den dagen du slutter å blogge?

M=) sa...

Jippiii! Etter at radioresepsjonen sluttet på radioen, er du mitt eneste lyspunkt!

Anonym sa...

HAHAHAHAHHAH

Anonym sa...

flink pike ;)

Elen sa...

lurer på om vårt pepsi max busjett kunne støttet et lite afrikansk land. mest sannsynlig.

Anonym sa...

du er kul

børre sa...

jeg ler! out loud! og jeg har jobbforslag: t-bane-sjåfør. Det er SÅ deg, du kan høres sur ut hele dagen! men så kan du være morsom i tillegg, og underholde oss på t-banen!

Maria sa...

LINNEA; Hva synes du om at TvNorge hat byttet ut Fire stjernes middag med Fire stjernes reise?! Håper for Guds skyld de har invitert deg isåfall?!?!

DIGGER deg!

charl8 sa...

Du er kul ass :P

Line sa...

Jeg var i Oslo her om dagen, skal nemlig begynne å studere(haha for en taper jeg er...) Eh ja. Så la jeg merke til den samme rare veggen som deg, og da tenkte jeg: WOW! kanskje jeg får se LINNEAHHH liksom.. Så nå gleder jeg meg sykt til første skoledag i morgen, skal stå og se etter deg hver dag, hurra!

Emma Lovise sa...

Tegna du på jokerark? Trudde du var bunnprisentusiast!

Janeikanskje sa...

Hva skjer med svara på spm.runden?

Anonym sa...

fyfader, jeg elsker deg!

Heydå sa...

ahahaha, kristen idiot! you made my day!

Linda sa...

Jeg blir alltid i lykkerus når jeg ser at du har oppdatert.
Og du skuffer aldri! <3

Malin sa...

Haha, jeg ler meg ihjel

Anonym sa...

herlig tegning! :D

Oda sa...

Life is beautiful er rett utenfor huset mitt. Har du stalket meg igjen??? Jeg stalker deg snart, helt seriøst. DATE SNART ZUPERPLX!

Hufsa sa...

Du burde definitivt ikke studere noe du ikke vet hvordan staves:P Jus, lille venn, ikke juss.

Og bruker du 7 000 kroner i måneden på pepsi?XD Eller mener du videregående kanskje?

Stine sa...

Du er fantastisk!!

Stine sa...

Du er et unikum!!

annicken sa...

LinnÈa. Jeg har oppkjøring om to timer nå.. Gruer meg helt sykt. Men det hjalp litt da jeg var innom bloggen din og sådu hadde skrevet noe nytt. Blir alltid i godt humør av det. Du er helt herlig. LOVE YOU!<3

Erik sa...

Ha ha ha. Jævelig bra. Oppdaga nå at jeg har full pott i taperpoeng! Folk som griller i bakgården må forresten dø. Grilling er for bønder.

Anonym sa...

Jeg bare lurer på en ting: Tar dere bloggere bildene deres i full offentlighet eller prøver dere å være litt diskre?
paparazzi eller etterforsker??

June sa...

Det stavast juss.

Sigmund sa...

Angående jobb. Vi har visst en ledig stilling som omsorgsarbeider på jobben. Naturligvis tenkte jeg umiddelbart på deg. Hva sier'u?

TMT sa...

Bare du, Linnéa, kan få meg til å smile som dette! <3

Chili sa...

Da må du jo gjøre ferdig puslespillet da ;)

Anonym sa...

AHHAHHAHAHAHA

Anonym sa...

love you

Nelly sa...

linniiie@MortenHegseth liker du jobben din? Kom i snakk med en kollega av deg på Giske, ei lita blond ei fra Ålesund. Hun hadde blandede følelser.

Haha! Har også blandede følelser ved at du faktisk husker at jeg stalket deg på Giske.

Martine sa...

Du får meg alltid til å le :D

Anonym sa...

lurer svært på identiteten til den kjekke sørlendingen. syntes du skal poste et bilde snart.

U sa...

Hahaha, herlig!

IDA sa...

atttte , når skal du legge ut spørsmålsrunda , egentlig? : D

Anonym sa...

hufsa: Idiot. man kan både skrive juss og jus. Har du ikke sett lærebøkene? Huff, dumt å uttale seg når man er uvitende.

Anonym sa...

jah, utrolig teit med folk som velger å studere, bedre å gå rundt og drikke seg full og spise lomper resten av livet!

Anonym sa...

jah, utrolig teit med folk som velger å studere, bedre å gå rundt og drikke seg full og spise lomper resten av livet!

Sandra sa...

Whaaat? Hva er galt med juss!? (Som forøvrig kan staves både jus og juss.) Det er slettes ikke så verst å studere juss, særlig ikke fra stranden i Cape Town. ;) DO it!

Anonym sa...

Fantastisk omtale av bloggen din i VG tirsdag 17. august! Journalisten var skikkelig blodfan. Som utrolig mange andre. Meg inkludert! Bare deg og Pondus som får meg til å le høyt for meg selv.. Lykke til meg jobbleitinga.

Anonym sa...

alle vet at Juss er en utdanning kun for kremen av kremen, for de smarteste og mest suksessfulle menneskene i samfunnet. Juss er for fiffen

Anonym sa...

LOL..........

Heidur sa...

Det triste er at Høyskolen ikke starter før neste mandag, så hva de taperne gjør der nå vil jeg helst ikke vite ass!

Ronnie sa...

l2 drink beer..............ZzZz...

KamillaK sa...

Herlig bilde av deg på skuldrene til Halvor. Ser ut som du nyter livet skikkelig. Fina!

Ronja sa...

Hufsa har faktisk rett, folkens. Det skrives "jus" og "jussen", jfr. bokmålsordboka (http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=jus&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j)

Hilsen jusstudent som studerer jus.

øyalizm sa...

hahah, genialt innlegg.
hahah2, fy faen du var fjern når jeg sa hei til deg på øya

Hanna sa...

haha, det er litt morsmt at overskriften er "ikke idag heller,nei" for det er akkurat det jeg tenker når jeg ser at du ikke har opptatert, ehahhahe

Ellenpellen sa...

Skaff deg en jobb som nattevakt på et eller annet sykehjem eller instutisjon. Jobber du 4 netter i uka spes i helg, og seff på helligdager tjener du nok dobbelt så mye som på butikken om ikke mer :) masse tillegg!

Anonym sa...

Hva har du egentlig imot kristne??

Amalie sa...

Han her har blitt sicko syk kjendis vet jeg, Linnéa .... :
http://leonhardhoffsimonsen.blogg.no/

Anonym sa...

jus er som å bli sugd, det er digg

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH! DU ER SÅÅÅÅÅÅÅ KUL! du er kjendis i mine øyne! (A)

Anonym sa...

Du er rå! Nå har jeg oppdaget deg også - som blogger med særpreg;)

Marie Wolla sa...

Åh herregud, jeg er støl i magen, ikke få meg til å lee, smerteeee!