3. sep. 2010

Møkk

I går, da jeg skulle fortelle dere hvor jeg har begynt å jobbe, så tenke jeg å vise dere ved å vise dere flaggene.

Men så...

Blås da for faen - BLÅS!

Der ja!


Neida, jobber fortsatt i P3.

Og i dag, så var jeg sånn sendebud for Chamillionaire! Først googlet jeg bilde av ham, for å unngå å hente feil fyr. Og i mangel på noe å si mens vi sto i heisen, sa jeg bare...
- Chamillionaire, you like to dance chacha?

Neida, sa faktisk ikke det. Bare sto der som en idiot og kikket i taket, før jeg sa
- Det er min tredje dag, jeg er hemmet.

Så måtte han andre oversette.

UANSETT. Sto i studio og hørte på denne ukjente rapperens intervju, hvor han fortalte han verken røyket, drakk eller (faen, husker ikke den siste tingen)????
Hva faen driver han med da????

Og så var vi på Sony of fikk sånn eksklusiv gavepakke fra HURTS i en skinnboks med CD og KAM!

Så jeg bare heiv resten, og nå har jeg altså en ny kam! HELT GRATIS!

NRK, har jeg egentlig lov til å si noe av dette? Ikke spark meg a.

Uansett. I går var jeg også på P3-sessions med Band of Horses. Jeg vil også være kjendis og synge i band og være rik...

Til tross for den nydelige musikken, så satt jeg bare og så på alle tingene som blinket. Fy faen så masse teknologi. Fy faen jeg synes så jævlig synd på folk som er teknikere! Get a life liksom!
Se alle ledningene da! Og jeg som får hjerteinfarkt bare jeg floker varmeovnledingen med Mac-ledningen!

Uansett... Gikk hjem og la meg, for å stå opp til å dele ut GRATIS vann til folk på vei til jobb klokken ÅTTE! Gratis liksom, GRATIS!


Men jeg gjorde det selvsagt ikke gratis. Jeg er ikke dum heller.

Så sto jeg der da, med en milliard flasker vann og en remse ballonger.
Og delte ut til

...alle menneskene.

Men det verste er jo, at her står jeg og deler ut vann... spør om du vil ha litt hyggelig vann fra Tannlegen på Aker Brygge.
- Nei takk.
-NEI TAKK???? SE HER NÅ - DRIKK LITT VANN DIN FEITE FAEN!!!

Men er det ikke reklame a?
- NEI JEG GJØR DETTE FORDI JEG IKKE HAR ET LIV, OG FORDI JEG HAR SÅ JÆVLIG LYST TIL AT DU SKAL HA VANN!!! sier jeg og hiver flaska HARDT i bakhodet på ham.

Det skal sant sies at Tannlegen på Aker Brygge er nevøen til mamma eller noe, og det er derfor jeg hjelper ham, ikke fordi jeg har fått mail om det av blogg.no liksom.

Nei, får sette meg ned og lese litt reklame. Etter at jeg tok av "nei takk til reklame"-lappen på postkassa fordi jeg ikke har fått post på over 2 mnd, kom det 15 reklamer på EN dag!
Men i dag kom det ingenting igjen! Fy faen, kan dere ikke ta dere sammen og fordele det litt utover uken??? Fy faen, postmenn er det VERSTE jeg vet! Stjeler alle fanbrevene mine gjør de også!

Faen ass.

60 kommentarer:

Anonym sa...

Du får jo tonnevis av fanbrev-i kommentarfeltet!! :)

Anonym sa...

hehe, likte naziflagget ;-)

annlaugg sa...

si adressen din, så skal jeg sende deg fan-brev! :D Gratulerer med ny jobb! :)

Madde sa...

omg..jeg digger humoren din! rettelse: jeg digger hele deeeg! <3 :-) du er bare den kuleste jeg veeet om!

tonje :) sa...

Legg ut adressen din i oslo (har bare sett adressen din i molde her på bloggen) så kanskje det kommer masse fanbrev;)

Anonym sa...

All Hail The Queen!
Velkommen tilbake, Linnéa.

Synne sa...

Fredag og lørdag er reklamefrie dager. Jeg er postbud, stol på meg. Gratulerer med p3-jobben! God helg!

hedda sa...

ahh, jeg så deg på trikken i dag <3< 3 33 33 <3 <3

Sandra Love sa...

hahahahahhahhahahhaha, FLAGG!!!

ABRIcations sa...

Fin kam.

Anonym sa...

haha! :D

Helle sa...

Haha, digger deg! :D

ODA sa...

Hahaha! Du er flink. Herregud.
Gratulerer med en JÆVLIG FET JOBB, DA!!!! Dust... Jeg jobber på Volvo personbiler, liksom.
Volvo.. Personbiler.. Ville heller kastet vannflasker på fremmede.

Randi sa...

Onde postmenn.

Hilde sa...

Jeg får også kun reklame i posten. Pluss miltbrann i blant.

Maarius! sa...

Jeg vil ha vann...

Halvor sa...

Vi kan lage band, men jeg vil synge. Du kan spille bass! Jenter som spiller bass er litt hot egentlig.

Geir sa...

Du er kjendis! Du var jo i budstikka forfaaen

emilie waaler sa...

haha, du er så genial :)

Linn sa...

Du er brilliant! Haha, genialt med nazi flagget!

Anonym sa...

