27. aug. 2010

Your loss, svenskefaen


Fy faen, det kjennes seriøst ut som om det ene benet mitt er syreskadd.

For i går vet dere, da jeg var på vei til jobb, så hørte jeg på Lars Vaular. (Hei Lars, kjendis)
Uansett, så tenkte jeg at - nå er jeg en kul rapper og vil gjerne hoppe opp på den muren der og balansere mens jeg rapper.

Men idet jeg hoppet opp, så hoppet jeg ikke LANGT nok for å komme opp, så jeg gled på murkanten, og ramlet INN i busken.

Og brakk benet!!!
Nesten!

Kan du ikke begynne å ha outfit på bloggen?
- Nei, helst ikke.

Så her er mitt Lars Vaular-arr. Faen ass, jeg HATER Lars Vaular.
Neida

Å herreguuud, hvorfor driver jeg med dette.

Jaja dere. Fy faen livet mitt er så jævla kjedelig at jeg har lyst til å pirke ut sjela mi med en t-skje.

HERREGUD som det ringer på da!!! Faen heller om jeg gidder å åpne, det er ikke til meg uansett. Folk som kommer på besøk uten forvarsel har bare godt av å måtte gå tomhendt hjem. Si fra 4 dager i forveien så kan jeg vurdere det.

Uansett, dagens høydepunkt er når folk glemmer igjen ting i kassa på jobb. Jeg ELSKER når kunder glemmer igjen ting! I går fikk jeg meg feks ny ring!
Og før her om dagen fikk jeg nye briller!


Venter bare på at noen skal glemme igjen livet sitt


Og unnskyld at jeg sier det altså, men jeg hadde søkt på en jobb på Latter. Nei, ikke som stand up-komiker, men som servitør/garderobe-sak. Uansett da! Var på intervju for noen uker sider da, men fikk """"""dessverre"""""""""""""""""""" ikke jobben. Men jeg har selvfølgelig mine kilder, så jeg gravde så hardt jeg kunne for å finne ut hvorfor.


- Nei, jeg hørte at intervjuet ikke gikk så bra.

WHAT? Intervjuet gikk jo DRITBRA!!! Jeg la til og med om til østlending for at den jævla dumme svensken skulle forstå hva jeg sa!!!

- Åja, sa hun hva jeg gjorde feil da? Vil gjerne forbedre meg.

- Du smilte ikke, det er veldig viktig i den jobben.


FAENS SVENSKE! Der sitter jeg og prøver å overbevise om at selv om jeg er 20 år og dum som et brød - er jeg likevel en seriøs arbeidssøker som tar jobb på alvor. Hvorfor skal jeg DA sitte og glise som en idiot??????


Uansett, jævla svenske, du vet ikke hva du går glipp av, jeg er faktisk KJENDIS! Jeg var nemlig i Se og Hør denne uken!!!


Dere etterlyser hele tiden spørsmålsrunden min, men jeg blir bare i så utrolig dårlig humør hver gang jeg ser gjennom spørsmålene deres. Men jeg kan ta ett.


Hva synes du om mobbing over nett? Jeg blir selv mobbet over nett, og jeg er ikke så veldig glad for det.

Så ikke sitt på nett da. Jeg mobber ofte på nett og trives med det.

101 kommentarer:

Warunee sa...

Åh Linnea Linnea! Du er så rå! Beste norske kjendisen jeg vet om!

Julie sa...

Oj, den siste kommentaren svei. Men men, sånn er du. Digget innlegget da, hahaha.

Anonym sa...

Du er beste kjendisen ever!!!

Anonym sa...

tror du har glemt en r (your) i overskriften :) ellers, like fantastisk som alltid

J sa...

Mitt største mål i livet er å bli like kjendis som deg <3 ILU

Anette sa...

bloggbølla faktisk.. du må være stolt (Y)

heydå sa...

min helt<3

Vivian sofie sa...

Du har fått bloggpris på bloggen min :)

Anonym sa...

ehm, sang fra Maria Mena?
er det noe jeg ikke har fått med meg?
noen som vet hva det går i?

