24. aug. 2010

Send penger.

Akkurat når jeg skal på fjellet, har ALLE skoletaperne OGSÅ tenkt seg på fjellet. Får ikke gå i fred!!!! For idet de passerer meg da, så blir de helt stille og bare...
går videre... og SÅ snur de seg og bare... ser på meg. Liksom.
Så jeg bare:
- Hva faen er det? Har dere ikke sett en kjendis før???


Eller en som ikke kaster bort livet sitt på å gå på skole???

Så kommer jeg opp til første stopp, hvor jeg skal skrive navnet mitt i boka.

Og mens jeg sitter og chillern litt da, så kommer det selvsagt en ny dame som skal skrive navnet sitt i boka.
- Er dette deg? Hva står S-en for?
Først tenker jeg bare....gidd å late som om du ikke vet hvem jeg er a.
Men så sier jeg:
- Bruker ikke det navnet. Prøver å unngå å legge skam på slekta. Bruker kjendis i stedet.
Så ser hun bare JÆVLIG rart på meg.
Og jeg bare... skal til å spørre hva problemet hennes er før jeg legger merke til...


Jamen vent a! Det minner meg om kommentaren jeg fikk på forrige innlegg. Det er jo JEG som er hore???
Herregud, jeg har jo bare ligget med litt over 50 stykker???



Så jeg bare....
- Kan jeg få låne pennen litt?


Men jeg var jo ikke engang halvveis vet dere. Og på veien videre fant jeg en elv!
Eller, jeg visste at den var der da. Jeg går jo alltid på det samme fjellet.

Uansett, puttet ansiktet i vannet.

Mens jeg lå der tenkte jeg bare... Hvorfor gjør jeg dette.

Vet ikke helt hvorfor jeg tok med dette.

Uansett, kom fram da. Jeg bor nede ved sjøen der!

Kom til en NY bok! Og der kunne jeg skrive navnet mitt ENDA en gang!
Denne gangen fant jeg opp en ny signatur.
Kjendis liksom, KJENDIS!!!


Men så måtte jeg gå ned igjen. Utrolig nok. Men på veien ser jeg bare.... Hey, hva er det der? Er det BÆR? For i går så jeg en helt VANVITTIG dårlig film som het Into The Wild, hvor gutten til slutt DØDE av å spise bær! Årsaken til at jeg orket å se hele var bare fordi gutten var ganske kjekk, men så var som vanlig Bella fra Twilight der, den HORA.

Uansett, så jeg spiste bær! Jeg ville jo også gjerne dø!


Også bare... faen, det er blåbær. Å herregud, her er jeg faktisk helt SYKT stygg. Dere vet at jeg egentlig er superhot!


Og forresten... På dette bildet kommenterer dere:
HAHAHA, DU HAR HÅR PÅ BEINA, LOL OPPHØYD I DET ANDRE!!!!

Fuck off og dø. Jeg barberer ikke beina fordi de er helt myke, lyse og usynlige. Det er ikke JEG som var 14 år og begynte å barbere beina og armene og øyenbryna og låra bare fordi det var TRE HÅR der! Heller alltid myke hår enn sorte stikkende hår annenhver uke.
Husk at jeg har ligget med flere menn enn dere har TIL SAMMEN, og har aldri fått en klage!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pluss at sånne høvler er jævlig dyre også.


Uansett! Etter å ha spist blåbær da, så døde jeg ikke. Men ble bare veldig blå.
Så da jeg ankom Skattekontoret for å bestille skattekort, sånn at jeg kanskje får lønn denne mnd. - spør han bak skranken:
- Har du spist blåbær?
Og jeg bare...
- Nei.


Så setter jeg meg ned for å VENTE. Men der sitter hele Molde Asylmottak også, så etter 5 minutter i osende svette- og løklukt tenkte jeg at det ikke var verdt det. Jeg får være blakk neste mnd. også.


For hvis dere lurer på hva jeg tjener på alle disse blinkende greiene som reklameres for på siden her.... forrige måned tjente jeg vel 1200 kroner. Mens Voe tjener sånn 100 000!

Så vær så snill... SEND PENGER.

117 kommentarer:

Anonym sa...

kuuult(Y)

lml sa...

