9. aug. 2010

Plutselig forlot jeg Molde.

Det beste jeg vet med å ta fly, er å skremme medpassasjerene mine med å sende meldinger og ta bilder under avgang.

Fisker fram mobilen fra innerlomma liksom, og bare VÆÆÆÆ, PÅSLÅTT MOBIL!!!
Og sidekvinnen bare:
- VÆÆÆ!!!
Så tar jeg bilde av Molde. Ikke fordi jeg har lyst på det, men for å skremme sidekvinnen enda mer.
Så spør jeg liksom bare...
- Kanke du ta et bilde av meg a?
Og hun bare:
- VÆÆÆ!
Og jeg bare:
-Neinei, da gjør jeg det selv.
Men til tross for at jeg brukte mobilen under flyturen, landet vi dessverre likevel.

Og med en gang fest setebeltet-skiltet slukker, og vi hører "PLING"....

UT I MIDTGANGEN, UT I MIDTGANGEN, ALLE SAMTIDIG, OPPÅ HVERANDRE, PLIS, VÆR SÅ SNILL!!! FORT!!
Sjekk, han ene KLATRER over hun andre!!!
Så står de der som idioter i 10 minutter før dørene åpner.

Neste gang tar jeg buss ass!! (Neida, tar faktisk fly neste gang også.)

Og så kommer jeg hjem til et tom hus. Lise har flyttet, men vært så hyggelig at hun har hengt igjen den flotte lysekroken som ikke virker.
Også GLEMTE hun microbølgeovnen.
Og sjekk hva jeg har kjøpt!!!
Nei faen, feil bilde!
IGJEN, faen ass herr Mac!!!

DER! Speltlomper!!!
Så ser jeg bare.... Herregud. Det forrige livet mitt ligger her enda jo.
Så jeg bare...
YEAH, nå begynner jeg på nytt!!!

Neida, herregud. Kastet det til ulvene i kjelleren.

Dro ut på fylla i stedet da. Skulle drikke 2 glass vin vet dere. Drakk 7!
Det er faktisk ikke noe som HETER 2 glass vin.

Også var ONKL P DER! Kjendis liksom, KJENDIS!!!!!
Og så så vi på Hotell-jentene som var DJs på Internasjonalen.
Og så dro vi på Garage, og der bare......herregud, så det er DER alle taperne samler seg altså! Alle taperne + meg! En tragedie!
Masse fattige studenter og sånt. Æsj!

Så kom det bort en sånn fattig fyr vet dere, skikkelig taper liksom. Spurte om jeg ikke kunne komme bort til bordet deres og hilse på de to jentene som leste bloggen min. Og jeg bare... JAJAJA, YES, JEG ER KJENDIS!!!!
Også kom jeg bort, og da bare...
Knis, hihi, hoho.
To nek som tydeligvis var ekstremt sjalu på at jeg er mye kulere enn dem, og derfor ikke liker meg. Derfor ser de bare dumt på meg.
Så sitter det en skallet mann der.
- Æsj, sier jeg.
- HIHIHI; TA BILDE AV HAM DA, LEGG HAM UT PÅ BLOGGEN!!!
...
Er det ikke JEG som bestemmer hvem som skal bli kjendis???? Og ikke to hamstere på GARAGE MED ATTENÅRSGRENSE???
Tok på hodet hans og gikk ass. Kjentes ut som å ta på en ballong. Æsj!

Det var en ganske dårlig historie merker jeg.

Ja, årsaken til at jeg har et fravær er fordi jeg gikk på veggen. Jeg hater alt jeg skriver. Molde er farlig.
Har ikke vært i fase 6 som er skivefasen min på 2 uker. Faen ass. Tar en kartong vin.

82 kommentarer:

Mor sa...

<3

Anonym sa...

love you, always

Henriette sa...

Hahaha, jeg er så enig med det når folk reiser seg med EN gang setebelte lyset slukker. Hahaha! Irriterer meg hver gang.

Frida sa...

Du skriver kongekult, MEN (!), kan ikke du slutte med å skrive ass hele tiden? Irriterer meg grønn! Men det er kanskje meningen...?

Åsne sa...

Velkommen tilbake :D

Celine sa...

Hhahh elsker bloggen din

Anonym sa...

Sier meg fint enig med Frida ovenfor. Du er konge, men den stygge bruken av "ass" er fryktelig irriterende. Se på det som konstruktiv kritikk

Tina Erica sa...

Endelig et nytt innlegg, jeg har ventet og ventet og oppdatert og oppdatert.. Men det var verdt ventingen, du er konge! :)

Anonym sa...

Heia fase 6, og at du har fått bittelitt mer former! Du ser absolutt hundre prosent utrolig fantastisk ut!

