19. sep. 2010

Eid

Fy faen. Til slutt ble de på hotellet bare helt SJUKT drøye mot meg. Bare fordi jeg hadde ledd av mannen med pokalørene, så sluttet de feks med å åpne dørene for meg! Og dørene var AUTOMATISKE! Hver gang jeg kom så bare...stengte de dørene så jeg måtte bryte meg inn! True story!


Og da jeg snakket med de jeg reiste med om dette problemet, så bare...
- Seriøst, du burde kanskje beklage at du lo av ham. Da blir han sikkert glad.
- Ja, jeg skal gjøre det i kveld.


Mens jeg tenkte bare... faen heller. Jeg er bare 20 år, jeg går ikke rundt og beklager for at jeg er ærlig. Det er faen ikke min feil at han har jævla store ører. Han kunne ha kjøpt en lue. Dessuten er han fra India og forstår sikkert ikke hva jeg sier.


SJEKK DA!!!!



I stedet dro jeg en tur til byen for å finne en lue jeg kanskje kunne gi til ham. Denne tenkte jeg egentlig var litt kul, men så kom jeg på at da er kanskje mye av poenget borte.



Så jeg kjøpte denne!



Men da jeg kom tilbake til hotellet med gaven (brøt meg inn døren først), så var han selvfølgelig ikke der. Så jeg la igjen noe sushi på hotellgulvet som han kose seg med i stedet.



Så dro jeg hjem.


Og da jeg skulle innom Bunnpris for å kjøpe litt brus og en agurk... Så ser jeg på navneskiltet til han i kassa.... OG FY FAEN han heter EID!!!!!! HAHAHAHA, HERREGUD JEG KLARER IKKE MER!!!

Gud, man ser nesten ikke at det står Eid. Men han het Eid altså. Helt sant.

Apropos navn. Da lillebroren min ble født for sånn...mellom 5 og 9 år siden spurte mamma meg om pappa og de hadde bestemt seg for navn.
- Ja, han skal hete Fritz.
- Nei, ikke tull da.
- Jo, han skal hete Fritz. Hva er galt med det?
- Åja, fint det da.
- Neida, han skal hete Mads.


Jesus, sykt dårlig historie, men den var apropos navn.


Men apropos Mads som er lillebroren min, så traff jeg ham sist forrige sommer på hytta. Så titter jeg inn på soverommet hans.
- Hei Mads!
- Kæm e du?



Hvis noen har lyst på livet mitt så ligger det i en søppelkasse ved Oslo S.

91 kommentarer:

Anonym sa...

liker

Linda sa...

Jeg har humret masse av pokalhistorien din de siste dagene jeg. Fantastisk! :D

Dessuten reddet du en slitsom søndag for meg nå, med blogginnlegget ditt. Hurra!

Anonym sa...

Hahahahah! Kæm e du? Det var helt Lætiss! Men du hadde heelt rett i det med de ørene ass!

Anonym sa...

haha, du er genial! Jeg hadde også ledd av de ørene !

Anonym sa...

lol

Anniken sa...

Liker at du slenger ut seriøse ting sånn på slutten av innlegg.

Anonym sa...

HAHA!! YOU ROCK!! :D

Maarius! sa...

kæm :D

Anonym sa...

hahahahha, du dreper meg hver gang! :):)
det med kæm æ du-greia, tok kaka! :)

Ine sa...

HAHA, syke ører! Hadde ledd sjæl jeg.

Anonym sa...

har broren din rosa rom?

Hilde sa...

Hahaha, du er fantastisk!

Anonym sa...

Men du.. hva faen er dette her?

http://hjertesukkfragulvteppet.blogspot.com/

haha

annica sa...

LIKER

Anonym sa...

I LIKE :_D

Elisabeth sa...

Så festlig at du poster bilder av mennesker for å nedverdige dem på internett. Kanskje det er karma, som gjør at du hater livet ditt, for du virker temmelig ignorant og ufordragelig.

Anonym sa...

ååååå for en søt lillebror!:D

imabird sa...

Haha, du er så morsom.... :D Uff, litt trist at Mads ikke vet hvem du er da...

Me sa...

Haha, var du på Enterprise hotell?

Anonym sa...

Wow, de ørene.... fy faen ass.

Ine sa...

Fy søren, jeg trodde du overdrev med pokalmannen, men det er det sykeste jeg har sett! HAHA

Anonym sa...

Elisabeth: Ta deg ei bolle. Disclaimer for denne bloggen er beskrevet øverst til høyre.

Linnéa: Bloggen din er <3

Anonym sa...

liker bloggen din, men noen ganger går du for langt.

