29. aug. 2010

Våren 2006

Jeg fant igjen albumet jeg laget i Kunst&Håndverk (lol) i 2006 fra da jeg prøvde å bli frisk fra anoreksi.

Tror det kanskje var bra jeg fant det igjen. Sånn at jeg har noe å se i når jeg holder på å gi opp.

JA, GREIT, jeg begynte å grine.

Vennskap


Den Lange Tiden


Sorgen




Vennskap


Frykten



Den Lange Tiden


Fortiden


Vennskap


Frykten




Gis bort gratis



Frykten





Ikke dere, altså.

Men seriøst, ikke gjør det. Som regel bør dere ikke følge råd dere har fått fra meg, men når jeg tenker på alle de små jentene som sender meg mail og spør hvordan jeg GREIDE å få spiseforstyrrelser... Det er som å kaste livet ut vinduet. Jeg unner det ikke engang min verste fiende.

267 kommentarer:

Anonym sa...

Du er utrlig sterk!

Martet sa...

Du er så utrolig tøff som er så åpen om spiseforstyrrelsen din.

Anonym sa...

Utrolig fin bok (: Glad du delte den med oss!

synne sa...

Takk for en flott bloggpost. :) Ha en fin søndag!

Anonym sa...

takk. <3

Anonym sa...

utrolig fint

Elisabeth sa...

Tusen takk. Du gjør det lettere for oss andre, i hvert fall meg, som sliter med det samme.

Du er sterk!

B sa...

Du er helt fantastisk. Hvis du en dag føler deg nedfor å lik null, så tenk på hvor mange jenter du redder ved å skrive et slikt innlegg. Vær stolt av den du er <3

Elise sa...

<3

Anonym sa...

et vakkert innlegg <3

Anonym sa...

Så utrolig nydelig bok! Du er utrolig sterk og modig som tør å skrive om dette... Elsker måten du er deg selv på!:) hva enn du gjør, ikke engang tenk på å gi bort denne boken, dette er noe du bare bør ha. Stå på videre, du er dritrå!:D

Guro sa...

Det er fint at du mellom de bitre og svært så ironiske innleggene dine, åpner opp en annen port og deler slike ting. Du har stor innflytelse på mange unge jenter, Linnéa, og det er sterkt å se hvordan du er åpen om spiseforstyrrelsen din. Respekt!

Anonym sa...

Nakent og ærlig!! Dette viser en helt utrolig styrke og hvor langt du har kommet! Håper du virkelig er stolt av deg selv!

Kristine sa...

Det Guro sa.

Anonym sa...

Tusen takk for at du er så åpen! Eg ser opp til deg <3

Anonym sa...

Du må aldri undervurdere hvor viktig bloggen din er, og hvor mye bra du gjør. Som blogger er du er ufattelig mye mer enn "bloggbølla Linnea"(se&hør).

emilie sederholm sa...

Du er et utrolig sterkt menneske, Linnea! La aldri noen innbille deg det motsatte. (:

Rebecca sa...

Utrolig flott bok! Du er veldig sterk som skriver slik som fortiden din! Begynte å le høøyt da jeg kom til "Gis bort gratis" haha! Du er råå!

Anonym sa...

Flott innlegg!

Anonym sa...

Flott innlegg!

Mariann sa...

Likte dette innlegget veldig godt!:) Beundrer styrken din, og liker hvordan du varierer mellom å være ironisk og seriøs på bloggen.

Siren sa...

Respekt Linnèa! Du er ei fantastisk jente :D

marthe sa...

jeg beundrer deg

S sa...

Dette var vakkert. Selv om temaet er så langt fra vakkert som man kommer.
Kjente tårene presset på..

Du er nydelig, Linnéa.

sigrid sa...

så åpent og sterkt! skjønner at du begynte å gråte når du leste i den. Dette innlegget kan hjelpe mange :)

Anonym sa...

<3

Martine sa...

Takk for ett fint innlegg. Tenker på venninna mi som går igjennom det samme nå. Hun har det tøft. Men vi har det tøft vi vennene også.

Anonym sa...

Nydelig skrevet.. Og lett gjenkjennelig. Spiseforstyrrelser er et sant helvete.

ODA sa...

Du er en sterk kvinne, og dette innlegget her vil forhåpentligvis motivere diverse lesere med et likt problem som du slet med. Flink er du!

Anonym sa...

Respekt!

