19. aug. 2010

Kjendis!!!! #2!!!!

Å gud dere, jeg er så glad for at jeg endelig har blitt voksen.

Etter en tur på byen før, kunne jeg bare henge meg på hvem som helst av det mannlige kjønn bare for å slippe å betale taxi hjem. Men på et visst tidspunkt ble jeg så jævlig lei av å våkne i en fremmed seng og slå på GPSen på mobilen fordi jeg ikke ante hvor jeg var. Og av å se trebeinet til han jeg har blitt med hjem stikke utfor kanten på dyna.

Så nå har jeg endelig begynt å ta med folk hjem til MEG i stedet! For det går helt fint, så lenge de kommer seg til helvete faen ut før jeg våkner (08.00) og før dagslyset siver inn.

Men det jeg EGENTLIG skulle si... HERREGUD, TA MED DERE ALLE TINGENE DERES HJEM! Jeg lar meg ikke lure av disse "faen, glemte den nye gensern min"-triksene deres for å komme tilbake. Jeg BRENNER alt dere legger igjen mens jeg spiser frokost.

Med mindre det er en veldig fin genser da...

Tror seriøst han er fra Bærum eller noe. Maser som en gal om å få den igjen. Spør faren din om en ny!

Dessuten vil jeg ikke treffe menn mer enn én gang (med mindre de er kjendiser eller fotballspillere.) Dersom du allerede er på lista....jeg har ikke behov for navnet ditt x2 bak lism.
Det er tross alt unike brukere som teller, ikke antall sidevisninger.

Og herregud #2! Dere vil ikke TRO det! I går tror jeg at jeg gikk forbi noen som er KJENDISER! De ble i alle fall filmet! De er garantert kjendiser!
Og i dag, så skulle jeg på jobbintervju i P3 før jeg reiser hjem til Molde igjen. Også skulle jeg skrive inn "FIRMA" da jeg ankom, så jeg skrev bare LOL jeg, slik som jeg alltid pleier, men jeg visste jo ikke at det kom på en egen intervju-lapp!
Og etter intervjuet så gikk jeg seriøst og hang meg.

Men så overlevde jeg dessverre likevel, så da jeg kom ut fra SATS så jeg bare....
Herregud, vin-FESTIVAL! Men så bare... faen Linnéa, klokka er 13. Ta deg sammen!

Pluss at jeg må rekke FAEN FLYET MITT SOM GÅR OM TO TIMER.
Skal hjem til Molde og kommer ikke tilbake til Oslo før jeg har en jobb her.

Dvs. Aldri!

54 kommentarer:

Anonym sa...

FØRSTE KOMMENTAR! DU ER KJENDIS

Linnéa sa...

Gi faen i å si "JEG ER FØRST" hver jævla gang a jævla taper!

Anonym sa...

ok, synes bare det var litt kult, siden du er en kjendis du vet..

Anonym sa...

Søk deg til P3 i Trondheim i steden. P3 folka her er kule og fulle på jobb.

Heidi sa...

Vin!

Mari sa...

Hahah, herregud som jeg lo. "Det er tross alt unike brukere som teller, ikke antall sidevisninger." Så sant, så sant

Ada Emilie sa...

Du er kjendis!

Anonym sa...

Det er tross alt unike brukere som teller, ikke antall sidevisninger.

Hahahahahaha :)

ingrid sa...

50 kr for et glass vin?.... jævlig dyrt. Kjøper jo heller en flaske for 100 og blir drita.

Frøken F sa...

Haha, herlig. Two and a half men: "It's past noon, it's social acceptable to start drinking." De sa det på tv, så det må være sant. ;)

Kristin sa...

Du er den kuleste kjendisen!

Robin sa...

Hahaha, you make me smile :)
Du får begynne å huke tak i de med klær du kunne tenkt deg selv, så kan du spare litt penger på klesbudsjettet, to fluer i en smekk!

Anonym sa...

Det er tross alt unike brukere som teller, ikke antall sidevisninger. - omg, lol. true true

Charlotte sa...

haha!
Du er så morsom! :D

God tur til Molde!

Sara sa...

Firma: LOL
Hahahahahah, du har akkuratt reddet dagen min! :D

Anonym sa...

Eller som en sa til meg da jeg anbefalte han å ikke drikke konjakk kl.8 om morgenen; klokken er alltid etter seks et sted i verden.. hehe
Ellers: les Muleum, den er morsom, og sikkert (kanskje) din humor! Jeg elsket den hvertfall.

Malin sa...

Hahahahhaha

Anonym sa...