Idun sa...

Haha, skjer med at man kan få virus av bloggen din?

Christina Koritsi Sommer sa...

Nei huffda Anonym.. Synes du hun går for langt? Da må du ta en telefon til mammaen hennes og fortelle at du synes datteren hennes går for langt. Vi kan jo ikke ha internett fult av folk som ikke følger janteloven slavisk, eller folk som ikke er 100% politisk korrekte! DET hadde tatt seg ut gitt!

ingrid sa...

AWW, STAKKAR MANNEN MED POKALØRENE :(

Anonym sa...

you are back <3 <3 <3 i love you deeply

Anonym sa...

haha!<3 Takk for at du reddet meg fra en utrolig kjip søndag, elsker bloggen din :D

Anonym sa...

Hahaha, made my day! :)
Skal lete i søppelkassene senere i dag!!!

Linnéa sa...

Jeg gjør kanskje narr av noen mennesker, men håper du skjønner at jeg overdriver en smule. Er det fordi du har store ører, Elisabeth?

Leni sa...

Livet er herlig Linnéa!

P.S Elisabeth is emo coz her last name is Fritz.

Marianne H sa...

Hahahah jeg dør
"Da er kanskje litt av poenget borte"!! og Eid! hahahaha

og et sted mellom 5 og 9 år siden! hahaha

Diesel sa...

Whaaaat???!! Kjærstem nin heter Fritz....!!! ;O)

Anonym sa...

HAHAHAAH har kramper på gulvet etter den "Hei Mads" "Kæm e du?" fy faen, du må være en dårlig søster.. hohoh

Anonym sa...

Jesus.

Anonym sa...

Har du en lillebror???? Kan du pliiiis lage et slags portret av familien din, lissom... Digger bloggen din. å ja, bli med på Skal Vi danse

Anonym sa...

Creds til deg for å ha skrevet tidenes resymé av OsloGirls! Det er NESTEN så du gjør det er verdt å se på. Jeg er forresten en av de som leste det før den forferdelige editen av 730, og må bare si at outinga av mister X var genial!

Anonym sa...

BLI MED PÅ SKAL VI DANSE????? for et forslag. hadde jo egentlig vært litt kult da... jeg vet nesten ikke hvem noen av de som er med nå er. du er bare så mye mer kjendis enn dem

Anonym sa...

Du er pinadø flink til å formulere deg ! Du er en mester i å skrive mellom linjene. For en snert.. Dersom kvaliteten opprettholdes kan det gjerne gå dager mellom bloggingen din. Mere, mere...

Anonym sa...

HAHAHAH synd du ikke fikk gitt han luen da!

Anonym sa...

aaw, visste ikke at du hadde en lillebror!

Anonym sa...

Dette er ikke rommet til Mads da Linnea...rommet hans er ved siden av og er grønt. Tegn på at du er alt for sjelden på hytta...

bollefisk sa...

Haha, vedder på at han kunne ha flygd tilbake til hjemlandet sitt med de ørene *w*

Anonym sa...

eg kjem frå Eid kommune. :P (LOL)
kanskje du burde treffe bror din litt oftare?

Anonym sa...

hahhhaahahahhahahahaa du er lættis

Anonym sa...

haha jeg dør

Christine sa...

haha,craazy blogg!! :) ytringsfrihet ftw!

ABRIcations sa...

Kan du ikke skrive noe om klær eller hudprodukter snart?

Beate sa...

Jeg var på Ringen Kino idag og da het han som sjekket billettene Salad!! Det er funny det :)

pernille sa...

Hahahah

Myl sa...

kommentarlol.

Erik sa...

He he he. (Er for gammal til å skrive lol...)

Catarina sa...

haha!! digger bloggen din ;)

Jenny sa...

http://kristinabe.blogg.no/1284992989_kultur_besk.html

heheh du er spottet som teater freak ;)

Heydå sa...

hahahaha, eid!

Ronnie sa...

Må si du er ganske emo av deg azz

Sara sa...

Hahaha, du er rå ;)

Anonym sa...

Har du en lillebror? kan du fortelle litt om familien din, lissom????????????????????????????????????????????????????????????????

Anonym sa...

i dag spiste jeg boller fra Statoil. jeg liker ikke poteter derfor leser jeg denne avisen

Maria sa...

Det her var vel kanskje litt drøyt linnéa? Hvis det eneste du har å komme med er å gjøre narr av folk kan du like godt la være ass... Ingen er perfekte, langt ifra deg heller. skjønner hva du mener med "nok en dårlig historie", som du har skrevet på slutten av en del av de siste innleggene dine. I det siste har det liksom blitt litt for mye av det gode, hvis du skjønner.