Tips: på skatteetaten.no, kan du bestille skattekort! Tjohoo:)

Anonym sa...

du er best :D

Karoline sa...

du. er. genial.

Anonym sa...

er jo du som skulle tjent 100000 ikke voe:)<3

marte sa...

ilu :D

Anonym sa...

Haha, du e så konge!

Anonym sa...

Hahahhaa, du er bare så jævlig morsom!!! Jeg lo faen meg høyt flere ganger her, og føler meg helt herlig innvendig etter å ha lest innleggene dine, og dette var et av favorittene mine;D TAKK!!

Camilla Albertine sa...

Var det ikke vondt å sitte på den trappa?

Anonym sa...

love<3

Marte sa...

Serr. Du er så morsom at jeg dør litt inni meg hver gang du skriver.

Overstående kommentar må på ingen måte tas som et hint om at du burde stoppe å blogge. Bloggen din er fantastisk.

-MONA- sa...

HAHAHAHAHH, fy fader jeg dør! du er konge!

ingeborg sa...

fikk ikke du en gang 100 kr fra en bloggleser ?

Anonym sa...

Kem e Voe? Ein B-kjendis?

Chassi sa...

Enig med alle: Hahahha!! Fantastiske du.

Anonym sa...

TØS

Anonym sa...

DIGGER DEG

Tale sa...

Kan du ikke bare sende den ubrukelige hunden til mora di? Så kan du sende en pressemelding til et eller annet kjendisblad om at du nå er pimp og ikke hore, og så får du masse penger og sjampis som takk for tipset.

Anonym sa...

superlol christina øverland

Ingvild sa...

Hihihi! morsooomt! gah! æææ hahah
hadde jeg vært voe ville jeg gitt alle pengene til deg, for du har en 100 000 ganger bedre blogg. så det så!

Veronica Bremnes sa...

Om jeg sender penger tror folk jeg er enda mer retard enn jeg er fra før av. Og da blir jeg en venneløs tøs, eller noe.

Anonym sa...

du er bare sånn 10 000 ganger bedre enn voe!! og burde tjent mye mer enn ho! herreguud jeg digger deg! mer genial blogg finnes ikke! :D

Maiken sa...

Into the Wild er fantastisk. That is all.

Maria sa...

YEES! promoter at det ikke er vits i å barbere leggene om du har lyst og usynlig hår, som ER mye bedre en stubber som jeg hater. Ps, voe digger jo din blogg, så da rager du over henne i blogghiarkiet sånn logisk sett. bare ikke økonomisk kanskje..

martee sa...

du er så evig mye bedre enn voe!

Anonym sa...

Digger bloggen! Btw: hår som gror ut pga barbering blir ikke svarte, de virker noe stivere med en gang de vokser ut. Med andre ord kan ikke barbering føre til en endring av selve hårstrået. Men det er jo greit å slippe stive hår som gror ut annenhver dag;)

Anonym sa...

Ironisk nok reklamerer du for et hårfjerningsmiddel over halve bloggen din. Ahaha

Anonym sa...

Ironisk nok reklamerer du for et hårfjerningsmiddel over halve bloggen din. Ahaha

connie sa...

gidder aldri kommentere en dritt, men dette må være det beste innlegget på lenge!

Kaja sa...

Men kan du ikke finne en måte å tjene litt mer penger på? Kanskje du blir lykkeligere da, og det igjen resulterer i flere innlegg til oss? Winwin, lissom ;)

Mariell sa...

Enig med flere over her..
Dette var det beste innlegget på lenge, Linnèa :)Du er helt rå..
Jeg er jo en trofast leser her, og liker alle innleggene dine, men dette var fantastisk bra ;)

Anonym sa...

50 menn!! wow, Hvor mange kjønnsvorter er det?

Anonym sa...

elsker deg! TAKK for leseglede.
og du blogger best i molde

dea sa...

Hvilke reklamer? Har folk fortsatt ikke fattet at det er noe som heter adblock?
Fullstendig enig i at det er bedre med dun enn skjeggstubber på beina. Anonym over her burde blitt dengt med en skje.

Irene sa...

Skal begynne å trykke på reklamene HVER gang jeg er på bloggen din kun fordi jeg digger deg :)

Christine Lövendahl sa...

faen!! send MEG penger!! melder meg SNART inn i scientologikirken her asså. det eneste jeg gjør nå er å ta scientologitester og leser bloggen din OG drikker og snuser! faen dette er ikke noe liv! send pengeeer, bitch!

ane sa...

linnea er tingen rett fra springen!