Heyy, du var i MAG denne måneden da!! :D og BTW, satsen din er rett ved siden av der tanta mi bor ;) sånn siden du bryr deg så jævlig liksom ;)

Tina Erica sa...

Tusen takk for at du gjorde min ellers så kjedelige pause på jobb supermorsom. Jeg digger deg!

Maria sa...

Haha, i dag var du i slaget, dette var morsomt!!

Anonym sa...

ahhahhaHAHAHAHAH:D

Heydå sa...

Det er tross alt unike brukere som teller, ikke antall sidevisninger.

ahah:-)

Anonym sa...

seriøst linniiie
du er så søt!!!

Julie sa...

Hahahah, digget den "det er tross alt unike brukere som teller, ikke antall sidevisninger". du er geniaal!

Anonym sa...

hahahaha firma: LOL! digger det.
men hva skjer med p3 intervju? hvilket program?
ååååååååååårh som jeg håper jeg kan høre på deg mens jeg er på jobb! det hadde reddet dagen

Nøve sa...

du er så kul. :D

Anonym sa...

Du er faen meg bare så jævlig bra!!!!! Fantastisk;D

Liv sa...

Er det sant at flinkepiker får sitt eget radioprogram a.l.a Juntafil? Hadde vært dritkult å høre stemmen din et par ganger i uken.

Linnéa sa...

JEG ER IKKE LINNEA I FLINKE PIKER FOR CHRIST´S SAKE DUMME BRØD!!!!

Anonym sa...

LOVE YOU. ahh, skrivesperren har forsvunnet! You are back

Thea sa...

Håper for guds skyld du får jobb i p3, helst som programleder for ditt eget program, nå som RR har gitt seg! Da ville vi p3 lyttere fått noe å se frem til. Bestevenn er tross alt tragisk, og du er tross alt genial!

Anonym sa...

Linnèa!? Jeg har to ønsker, og jeg ønsker meg begge to. To ønsker.

1. Sleng ut en spotify-liste.
2. Legg ut bilder fra når du går på fjellet i Molde. Regner med du skal på fjellet, hvertfall. Så legg ut bilder.

Ok? Du er hard to get, jeg er hard to get rid of.

Anonym sa...

jeg liker deg, jeg

Anonym sa...

Du har sluttet å være morsom..

Anonym sa...

Siste Anonym, kommentarren din gir ingen mening.

Linnéa, dette var et av de beste innleggene jeg har lest av deg, tror jeg! Du er så flink!

Maria Lindberg sa...

Linnea. Jeg digger lappen du laga deg på nrk. Den drar jeg neste gang jeg er på besøk. Hva var du på intervju til?

Amanda sa...

du oppmuntrer meg til å være enda mer pessimistisk enn jeg allerede er.

Anonym sa...

når kjem derre svaran på spørsmålsrunden? :D glede mæ. DU E KJENDIS!!!!!

Anonym sa...

Beste innlegget. Helt herlig.

:D

Anonym sa...

Hahaha.. Love your blog :D

Hufsa sa...

1. Selg genser'n på ebay.
2. Kjøp vin for pengene.
3. Gi gutta karakter ut fra hvor god vin du får for den gjenglemte effekten.

iris sa...

TAKK for ny yndlingssang (forrige innlegget)av susanne sundfør!!! hun kommer fra hjembyen min da, så hun er awesome uans men :) du er vel den eneste personen i verden som kan slippe unna med slik en spesiell film og fremdeles være kongen (dronningen?)! det er jo tross alt bare du som faktisk KAN blogge her i verden :-)

Charlotte sa...

På Ica nær i Moldelivegen koster 6 liter Pepsi Max bare 39.90 + pant nå. Seriøst løp og kjøp liksom.

BLOGGPUSENE sa...

WE MISSED YOU

Camilla Eriksen sa...

Hahaha.. Elsker deg, bokstavlig talt! Musikkvideoen din, hehehe genialt!!

Synn jeg ikke såg deg på sommerfesten, jeg hadde seriøst spurt om autograf! KJENDIS ;)

Elise sa...

JAAA, så fort du kan!

Anonym sa...

Hva slags tilbakestående gutter tar med seg deg hjem? hahahaha.

Anonym sa...

l0l.

Leni sa...

ilu

Anonym sa...

du er så jæææævlig kul linnea!! LOL

Anonym sa...

har du noen tips mot akutt kjærlighetssorg?

Ane Sunde sa...

Nydelige bilder, elsker første og siste.

Anonym sa...

Si det som det er heller, du. Du er Linnea i Flinkepiker.org. Alle vet det nå.

ABRIcations sa...

Grattis med jobben, da bor du vel i Oslo? Ring meg.