Maarius! sa...

snær badevekt har jeg også!
ogja, peppsiii maxxx iz joy. :D

det som ikke dreper deg, gjør deg bare sterkere. wtlb.

Anonym sa...

Så utrolig dyp du er Linnéa :)

Du burde dra på Coop Obs neste uke: tre 4-pack pepsi max for 100 kroner, true story!

Ine sa...

Flott innlegg :)
Modig av deg å dele det..

Tone sa...

Unødvendig av deg, Linnéa, for nå begynte jeg å gråte også:p

emilie waaler sa...

Takk.
Du er utrolig modig som deler sånt med de som leser bloggen din.. Det hjelper faktisk, hvis en har egne problemer. Så, takk. :)

Solveig @ poona sa...

Takk for at du også bruker bloggen til å være litt seriøs noen ganger, og skriver disse ordene. Det er jo ikke noe nytt at folk som ser opp til deg, ofte gjerne vil gå i dine fotspor. Å skrive dette kan faktisk hjelpe noen å gå utenom akkurat de sporene.
Så tusen takk! Ikke for min del, jeg vet allerede for godt. Men for de det skulle gjelde sin del :)

KamillaK sa...

Kjempefint, Linnéa.

Laila sa...

AMEN

Anonym sa...

TUSEN TAKK!

Edona sa...

Det er bra å ha noe å se tilbake til, så man innser hvor ille det var. Aldri gi opp, Linnéa! :) Og hunden var jo supersøt da - sikker på at du vil gi ham bort? :D

xoxo sa...

Du er en inspirasjonskilde! Tusen takk.

Anonym sa...

Du må være den modigste personen jeg vet om, utrolig bra at du greier å skrive om slike ting på bloggen din! STÅ PÅ, LINNÉA!

Åsne sa...

Det er utrolig modig av deg å legge ut dette, og du redder nok mange fra spiseforstyrelsens mørke pga dette! Kjempebra, Linnea.
Jeg vet du har gjort det før, men kanskje det hadde vært lurt med en spørsmålsrunde om spiseforstyrrelser igjen? Eller bare linke til spørsmålsrunden du allerede har hatt. Jeg vet at mange, bla. jeg, lurer på hva jeg skal gjøre når en venn har spiseforstyrrelser.
Stå på! :)

Ingvìld sa...

Utrolig bra og sterkt skrevet, selv om det var i kunst og håndverk (lol). Kan se for meg at det er vanskelig å sette ord og følelser på det du selv har opplevd! Kudos til deg som greide det, og som ville vise oss randoms, det.

Vanja sa...

denne gangen fikk du meg på gråten. du er fin!

Maria sa...

wow, jeg synes du er sterk som legger dette ut! takk for at du delte det med oss! det kan gjøre en stro forskjell os folk!

Sara Marie sa...

Kjempe fint innlegg. Jeg beundrer deg, du er sterk!

Anonym sa...

Du får meg både til å le og gråte! Skal vi gifte oss?

June sa...

Åh, Linnéa! Du rørte meg til tårer no <3 Du er ei nydeleg jente, på så mange vis. Og eg elskar dobbeltheita di; spøk / alvor. Då treff det desto sterkare dei gongane du slepp oss så langt inn. Eg kjenner det i hjartet.

Seriøst, ass.

Anonym sa...

Utrolig flott innlegg. Du er sterk og du har en stor styrke i å vite hva du har klart. Aldri gi opp, du er ei flott jente. Helt sant.
- Elisabeth

Ina Margrethe sa...

Det beste innlegget av deg, Linnéa!

Anonym sa...

!... Du er sterk!

SA sa...

Flott innlegg som viser hvor fantastisk du er.

Haque sa...

faen så sterk, pen, kul, flott, flink og nydelig du er. du er et forbilde, virkelig!

stå på Linnéa, og ikke tvil på deg selv for faen!

Victora Hellerud; leder og utøver på Legends Cheerleaders sa...

Jeg er en ny leser, og har fulgt med et par innlegg - men lest alt fra bunn av i tillegg. JA, jeg har lite å gjøre idag.

Uansett, bak all den frekkheten og sarkasmen er du et så vakkert menneske!

Fyfaen, nå følte jeg meg voksen. Men det er sant, og du er det. :- ) Og du har helt rett. Jeg unner ingen å ha det sånn selv - og jeg er midt oppi det. Det føles så bra, men for alle rundt er det et mareritt. Så fort man får opp øynene selv ser man hælvette.