Anonym sa...

du er rå :D digger deg, og at du driter i hva andre sier og sånnt, det er bare sååå kuult

Elise sa...

<3

Elise sa...

<3

TMT sa...

Sinnsykt godt å lese dette før jeg skal i timelang konfirmasjon(vet jo hvor godt du liker det... GRATIS mat, da.) Da overlever jeg kanskje uten å måtte spy på badet!

Beste bloggbølla

M=) sa...

<3 Bli mor til mine barn!!

Annbjørg Utvik sa...

Bloggbølla ja. Du bare bekreftet det med den siste kommentaren. Jeg digger egentlig bloggen din, men du skuffer meg litt med sånne kommentarer.

maja sa...

Blogg mer a! Du blogger så jysla bra ass!

sigrid sa...

Du er verdens beste kjendis!

Anonym sa...

Rart du ikke kommenterte at Se&Hør ikke klarte å skrive navnet ditt riktig :p

Åsne sa...

Kjendiiis :D:D Du er den mest ekte kjendisen Norge har hatt! Blir kvalm bare jeg hører navnet Charter-Svein.

Anonym sa...

Veldig bra, som vanlig. :D
Men "murenkanten"? Du som er rettskrivingsnazi vet jo at det er feil? ;)

Camilla sa...

oh hohohoho jeg dør av deg :D

Ine sa...

Haha, jeg ler hver gang jeg leser innlegg av deg. Du er genial.

Thorbjørn sa...

Den ringen der er min, kan du sende den til meg i posten? Takk.

Anna sa...

Du er fantastisk! Men jeg håper du bare mobber på nett i form av bloggen din.

Vivaz sa...

Kjendis!! I love you

Anonym sa...

Skjerpe deg!!

Christine Lövendahl sa...

jaaaaa endelig har jeg ei kjendisvenninne!! STAR!!!! ;)

hedda sa...

hejj linnea. hejj bloggen! <<3<<3<33<3

Leni sa...

Linnea Myhre, you are the best.

Anonym sa...

faen, du suger ass. synes du skal kjøpe deg et liv! (vet du er enig i det, har jo lest litt på bloggen. men ikke si "ikke les bloggen min ddaaaah", for klart jeg på ha lest litt på bloggen for å kunne komme med en kommentar som det). lol. vet jeg også suger

Anonym sa...

hahahahah, bra avlutning <3

Anonym sa...

hahahah min beste kjendis<3

Anonym sa...

Nå er du kjendis liksom.. KJENDIS :D

Elise sa...

lol

Anonym sa...

Du er så JÆVLIG STYGG! Finn deg et tau og gjør noe nytte for deg, istedet for å skrive idiotiske innlegg!!

Speilvendt sa...

når smiler du egentlig?

Ellen Marite sa...

Lol! Herlig!

Vivaz sa...

Til Anonym kl 5:34 PM
Get a life, loser!!


Linnea, du er fantastisk:)

Clarity sa...

Hahahha du er like morsom hver gang du skriver. Beste kjendisen i Norge!

Anonym sa...

hahhaha, utrolig bra. Spesielt det smilebildet, og den siste kommentaren. Du er best <3

Thea sa...

mobbing på nett er teit og barnslig. DU er råkul!

Thea sa...

mobbing på nett er teit og barnslig. DU er råkul!

Thea sa...

mobbing på nett er teit og barnslig. DU er råkul!

Heidi sa...

"Jeg mobber ofte på nett og trives med det." HAHAHAAHAAAHAH får hjerteinfarkt

Anonym sa...

Herregud, det er så jævlig bra når du henger ut folk, mobber osv. Er så herlig å ha variasjon i folkeslaget(ja, med tanke på deg). Utrolig herlig at noen sier hva de mener, selv om jeg mener det er galt.. på lang sikt.. og om ett helt samfunn skulle vært slik. Men hey, bra jobba med å være deg selv! Digger det! Og ja.. Få deg ett liv da. Møt folk. Du trenger mer å irritere deg over!