Anonym sa...

Du er så bra! Skal trykke på de teite reklamene dine så du får litt cash.

Anonym sa...

WHOPPER LOL
WHOPPER LOL
WHOPPER LOL
WHOPPER LOL
WHOPPER LOL

Helle Kristine sa...

Du er litt kul.

Anonym sa...

<3

SA sa...

Haha, fjelltur med deg må jo være supert. Mor får legge ut kontonummeret ditt igjen, så kanskje flere galninger sender penger denne gangen.

Smartypants sa...

Hmm, er det bare leggene du ikke barberer?

Sunniva sa...

Får du penger når jeg trykker på de blinkende greiene? Kan sikkert gjøre det om du vil...

KAH sa...

"Uansett, puttet ansiktet i vannet". Der har du meg. Takk for et bra innlegg.

Vilde Kristine sa...

Jeg trykket litt rundt på reklamene dine nå, for at du skulle få litt ekstra denne måneden. Your welcome!

Wendys sa...

Genious as always. Du er virkelig et "highlight" i hverdagen. Fortsett sånn! Strålende :)
Jeg så forøvrig Into the wild "dagen derpå". Det var ingen god idé.

Helene sa...

Kjempemorsomt! Best til fjells! (:

Vivaz sa...

Du er fantastisk!

Mette sa...

Du kan da alltids begynne å tjene penger på den horinga di.. men hallo! hvem vil ha deg liksom!? Sinnsykt fine bilder av deg som Tina Rekdahl har tatt altså! Loving it! Ha en fin dag!

Randi sa...

Sender penger jeg, vettu. Hvis du dør av sult pga pengemangel så er det jo ikke vits at JEG lever. Heller deg enn meg altså.

ekte kjendis sa...

Du vet du kan bestille skattekort på nett? Slipper å loke nede på skattekontoret.

Kathrine sa...

Koser meg like mye hver gang jeg leser bloggen din! Liker at det er flere der ute som er like sarkastisk som meg selv.

Sara sa...

Du e best!

Anonym sa...

Vilde Kristine:
You're welcome (you are welcome)
Your welcome

forskjellen er: You are (you're): du er
Your: din


DUMMA

Anonym sa...

AHHHA :D
SEND PENG

Halvor sa...

Jeg elsker deg<3 Spoone?

enbedrekjendisenndeg sa...

Kjendiser går ikke på skattekontoret. De får noen andre til å gjøre det.

enbedrekjendisenndeg sa...

Kjendiser går ikke på skattekontoret. De får noen andre til å gjøre det.

Mor sa...

Kontonr etterlyst:
96502634175 er kontonr til Linnéa.

Anonym sa...

Ironisk at du har en reklame for hårfjerning over hele bloggen, når du ikke barberer deg.

Anonym sa...

Haahaha, you're killing me !

Martine sa...

Humf.. av en eller annen merkelig grunn trykket jeg på alle anonsene dine, i håp om å sponse deg med litt småcash.

Leni sa...

I want to shave your legs.

Anonym sa...

Skriv et innlegg om hva du syns om 4 stjernes reise!

Marit B sa...

e d ikke sånn at du får penga ut ifra korr mange som trykke på reklaman på sida di? isåfall e d jo bare å oppmuntre leseran om å trykk!;)

Anonym sa...

haha,jeg digger deg! Og jeg har alltid angra på at jeg starta å barbere leggene mine..

Anonym sa...

Elsker deg! Kult at du går i fjellet!!!!!

Anonym sa...

Haha, digger deg, du er så jææævlig kul! ;D

Anonym sa...

You make my day :D

Anonym sa...

Du er så kjendis at det til og med står om deg i Se & Hør denne uken. Fått med deg det??
..."popstjernen Maria Mena har laget en låt hun vil gi bort til bloggbølla Linnea Myhre..."

Fanny sa...

Jeg Digger både deg og bloggen din. Du er åpen og ærlig og jævlig fet, så keep it going on! Hadde jeg møtt deg på gata, blir det autograf og bilde ass :) jeg er fan!