Du er så utrolig bra, Linnèa!

Anonym sa...

Vakre, vakre Linnéa. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Takk for at du deler dette, kjære du♥ Tusen takk♥

Anette sa...

Takk for et utrolig sterkt og bra innlegg som sikkert når inn i mange hjerter.. Håper jeg! Du er en av mine helter! Og jeg er 25 år og overstreit.

Kari sa...

<3

Anonym sa...

Finaste eg har lest på lenge.. Takk for at du delte det med oss! Det er sikkert noko av det mest personlege du kunne ha delt, men du aner ikkje kor mykje det faktisk hjelper mange av lesarane dine. Du er eit utrulig sterkt menneske, og du blei akkurat eit forbilde.

Ingeborg

Anonym sa...

Vanligvis ler jeg av det du skriver, men der fikk du meg også til å grine. Jeg har ikke ord. Du er fantastisk. Dette traff meg rett i hjertet. Takk!

sandra sa...

Du er fantastisk. Du får meg til å tenke med slike innlegg som dette.

Takk!

Anonym sa...

Tusen, tusen takk for et nydelig innlegg! Så ærlig, sårbart og nakent - takk for at du tør. Du er utrolig sterk, ikke la noe knekke deg!

Marthe sa...

Nå begynte nesten jeg å gråte også. En sterk tankevekker midt i den morsomste bloggen i verden. Tusen takk :-)

Marthe sa...

Ikke gi opp jente! Du er sterk, du kan klare alt! Dessuten er du utrolig vakker, og boken din sier litt om styrken din.
Never give up, never back down

Anonym sa...

takk linnéa.

Nathalie sa...

du er nydelig :)

Jørgen sa...

helt fantastisk nydelig innlegg.

Vivaz sa...

Kjære Linnéa.
Vanligvis ler jeg høyt av innleggene dine, og ble så glad når jeg så du hadde postet et nytt ett i dag. Begynte å lese, men denne gangen kom tårene, ikke latteren... Det var så mektige bilder, og så sterk tekst. Det gjør meg vondt å vite at du har vært syk.

Du er en nydelig, og sterk person! Glem aldri det :)

Ha en fin dag videre!

Anonym sa...

Kjempefint, Linnéa!

Maren S. sa...

Utrolig, utrolig, utrolig nydelig på en så fæl, fæl måte. Dette fikk meg til å grine. Stor klem til deg, Linnéa. <3

Kristin sa...

Fantastisk. Fler som begynte å gråte her nå.

Du er tøff og sterk. (og fortsatt norges morsomste).

:)

Kamilla sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kamilla sa...

ikke stort annet å si enn: <3 du er best. Love you.

Anonym sa...

Så utrolig fint.

Anonym sa...

Takk for din ærlighet, Linnéa!
Håper det går bra med deg.

Anonym sa...

Sterkt !

Anonym sa...

rørende! Flott at du skriver dette.

Anonym sa...

wow, nå spiste jeg en brødskive, av rent prinsipp. jeg digger deg!

Anonym sa...

Du er den f.l.o.t.t.e.s.t.e. jeg vet om.

Kristin Vicious sa...

sterkt, linnéa. du er tøff!

Hanna sa...

du er så veldig, veldig bra, Linnéa.

Mari sa...

For et trist men bra inlegg. Jeg var en av dem som kjempet mot tårene her ja. Utrolig bra at du delte dette med oss nysgjerrige lesere. Sikkert mange du hjelper og inspirerer ved å vise til de negative sidene med spiseforstyrrelser. Det er fælt å sitte på sidelinjen og se en venninne slite med dette.
Midt oppi de triste kom det noe morsomt også her :D haha .. som alltid. Liker blikket på hunden under bildet det står han er til salgs. Han ser veldig snurt og fornærmet ut for at du vil bli kvitt han:D

Martha. sa...

Syk blogging dette her. Bokstavelig talt! Beundrer deg :-)

Karin sa...

Sterkt og nakent. Ord blir fattige i forhold til hva du har måttet leve med.

Takk for at du er den du er!

Anonym sa...

Nå begynte jeg å gråte. Dette kjente jeg meg utrolig godt igjen i. Har slitt med det samme, men er heldigvis frisk nå. Tårene og minnene presset bare mer og mer jo lenger jeg kom i innlegget ditt.
Du er en helt vidunderlig person som virkelig er en hjelp og et forbilde for mange mennesker.
Du må aldri gi opp, og det vet jeg utifra hvordan du er at du ikke gjør heller!
Takk for et flott og tankevekkende innlegg.