Jørgen sa...

Hei! Du er uten tvil den beste bloggen jeg vet om. Og selvsagt tar jeg absolutt alt med en klype salt. Men hei, det med mobbing er kanskje ikke superkult å snakke om på den måten? Jeg leste om noen unødvendige og idiotiske kommentarer på bloggen til hjartesmil her om dagen, og det var vel ikke videre morsomt. Så om noen faktisk mobbes på nett på ordentlig synes jeg du skulle ha sagt at det heller er å heve seg over det! :)

Trine Grung sa...

Da er vi to...jeg blir mobba grisemye! Stønn! Gleder meg til bootyshaking i Lars Vaular sin nye video...DA, kjære, da!

pernille sa...

Hahaha dette innlegget her, priceless

Sandra Love sa...

Helvete så frekk du er! Læringskurven stiger.

Anonym sa...

jeg syns inlegget var dødsbra, helt til slutten kom, mistet faktisk ørlite grann respekt for deg...

Christine sa...

haha, etter at milly-molly-whatever havnet på nett har du fått masse stygge kommentarer. har hun lagt jazztobakken på hylla og benket seg foran macen istedet? :)

du er fin du frøken. gleder meg til å se deg igjen!

Anonym sa...

Du er den beste bloggeren ever. VOE kan drite og dra og du burte overta plassen hennes. Du er jo bare så mye bedre. :)

Anonym sa...

hhah, i love den siste kommentaren

Oda sa...

Det kan virke som om du ikke har så mye å skrive om for tiden.

Anonym sa...

i looooooooooooooooove you!!!

metallicatrollet sa...

Bloggbølla. :D

Anonym sa...

Du blir berre kjedeligare og kjedeligare.

No offence.

Anonym sa...

Dette innlegget var hysterisk, Linnéa! Fantastisk!

Anonym sa...

vil bare si at jeg møtte han trance-fyren med svarte/lysegrønne bukser som du har bilde av fra hove i dag. vennen hans hadde 5 SMÅ tribaltættiser på armen. skal sikkert hilse.

Mari sa...

YESS. Nytt innlegg:):)
Made my day. Rart at man kan bli avhengig av en blogg.Kjør på Linnéa. Syns bloggen din er kvalitet uansett om du ikke har noe spesielt og skrive om. Du kan skrive et helt innlegg om SMASH uten at det hadde vært kjedelig :D Så ikke bry deg om de få negative kommentarene innimellom havet av positive;)

gyda sa...

Det er selvsagt Marie amanda som har skrevet de hatefulle kommentarene her inne, Hvem ellers liksom!

synnora sa...

Du er awesome! I can relate to you, og du er den eneste bloggeren jeg har kunnet det med:D Aldri slutt! Og du er nydelig!

amanda sa...

hahah, du er så jævla bra!

veroniq mike sa...

hahaha. siste kommentaren svei. Du er så fin, forresten.

Anonym sa...

http://victorianorrman.blogg.no/1282905747_oida.html

kanke du lese dette og si hva du syns. "Komprimi"...omg lol

Anonym sa...

Hahhha, fantastisk

Martine sa...

Åh, haha, nå lo jeg høyt! Elsker svaret ditt på spørsmålet fra spørsmålsrunden! :D Huff. Haha :D

Håper du får en fantastisk dag i dag, du gjorde hvertfall min mye bedre :D

Anonym sa...

Du har sykt morsom blogg!

martine sa...

hahahahahhahahahahahahhahahahahaha

Krabbe sa...

jeg har ligget med lars vaular!

Anonym sa...

Oh man, lurer på hvor lenge folk lar se underholde av dette. Om du blir kjendis blir du enda mer ubrukelig enn Charlotte Thorstvedt. Det sier ikke så mye egentlig, men jeg føler kommentaren har en slags tragikomisk kvalitet over seg allikevel. Anbefaler deg å ta deg sammen litt om du forventer å få en jobb som går ut på noe annet enn å være til latter.

Anonym sa...

hahahha, så jævla bra

Randi sa...