Anonym sa...

røyker du?

martin er best sa...

hei, ligge sammen? call me

Kristine sa...

Det blåbærbildet av deg gjorde dagen min!! TAKK, Linnea! Tusen jævla takk. ;)

Susanne sa...

Hahahaha, du er jo helt fantastisk!

Anonym sa...

Hårene usynlige i dagslys? Hehe. De er dessverre VELDIG synlige. På tide å sjekke synet. Og nei, de blir ikke svarte når de vokser ut igjen. Pigmentene forandrer seg ikke av at man barberer bort håret som er overfor huden.

Sol-Angelica sa...

OMFG. Hva er greia med dette hårfokuset? Hun barberer ikke leggene, end of story.

Erik sa...

He he he.

Du redder alltid starten på taper-arbeidsdagen min.

Frisørdama sa...

Anonym: hvorfor har jeg svarte pigghår på på leggene mine da, når alle tre søstrene mine som aldri har barbert sine legger har tynne fine lyse hår som knapt synes? Jeg er den den eneste av oss fire som har barbert, og de ble mørke etter bare en sesong eller to.
Kan dere ikke holde dere for gode til å skrive sånne stygge unødvendige ting på kommentarsiden til denne vakre jenta? Hun er misunnelsesverdig vakker, så finner dere en ting å pirke på, og det er ganske så patetisk av dere. Takk for meg.

Sandra Marie sa...

Eh... Hver gang jeg skal skrive en kommentar til deg blir jeg jo helt satt ut!

Det står... Velg en identitet....!!!
Jeg tar dette bokstavlig og tar på min tiara: (leses med skikkelig cockny engelsk)
Helluuuu, this is the lady of the house typing!
Just wanted you know that I got hairy legs also!!!!
The summer is over, and my body is on a vacation!

Fred ut å gå med noe hyggelig!

Christina Øverland sa...

Hahahaha :) Takk for reklame da! Spesielt at du strøyk over navne mitt ;) Thx! ;)

Tommy Gabriel Nerland sa...

Haha, husker jo deg fra Skattekontoret.

crAzY_shiet at jeg blir satt i samme bås som asylmottaket da by the way, HeHEH+e.


Får vel legge til at jeg er vasker meg hver dag og er norsk til de som leser dette - selv om slekta mi kom fra Portugal til Norge for et par generasjoner siden. ;-)

Hvem er jeg? Duden til venstre, som sitter med fjeset godt planta i håndflaten av ren kjedsomhet + irritasjon pga JÆVLIG treige kundebehandlere.

Anonym sa...

MYE hår på beina ja!

lisa sa...

synes du er heit, jeg. du er min favorittkjendis liksom!

Anonym sa...

for et kjedelig innlegg :P

Kari sa...

Foreslår at du tjener penger på å være en skitten kjendishore.

Linnéa sa...

camilla arbertine: har merker på rumpa enda.

Ingeborg: JO! Fra SA <3

kaja: kan ikke DU finne en måte for meg å tjene penger på?

smartypants: HVor jeg barberer meg bryr deg langt inn i ræva.

ekte kjendis: måtte ha det der og da da din hore.

anonym som mener jeg må sjekke synet: kom og se selv da jævla horebukk. Kom og TA på leggene mine. Og jo, barberer du hår mange nok ganger blir det stikkende og svart, herregud. Med mindre man er rødhåret, tror jeg.

Som tidligere presisert, jeg røyker ikke.

Tommy: stakk ikke du også? Hørte bare dama satt og snakka dårlig engelsk med ene polakken, så jeg måtte bare gi opp ass.

siste anonym: gå og drukn deg.

Vilde sa...

Haha, love YOU

Kristine sa...

Du er én kul kjendis!

Linnéa sa...

men til dere andre som kommenterer hyggelig: ilu <3

Anonym sa...

jeg holdt på å le meg ihjel da jeg leste at se&hør omtalte deg som "bloggbølla Linnéa Myhre (20)" bahaha, men nå er du i hvert fall ordentlig kjendis!

Stella Artois sa...

Han heter Emile Hirsch.

Anonym sa...

Ikke ofte eg blir imponert, men du e faktisk nesten like kul som meg. Og det e bra creds!

Anonym sa...

Hei, vakre pike! Når skal du besvare spørsmålene? Selv om vi alle er dumme og teite så forguder vi deg likevel.