Anonym sa...

Jeg ville ikke at dette innlegget skulle ta slutt. Du er så fin, sterk og bare helt nydelig! Jeg er så glad, for at du er så ærlig og åpen på denne bloggen, og at du tar opp et slikt tema, det er sterkt gjort!
Jeg har ikke ord, du har hjulpet meg så mye..

Karoline sa...

Jeg har lest bloggen din i lang tid nå, og du får meg alltid til å le! Og å se at du kan skrive om litt mer seriøse ting, er ganske bra. Men ikke slutt med sarkasmen! Loves it

Anonym sa...

Se der ja, det var bedre. Takk for innblikket, det er vondt og fint å se noe av deg som er ekte. Stå på.

Mor sa...

Ungen min <3
Meg har du alltid.

Anonym sa...

<3

Siri sa...

i e så stolt av d. grein i sånn 20 min da i leste det her innlegget. tror naboen begynte å lure da ho møtte me i gangen med snørr og tåra i heile ansiktet :-) love you

Olivia sa...

Utrolig sterkt innlegg, all ros til deg for at du er så åpen om spiseforstyrrelsen din og som du sier, sf er som å kaste livet ut av vinduet,det er noe dritt,flott at du jobber med å komme ut av den :) stå på!!

Anonym sa...

Du er viktig, Linnea!

walkofshame sa...

Du er så sterk, Linnea. Håper du er kjempestolt av deg selv, hver eneste dag :)

Tuva sa...

Utrolig sterkt av deg å dele dette med oss!

Jeg elsker din antirosa bloggstil med en god blanding av seriøse innlegg og ironiske latterbomber.

Flott at du advarer mot spiseforstyrrelser i et nettsamfunn som er så altfor optatt av vekt og utseende.. På topplista har vi altfor mange som skriver om livet på den rosa sky, selvom det sikkert er langt fra virkeligheten.

Boken din er dessuten unik. Du er en kunstner!

Takk skal du ha for at du er så sterk!

Tuva

Anja Rio sa...

Så utrolig fint at du deler dette.

Anonym sa...

Takk for at du er deg og for at du lar oss bli kjent med deg. Du er et sjeldent talent, og gjør så mange mennesker glade.
Har sett at du har fått noen ekle kommentarer de siste ukene. INGEN har rett til å mene noe om hvordan du ser ut, du er en skribent - du har ikke meldt deg på Top model. Synes du kan koste på deg å slette stygge kommentarer om utseendet. Som forøvrig faller på sin egen urimelighet, du er jo smellvakker.

Mike Veronica sa...

herregud, linnèa. Det gav med gåsehud og tårer. Du er vanvittig flink med ord og bilder. Det er trist, at det var sånn, men jeg er glad du har det bedre.Du er fin du.

Hedda sa...

Utrolig tøft av deg å gjøre dette! Beundringsverdig.

Wendys sa...

Stå på Linnéa. Takk for at du deler med oss lesere. Man kan være sterk, tøff og morsom aldri så mye. Det er mange som har slitt / sliter under fasaden. Det at du faktisk viser "alle dine sider" sier mye positivt om deg.

Frida sa...

Å Linnea, klarer alltid å få noe morsomt ut av noe trist!

Anonym sa...

Ja, ja, ja....
Men hvordan fikk du deg til å ble tynn??
Vær så snill svar:)

Leni sa...

Love you! You are brave.


Check out: http://dinosau.blogg.no/ she was sick for 10 years now. I guess that not everybody was as lucky as me and you.

Anonym sa...

Jeg liker at du faktisk kan poste et alvorlig innlegg. Du er veldig flink!

Skulle hatt en slik bok selv. De bortgjemte skrivebøkene jeg finner inneholder kun kalori-telling, ditt og datt, treningstimer, vekt opp og ned, bilder og dumme tanker.

Ikke akkurat særlig oppbyggende.

Anonym sa...

nydelige dikt!

Astri sa...

Du er en sterk person. Takk for at du delte dette med alle oss andre.

Merete Elle sa...

du er så awesome

Hanne sa...

<3

Lena sa...