Helvete så morsom du er!!! Jeg ler og ler og ler høyt her jeg sitter, som en annen random taper;D

cl sa...

Kan ikke annet enn å si at du er faen meg genial.

Katrine sa...

Herregud du er bare genial rett og slett!

mariann sa...

første ordentlig geniale innlegg på veldig lenge!

Kristina sa...

HEHEHEHEH, DU ER FANTASTISK!! det er oppsig å lese din blogg!!!!

Ingvild :) sa...

Hahaha, dette lo jeg godt av! Utrolig bra skrevet, og masse morsomme bilder. Takk for et kult innlegg!

Lunpen Hove-vinner sa...

Merker jeg skulle ønske jeg brukte Hove-konkurranse-billetten min.............................. Hadde lett delt en flaske vin (telt) med deg. God natt. HEI!

Anonym sa...

du. før pleide du å skrive sånn en gang i uka, dette er ditt andre innlegg på to dager. nå som du er kjendis og overalt og er kjent som "ironiske humoristiske bølle-linnèa" har det liksom blitt en greie. vet ikke om jeg liker det. savner gamle linnèa

Anonym sa...

du. før pleide du å skrive sånn en gang i uka, dette er ditt andre innlegg på to dager. nå som du er kjendis og overalt og er kjent som "ironiske humoristiske bølle-linnèa" har det liksom blitt en greie. vet ikke om jeg liker det. savner gamle linnèa

Anonym sa...

bortsett fra at jeg stavet navnet ditt feil og sendte meldingen to ganger var det et godt innlegg

Anonym sa...

bortsett fra at jeg stavet navnet ditt feil og sendte meldingen to ganger var det et godt innlegg

Anonym sa...

:D

Anonym sa...

du glemte spørsmålstegn også, anonym. serr, ler deg å skrive før du slår lens på offentlige fora.

Linnéa sa...

jeg har aldri kun skrevet en gang i uka. Jeg skriver når jeg vil, og du leser når du vil. Fuck off.

Luni sa...

Kan jeg få cd'en?

Vivaz sa...

Du er herlig, Linnéa!

Og jeg er helt enig, du skriver når du vil, og folk leser når de vil.
Jeg liker at du skriver ofte!

Anonym sa...

Hvordan er forholdet ditt til bloggere som bla. Linnea Myhre og Ida Wulff? Jeg har ikke noe folhold til de. Begge hater meg uten at jeg har gjort de noe, men jeg hater absolut ikke de. Skulle bare ønske at alle kunne være greie mot hverande jeg.

- marie amanda

lol.

Anonym sa...

Hvorfor er ikke du og jeg sammen? Vi er garantert sjelevenner. True story.

Anonym sa...

Lol :D
Du har jo et liv!

Anonym sa...

Faen ta deg ! Nå fikk du meg til å le igjen.
Helt Heil Hitler, den med flagget ...

Ronnie sa...

Jeg føler at du ikke kan en jævla dritt irl, du bare skriver masse piss hahaha

Katrine sa...

Grattis med super jobb:)

Julia sa...

Var det virkelig Marie Amanda som kommenterte ovenfor her?!?


Anyways, skal du på MGMT i Sentrum scene i desember?

Anonym sa...

nei julie, men det var marie amanda som skrev dette på bloggen sin;)

Tonje Lea sa...

Sant du var med i mgp jr i 2002 og sang "det var en gang"? :D

Ørjan sa...

Nå er det på tide å bytte headeren!

motionocean sa...

Ja, jeg har lyst til å være i band jeg også... Starte et sammen? ;)

Anonym sa...

Hæhæ <3

Maria sa...

Faen kor monge fjortiss-fans du he. Uansett, ka du jobba som i p3? Skal du vere programleiar eller noke, vil ej gjerne vite klokkeslett når du jobba:)))) fordi ej digga dej <3<3<3 neida, men, jo. ej gjer det.

Anonym sa...

ska sende fanbrev je :D adresse?
PS: http://www.youtube.com/watch?v=nvwD9qji-PA .. falskt -.-

Raggi sa...

1. "Jævli" mye banning

2. Reklamen kommer så tilig som mulig i uken, fordi man skal ha best mulig tid til å benytte oss av "ukestilbudene" ;) !

Anonym sa...

haha! Jeg blir altid så glad av og lese bloggen din! Jeg kunne godt sendt deg fan brev,men jeg vet bare ikke hvor jeg skal sende det..

Camila sa...

Heheh kul blogg elr hva man skal kalle det :)

Erik sa...

HA HA HA!!!!!

Anonym sa...

Jeg lurer på om du blir irritert hvis du ser at noen bruker sitatet ditt? "Er over gjennomsnittet bitter og en smule for selvgod. Alt du vet er faktisk feil!"
Bruker det og later som de har funnet på det selv altså :)

Mari Elise sa...

Åhå, du er så morsom! Jeg orker ikke mer fashionblogz og tullz. Du er en inspirasjon du, tenker jeg. Stå på!

Sara sa...

woho, GRATIS!

Anonym sa...

haha du er så sinnsykt rå! jeg måtte så le når hakekorsflaggt dukket opp! jeg digger deg :D <3

Anna sa...

Og delte ut til... alle menneskene.

Og ansiktsutrykket ditt. Du er genial!

Amalie sa...

hahah fy faen jeg ler! du er så jævli morsom