Oda sa...

Hva synes du om at WOS har sluttet?

Anonym sa...

Kan du pliiiiiis endre headeren din? Dritlei av den.

Anonym sa...

Elsker deg, elsker bloggen din. Kjapt spørsmål. Er du like hekta på 4 stjerners reise?

Marte sa...

DU ER SÅ HERLIG<3 FORTSETT SÅNN!

Cass sa...

Christina Koritisi Sommer: Hva har janteloven med å legge ut bilder av fremmede mennesker å gjøre? Du er like stokkdum som denne bloggens eier, likt tiltrekker likt. Pen var du heller ikke, likt igjen.

Katrine sa...

Hva skrev du på russekortet ditt?

MTV - Yvonne sa...

Bloggen din er konge! Ler like mye av alle innleggene dine :-D

Anonym sa...

BRINGEBÆRBRUS:)

Anonym sa...

COLA:)

Anonym sa...

CHAMPAGNEBRUS:)

Anonym sa...

ANANASBRUS???????
PÆREBRUS!!!!

Anonym sa...

Kjenner du alle vennene dine på last.fm?? siden du har så mange?

Ingrid sa...

Søplekasseletingen er igang.

Anonym sa...

Aaaaah, det er dét de leter etter....

Anonym sa...

hei jenta mi, hadde også ledd av inderen. men for min del er lankere eklere enn indere. spes de med store ører. du slutter å spise, jeg kutter..! blog ya l8er babe, xoxoxo

Emilie S sa...

Må bare si en ting. No offence altså, synes bare det var litt komisk. Søkte opp "luksusprostituert" på google og fant bilder av deg fra bloggen din..?

hannaogiris sa...

Hahaha :)) LOVE it!!! Jeg ler meg seriøst ihjel ass. Stkt bra med de ørene. Jeg hadde ledd sjæl. De skulle hatt forståelse for det og til sist så mener jeg, ha litt selvinnsikt. Herregud...bare bra du sa ifra så kanskje han gjør noe med det. Klem :)

Anonym sa...

Din utkårede gifter seg med en annen... Kondolerer :( (ref. Kings of leon-vokalisten)

Siggy sa...

hahahahhaa, nå har jeg lest dette innlegget kanskje 15 ganger, og jeg ler like mye HVER gang! Skjønner ikke hvordan du får det til :D

Signhild sa...

ALT!! Hele innlegget! Jeg flirer meg ihjeel

Linnéa sa...

Hvilket familiemedlem er du som vet hvilket farge han har på rommet? Årsaken til at jeg aldri er i KR er fordi jeg ikke har råd. Hvis jeg først har råd til å reise hjem prioriterer jeg hjemme-hjemme. Men skal prøve å komme på besøk snart.

Jenny: Tidligere var jeg teaterfreak, men det der er nok ikke meg ass.

Maria: jamen så les marie amanda sin blogg da fsf.

Katrine: på russekortet mitt sto det: alle vet at odin kom fra Canada.

Kjenner ikke alle last.fm-vennene mine. Bare godtar alle. Alle med Last.fm er <3

emilie: fordi leserne mine flere ganger har foreslått at jeg burde skaffe meg det yrket.

Anonym: det er bassisten og ikke vokalisten jeg <3.

takk for øvrige kommentarer, kritiske og flotte. i<3u

Magnus EIDe Sandstad sa...

Ok, fantastisk navn! Men han mangler en E på slutten der..

Hege sa...

jeg vet du selv har lyst å bli med i oslogirls..

Marit Serine sa...

Å herregud kvinne! Oppdater bloggen! Du holder oss på pinebenken.

Anonym sa...

HAHA rare ører!! Og "Kæm e du?" omg.. xD hahahaha

Maud sa...

you made my day! like you allways do

Øivind Bolstad sa...

Faen for noen stygge kommentarer..
Faen for et irriterende innlegg... Du ødlegger ryddingen min......... Men jeg lo... NOT.. Joda, masse!....
NOT

Bare litt.

hjerte
apropo hjerte
<3

superjanne.com sa...

GOOD!!!!!!!!!! Eller God? fsf du er bra ;)

Heidi sa...

hahaha! LIKER!

Anonym sa...

Taname huvitavat teavet

Anonym sa...

Ja, du er så forbanna ufordragelig....


..

...


.....





NEEIII!! hahahahahaha, jeg tror jeg tissa litt i trusa. Bittelitt, faktisk.