For et nydelig album! Du er en sterk, og du ser fantastisk bra ut i dag. Du ser sunn ut! Det betyr veldig mye at du delte dette. Har selv en av mine beste venninner som sliter med spiseforstyrrelser akkurat nå. Og det å få se slike gode eksempler på at man kan komme seg ut av det som deg, vel det betyr veldig mye. Spiseforstyrrelser går hardt inn på både den rammede og de pårørende. Så tusen takk Linnéa!

Anonym sa...

Syns du er veldig tøff Linnéa som er så åpen om spiseforstyrrelsen din. You go girl!:)
Kjempefint innlegg og bok :)

Ha en fortsatt fin dag, og stå på!:))
Ingen tvil om at du er den beste bloggeren i Norge:)

Anonym sa...

sier bare en ting; respekt!

Halvor. sa...

Du er fin:)

Ingrid sa...

Jeg vet ikke hva jeg skal skrive, bare at jeg vil si takk, for det var et virkelig sterkt innlegg, du er så bra, Linnéa! Dette står det virkelig respekt av, du burde være stolt :)
Respekt til deg, dette gjorde deg enda større i mine øyne.

Synne sa...

Åh, nå fikk du meg til å gråte også!

Anna sa...

Så utrolig vakkert! På en kunst&håndtverk måte, altså. Merker jeg liker deg enda litt bedre nå :)

Anonym sa...

Du er virkelig en inspirasjon!

marte sa...

fint innlegg.
æ sitt og igjen med en anna følelse etter å ha lest bloggen din i dag, enn æ bruke å gjør. men det e bra.

håpe du har det fint i dag. stå på fine jente :)

Anonym sa...

Jeg er vel en "Gæmlis" på snart 30 som fniser godt av bloggen din.

Fantastisk at du tar opp dette innimellom. Jeg lever med tankene fremdeles...Umulig å bli 100% frisk for min del...Godt du advarer og ikke oppmuntrer, du som når ut til såpass mange i sårbar alder!

Liv sa...

Takk.

vaarloek sa...

dønn ærlig. du har min respekt.

Tone Eline sa...

utrolig fint innlegg Linnèa! Fantastisk å lese om at du er så åpen om dette med spiseforstyrrelsen din..!
Fint album..

Anonym sa...

Rett og slett nydelig, og utrolig viktig. Takk for at du delte.

Maria sa...

<3

Anonym sa...

wow

Anonym sa...

åå, linnea.. så utrolig fint innlegg. <3

Marie sa...

fint <3

Anonym sa...

ååå, den var skikkelig fin<3 du er tøff.

hilde sa...

Du er sterk

Kine sa...

Så utruleg fantastisk gjort :)

Katharina sa...

Jeg fikk tårer i øynene når jeg leste dette innlegget. Håper du er lykkelig i dag Linnéa:)

Wilde sa...

Utrolig flott! Et viktig innlegg.

Anonym sa...

linnéa, dettan e rett og slett fantastisk <3 DU E BRA!

Maria Ljung sa...

du er helt fantastisk Linnéa.

Anonym sa...

Du er fantastisk sterk! Jeg går hele tiden rundt og tenker at jeg må bli tynnere. Spiser bare knekkebrød og epler. Vil ikke si at jeg tror jeg kommer til å få anoreksi, selv om tanken på å slutte og spise er der hele tiden.
Du har virkelig satt deg i respekt hos meg !

Anonym sa...

Dette var det fineste innlegget på lenge. Kanskje noensinne. Jeg er så glad for at du deler dette med oss, og at du advarer mot spiseforstyrrelser i et samfunn hvor utseende og vekt spiller en alt for stor rolle. Bloggen din er unik, et friskt pust blant alle hordene av rosablogger og dagens outfit. Du virker som et utrolig flott menneske, Linnéa! Bloggen din er herlig, og jeg elsker den!

- Frida

Ngan Nguyen sa...

Du er så utrolig nydelig Linnéa!
Lykke til videre!

Anonym sa...

Takk for at du finnes!

Pål Berge sa...

Et veldig fint innlegg, Linniiie. Herlig at du går fra dine dagligdagse utleveringer til seriøse innlegg om viktige temaer!

Speilvendt sa...

Leste dette mens Spotify spilte denne sangen: http://open.spotify.com/track/09ZGF6mwJVzw5jxqbtT53E

Det ble nydelig skal jeg si deg!!

Utrolig vakkert/sterkt innlegg.

hjartesmil sa...

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Anonym sa...

Enig med fine "Hjartesmil"; ALLE verdens hjerter på deg Linnea!! Du er vakker!