Bloggbølla.. Fantastisk!

Anonym sa...

hahahahahah!!

Silje sa...

Hehehe :) Humor!

Anonym sa...

du er så jævla genial !

Anonym sa...

Du har så JÆÆÆÆÆVLA stygg klesstil

Anonym sa...

Til siste anonym:
Ja, dette innlegget flommet jo over med Linnéas klesstil... (det var ironi btw, du skjønte sikkert ikke det)

Anonym sa...

Generelt din jævla idiot, gå å diaf. Den skjønnte du ikke, google it. Retard

Anonym sa...

♥♥♥

Linnéa sa...

Marie Amanda: slutt å spamme meg med stygge kommentarer. Dårlig gjort at du sperrer IP-adressen min så jeg ikke kan gjøre igjen.

Anonym sa...

du er en jævla taper! neja(joa). du burde poste litt hat-mail. ikke noe er så herlig som å lese oppegående norsk (taper)ungdom klage og syte. stå på(ikke at du kommer til å bli noe, men jeee... høhø)

<3

Anonym sa...

hahahahahhahaahhahhahahahahahahhahhaha, så jeg lo!!!!!!

izadig sa...

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva som morer meg mest; de herlige innleggene dine, eller alle de håpløse kommentarene fra 12-åringer som ikke skjønner når du er sarkastisk ;-D

Marie sa...

Linnea, jeg fikk "jobben" på Latter som du egentlig skulle få, men jeg slutta igår fordi det var WASTE og DRIIIIITDÅRLIG betalt. Tror faktisk det er VERRE å jobbe der enn på Bunnpris... kan du ikke request transfer fra molde til Oslo bare da ;)

Erik sa...

He he he.Jeg tror Lars Vaular bør skylde deg noen spenn.

Anonym sa...

Jeg tror Lars Vaular skylder deg et ligg.

ingrid sa...

hahahhahah, "Så ikke sitt på nett da. Jeg mobber ofte på nett og trives med det."

DØR

lisa sa...

haaaahahah. elska spørsmål og svar-delen på slutten. trenger ikke noe mer spørsmålsrunde for min del.

Trine sa...

Fy Faen Linnea!!! ELSKER bloggen din! Du har de morsomste innleggene!!! YOU GO GIRL!!!

Jonas sa...

Omg, bloggbølla! xd Hihi.

Anonym sa...

HAHAHHAHA elsker den siste kommentaren...

ConnieAdele. sa...

Når jeg leser komentarene her, begynner jeg å lure på om folk eier en sans for humor. Nå kan ikke jeg si med sikkerhet, at det bare er tull , og ironi. Men hvis det ikke hadde vært det- burde ikke Linnea ha vært på nett i det hele tatt, da burde hun oppsøke en psykolog... Men, siden det er såpass soleklart at det er tull , så skjønner jeg ikke poenget med å si at; "Den siste kommentaren skuffet meg ... "
Liksom, da jeg leste den, holdte jeg på å krepere av latter. Så, ja.
Men folk er forskjellige. ;)

Iris sa...

Du er så kjendis ass. Nesten så jeg må ha solbriller på.

Anonym sa...

åhhhh, jeg ELSKER bloggen din! Den er virkelig helt fantastisk! Kjempemorsom blogg med null selvhøytidelighet, du er rett på sak, dine meninger, og du driter i hva andre mener. STÅ PÅ! :D

Anonym sa...

åhhhh, jeg ELSKER bloggen din! Den er virkelig helt fantastisk! Kjempemorsom blogg med null selvhøytidelighet, du er rett på sak, dine meninger, og du driter i hva andre mener. STÅ PÅ! :D

Amalie sa...

hahahahahhahahha, dør på meg!

Tusjen sa...

http://www.youtube.com/watch?v=9VDvgL58h_Y

Sei d berre.... be carefull

Anonym sa...

du er helt utrolig vakker! :) måtte bare si det.

Anonym sa...

du er nesten like pen som bunnprismannen

Anonym sa...

hahahaha i flire