Anonym sa...

come back! please!!!!!! u'r the shit, men dette var ikke det beste nei

Anonym sa...

når kommer svar på spørsmålsrunden? :-)

cl sa...

Hahah. Du er faktisk bare fantastisk! Er alltid morsomt og veldig underholdende å lese innleggene dine :D

Anonym sa...

Hahha :D

Anonym sa...

Luv u! :D

Marit sa...

så deg på flyet jeg gitt.

Hege sa...

Linnea du er tilbake! digger det!
Og teite-Frida: "ass" er kult å si. ass vil etterhvert ta over det norske språket og setningsoppbygningene vil aldri bli de samme! Linnea, synes du skal være sånn du er ass

Sol-Angelica sa...

Fløy selv i forrige uke og seriøst, ta det litt med ro før man stuper ut. Eller bare prøv å brekk beina på sidemannen når du hopper over vedkomne. Teit ass.

metallicatrollet sa...

Fikk lyst på vin. Ta litt for meg og! :(

marte sa...

jeg har savnet deg. du må ikke gå på veggen.

Anonym sa...

Hva syntes du om at 4 stjernes middag er byttet ut med 4 stjernes reise? Håper at det er like bra og at du får bli med!

SA sa...

Velkommen tilbake, Linnéa. Du har faktisk vært savnet.

Anonym sa...

haha, jeg bare digger deg og bloggen din! Den er skam rå, du skriver på en så sarkastisk måte at det bare blir awsome

Anonym sa...

det værste er folk som klapper når man letter og lander..

Anonym sa...

lol, hun skrev "ass" 4 ganger i dette innlegget. slutt å klag... ass.

Kristin sa...

Endelig tilbake :)

heydå sa...

hahaha, du kan virkelig være glad for at de ikke begynte å klappe! når det skjer, vurderes kvelning av de personene sterkt!

ååå, vin fristet, drikk litt for meg også da :D

Anonym sa...

du skriver alltid bra! don't stop, ever. takk.

Julieumulige sa...

Hahah, jeg dør. Du er så morsom. Du er født LOL! :)

Anonym sa...

Den kommentaren om flyfolka som må ut i midtgangen er like forbanna bra som de som absolutt MÅ reise seg opp på t-banen 3 stasjoner før det er nødevndig. Enda de IKKE er 80 år. Herrgud så midt i blinken. Irriterer vettet av meg

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=KO1L5YT9YiE&feature=related

Anne sa...

endelig <3

Anonym sa...

viss dere er så plaget med at Linnea skriver ass så slutt å les bloggen hennes.

Jeg synes bloggen din ruler, og jeg elsker virkelig måten du skriver på.. Du er rå Linnea. . :D Og Ps. jeg sjønner ikke hvordan du får det til. . x)

Mari sa...

Missed you!
<3

Maria Andersen sa...

Hahha, jeg elsker måten du skriver på. Men er det true-story liksom? Har det skjedd eller sitter du bare her og finner på ting for deg selv? Tokk du faktisk på hodet til den skallede mannen? Digger bloggen din!

Anonym sa...

Haha! digger deg <3

Anonym sa...

Hahaha, så inn i helvete bra;D Du undervurderer deg selv - eller overvurderer oss leserne når du ikke vil legge ut det du skriver pga du hater det - vi er ikke så glupe, det vet du jo! Mægasmask åt deg (og der fikk du det nok en gang bevist)

Anonym sa...

<3

Anonym sa...

<3

iszting sa...

deprimert eller ej -men det var likevel godt aa lese, bare at du vet.

Anonym sa...

http://www.mote.no/annet/off-topic/10199-pene-mennesker-7.html her ligg det ett fint bilde ta dæ;)

Marianne H sa...

JA. Hater folk som reiser seg tidlig på flyet!!!!!!!

Katrine sa...

Haha! Du skriver utrolig morsomt! Elsker å lese bloggen din :p Keep on going, du er flink!

tingeling sa...

Du kan jo bare svare på spm. - runden, siden du hater alt du skriver. Null stress ;)

Marthe Andreassen sa...

Endelig er du tilbake. :-)

Anonym sa...

Kredds!!!

Ella sa...

Endelig er du tilbake! I love you!

MERETHE sa...

En kartong vin fikser all sperre. Jeg må på polet.

Martine sa...

Innlegg fra Linnéa!! LYKKE!!
Du skriver fantastisk, som alltid :D Bestandig herlig å lese!!

tankeigang sa...

Første gang innom bloggen din. Artig innlegg:)

emilie waaler sa...

endelig et nytt innlegg :D :D :D

.. fine øredobber!!!!!!!!!!! de plastikkpåfuglfjærene, mener jeg :)

mildri sa...