Anonym sa...

Ok innlegg.

Anonym sa...

Jeg liker den ærlige utgaven av deg bedre enn den bitre bitchen.

Phjortis sa...

<3 Jeg gråt litt, jeg også...

Maria sa...

Utrolig kult gjort, endelig får vi se litt av din seriøse side.

Anonym sa...

takk

Erik sa...

Hei og god mandag morgen.

Bra.

Cristhine sa...

Så sterk du er! Det er sikkert ikke bare bare å legge ut disse personelige bildene dine og ikke minst det du tenkte og fryktet på den tiden. Helt fantastisk at du har greid å komme deg videre! og bare så du vet det: du ser strålende ut.
(du kommer sikkert ikke til å legge merke til denne kommentaren engang, eller kanskje bare fleipe den bort, men helt seriøst: du er utrolig sterk.)

Anonym sa...

Utrolig bra at du legger ut dette innlegget! tenk hvor mange jenter som sliter med det samme og kan finne trøst hos de som har vært gjennom det før.

Anonym sa...

Trist historie...forresten har du noen forslag til sitat på russekortet?

Anonym sa...

WOW.

Helene sa...

Dette er grunnen til at jeg leser bloggen din. Det er ikke på grunn av "LOL", "kjedis" og pepsi max jeg trykker innom her hver dag, men på grunn av innlegg som dette. At du faktisk får til å skrive om sårbare ting som dette, på en måte som ikke er for å få sympati eller oppmerksomhet. Det betyr så mye for så mange!

Silje sa...

Utrolig bra innlegg!

Tina :)) sa...

Så ut som ett fint album da.
Syns du er sterk jeg!

Linn sa...

Liker ironien, sarkasmen og de frekke kommentarene dine. Men liker dette også, viser at du er så mye mer enn se&hør skriver. Men hello, du er jo kjendis. Fint innlegg! Du er en stor inspirasjon

Elisabeth sa...

Utrolig sterkt innlegg! Har ikke fulgt bloggen din lenge, så ble overrasket over at du sleit (sliter fortsatt?) med spiseforstyrrelser.

Du er fantastisk <3

Therese sa...

Du rører ved hjertet, Linnéa.

Therese sa...

godt skrevet. takk for at du er åpen og deler slikt.

Anonym sa...

Kjempefint innlegg! Digger deg!

Anonym sa...

Respekt mann!

Alexander sa...

<3

Kristine sa...

Hei Linnéa,

Supert innlegg! (Og fantastisk blogg).

Jeg har også slitt/sliter fortsatt litt med spiseforstyrrelser. Skremmende hvor mange unge jenter som idoliserer sykdommen, og skremmende hvor få som vet hva det faktisk dreier seg om.

PS:
Jeg har en lignende bok selv :-)

:-)

Kristine

Eirin sa...

Linnéa, jeg digger deg, du er så utrolig bra på alle måter!

Kan forstå at du begynte å grine, griner selv her jeg sitter.

<3

Hege sa...

Flott at du viser litt andre sider av deg selv. Flott bok.

_Trine_ sa...

Fint:)

Anonym sa...

Et sterkt innlegg som traff meg rett i hjertet. Så utrolig modig du er<3

Tonje sa...

Du er tøff, du.

Havarddd sa...

Oi, dette var skikkelig rørende. Du er tøff og flink.

Flinke Piker sa...

<3

Anonym sa...

fantastisk!:)

ida sa...

takk for at du deler dette med oss, det er sterkt gjort

Othea sa...

fyfaen du er så bra! At du klarer å legge dette ut, jeg vet ikke hvor du får styrken fra. Helt utrolig fint innlegg, og en herlig bok du må ta vare på for alltid! :) Digg du!

silje sa...

Du er virkelig best du, Linnèa. På alle mulig måter. Du kan være en jævli bitter men morsom bitch, og du kan være så dyp, serriøs og snill virker det som, at jeg serriøst smelter. Synes det er dumt jeg ikke kjenner deg, for jeg er nittini prosent sikker på at jeg går glipp av så sykt mye.


Love you <3

Anette sa...

Nå har jeg sittet i fem minutter og prøvd å finne ut hvordan jeg skal kunne beskrive følelsen jeg sitter igjen med etter å ha lest dette.