Anonym sa...

Hva skjedde med spørsmålsrunden?

Marie sa...

Når man barberer f.eks. leggene, blir de nye hårene mørke og spisse. Mens om du ikke gjør det blir de gamle hårene bleket og slitt, ergo; de blir tynne og lyse.

Anonym sa...

Skuffa over deg nå ass... Leste kommentaren din hos "Hjartesmil". At du støtter henne er ILLE. Ser ikke akkurat for meg dere som venner.

Flinke Piker sa...

Vi sendte deg faktisk en hundrelapp som en kompensasjon for at folk har gått hen og trodd du var vår Linnea. Men brevet kom i retur i dag. Vet ikke hvordan vi skal tolke dette, egentlig. Vi prøver igjen.

Anonym sa...

Du er så.. BRA! Rett og slett :D

Ine sa...

Jeg ler høyt. Hver jævla gang

Anonym sa...

" Anonym sa...

Ikke ofte eg blir imponert, men du e faktisk nesten like kul som meg. Og det e bra creds!"

Du ække kul når du skriver snær vøtt.

Kjære Linnea. Jeg var på vei til å sende deg penger tidligere i kveld. Men så skulle jeg bare innom Sirkus Merano en tur først. Der ble jeg angrepet av dyrevernere på vei inn, og vps så var pengene borte. En dame med kort brunt hår fra NOAH stjal pengene. Det var særiøst 500 kroner som jeg skulle sende i posten til deg der. Nå har jeg ikke mer penger igjen, så jeg skal trykke på annonsen din i stedet.

Marie sa...

"4:38 PM Anonym sa...

Skuffa over deg nå ass... Leste kommentaren din hos "Hjartesmil". At du støtter henne er ILLE. Ser ikke akkurat for meg dere som venner. "

Ja, meget grusomt at Linnéa faktisk støtter en person som blir trakassert med unødvendige, stygge kommentarer om kroppen hennes. Tenk, noe så grufullt som at hun ikke er en av de som slenger drit om kroppstørrelsen til 'Hjartesmil'. VIRKELIG skuffende av henne. .......dust

Andrea Bolsibo sa...

Du har ikke svart på spørrerunden har du??

Anonym sa...

du er den kuleste jeg vet.

Anonym sa...

Hei, du kan ikke bare tigge leserne om å sende penger hjem til deg, du er jo nesten blitt slitsomere enn tiggerne på Karl Johan den siste tiden. Skaff deg arbeid, eller gå skole som oss andre.

Ærlig talt.

Anonym sa...

Istedet for å tigge penger av leserne dine, burde to heller vurdere å ta penger av de du skryter av at du ligger med, men kanskje de ikke har penger de heller, Lol

Anonym sa...

Du er greit mye bedre enn Voe da, babe <3

Anonym sa...

Marie: LOL!

Ingrid sa...

Herregud. Into the Wild er en DRITBRA FILM. Vil faktisk gå så langt som å si at det er yndlingsfilmen min. Har sett den 6 ganger.

Tina sa...

Haha.. Når du puttet hodet i vannet lo jeg srekkelig høyt. Du er så morsom Linnea, helt ut av intet kom det vannen.. Just the way we like it..

Anonym sa...

Frisørdama: Der ødela du frokosten min. Hvem vil vite om dine ekle legghår? Gross. Og det er ikke frekt å dele riktig info.

Anonym sa...

scthøgga!! tror du er kjendis, du er så sykt "wannbe Kendis" Lille Hore, du har sikkert ikke ligget med en eneste en! LOL
"Skoletaperene" har sikkert ligget med flere enn deg!!! Du har sikkert ikke rå til og gå på skole, det er sikkert derfor du kaller alle skoletapere.

Charlotte sa...

Første gang jeg leser bloggen din, men absolutt ikke siste! Dødsbra.

marte sandjord sa...

HAHAHAH made my day! jeg digger deg! skal trykke på alle reklamene dine<3

Cosmo King sa...

siste anonym; wow, fy faen du er kul. Lær deg rettskriving.

Hey, Christina Øverland jo.....

Kenta sa...

Dette må være tidenes råeste blogg.. En god kandidat til å føye seg inn i rekken ved siden av vg,db og liverpool.no i favorittlisten!! way to go!