Det ville vært det største øyeblikket i livet hans. Og han er ikke taper, han er 26 år og går voksenopplæring. <3 !

Rebecca sa...

Fyfaen, jeg elsker deg! du er råå

Hedda sa...

Gotta love you

mathilde sf sa...

hahahahah dør!

Martine sa...

Jeg elsker bloggen din ! <3 selv om du driter en lang i det :)

Anonym sa...

Haha, er så enig! Er så sykt teit når folk stresser med å komme seg av flyet når de uansett må stå å vente ved døra. Slapp av dere kommer dere ut liksom

whatwouldnemido sa...

Fantastisk startsetning! :-)
Joda, selvsagt går kvaliteten litt opp og ned på innleggene dine (skulle egentlig bare mangle, hvordan orker bloggere å poste ting så vanvittig ofte?), men helvete heller: Du har stil! :-D

Lill-Hege sa...

En ting jeg hater ENDA mer enn at de løper ut i midtgangen, er når de knør ræva opp i bagasje båndet.

Bagasjen din kommer FAEN ikke raskere om du knør deg oppi båndet, du gjør det bare vanskeligere for meg å få tak i min ! (som selvfølgelig kommer først, pga jeg er flink å sjekker inn tidlig tidlig).

Så jeg bruker alltid å banne og kalle de for noen jævla reise-noobs.

Christine Lövendahl sa...

vedder for at du bare LOOOOVED å ta han derre skalla gnomen på huet! ;) sånn secretly.. ;)

Abelfish sa...

Har onklP blitt feit?

Rebekka sa...

Det verste jeg vet er at folk skriver værste når det skrives verste.

Anonym sa...

Endelig! Dagens lyspunkt! :)

Anonym sa...

Haha, this made my day :)

Emilia sa...

haha, du ruler!

Sarah sa...

Mest geniale bloggen jeg noengang har lest! Gått gjennom alt du har skrevet på en kveld, og må herved erklære meg avhengi. Har ikke ledd så mye på leenge..!

lisa sa...

to glass vin finnes ikke på samme måte som "øl til overs" ikke finnes. noen spurte meg en gang om je hadde øl til overs, og jeg bare.. har jeg aldri hørt om.

bra du er tilbake i oslo! er her det skjer holdt jeg på å si. skjer ingenting, men tror det er bedre enn molde, hvis du skriver mer når du er i oslo. <3

Anonym sa...

Bloggen dinj e superå..endelig ein verdt å læssa! nå'n som klage på ass'n, men da kanj du jo bare bynn å skriv rompe likssom..rompe!!

ida w sa...

du er fin! date på tirsdag? lover å ikke avlyse til fordel for noen som bruker caps og har bling i ørene.

Schrimph sa...

Herlige bein, digge lår, du er utrolig fin når du har litt kjøtt på deg =P

Marianne sa...

Savna deg, håper det går bedre nå. Ønsker deg alt godt :) Bloggen din er stadig et emne i venninnegjengen og vi er alle enige om at du er fantastisk. Både med og uten rød neglelakk på lilletåa ;p

Anonym sa...

Hadde jeg hatt en hatt så hadde jeg tatt den av for deg :-)

Bloggen din er helt super Linnéa, og jeg ønsker deg alt godt!

Hilsen en gammel gubbe

Anonym sa...

du er helten min. du er på min topp én-liste.

Mia sa...

Duh, ikke gjør sånn a. Har flyskrekk ti tusen.

Snertensnelle sa...

Du er så forfriskende sarkastisk!

Anonym sa...

flott at du er i live igjen!!

ettpar spm: kva har du studert/studerer?
og kva yrke kunne du tenke deg/ evt. absolutt ikkje tenke deg?
ok greit å vite, lizm.

Prinsesse Iselin sa...

spinnEa, E for Evig morsom, twiiit :))

PEIS sa...

Kan du ikke lage en sånn "liniiie tester ut" hadde vært morsomt å sett, istede for bare fyll ; >
Men jør hva som måtte psee deg best, og de derre inleggene fra molde, er MYE bedre en de du har til vanlig ; P

Malin sa...

Jeg leste en artikkel for en stund siden, hvor de hevdet at det ikke er mulig å få fullstendig latterkrampe når man sitter for seg selv.
Det motbeviser du! Jeg lo leenge av "Alle i midtgangen! Alle i midtgangen!"

Anonym sa...

EEEYY, du LEVER!

Anonym sa...

ahahahaaaaaaa:p lol du er morsom

Anonym sa...

Herregud xD hehehe du e so bra <3

Anonym sa...

Det bilde på broen er superhot! :)