At noen som har vært igjennom noe så sterkt og vanskelig, har mot og styrke nok til å dele det med andre - det er veldig beundringsverdig. Du er et strålende forbilde for unge, og jeg håper dette når frem til de rette personene. Slik som verden er i dag, er Internett både ens beste venn og ens verste fiende. Jeg håper at hvis noen føler seg rådvill og fortapt, vil de finne bloggen din. For den er inspirerende og givende - og kan lett bli noens dytt mot å få hjelp og trøst.

Selv om jeg ikke kjenner deg (utover bloggen) og du ikke kjenner meg, vil jeg bare si at jeg er stolt av deg, og jeg er stolt av hvor langt du har kommet. Du er et nydelig menneske som jeg ser veldig opp til. Jeg skulle ønske jeg hadde din styrke. Stå på, Linnéa! Du er mitt forbilde :-)

Marie sa...

Respekt.

Anonym sa...

Du gir beskjed til sexpartnerene dine at du har Klamydia sant? Hvis ikke så er du bare en kjiping.

Jeanett sa...

Dette var veldig fint, Linnéa. Det er sterkt gjort å skrive sånne ting innimellom de rappkjefta, hysteriske innleggene som jeg bare elsker. Det er flott at du viser at du kan være personlig også. :)

tingeling sa...

"Når en helst vil glemme det hele, vil tanken bare presse hardere"
Hmmm... Ikke så dum du ;)

Maria Therese sa...

Ærlighet er det råeste!

maja sa...

Hvorfor fikk du egentlig anoreksi? Eller, vet ikke helt hvordan jeg skal formulere det, men ville du få det, eller hva skjedde egentlig?
Du er flink til å skrive, elsker bloggen din...!

GYRID sa...

Nydelig. Du er best!

Paraply sa...

Elsker denne bloggen! Liker så godt at du kan tulle og lulle, men samtidig poste sånne innlegg.
Og at du skriver så bra. Andre skriver masse dritt om det, går du rett på og sier det som det er. Liker'e!

Anonym sa...

Nydelig Linniiie!

Anonym sa...

Linnea, du er virkelig sterk som er så åpen om sykdommen du hadde, og som klarte å komme deg gjennom det. Slet selv med dårlig selvbilde og spisevergelse, men pågrunn av min bestevenninne klarte jeg å stoppe det før det utviklet til noe enda mer alvorlig. Jeg må innrømme at jeg fellte noen tårer da jeg leste dette. Du er forbildet mitt, både innen skriving, og alt annet. Elsker bloggen og personligheten (som jeg har sett gjennom bloggen) din ! Stå på! :-)

Anonym sa...

Det her er den eneste bloggen jeg gidder å lese, og nå har du nok en gang bevist hvorfor! Seriøst. Vet ikke hva mer jeg skal skrive, det blir bare teit. Men faen. Respekt!

Hilde=) sa...

Du er fantastisk <3

Kris sa...

Hei! En morsom ting. Arcade Fire-fan som du er må du jo bare teste det her: http://www.thewildernessdowntown.com/

Tips: bruk adressen din fra Oslo i stedet for fra Molde for å få best effekt.

Bustenellik sa...

Det var en fin bok :o) Takk for at jeg fikk ta en titt. Mange flotte sitater; enkle, men ufattelig kraftige.
Bustenellik

Anonym sa...

Takk for at du deler dette med oss! :)

Runa sa...

Tøft, sterkt, herlig og fantastisk skrevet. Dette berører!

Randi sa...

Aldri gi opp, Linnea. Du er så jævlig sterk, og et godt forbilde for så mange.

Mitra K sa...

hjerteskjærende vakkert. virkelig.

Anonym sa...

Du vet det kanskje ikke, men det var ditt beste innlegg:) Så langt:)

Vilhelm.

Anonym sa...

linnea, du er viktig. takk for at du gjør det du gjør, det har større innflytelse og mening enn det du kanskje tror

Anonym sa...

Takk

Anonym sa...

Bra, veldig bra.

Anonym sa...

takk for et nydeligt innlegg linnèa!
Håper du har det bra<3

Ramon Olufsen sa...

Respekt!

Susanne sa...

Kjempefint album! Imponert over at du var såpass åpen om det mens du var midt oppi det. Jeg var helt motsatt. Bildet fra Kr.sund sykehus vekker dårlige minner. Ingen bra sommer. Ser ut som du følte det samme.
Regner med du har det tungt siden du dro frem den boka..
Lykke til. Du er nydelig!

jannenatalie sa...

Kjempebra at du deler sånt!